Kilka miesięcy temu minął termin, w którym oddział nr 7 NSZZ Solidarność miał opuścić dwa pomie
Solidarność okupuje lokal bez umowy

Kilka miesięcy temu minął termin, w którym oddział nr 7 NSZZ Solidarność miał opuścić dwa pomieszczenia w budynku nr 4 przy ulicy Kościelnej. Burmistrz Klinowski zapowiada wyciągnięcie konsekwencji z korzystania lokalu należącego do gminy bez umowy.

Jak się okazuje ostatnie wydarzenia związane z zajmowaniem lokalu gminnego przez najemcę, któremu skończyła się umowa (chodzi o spółkę Jawar, która wynajmowała lokal po byłym barze "Pod Lipką") to nie pierwszy tego typu przypadek w naszym mieście.

Zobacz: Aromat Caffe: radni kontra burmistrz

Dwa pomieszczenia przy ulicy Kościelnej 4 w Wadowicach od kilku miesięcy bez umowy użytkuje oddział nr 7 NSZZ Solidarność, obejmujący swoim zasięgiem obszar naszego powiatu, Wadowice, Andrychów, Kalwarię Zebrzydowską oraz gminy Wieprz, Tomice, Mucharz, Spytkowice, Brzeźnica, Stryszów, Lanckorona. Nadzoruje i koordynuje też pracami biura w Oświęcimiu.

Gmina wypowiedziała związkowi umowę najmu w związku z tym, że Muzeum Miejskie potrzebuje pomieszczeń w tym budynku a ich siedziba jest po prostu za ciasna: muzeum ma piętrze ma swoją ekspozycję oraz pomieszczenie, w którym przechowywane są archiwa czy książki oraz pracuje w nim kilku ludzi. Obok znajduje się też Informacja Turystyczna.

Związkowcy mieli opuścić lokal w kwietniu, jednak uważają, że to co zaproponowała im gmina (lokal w dawnym budynku Telekomunikacji Polskiej przy ulicy Lwowskiej) nie jest dla nich satysfakcjonujące (wymaga m.in. remontu). Sam kierownik oddziału Zdzisław Szczur uważa, że takie potraktowanie to zemsta polityczna burmistrza. Ten podkreśla, że problemu z wypowiedzeniem i zaproponowaniem innego lokalu nie miało Wadowickie Stowarzyszenie Integracji Społecznej Klub Abstynentów Victoria.

Na razie obciążamy ich kosztami bezumownego używania lokalu. Jeden pokój już opuścili - mówi nam burmistrz Wadowic Mateusz Klinowski.

Burmistrz zapowiada wyciągnięcie konsekwencji z korzystania lokalu należącego do gminy bez umowy.

(MG)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+22 #1 Hiacenty. 2015-07-13 19:09
wodę im odciąć sami się wyniosą. ha. ha
Cytować
-32 #2 AOF 2015-07-13 19:37
Widzę że ten burmistrz to jest "mistrz" całą gębą w wojowaniu o wszystko ze wszystkimi. Smerfy obdarza prezencikami a reszcie szkodzi. Nie widzę jego przyszłości różowo.
Cytować
+36 #3 SGi 2015-07-13 19:45
Oni wciąż liczą na to, że "jakoś to będzie", że wrócą stare dobre czasy (a może referendum obali MK). A przecież "S" walczyła o rządy prawa. Niech sami dadzą dobry przykład. Przypomina mi to dowódców bez armii. Przecież położony o parędziesiąt metrów dalej budynek Telekomunikacji to niemal centrum miasta, z łatwym dojściem i dojazdem. Skoro inne stowarzyszenia już tam przeprowadziły się, to dlaczego "S" tego nie uczyniła? Nie może czy po prostu nie chce?
Cytować
+46 #4 wieprzowy_kaznodziej 2015-07-13 20:44
Szczur tak walczył, że kilka zakładów w Wadowicach upadło, np. Łabędy.
Cytować
-36 #5 Wadowiczanin 2015-07-13 21:08
Z tego co słyszałem to się chcieli przenieść do telekomunikacji ,ale ten narcyz klinowski nie pozwolił daćlokalu dla Solidarności, żadnego lokalu.
Cytować
+38 #6 Jan 2015-07-13 21:43
Chciałbym się zapytać jakie są osiągnięcia Solidarności w powiecie wadowickim?
Cytować
+36 #7 Jan 2015-07-13 21:45
Chciałbym zapytać się jakie są osiągnięcia Solidarności w powiecie wadowickim?
Cytować
-9 #8 sasha 2015-07-13 22:08
Jasiu, kochanie, masz czkawkę, czy się zaciąłeś?
Chciałabym Ci udzielić informacji, ale przez wiele lat tu nie mieszkałam i właśnie wtedy zlikwidowano Łabędy, a że plotkami się nie zajmuję, nie wypytywałam, ale też nie znalazłam nic w Internecie. Wtedy jeszcze nie było dwóch najwspanialszyc h w świecie wadowickich portali informacyjnych.
Ktoś na pewno potrafi udzielić Ci odpowiedzi. Ważne, żeby Ci czkawkę cofnęło.
Cytować
0 #9 sasha 2015-07-13 22:09
Cytuję Wadowiczanin:
Z tego co słyszałem to się chcieli przenieść do telekomunikacji,ale ten narcyz klinowski nie pozwolił daćlokalu dla Solidarności, żadnego lokalu.


