Policja skierowała do Sądu Rejonowego w Wadowicach wniosek o ukaranie sprawcy niszczenia banerów wybor
Jest wniosek do sądu w sprawie niszczenia banerów

Policja skierowała do Sądu Rejonowego w Wadowicach wniosek o ukaranie sprawcy niszczenia banerów wyborczych KWW Jacka Jończyka. Przedstawiciele komitetu zamierzają działać w tej sprawie w charakterze oskarżyciela posiłkowego.

Jak poinformował nas  Marcin Gładysz, odpowiedzialny za kontakt z mediami w KWW Jacka Jończyka, w piątek (31.10) Komenda Powiatowa Policji w Wadowicach powiadomiła komitet o skierowaniu do Sądu Rejonowego w Wadowicach wniosku o ukaranie sprawcy niszczenia plakatów wyborczych. Informację potwierdza nam Elżbieta Goleniowska-Warchał, rzecznik prasowy Komendy Powiatowej Policji w Wadowicach.

Przypomnijmy:  17 października komitet zgłosił na policję zawiadomienie w sprawie niszczenia banerów i plakatów wyborczych Jacka Jończyka. Od początku października, pod osłoną nocy, sprayem zostały zamalowane banery i plakaty w Wadowicach, Jaroszowicach, Choczni i na Wysokiej

Co ciekawe, jak informuje KWW Jacka Jończyka, podejrzany o niszczenie materiałów wyborczych, jest według nich powiązany z innym kandydatem na fotel burmistrza Wadowic.

Z głębokim zaniepokojeniem przyjęliśmy do wiadomości fakt, iż obwinionym jest mieszkaniec Wadowic, służbowo podległy oraz politycznie powiązany z osobą kandydatki w wyborach samorządowych, panią Ewą Filipiak. Wyrażamy nadzieję i apelujemy do pani Ewy Filipiak - jako lidera politycznego własnego środowiska - o wywarcie takiego wpływu na ludzi jej podległych oraz z nią współpracujących, żeby w przyszłości nie dochodziło już więcej do pożałowania godnych incydentów - czytamy w komunikacie przesłanym przez KWW Jacka Jończyka.

Wszystkie materiały wyborcze, oznaczone przez komitety wyborcze, zgodnie z art. 109 § 3 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku Kodeks Wyborczy podlegają ochronie prawnej.  Ochrona prawna materiałów wyborczych to zakaz ich niszczenia, usuwania, zamalowywania itp. pod groźba kary. Niszczenie materiałów wyborczych jest wykroczeniem, za które grozi kara grzywny do 5 tys. zł. Jeśli zniszczenia przekraczają kwotę  250 zł to zgodnie z art. 67 § 1 Kodeksu Wykroczeń czyn taki podlega karze aresztu lub grzywny.

Jak dowiadujemy się, przedstawiciele komitetu zamierzają działać w tej sprawie w charakterze oskarżyciela posiłkowego.

(MG)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+40 #1 ułan 2014-11-03 10:16
No i dostanie wandal stówkę albo dwie mandatu a to mu kocicho pokryje i dalej będzie robił to samo. Jakby ukarali mandatem w wysokości 5000 albo 10000 złotych to by było odstraszające raz na zawsze.
-26 #2 mieszkaniec 2014-11-03 10:18
Środowisko twierdzące, że WALCZY z Ewą Filipiak nie jest w stanie głośno powiedzieć, kim jest ten URZĘDNIK?

Pułkowniku, więcej odwagi! Znowu zamieniacie temat w komedię...
+34 #3 Piotr Flaka 2014-11-03 10:29
To pewnie ten sam który mi poprzecinał opony. Będę się z nim widział na korytarzu to mu powiem żeby więcej moich opon nie ruszał.
+40 #4 arymnanathahaha 2014-11-03 10:31
Lepiej już było na perkusji grać niż ganiać po mieście ze sprayem
+28 #5 Jurek 2014-11-03 10:39
Mnie tylko zastanawia po co niszczyć czyjeś banery albo plakaty. Co to da? Niech sobie każdy ma swoje i po problemie. Chyba jednak ten Jończyk to uwiera że taka nagonka. Każdy ma prawo się ogłaszać i reklamować a takie niszczenie to oznaka braku mózgu.
+28 #6 LLL 2014-11-03 10:40
Widać, że Jończyk i jego ekipa nie cacka się z wadowickim układem. Tak trzymać.
+35 #7 Jan Kocichowski 2014-11-03 10:47
Jan Kocichowski z Przydupasu
"O farbie i żółwiu"

