W skrzynkach pocztowych niektórych wadowiczan pojawiły się ulotki, informujące o jesiennym referendum
Referendum za odwołaniem Klinowskiego na jesień?

W skrzynkach pocztowych niektórych wadowiczan pojawiły się ulotki, informujące o jesiennym referendum odwoławczym burmistrza Wadowic Mateusza Klinowskiego.

Opozycja szykuje grunt pod odwołanie burmistrza Wadowic Mateusza Klinowskiego. W skrzynkach pocztowych niektórych wadowiczan pojawiły się ulotki informujące o jesiennym referendum odwoławczym w tej sprawie.

Stoi za nimi Elżbieta Łaski, publikująca w internecie swoje, czasem niestety chyba nie za bardzo przemyślane komentarze, pod pseudonimem "Ola". Mieszkańcy mogą ją też znać z prezentacji podczas różnych miejskich wydarzeń tekturek, na których prezentuje ona hasła "Wadowice padły łupem złodzieja", "Odwołajmy Klinowskiego" czy obklejania słupków drogowych, drzew czy urzędowych tablic karteczkami z podobnymi treściami.

Jak informuje Łaski w swojej ulotce, w 2014 roku popierała Klinowskiego a nawet wpłaciła całe 50 złotych na jego kampanię. Teraz uważa, że był to błąd. Opozycjonistka zarzuca obecnemu burmistrzowi, że dużo obiecywał a jeszcze bardziej kłamał, rzucając oszczerstwami na poprzednią władzę.

Jak twierdzi "Ola", obecnie gmina Wadowice dzięki Klinowskiemu popada w marazm i zastój, jej zadłużenie rośnie, zaś brakuje nowych inwestycji. Zarzuca Klinowskiemu pensję w wysokości 150 tysięcy złotych i zatrudnianie swoich znajomych. Twierdzi również, że "afera Klinowskiego dotyczące parkingu przy ulicy Ogrodowej" (w Wadowicach nie ma takiej ulicy...) nie wytrzymała próby czasu i budzi jedynie politowanie, a ludzie stracili parking, zaś gmina pieniądze.

Podobna sytuacja według opozycjonistki jest również z podłączeniem rur kanalizacyjnych sióstr Siłkowskich, bo według niej ich dom od wielu lat posiada przyłącze do ulicy Spadzistej.

Absurdalne roszczenie Siłkowskich podłączenie do Rynku kłóci się z prawami fizyki, gdyż każdy z nas wie, że woda w toalecie płynie w dół, nigdy zaś do góry. Skoro ich dom jest poniżej płyty Rynku trudno jest spełnić ich życzenie – możemy przeczytać dosyć zabawne naukowe dywagacje w ulotce Elżbiety Łaski.

Klinowskiemu dostaje się również za działki w Choczni, ma których ma zostać wybudowane centrum handlowe, za komunikacyjne zmiany na placu Kościuszki, czy za wożącego powietrze busa.

Co na to sam zainteresowany, czyli burmistrz Wadowic?

Nie czuję się władny dyskutować z prawami fizyki. Niemniej jednak każdy mieszkaniec ma prawo do krytyki burmistrza, organizacji referendum. Na tym polega demokracja. Elżbieta Łaski powtarza jednak kłamstwa. Nie zatrudniłem i nie zatrudnię nikogo po znajomości, wielu znajomych z urzędu zwolniłem, nikt nie dostał intratnej posady w UM na podstawie znajomości ze mną itd. Przypominam też, że moje zarzuty pod adresem restauracji Ogrodowa potwierdził prawomocny wyrok sądu cywilnego, a pod adresem poprzedniej burmistrz audyt RIO. Rozwaliłem układy w mieście i nic dziwnego, że stworzono opozycję, która chce mnie odwołać. Jakie układy, taka jednak opozycja. Nic konstruktywnego do tej pory nie zaprezentowała – komentuje dla nas ulotkę burmistrz Wadowic Mateusz Klinowski.

Czy ewentualne referendum na jesień się uda? Ciężko w tej chwili powiedzieć. Trzeba jednak przyznać, że swoimi kontrowersyjnymi decyzjami, Klinowski nie przysparza sobie zwolenników. Ma przeciwko sobie grupę niezadowolonych z "busowej" rewolucji mieszkańców, handlowców, czy kupców z "Końskiego targu" o kilku niezadowolonych biznesmenach, którym przyblokował inwestycję nie wspominając...