Mateusz nie jest narcyzem. Jest zupełnie kimś innym. Wiem, ale nie powiem... kim jest :lol:
Cytować
+43 #10 Maja Majka 2015-07-13 22:14
Bardzo mnie ciekawi ilu ludziom pomógł ten słynny solidarnościowi ec, co zrobił z by powstrzymać upadek tylu wadowickich zakładów w tym wylęgarni łabędziaków Bumar, co zrobił by w Maspexie powstały związki itd ...Panie Szczur?
Wstyd Solidarność jest piątą komuną PIS to już nie jest ZZ, a bogaty twór, który żyje ze składek naiwniaków, powinni sobie normalnie płacić za wynajem biura jak potrafią płacić tak olbrzymią kwotę miesięcznie Panu Szczurowi.
Cytować
-27 #11 Obcy 2015-07-13 22:58
Majka ciebie to chyba porypało kto ci nagadał tyle bzdur.
Cytować
+23 #12 Maja Majka 2015-07-13 23:04
@Obcy
Wymień jedną bzdurę, obeszłam się z tym "tuzem" bardzo delikatnie bo śledzę jego poczynania od 30 lat :-)
Cytować
-17 #13 sasha 2015-07-14 00:25
majce wypada jedynie współczuć. Znalazła sobie obiekt do śledzenia :lol:
Niektórzy to mają mocno nie po kolei i jeszcze się im bije brawo :D
Ja bym znalazła ciekawszy obiekt do obserwacji :lol: Jak w ogóle można wpaść na pomysł przyglądania się temu panu przez 30 lat> To jest co najmniej dziwne. Majka, jaki miałaś swój ukryty zamiar? Przyznaj się, no już :lol:
Cytować
+15 #14 Maja Majka 2015-07-14 01:37
@Sasha
Tkaa jesteś mądra i mobilna, ja żyję tu i teraz i poczynania W/W znam na wylot, a chlubne to one nie są
Cytować
-16 #15 obcy 2015-07-14 08:49
Majka to on zbrodnie popełnił, kogoś zamordował, napad na bank, a może dał ci kosza skoro go tak długo śledzisz i nienawidzisz. A według mnie pan Zdzisław ma bardzo ciekawą kartę swojego życia może umów się z nim i porozmawiaj wiele się dowiesz. Jeszcze jedno czy twoim zdaniem Jurczak ze swoim TMZW nie powinien płacić czynszu za lokal ze swoich składek tylko z naszych podatków jest utrzymywany ten lokal, bo dostał od klinowskiego prezent za wyrzucenie Wyroby z TMZW i to twoim zdaniem jest ok.
Cytować
+23 #16 sprawiedliwy 2015-07-14 09:50
wywalic ta pasorzytnicza bande i przywalic taka kare niech placa nieroby- co swiete krowy jak nie to sila ,prawo to prawo
Cytować
-1 #17 fajna 2015-07-14 10:49
Cytuję Hiacenty.:
wodę im odciąć sami się wyniosą. ha. ha

nie bedzie jak kawy parzyć. :) :)
Cytować
+9 #18 Maja Majka 2015-07-14 10:57
Cytuję obcy:
Majka to on zbrodnie popełnił, kogoś zamordował, napad na bank, a może dał ci kosza skoro go tak długo śledzisz i nienawidzisz. A według mnie pan Zdzisław ma bardzo ciekawą kartę swojego życia może umów się z nim i porozmawiaj wiele się dowiesz. Jeszcze jedno czy twoim zdaniem Jurczak ze swoim TMZW nie powinien płacić czynszu za lokal ze swoich składek tylko z naszych podatków jest utrzymywany ten lokal, bo dostał od klinowskiego prezent za wyrzucenie Wyroby z TMZW i to twoim zdaniem jest ok.

