Wadowiccy radni będą debatować nad wnioskiem burmistrza Klinowskiego o przeniesieniu busów z placu Ko
Radni usuną busy z centrum Wadowic?

Wadowiccy radni będą debatować nad wnioskiem burmistrza Klinowskiego o przeniesieniu busów z placu Kościuszki na teren przy dworcach PKS i PKP. Jak wam się podoba taki pomysł?

Na środę (15.07) zwołano nadzwyczajną sesję Rady Miejskiej w Wadowicach. Na niej radni rozstrzygną, czy pomysł burmistrza Wadowic Mateusza Klinowskiego zmiany organizacji ruchu zbiorowego w naszym mieście wejdzie w życie.

Burmistrz chce, aby na terenach pozyskanych niedawno od kolei zlokalizować główny przystanek dla pasażerskich busów. Busy spoza Wadowic dowoziłyby pasażerów w rejon zlokalizowanych przy dworcach PKS i PKP, a następnie po przesiadce pasażerowie mogliby podróżować do centru miasta.

Busy z poza Wadowic nie mogłyby wjeżdżać co centrum miasta jak dzieje się to teraz. Na przystankach przy placu Kościuszki i ulicy Szpitalnej według projektu zatrzymywałyby się tylko busy śródmiejskie, rozwożące pasażerów po Wadowicach. Kto będzie nimi jeździł ma rozstrzygnąć przetarg w najbliższej przyszłości.

A wam jak się podoba taki pomysł?

(MG)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+42 #1 wieprzowy_islamista 2015-07-13 11:24
Starym się nie spodoba, bo za daleko. Ale to jest bardzo dobry pomysł. Tyle zanieczyszczeń co te busy produkują, to jest jedna wielka masakra.
Cytować
+38 #2 rafał1511 2015-07-13 11:25
Super pomysł w końcu byłby spokój na tej Szpitalnej i Placu Kościuszki, bo teraz w godzinach szczytu to nie ma jak się poruszać
Cytować
+49 #3 Realista 2015-07-13 11:26
Moim zdaniem pomysł bardzo dobry. ;-)
Po pierwsze wszystkie busy odjeżdżałyby z jednego miejsca, co jest dużym plusem.
Po drugie w końcu mielibyśmy w Wadowicach węzeł przesiadkowy z prawdziwego zdarzenia. Nie trzeba byłoby gonić z jednego przystanku na drugi, tylko po to, by przesiąść się z busa na busa.
Rozważyłbym jednak jeszcze jedną możliwość, mianowicie: Busy mogłyby wjeżdżać na Plac Kościuszki (tak jak do tej pory), następnie wysadzać tamże pasażerów i od razu po tym odjeżdżać w kierunku Dworca Autobusowego (jadąc jeszcze przykładowo przez ul. Sikorskiego- tj. koło Tesco). I podobnie z odjazdami- wjazd na Plac Kościuszki tylko po pasażerów (na zasadzie przystanku przelotowego, jak chociażby na Lwowskiej) i od razu odjazd... Nie tak, że busy stoją po 20 minut na przystanku przy Kościuszki.
Cytować
-20 #4 alfa 2015-07-13 11:32
Tytuł artykułu mocno zmanipulowany. Z treści wynika że to inicjatywa burmistrza m.Klinowskiego.

Przeprowadzenie takiej zmiany bez pytania mieszkańców, bez konsultacji, lub np referendum lokalnego jest niewskazane.

Decyzja powinna należeć do ludzi bo to oni odczują jej skutki. Mateusz Klinowski trąbił o konsultacjach w sprawie lokalizacji śmietników, a w tak poważnej sprawie jak usunięcie przystanków proceduje w nadzwyczajnie pośpiesznym tempie. Nie podoba mi się to.
Cytować
+12 #5 wieprzowy_islamista 2015-07-13 12:03
Cytuję alfa:
Tytuł artykułu mocno zmanipulowany. Z treści wynika że to inicjatywa burmistrza m.Klinowskiego.

Przeprowadzenie takiej zmiany bez pytania mieszkańców, bez konsultacji, lub np referendum lokalnego jest niewskazane.

Decyzja powinna należeć do ludzi bo to oni odczują jej skutki. Mateusz Klinowski trąbił o konsultacjach w sprawie lokalizacji śmietników, a w tak poważnej sprawie jak usunięcie przystanków proceduje w nadzwyczajnie pośpiesznym tempie. Nie podoba mi się to.



