Ale się porobiło: Arkadiusz "Arun" Milcarz podesłał do nas video-oświadczenie, w którym zbulwersowa
Podróżnikowi nie podoba się mieszanie polityki z kulturą

Ale się porobiło: Arkadiusz "Arun" Milcarz podesłał do nas video-oświadczenie, w którym zbulwersowany komentuje swoje stanowisko w sprawie mieszania w Wadowicach polityki do kultury. Czy ma rację?

Arkadiusz "Arun" Milcarz to podróżnik, artysta, poeta. W 1998 roku zorganizował trzymiesięczną wyprawę do ekwadorskiej dżungli, gdzie przyglądał się życiu indiańskich plemion Kofan, Siona i Huarani.

Rozgłos przyniosła mu samotna wyprawa Afryka Maraton, za którą w 2005 r. otrzymał statuetkę Kolosa w kategorii "Podróże". Celem ekspedycji było samotne przebycie kontynentu afrykańskiego z południa na północ, najmniej popularnymi szlakami, z wykorzystaniem minimum środków pieniężnych. Trzy miesiące ustawicznych kontroli, częsta zmiana otoczenia, nieznajomość języków, samotność w czarnym tłumie – to codzienne problemy jakie napotykał na swej drodze podróżnik.

Pochodzi z pomorza, ale od jakiegoś czasu należy do naszej lokalnej społeczności, bo mieszkał w Ponikwii a teraz przeniósł się do pobliskiego Andrychowa. W naszym mieście znanymy go m.in. z  Klubu Podróżnika "Bez Paszportu". Sprawy regionu, a przede wszystkim lokalna kultura leżą mu na sercu dlatego stara się ją wspierać.

Niedawno zaproponował organizatorom Alternatywnych Wibracji, że będzie konfenansjerem na ich trzeciej odsłonie. Przypomnijmy: Alternatywne Wibracje to pomysł Michała Rzeczyckiego, Agnieszki Lewandowskiej i Marioli Wysogląd, która koordynuje go z ramienia Wadowickiego Centrum Kultury, pod życzliwym okiem dyrektora Piotra Wyrobca. Wymarzyli sobie oni w Wadowicach cykl koncertów, na których pojawiać się będą ciekawe zespoły, grające różnoraką muzykę. Idzie im chyba nieźle, o czym świadczy frekwencja na koncertach, gdzie wadowicka publiczność otwarta na nowe muzyczne doznania bawiła się z Viviparous z Wadowic, Bad Light District z Krakowa, wadowickim rockowo-bluesowym Dużym Ptaku (który jednocześnie promował swoją debiutancką płytę),  nietuzinkowym muzycznym projekcie Teddy Jr. z Krakowa czy wadowickiej Arymathei (która również  koncertem promowała swoją debiutancką płytę) i Papilarem z Niepołomic i Krakowa.

Zobacz relacje z trzech edycji Alternatywnych Wibracji:

Wystawili bębenki uszne na ciężką próbę
W końcu doczekaliśmy się ich płyty
Alternatywnie w WCK

Niestety, jak już pisaliśmy, komuś nie spodobał się udział w roli konfenansjera podróżnika w projekcie Alternatywne Wibracje i zabronił jego obecności na scenie, bo podobno Arkadiusz "Arun" Milcarz miał przygotować "prowokację polityczną". Jak ona miała wyglądać i na czym polegać niestety już nikt nam nie wyjaśnił. Gwoli ścisłości, organizatorzy nie uzgadniali z Piotrem Wyrobcem, dyrektorem Wadowickiego Centrum Kultury, obecności na scenie podróżnika, wychodząc (chyba całkiem słusznie...) z założenia, że ubarwi on swoją osobowością imprezę i chyba to nikomu nie będzie przeszkadzać.

Arun poczuł się zbulwersowany całą zaistniałą sytuacją i wysłał do nas video-oświadczenie, w którym wyjaśnia co o tym wszystkim myśli. Zobaczcie sami:


Coś w tym chyba jest. Nam również nie podoba się, że ktoś próbuje w zupełnie niewinnych wydarzeniach czy imprezach kulturalnych na siłę doszukiwać się polityki. Nie podoba nam się dziwna i niezrozumiała polityka Wadowickiego Centrum Kultury (przy czym nie posądzamy o nią dyrektora Piotra Wyrobca...), które od dłuższego czasu nie wiadomo dlaczego, unika patronatów medialnych: w czym i komu logo lokalnych portali (WadowiceOnline.pl, Wadowice24.pl, MamNewsa.pl czy innych mediów) umieszczone bezpłatnie przeszkadza na przykład na plakatach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy? Rok temu jakoś nikomu nie wadziło... Chyba wszystkim zależy na promowaniu (i to bezpłatnym...) tego typu imprez. Czyżby komuś pomieszała się kompletnie kultura z twardą polityką?

A wy jak myślicie? W Wadowicach polityka niepotrzebnie miesza się do kultury?

 

Weź udział w sondzie "Czy uważasz, że w Wadowicach polityka jest mieszana z kulturą?"

 

 

(MG)

Strona Arkadiusza 'Aruna' Milcarza: www.sendivius.pl

 

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+26 #1 pressman pepper 2012-01-24 16:42
brawo Arun!!
-20 #2 Kamil 2012-01-24 16:51
kto ci to pisał Arunku ?
+23 #3 Damien z 2012-01-24 16:51
Sama prawda! Bardzo dobrze, że ktoś ma jaja, by wyrażać swoje zdanie, a nie jak bezmyślne stado owiec, za tą mafią podąża. Szkoda, że tak czysty projekt został umoczony w urzędowe gierki i koligacje
+17 #4 Gienek nie Loska 2012-01-24 16:54
Cytuję Kamil:
kto ci to pisał Arunku ?


Arun sam umi, nie jest statywem, nie musi mu Stasiu trzymać kartki. Pewnie Ci to będzie ciężko zrozumieć.
-33 #5 Ala 2012-01-24 17:03
hahaha dialog? to był chyba monolog:P hmm kto Ci to pisał Arun, że się tak myliłeś przy czytaniu? a tak poza tym, to co to za organizatorzy imprezy skoro tak jak mówiłeś, WCK wyłożył kasę, czyli to WCK jest organizatorem a nie jakieś tam osoby fizyczne i dlatego promować chciał zespół, do wydania płyty którego się przyczynił. żenada ten filmik XD grubasie
-25 #6 Wolna Wadowiczanka 2012-01-24 17:13
Ale o co chodzi?
To wy mieszacie kulturę do polityki.
+18 #7 Rademenes 2012-01-24 17:19
Cytuję Wolna Wadowiczanka:
Ale o co chodzi?
To wy mieszacie kulturę do polityki.


