Ewa Filipiak z Mateuszem Klinowskim w Wadowicach, Tomasz Żak z Janem Pietrasem w Andrychowie i Augustyn
Wadowice, Andrychów Kalwaria: wszędzie druga tura

Ewa Filipiak z Mateuszem Klinowskim w Wadowicach, Tomasz Żak z Janem Pietrasem w Andrychowie i Augustyn Ormanty ze Zbigniewem Stradomskim powalczą 30 listopada w drugiej turze wyborów samorządowych.

Mimo wielkich problemów z platformą wyborczą, znamy już wstępne wyniki wyborów samorządowych w trzech największych miastach powiatu wadowickiego, Zarówno w Wadowicach, Andrychowie oraz Kalwarii Zebrzydowskiej odbędzie się druga tura wyborów.

W Wadowicach najwięcej głosów zebrała burmistrz Ewa Filipiak: głosowało na nią 40.07% wyborców. Drugie miejsce zajął Mateusz Klinowski z 35.57% oddanych na niego głosów. Trzecie miejsce zajął Jacek Jończyk, na którego głosowało 24.36%. Ewa Filipiak może już teraz mówić o sporym sukcesie: do Rady Miejskiej wchodzi 16 osób popierających ją z ugrupowań Wspólny Dom i PiS. 3 radnych będzie miał KWW Nowoczesny Samorząd Jacka Jończyka, PSL jednego, natomiast Wolne Wadowice jednego: Mateusza Klinowskiego.

Wielka szkoda, że ugrupowania opozycyjne nie wprowadziły większej ilości radnych do Rady Miejskiej. Wielu z naszych kandydatów świetnie by się w Radzie sprawdziło, zabrakło im niewiele. Cieszę się z wyniku w wyborach na burmistrza. Opozycja ma 60% głosów, co daje nadzieję. Dziękuję w tym miejscu za poparcie i apeluję o stawienie się 30 listopada w lokalach wyborczych. Mamy ogromną szansę, nie zmarnujmy jej! - mówi nam Mateusz Klinowski, kandydat na burmistrza Wadowic w drugiej turze wyborów.

Również druga tura wyborów szykuje się w Andrychowie. Tam najwięcej głosów zdobył burmistrz Tomasz Żak, drugie miejsce zajął Jan Pietras z 28% głosów, trzecie miejsce wywalczył Krzysztof Kubień zdobywając 27% głosów.

Do drugiej tury w Kalwarii Zebrzydowskiej przechodzi były burmistrz Augustyn Ormanty, który zdobył 32.4% głosów i burmistrz Zbigniew Stradomski z 29.88% głosów. Trzeci był Tadeusz Stela zdobywając 19%.

Wyborcy spotkają się przy urnach w niedzielę 30 listopada.

(MG)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+48 #1 Frida 2014-11-17 10:05
Klinu GRATULACJE! Żeby tylko nie było jakiś tajemniczych manewrów stołkami owocującymi nagłą sympatią przegranych do IFI ;/
+36 #2 m2 2014-11-17 10:09
Ale daliście ciała z tymi wyborami.
+95 #3 lobby 2014-11-17 10:11
Apeluję do Jacka Jończyka. Panie Jacku przegrałeś Pan - trudno. Walczyłeś Pan - spoko. Jesteś gość. Teraz daj szansę Wadowicom i poprzyj Mateusza Klinowskiego. Daj szansę sobie i innym. Zawalcz razem z Mateuszem o wolność !!!
+72 #4 X2K 2014-11-17 10:13
Wyniki obrazują doskonale jaki ciemnogród panuje w wado.
+74 #5 ModifiedTescoTrolley 2014-11-17 10:14
Nowy burmistrz z taką radą będzie miał ciężkie życie. Ale niezależnie od tego - trzymam nadal kciuki za MK. Jestem pewien że ten beton stworzony przez nierobów przyklejonych do koryta jest do rozbicia... i to bez pomocy snajpera.
+4 #6 Avro Lancaster 2014-11-17 10:14
Ciekawe kogo" buźkę" teraz Leon postawi na swoim parkingu na Słowackiego.?
+27 #7 Gdzie ci mądrale? 2014-11-17 10:29
Targosz, Odrozek, Gładysz... najmądrzejsi, najbardziej w opozycji, nieomylni... Niezłomny Jurczak, który rozwalił SLD, Leon "opozycjonista" piszący dla Wyroby o swojej teczce. Królik co na wszystkim się zna?

Głupio Wam chociaż teraz? Szkoda, że dopiero teraz.
+32 #8 MOBY 2014-11-17 10:33
Cytuję lobby:
Apeluję do Jacka Jończyka. Panie Jacku przegrałeś Pan - trudno. Walczyłeś Pan - spoko. Jesteś gość. Teraz daj szansę Wadowicom i poprzyj Mateusza Klinowskiego. Daj szansę sobie i innym. Zawalcz razem z Mateuszem o wolność !!!


popieram!!!! na bok wszystkie animozje !! teraz trzeba się zjednoczyć i zmienić to,co trwa od 20 lat...
+28 #9 if 2014-11-17 10:34
No to mamy problem. Głosować na MK - mając świadomość, że będzie miał z Radą co chwilę spięcia - to duże ryzyko: jak będzie wyglądała praca Rady? Czy przygotowane przez ew. burmistrza Klinowskiego uchwały będą przyjmowane, czy torpedowane? Z drugiej strony, głosowanie na EF to... jak w dzieciństwie podejść do ciotki, którą się przedrzeźniało, ona wytarga za uszy i każe iść do kąta....
+20 #10 baca 2014-11-17 10:35
gratuluję Mateuszowi, jak pisałem w komentarzu do poprzedniego artykułu, choćby nie wiem co teraz JJ zrobił , proboszczowie nie dopuszczą żeby w Papieskich Wadowicach Burmistrzem został ateista. Mamy takiego Burmistrza jaki elektorat , Wadowice po następnych 5 kadencjach EF będą wyglądać jak miasteczko na Dzikim Zachodzie, Mateuszu czas na twoje podpiekanie, Szeryfowa nadchodzi!!! (albo będzie krótko , albo długo - wybieraj).
-106 #11 Głosujmy na Ewę 2014-11-17 10:39
Nie przeginajmy. Już wystarczy tych wygłupów. Teraz bądźmy poważni, głosujmy na panią Ewę.
Kierujmy się dobrem Wadowic i mieszkańców.
Co do klina to niech wraca do szkoły jeszcze się poduczyć.
+30 #12 Lucy 2014-11-17 10:41
Staszku tak mi przykro, że bez mandatu będziesz :D
+4 #13 historyk kiczu 2014-11-17 10:41
@Gdzie ci mądrale?
Nóż w plecy SLD wbił nijaki kudłaty,a Zbyszek swoje lewicowe ideały sprzedał za kawałek ściany w szpitalu.SLD uwierzyło w fałszywego proroka z Choczni....dlat ego doznali dotkliwej porażki.
-4 #14 baca 2014-11-17 10:42
Cytuję MOBY:
Cytuję lobby:
Apeluję do Jacka Jończyka. Panie Jacku przegrałeś Pan - trudno. Walczyłeś Pan - spoko. Jesteś gość. Teraz daj szansę Wadowicom i poprzyj Mateusza Klinowskiego. Daj szansę sobie i innym. Zawalcz razem z Mateuszem o wolność !!!


popieram!!!! na bok wszystkie animozje !! teraz trzeba się zjednoczyć i zmienić to,co trwa od 20 lat...

Mieliście swoją szansę na wybór, Trzeba było myśleć przed wrzuceniem kartki do urny!!!!, a teraz chcecie zmusić Chłopa (JJ) żeby odszedł od kościoła, chyba to pisanie na mózg Wam się rzuciło!!!
+24 #15 @głosujmy na Ewę 2014-11-17 10:44
Tak,tak głosujmy, a Klina z RM wyrzućmy, cała RM nie będzie musiała robić obrad, a raz w miesiącu spotkacie się na plebanii zjecie suty obiadzik i ustalicie co jeszcze można zeszpecić w gminie ;-)
+15 #16 Ktoś 2014-11-17 10:46
@if
jaki masz problem? Rozwój miasta i Gminy czy dalej marazm i "układziki"

Czytaj więcej: http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/3648834,wadowice-zwolali-sesje-rady-dwa-dni-przed-wyborami-i-zamienili-dzialki,id,t.html
+19 #17 Ktoś 2014-11-17 10:48
Cytuję
"nie martw się co MK będzie robił z taką radą
bo znając większość z nich będą głosować zgodnie z kierunkiem burmistrza, ktokolwiek nim będzie ( Klakierzy)"
+23 #18 Ktosiek 2014-11-17 10:48
Cytuję baca:
Cytuję MOBY:
Cytuję lobby:
Apeluję do Jacka Jończyka. Panie Jacku przegrałeś Pan - trudno. Walczyłeś Pan - spoko. Jesteś gość. Teraz daj szansę Wadowicom i poprzyj Mateusza Klinowskiego. Daj szansę sobie i innym. Zawalcz razem z Mateuszem o wolność !!!


popieram!!!! na bok wszystkie animozje !! teraz trzeba się zjednoczyć i zmienić to,co trwa od 20 lat...

Mieliście swoją szansę na wybór, Trzeba było myśleć przed wrzuceniem kartki do urny!!!!, a teraz chcecie zmusić Chłopa (JJ) żeby odszedł od kościoła, chyba to pisanie na mózg Wam się rzuciło!!!



Jak to odszedł od kościoła??? A co ma piernik do wiatraka? Przecież Kościół i polityka to powinny być dwa różne światy...?!
+10 #19 if 2014-11-17 10:55
[quote name="Ktoś"]@if
jaki masz problem? Rozwój miasta i Gminy czy dalej marazm i "układziki"

Ale tu nie chodzi jedynie o układy, ale też o rozwój miasta. Jak sobie wyobrażasz wprowadzanie zmian, jeśli Rada będzie odrzucała uchwały?
+32 #20 lolik 2014-11-17 10:57
a kto powiedział że M.K. to ateista? Szczerze w to wątpię. Właśnie ludzie Ewy chcą z niego zrobić ateistę, bo jest im to bardzo na rękę.
+11 #21 baca 2014-11-17 10:57
odp. dla #18Ktosiek " Jak to odszedł od kościoła??? A co ma piernik do wiatraka? Przecież Kościół i polityka to powinny być dwa różne światy...?! "(cytat), Może w Leningradzie nie miałoby to znaczenia , ale nie w Wadowicach
+8 #22 Ktosiek 2014-11-17 10:58
Cytuję if:
[quote name="Ktoś"]@if
jaki masz problem? Rozwój miasta i Gminy czy dalej marazm i "układziki"

Ale tu nie chodzi jedynie o układy, ale też o rozwój miasta. Jak sobie wyobrażasz wprowadzanie zmian, jeśli Rada będzie odrzucała uchwały?