Alfo, jak się nie podoba to nie musisz korzystać. Jak burmistrz coś zrobi to ŹLE, nie zrobi to jeszcze GORZEJ! Zastanów się trochę! Takiemu nigdy nie dogodzi.
Cytować
-23 #6 rybia łuska 2015-07-13 12:07
Realisto, a czy Ty wiesz, co piszesz?
Przelotowe przez Kościuszki nic nie zmienią w tej postaci. Musiałby być tam jakiś patrol, żeby się jakiś busiarz nie zasiedział zbytnio przy przystanku.
Klinowski do odstrzału. Popieram projekt :lol:
Cytować
+17 #7 mexx 2015-07-13 12:07
to doby pomysł......... ..
Cytować
-9 #8 rybia łuska 2015-07-13 12:22
Rybki wciąż pływają w akwarium :lol:
Koty tylko na nie czyhają :D
Cytować
+23 #9 Nowogród 2015-07-13 12:25
Cytuję rybia łuska:
Realisto, a czy Ty wiesz, co piszesz?
Przelotowe przez Kościuszki nic nie zmienią w tej postaci. Musiałby być tam jakiś patrol, żeby się jakiś busiarz nie zasiedział zbytnio przy przystanku.
Klinowski do odstrzału. Popieram projekt :lol:

Tam właściwie już teraz jest przystanek przelotowy i one w ogóle nie powinny stać tam dłużej niż ileś mknut przed odjazdem. Niestety jest wolna amerykanka i każdy robi sobie co chce (a największa samowolka panuje wśród busów do Krakowa). Do tejcoy rzadko kiedy to kontrolowali, a jak kontrole ze Starostwa, policji, czy ITD były to wszyscy uciekali...i na Kościuszki było praktycznie pusto. W sumie to popieram pomysł Pana Klinowskiego. Jak najbardziej!
Szkoda tylko, że sesja Rady Miejskiej nie jest otwarta i mieszkańcy nie mogą iść się opowiedzieć. :(
Cytować
+18 #10 admin 2015-07-13 12:31
Cytuję Realista:
Moim zdaniem pomysł bardzo dobry. ;-)
Po pierwsze wszystkie busy odjeżdżałyby z jednego miejsca, co jest dużym plusem.
Po drugie w końcu mielibyśmy w Wadowicach węzeł przesiadkowy z prawdziwego zdarzenia. Nie trzeba byłoby gonić z jednego przystanku na drugi, tylko po to, by przesiąść się z busa na busa.
Rozważyłbym jednak jeszcze jedną możliwość, mianowicie: Busy mogłyby wjeżdżać na Plac Kościuszki (tak jak do tej pory), następnie wysadzać tamże pasażerów i od razu po tym odjeżdżać w kierunku Dworca Autobusowego (jadąc jeszcze przykładowo przez ul. Sikorskiego- tj. koło Tesco). I podobnie z odjazdami- wjazd na Plac Kościuszki tylko po pasażerów (na zasadzie przystanku przelotowego, jak chociażby na Lwowskiej) i od razu odjazd... Nie tak, że busy stoją po 20 minut na przystanku przy Kościuszki.

Brawo Panie....brawo. ..o to właśnie chodzi. Komunikacji "śródmiejskiej" nie potrzeba, natomiast potrzeba jednej lokalizacji startu i przystanku końcowego dla wszystkich busów. Brawo!!!!Na https://www.facebook.com/LiniaKolejowa117 była dyskusja na ten temat...post z 01.07.2015...bu rmistrz też przemówił w tej sprawie....
Cytować
+28 #11 Nowy 2015-07-13 12:51
Nareszcie dobry pomysł w Wadowicach nie ma prawdziwego Dworca, Samowolka Komunikacyjna, popieram pomysł jest bardzo doby trzeba to uporządkować.
Cytować
-12 #12 rybia łuska 2015-07-13 13:05
tyle lat
śpiące miasteczko, jak śnięte ryby
a teraz letarg?
Cytować
+15 #13 Małgorzata 2015-07-13 13:31
Popieram pomysł Realisty.Ale należy wziąć pod uwagę to ,że ludzie z miasta jeżdżą do pracy poza miasto i wcale nie jest wesoła perspektywa zmierzać na busa na dworzec PKS np.z osiedla Pod Skarpą ,zawsze bliżej na Plac Kościuszki. W Wadowicach pensje nie są
zawrotne a ten pomysł znowu zwiększa koszty
dojazdu do pracy . Ale cóż ile ludzi tyle pomysłów.
Cytować
-10 #14 pink 2015-07-13 13:52
Cytuję Małgorzata:
Popieram pomysł Realisty.Ale należy wziąć pod uwagę to ,że ludzie z miasta jeżdżą do pracy poza miasto i wcale nie jest wesoła perspektywa zmierzać na busa na dworzec PKS np.z osiedla Pod Skarpą ,zawsze bliżej na Plac Kościuszki. W Wadowicach pensje nie są
zawrotne a ten pomysł znowu zwiększa koszty
dojazdu do pracy . Ale cóż ile ludzi tyle pomysłów.