Jeśli nie potrafisz zrozumieć 6 minutowego tekstu to bardzo mi przykro...
-22 #8 wito 2012-01-24 17:33
Ojjjjjj....napr awdę, wielki Arunie podróżniku Milcarzu - toto oświadczenie zalatuje mi edkiem...a z ciebie konferansjer byłby jak z koziej d... trąba. daruj sobie konferansuj sobuie w Andrychowie a najlepiej na pomorzu...obraż asz ludzi a ...oczekujesz sam...no właśnie nie wiem czego. By..By...spadaj jjjjjj!@!!!!!!!
-30 #9 dość polityki 2012-01-24 17:34
Arun dość polityki.

Zaserwowałeś nam politykierstwo.

Wiadomo że nie jesteś z Wadowic.

Skąd i po co tu przyjechałeś?

Nie obrażaj Kaczyńskiego i jego zespołu.

Dość polityki.
+14 #10 Jakub Florczyk 2012-01-24 17:41
Cytuję Ala:
hahaha dialog? to był chyba monolog:P hmm kto Ci to pisał Arun, że się tak myliłeś przy czytaniu? a tak poza tym, to co to za organizatorzy imprezy skoro tak jak mówiłeś, WCK wyłożył kasę, czyli to WCK jest organizatorem a nie jakieś tam osoby fizyczne i dlatego promować chciał zespół, do wydania płyty którego się przyczynił. żenada ten filmik XD grubasie


WCK wyłożył kasę? A z czego niby WCK jest utrzymywany? Ty może nie płacisz podatków ale reszta i owszem; a przez to chcemy mieć wpływ na lokalną "kulturę". A idąc dalej nie podoba nam się, że mieszają w to polityczne zagrywki pożal się boże elity politycznej z Filipem K. na czele, który już ma ciepły stołek w "nowej" informacji turystycznej.
A teraz idź odrób lekcję i oglądnij wieczorynkę a potem może mama Ci poczyta.
-25 #11 dość polityki 2012-01-24 17:48
Arun z czytania tekstu ze zrozumieniem otrzymał pałę czyli jedynkę.

Ulubione słowa Auruna to dudpa, dupa, zasrana polityka itp.

Dyrektor WCK powinien bardziej uważać na Auruna i jego znajomych bo mu kiedyś wskoczą na plecy...

Arun miesza politykę do kultury, widać to z jego czytanego nieudolnie tekstu.
+17 #12 Obywatel 2012-01-24 17:51
Rozumiem oburzenie inicjatorów Alternatywnych Wibracji jednak powinni oni uwzgledniać takie reakcje w swych dzialaniach. Samo bowiem brzmienie słowa Alternatywne musi budzić trwogę w sercach pasących się na gminnych funduszach "działaczy". Michale Agnieszko i Mariolu uświadomcie sobie że jesteście na celowniku wadowickiego układu i będzie jeszcze gorzej.
-14 #13 Ala 2012-01-24 17:57
Cytuję Tidesson:
Cytuję Ala:
hahaha dialog? to był chyba monolog:P hmm kto Ci to pisał Arun, że się tak myliłeś przy czytaniu? a tak poza tym, to co to za organizatorzy imprezy skoro tak jak mówiłeś, WCK wyłożył kasę, czyli to WCK jest organizatorem a nie jakieś tam osoby fizyczne i dlatego promować chciał zespół, do wydania płyty którego się przyczynił. żenada ten filmik XD grubasie


WCK wyłożył kasę? A z czego niby WCK jest utrzymywany? Ty może nie płacisz podatków ale reszta i owszem; a przez to chcemy mieć wpływ na lokalną "kulturę". A idąc dalej nie podoba nam się, że mieszają w to polityczne zagrywki pożal się boże elity politycznej z Filipem K. na czele, który już ma ciepły stołek w "nowej" informacji turystycznej.
A teraz idź odrób lekcję i oglądnij wieczorynkę a potem może mama Ci poczyta.

No niestety z przykrością muszę Cię poinformować że wszyscy płacimy podatki:) po co mi wieczorynka i czytanki mamy jak tu wejdę i pooglądam bajki które Arun tse tse sepleni wszem i wobec:) i on jest zdziwiony że odpowiedzialni ludzie nie chcieli żeby konferansjerką się zajmował;) wygłaszając 6 minutowy monolog o polityce jednocześnie apelując o nieupolitycznia nie kultury ... to jest dopiero sztuka :) gratuluję
+20 #14 obserwator 2012-01-24 17:58
BRAWO BRAWO BRAWO ARUN mówiłes mi że to zrobisz a ja nie wierzyłem na 100% teraz zwracam honor SZACUN masz jaja gościu tak ma byc prawda a nie układziki wieksze i mniejsze i groźby jak wy to to my to żałosne. Brawo ARUN
+14 #15 Jakub Florczyk 2012-01-24 18:19
Cytuję Ala:
Cytuję Tidesson:
Cytuję Ala:
hahaha dialog? to był chyba monolog:P hmm kto Ci to pisał Arun, że się tak myliłeś przy czytaniu? a tak poza tym, to co to za organizatorzy imprezy skoro tak jak mówiłeś, WCK wyłożył kasę, czyli to WCK jest organizatorem a nie jakieś tam osoby fizyczne i dlatego promować chciał zespół, do wydania płyty którego się przyczynił. żenada ten filmik XD grubasie


WCK wyłożył kasę? A z czego niby WCK jest utrzymywany? Ty może nie płacisz podatków ale reszta i owszem; a przez to chcemy mieć wpływ na lokalną "kulturę". A idąc dalej nie podoba nam się, że mieszają w to polityczne zagrywki pożal się boże elity politycznej z Filipem K. na czele, który już ma ciepły stołek w "nowej" informacji turystycznej.
A teraz idź odrób lekcję i oglądnij wieczorynkę a potem może mama Ci poczyta.

No niestety z przykrością muszę Cię poinformować że wszyscy płacimy podatki:) po co mi wieczorynka i czytanki mamy jak tu wejdę i pooglądam bajki które Arun tse tse sepleni wszem i wobec:) i on jest zdziwiony że odpowiedzialni ludzie nie chcieli żeby konferansjerką się zajmował;) wygłaszając 6 minutowy monolog o polityce jednocześnie apelując o nieupolitycznianie kultury ... to jest dopiero sztuka :) gratuluję


Posłuchaj go jak opowiada o podróżach to zmienisz zdanie. Czasem wady wymowy działają in plus na prowadzącego :P

Materiał ma służyć nagłośnieniu pewnych spraw, które się dzieją za plecami społeczeństwa.