A dlaczego to rada miałaby głosować przeciw rozwojowym zmianom?
+10 #23 Lusy 2014-11-17 11:04
A czy wiadomo jak wyglądają wyniki do powiatu? Królikowa, Kotarba, Szczur?
+22 #24 Hefajstos 2014-11-17 11:06
Cytuję Głosujmy na Ewę:
Nie przeginajmy. Już wystarczy tych wygłupów. Teraz bądźmy poważni, głosujmy na panią Ewę.
Kierujmy się dobrem Wadowic i mieszkańców.
Co do klina to niech wraca do szkoły jeszcze się poduczyć.


Dobro Wadowic?! Chyba nie wiesz, co mówisz! Ta kobieta je zniszczyła! Albo jesteś ślepy albo głupi!
+20 #25 Lucy 2014-11-17 11:08
Cytuję Lusy:
A czy wiadomo jak wyglądają wyniki do powiatu? Królikowa, Kotarba, Szczur?


Staszku zatopiony.
+23 #26 Lusy 2014-11-17 11:09
Cytuję Lucy:
Cytuję Lusy:
A czy wiadomo jak wyglądają wyniki do powiatu? Królikowa, Kotarba, Szczur?


Staszku zatopiony.


o to bardzo dobra wiadomość :)
+36 #27 Kociłeb 2014-11-17 11:11
Ja bym się nie przejmował składem Rady. patrząc na nazwiska w większości są to ludzie do przejęcia. Niektórzy pragnęli być radnymi od 16 lat.Taki radny pójdzie z każdym burmistrzem. Zwłaszcza nowi będą dbać o burmistrza aby pomógł im zdobywać poparcie w okręgach z myslą o nastepnej kadencji.
Najpierw pomóżmy wygrać Mateuszowi, a po pierwszej sesji zobaczycie jak zmieną się radni, ich nastawienie. Zobaczą, że wolno o coś zapytać, że wolno mieć odrębne zdanie itp. Nowa jakość jest w stanie zmienić starych radnych.
+4 #28 Tw Orzech 2014-11-17 11:12
I na nic zdały się gonitwy pułkownika do Wieliczki i na nic artykuł Edka Brodatego. Zresztą czekamy na dalszy ciąg tego artykułu
+30 #29 Hefajstos 2014-11-17 11:14
Jakie odchodzenie od kościoła?! Jakim prawem kościół w ogóle miesza się do polityki! Państwo jest tworem świeckim! Tylko w Wadowicach jest coś takiego możliwe, żeby klecha z ambony mówił, na kogo trzeba głosować, a ludzie idą za nim jak barany! Średniowiecze! Pojedźcie sobie do Norwegii, Szwecji, Holandii i zobaczcie, jak tam żyją ludzie! A kościół jest tam wyłącznie sprawą prywatną!
+15 #30 Hefajstos 2014-11-17 11:20
Kociłeb - zgoda, Mateuszowi należy pomóc koniecznie! Ale mieć głupich i bezmyślnych radnych w RM, którzy podniosą rączkę tak, jak im się każe... Byłem na kilku sesjach, widziałem i z trudem wytrwałem do końca... Zawsze twierdziłem, że głupota i brak myślenia są początkiem wszelkiego zła. Przykład choćby Niemiec jest nader wymowny.
+10 #31 @Hefajstos 2014-11-17 11:23
Tam jest kilka młodych nowych ludzi, więc nie przekreślajmy ich od ;-) razu
+16 #32 zdegustowany 2014-11-17 11:25
W okręgach, w których różnica między wygranym ze wspólnego domu a kolejnym kandydatem była niewielka (np. Tkacz-Krasa, Kaczyńska-Gołąb ) sprawdźcie sobie ile było głosów nieważnych, możecie się zdziwić. Do rady miasta była jedna kartka z 3-5 kandydatami, jak tam można było się pomylić? Tyle osób? Ja w to nie wierzę.
+15 #33 lump 2014-11-17 11:26
a co będzie z płaszczycą przez małe p może pujdzie na zupki do jadłodajni
+7 #34 Hefajstos 2014-11-17 11:28
Cytuję @Hefajstos:
Tam jest kilka młodych nowych ludzi, więc nie przekreślajmy ich od ;-) razu


Obyś miał rację...
+13 #35 995 2014-11-17 11:31
rada az tsk sie nie martwie wazne jest jedno
dla wszystkich ewa musi odejsc !!!!!
priorytet
+3 #36 @TWorzech 2014-11-17 11:33
Nie mieszaj MK do tego bo on, akurat z tym nic wspólnego nie miał
0 #37 wybiórca 2014-11-17 11:35
Cytuję Ktosiek:
Cytuję if:
[quote name="Ktoś"]@if
jaki masz problem? Rozwój miasta i Gminy czy dalej marazm i "układziki"

Ale tu nie chodzi jedynie o układy, ale też o rozwój miasta. Jak sobie wyobrażasz wprowadzanie zmian, jeśli Rada będzie odrzucała uchwały?


A dlaczego to rada miałaby głosować przeciw rozwojowym zmianom?


A dlaczego głosowała dotychczas? Dla tego samego będzie głosowała tak dalej do tego poszerzona o ludzi których MK zraził do siebie! I te apele o poparcie MK przez JJ żenujące. Jak trwoga to do Boga? Trzeba było myśleć wczoraj.
+16 #38 Pytaczka 2014-11-17 11:39
Czy Ewa Filipak nie widzi, że zdecydowana większość Mieszkańców jej nie chce ?
Kogo chce "ograć" ?
Mieszkańców ?
Dotychczasowe kocichowe chwyty zawiodły, nie można już mydlić oczu "znakomitym wynikiem wyborczym".
Wiem, że teraz zmobilizuje się proboszczów w sposób wyjątkowy, wiem też, że ze szkodą dla nich i opinii o strukturach Kościoła.
0 #39 Ktosiek 2014-11-17 11:40
Cytuję baca:
odp. dla #18Ktosiek " Jak to odszedł od kościoła??? A co ma piernik do wiatraka? Przecież Kościół i polityka to powinny być dwa różne światy...?! "(cytat), Może w Leningradzie nie miałoby to znaczenia , ale nie w Wadowicach

Cytuję wybiórca:
Cytuję Ktosiek:
Cytuję if:
[quote name="Ktoś"]@if
jaki masz problem? Rozwój miasta i Gminy czy dalej marazm i "układziki"

Ale tu nie chodzi jedynie o układy, ale też o rozwój miasta. Jak sobie wyobrażasz wprowadzanie zmian, jeśli Rada będzie odrzucała uchwały?


A dlaczego to rada miałaby głosować przeciw rozwojowym zmianom?


A dlaczego głosowała dotychczas? Dla tego samego będzie głosowała tak dalej do tego poszerzona o ludzi których MK zraził do siebie! I te apele o poparcie MK przez JJ żenujące. Jak trwoga to do Boga? Trzeba było myśleć wczoraj.


Jak trwoga to do Boga? Czyliż JJ to Bóg? Dziwne to wszystko... :/
+8 #40 Ktoś 2014-11-17 11:48
Skąd wiecie, że Kocicho bez mandatu?
+2 #41 wybiórca 2014-11-17 11:50
Cytuję Ktosiek:
Cytuję baca:
odp. dla #18Ktosiek " Jak to odszedł od kościoła??? A co ma piernik do wiatraka? Przecież Kościół i polityka to powinny być dwa różne światy...?! "(cytat), Może w Leningradzie nie miałoby to znaczenia , ale nie w Wadowicach

Cytuję wybiórca:
Cytuję Ktosiek:
Cytuję if:
[quote name="Ktoś"]@if
jaki masz problem? Rozwój miasta i Gminy czy dalej marazm i "układziki"

Ale tu nie chodzi jedynie o układy, ale też o rozwój miasta. Jak sobie wyobrażasz wprowadzanie zmian, jeśli Rada będzie odrzucała uchwały?


A dlaczego to rada miałaby głosować przeciw rozwojowym zmianom?


A dlaczego głosowała dotychczas? Dla tego samego będzie głosowała tak dalej do tego poszerzona o ludzi których MK zraził do siebie! I te apele o poparcie MK przez JJ żenujące. Jak trwoga to do Boga? Trzeba było myśleć wczoraj.


Jak trwoga to do Boga? Czyliż JJ to Bóg? Dziwne to wszystko... :/


Może lektura księgi przysłów by ci się przydała jak nie rozumiesz przenośni?
+4 #42 fan 2014-11-17 11:51
tysiące fanów twych
zwycięstwa pragnie dziś
więc zaśpiewajmy znów

MATEUSZ KLINOWSKI!
0 #43 Ktosiek 2014-11-17 11:54
Może lektura księgi przysłów by ci się przydała jak nie rozumiesz przenośni?

Uuuuu.... Aleś mi dopiekł... :) Przysłowie rozumiem, nie rozumiem kontekstu. Ale jak się domyślam - zaraz mnie oświecisz. :D
+11 #44 wyborca 2014-11-17 12:05
Najwięksi przegrani w tych wyborach to 1 - Odrozek taki pewniak miał chodzić od domu do domu a tu gówno wyborcy go olali. 2. Królikowa też została olana przez wyborców.
-10 #45 znajomy 2014-11-17 12:06
Cytuję Ktoś:
Skąd wiecie, że Kocicho bez mandatu?


Jemu nie zależy na mandacie radnego powiatowego.
Zostanie posłem i przez 10 miesięcy do końca kadencji sejmu zarobi więcej niż na Batorego przez cztery lata.
A mandat poselski po Grasiu ma raczej pewny :-*
+13 #46 lobby 2014-11-17 12:08
@baca
No jak Twoim zdaniem Kościół powinien wspierać Filipiakową albo takich PiSiorów jak Szczur czy reszta tej bandy to nie wiem do jakiego Kościoła Ty należysz. Bo na pewno nie do mającego cokolwiek wspólnego z Chrześcijaństwe m. Ja sobie nie przypominam, żeby Chrześcijańskie wartości to były : obłuda, kłamstwa, matactwa, niegospodarność , bezczelność, chamstwo, żeby nie powiedzieć skur......wo. A Wspólny Burdel Ewki kojarzy mi się tylko z takimi rzeczami.
+10 #47 Hefajstos 2014-11-17 12:12
@lobby: masz rację... Tylko jakoś tak dziwnie się składa, że kościół te wartości popiera, które wymieniasz... Jeszcze trzeba dodać niesłychaną zachłanność i żądzę pieniądza. Nieprawda? A odzyskiwanie majątkow - i to bez skrupułów...
Zalecanie wiernym pielęgnowanei cnoty ubóstwa zakrawa wobec tego na niesłychany cynizm...
+20 #48 Aniela 2014-11-17 12:16
Znam kilku ateistów od których ci wszyscy pseudo katolicy mogliby się wiele nauczyć. A tak na marginesie, głosując na p. Klinowskiego nikt nie jest zmuszany do porzucenia wiary czy wyparcia się swoich ideałów.
+15 #49 D 2014-11-17 12:23
@if To już jest problem Klinowskiego. Dajmy mu szansę. Długo już walczy więc widocznie jest na tyle silny. Nie matkujmy tutaj.
+14 #50 lobby 2014-11-17 12:32
@Hefajstos
Ja zawsze powtarzam. Do Kościoła chodzi się dla Boga a nie dla księdza. I przyznam szczerze, że taką obłudę jak we Wspólnym Burdelu widać też wśród sporej części ich wyborców. A mało to jest takich babuniek i przekupek co to w Kościele codziennie ( OK niech się modlą jak najwięcej ), księży po rękach by całowały a później w domu jedna na drugą obgadywanie, oszczerstwa, wtrącanie się, wyklinanie etc. I tylko smarować w kopertach na nowe auta dla księży. Dlatego bardzo lubię Kościoły klasztorne. Kiedyś usłyszałem w jednym klasztorze jak jeden z księży mówił " Do nieba NIE pójdą Ci co to sobie robią z biskupami zdjęcia". Słyszysz Ewka ? To brzmi jakby do Ciebie. A to, że cały Wspólny Burdel chowa się za Kościołem i ubiera swoją brudną politykę w ramy rzekomej prawicy to już jest szczyt hipokryzji.
-3 #51 Oskar 2014-11-17 12:33
Cytuję if:
[quote name="Ktoś"]@if
jaki masz problem? Rozwój miasta i Gminy czy dalej marazm i "układziki"

Ale tu nie chodzi jedynie o układy, ale też o rozwój miasta. Jak sobie wyobrażasz wprowadzanie zmian, jeśli Rada będzie odrzucała uchwały?