Tak to dobory pomysł. Taki dla ludzi. Ten Klinowskiego jest gorszy bo gmina musiała by utrzymywać niepotrzebna linie. Mieszkańcy też mieli by kłopot większy i więcej przesiadek. Niech radni porządnie się nad tym pochyla i poprawia pomysł Klinowskiego, bo mogą ludzie mieć duże problemy.
Cytować
-7 #15 Erwin 2015-07-13 14:35
Myślę że to lipny pomysł. Nasz PKS to trochę "wymarłe" miejsce zbyt oddalone od centrum. Takie przystanki powinny się znajdować w przelotowych miejscach a nie na uboczu
Cytować
+9 #16 filomata 2015-07-13 14:47
Popieram pomysł p. Klinowskiego w 100%. Jestem również za komunikacją miejską a w szczególności elektryczną.
Cytować
-2 #17 Minu 2015-07-13 15:26
Beznadzieja, znowu bilety podrozeja,ale co tam. Ja mam inny pomysl, zakaz wjazdu samochodow osobowych do rynku ich na pewno jest wiecej niz tych strasznych busow.
Cytować
+29 #18 kierowca bombowca 2015-07-13 15:40
Według mnie to już im tam nie wolno wjeżdżać. Obecny stan oznakowania czterech dróg wjazdowych na plac Kościuszki pozwala tam wjeżdżać pojazdom do 3,5 tony z pewnymi wyjątkami. Aczkolwiek pod żadnym zakazem nie zostały z niego wyłączone busy/autobusy/k omunikacja regularna itp. Pytanie tylko czy każdy przewoźnik posiada zezwolenie zarządcy drogi?? A może nikt tego nie egzekwuje i jest samowolka??

Poprzednia władza za wielkie pieniądze wystawiła wielki dworzec autobusowy i wygoniła tam PKS, a następnie głównym przystankiem złomiastych busów stał się plac Kościuszki. Nie ma się co rozwodzić nad tym, że PKS tak został wykończony, faktem jest sytuacja, którą mamy obecnie - chaos komunikacyjny w obrębie ścisłego centrum.

Skumulowanie przystanków komunikacji pozamiejskiej w jednym miejscu jest na pewno dobrym pomysłem biorąc pod uwagę chociażby łatwość przesiadki, wszystkie odjazdy konkurencyjnych firm z jednego miejsca.

Najważniejszym przy tej całej operacji jest stworzenie odpowiedniej komunikacji miejskiej w Wadowicach (Wadowice wcale małe nie są i w mojej opinii stworzenie takiej linii jest obowiązkiem miasta niezależnie od zamknięcia przystanku na pl. Kościuszki!). W mojej opinii mogła by to być linia okrężna przejeżdżająca przez wszystkie osiedla w obrębie miasta, i uwzględniająca potrzeby mieszkańców takie jak dostęp do dworca, opieki zdrowotnej, centrum miasta itp. Jej trasa powinna zostać przedyskutowana w gronie eksperckim i z mieszkańcami.