A na koniec żeby nie było poważnie - zacytuje klasyka wadowickiego: "Zapraszamy wszystkich na kawę" ;-)
+15 #16 z magistratu 2012-01-24 18:24
Tylko Stanisław nie sepleni pod wąsem, zwłaszcza na licznych konferencjach prasowych;)
-17 #17 Filkolins 2012-01-24 18:33
Cytuję dość polityki:
Arun dość polityki.

Zaserwowałeś nam politykierstwo.

Wiadomo że nie jesteś z Wadowic.

Skąd i po co tu przyjechałeś?

Nie obrażaj Kaczyńskiego i jego zespołu.

Dość polityki.


Myślę że Milcarz zupełnie niepotrzebnie politykuje. Raz że jego tyrada jest koszmarna, to jeszcze na domiar wszystkiego skrajnie polityczna.
Milcarz do obrzydzenia deklamuje swój manifest polityczny przeciwko polityce na koncertach rockowych, a sam robi politykę.

Najwyrażniej coś mu się pomieszało, ale czy wróci do korzeni na czarny ląd?
+19 #18 Zbigniew 2012-01-24 18:37
szacunek po całości za filmik!
-14 #19 Ala 2012-01-24 18:46
Cytuję Tidesson:
Cytuję Ala:
Cytuję Tidesson:
Cytuję Ala:
hahaha dialog? to był chyba monolog:P hmm kto Ci to pisał Arun, że się tak myliłeś przy czytaniu? a tak poza tym, to co to za organizatorzy imprezy skoro tak jak mówiłeś, WCK wyłożył kasę, czyli to WCK jest organizatorem a nie jakieś tam osoby fizyczne i dlatego promować chciał zespół, do wydania płyty którego się przyczynił. żenada ten filmik XD grubasie


WCK wyłożył kasę? A z czego niby WCK jest utrzymywany? Ty może nie płacisz podatków ale reszta i owszem; a przez to chcemy mieć wpływ na lokalną "kulturę". A idąc dalej nie podoba nam się, że mieszają w to polityczne zagrywki pożal się boże elity politycznej z Filipem K. na czele, który już ma ciepły stołek w "nowej" informacji turystycznej.
A teraz idź odrób lekcję i oglądnij wieczorynkę a potem może mama Ci poczyta.

No niestety z przykrością muszę Cię poinformować że wszyscy płacimy podatki:) po co mi wieczorynka i czytanki mamy jak tu wejdę i pooglądam bajki które Arun tse tse sepleni wszem i wobec:) i on jest zdziwiony że odpowiedzialni ludzie nie chcieli żeby konferansjerką się zajmował;) wygłaszając 6 minutowy monolog o polityce jednocześnie apelując o nieupolitycznianie kultury ... to jest dopiero sztuka :) gratuluję


Posłuchaj go jak opowiada o podróżach to zmienisz zdanie. Czasem wady wymowy działają in plus na prowadzącego :P

Materiał ma służyć nagłośnieniu pewnych spraw, które się dzieją za plecami społeczeństwa.

A na koniec żeby nie było poważnie - zacytuje klasyka wadowickiego: "Zapraszamy wszystkich na kawę" ;-)

aha nagłośnieniu "pewnych spraw" czyli to wcale nie zabawa w politykę - jak facet(Arun) który miał zapędy na sołtysa Ponikwi,(ale lud tego nie kupił) bierze udział w manifestacjach politycznych oraz nagrywa marnej jakości filmiki z politycznymi działaczami tzw. opozycji:) jakoś poważne ciągotki tutaj widzę do polityki... za dużo kawki chyba oj za dużo)
+8 #20 Klara 2012-01-24 18:49
Świetny filmik!Brawo Arun!;)
+11 #21 - 2012-01-24 18:57
A kiedy relacja z Choczni? Będzie czy nie będzie?
-11 #22 współczujący 2012-01-24 19:38
Ta super ekstra trójka z wck to słynie z miliarda nieistotnych maili na facebook od wck - co zraża czytelników i bywalców strony i imprez wck, no ale w instytucjach Budżetówki pracowników się nie zwalnia za brak kompetencji i oleju w głowie
+9 #23 ollala 2012-01-24 19:55
kocham pana Aruna
+15 #24 sobczak z sb 2012-01-24 20:03
część pierwsza zapowiada kolejne już się nie mogę doczekać ;) brawo Arun
+10 #25 Pablo Hudini 2012-01-24 20:22
No widzisz tak ten swiat jest zbudowany, kto ma lepsze uklady ten gra, szkoda tego miasta bo spedzalem w nuim wakacje i poznalem bardzo fajnych ludzi. Pomimo tak małego miasta robia tyle fajnych spraw, dziwie się władza ze sa takimi baranami.
+10 #26 mon cheri 2012-01-24 20:35
Cytuję Ala:
Cytuję Tidesson:
Cytuję Ala:
Cytuję Tidesson:
Cytuję Ala:
hahaha dialog? to był chyba monolog:P hmm kto Ci to pisał Arun, że się tak myliłeś przy czytaniu? a tak poza tym, to co to za organizatorzy imprezy skoro tak jak mówiłeś, WCK wyłożył kasę, czyli to WCK jest organizatorem a nie jakieś tam osoby fizyczne i dlatego promować chciał zespół, do wydania płyty którego się przyczynił. żenada ten filmik XD grubasie


WCK wyłożył kasę? A z czego niby WCK jest utrzymywany? Ty może nie płacisz podatków ale reszta i owszem; a przez to chcemy mieć wpływ na lokalną "kulturę". A idąc dalej nie podoba nam się, że mieszają w to polityczne zagrywki pożal się boże elity politycznej z Filipem K. na czele, który już ma ciepły stołek w "nowej" informacji turystycznej.
A teraz idź odrób lekcję i oglądnij wieczorynkę a potem może mama Ci poczyta.