Ciasto raz upiekę, raz sprayem pomaluję,
Żółwia pogonię, list wysmaruję.
Nikt plakatu nie powiesi, wszyscy się znamy,
Już siedemnastego z urzędu spierd**amy.
+28 #8 Andree 2014-11-03 10:50
To samo było przecież, o ile pamiętam, niemal przed wszystkimi bezpośrednimi wyborami burmistrzowskim i, począwszy od 2002 r. Wszyscy, poza "Łukaszenką w spódnicy" byli narażeni na ryzyko uszkodzenia i usunięcia materiałów wyborczych. Zadziwia w tym kontekście fenomen Zbyszka Jurczaka, który praktycznie, ez żadnej reklamy i promocji, 4 lata temu zagarnął niemal 1/3 głosów elektoratu. Jak będzie tym razem?
-29 #9 Cyn 2014-11-03 10:54
a może sami sobie niszczą, żeby się za ofiary robić???
+27 #10 Szczery 2014-11-03 10:54
Cytuję Jurek:
Mnie tylko zastanawia po co niszczyć czyjeś banery albo plakaty. Co to da? Niech sobie każdy ma swoje i po problemie. Chyba jednak ten Jończyk to uwiera że taka nagonka. Każdy ma prawo się ogłaszać i reklamować a takie niszczenie to oznaka braku mózgu.

Dla nas może to być brak mózgu ale takie nieszczenie to są wymierne finansowe strty dla komitetu. Jak przeliczysz kilkadziesiąt zniszczonych banerów i plakaty to straty idą w tysiące złotych. Dlatego prócz mandatu dla sprawcy powinno też być od razu komornicze zajęcie pieniędzy na pokrycie strat danego komitetu.
+29 #11 huba 2014-11-03 10:57
Cytuję Cyn:
a może sami sobie niszczą, żeby się za ofiary robić???

Tylko kocicho samo cięło swoje banery za urzędem. A teraz to już nawet opony im się przebijają.
+18 #12 znajomy 2014-11-03 11:00
Cytuję Andree:
To samo było przecież, o ile pamiętam, niemal przed wszystkimi bezpośrednimi wyborami burmistrzowskimi, począwszy od 2002 r. Wszyscy, poza "Łukaszenką w spódnicy" byli narażeni na ryzyko uszkodzenia i usunięcia materiałów wyborczych. Zadziwia w tym kontekście fenomen Zbyszka Jurczaka, który praktycznie, ez żadnej reklamy i promocji, 4 lata temu zagarnął niemal 1/3 głosów elektoratu. Jak będzie tym razem?


Jurczak zebrał głównie głosy "przeciwko Ewie" (elektoratu negatywnego :-) ), na niego głosowało pewnie nie więcej niż 10% wyborców.
Teraz pewnie nie osiągnie nawet dwucyfrowego wyniku, no ale jest aż czterech kandydatów.
Gdyby powtórzył wynik sprzed czterech lat, wygrałby pierwszą turę wyborów :lol:
+24 #13 KOLEGA 2014-11-03 11:02
Na temat tzw kocich brygad powinien wypowiedzieć się Kazimierz Zieliński. On ma dużą wiedzę w tej sprawie i wie kto chciał zorganizować taki proceder w naszym mieście. Jego zeznania mogłyby rzucić dodatkowe światło na prawdziwego mocodawcę tych skandalicznych działań wymierzonych przeciwko opozycji.
+23 #14 The end 2014-11-03 11:07
Wadowicka zmowa milczenia pękła. Teraz po kolei wyjdzie wszystko. Tego boja się inni wandale-kretyni , bezradni i sprzedawczyki oraz ich mocodawcy.
-8 #15 mieszkaniec 2014-11-03 11:10
Cytuję LLL:
Widać, że Jończyk i jego ekipa nie cacka się z wadowickim układem. Tak trzymać.