Uprawnionych do głosowania w gminie Wadowice jest 30 527 osób (dane z 2014 roku). Aby referendum było ważne, musiałoby w nim wziąć udział 3/5 wyborców głosujących w poprzednich wyborach samorządowych (ponad 8 500 osób) i większość z nich musiałoby zagłosować za odwołaniem obecnego burmistrza. Będzie więc raczej ciężko...

Niektórzy, nawet z opozycji burmistrza, uważają, że pomysł referendum nie ma kompletnie sensu i że tak naprawdę stoi za nim ktoś inny.

Jestem realistą i znam liczby. Biorąc pod uwagę wysoką frekwencję w ostatnich wyborach uważam że nie ma cienia szans żeby skutecznie przeprowadzić referendum odwoławcze. Natomiast efekt polityczny tej awantury, o ile się ktoś nie opamięta i ją mimo wszystko zorganizuje, będzie taki iż burmistrz Klinowski odniesie swój największy, bodaj czy nie jedyny od wyborów, sukces. Apeluję głośno, tak by mnie było słychać, także na Wiejskiej gdzie dzisiaj, jak się domyślam, siedzi matka chrzestna tego pomysłu. Nie idźcie tą drogą – mówił nam niedawno Marcin Gładysz, bloger i jeden z krytyków działań obecnego burmistrza.

Przypomnijmy, że 27 października 2013 roku w gminie Wadowice odbyło się już podobne referendum. Mieszkańcy przy urnach odpowiadali na pytania czy są za odwołaniem rządzącej prawie 20 lat Wadowicami burmistrz Ewy Filipiak i 21 radnych miejskich przed upływem kadencji. Okazało się nieważne z powodu niskiej frekwencji: w głosowaniu wzięło udział 4 261 osób (frekwencja 14.05%), za odwołaniem burmistrz było 4 030 osób (96,48% głosujących), zaś za odwołaniem Rady Miejskiej w Wadowicach było 4 054 osób (97,03% głosujących).

To co nie udało się w referendum, udało się rok później w wyborach samorządowych, kiedy to na Klinowskiego głosowało  8 110 wyborców (56,8%) a na jego kontrkandydatkę Filipiak 6 161 osób (43,1%). Frekwencja wynosiła wtedy 50,8%.

(MG)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+32 #1 Czytelnik 2016-04-30 15:56
Znowu se robicie bekę z biednej, najprawdopodobn iej chorej osoby... ;)
+13 #2 Mieszkaniec Gminy 2016-04-30 16:02
POPiS rodem ze Wspólnego Domu a raczej koryta utraconego w ostatnich wyborach.
-25 #3 Popieram referendum 2016-04-30 16:03
Najwyższa pora odwołać tego pseudo burmistrza... Brawo dla tej osoby co organizuje to referendum!
+17 #4 ommadren 2016-04-30 16:05
weź pigułkę
+52 #5 lump 2016-04-30 16:08
odwołajmy cholewke i paru innych ze wspólnego domu
+48 #6 Fixumdyrdum 2016-04-30 16:09
No niestety jeśli za referendum bierze się ktoś taki jak ta Pani, która ma wypisany szał w oczach, to Klinowskiemu naprawdę nie grozi odwołanie ;)

Ja się dziwie, że jej jeszcze kilku procesów nie zrobili, bo takie sianie jadem jakie bełkocze w tych pisanych masowo i na siłę, żeby poczuć się kimś ważnym komentarzy u Płaskiego to przechodzi ludzkie pojęcie...

A z innej beczki: ta osoba ma chyba problemy ze soba, albo jakiś uraz zawiedzionej miłości: zobaczcie na jej Facebooka, nie ma nic innego niż Klinowski. I to zazwyczaj cięzkie monologi, bo jakoś tłumów, które by ta Pani swoimi bredniami porawła nie ma...
+35 #7 Kozi 2016-04-30 16:10
Cytuję Popieram referendum:
Najwyższa pora odwołać tego pseudo burmistrza... Brawo dla tej osoby co organizuje to referendum!