Przy takiej przewadze radnych Ewy nie ma mowy o żadnych zmianach. W 9 miesięcy zgrilują Klinowskiego, podłoża jakąś świnkę nieopierzonemu burmistrzowi, albo potem zrobią referendum i wstawią swojego burmistrza. Żadnych zmian nie będzie. Klinowski nie zastraszy też radnych, bo przy takiej przewadze to uchwalą sobie każdą kwotę na każde stowarzyszenie.
+6 #52 ja 2014-11-17 12:52
naprawdę niewierze że sa jeszcze jakieś tempe moski które głosują na ewe to jest poprostu niemożliwe :O


Ludzie co wami w dupach wam sie poprzewracało mało wam betonu i kantów
+20 #53 AD 2014-11-17 13:05
"Moja mama została Radną Rady Miejskiej w Wadowicach. W jej imieniu chcę wszystkim bardzo podziękować za zaufanie!"

Brawo Filipie, oby tak dalej. Rodzina na Swoim!
Masakra...
+8 #54 pudel 2014-11-17 13:11
Dziwkę cytują na pudelku. Grupa medialnej dziwki zmierza w dobrym kierunku. To oznacza że koniec Filipiakowej jest bliski bo ona na pudelka się nie nadaje.
+7 #55 Ktoś 2014-11-17 13:14
Cytuję Oskar:
Cytuję if:
[quote name="Ktoś"]@if
jaki masz problem? Rozwój miasta i Gminy czy dalej marazm i "układziki"

Ale tu nie chodzi jedynie o układy, ale też o rozwój miasta. Jak sobie wyobrażasz wprowadzanie zmian, jeśli Rada będzie odrzucała uchwały?


Przy takiej przewadze radnych Ewy nie ma mowy o żadnych zmianach. W 9 miesięcy zgrilują Klinowskiego, podłoża jakąś świnkę nieopierzonemu burmistrzowi, albo potem zrobią referendum i wstawią swojego burmistrza. Żadnych zmian nie będzie. Klinowski nie zastraszy też radnych, bo przy takiej przewadze to uchwalą sobie każdą kwotę na każde stowarzyszenie.

Nie wprowadzajcie nerwowej atmosfery przez pisanie takich komentarzy.
Radnego też mozna zdyscyplinować.
Poza tym to raczej ludzie "spolegliwi" i jesli okaże się że burmistrzem jest Klinowski to raczej nie będą wychodzić przed szereg.
Ponadto jest kilka nowych osób więc nie wydaje mi się, żeby chcieli dostać "łatkę" szkodników czy hamulcowych.
+35 #56 gościu 2014-11-17 13:17
Widzę po komentarzach że tubylcy nie opierali się w swoich wyborach na tym co kandydaci zrobili tylko na animozjach,emoc jach, zawiści .Burmistrz była przy władzy prawie ćwierć wieku i nie zrobiła nic (oprócz rynku i basenu ale te ostatnie obiekty to każde miasto budowało w cztery lata).Król Kazimierz Wielki panował 30 lat zastawszy Polskę drewnianą a zostawił murowaną łącznie z Jagielonką.Jońc zyk wybudował szpital w ciągu czterech lat (jaki jest to jest ale spełnia wymogi UE i jeszcze dostał 10 mln. na wyposażenie).Bu rmistrz Filipiak wykorzystująca w kampanii wizerunek JPII,mówiąca o miłości zderza się z tym co na przyjaznym dla niej portalu wypisywali ludzie pod adresem Jończyka oszczerstwa,ins ynuacje porównania do przestępców ale wszystko w granicy prawa byle nie narazić się na rozprawę sądową.Czy to jest ta miłość chrześcijańska bijąca od pani burmistrz.Jończ yk w swoich spotach i ulotkach nie używał tego typu argumentów w stosunku do swoich przeciwników,pr owadził kampanię merytoryczną.Pa na Klinowskiego można zrozumieć on przynajmniej nie opierał się na naukach JPII też stosował tricki dziennikarskie w swojej ulotce np...syn Jończyka pracuje w szkole w Kalwarii... no i co z tego,mój syn też pracuje w szkole a w żadnych konkursach nie uczestniczył jak to sugerował pan Klinowski a ja nie jestem starostą.Dzięki wam inteligentni wyborcy,będziec ie jeszcze płakać gdy wasze dzieci i wnuki będą szukały pracy w innych miastach albo za granicą.Bo w takim Zatorze,Suchej czy Andrychowie powstały strefy ekonomiczne gdzie hale produkcyjne czy usługowe rosną w oczach a Wadowice to skansen dzięki wam wyborcy.
+29 #57 na jj 2014-11-17 13:17
Ja głosowałem na Jończyka i nie uważam żeby to był stracony głos. Wybierałem spokój a nie hejt jaki prezentowali Płaszczyca i Klinowski. Teraz zagłosuję na Klinowskiego bo skoro to jedyna alternatywa to trzeba z niej skorzystać. Ale mieszkańcy nie wiedzą że Klinowski miał łatwo nie będzie jeżeli wygra. Nie ma swoich radnych, ani jednego i to jest głównie jego wina. Może teraz mieszkańcy miasta się opamiętają i zrozumieją że kampania wyborcza to nie obrzucanie się błotem. Dzięki Jacku że ruszyłeś beton w tych wyborach. Klinowski powinien podziękować i błagać o twoich zwolenników bo na twoich plecach zbudował swoje poparcie.
+3 #58 Koniczyna8923 2014-11-17 13:25
Co zaoferuje pan Klinowski młodym ludziom?
0 #59 Oskar 2014-11-17 13:28
Cytuję na jj:
Ja głosowałem na Jończyka i nie uważam żeby to był stracony głos. Wybierałem spokój a nie hejt jaki prezentowali Płaszczyca i Klinowski. Teraz zagłosuję na Klinowskiego bo skoro to jedyna alternatywa to trzeba z niej skorzystać. Ale mieszkańcy nie wiedzą że Klinowski miał łatwo nie będzie jeżeli wygra. Nie ma swoich radnych, ani jednego i to jest głównie jego wina. Może teraz mieszkańcy miasta się opamiętają i zrozumieją że kampania wyborcza to nie obrzucanie się błotem. Dzięki Jacku że ruszyłeś beton w tych wyborach. Klinowski powinien podziękować i błagać o twoich zwolenników bo na twoich plecach zbudował swoje poparcie.


Powiem ci nawet więcej. Jestem pewien, że za chwilkę Klinowski ogłosi, że program wyborczy JJ jest w wielu miejscach spójny z jego wizją i on go będzie realizował. Nie takie kłamstwa jeszcze przejdą mu przez gardło. Kasa misiu kasa i tyle.
+10 #60 Oskar 2014-11-17 13:32
Czekam na deklaracje o ile obniżki zarobków burmistrza wystąpi Klinowski? 50%? 60%? Czy będzie chapać jak ifi?
+14 #61 Bolesław Kot 2014-11-17 13:38
Bolesław Kot
Rada Miejska w małym miasteczku, jakim są Wadowice, nie jest areną starć politycznych. Taki układ w którym MK będzie miał nawet 16 nieprzychylnych sobie radnych będzie bardzo korzystny pod kątem kontroli postępowania burmistrza. Tego typu układ świetnie sprawdza się w Krakowie gdzie Jacek Majchrowski ma za sobą 3 pozytywne kadencje w których zdecydowana większość radnych była z przeciwnych mu ugrupowań. Ma szansę na czwartą kadencję. W BARDZO TRUDNYM DO RZĄDZENIA KRAKOWIE.
Bolesław Kot
+5 #62 man 2014-11-17 13:47
@ Bolek Kot
Pan wybaczy, Pan nie wie co się będzie działo. Kocicho tylko zamiauczy i już zrobią sobie budżet jaki będą chcieli a zadba o to skarbniczka której rada miasta nie ruszy. Burmistrz nie ma nic do powiedzenia przy przeciwnej radzie i będzie tańczył tak jak mu zagrają. Przy okazji zapytam Pana czy jest Pan dumny ze swojego stowarzyszenia które kapitał polityczny zbudowało na kłamstwie i pomówieniach na anonimowej stronie którą prowadzi? Od razu mówię że z braku wyboru zagłosuję na Mateusza ale to tylko tymczasowe rozwiązanie i nie wiem jak zrobią inni głosujący na Jończyka bo mogą nie pójśc do wyborów wcale. Czy teraz Klinowski przeprosi? Liczę na odrodzenie Jończyka w przyszłości bo Klinowski okaże się wielkim rozczarowaniem.
+7 #63 IWVV 2014-11-17 13:49
Cytuję Oskar:
Czekam na deklaracje o ile obniżki zarobków burmistrza wystąpi Klinowski? 50%? 60%? Czy będzie chapać jak ifi?