Nie masz racji. Widać raczej, że bardzo się cacka z układem i nie chce mu zaszkodzić. Gdyby było inaczej starosta powiedziałby kto niszczy jego banery. Dlaczego nie mówi?

A może nazwisko nie pada, ponieważ wówczas przez starostą zaatakowany by został bodajże pewien młody, dobrze rokujący, lokalny polityk z bodajże partii PiS, a na to "bezkompromisow y" starosta nie może sobie pozwolić.... Najważniejsze nie szkodzić sobie wzajemnie, prawda?

Pułkownik znów chowa się więc pod miotłę, odwagi!
+24 #16 red. Kurewicz 2014-11-03 11:12
Mogę się założyć o pół litra czystej że na portalu sprzedawczyka dzisiaj pojawi się jakiś kłamliwy artykuł o szpitalu albo Dać Szansę żeby odwrócić uwagę ludzi od tego co wyprawia środowisko monstrancji.
+18 #17 sąsiad 2014-11-03 11:16
do mieszkańca Klinowskiego
Człowieczku ale ty pieprzysz. O ujawnieniu danych osobowych sprawcy może zdecydować sąd baranie. Nawet policja nie podała. Dobrze rokujący polityk? Z kogo? Z perkusisty? Co za brednie.
+16 #18 znajomy 2014-11-03 11:18
Cytuję mieszkaniec:
Cytuję LLL:
Widać, że Jończyk i jego ekipa nie cacka się z wadowickim układem. Tak trzymać.


Nie masz racji. Widać raczej, że bardzo się cacka z układem i nie chce mu zaszkodzić. Gdyby było inaczej starosta powiedziałby kto niszczy jego banery. Dlaczego nie mówi?

A może nazwisko nie pada, ponieważ wówczas przez starostą zaatakowany by został bodajże pewien młody, dobrze rokujący, lokalny polityk z bodajże partii PiS, a na to "bezkompromisowy" starosta nie może sobie pozwolić.... Najważniejsze nie szkodzić sobie wzajemnie, prawda?

Pułkownik znów chowa się więc pod miotłę, odwagi!


Słyszałeś może o ochronie danych osobowych, domniemaniu niewinności, itp.?
Gdyby pan starosta opublikował dane perk...(przepra szam, wandala), zostałby ukarany wcześniej niż łobuz niszczący banery.
+29 #19 Lech Jaro Kaczyński 2014-11-03 11:22
Nie dość że debil to jeszcze wandal.No i takich kandydatów Pis wystawia do sejmiku. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
+29 #20 szelma 2014-11-03 11:23
Widac kogo się boi sie Filipiak najbardziej! Juz w liście do mieszkańców bylo widać,kto jest najgroźniejszym jej przeciwnikiem.. .Komu " dupe obsmarowała" ! Kompromitacja Filipiak! KOMPROMITACJA TO BYLA! Tylko na tyle Cię stać w Twojej kampanii wyborczej? To wszystko!? A teraz te banery i plakaty pana Jończyka? Żenada.
+10 #21 koperkowa 2014-11-03 11:30
Tak czułem że szybko przybędą koperkowi ujadacze i będą wietrzyć spisek. No niestety to Jończyk ubił sprawcę a nie koperkowe. Teraz im z tego powodu żal.
-2 #22 Lech Jaro Kaczyński 2014-11-03 11:32
@szelma
Ewka dlatego"dupy nie obsmarowała"Mat euszowi,bo Mateusz jest czysty!
+7 #23 Koci Strateg 2014-11-03 11:40
Cytuję Lech Jaro Kaczyński:
@szelma
Ewka dlatego"dupy nie obsmarowała"Mateuszowi,bo Mateusz jest czysty!