Człowieku twojego wpisu nawet komentować nie warto...bo co ma Sczur, wspólnego z E.Wyrobą, który ma odlot na punkcie jakiejkolwiek władzy i jej poczynań ;)żegnam i życzę miłego dnia
Cytować
+3 #19 obcy 2015-07-14 12:28
Do"wieprzowy_ka znodziej"]Szczu r tak walczył, że kilka zakładów w Wadowicach upadło, np. Łabędy.
A może zapytałbyś się ludzi pracujących w Łabędach co oni zrobili żeby uratować swój zakład. Decyzje co do losów zakładu były w rękach Rady Pracowniczej, wszystkich związków zawodowych działające w Łabędach oraz Rady Nadzorczej gdzie swojego przedstawiciela też miała załoga.Czy w tym przypadku należy winić pana Zdzisława?
Cytować
+17 #20 Władek 2015-07-14 12:32
He he Szczur i ta jego "Solidarność". Wywalić na zbitą mordę. Policję wezwać, za fraki wszystkie insekty i gryzonie i spokój. Porządek ma być !!!
Cytować
+1 #21 obcy 2015-07-14 12:35
Majka dlaczego nie odpowiedziałaś na pytanie czy Jurczak powinien płacić za wynajem lokalu ze swoich składek czy z naszych podatków.Czy prywatne Towarzystwo Miłośników Zbigniewa Wodolejca jest takie zasłużone że gminna musi pokrywać koszty tego lokalu na ul. Krakowskiej z naszych podatków. Chyba coś tu jest nie tak.
Cytować
+17 #22 Maja Majka 2015-07-14 14:07
Cytuję obcy:
Majka dlaczego nie odpowiedziałaś na pytanie czy Jurczak powinien płacić za wynajem lokalu ze swoich składek czy z naszych podatków.Czy prywatne Towarzystwo Miłośników Zbigniewa Wodolejca jest takie zasłużone że gminna musi pokrywać koszty tego lokalu na ul. Krakowskiej z naszych podatków. Chyba coś tu jest nie tak.

Odpowiem ci i to szczerze, płacić powinni nawet symbolicznie malutki grosik chyba, że otworzą się na ludzi i nie będą tylko towarzystwem"mą drych" tylko z racji nazwiska mądry, to TMZW nigdy nie było dla ogółu, wymyślili sobie, że są elitą :) lat osiemdzieiątych począwszy od wiecznego prezesa, a na ówczesnej sekretarce kończąc, teraz te wszystkie eliciarze z 80 lat zapuściły brzuchy i wyglądają jak wyleniałe koty, a ludzie twórczy z TMZW są za granicami naszego kraju, a wyautowanie EW popieram bo to dziwny człowiek niezgodny z każdym, raz w życiu z nim rozmawiałam twarz w twarz i rozmowa była miła natomiast dalsza znajomość zakończyła się na fb latającym Tuwimem i ...kurtyzanami :-)
Cytować
+9 #23 anty zdzich 2015-07-14 14:34
Wywalić w pis -du :-)
Cytować
+16 #24 kika 2015-07-14 18:18
Osiagniecia solidarnosci w wadowicach to sa takie jak likwdacja pks,zadlozony szpital,likwida cja bumaru,ledwo zipiejaca kolej proba likwidacji osrodkow zdrowia w choczni oraz kleczy, bezrobocie,mark ety,itp
Cytować
+12 #25 Jan 2015-07-14 22:31
Popieram poglądy Majki w 100%!!!
Cytować
-10 #26 sasha 2015-07-14 22:35
Oj, Jasiu, Jasiu, nie nadążasz.
Majka już dawno jest passe. Zawsze miała wiele do opowiedzenia, czytaliście ją chętnie, a teraz sama nie wie, co pisać, więc pisze bzdury.
Jeśli chodzi o rozliczenia z przeszłością, mamy od tego IPN.
Majka o nim słyszała?
Cytować
+6 #27 Falangista-38 2015-07-15 07:20
Co to w ogóle jest za organizacja ta solidarność . Sprzedajna, złodziejska, podporządkowana zachodnim kapitalistom. Jeszcze w latach 90-tych ludzie się łudzili że to organizacja co zależy jej na Polsce ale po rządach AWS-u wszystkim juz otwarły się wtedy oczy.
Cytować
+3 #28 Władek 2015-07-17 20:37
Cytuję Falangista-38:
Co to w ogóle jest za organizacja ta solidarność . Sprzedajna, złodziejska, podporządkowana zachodnim kapitalistom. Jeszcze w latach 90-tych ludzie się łudzili że to organizacja co zależy jej na Polsce ale po rządach AWS-u wszystkim juz otwarły się wtedy oczy.


Po pierwsze to gdyby nie te zachodnie i amerykańskie kapitalisty to byś pewnie do tej pory wpieprzał groszek z octem, zagryzając papierem toaletowym. Po drugie, skoro się wszystkim otwarły oczy to czemu głosują na sk..... z PO albo PiSiorów ? Możesz mi to jakoś wyjaśnić ?
Cytować
-1 #29 młodymeme 2015-07-27 14:35
jezus maria co by bylo jakby ktos z LEWICY tak okupował budynek ale pisowcom wolno wszystko
Cytować
Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Redakcja portalu WadowiceOnline.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników. Komentarze o charakterze gróźb, personalne ataki oraz komentarze zakłócające dyskusję (trolling, spam) będą usuwane.