Tyle ode mnie, dziękuję za uwagę.
Cytować
-4 #19 kkkk 2015-07-13 15:55
spoza*
Cytować
+15 #20 Amator 2015-07-13 15:58
Jakie busy rozwoziłyby ludzi po Wadowicach? Jest jedna linia prywatna, która np. po 17:23 już nie jeździ. W dodatku to przecież koszta - człowiek musiałby kupować dwa bilety. Fajnie się mówi, ale proszę sobie iść spod Skarpy w okolice dworca PKP. Przecież to kawał drogi. Nie bez kozery kiedyś plac autobuowy był na Kościuszki - po prostu większosć mieszkańców ma tunajbliżej.
Cytować
+25 #21 Henio 2015-07-13 15:58
Krytykują te osoby które nigdy nie musiały i nie muszą jeździć Busami, ta zmiana jest potrzebna to samo mogą powiedzieć osoby mieszkające Pod Skarpą jak daleko do Placu Kościuszki. taka Komunikacja Podmiejska i Centrum Komunikacyjne powinno już dawno działać. A jeżeli chodzi o Centrum Miasta to w tej chwili jest bałagan, i trudny dojazd do Szpitala.
Cytować
+25 #22 SGi 2015-07-13 15:59
Może skończy się wolonoamerykank a komunikacyjna w Wadowicach. Ten stan tolerowali poprzedni włodarze gminy dla "świetego spokoju". Wiadomo, busiarze i ich rodziny, to setki głosów więcej oddanych w kolejnych wyborach. Ale czy busiarze w Wadowicach mają być traktowani jak ":święte krowy"? Niech będzie miejski "wahadłowiec" z centrum na dworzec oraz na obrzeża miasta. Moim zdaniem jest to początek koncepcji MK uczynienia z obu wadowickich dworców (kolejowego i autobusowego) prawdziwego węzła przesiadkowego, jak w całej Europie. Dlaczego Wadowice maja być pod tym względem gorsze? To samo rekomendowałem obu burmistrzom kalwaryjskim. Niech wreszcie w Kalwarii Zebrzydowskiej powstanie łącznica, a spod miejscowego dworca niech kursują przewoźnicy, skomunikowani z pociągami, w kierunku Rynku, klasztoru, Brodów, Bugaja czy nawet Zakrzowa.
Cytować
+19 #23 Busiarz 2015-07-13 16:15
Najlepiej Zrobić Dworzec Busów Na Placu Jana Pawła II, przed Kościołem i wszyscy będą zadowoleni takich mamy leniwych Wadowiczan. Po drugie jak w Wadowicach coś chcą zrobić to trzeba od razu kontra. Bezmózgi przestańcie krytykować tylko bieżcie się do roboty.
Cytować
+11 #24 olo 2015-07-13 17:31
IDEALNY POMYSŁ
TEGO NAM W WADOWICACH POTRZEBA.

Trzeba wprowadzać zasadę zrównoważonego transportu w naszej gminie!

Musimy korzystać z rożnych gałęzi transportu jako kolej, transport publiczny drogowy, transport indywidualny.
Rozwiązanie jak węzeł przesiadkowy daje nam w końcu takie możliwości!!!
W pełni popieram odważne decyzje!!!
Cytować
-9 #25 hhhh3h 2015-07-13 18:09
sratatata. Komunikacja miejska...a co to Kraków czy Bielsko. Jak zawsze ucierpią mieszkańcy wiosek i ludzie biedniejsi. Kto wie może i dzięki temu cudownemu pomysłowi będzie mniej kursów np na Kraków. Bilety na pewno będą droższe, ale co to kogo obchodzi. Przenosić busy w inne miejsce, idiotyzm handel jest w centrum, życie toczy siee w centrum, a nie na obżerzach.
Cytować
-8 #26 dert 2015-07-13 18:24
To taxi też wywalić .............
Cytować
+12 #27 kika 2015-07-13 18:56
kilka naście lat temu zlikwidowano na placu PKS bo autobusy smrodzą a w zamian za to caryca dała zezwolenie busiarstwu a smród jeszcze większy w którym mieście busy mają postój w samym centrum miasta nawet w krakowie przystanki są zlokalizowane w okolicy dworca pkp przystanków jakoś nie ma koło kościoła mariackiego dworzec w wadowicach to nie całe 5 minut od centrum po sklepach godzinami chodzą a tu wielkie halo może w końcu busiarze zaczną szanować klientów bo konkurencja będzie wieksza
Cytować
+5 #28 dert 2015-07-13 20:05
Wyobrazmy sobie Cholewke jak leci z miasta na busa :lol: Smród ... parking gminny miesci około 120 samochodów i jest w centrum :D i tu pytanie do rady ile w ciagu jednej godziny parking eminutje szkodliych substancji które wdychamy ? wiecej od busa czy mniej ? No radni proszę obliczyć kto jest najwiekszym .............
Cytować
+2 #29 dert 2015-07-13 20:25
Cytuję olo:
IDEALNY POMYSŁ
TEGO NAM W WADOWICACH POTRZEBA.