Nic nie obniży. Chodzi tylko o kasę. Pewno zaczną wyprowadzać jeszcze do IWW. Oby tylko nie nakradli tyle co bumarowcy.
-13 #64 wyniki 2014-11-17 13:56
Z wyników wyłania się taki obraz
40% mohery i rodzinki na swoim
35% naćpani
25% normalnie myslący

Społeczeństwo to debile
+10 #65 dert 2014-11-17 13:59
Cóż taczki w ruch za dwa tygodnie. :lol:
-6 #66 dert 2014-11-17 14:00
Nowoczesny przegrał a teraz zobaczyny czy ma klase ?
+12 #67 leming 2014-11-17 14:04
Sztab Jończyka przynajmniej może spojrzeć w lustro i powiedzieć że nie jest chamskie i prostackie jak przydupasy od Filipiakowej i Klinowskich. Tak to już jest że kultura przegrywa z prostactwem. Ale to nic straconego. Ludzie jeszcze przejrzą na oczy.
0 #68 Hefajstos 2014-11-17 14:05
Cytuję wyniki:
Z wyników wyłania się taki obraz
40% mohery i rodzinki na swoim
35% naćpani
25% normalnie myslący

Społeczeństwo to debile


Nie ma to jak głupie stereotypy...
+15 #69 rakoczy 2014-11-17 14:10
Te wybory pokazały dobitnie że społeczeństwo gminy jest niedoinformowan e i ogłupione. Filipiakowa nie powinna przejść do drugiej tury wcale. Najbardziej dotkliwa porażka Jończyka to nie jego wina ale wina spisku Płaszczyca - Klinowski. Teraz Płaszczyca uderzy w Klinowskiego i dowiemy się różnych ciekawych rzeczy. Ja też głosowałem na Jończyka bo moim zdaniem tylko on ze swoim programem miał szansę coś zmienić. Klinowski niczego nie ruszy bo rada na nic mu nie pozwoli a po drugie Klinowskiego program to puste slogany.
+11 #70 Jan 2014-11-17 14:15
Cytuję dert:
Nowoczesny przegrał a teraz zobaczyny czy ma klase ?

Oczywiście że ma klase i już na profilu Jończyka podziękowania i zapowiedź powrotu. Co ma niby Jończyk jeszcze zrobić co? Ma poprzeć osobę która go pomawia? Niech teraz Klinowski złoży ofertę wyborcom Jończyka, niech powie że nazywanie ich układem to było zwykłe pieprzenie.
+8 #71 Mieszkaniec Gminy 2014-11-17 14:18
Cytuję Głosujmy na Ewę:
Nie przeginajmy. Już wystarczy tych wygłupów. Teraz bądźmy poważni, głosujmy na panią Ewę.
Kierujmy się dobrem Wadowic i mieszkańców.
Co do klina to niech wraca do szkoły jeszcze się poduczyć.

W Twoim wpisie dwa zdania się wg mnie wzajemnie wykluczają: głosowanie na Ewę Filipiak i kierowanie się dobrem mieszkańców.
+8 #72 ja 2014-11-17 14:19
obalić filipiakową po20 latach :-)
+6 #73 twardy hary 2014-11-17 14:20
Cytuję Lucy:
Staszku tak mi przykro, że bez mandatu będziesz :D

jak to bez madatu jak policja mu wlepi za zle parkowanie to bedzie mial
+7 #74 ja 2014-11-17 14:21
Cytuję ja:
obalić filipiakową po20 latach :-)


Klinowski górą
+5 #75 twardy hary 2014-11-17 14:22
Cytuję rakoczy:
Te wybory pokazały dobitnie że społeczeństwo gminy jest niedoinformowane i ogłupione. Filipiakowa nie powinna przejść do drugiej tury wcale. Najbardziej dotkliwa porażka Jończyka to nie jego wina ale wina spisku Płaszczyca - Klinowski. Teraz Płaszczyca uderzy w Klinowskiego i dowiemy się różnych ciekawych rzeczy. Ja też głosowałem na Jończyka bo moim zdaniem tylko on ze swoim programem miał szansę coś zmienić. Klinowski niczego nie ruszy bo rada na nic mu nie pozwoli a po drugie Klinowskiego program to puste slogany.

i tak wadowiczanie w ten sposub zamienia ciupage na kijek i klika bedzie rzadzic dalej
+12 #76 Ivan 2014-11-17 14:25
Ja bym miał propozycję żeby zmienić ludzi wchodzących w skład komisji wyborczych na nowych, żeby nie były to osoby które były na tej komisji i które do komisji dostały się dzięki Fifi lub poprzez jej popleczników żeby nie było przekrętu przy liczeniu głosów w drugiej turze.
Szczerze kibicuję Mateuszowi, w Wadowicach jest potrzebna zmiana i to spora zmiana na lepsze, a przy Fifi raczej jej nie zaznamy, mieszkam tu od urodzenia i widzę jaką to miasto przeszło zmianę, zmianę niestety nie na lepsze, Łabędy świecą już placem który jeśli Fifi wygra to położy na nim łapę i cholera wie co tam powstanie, ceramika rezystorowa też prężny zakład, a padł za rządów fifi,
Jeśli mają zacząć się zmiany w Wadowicach to zacznijmy je od zmiany burmistrz i jej popleczników,


DOŚĆ ROBIENIA POD SIEBIE I NIE DAWANIA NIC OD SIEBIE!!!

NAJWYŻSZY CZAS OTWORZYĆ OCZY, ZMIEŃMY TO W KOŃCU!!!
+14 #77 Pa25 2014-11-17 14:33
Jak dla mnie 2 tura będzie wyrównana. Po pierwsze dlatego że pani F. zapewne utrzyma osoby które na nią głosowały. Jeśli chodzi o Klinowskiego to teoretycznie powinien dostać większość głosów Jończyka, ale tylko teoretycznie bo należy spojrzeć na strukturę wiekową wyborców pana Jacka. To są osoby głównie starsze, które raczej nie będą chciały iść na 2 turę(przynajmni ej w mojej miejscowości) bez swojego kandydata. Tak więc na papierze wygląda 50/50 i wszystko zależy od tego kto wyciągnie większego haka na przeciwnika.
Szczerze mówiąc to jestem zażenowany wynikiem wyborów. Po pierwsze dlatego, że Wspólny Dom, czy jak to się tam nazywa ma większość w radzie i zapewne wszystko będzie wyglądać podobnie jak w poprzednich latach. Po drugie to nie ważne kto wygra 2 turę wyborów to i tak skorzystają na tym tylko same Wadowice, a nie mniejsze miejscowości. Wg mnie powinno się oddzielić miasta i mniejsze miejscowości tak żeby pieniądze z podatków np mieszkańców Choczni nie były przeznaczane na 500 remont rynku w sytuacji gdzie główna droga przechodząca przez tą miejscowość nie ma nawet chodnika i sygnalizacji świetlnej. W końcu nie każdy mieszka np obok pana Cholewki który załatwił sobie chodnik pod swój dom.
Niemniej pójdę oddać głos na Klinowskiego, mimo że ideologicznie się z nim nie zgadzam. Najwyżej będę miał powód żeby nie iść na wybory za 4 lata
+1 #78 Czesław 2014-11-17 14:37
Pan Jacek przegrał przez kudłatego i tyle w temacie :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
+11 #79 ehe 2014-11-17 14:40
Drodzy wyborcy trudno - stało się 2 tura !!!
W tym systemie w celu obalenia obecnej sitwy pozostało tylko jedno wyjście .
Zagłosować na Mateusza Klinowskiego, dlatego jeżeli na sercu drogie są wam Wadowice, wszyscy głosujący na Jacka Jończyka oddajcie głosy na Mateusza KLINOWSKIEGO !!!

A ten wybór zalezy od gestu Mateusza wzg.Jończyka,
Tylko porozumienie M. z J. daje Mateuszowi pewne obalenie obecnie rządzących !!!
Dosyć kłótni, czas na zmiany, od was zależy jak ludzie zagłosują!!!
Powodzenia...........
+11 #80 Oskar 2014-11-17 14:42
Teraz pan Jacek, a wcześniej pułkownik Kadaffi. Tak to się łaszą, jak hieny bo władze czują.
+2 #81 Ivan 2014-11-17 14:43
http://www.wadowita24.pl/wspomnijmy-w-tym-dniu-nie-tylko-zmarlych-wspomnijmy-wszystko-co-odeszlo-wraz-z-rzadami-filipiakowej/

Fajny artykuł na W24, dobitnie bijący w osobę Fifi :-)
+11 #82 golaked 2014-11-17 14:46
Co z wynikami do Powiatu??? Czy nie możecie podać nieoficjalnych wyników? Czekamy wszyscy na to kto ile mandatów i gdzie... Panie Redaktorze!!! Liczymy na Pana, czekamy już długo, wszystkich to zastanawia i niecierpliwi.
+4 #83 Pa25 2014-11-17 15:04
Oskar jeśli to do mnie były te żale to możesz wiedzieć, że głosowałem na Jończyka. Jeśli chodzi o Klinowskiego to go nie lubię, ale wiem że Filipiakowa nic dla mnie nie zrobi więc zagłosuję przeciwko niej.
+13 #84 Stefan 2014-11-17 15:07
No to teraz zobaczymy kto i przed kim się będzie "płaszczył"... tfu. Czy p. Mateusz będzie się "płaszczył" przed wyborcami p. Jacka, których poprzednio... tfu.
Młodzi jesteście sobie sami winni. Woleliście jechać na piwo do Kraka zamiast iść na wybory. A moher-elektorat , naładowany wiedzą instant z porannej mszy, do urny pójdzie zawsze - choćby miał tam ducha wyzionąć. Tfu...
+10 #85 Co zrobi Kocicho? 2014-11-17 15:08
Cytuję Lucy:
Cytuję Lusy:
A czy wiadomo jak wyglądają wyniki do powiatu? Królikowa, Kotarba, Szczur?


Staszku zatopiony.


W jeden dzień stracić 2 intratne funkcje, przynoszące kilkadziesiąt tysięcy łatwej kasy rocznie... Klin nie weźmie go przecież na rzecznika.

Bardzo mi przykro :) Lepiej późno niż wcale.
+16 #86 klasa sama w sobie 2014-11-17 15:12
Na stronie Jończyka oficjalne podziękowanie

Pragnę podziękować wszystkim ludziom, którzy budowali ze mną Nowoczesny Samorząd, oraz w szczególności tym wyborcom, którzy obdarzyli zaufaniem mnie oraz naszych kandydatów na radnych. Nisko się Państwu kłaniam.

Wstępne wciąż wyniki wyborów, mimo że dla mnie osobiście rozczarowujące, pokazują jedno – nasza gmina dojrzała do zmiany, nasza diagnoza była w 100% słuszna – przeszło 20-letni okres rządów ekipy Ewy Filipiak wyczerpał cierpliwość naszych mieszkańców.

Co do moich osobistych planów – cóż, byłem, jestem i pozostanę człowiekiem mocno zaangażowanym w pracę dla lokalnej społeczności, więc – być może po krótkim odpoczynku – z pewnością odnajdę formułę, w której będę się mógł dzielić z ludźmi moją wiedzą i aktywnością.

Jacek Jończyk

http://jacekjonczyk.pl/dziekujemy-za-zaufanie/


I co teraz głupio tym co opluwali i szkalowali Jacka Jończyka. On do końca z klasą a nie z kłamstwami na ustach. Tania walka polityczna Ewy i Klinowskiego zemści się na nich.
+12 #87 Szelma 2014-11-17 15:18
Zadanie jest proste.
ZAGŁOSOWAĆ W TAKIEJ SYTUACJI NA KLINOWSKIEGO...