A kogo masz za niego póki co? Filipiak, Kotarbę, Jończyka czy może Brynkusa? ;)
+43 #8 gonzo 2016-04-30 16:16
już pisałem że ruda bez bolca dostaje pierdolca
-24 #9 Popieram referendum 2016-04-30 16:18
Cytuję Kozi:
Cytuję Popieram referendum:
Najwyższa pora odwołać tego pseudo burmistrza... Brawo dla tej osoby co organizuje to referendum!


A kogo masz za niego póki co? Filipiak, Kotarbę, Jończyka czy może Brynkusa? ;)


Każdy będzie lepszy niż on... Mało to już miasto przez niego straciło? Jak go nie odwołamy to przebuduje lwowska i zamknie rynek dzięki czemu zakorkuje całkowicie miasto...
-17 #10 Odważna Ola wygra 2016-04-30 16:21
Myślę, że wbrew nadzieją Klinowskiego referendum jesienne zakończy się sukcesem Oli.
Najlepszy termin to 27 listopada.
+7 #11 Pan Muzyk 2016-04-30 16:22
Cytuję Odważna Ola wygra:
Myślę, że wbrew nadzieją Klinowskiego referendum jesienne zakończy się sukcesem Oli.
Najlepszy termin to 27 listopada.


Na pitulinie co najwyżej ;)
+19 #12 Rude beło 2016-04-30 16:45
Ruda szczapz powinna się leczyć. Jest dobrze pomylona.
+12 #13 Mieszkaniec Gminy 2016-04-30 16:46
Cytuję Popieram referendum:
Cytuję Kozi:
Cytuję Popieram referendum:
Najwyższa pora odwołać tego pseudo burmistrza... Brawo dla tej osoby co organizuje to referendum!


A kogo masz za niego póki co? Filipiak, Kotarbę, Jończyka czy może Brynkusa? ;)


Każdy będzie lepszy niż on... Mało to już miasto przez niego straciło? Jak go nie odwołamy to przebuduje lwowska i zamknie rynek dzięki czemu zakorkuje całkowicie miasto...

Pomyśl co piszesz, jak można zakorkować miasto, jeśli nie będzie do niego wjazdu, czym zakorkować, ludźmi? Z resztą jakie to miasto, to miasteczko na prowincji, nie przesadzajcie. Zamiast przejazdu przez rynek trzeba zbudować porządną obwodnicę, ale żeby to zrobić trzeba mieć jakiś argument. Brawo dla Burmistrza za dalekosiężne myśli, i długoterminowe plany. To coś, czego w Wadowicach brakowało zawsze. To że poprzednia ekipa rządząca i ludzie z ambicjami pani łaski nie są w stanie tego zrozumieć nie oznacza, że nikt tego nie rozumie. POlew na całego z tego referendum.
+17 #14 Pracowałem w Bumarze 2016-04-30 16:50
Kto to rudej zasponsorował? Andrzejek? Mógł to ktoś sprawdzić przed publikacją bo sporo błędów (wykład o fizyce i wodzie bezcenny...) ale przede wszystkim kłamstw na których prawnie ruda się może wyłożyć niestety...
+17 #15 Staś 2016-04-30 16:52
Cytuję Popieram referendum:
Cytuję Kozi:
Cytuję Popieram referendum:
Najwyższa pora odwołać tego pseudo burmistrza... Brawo dla tej osoby co organizuje to referendum!


A kogo masz za niego póki co? Filipiak, Kotarbę, Jończyka czy może Brynkusa? ;)


Każdy będzie lepszy niż on... Mało to już miasto przez niego straciło? Jak go nie odwołamy to przebuduje lwowska i zamknie rynek dzięki czemu zakorkuje całkowicie miasto...