No niestety z przykrością muszę Cię poinformować że wszyscy płacimy podatki:) po co mi wieczorynka i czytanki mamy jak tu wejdę i pooglądam bajki które Arun tse tse sepleni wszem i wobec:) i on jest zdziwiony że odpowiedzialni ludzie nie chcieli żeby konferansjerką się zajmował;) wygłaszając 6 minutowy monolog o polityce jednocześnie apelując o nieupolitycznianie kultury ... to jest dopiero sztuka :) gratuluję


Posłuchaj go jak opowiada o podróżach to zmienisz zdanie. Czasem wady wymowy działają in plus na prowadzącego :P

Materiał ma służyć nagłośnieniu pewnych spraw, które się dzieją za plecami społeczeństwa.

A na koniec żeby nie było poważnie - zacytuje klasyka wadowickiego: "Zapraszamy wszystkich na kawę" ;-)

aha nagłośnieniu "pewnych spraw" czyli to wcale nie zabawa w politykę - jak facet(Arun) który miał zapędy na sołtysa Ponikwi,(ale lud tego nie kupił) bierze udział w manifestacjach politycznych oraz nagrywa marnej jakości filmiki z politycznymi działaczami tzw. opozycji:) jakoś poważne ciągotki tutaj widzę do polityki... za dużo kawki chyba oj za dużo)


Oj coś nam Ala ciut za mocno się egzaltuje- czyżby Arun osobiście zalazł za skórkę?

Każdy ma prawo do własnego zdania a Arun ma jaja, żeby to zdanie wszem i wobec ogłaszać bez obaw o opinię takich właśnie dziewczynek.

Swoją drogą takie podejście do bezkompromisowe j obrony własnych poglądów, imienia i praw, zdaje się mieć szczególne znaczenie w obliczu walki z ACTA. Bierzmy z niego przykład.

A ty kochaniutka energię, której jak widać masz pod dostatkiem, spożytkuj na DORASTANIE.

Pozdrawiam
+2 #27 z magistratu 2012-01-24 20:56
Cytuję współczujący:
Ta super ekstra trójka z wck to słynie z miliarda nieistotnych maili na facebook od wck - co zraża czytelników i bywalców strony i imprez wck, no ale w instytucjach Budżetówki pracowników się nie zwalnia za brak kompetencji i oleju w głowie


współczujący Marcinie cóż za późna reakcja? znów problemy z erekcją?
+25 #28 Mateusz Klinowski 2012-01-24 20:59
Do dialogu trzeba dwojga, więc Arun raczej nie ma na co liczyć.

Dobrze, że sprawa została upubliczniona, ale... Nie jest to pierwszy tego typu przypadek. To miasto szantażem stoi. Osoby, które - w różnej formie - szantażują innych, powinny być nazywane po imieniu. Inaczej praktyka ta nigdy się nie skończy i dalej będziemy żyć w prywatnym folwarku.

Przypominam tu też postać "rzecznika" S. Kotarby, który wygrażał wszystkim pod magistratem z "Młodym Demokratą" przy boku.

Nie ma to nic wspólnego z demokracją i dla takich ludzi nie powinno być miejsca w polityce, nawet podwórkowej.

Ale to już zależy tylko od Was.

Ps. Czekam na konkretny tekst redaktora Wadowiceonline o spotykających go naciskach i przejawach nieuczciwej konkurencji, czy wręcz zastraszaniu klientów portalu. Jak tylko tekst taki się ukaże, przygotuję odpowiednie zawiadomienie do prokuratury i innych instytucji. Będzie ciekawie. Do dzieła!
+18 #29 Wojtek P 2012-01-24 20:59
Bardzo emocjonalne i rzeczywiście skrajne, ale prawdziwe.

Nie dziwię się, że Arun jest rozgoryczony, jak tak go potraktowano.

BRAWO ARUN!
+16 #30 Leoncio 2012-01-24 21:02
Panie Guzik czy to prawda, że Płaszczyca Cię szantażował i żądał kasy??????? Jeśli tak to ten typ jest już nawet wart mniej niż zero!!!!!
+18 #31 Don Pedro 2012-01-24 21:15
Cytuję Mateusz Klinowski:
Do dialogu trzeba dwojga, więc Arun raczej nie ma na co liczyć.

Dobrze, że sprawa została upubliczniona, ale... Nie jest to pierwszy tego typu przypadek. To miasto szantażem stoi. Osoby, które - w różnej formie - szantażują innych, powinny być nazywane po imieniu. Inaczej praktyka ta nigdy się nie skończy i dalej będziemy żyć w prywatnym folwarku.

Przypominam tu też postać "rzecznika" S. Kotarby, który wygrażał wszystkim pod magistratem z "Młodym Demokratą" przy boku.

Nie ma to nic wspólnego z demokracją i dla takich ludzi nie powinno być miejsca w polityce, nawet podwórkowej.

Ale to już zależy tylko od Was.

Ps. Czekam na konkretny tekst redaktora Wadowiceonline o spotykających go naciskach i przejawach nieuczciwej konkurencji, czy wręcz zastraszaniu klientów portalu. Jak tylko tekst taki się ukaże, przygotuję odpowiednie zawiadomienie do prokuratury i innych instytucji. Będzie ciekawie. Do dzieła!


nic dodać, nic ująć, tak przedstawia się wadowicka rzeczywistość !
Panie redaktorze Marcinie czekamy na szczery tekst o szykanach i naciskach ze strony układu !
+8 #32 blueboy 2012-01-24 21:42
swietnie swietne to moze terz za "festynioza" z Choczni ktos sie zabierze...
jak to mowia po nitce do klebka..
+18 #33 Ewelina 2012-01-24 21:42
W końcu zaczyna się mówić głośno a nie miedzy sobą co jest złe!!Bo najwyższy czas pokazać co wladze Wadowic robią bo to już przesada żeby nadużywać swoich nazwisk!!!
+12 #34 Edward Wyroba 2012-01-24 21:48
Bardzo dobry komentarz (ocena) do ostatnich wydrzeń, z których wynika, że magistrackie "koryto" kurczy się co raz bardziej! Ale nie od dzisiaj wiadomo, że na złodzieju czapka gore...