Hm,mnie osobiście w jakiś sposób Mateusz zawiódł (zagraniami w stronę J.J),ale no,zdaje mi się,że najważniejsze to to,by w Wado zaszły zmiany.PO PIERDYLIARDZIE LAT PANOWANIA E.F ,wreszcie ZMIANY!
Niech jest Klinu.! Jeśli wygra z Ewą - przecież nie może być jak ona,nie może być też gorszy! W tak przełomowym momencie (zmiany burmistrza po takim czasie!) Klinu musi sie postarać! Nie może pozwolić sobie dłuugo po ew.zwycięstwie na błędy,złe decyzje! Za dużo ludu mu na ręce patrzeć będzie..
Swoją drogą nawet mu trochę współczuje jak wygra:D Jest ciśnienie;]

Nieprzekonani kierujcie się zasadą wyboru zła mniejszego :P

pozdrawiam mądrych Wadowiczan!
+10 #88 PawloS 2014-11-17 15:24
eshh chyba się zacznie ostra kampania w kościołach i nawoływania, za "jedynym słusznym wyborem" ...
+3 #89 tak 2014-11-17 15:26
Mam wyniki, ale nie wszystkich komitetów do RP z okręgu 11.

PSL:
Szydłowski 4
Czopek 10
Wądrzyk 200
Chrapla 5
Piwowarczyk 3
Zacny 1
Byrska 5
Kwarciak 3
Dudzik 5
Pawlik 1
Kuzia 3

PiS:
Flasz 15
Cholewa 8
Kajdas 124
Stanek 5
Bogacki 8
Krzyżak 4
Błachut 1
Tatka 3
Bernaś 3
Matuszczyk 2
Paździora 1
Szczur 7

PO:
Kotarba 12
Huczyńska-Bujnicka 15
Rodkiewicz-Mielnicka 2
Wróbel 5
Iciek 1
Nowak 0
Curzydło 0
Pietras 1
Sobieszczyk 0
Grabińska 1
Butor 1
Pogocki 1

Na burmistrza:
Jacek Jończyk 424
Mateusz Klinowski 242
Ewa Filipiak 212

Na radnego:
Józef Cholewka 534
Kamil Pieczara 202
Maciej Jurczak 105
+7 #90 W-ce żegnają Kocicho 2014-11-17 15:26
Cytuję Ktoś:
Cytuję Oskar:
Cytuję if:
[quote name="Ktoś"]@if
jaki masz problem? Rozwój miasta i Gminy czy dalej marazm i "układziki"

Ale tu nie chodzi jedynie o układy, ale też o rozwój miasta. Jak sobie wyobrażasz wprowadzanie zmian, jeśli Rada będzie odrzucała uchwały?


Przy takiej przewadze radnych Ewy nie ma mowy o żadnych zmianach. W 9 miesięcy zgrilują Klinowskiego, podłoża jakąś świnkę nieopierzonemu burmistrzowi, albo potem zrobią referendum i wstawią swojego burmistrza. Żadnych zmian nie będzie. Klinowski nie zastraszy też radnych, bo przy takiej przewadze to uchwalą sobie każdą kwotę na każde stowarzyszenie.

Nie wprowadzajcie nerwowej atmosfery przez pisanie takich komentarzy.
Radnego też mozna zdyscyplinować.
Poza tym to raczej ludzie "spolegliwi" i jesli okaże się że burmistrzem jest Klinowski to raczej nie będą wychodzić przed szereg.
Ponadto jest kilka nowych osób więc nie wydaje mi się, żeby chcieli dostać "łatkę" szkodników czy hamulcowych.


Kłótni nie będzie, bo nie będą już mieli czego bronić - jeśli Klin wywali całą armię sowicie opłacanych przez Ewę urzędników: Makuchy, Flasz, Ramosy, Kotarba itd... to zostaną tylko jej radni, z gołymi dietami radnego, pozbawieni wysokich wynagrodzeń urzędniczych i wsparcia dla prowadzonych NGOs. Poza tym, skoro Ewa nie będzie już rozdzielała kasy, a do tego jeśli po przeprowadzeniu audytu gminy wyjdą ewentualne inne "kwiatki", dotychczasowe towarzystwo zapewne się od niej odwróci... Teraz trzeba czujnie obserwować Kocicho, bo w obliczu zagrożenia utraty stanowiska zapewne nie ograniczy się do kolejnego numeru kociego kuriera...

Jednym słowem: Wadowice żegnają (wreszcie) Kocicho! :)
+12 #91 kapelan 2014-11-17 15:27
Cytuję PawloS:
eshh chyba się zacznie ostra kampania w kościołach i nawoływania, za "jedynym słusznym wyborem" ...

Teraz to się dopiero zacznie jazda. Jutro mieszkańcy przeczytają że u Klinowskiego znaleźli worek z białym proszkiem a jego dziadek to ubek. No i wtedy do Klinowskiego dotrze czym jest prawdziwy czarny PR.
-7 #92 Koniczyna8923 2014-11-17 15:28
Ja tam nie głosuję na żadnego.
+7 #93 wybiórca 2014-11-17 15:33
Cytuję Jan:
Cytuję dert:
Nowoczesny przegrał a teraz zobaczyny czy ma klase ?

Oczywiście że ma klase i już na profilu Jończyka podziękowania i zapowiedź powrotu. Co ma niby Jończyk jeszcze zrobić co? Ma poprzeć osobę która go pomawia? Niech teraz Klinowski złoży ofertę wyborcom Jończyka, niech powie że nazywanie ich układem to było zwykłe pieprzenie.


Niech napisze, że sam jest Kadafim, a nie Jończyk.
+11 #94 ciemnogród 2014-11-17 15:34
Ludzie czy wy ślepi jesteście. Przecież oni te wybory sfałszowali żeby Klinowskiego wstawić do drugiej rundy bo jego łatwiej im będzie zniszczyć teraz w pojedynkę. Nie atakowali Klinowskiego tylko wspólnie atakowali Jończyka po to aby wiarygodna była ta przegrana Jończyka. Jak facet który spotyka się z mieszkańcami i zbiera owacje na spotkaniach mógł przegrać? Teraz sobie ustawią drugą rundę i kolejne cztery lata przy żłobie. A wy dalej wierzcie w demokracje.
+9 #95 Szelma 2014-11-17 15:34
Cytuję Koniczyna8923:
Ja tam nie głosuję na żadnego.


Pewka,tylko potem nie narzekaj jak to w Wado źle jest...
Jak to ktoś napisał (trafnie) pod którymś artykułem :
jak sie mi któryś wadowiczanin/ka odezwie,że w Wado źle jest,a potem przyzna że Głosował na Ewe, (tu : wcale nie głosował ) to mu z pół obrotu przyp.... z podskoku ;P(mniej wiecej tak to brzmiało ;)

No także tego ... Dupsko ruszać i decydować o przyszłości swojego miasta!
-3 #96 @ciemnogród 2014-11-17 15:38
Klinowski ma jeszcze sprawy w sądach z Ewą i Frączkiem. Przegra obie i się rozstanie z samorządem.
+5 #97 sąsiedzi 2014-11-17 15:53
Najlepsi moi sąsiedzi byli dzisiaj. Ogólnie mamy takie towarzystwo które się interesuje dość mocno polityką. Wszyscy jesteśmy przeciwko Ewie. Ale moja rodzina popierała Jończyka a sąsiedzi Klinowskiego. Nie ma między nami żadnej wojny ale jak myśmy mówili że Jończyk to lepszy kandydat i ta kampania nienawiści na niego to czysta głupota no to trochę im było wstyd tak po ludzku. Jednak zagłosowali na Klinowskiego i jego człowieka do rady chociaż nigdy nie podali żadnej argumentacji. Dzisiaj wyniki i dyskusja i pytam jak się czują teraz kiedy Klinowski nic nie zdobył i nie ma żadnego radnego nawet jak wygra a Jończyk ma 3. A oni mi na to że jakby wiedzieli że tak będzie to by na Jończyka głosowali. Co mam zrobić? To dalej moi sąsiedzi ale politycznie to głupole.
+8 #98 pierdłęm_i_skisnąłęm 2014-11-17 15:58
@sąsiedzi
Dużo ludzi tak. Na to nie ma lekarstwa. I demokracja śmierdzi.
+20 #99 Babcia Wojtusia 2014-11-17 16:12
A ja sobie tak myślę, że teraz przez dwa tygodnie na W.24 będziemy czytać o Panu Klinowskim, takie rzeczy jak o Panu Jończyku, bo chyba taka kolej rzeczy, żeby dojść "do koryta po trupach".Chłopc ze, trzymaj się, nie jestem moherem, pójdę oddać głos na Ciebie.
+6 #100 rodzina też 2014-11-17 16:23
Cytuję sąsiedzi:
Najlepsi moi sąsiedzi byli dzisiaj. Ogólnie mamy takie towarzystwo które się interesuje dość mocno polityką. Wszyscy jesteśmy przeciwko Ewie. Ale moja rodzina popierała Jończyka a sąsiedzi Klinowskiego. Nie ma między nami żadnej wojny ale jak myśmy mówili że Jończyk to lepszy kandydat i ta kampania nienawiści na niego to czysta głupota no to trochę im było wstyd tak po ludzku. Jednak zagłosowali na Klinowskiego i jego człowieka do rady chociaż nigdy nie podali żadnej argumentacji. Dzisiaj wyniki i dyskusja i pytam jak się czują teraz kiedy Klinowski nic nie zdobył i nie ma żadnego radnego nawet jak wygra a Jończyk ma 3. A oni mi na to że jakby wiedzieli że tak będzie to by na Jończyka głosowali. Co mam zrobić? To dalej moi sąsiedzi ale politycznie to głupole.