Co straciło? Stracili Ci co chapali kasiure tyle dobrych lat. już nie ma sensu podawać nazwisk, każdy normalny wie o jakich ludzi chodzi.Teraz niech on się wykaże, niech coś zrobi dla miasta dla ludzi, dajcie człowiekowi przepracować swoją kadencję. proste nic nie zrobi, niczym się nie wykaże to się przy następnych wyborach Chłopa nie wybierze. Póki co jest Burmistrzem,jeg o ludzie wkoncu wybrali,niech działa. A nie podludzajcie ludzi do referendów .
+17 #16 Wyborca 2016-04-30 16:58
Nie ośmieszałaby się kobieta w tym wieku takie głupoty pisać.
-8 #17 Popieram referendum 2016-04-30 17:11
Cytuję Mieszkaniec Gminy:
Cytuję Popieram referendum:
Cytuję Kozi:
Cytuję Popieram referendum:
Najwyższa pora odwołać tego pseudo burmistrza... Brawo dla tej osoby co organizuje to referendum!


A kogo masz za niego póki co? Filipiak, Kotarbę, Jończyka czy może Brynkusa? ;)


Każdy będzie lepszy niż on... Mało to już miasto przez niego straciło? Jak go nie odwołamy to przebuduje lwowska i zamknie rynek dzięki czemu zakorkuje całkowicie miasto...

Pomyśl co piszesz, jak można zakorkować miasto, jeśli nie będzie do niego wjazdu, czym zakorkować, ludźmi? Z resztą jakie to miasto, to miasteczko na prowincji, nie przesadzajcie. Zamiast przejazdu przez rynek trzeba zbudować porządną obwodnicę, ale żeby to zrobić trzeba mieć jakiś argument. Brawo dla Burmistrza za dalekosiężne myśli, i długoterminowe plany. To coś, czego w Wadowicach brakowało zawsze. To że poprzednia ekipa rządząca i ludzie z ambicjami pani łaski nie są w stanie tego zrozumieć nie oznacza, że nikt tego nie rozumie. POlew na całego z tego referendum.


Nie masz o niczym pojęcia to się nie wypowiadaj, widać nawet auta nie posiadasz bo gdybyś miał jakieś tam to wiedział byś że już są maskrycze korki w wadowicach a jak zamkną rynek to jedyna drogą przez wadowice to będzie obwodnica przez którą przejazd będzie twał minimum godzine. A klinowski jest przeciwko budowie dalszej części obwodnicy ale o tym też pewnie nawet nie miałeś pojęcia. Wszyscy ludzie którzy popierają klina nie mają pojęcia jak on szkodzi miastu, jak go nie wywalimy to miasto całkowicie wy pustoszeję, a jedynymi ludzi w mieście będą turyści raz na jakiś czas odwiedzający miasto.
+3 #18 Tak dla referendum 2016-04-30 17:12
Klinowski w swoim komentarzu w zasadzie popiera referendum. Fajnie zobaczymy ilu ma zwolenników i ilu przeciwników.
dqn7vKlinowski uważa, że ma więcej zwolenników, więc dajmy mu szansę, aby się wykazał, dlatego zróbmy referendum.
-4 #19 Popieram referendum 2016-04-30 17:14
Cytuję Staś:
Cytuję Popieram referendum:
Cytuję Kozi:
Cytuję Popieram referendum:
Najwyższa pora odwołać tego pseudo burmistrza... Brawo dla tej osoby co organizuje to referendum!


A kogo masz za niego póki co? Filipiak, Kotarbę, Jończyka czy może Brynkusa? ;)


Każdy będzie lepszy niż on... Mało to już miasto przez niego straciło? Jak go nie odwołamy to przebuduje lwowska i zamknie rynek dzięki czemu zakorkuje całkowicie miasto...

Co straciło? Stracili Ci co chapali kasiure tyle dobrych lat. już nie ma sensu podawać nazwisk, każdy normalny wie o jakich ludzi chodzi.Teraz niech on się wykaże, niech coś zrobi dla miasta dla ludzi, dajcie człowiekowi przepracować swoją kadencję. proste nic nie zrobi, niczym się nie wykaże to się przy następnych wyborach Chłopa nie wybierze. Póki co jest Burmistrzem,jego ludzie wkoncu wybrali,niech działa. A nie podludzajcie ludzi do referendów .