P.S.
Cytuję z magistratu:
Tylko Stanisław nie sepleni pod wąsem, zwłaszcza na licznych konferencjach prasowych;)

A jak ma gębuśkę otworzyć?
Żeby mu płyny fizjologiczne ze Statywa spłynęły?
-17 #35 miłośnik doktoratu 2012-01-24 22:35
Po pierwsze czy Pan Arun ma jakies doświadczenie skoro się uważa za tak wspaniałego konferancjera?
Po drugie dlaczego miał by on występować w Wadowickim Centrum KULTURY skoro w tym filmie używa wyrazów nie cenzuralnych i siedzi na oknie? Jaki Pan Arun Milcarz daje przykład swoją osobą? Czy dla takich ludzi jest miejsce w WCK i w kulturze wo ogóle? Dlaczego obraża Pan człowieka który nie miał nic wspólnego z decyzją władz WCK?
-17 #36 ArunNoob 2012-01-24 22:53
Jak czlowiek czytajacy z kartki chcial prowadzic impreze i polemizowac z kimkolwiek jak nawet wlasnej wypowiedzi nt wlasnych pogladow nie potrafil powiedziec tylko musial czytac, haha, zalosny jest kolo
+15 #37 Laczek 2012-01-24 22:56
Cytuję miłośnik doktoratu:
Po pierwsze czy Pan Arun ma jakies doświadczenie skoro się uważa za tak wspaniałego konferancjera?
Po drugie dlaczego miał by on występować w Wadowickim Centrum KULTURY skoro w tym filmie używa wyrazów nie cenzuralnych i siedzi na oknie? Jaki Pan Arun Milcarz daje przykład swoją osobą? Czy dla takich ludzi jest miejsce w WCK i w kulturze wo ogóle? Dlaczego obraża Pan człowieka który nie miał nic wspólnego z decyzją władz WCK?


No właśnie: neichcący się oberwało Panu Piotrowi Wyrobcowi i to całowicie niezasłużenie, bo to świetny facet i robi fantastyczną robotę w WCK. Mało który dom kultury w małopolsce funkcjonuje tak jak nasz wadowicki i to po części jego zasługa i świetnej ekipy. A że Pan Piotr ma związane ręce to wiecie przez kogo...
+9 #38 Do Aruna Milcarza 2012-01-24 23:16
Arun błaźnie lubie Twój spontan, za występy np. na Klubie Podróżnika i spotkanie w Zatorze powinieneś mieć medal b o masz gadane i 2h wszyscy lali a do tego kawał świata zwiedziłeś. Ale to oświadczenie to porażka. Za prostacki język, bo co te w dupie itp. Grzecznie rtzeba było i jak wyżej uważam, że niepotrzebnie dyrektorowi przygadywałeś. Sitwie to nie zaszkodzi a Jemu się dostanie i to nie sprawiedliwie bo jest Bogu ducha winny, że jest dyrektorem w WCK z taką władzą.

Czego Ty chcesz? Żeby poleciał jak Wysogląd i Gawron z IT (zastapieni miernym kolesiem z układu i redaktorką piszącą w godzinach pracy za państwowe pieniądze artykuły na prywatny portal). Kogo Wam dadzą w zamian? Kolejną miernotę, a kultura w WCK to będzie Doda na scenie kameralnej i papieskie koncerty i wystawy? Posrało Cię?!
+10 #39 alvin 2012-01-24 23:52
Cytuję Mateusz Klinowski:
Do dialogu trzeba dwojga, więc Arun raczej nie ma na co liczyć.

Dobrze, że sprawa została upubliczniona, ale... Nie jest to pierwszy tego typu przypadek. To miasto szantażem stoi. Osoby, które - w różnej formie - szantażują innych, powinny być nazywane po imieniu. Inaczej praktyka ta nigdy się nie skończy i dalej będziemy żyć w prywatnym folwarku.

Przypominam tu też postać "rzecznika" S. Kotarby, który wygrażał wszystkim pod magistratem z "Młodym Demokratą" przy boku.

Nie ma to nic wspólnego z demokracją i dla takich ludzi nie powinno być miejsca w polityce, nawet podwórkowej.

Ale to już zależy tylko od Was.

Ps. Czekam na konkretny tekst redaktora Wadowiceonline o spotykających go naciskach i przejawach nieuczciwej konkurencji, czy wręcz zastraszaniu klientów portalu. Jak tylko tekst taki się ukaże, przygotuję odpowiednie zawiadomienie do prokuratury i innych instytucji. Będzie ciekawie. Do dzieła!

CAŁA PRAWDA
+5 #40 sobczak z sb 2012-01-25 00:04
Cytuję alvin:
Cytuję Mateusz Klinowski:
Do dialogu trzeba dwojga, więc Arun raczej nie ma na co liczyć.

Dobrze, że sprawa została upubliczniona, ale... Nie jest to pierwszy tego typu przypadek. To miasto szantażem stoi. Osoby, które - w różnej formie - szantażują innych, powinny być nazywane po imieniu. Inaczej praktyka ta nigdy się nie skończy i dalej będziemy żyć w prywatnym folwarku.

Przypominam tu też postać "rzecznika" S. Kotarby, który wygrażał wszystkim pod magistratem z "Młodym Demokratą" przy boku.

Nie ma to nic wspólnego z demokracją i dla takich ludzi nie powinno być miejsca w polityce, nawet podwórkowej.

Ale to już zależy tylko od Was.

Ps. Czekam na konkretny tekst redaktora Wadowiceonline o spotykających go naciskach i przejawach nieuczciwej konkurencji, czy wręcz zastraszaniu klientów portalu. Jak tylko tekst taki się ukaże, przygotuję odpowiednie zawiadomienie do prokuratury i innych instytucji. Będzie ciekawie. Do dzieła!

CAŁA PRAWDA

nie do końca! bo młody demokrata był w roli statywu
+12 #41 Pietia 2012-01-25 05:52
do@Mateusz Klinowskipopieram w całej rozciągłości,ma m prośbę proszę o wyjaśnieniu na posiedzeniu RM jak to możliwe iż Pani Targosz została zatrudniona w IT , przecież w/w pisze na portalu Sucha 24. biega po UM w SUCHEJ w rannych godzinach,wykon uje czynności związane z Płaszczurowym portalempomijam ,że straszne banialuki|w znajomośc języków też nie wierzę ,ponieważ zarówno płaszczur jak jak i cała Tam może zna parę słówek,sprawdzi łem pisząc pewne nazwisko wadowickiego geniusza RM po angielsku ,po polsku wszystko moderują po angielsku nie wiedzą o co chodzi
-3 #42 do@miłośnikdoktoratu 2012-01-25 07:13
Tyle błędów ortograficznych miłośniku doktoratu wstyd ,żenujące
-18 #43 głupota 2012-01-25 09:32
Arun upolitycznia kulturę, a Klinowski upolitycznia Aruna. Teraz chce upolitycznić Marcina.

Błędne koło Klinowskiego dalej się kręci i wywołuje wstręt do niego. Tak nie można.