Ewusia nie atakuje publicznie Klinowskiego bo jest jej niezbędny do drugiej tury. Było już o tym sto razy pisane. To dlatego Płaszczyca z anonimową stroną Klinowskiego IWW walą w Jończyka bo to Jończyk jest prawdziwym wyborczym rywalem a nie Klinowski. Dlatego jeżeli Klinowski wejdzie do drugiej tury to Ewusia ma wygrane wybory. I to jest cała tajemnica zawiązanego układu EF i MK. Szkoda tylko że ten głupiec z doktoratem tak daje się ogrywać. Podejrzewam nawet że Jurczak zdobędzie więcej głosów od doktorka a to już będzie wtopa na całego.
-4 #24 skręt 2014-11-03 12:03
@koci strateg
Na uwagę zasługuje też inny ciekawy fakt. Przypomnij sobie jak Klinowski kłamał w swojej niedawnej ulotce wyborczej że startuje do powiatu. Zwietrzył tylko że lista z której miał startować nie przekroczy progu wyborczego i szybko postanowił wystartować do gminy bo tam ma jeszcze jako takie szanse. Ten koleś doskonale wie że przegra fotel burmistrza i robi dobrą minę do złej gry. Może przez to że jest rozpoznawalny uda mu się wejść do gminy ale powiat i burmistrz to za wysokie progi przy faworycie Jończyku. A dlaczego Jończyk nie jest mu wygodny jako burmistrz? Bo wtedy jego mityczna opozycyjność straci na znaczeniu. Okaże się że Jończyk nie jest złodziejem i oszustem więc nie będzie już potrzebna jakaś wielka opozycja i Mateuszek by się nudził, nie byłoby o nim głośno w mediach. Stąd ciche poparcie dla Filipiakowej, dla Klinowskiego to woda na młyn. Teraz widać jak na dłoni, że Klinowski ma gdzieś faktyczne zmiany w mieście i liczy się tylko bycie w mediach i kasa.
+4 #25 @Koci strateg 2014-11-03 12:05
Cytuję Koci Strateg:
Cytuję Lech Jaro Kaczyński:
@szelma
Ewka dlatego"dupy nie obsmarowała"Mateuszowi,bo Mateusz jest czysty!

Ewusia nie atakuje publicznie Klinowskiego bo jest jej niezbędny do drugiej tury. Było już o tym sto razy pisane. To dlatego Płaszczyca z anonimową stroną Klinowskiego IWW walą w Jończyka bo to Jończyk jest prawdziwym wyborczym rywalem a nie Klinowski. Dlatego jeżeli Klinowski wejdzie do drugiej tury to Ewusia ma wygrane wybory. I to jest cała tajemnica zawiązanego układu EF i MK. Szkoda tylko że ten głupiec z doktoratem tak daje się ogrywać. Podejrzewam nawet że Jurczak zdobędzie więcej głosów od doktorka a to już będzie wtopa na całego.