Tu nie chodzi o tych właścicieli sklepów a o ich pracowników, masz w ogólę pojęcie ilu ludzi już straciło pracę ? A to dopiero początek, jak zamkną rynek i połowę lwowskiej to praktycznie wszystkie sklepy tam padną bo komu będzie chciało się parkować auto gdzieś koło obwodnicy i zapinkalać do centrum żeby coś kupić...
-9 #20 Staś 2016-04-30 17:48
Cytuję Popieram referendum:
Cytuję Staś:
Cytuję Popieram referendum:
Cytuję Kozi:
Cytuję Popieram referendum:
Najwyższa pora odwołać tego pseudo burmistrza... Brawo dla tej osoby co organizuje to referendum!


A kogo masz za niego póki co? Filipiak, Kotarbę, Jończyka czy może Brynkusa? ;)


Każdy będzie lepszy niż on... Mało to już miasto przez niego straciło? Jak go nie odwołamy to przebuduje lwowska i zamknie rynek dzięki czemu zakorkuje całkowicie miasto...

Co straciło? Stracili Ci co chapali kasiure tyle dobrych lat. już nie ma sensu podawać nazwisk, każdy normalny wie o jakich ludzi chodzi.Teraz niech on się wykaże, niech coś zrobi dla miasta dla ludzi, dajcie człowiekowi przepracować swoją kadencję. proste nic nie zrobi, niczym się nie wykaże to się przy następnych wyborach Chłopa nie wybierze. Póki co jest Burmistrzem,jego ludzie wkoncu wybrali,niech działa. A nie podludzajcie ludzi do referendów .


Tu nie chodzi o tych właścicieli sklepów a o ich pracowników, masz w ogólę pojęcie ilu ludzi już straciło pracę ? A to dopiero początek, jak zamkną rynek i połowę lwowskiej to praktycznie wszystkie sklepy tam padną bo komu będzie chciało się parkować auto gdzieś koło obwodnicy i zapinkalać do centrum żeby coś kupić...

????Jak cytujesz czyjąś wypowiedź, to jak już chcesz zaszaleć z kontrataku to chociaż na temat pisz popierający referendum. Na temat mistrzu, na temat. ...
+13 #21 Kłamczuszka 2016-04-30 18:03
Czemu ruda nie napisała że Klinowski zatrudnił KOPRA za 4-krotnie niższą pensję niż pobierał jego POPRZEDNIK? Jescze bezczelnie napisała że jego znajomi pobierają lukratywne wynagrodzenia. Bezczelność! ANDRZEJEK SFIBANSOWAŁ ULOTECZKĘ?
-10 #22 o tak 2016-04-30 18:06
Odwołujac Klinowskiego pozbędziemy się też Kopra. Warto spróbować.

Ola ma więcej sojusznikow niż wam i jej samej się to wydaje.
-12 #23 Popieram referendum 2016-04-30 18:26
Każdy kto popiera klina niech się dobrze zastanowi dlaczego tak bardzo go popiera, co on takiego zrobił dla miasta ?
Jest już 2 lata burmistrzem i kompletnie nic nie zrobił, przynosi same straty pusto-bus za 240 tyś. rocznie, afery z parkingami dzięki czemu miasto straciło wiele tysięcy a do tego wynajął sobie projektantów z warszawy za 220 tysięcy żeby mu deptak na lwowskiej zaprojektowali a cały czas beczy jakie to wadowice nie są biedne...
Miał wybudować rondo przy skręcie w strone biedronki na zaskawiu, tak obiecywał, chwalił się że ma już zaprojektowane i na tym się skończyło, ronda jak nie było tak nie ma ale za to jest pusto bus i wiele zwolnionych osób z pracy dzięki niemu
+3 #24 xxx 2016-04-30 18:52
znowu pieniadze w bloto?
+14 #25 Rafał 2016-04-30 18:52
Mnie się Klinowski podoba. Na pewno jest lepszy od Filipiakowej. Najlepsze co zrobił to porządek z bursiarzami. W końcu wiem skąd i o której godzinie jest dany kurs. Poza tym zrobił sporo dobrego. Te pieniądze co chcecie dać na to niepotrzebne referendum to dajcie lepiej na chore dzieci. Pozdrawiam
-13 #26 Mieszkaniec Gminy 2016-04-30 18:58
Cytuję Popieram referendum:
Cytuję Mieszkaniec Gminy:
Cytuję Popieram referendum:
Cytuję Kozi:
Cytuję Popieram referendum:
Najwyższa pora odwołać tego pseudo burmistrza... Brawo dla tej osoby co organizuje to referendum!