To jest głupie.
-2 #44 -----21312 2012-01-25 10:04
Pawel Janas mlody demokrata przyjaciel z Hajnoszem
+2 #45 sobczak z sb 2012-01-25 10:13
Cytuję -----21312:
Pawel Janas mlody demokrata przyjaciel z Hajnoszem


z naszych danych wynika że nie

ołwer
-7 #46 klakierzy 2012-01-25 10:48
Cytuję głupota:
Arun upolitycznia kulturę, a Klinowski upolitycznia Aruna. Teraz chce upolitycznić Marcina.

Błędne koło Klinowskiego dalej się kręci i wywołuje wstręt do niego. Tak nie można.

To jest głupie.



Myślę że Mateusz znowu zaszkodził sprawie. Współczuję Marcinowi, że musi wysłuchiwać takich berów.
To, że Klin i Arun strzelają sobie w kolana to nie oznacza że wszyscy mają iść tym samobójczym szlakiem. Ja olewam ich politykę bo rzucają się jak pchły na łańcuchu a niczym nie różnią się od Wyroby.
0 #47 observaer 2012-01-25 10:48
Teraz dyrektor domu kultury powinien stracic prace. Swoja dotychczasowa bierną postawą chciał zachować swój ciepły stołeczek dyrektora co jest równoznaczne z cichą aprobatą panującego układu. Chował głowe w piasek nie chcąc widzieć i słyszeć wołań i próśb o pomoc swoich współpracownikó w teraz powinien za to zapłacić. Dosyć niszczenia i deptania inicjatyw mieszkańców, dosyc panującego mafijnego układu który niszczy wszystko co najlepsze w tym mieście.
+7 #48 sobczak z sb 2012-01-25 11:03
Cytuję klakierzy:
Cytuję głupota:
Arun upolitycznia kulturę, a Klinowski upolitycznia Aruna. Teraz chce upolitycznić Marcina.

Błędne koło Klinowskiego dalej się kręci i wywołuje wstręt do niego. Tak nie można.

To jest głupie.



Myślę że Mateusz znowu zaszkodził sprawie. Współczuję Marcinowi, że musi wysłuchiwać takich berów.
To, że Klin i Arun strzelają sobie w kolana to nie oznacza że wszyscy mają iść tym samobójczym szlakiem. Ja olewam ich politykę bo rzucają się jak pchły na łańcuchu a niczym nie różnią się od Wyroby.


informuje że zapomniałeś dodać kogo klakierzy !! prosimy pamiętać na przyszłość bo nie mamy zamiaru się domyślać i szefowa wtedy nie płaci za takie komentarze
-12 #49 Ala 2012-01-25 11:16
Cytuję mon cheri:
Cytuję Ala:
Cytuję Tidesson:
Cytuję Ala:
Cytuję Tidesson:
Cytuję Ala:
hahaha dialog? to był chyba monolog:P hmm kto Ci to pisał Arun, że się tak myliłeś przy czytaniu? a tak poza tym, to co to za organizatorzy imprezy skoro tak jak mówiłeś, WCK wyłożył kasę, czyli to WCK jest organizatorem a nie jakieś tam osoby fizyczne i dlatego promować chciał zespół, do wydania płyty którego się przyczynił. żenada ten filmik XD grubasie


WCK wyłożył kasę? A z czego niby WCK jest utrzymywany? Ty może nie płacisz podatków ale reszta i owszem; a przez to chcemy mieć wpływ na lokalną "kulturę". A idąc dalej nie podoba nam się, że mieszają w to polityczne zagrywki pożal się boże elity politycznej z Filipem K. na czele, który już ma ciepły stołek w "nowej" informacji turystycznej.
A teraz idź odrób lekcję i oglądnij wieczorynkę a potem może mama Ci poczyta.

No niestety z przykrością muszę Cię poinformować że wszyscy płacimy podatki:) po co mi wieczorynka i czytanki mamy jak tu wejdę i pooglądam bajki które Arun tse tse sepleni wszem i wobec:) i on jest zdziwiony że odpowiedzialni ludzie nie chcieli żeby konferansjerką się zajmował;) wygłaszając 6 minutowy monolog o polityce jednocześnie apelując o nieupolitycznianie kultury ... to jest dopiero sztuka :) gratuluję


Posłuchaj go jak opowiada o podróżach to zmienisz zdanie. Czasem wady wymowy działają in plus na prowadzącego :P

Materiał ma służyć nagłośnieniu pewnych spraw, które się dzieją za plecami społeczeństwa.

A na koniec żeby nie było poważnie - zacytuje klasyka wadowickiego: "Zapraszamy wszystkich na kawę" ;-)

aha nagłośnieniu "pewnych spraw" czyli to wcale nie zabawa w politykę - jak facet(Arun) który miał zapędy na sołtysa Ponikwi,(ale lud tego nie kupił) bierze udział w manifestacjach politycznych oraz nagrywa marnej jakości filmiki z politycznymi działaczami tzw. opozycji:) jakoś poważne ciągotki tutaj widzę do polityki... za dużo kawki chyba oj za dużo)


Oj coś nam Ala ciut za mocno się egzaltuje- czyżby Arun osobiście zalazł za skórkę?

Każdy ma prawo do własnego zdania a Arun ma jaja, żeby to zdanie wszem i wobec ogłaszać bez obaw o opinię takich właśnie dziewczynek.

Swoją drogą takie podejście do bezkompromisowej obrony własnych poglądów, imienia i praw, zdaje się mieć szczególne znaczenie w obliczu walki z ACTA. Bierzmy z niego przykład.

A ty kochaniutka energię, której jak widać masz pod dostatkiem, spożytkuj na DORASTANIE.

Pozdrawiam

hahah :) no skoro to ja się egzaltuję to nie wiem jak nazwać Twoją postawę? :) ja tylko piszę co myślę o tym całym Arunie...Arunku ...ale widzę, że w tym przypadku krytyka jest wg Ciebie niewskazana:P widzę, że boli Cię każde moje zdanie, skoro tak żarliwie mnie atakujesz, jednocześnie broniąc Pana z okienka:) zastanawiam się tylko z jakiego powodu cały czas piszesz o kawie, energii itd...może jesteś przepracowany.. .wyłącz lepiej komputer, widać że Ci szkodzi:) zdrówka życzę:P :)
+9 #50 bywalec 2012-01-25 11:34
Brawo Arun! Pięknie naświetliłeś sprawę związaną z tym jakże zwykłym bez szału koncertem. Mam cichą nadzieję "Dyrektor od kultury" nie będzie miał z tego powodu nieprzyjemności bo facet nie powinien być w ogóle do tego mieszany. Zrobił co musiał bo pewnie nie chciał syfu od tej "gnidy", o której mówisz, a i tak wszyscy wiemy o kogo chodzi :) (dla niewiedzących podaję inicjały M.P) ale niestety stało się jak się stało.....
-7 #51 Agniesszka 2012-01-25 11:47
Cytuję klakierzy:
Cytuję głupota:
Arun upolitycznia kulturę, a Klinowski upolitycznia Aruna. Teraz chce upolitycznić Marcina.