A co ma napisać, że Klinowski patrzy jej od 4 lat na ręce, organizuje referendum, ciąga ją po sądach, wytyka nieuczciwość, pozbawił Kocicha marzenia o pośle, przecież o Jacku tego nie napisze bo Jacek cały czas się łasił dopiero od czerwca wmówili mu, że może by zastartował, a on na to jak na lato bo wie co w powiecie jest, ale nic z tego mu nie wyjdzie, tak jak i z ujadania popleczników Jończyka :lol:
+5 #26 @Koci strateg 2014-11-03 12:11
Ewa nie atakuje Klinowskiego bo wspólnie z Jackiem złożyli to na barki ew skorpiona, który wali w Klina jak w bęben :lol: robi to lepiej niż Kocicho bo topornie jak to prostak od siekiery
+11 #27 @skręt 2014-11-03 12:24
Kasę to uwielbia Jacuś i wie jak to się robi, a Klinowski robi wszystko dla Ludzi bez kasy
-8 #28 The end 2014-11-03 12:28
Dajcie sobie już spokój z tym Klinowskim. Wszędzie te jego dąsy i ataki na wszystkich, którzy zagrażają Ewie. Gość się skompromitował wystarczająco. Jego pląsy ze sprzedawczykiem wszyscy już dostrzegli. Niech już lepiej weźmie się za uprawę jakaś.
-16 #29 Oblatywacz 2014-11-03 12:35
Doktorek został radnym dzięki poparciu Wspólnego Domu- ,następnie wykryto u niego "talenty wszystko-wiedzą cego pieniacza",więc go zmarginalizowan o i słusznie,natomi ast towarzysz Jacek,udawał "świętoszka"ale okazał się "Brutusem" więc w wyborach skończy jak Brutus,bo jak powiadają jaskółki nie dobre są spółki i nic w przyrodzie nie ginie a dobro zawsze zapłacone jest dobrem a fałsz niestety fałszem,!
+14 #30 Hehe 2014-11-03 13:48
Ale ci kocichowcy są głupi.
+16 #31 Geronimo 2014-11-03 14:10
NIE dla wandali. TAK dla Wadowic :P
+13 #32 Bonzo 2014-11-03 16:28
To się teraz Jończyk dobierze do dupy Filipiakowej - oczywiście nie dosłownie. Zachciało się wysyłać brygady jak przed referendum to teraz się doigra. Oczywistą oczywistością jest, że nikt z otoczenia Klinowskiego tego nie robił -nie ten poziom. Jurczak zbyt sympatyczny by mu to przyszło do głowy. A w moim przekonaniu te przebite opony w aucie Hajnosza miały być tylko zasłoną dymną aby odwrócić uwagę od obozu Filipiakowej w związku z tymi banerami. Tylko, że o ile wcześniej Filipiakowce miały poniekąd pewną przewagę przy referendum o tyle teraz Ewa wdepnęła w gniazdo urzędującego Starosty. I ciekaw jestem co Policja i Sąd na to :) Demokracja WITA PANI EWUSIU. Dla Was to obca rzeczywistość ale przyjdzie pora na Was. OJ PRZYJDZIE !!!
+7 #33 @sąsiad 2014-11-03 16:29
Cytuję sąsiad:
do mieszkańca Klinowskiego
Człowieczku ale ty pieprzysz. O ujawnieniu danych osobowych sprawcy może zdecydować sąd baranie. Nawet policja nie podała. Dobrze rokujący polityk? Z kogo? Z perkusisty? Co za brednie.


oj sami eksperci od prawa w komitecie Jończyka... wystarczyłoby żeby dzielny starosta powiedział jak ma na imię ów wandal, inicjał nazwiska oraz jaką funkcję pełni lub gdzie i z jakiej listy startuje w wyborach i byłaby sprawa załatwiona! A tak robicie kolejny odcinek komediowego serialu pt. Starosta chciałby ale nie do końca. Jak to ma być ta walka z Filipiakową to ja wysiadam.!

I nie piszcie o prawie jak nie macie wiedzy o obowiązujących przepisach
+6 #34 reżyser 2014-11-03 16:49
Cytuję @sąsiad:
Cytuję sąsiad:
do mieszkańca Klinowskiego
Człowieczku ale ty pieprzysz. O ujawnieniu danych osobowych sprawcy może zdecydować sąd baranie. Nawet policja nie podała. Dobrze rokujący polityk? Z kogo? Z perkusisty? Co za brednie.


oj sami eksperci od prawa w komitecie Jończyka... wystarczyłoby żeby dzielny starosta powiedział jak ma na imię ów wandal, inicjał nazwiska oraz jaką funkcję pełni lub gdzie i z jakiej listy startuje w wyborach i byłaby sprawa załatwiona! A tak robicie kolejny odcinek komediowego serialu pt. Starosta chciałby ale nie do końca. Jak to ma być ta walka z Filipiakową to ja wysiadam.!