A kogo masz za niego póki co? Filipiak, Kotarbę, Jończyka czy może Brynkusa? ;)


Każdy będzie lepszy niż on... Mało to już miasto przez niego straciło? Jak go nie odwołamy to przebuduje lwowska i zamknie rynek dzięki czemu zakorkuje całkowicie miasto...

Pomyśl co piszesz, jak można zakorkować miasto, jeśli nie będzie do niego wjazdu, czym zakorkować, ludźmi? Z resztą jakie to miasto, to miasteczko na prowincji, nie przesadzajcie. Zamiast przejazdu przez rynek trzeba zbudować porządną obwodnicę, ale żeby to zrobić trzeba mieć jakiś argument. Brawo dla Burmistrza za dalekosiężne myśli, i długoterminowe plany. To coś, czego w Wadowicach brakowało zawsze. To że poprzednia ekipa rządząca i ludzie z ambicjami pani łaski nie są w stanie tego zrozumieć nie oznacza, że nikt tego nie rozumie. POlew na całego z tego referendum.


Nie masz o niczym pojęcia to się nie wypowiadaj, widać nawet auta nie posiadasz bo gdybyś miał jakieś tam to wiedział byś że już są maskrycze korki w wadowicach a jak zamkną rynek to jedyna drogą przez wadowice to będzie obwodnica przez którą przejazd będzie twał minimum godzine. A klinowski jest przeciwko budowie dalszej części obwodnicy ale o tym też pewnie nawet nie miałeś pojęcia. Wszyscy ludzie którzy popierają klina nie mają pojęcia jak on szkodzi miastu, jak go nie wywalimy to miasto całkowicie wy pustoszeję, a jedynymi ludzi w mieście będą turyści raz na jakiś czas odwiedzający miasto.

Korki nie są w mieście tylko na wjeździe do miasta, najbardziej korkuje skrzyżowanie z Wałową i wąska obwodnica oraz idiotycznie zbudowane ronda, np. na przejeździe kolejowym, a nie rynek, przez który i tak jest relatywnie mały ruch. Bredzisz.
+17 #27 Mieszkaniec Gminy 2016-04-30 19:01
A i małe sprostowanie, Klinowski nie jest przeciwny budowie dalszej części obwodnicy. Zamiast słuchać manipulacji obejrzyj sobie nagrania z sesji.
-5 #28 dert 2016-04-30 19:05
Burmistrz zapomnial? o koperku ? jestem za odwolaniem dziadowskiego gospodarza !!!!
+11 #29 Biedna laska 2016-04-30 19:23
Cytuję Fixumdyrdum:
No niestety jeśli za referendum bierze się ktoś taki jak ta Pani, która ma wypisany szał w oczach, to Klinowskiemu naprawdę nie grozi odwołanie ;)

Ja się dziwie, że jej jeszcze kilku procesów nie zrobili, bo takie sianie jadem jakie bełkocze w tych pisanych masowo i na siłę, żeby poczuć się kimś ważnym komentarzy u Płaskiego to przechodzi ludzkie pojęcie...

A z innej beczki: ta osoba ma chyba problemy ze soba, albo jakiś uraz zawiedzionej miłości: zobaczcie na jej Facebooka, nie ma nic innego niż Klinowski. I to zazwyczaj cięzkie monologi, bo jakoś tłumów, które by ta Pani swoimi bredniami porawła nie ma...