To ja tak mam w domu i w rodzinie. Podzieleni na pół byliśmy. Ja z ojcem na Jończyka, bracia ojca też. Reszta rodziny pobiegła na Klinowskiego. Dzisiaj rano pytam i co? Zadowoleni że Klinowski nie ma nikogo na radnego? I usłyszałem dokładnie to samo - uwierz jakbyśmy wiedzieli to byśmy itd. Do tego jeszcze mi ciotka mówi że Klinowski bez programu to słaby kandydat. A ona na nie go zagłosowała. Więc mówię jej jak głosowała tak będzie mieć. Zamiast myśleć to teraz ręka w nocniku i zdziwieni. I powiem też że nie mam nic specjalnie przeciw Klinowskiemu bo go oceniałem tylko pod względem programu i ogólnie zachowania i nie wierzyłem w żadne głupoty z internetu tłumaczyłem to wszystkim a oni nie nie nie. Bo Klinowski to taki owaki piękny kandydat a teraz rozpacz. Jedno tylko zarzucam Klinowskiemu że brał udział w kłamstwach na temat Jończyka. To jest niewybaczalne.
+10 #101 gonzo 2014-11-17 16:32
Staszek jak byś gdzie szedł to zostaw list pożegnalny
-9 #102 Honor i Godność 2014-11-17 16:38
Klinowscy sprytnie próbują nam tu wmówić, że teraz to trzeba na Klinowskiego zagłosować, choć to takie mniejsze zło. Tymczasem ja nie mam zamiaru dla Klinowskiego łamać moich zasad i wybierać mniejsze zło. Zło jest zlem, a wybór między Filipiak i Klinowskim jest jak wybór między AIDS, a Ebolą. Nie mam ochoty, ani na jedno ani na drugie. Wolę być zdrowy i honorowy. Nie idę głosować.
+11 #103 lewa_strona_dniay 2014-11-17 16:51
Drodzy Wyborcy,
nadszedł czas, aby zdecydować i przekonać jak największą ilość osób, żeby poszły do drugiej tury. Nie podzielałem zachowania Mateusza, ale takie są kampanie. Gdyby Pan Jacek był uczciwy i nie robił tak jak zostało to opisane przez jednych i drugich, to miałby większe szanse. Panu Jackowi już gratulowali na spotkaniach, że odprawi wszystkich w pierwszej turze. Zobaczcie co się stało. Teraz, Pan Jacek musi zapomnieć o tym co było i poprzeć Mateusza, by mieć jakiekolwiek szanse za CZTERY lata, jeśli będzie znowu kandydował. Pan Jacek musi pokazać społeczeństwu, że nie ma ich w dupie, zacisnąć zęby i poprzeć Mateusza, jeśli zależy mu na dobrze mieszkańców. Co Ewka ma do zaproponowania? To samo co przez 20 lat jej rządów, czyli przekręty, folwark rodzinny, budowie hipermarketów i zastój gospodarczy. Jeśli ktoś doczyta dotąd, to chce mu zadać pytanie. Teraz zacznie się nagonka na Mateusza, że jest ćpunem i narkomanem. I teraz werble potrzebne: Czy ktoś widział Mateusza jak ćpie i się narkotyzuje? Jak ćpun czy narkoman może być WYKŁADOWCĄ na UNIWERSYTECIE JAGIELLOŃSKIM? Zastanówcie się dwa razy, zanim kogoś oskarżycie. A co do Mateusza, dajcie mu szansę w drugiej turze. Niech chłop się wykaże przez 4 lata, a jak nie to wywieziemy go na taczkach. Mateusz przypomina mi Marszałka Józefa Piłsudskiego. Nie wiem dlaczego, ale takie mam odczucie. Więc proszę Was moi mili, oddajcie głos na Mateusza, niech marazm i zastój skończą się w Wadowicach.

Pozdrawiam,
lewa strona dnia
+4 #104 lewa_strona_dniay 2014-11-17 16:55
@rodzina_też

Gdyby to były kłamstwa, to już dawno Mateusz miałby sprawę w sądzie, a tak nie jest.

@Honor i Godność

Nie masz ani honoru, ani godności. Nie spieraj się jesteś po prostu zwykłym polaczkiem-cebu laczkiem. Nie chcesz zmian. Chcesz aby był dalej zastój i marazm w Wadowicach. Ta gmina zmienia się w skansen.

Dlatego nienawidzę demokracji, bo ludzie, tacy jak Ty, nie idą głosować i mają to w dupie. Trzeba zacisnąć zęby i dać mu szansę.
-3 #105 Honor i Godność 2014-11-17 16:58
Cytuję lewa_strona_dniay:
@rodzina_też

Gdyby to były kłamstwa, to już dawno Mateusz miałby sprawę w sądzie, a tak nie jest.

@Honor i Godność

Nie masz ani honoru, ani godności. Nie spieraj się jesteś po prostu zwykłym polaczkiem-cebulaczkiem. Nie chcesz zmian. Chcesz aby był dalej zastój i marazm w Wadowicach. Ta gmina zmienia się w skansen.

Dlatego nienawidzę demokracji, bo ludzie, tacy jak Ty, nie idą głosować i mają to w dupie. Trzeba zacisnąć zęby i dać mu szansę.



Chłopcze siedz sobie dalej w UK i obrażaj Polaków. Zdradziłeś Polskę i nienawidzisz siebie za to.
+1 #106 Klinowski czy Fifi 2014-11-17 16:58
Problem.

Klinowski - brak programu, brak zaplecza politycznego w radzie, przeciwnik BDI

Filipiak - trwanie układu

To wybór pomiędzy dżumą a cholerą
+4 #107 lewa_strona_dniay 2014-11-17 17:06
@Honor i Godność

Czemu oceniasz ludzi jak ich nie znasz? Nie jestem w żadnym UK czy innym państwie. Kształcę się w Polsce, na jednym z najlepszych uniwersytetów i chcę NASZE Wadowice zmienić. To TY zdradzasz POLSKĘ nie idąc na wybory.

@Klinowski czy Fifi

Jeśli Klinowski jest przeciwnikiem BDI to niech mnie trzymają. Z tego co z nim rozmawiałem, on chce BDI, ale innym wariantem tą drogę puścić. Umiecie czytać ze zrozumieniem? A co mu się uda zrobić przez najbliższe CZTERY lata? Niech chłop spróbuje, za CZTERY lata go osądzicie. Chcesz dalej układy czy nową jakość. Sam zadecydujesz.
+2 #108 wybiórca 2014-11-17 17:15
Cytuję lewa_strona_dniay:
Drodzy Wyborcy,
nadszedł czas, aby zdecydować i przekonać jak największą ilość osób, żeby poszły do drugiej tury. Nie podzielałem zachowania Mateusza, ale takie są kampanie. Gdyby Pan Jacek był uczciwy i nie robił tak jak zostało to opisane przez jednych i drugich, to miałby większe szanse. Panu Jackowi już gratulowali na spotkaniach, że odprawi wszystkich w pierwszej turze. Zobaczcie co się stało. Teraz, Pan Jacek musi zapomnieć o tym co było i poprzeć Mateusza, by mieć jakiekolwiek szanse za CZTERY lata, jeśli będzie znowu kandydował. Pan Jacek musi pokazać społeczeństwu, że nie ma ich w dupie, zacisnąć zęby i poprzeć Mateusza, jeśli zależy mu na dobrze mieszkańców. Co Ewka ma do zaproponowania? To samo co przez 20 lat jej rządów, czyli przekręty, folwark rodzinny, budowie hipermarketów i zastój gospodarczy. Jeśli ktoś doczyta dotąd, to chce mu zadać pytanie. Teraz zacznie się nagonka na Mateusza, że jest ćpunem i narkomanem. I teraz werble potrzebne: Czy ktoś widział Mateusza jak ćpie i się narkotyzuje? Jak ćpun czy narkoman może być WYKŁADOWCĄ na UNIWERSYTECIE JAGIELLOŃSKIM? Zastanówcie się dwa razy, zanim kogoś oskarżycie. A co do Mateusza, dajcie mu szansę w drugiej turze. Niech chłop się wykaże przez 4 lata, a jak nie to wywieziemy go na taczkach. Mateusz przypomina mi Marszałka Józefa Piłsudskiego. Nie wiem dlaczego, ale takie mam odczucie. Więc proszę Was moi mili, oddajcie głos na Mateusza, niech marazm i zastój skończą się w Wadowicach.

Pozdrawiam,
lewa strona dnia


Ty się idź i lecz. Bo chyba z głową cos nie tak. MK JJ obwołał mordercą Kadafim, bo taki kulturalny dialog polityczny prowadził, a teraz JJ ma załatwić mu poparcie swoich wyborców, bo tobie się Piłsudski objawił? A czy MK nie był jeszcze w piatek, a nawet w niedziele wyborczą Alfą i Omegą. Wszystko wiedzacym liderem jedynym w całej Małopolsce. To niech sobie sam natrzepie wyborców a nie ryczy teraz o pomoc do pułkownika JJ, przepraszam Kadafiego! Abo niech poprosi Ewke, żeby go teraz wsparła w dowód wdzięczności za tak pozytywne zaangażowanie MK w jej kampanii wyborczej.
+13 #109 W-ce żegnają Kocicho 2014-11-17 17:25
Z wpisów wynika, że b. dużo jest tutaj utrzymanków obecnego układku rodem ze wspólnej chaty. Jak można uwierzyć w bzdury, że ktoś wczoraj głosował na Klinowskiego, a dzisiaj jest rozczarowany, że... Klinowski przeszedł do drugiej tury :). Przecież to się kupy nie trzyma.

Apeluję do pana Kocicho

Odejdź Pan z godnością. Niech urzędnicy pracują, a nie spamują pod Pana dyktando w Internecie. Miejcie honor, pożegnajcie się z Mieszkańcami, podziękujcie za tyle sowicie opłaconych lat przez podatników.

Apelował Pan do Klinowskiego w TVP Kraków, żeby zrzekł się mandatu radnego po przegranym nieudanym referendum w sprawie odwołania Ewy. Pan nawet nie musi się już zrzekać mandatu - ludzie sami go już Panu zabrali. Proszę więc pójść za ciosem i postąpić zgodnie z Pana doradami - skoro ludzie Pana nie chcą, to niech Pan skończy już rzecznikowanie :)

Odejdź Waść, wstydu oszczędź!
+4 #110 Ivan 2014-11-17 17:32
Właśnie się dowiedziałem od znajomego pracującego w UM, że Cholewka był na rozmowie u Fifi, nie wiem o czym rozmawiali ale nie trudno się domyślić, ponoć gwarantował, że Chocznia będzie na nią głosowała. Nie wiem tylko jak to zamierza zrobić, może jakiś świąteczny grudniowy festyn na świeżym powietrzu :D

IDŹMY DO GŁOSOWANIA, ZMIEŃMY COŚ, DOŚĆ 20 LAT PANOWANIA OBŁUDY I ZAKŁAMANIA!!!
+9 #111 Katarzyna Gołąb 2014-11-17 17:34
Cytuję zdegustowany:
W okręgach, w których różnica między wygranym ze wspólnego domu a kolejnym kandydatem była niewielka (np. Tkacz-Krasa, Kaczyńska-Gołąb) sprawdźcie sobie ile było głosów nieważnych, możecie się zdziwić. Do rady miasta była jedna kartka z 3-5 kandydatami, jak tam można było się pomylić? Tyle osób? Ja w to nie wierzę.

Jestem w stanie przyjąć przegraną, jeżeli była uczciwa, i złożyć gratulacje mojej kontrkandydatce Pani Kaczyńskiej. Ale taki wpis przyznam mąci spokój we mnie... Jeżeli ktoś coś wie, niech zgłasza odpowiednim służbom, natomiast nie życzyłabym sobie, aby wmawiać mi i wyborcom z Pod Skarpy i TBS bez dowodów, że ktoś specjalnie dopisał skreślenia, żeby głosy na mnie były nieważne... Chyba, że jest jakiś dowód???