I nie piszcie o prawie jak nie macie wiedzy o obowiązujących przepisach


A po co tak przyśpieszać bieg akcji. Na serialach lepiej sie wychodzi...
+10 #35 Szmata 2014-11-03 17:49
Dodajcie jeszcze TYLKO U NAS bo u szmaty o tym nigdy nie będzie ;)
0 #36 Ben 2014-11-03 19:18
Cytuję @sąsiad:
Cytuję sąsiad:
do mieszkańca Klinowskiego
Człowieczku ale ty pieprzysz. O ujawnieniu danych osobowych sprawcy może zdecydować sąd baranie. Nawet policja nie podała. Dobrze rokujący polityk? Z kogo? Z perkusisty? Co za brednie.


oj sami eksperci od prawa w komitecie Jończyka... wystarczyłoby żeby dzielny starosta powiedział jak ma na imię ów wandal, inicjał nazwiska oraz jaką funkcję pełni lub gdzie i z jakiej listy startuje w wyborach i byłaby sprawa załatwiona! A tak robicie kolejny odcinek komediowego serialu pt. Starosta chciałby ale nie do końca. Jak to ma być ta walka z Filipiakową to ja wysiadam.!

I nie piszcie o prawie jak nie macie wiedzy o obowiązujących przepisach


Mały rozumku - dane osobowe to każde dane pozwalające bezsprzecznie zidentyfikować sprawcę. A skoro w urzędzie miejskim pracuje jedna osoba o tym imieniu to ujawnienie nawet imienia narusza tą ustawę.
+6 #37 szelma 2014-11-03 19:46
Cytuję Lech Jaro Kaczyński:
@szelma
Ewka dlatego"dupy nie obsmarowała"Mateuszowi,bo Mateusz jest czysty!


Hahaha może twierdzisz ,że Filipak go nagle pokochała i postanowiła dać mu spokój ? !
To,że się go nie czepia ,to zupełnie inna bajka!
+9 #38 endriu 2014-11-03 20:33
dlaczego ta sprawa nie biegnie trybem wyborczym a wtedy przed wyborami bysmy wiedzieli KTO TO JEST
+9 #39 Marcin Gładysz 2014-11-03 21:23
Kilka uwag do komentarzy internautów.

Ujawnienie danych osobowych podejrzanego, nawet takiego wobec którego prowadzone jest postępowanie sądowe, to także sytuacja w której na podstawie podanych informacji jest możliwe jednoznaczne zidentyfikowani e osoby w danym środowisku - stąd nasza powściągliwość.

Co do tzw. trybu wyborczego - akty wandalizmu niestety nie podlegają specjalnemu trybowi ścigania oraz sądzenia.
Myślę że te wyjaśnienia rozwiewają wszystkie wątpliwości, zwłaszcza te na siłę prokurowane przez jednego czy dwóch może, komentatorów.
+9 #40 Trolu 2014-11-03 22:15
Ja już tam swoją opinię na ten temat mam, niezależnie od tego jak się sprawa zakończy. Baner Kopra na kopcu też zniszczony. I co ??? Może ktoś powie że to Jurczak maluje. No błagam Was. Przecież to jest oczywista oczywistość.
-8 #41 Kabel 2014-11-04 00:58
Jest odpowiedź. Wiemy jak się rodziło Kocicho i jak skończy. :cry:
http://pressmix.eu/index.php/2014/11/04/kochajmy-koty-tak-szybko-linieja/
-2 #42 Kabel 2014-11-04 01:06
@Bonzo
Klakier, statyw, pajac, prtzeciął oponę na krawężniku.
Każdy kto ma o tym pojęcie potwierdzi ten fakt.
O sprawcy wykroczenia lub przestępstwa w obliczu prwa można powiedzieć np. Stanisław K. mąż .......
Filip K. syn .......
+9 #43 odcinek II 2014-11-04 05:00
Płacz nieszczęśników będzie trwał 11 dni, napięcie będą podnosić i stopniować, tylko nie tylko im niszczą banery, ale nie każdy to traktuje jako pomysł na kampanię i robi koło swojego komitetu taki ruch. Wszyscy wiedzą, ze psuj pewnie się spił i wyskoczył do malunków jak Filip z konopi, a teraz nic sobie z tego nie robi, bo sprawa skończy się stówką , a on dalej sobie kampanię będzie prowadził jedynie słusznej patriotycznej partii, a kiedyś taki typ nawet na posła wystartuje... :sad:
+19 #44 @endriu 2014-11-04 05:23
Sprawa będzie trwała pół roku, albo nawet rok bo pódzie sądowym almertowskim trybem, a on już mandat będzie miał i z wszystkich się śmiał ;-)
Trzeba było nie filmować, a niedoróbka złapać, okularki zdjąć, obić i kazać kupić nowe banery, tyle ile spaskudził bo sąd i tak mu nic nie zrobi ;-)
+3 #45 Staszekk 2014-11-04 07:19
Cytuję Marcin Gładysz:
Kilka uwag do komentarzy internautów.