Błędne koło Klinowskiego dalej się kręci i wywołuje wstręt do niego. Tak nie można.

To jest głupie.



Myślę że Mateusz znowu zaszkodził sprawie. Współczuję Marcinowi, że musi wysłuchiwać takich berów.
To, że Klin i Arun strzelają sobie w kolana to nie oznacza że wszyscy mają iść tym samobójczym szlakiem. Ja olewam ich politykę bo rzucają się jak pchły na łańcuchu a niczym nie różnią się od Wyroby.



Przyznaję że sporo w tym racji. Myślę podobnie.
Niestety klinowski nie ma hamulców i złość go zaślepiła. Jego fanatyczny upór wyniszcza resztki rozsądku. Nienawiść to zła cecha.
+6 #52 sobczak z sb 2012-01-25 12:06
Cytuję Agniesszka:
Cytuję klakierzy:
Cytuję głupota:
Arun upolitycznia kulturę, a Klinowski upolitycznia Aruna. Teraz chce upolitycznić Marcina.

Błędne koło Klinowskiego dalej się kręci i wywołuje wstręt do niego. Tak nie można.

To jest głupie.



Myślę że Mateusz znowu zaszkodził sprawie. Współczuję Marcinowi, że musi wysłuchiwać takich berów.
To, że Klin i Arun strzelają sobie w kolana to nie oznacza że wszyscy mają iść tym samobójczym szlakiem. Ja olewam ich politykę bo rzucają się jak pchły na łańcuchu a niczym nie różnią się od Wyroby.



Przyznaję że sporo w tym racji. Myślę podobnie.
Niestety klinowski nie ma hamulców i złość go zaślepiła. Jego fanatyczny upór wyniszcza resztki rozsądku. Nienawiść to zła cecha.

albo to pisze jedna osoba tylko zmienia nicki albo macie wszyscy tak zryte beretki hahaha
+5 #53 wania 2012-01-25 12:13
Świetne wystąpienie - zgadzam się w 100% z Arunem!
A magistrackim animatorom kultury dedykuję poniższy kawałek, bo mniemam, że skrycie marzą za tamtymi czasami i taką kulturę mają w zamyśle:
http://www.youtube.com/watch?v=52--m6JRm2s
+10 #54 Twórcy Walczą 2012-01-25 13:39
życzę wadowiczanom powodzenia w walce ze skorumpowanym układem. tak trztymać panowie i panie. a Alternatywne Wibracje ciesza sie dużą popularnościa i szkoda by ich było. jesli urząd miasta je zlikwiduje to zrobimy je u siebie.
+8 #55 mon cheri 2012-01-25 15:21
Droga Alu,
najwyraźniej w wyniku Twojego zacietrzewienia umknął Ci jeden bardzo istotny dla dyskusji szczegół- Tidesson i Mon Cheri to dwie zupełnie różne osoby. Ja pisałam o energii, o kawie zaś Tidesson. Co do żarliwych ataków Tidesson też przoduje- i chwała mu za to, bo ja po raz ostatni marnuję swój czas na komentowanie Twoich bredni.Przyznaj , że nic nie wnoszą one do całej sprawy.

Pozdrawiam (szczególnie Pana z Okienka :))
-6 #56 zosia 2012-01-25 23:50
Ten Pan przypomina mi trochę ... Plastusia :p
+11 #57 Michałek 2012-01-26 00:18
Witam witam suchaj pan ja panu gratujuje że pan się oparł temu rezimowi wadowickiemu ale jako starszy człowiek powiem panu że z nimi nie jest tak łatwo bo to jest cała kasta jak w Chinach u nich tam w urzędzie każdy się każdego boji.Każdy załatwia swoje interesy i każdy paczy coś na lewo zarobić bo to nie są biznesmeni tylko ludzie z biedy ze wsi a że nadażyła się okazja ,kler w tym dopomaga to każdego tak manipulują jak będzie trzeba to i policją poszczują bo mają wtyki tylko tak panu pisze z własnego doświadczenia i gorąco pozdrawiam wolne Wadowice i wolnych od manipulacji ludzi
+2 #58 blueboy 2012-01-26 08:00
Kogo Wam dadzą w zamian? Kolejną miernotę, a kultura w WCK to będzie Doda na scenie kameralnej i papieskie koncerty i wystawy? Posrało Cię?!

Gdyby tak wszyscy mysleli to zostalibysmy w epoce kamienia lupanego....a my potrzebujemy reform..i do skutku.
Twoje argumenty sa idiotyczne , siadaj dostajesz palke!
+9 #59 blueboy 2012-01-26 08:11
Cytuję Michałek:
Witam witam suchaj pan ja panu gratujuje że pan się oparł temu rezimowi wadowickiemu ale jako starszy człowiek powiem panu że z nimi nie jest tak łatwo bo to jest cała kasta jak w Chinach u nich tam w urzędzie każdy się każdego boji.Każdy załatwia swoje interesy i każdy paczy coś na lewo zarobić bo to nie są biznesmeni tylko ludzie z biedy ze wsi a że nadażyła się okazja ,kler w tym dopomaga to każdego tak manipulują jak będzie trzeba to i policją poszczują bo mają wtyki tylko tak panu pisze z własnego doświadczenia i gorąco pozdrawiam wolne Wadowice i wolnych od manipulacji ludzi

Wiec proponuje wszystkim usiasc wygodnie i patrzec jak te "kasty"demoluja nasze miasta. mam dosc krzywych hodnikow, mam dosc sypiacych sie tynkow,niekompe tetnie wykonywnych uslog przewozowych i niekompetetnych urzednikow.
-5 #60 blueboy 2012-01-26 08:22
Cytuję klakierzy:
Cytuję głupota:
Arun upolitycznia kulturę, a Klinowski upolitycznia Aruna. Teraz chce upolitycznić Marcina.

Błędne koło Klinowskiego dalej się kręci i wywołuje wstręt do niego. Tak nie można.