Natomiast moim wyborcom składam serdeczne podziękowanie za zaufanie i szansę, jaką mnie obdarzyli. To piękny wynik, choć zarówno ja, jak i Państwo z pewnością czujemy niedosyt. Państwa poparcie jest jednakże dla mnie silnym bodźcem do dalszych działań na rzecz naszego okręgu i miasta. Ufam, że nowa radna będzie interpelować również w sprawach, które Państwo mi zgłaszaliście podczas przedwyborczych rozmów na osiedlu. Pamiętam o tym! Pozdrawiam serdecznie.
Katarzyna Gołąb
+14 #112 Denis 2014-11-17 17:48
Cytuję W-ce żegnają Kocicho:
Z wpisów wynika, że b. dużo jest tutaj utrzymanków obecnego układku rodem ze wspólnej chaty. Jak można uwierzyć w bzdury, że ktoś wczoraj głosował na Klinowskiego, a dzisiaj jest rozczarowany, że... Klinowski przeszedł do drugiej tury :). Przecież to się kupy nie trzyma.

Apeluję do pana Kocicho

Odejdź Pan z godnością. Niech urzędnicy pracują, a nie spamują pod Pana dyktando w Internecie. Miejcie honor, pożegnajcie się z Mieszkańcami, podziękujcie za tyle sowicie opłaconych lat przez podatników.

Apelował Pan do Klinowskiego w TVP Kraków, żeby zrzekł się mandatu radnego po przegranym nieudanym referendum w sprawie odwołania Ewy. Pan nawet nie musi się już zrzekać mandatu - ludzie sami go już Panu zabrali. Proszę więc pójść za ciosem i postąpić zgodnie z Pana doradami - skoro ludzie Pana nie chcą, to niech Pan skończy już rzecznikowanie :)

Odejdź Waść, wstydu oszczędź!


A nie łatwiej powiedzieć po prostu " Kocicho weź spier....." ???
+1 #113 nie wyborca 2014-11-17 18:20
W komentarzach ciągle przewija się prośba aby dać szansę MK.Nie rozumiem dlaczego chcecie z większości społeczeństwa Wadowic robić króliki doświadczalne. Szansę można dawać sobie na własnym podwórku a nie eksperymentować na ludziach. W rządzeniu przede wszystkim potrzebne jest doświadczenie, czym nie może za bardzo pochwalić się MK. Druga sprawa: głosując patrzmy na podwórko kandydata, jeżeli jego będzie zadbane i poukładane możemy liczyć że i o wspólne zadba. Nic nie mówicie o podwórku MK ale tylko że trzeba zmian. Narzekacie na bezrobocie ,na trudne warunki życia, a ilu z tych narzekających spróbowało choć wziąć sprawy w swoje ręce, marzy się tylko łatwizna i oczekiwanie że nam się należy.Charakte r obecnej kampanii wyborczej przekreśla wszelkie morale ludzkie. Jak człowiek stosujący takie metody może być reprezentantem społeczeństwa?
+7 #114 baca 2014-11-17 18:47
wyborcy Nowoczesnego Samorządu idźcie głosować na MK, tylko po to aby pokazał jak zwalnia się niekompetentnyc h urzędników, popleczników EF. ( zarzucał JJ że nie potrafi zwolnić popleczników Kramarczykowej) . Niech wykaże się kompetencjami w kierowaniu zespołem, być może uda się wymienić proboszcza u Piotra jak Stanisław zobaczy że popiera obłudę , oszczerstwa i zakłamanie
+3 #115 justyn 2014-11-17 19:01
Jak czytam w komentarzach że Klinowski jest ateistą to mnie śmiech rozwala czy wy rozumiecie pojęcie"ateista 'ateizm" proponuję sięgnąć do żródeł które wyjaśnią waszą głupotę.
kolejna rzecz śledziłem, poczynania Pana Klinowskiego i nigdy i nigdzie nie spotkałem walki z Bogiem z jego strony,jeżeli już to jasno mówi co mu się nie podoba w rządach hierachii kościelnej powiedziałby teraz walczy o dobro duchowe dla nas bo cóż powiedzieć o naszych proboszczach przecież to wielka obłuda i niepotrzebne wtrącanie się do polityki czy agitacja tych księży należy usunąć z Wadowic a ci ludzie którzy idą za ich głosem zbaczają z drogi do Boga to wielkie zakłamanie nie mające nic wspólnego a wiarą tyle w temacie.
+2 #116 Honor i Godność 2014-11-17 19:08
Cytuję Katarzyna Gołąb:
Cytuję zdegustowany:
W okręgach, w których różnica między wygranym ze wspólnego domu a kolejnym kandydatem była niewielka (np. Tkacz-Krasa, Kaczyńska-Gołąb) sprawdźcie sobie ile było głosów nieważnych, możecie się zdziwić. Do rady miasta była jedna kartka z 3-5 kandydatami, jak tam można było się pomylić? Tyle osób? Ja w to nie wierzę.

Jestem w stanie przyjąć przegraną, jeżeli była uczciwa, i złożyć gratulacje mojej kontrkandydatce Pani Kaczyńskiej. Ale taki wpis przyznam mąci spokój we mnie... Jeżeli ktoś coś wie, niech zgłasza odpowiednim służbom, natomiast nie życzyłabym sobie, aby wmawiać mi i wyborcom z Pod Skarpy i TBS bez dowodów, że ktoś specjalnie dopisał skreślenia, żeby głosy na mnie były nieważne... Chyba, że jest jakiś dowód???

Natomiast moim wyborcom składam serdeczne podziękowanie za zaufanie i szansę, jaką mnie obdarzyli. To piękny wynik, choć zarówno ja, jak i Państwo z pewnością czujemy niedosyt. Państwa poparcie jest jednakże dla mnie silnym bodźcem do dalszych działań na rzecz naszego okręgu i miasta. Ufam, że nowa radna będzie interpelować również w sprawach, które Państwo mi zgłaszaliście podczas przedwyborczych rozmów na osiedlu. Pamiętam o tym! Pozdrawiam serdecznie.
Katarzyna Gołąb


Nie twórzcie spisków. W każdym obwodzie były głosy niewazne w głosowaniu do RM. Moim zdaniem po prostu nikt z kandydujacych nie spełnił wymagań części wyborców i oddali niewazny głos.
+5 #117 hura 2014-11-17 19:11
JJ znowu zostanie starostą :DDD
+14 #118 Tadeusz Szczepański 2014-11-17 19:23
Ja także chciałem serdecznie podziękować osobom, które zechciały oddać na mnie głos. Bardzo cenię sobie zaufanie okazane mi przez tak wiele osób.
Tym niemniej ze spokojem przyjmuję werdykt wyborców i gratuluję serdecznie panu Pawłowi Janasowi znakomitego wyniku. Wierzę, że będzie on dobrym i aktywnym radnym, który będzie popierał wszelkie działania mające na celu dobro Gminy.
Bardzo proszę Państwa o poparcie w drugiej turze wyborów pana Mateusza Klinowskiego.
Raz jeszcze dziękuję i pozdrawiam

Tadeusz Szczepański
+6 #119 hura 2014-11-17 19:28
Wszystko wskazuje na to, że PIS nie będzie rządził powiatem tylko koalicja PSL+NS+SLD
+3 #120 barabara 2014-11-17 19:45
hej, hej czy są wyniki do powiatu???
+3 #121 lewa_strona_dniay 2014-11-17 19:53
nieoficjalne. a kogo szukasz?
+4 #122 barabara 2014-11-17 19:59
potwierdzenia info od "hura"
+4 #123 Denis 2014-11-17 21:06
@nie wyborca
Zrób sobie badania na obecność mózgu Filipiakowy ciptoku !!!
0 #124 Ivan 2014-11-17 21:08
https://scontent-a-dfw.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10385556_1736352086590766_529351744550323054_n.jpg?oh=8210236bc393ac9bde0662cea2277114&oe=54D72C83
+7 #125 street 2014-11-17 21:09
Cytuję powiat:
http://powiatlive.pl/polityka/15318-duze-zmiany-w-powiecie

jeszcze tylko odłożyć ad acta Filipiakową , znaczy wysłać ja na aut
+5 #126 lewa_strona_dniay 2014-11-17 21:30
@street

To uruchom rodzinę, znajomych, kolegów, sąsiadów żeby ruszyli swe dupy i poszli na wybory 30 listopada.
+9 #127 MM 2014-11-17 21:34
SLD nie ma nikogo w Radzie Powiatu
-3 #128 ehe 2014-11-18 08:32
Cytuję Tadeusz Szczepański:
Ja także chciałem serdecznie podziękować osobom, które zechciały oddać na mnie głos. Bardzo cenię sobie zaufanie okazane mi przez tak wiele osób.
Tym niemniej ze spokojem przyjmuję werdykt wyborców i gratuluję serdecznie panu Pawłowi Janasowi znakomitego wyniku. Wierzę, że będzie on dobrym i aktywnym radnym, który będzie popierał wszelkie działania mające na celu dobro Gminy.
Bardzo proszę Państwa o poparcie w drugiej turze wyborów pana Mateusza Klinowskiego.
Raz jeszcze dziękuję i pozdrawiam

Tadeusz Szczepański


Jest to zależne od gestu Mateusza Klinowskiego.
Mateusz jeżeli przeczytamy wpis na:
http://jacekjonczyk.pl/ że Pan Jończyk przekaże swoich wyborców na ciebie.
- a na stronie http://inicjatywawadowice.pl/
odpowiedni wpis -- twój wybór zależy od ciebie....

Lepsza zgoda niż awantury - powodzenia..... .
-1 #129 WyborcaP 2014-11-18 09:19
10 powodów dlaczego Mateusz Klinowski nie powinien zostać burmistrzem Wadowic:

1. Bluza z kapturem nie pasuje do urzędu.

2. Brak siły przebicia. (brak wdrożonych uchwał w poprzedniej kadencji)

3. Zajęcia ze studentami na UJ. (Czy burmistrz może ciągnąć dwie sroki za ogon ??) Będzie tak samo nieobecny jak dotychczas na sesjach rady !!??

4. Wadowice są miastem papieskim. Burmistrz musi być osobą wierzącą. Kto będzie reprezentował Wadowice podczas różnych mszy św. witał biskupów etc.

5. Wprowadzenie do urzędu ludzi młodych bez żadnego doświadczenia. Bardzo ryzykowne.

6. Brak jakiegokolwiek programu wyborczego. Opieramy się tylko na kilku punktach. ZERO KONKRETÓW.

7. Miasto straciło dużo pieniędzy na zorganizowanie referendum które z góry było bez szans. Nieumiejętność oszacowania swoich możliwości. Ryzyko kosztem mieszkańców !!

8. Brak radnych w Radzie miasta - sytuacja patowa. Brak możliwości wprowadzania nowych uchwał.

9. Nie posiada w swoim gronie osób z odpowiednim doświadczeniem do pracy w samorządzie. Z wszystkimi obecnymi pracownikami urzędu jest skłócony.