Ujawnienie danych osobowych podejrzanego, nawet takiego wobec którego prowadzone jest postępowanie sądowe, to także sytuacja w której na podstawie podanych informacji jest możliwe jednoznaczne zidentyfikowanie osoby w danym środowisku - stąd nasza powściągliwość.

Co do tzw. trybu wyborczego - akty wandalizmu niestety nie podlegają specjalnemu trybowi ścigania oraz sądzenia.
Myślę że te wyjaśnienia rozwiewają wszystkie wątpliwości, zwłaszcza te na siłę prokurowane przez jednego czy dwóch może, komentatorów.


Ściemniasz rzeczniku. Prosta sprawa , podaj artykuł Kodeksu karnego lub jakiś inny, który naraża Jacka Jończyka na odpowiedzialnoś ć karną za ujawnienie imienia , inicjału nazwiska i faktu kandydowania wandala.

Skończcie te komediowe ściemy :) Brakuje ikry, tyle w temacie
-4 #46 @Staszekk 2014-11-04 07:39
Chcą jechać na tym w kampanii, tylko to przynosi odwrotny skutek, tyle banerów innych ludzi jest poniszczone i nikt takich kumedyj jak oni nie odstawia, a oni wymyślili nas niszczą bo my najlepsi, nie mają nic innego do zaoferowania :D
+1 #47 gała 2014-11-04 08:06
Ci z IWW chyba już przeszli na twarde. Jak wam niszczą materiały to zgłaszajcie albo złapcie sobie wandala. Jończyk to zrobił a wy co tylko płaczecie w komentarzach. Weźcie się do roboty jakiejś a nie tylko te środki odurzające. Potem tworzycie obrazki o układach rodzinnych starosty a jak wam zrobią proces który przegracie to znowu będzie Klinowski gadał o wolności słowa. Jończyk to na wasze nieszczęście faworyt wyborów. Nie możecie tego przeboleć że waszej strony nikt nie czyta tylko tych dziesięciu zapatrzonych w guru Klinowskiego. Jesteście jak Filipiakowa. Dno totalne.
-6 #48 Olaf 2014-11-04 08:08
Zawsze to mówię że ćpunom władzy oddać nie można. W tym tylko zgadzam się z kocichem.
+2 #49 @gała 2014-11-04 08:12
Zróbcie procesy wzorem 2700 bo i słownictwo wasze podobne ;-)
-4 #50 pierwszy 2014-11-04 08:28
Ja nie mam nic wspólnego z Jończykiem ale też myślę że Klinowski to gorsza zaraza od Ewki. Pomijam jego zafascynowanie narkotykami bo mnie to nie interesuje ale ten kandydat wyraźnie pokazuje że miasto nie jest dla niego ważne tylko to żeby dostać się na stołeczek. Gdyby zależało mu na mieście to pokazałby jakiś program a nie te idiotyczne hasła które nic nie znaczą i które mógłby napisać nawet przedszkolak. Polityczny szkodnik Klinowski jest dla mnie bez zanczenia.
+10 #51 Chevy 2014-11-04 08:29
No i jest problem.Bo ujawnienie malarza będzie atakiem na PIS.A to w Wadowicach to polityczne samobójstwo. Chociaż wszyscy wiedzą o kogo chodzi.
+1 #52 @pierwszy 2014-11-04 08:38
Ile jeszcze nicków zmienisz by pluć jadem na Klinowskiego, 16 wszystko się skończy, a Ewa zachowa tron bo kto wybierze nienawistnych ludzi, dzielących społeczeństwo i nie mających nic do pokazania bo i co drogi w powiecie leżą, szkoły leżą, pracownicy skłóceni, szpital leży jedynie w kredytach starostwo dobre, dobry gospodarz tak nie rządzi ;-)
-7 #53 jamajka 2014-11-04 08:49
A ty ile razy zakochana w Klinowskim świrusko się nie podpiszesz?
+2 #54 Z ostatniej chwili 2014-11-04 09:29
" Czas na obalenie obecnej SITWY !!! "
http://www.wadowita24.pl/oswiadczenie-radnego-zbigniewa-jurczaka/
Podziekowanie dla P.Zbyszka .
Dokładna ocena Wadowickiej władzy :lol: :lol: :lol: ..
https://www.youtube.com/watch?v=oIbGTGcb89Y
+3 #55 solidarny dawno 2014-11-04 09:50
Cytuję Z ostatniej chwili:
" Czas na obalenie obecnej SITWY !!! "
http://www.wadowita24.pl/oswiadczenie-radnego-zbigniewa-jurczaka/
Podziekowanie dla P.Zbyszka .
Dokładna ocena Wadowickiej władzy :lol: :lol: :lol: ..
https://www.youtube.com/watch?v=oIbGTGcb89Y