To jest głupie.



Myślę że Mateusz znowu zaszkodził sprawie. Współczuję Marcinowi, że musi wysłuchiwać takich berów.
To, że Klin i Arun strzelają sobie w kolana to nie oznacza że wszyscy mają iść tym samobójczym szlakiem. Ja olewam ich politykę bo rzucają się jak pchły na łańcuchu a niczym nie różnią się od Wyroby.

moim skromnym zdaniem , nie hodzi tu o klina czy aruna tylko o nasza zkomplikowana pokomunistyczna jeszcze zeczywistosc naszego w krotce pieknego i bogatego panstwa..apeluj e nie bierzcie tego personalnie ..to tylko biznessss
+12 #61 komuszekorg 2012-01-26 10:12
Stasiu K zwany potocznie "husajnem" wielki obronca demokracji i solidarnosci a jego metody działania jakby z żywcem z SB wyjęte.
+7 #62 Edward Wyroba 2012-01-26 12:16
Cytuję komuszekorg:
Stasiu K zwany potocznie "husajnem" wielki obronca demokracji i solidarnosci a jego metody działania jakby z żywcem z SB wyjęte.


Nie jakby, tylko żywcem wyedukowane na wzorach Bezpieki i GRU!
"Policja Was będzie tropić... Wszystkich Was znamy!".
Wszystko to pamiętam z lat, kiedy chcieli dużo wiedzieć i nie wiedzieli jak to zrobić, żeby się dowiedzieć... Niestety, tak samo reagowałem na tamte groźby, jak na groźby urojonego "posła", który po darciu plakatów zabrał Statywa na... kawę!
Śmiechem... Bo w jaki inny sposób można reagować na tak durne groźby, kiedy z góry wiadomo, że Kotarba może sobie tylko palcem w... nosie podłubać!
I żeby podsumować dodam, że wadze Wadowic niewiele różnią się od tych sprzed zmain ustrojowych, tylko, że tamte... nie kradły!

Cytuję Michałek:
jako starszy człowiek powiem panu że z nimi nie jest tak łatwo bo to jest cała kasta jak w Chinach u nich tam w urzędzie każdy się każdego boji.


A po co Filipiakowa do Chin pojechała?
.
+6 #63 o arunie 2012-01-26 15:06
Uwaga

Arun mieszka w Andrychowie

tam też jest
+14 #64 turystyka 2012-01-26 16:28
z tego co się orientuję to urzędasy mieszają się także w turystykę dobrze prosperująca Informacja turystyczna, która od kilku lat jest wyróżniana jako jedna z najlepszych IT w Polsce zostaje na dzień dzisiejszy całkowicie przekształcona w nowych pracowników gdzie miejsce wyszkolonej i doświadczonej kadry zajęli pewnie po znajomościch bo jakże by inaczej protegowani w urzędzie w tym chudy synuś mamusi (Kaczyński) i wielka pani redaktor portalu sucha beskidzka która jak dobrze pamiętam była niezłym donosicielem pani kanclerz w WSTiE. No i nie można zapomnieć o Kopaczu który w godzinach pracy załatwia sprawy Wiadomości Powiatowych a w IT gości od przypadku do przypadku. Brawo urzędasy za zmiany w IT - wszystko potraficie zepsuć w głowie się nie mieści
+7 #65 Don Pedro 2012-01-26 20:43
Niezły gnida z tego matołka Filipa Kaczyńskiego :o
+2 #66 Michałek 2012-01-26 23:45
Żeby mi dane było dożyć do takich czasów ,aby polityką w mieście zostawały osoby bogate ,mianowane na urząd państwowy dla własnego splendoru i podniesienia swojego image tego chce dożyć, a nie karierowicze i ludzie którzy chcą się szybko dorobić na państwie jak związki zawodowe początku lat 90-tych tego życze przyszłym pokoleniom ,p
+6 #67 Michałek 2012-01-26 23:49
Niestety wracają czasy przedwojenne gdzie rządzili księża i fabrykanci nie będe mówił kto ,wystarczy przeczytać "Ziemie Obiecaną" a bieda jest jak po wojnie ,każdy uczeń jesienią 45 musiał wiadro węgla przynieś do szkoły bo nie było u nas z taką rozpustą w powiecie zaniedługo też tak będzie ale to nic bo rynek mamy i to przemysł w Wadowicach nakręci tak że nawet dotacji nie będzie trzeba heheheh
+9 #68 alibaba 2012-01-27 19:49
Czy Staszek K. nie może nikogo innego oddelegować do pisania komentarzy? Przecież ci co mu to piszą (za nasze pieniądze), nie potrafią sklecić jednego porządnego zdania w języku polskim. Zresztą Stanisław K. też nie potrafi:(
+4 #69 Damien z 2012-01-28 22:21
"Konferansjer jest jak biustonosz! W zasadzie zbyteczny, służy tylko do podtrzymywania całości! " Piotr Loretz
+3 #70 pafnucek 2012-01-29 09:18
jak jest dobry konferansjer to się całość lepiej trzyma
-7 #71 ktototaki 2012-02-01 09:54
Smuci tylko ten tylko atak i obrażanie dziwnymi epitetami chłopaka (jak mniemam większość wie o kogo chodzi), który po prostu gra od kilku lat, bo lubi. Po co to promowanie polityki nienawiści? Mam wrażenie, że w Wadowicach strach wyjść do ludzi ze swoją twórczością, gdyż od razu zostanie "zhejtowana" i skrytykowana przez większych znawców, którym niestety mało co się w życiu udało. Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że to próba wyładowania swoich prywatnych frustracji. Panu Arkadiuszowi nie podoba się mieszanie kultury z polityką? Trochę dziwnie to wygląda w tytule "Podróżnikowi nie podoba się...".
0 #72 trolololo 2012-02-04 01:48
Arun rządzi
-5 #73 ksz ksz 2012-02-06 18:30
A dlaczego ten Pan czyta z kartki? :p
-6 #74 SpokoKolo 2012-02-07 20:48
C**j mnie to obchodzi co się nie podoba jakiemuś podróżnikowi, c**j obchodzi kogokolwiek jakiś podróżnik...
+1 #75 bywalec 2013-02-04 11:57
Teraz po roku można zdradzić kto maczał palce w tym żeby Arun nie prowadził konceru.... Pewnie osoby bardziej zainteresowane wiedzą o kogo chodzi :-). Cała afera wyszła od naszego lokalnego PISowca :-) bębniarka. Dalej już sobie dopiszcie :-)

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.