10. Narkotyki są w Polsce nielegalne i tak zostanie. Jeden burmistrz tego nie zmieni.
+1 #130 evelyn20 2014-11-18 11:04
Jonczyk nie poprze ani Kilna ani Filipiakowej! Malo w niego ladowali? A to zarobki opublicznili zapominajac o waznym szczegole, ze jest to wynagorodzenie brutto a nie na reke! A to pokazali powiazania rodzinne, oszkalowali Stowarzyszenie i Fundacje i o on ma ich popierac? Czy wyscie ludzie zdurnieli! Trzeba bylo glosowac pozadnie! Teraz to niech sobie Klin in Monstrancja sami poradza. Mieliscie szanse to teraz to po ptokach jest! A ksiaza to powinni sie zajac tym co na co powolanie mieli a nie w polityke sie wtracac! Co za narod. Pieprze druga ture. Niech sie dzieje co chce!
+1 #131 bydyniowy 2014-11-18 11:53
A ja jako wyborca Jacka Jończyka będę głosował na Klinowskiego i mam nadzieję, że Pan Jacek poprze w tych wyborach Pana Mateusza. Pani Filipiak już nie da się znieść. Tej arogancji, tego uwsteczniania gminy. PANIE JACKU PROSZĘ PANA Z CAŁEGO SERCA - proszę uwolnić Wadowice, proszę zachęcić swoich wyborców do głosowania przeciwko Ewie Filipiak.
-4 #132 @WyborcaP 2014-11-18 12:00
Będąc burmistrzem już nie będzie wykładał :-)
a całej twojej reszty nie warto komentować ;-)
+5 #133 Koniczyna8923 2014-11-18 12:38
Gdzie jakiś program p. Klinowskiego? I nie mam zamiaru oddawać na żadnego z nich głosu! Wadowice tak czy siak będą się wyludniać... jak i cała Polska... Bo perspektywy życia w tym kraju są marne, jak się nie z kimś powiązań i znajomości. Ot co.
+1 #134 Barto 2014-11-18 13:23
1. Klinowski jest bez doświadczenia i dlatego nie może być burmistrzem?
A jak młody chce iść do pracy to jej nie dostanie bo nie ma doświadczenia. A gdzie miał to doświadczenie zdobyć?
Głupie myślenie...
2. Wadowice są miastem papieskim?
Chyba już tylko z nazwy. Przywiązują do tego wagę ludzie starsi. Młodzieży już nie widać w kościele. Został odsetek, który chodzi na msze. Reszta nie przywiązuje do tego wagi..baa, wiarę odkładają na bok. Filipaczek hasełkiem o JPII nie zachęci młodych.
3. Narzekanie, że wraz z Klinem wprowadzi się młodych do urzędu?
Przecież to młodzież jest przyszłością narodu.
4.Duża strata pieniążków przy referendum?
Raczej referendum osiągło duży sukces bo pokazało, że nie wiele brakło Klinowskiemu.

Więcej nie piszę, bo za długiego tekstu nikt nie czyta...
Klinu masz mój głos i mnóstwo znajomych na Ciebie też zagłosuje.
Namówiłem również rodzinę by oddali na Ciebie głos.
Powodzenia!
0 #135 wybrocaP 2014-11-18 14:45
Cytuję Barto:
1. Klinowski jest bez doświadczenia i dlatego nie może być burmistrzem?
A jak młody chce iść do pracy to jej nie dostanie bo nie ma doświadczenia. A gdzie miał to doświadczenie zdobyć?
Głupie myślenie...
2. Wadowice są miastem papieskim?
Chyba już tylko z nazwy. Przywiązują do tego wagę ludzie starsi. Młodzieży już nie widać w kościele. Został odsetek, który chodzi na msze. Reszta nie przywiązuje do tego wagi..baa, wiarę odkładają na bok. Filipaczek hasełkiem o JPII nie zachęci młodych.
3. Narzekanie, że wraz z Klinem wprowadzi się młodych do urzędu?
Przecież to młodzież jest przyszłością narodu.
4.Duża strata pieniążków przy referendum?
Raczej referendum osiągło duży sukces bo pokazało, że nie wiele brakło Klinowskiemu.

Więcej nie piszę, bo za długiego tekstu nikt nie czyta...
Klinu masz mój głos i mnóstwo znajomych na Ciebie też zagłosuje.
Namówiłem również rodzinę by oddali na Ciebie głos.
Powodzenia!


1. Doświadczenie jest ważne i znajomości z politykami z wyższego szczebla. Z obcym nikt nie będzie chciał gadać.

2. Tak są miastem papieskim, i nie mam na myśli tutaj kwestii ludzi wierzących czy nie wierzących. Ale pojawia się u nas dużo delegacji w tym osób duchownych, pielgrzymki etc. Wypada niektórych przywitać w naszym mieście. Czy Mateusz będzie potrafił przywitać takich gości czy po prostu ich "oleje"

3. Młodzi w urzędzie OK ale co ze "starymi" do zwolnienia na bruk ????

4. Referendum było wielkim nieporozumienie m i wszyscy wiedzieli że się nie powiedzie a ryzykując zmarnowali kupę publicznej kasy.
+1 #136 Obserwator 2014-11-18 16:17
Cytuję WyborcaP:
10 powodów dlaczego Mateusz Klinowski nie powinien zostać burmistrzem Wadowic:

1. Bluza z kapturem nie pasuje do urzędu.

2. Brak siły przebicia. (brak wdrożonych uchwał w poprzedniej kadencji)

3. Zajęcia ze studentami na UJ. (Czy burmistrz może ciągnąć dwie sroki za ogon ??) Będzie tak samo nieobecny jak dotychczas na sesjach rady !!??

4. Wadowice są miastem papieskim. Burmistrz musi być osobą wierzącą. Kto będzie reprezentował Wadowice podczas różnych mszy św. witał biskupów etc.

5. Wprowadzenie do urzędu ludzi młodych bez żadnego doświadczenia. Bardzo ryzykowne.

6. Brak jakiegokolwiek programu wyborczego. Opieramy się tylko na kilku punktach. ZERO KONKRETÓW.

7. Miasto straciło dużo pieniędzy na zorganizowanie referendum które z góry było bez szans. Nieumiejętność oszacowania swoich możliwości. Ryzyko kosztem mieszkańców !!

8. Brak radnych w Radzie miasta - sytuacja patowa. Brak możliwości wprowadzania nowych uchwał.

9. Nie posiada w swoim gronie osób z odpowiednim doświadczeniem do pracy w samorządzie. Z wszystkimi obecnymi pracownikami urzędu jest skłócony.

10. Narkotyki są w Polsce nielegalne i tak zostanie. Jeden burmistrz tego nie zmieni.


Drogi Panie, a jak nasz papież Jan Paweł II przyjmował przywódców różnych krajów i religii? Czy wszyscy całowali pierścień rybaka?? Oczywiście że nie. Klinowski jest człowiekiem wykształconym i obytym - potrafi z szacunkiem podejść nie tylko do biskupa sądzę, ale i do każdego, z kim przyjdzie mu pracować - oczywiście to działa też w drugą stronę. To się nazywa KLASA POLITYCZNA. Klasa, której nie posiada większość "starych" radnych Wspólnego Domu. Radny Cholewka, jak mogliśmy obejrzeć na nagraniach z posiedzeń RM wykazywał się warcholstwem i butnością - gdzie tam był szacunek do bliźniego? Ale w kościele pewnie w pierwszej ławce siedzi. Jezus nazywał to po imieniu - Faryzeusz. Kotarba rozdawał na schodach kościelnych ulotki, wręcz wciskał je ludziom do ręki. Co na to Jezus? Przepędził, rozwalił, rozgonił!!! "nie róbcie z domu Ojca mego targowiska"
Nie broń człowieku ludzi, którzy z kulturą osobistą, klasą, a już zwłaszcza z nauczaniem Jezusa nie mają wiele wspólnego. Poczytaj Biblię -może ukoi Pana skołatane nerwy.

Głosuję na Mateusza Klinowskiego bo jest:
1. Wykształcony
2. zaangażowany
3. przestrzegający prawa
4. wywiązujący się z obietnic i obowiązków.
5. elokwentny i zaradny
6. zatroskany o dobro gminy
7. młody, energiczny, pomysłowy
itd.
0 #137 Obserwator 2014-11-18 16:19
Chcą Państwo poznać postulaty kandydata? Proszę zajrzeć na jego profesjonalną stronę www. www.burmistrzklinowski.pl
+5 #138 Klinowski czy Fifi 2014-11-18 16:36
To są postulaty a nie program. Poziom gimbazy.
-1 #139 @wybrocaP 2014-11-18 17:33
1. Doświadczenie jest ważne i znajomości z politykami z wyższego szczebla. Z obcym nikt nie będzie chciał gadać.

2. Tak są miastem papieskim, i nie mam na myśli tutaj kwestii ludzi wierzących czy nie wierzących. Ale pojawia się u nas dużo delegacji w tym osób duchownych, pielgrzymki etc. Wypada niektórych przywitać w naszym mieście. Czy Mateusz będzie potrafił przywitać takich gości czy po prostu ich "oleje"

3. Młodzi w urzędzie OK ale co ze "starymi" do zwolnienia na bruk ????

4. Referendum było wielkim nieporozumienie m i wszyscy wiedzieli że się nie powiedzie a ryzykując zmarnowali kupę publicznej kasy.

Klinowski ma takie samo doświadczenie w rządzeniu, jak Oppenheimer w budowaniu bomby atomowej. I nawet jeden i drugi zaczynali w tym samym wieku, mając po 36 lat. Skoro Robertowi się udało, to nie ma powodu obawiać się o zdolności Mateusza.
0 #140 @wyborcaP 2014-11-18 17:37
Jakie doświadczenie miała Ewa w 1994 ? a jest 20 lat i chce następne 4
0 #141 Hefajstos 2014-11-18 18:29
Cyt: . Wadowice są miastem papieskim. Burmistrz musi być osobą wierzącą. Kto będzie reprezentował Wadowice podczas różnych mszy św. witał biskupów etc.


Cha, cha, cha! Ja mam nadzieję, że tu żaden z tych chciwych klechów przyjeżdżać nie będzie! Po jaką cholerę?! Jeśli jednak taki dopust boży nastąpi - to Klinu sobie poradzi!
-1 #142 @ Hefajstos 2014-11-18 19:16
Wadowice są miastem papieskim – gdzie Ty takie złote myśli wynajdujesz ? I gdzie są wadowiccy księża, gdy słyszą takie herezje od swoich owieczek. Może jakiś biskup zainteresowałby się dlaczego lokalne baranki nie wiedzą, że od 1054 roku miastem papieskim jest Rzym.
+2 #143 Koniczyna8923 2014-11-18 23:02
Postulaty na cztery lata? Oczekiwałoby się czegoś więcej...lepiej było się skupić na porządnym programie, a nie dokopywaniu przeciwnikom.

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.