Trzeba wprowadzać zasadę zrównoważonego transportu w naszej gminie!

Musimy korzystać z rożnych gałęzi transportu jako kolej, transport publiczny drogowy, transport indywidualny.
Rozwiązanie jak węzeł przesiadkowy daje nam w końcu takie możliwości!!!
W pełni popieram odważne decyzje!!!

ma to sens jak wprowadzą szybką kolej a jak na razie to nas nie dotyczy :lol:
Cytować
+16 #30 Busiarz 2015-07-13 21:03
Bardzo dobry pomysł, trzeba uporządkować przewóz osób w Wadowicach, totalny chaos Busy parkują ,stoją gdzie chcą, jadą gdzie chcą.
Cytować
+5 #31 Nowy 2015-07-13 21:23
Urząd Miejski przejął już Dworzec PKP, jest tam Dworzec PKS, i co tam ma być pytam wadowiczan kolejny pustostan. ,,ŁABĘDY,, HERBAPOL, Rejon Dróg Publicznych Zaskawie. A przy ul. Młyńskiej. Nie wszyscy będą w Rynku a reszta to co?. Wadowice nie Wioska.
Cytować
-10 #32 uwielbiam 2015-07-13 22:46
Będzie mi tak lekko zapieprzać na cudowny dworzec z siatami zakupów. Po prostu cudownie. Po pracy również , zmęczonym będąc będę się tłuc na dworzec na busa...ah czasy gdzie przystanek był w centrum mijajcie ...szkoda. Młodzieży z Gimpla serdecznie współczuję...wą tpie by na przystanku koło bezrobocia znalazło się dla nich miejsce w busie...ale cóż. Ceny kursów też poszybują w górę, ale kogo to obchodzi, ważne, że busy nie będą smrodzić i robić korków.Coś dziwnego bo dziś jadąc busem był korek...ale zadziwiające , że stworony z aut osobowych...DZI WY normalnie.DZIWY . Że te busy smrodzić przestaną, ale korki i tak będą.No chyba, że będzie zakaz wjazdu dla wszystkich autek .
Cytować
+15 #33 zatroskana Beata 2015-07-13 23:12
Mam nadzieję,że Burmistrz tak zorganizuje komunikację śródmiejską,że busy między dworcem a centrum będą kursowały co chwilę, a nie będzie trzeba czekać godzinę lub więcej na dostanie się do miasta lub dostanie się z zakupami na dworzec.
Cytować
+8 #34 zatroskana 2015-07-13 23:23
Na takim odludziu jak były dworzec PKS, potrzebne są wiaty przystankowe przy wszystkich 9-ciu stanowiskach przystankowych, a nie tylko przy 5-ciu, w centrum w razie niepogody można się było schronić w sklepach, a na byłym dworcu niebardzo jest się gdzie schować przed niepogodą, potrzebny jest tez kiosk ruchu lub jakiś sklepik, żeby choćby było gdzie rozmienic pieniądze na busa. Mimo, że to odludzie, to w mieście i powinno być cywilizowane
Cytować
-9 #35 fatalna pomyłka 2015-07-14 00:06
Jest to bardzo głupi pomysł. Ktos wogóle nie wziął pod uwagę potrzeb korzystających z w/w komunikacji. Ludzie z ciężkimi zakupami zasuwać będą na przystanek w centrum, tam przesiadać się będą do drugiego busa, a później jeszcze (najczęściej) zasuwać będą na nogach kawał drogi do domu. Niczym wyjazd do Krakowa. Matki z małymi dziećmi będą się tułać od przystanku do przystanku, żeby wreszcie dotrzeć do domu, zamiast wsiąść w jednego busa w centrum i w nieskomplikowan y sposób dotrzeć do domu. Przy takim małym miasteczku dwie komunikacje: śródmiejska i zewnętrzna, szczyt głupoty i brak troski o osoby korzystające z tej komunikacji
Cytować
-13 #36 sasha 2015-07-14 00:34
Wyjście jest tylko jedno.
Wywalić Burmistrza Klinowskiego z urzędu jesienią. Potem wszystko się ułoży i każdy będzie zadowolony. Nawet policjanci będą szczęśliwi, a szczególnie komendant. Też go kiedyś odwiedzę :lol:
Cytować
-15 #37 Monika G. 2015-07-14 00:40
Żałuję, że nie poszłam jesienią na wybory. Miałam iść głosować na E.Filipiak, ale sąsiedzi mi odradzili, bo tyle złego o niej mówiono. teraz widzę, że źle zrobiłam i bardzo tego żałuję. Jeśli ma być referendum, żeby odwołać tego ateistę, na pewno zagłosuję na nie. Moje koleżanki mają problem, bo na niego głosowały, bardzo się z tego cieszyły, a teraz im głupio. Te to dopiero pójdą głosować.
Cytować
-14 #38 Dominik 2015-07-14 06:26
Dla mnie zły projekt. jestem za busami w centrum
Cytować
+10 #39 konkretny Bolek 2015-07-14 08:14
Cytuję Dominik:
Dla mnie zły projekt. jestem za busami w centrum