Kogo dzisiaj obchodzi solidarność
+6 #56 Ktoś 2014-11-04 10:54
Cytuję za "Gazetą Krakowską""Pode jrzany urzędnik Sprawa ciągnęła się od 10 października. Wtedy to na ul. Bałysa zostały pomalowane plakaty Jacka Jończyka, starosty wadowickiego i kandydata na burmistrza. Widział to jeden z mieszkańców i poszedł na komisariat złożyć zeznania. Zawiadomił on również członków KWW Nowoczesny Samorząd. Powiedział im, że sprawcą jest mieszkaniec Wadowic, służbowo podległy oraz politycznie powiązany z Ewą Filipiak, obecną burmistrz ubiegającą się o reelekcję... Człowiek ten kandyduje do Sejmiku Województwa i na swych banerach promuje się z wiceprezes PiS Beatą Szydło. "Gazeta Krakowska" zapytała burmistrz Ewę Filipiak i jej rzecznika Stanisława Kotarbę, czy wiedzieli, czym zajmuje się pracownik magistratu "po godzinach" i czy był inspirowany. Nie odpowiedzieli.

Czytaj więcej: http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/3632258,wybory-w-wadowicach-urzednik-niszczyl-plakaty-wyborcze-jacka-jonczyka-zdjecia,id,t.html
+3 #57 sprawiedliwy 2014-11-04 10:59
no niestety brak kadencyjnosci i powstaja mafijne rzadzace sitwy
+2 #58 zmiennikWolski 2014-11-04 11:17
I pomyśleć, że kiedyś głosowałem na PiS. Szczur, Kaczyński ( ten z Wadowic ), Ich partyjna matka Szydłowa - największe szambo polityczne jakie może być. Takiej obłudy i hipokryzji to nawet Palikot nie miał. Oni na banerach będą pisać o Tradycyjnych Wartościach. Które to są ? Niszczenie plakatów ? Kłamstwa ? Manipulacja Które ? I na kogo teraz ma głosować człowiek o prawdziwie prawicowych poglądach ? Bo ja opcji nie widzę.
+6 #59 znajomy 2014-11-04 11:41
Nowe rozwiązania - tradycyjne wartości ;-)

Nowe rozwiązania - już nie nóż, a spray :oops:
Tradycyjne wartości - tradycja niszczenia banerów trwa co najmniej od referendum :P
-3 #60 xxx 2014-11-04 12:02
Przecież na pewno zrobił to ktoś bez wąsa i ten z tymi ładnymi krzaczastymi brwiami :lol: :lol: :lol:
A tak nawiasem mówiąc to tego Jończyka chyba nikt nie lubi.
-1 #61 lelek 2014-11-04 19:26
czy F. Kaczyński będzie tworzył prawo Rzeczypospolite j jak wygra wybory do Sejmu bo wygra jak twierdza wszyscy na mieście
+6 #62 @lelek 2014-11-04 19:34
A może to nie był on tylko mama, zarost ona zawsze miała :P

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.