Nie bądź pan rura, idź pan stąd.
Cytować
+3 #40 uwielbiam 2015-07-14 08:45
Najlepiej zapytać by bylo mieszkańców okolicznych wiosek dojeżdzających do Wadowic co sądzą o tym pomyśle. Trzeba przyznać, że ludzi jest ogrom. A jeszcze większy ogrooom jak jest rok szkolny. Jak jest szkoła to na pl. Kościuszki niekiedy jest tak dużo ludzi, że podrózujący muszą czekać na kolejny bus... Ludzie więc jeżdżą busem do szkoły, zapewne do pracy, inni na zakupy , do szpitala. No,ale niektórym to przeszkadza...b usy. A setki autek które korkują Wadowice wam nie przeszkadza? tworzą się korki niczym w Krakowie...Rzec zywiście super idea przeniesienie busów w miejsce gdzie nic nie ma, tymczasem centrum tetni życiem. Strasznie busy śmierdzą, ale setki osobowek przejedzajacych przez rynek już nie , fajna logika.
Cytować
+16 #41 Jovnia 2015-07-14 11:24
Ja chcę tylko aby CAŁE Wadowice były objęte tą miejską komunikacją. Są bowiem miejsca w Wadowicach oddalone od centrum gdzie można liczyć tylko na własne nogi.
Cytować
-9 #42 Roman 2 2015-07-14 12:57
Nasz Burmistrz robi to tylko dlatego aby ludzie mieli do wyboru PKP i konkurencje BUSY.TRAGEDIA
Cytować
-1 #43 NINKA 1 2015-07-14 17:38
Burmistrza na taczki za takie głupawe pomysły.Jeszcze nic godnego uwagi nie zrobił dla gminy Wadowice
Cytować
-4 #44 wieprzowy_kaznodziej 2015-07-14 20:30
Cytuję NINKA 1:
Burmistrza na taczki za takie głupawe pomysły.Jeszcze nic godnego uwagi nie zrobił dla gminy Wadowice


A Ty może coś zrobiłeś/zrobił aś?! Tylko wodę lejesz, mącicielu. Kolejny Wyroba, Gładysz czy Targosz się ujawnił? Do piachu z wami. Nawet na Wielką literę nie zasługujecie!
Cytować
-5 #45 Minu 2015-07-15 11:14
No juz po ptokach, rada sie zgodziła. Szkoda tylko,ze owa rada busikami nie bedzie jezezila. W sumie skandal,ze zadnych konsultacji w tej sprawie nie bylo.... Bo radni ani Burmistrz busikami nie beda jezdzic. No,ale coz takich mamy rzadzacych.
Cytować
+1 #46 zygfryd 2015-07-15 11:28
Przeczytajcie dokładnie cały zamysł tej koncepcji na burmistrzklinowski.pl
bo media to przedstawiają w różnym świetle a szczególnie W24
Cytować
Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Redakcja portalu WadowiceOnline.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników. Komentarze o charakterze gróźb, personalne ataki oraz komentarze zakłócające dyskusję (trolling, spam) będą usuwane.