Ta pani robi to co jej podsuwa opozycja, a właściwie dwóch ludzi jeden reporter o Nowoczesnego Samorządu, a drugi to kocisko, a ona sama wymaga terapii bo straciła wpływ na swoje postępowanie, tylko dzieci żal
+3 #30 Sprawiedliwwość23 2016-04-30 19:48
Witam wszystkich;) widać ,że Pan Kowalczyk odnalazł Norwega i nie Tylko NORWEGA:)
+10 #31 xy 2016-04-30 20:44
Najbardziej rozbawiły mnie słowa Klinowskiego ,,rozwaliłem układy" Przecież to absurd. Klin jeszcze bardziej wzmocnił układy!Tych co najbardziej krytykował zostawił na intratnych stanowiskach. Ramosy, Flaszowa, Brzeźniak, Grzybowa, Ciepły i Ciepła, kierownicy Termowadu, Komwadu, basenu itd, itd. Ludzie nie dajcie sobie wmówić, że klinu zrobił jakąkolwiek czystkę w urzędzie. Asystenci, którzy pracowali za czapkę gruszek, Krupnik - jeden z porządniejszych urzędników który sam chonorowo zrezygnował, Filipiakowa czy Kotarba, których wyborcy sami odwołali i wygasły im umowy o pracę - to wcale nie ,,rozwalenie układu". To czysta demagogia klina, nie pozwólcie sobie tego wmówić. Wadowiczanie, miejcie swój rozum i zauważcie, że najbardziej krytykowane kiedyś osoby nadal pracują w urzędzie, a do tego grona dokoptowano rzesze niekompetentnyc h, dobrze opłacanych ludzi spoza Wadowic.
+4 #32 Romano 2016-04-30 21:13
ruda ma bałagan na strychu
-8 #33 Marcin Gładysz 2016-04-30 21:32
Zazwyczaj nie komentuję już to naiwnych, już to wulgarnych, już to zwyczajne głupich wpisów "Mieszkańca Wadowic", ale ta sytuacja jest wyjątkowa- otóż burmistrz Klinowski JEST CAŁKOWICIE PRZECIWNY dokonczeniu obwodnicy miasta. W zamian proponuje przekierowanie ruchu tranzytowego ulicą koło stadionu i przez osiedla mieszkaniowe
+4 #34 tholl 2016-04-30 21:40
@Marcin Gładysz
A skąd masz takie informacje? Jeśli chodzi o drogę koło stadionu jakbyś popatrzył na geomapę na wadowice.pl to nie pisałbyś bzdur, że ona biegnie przez osiedla mieszkaniowe.
-4 #35 slawo33333 2016-05-01 00:01
ODWOŁAC GOŚCIA BO JEST DAREMNY ,NIE ZROBIŁ NIC TYLKO SIEJE ZAMĘT JAK PO W POLSCE ,JEST NIEKOMPETENTNY I NIE MA POJECIA O BYCIU BURMISTRZEM ,TO FARSA ,REFERENDUM I ZMIANA BO OBIECYWAŁ I NIC NIE ZROBIŁ ,NAWET Z PARKINGIEM SOBIE NIE PORADZIŁ ,REFERENDUM!!!! !
-6 #36 Popieram klinowskieg 2016-05-01 07:51
Popieram Klinowskiego!!!
Dobry Burmistrz!!!
+1 #37 Tak dla referendum 2016-05-01 12:01
Cytuję slawo33333:
ODWOŁAC GOŚCIA BO JEST DAREMNY ,NIE ZROBIŁ NIC TYLKO SIEJE ZAMĘT JAK PO W POLSCE ,JEST NIEKOMPETENTNY I NIE MA POJECIA O BYCIU BURMISTRZEM ,TO FARSA ,REFERENDUM I ZMIANA BO OBIECYWAŁ I NIC NIE ZROBIŁ ,NAWET Z PARKINGIEM SOBIE NIE PORADZIŁ ,REFERENDUM!!!!!


To bardzo ważna opinia
+7 #38 forest gump 2016-05-01 13:57
takiego burmistrza to tylko pozazdrościć .czy wy nie macie innego zajęcia jak tylko opluwac .jest tyle roboty na działce ....przekopać,o dkopać ,zasadzić..CARP E DIEM.
+6 #39 fan wadzy 2016-05-01 21:04
Cytuję forest gump:
takiego burmistrza to tylko pozazdrościć .czy wy nie macie innego zajęcia jak tylko opluwac .jest tyle roboty na działce ....przekopać,odkopać ,zasadzić..CARPE DIEM.

alboś burmistrz in carne, alboś głupi
-1 #40 referendumlokalne.pl 2016-05-02 08:23
Wiele ciekawych informacji o referendum lokalnym można się dowiedzieć z portalu www.referendumlokalne.pl
+15 #41 Gość 2016-05-02 09:35
Śmieszny pomysł z tym referendum. MAm wrażenie, że mieszkańcom tego miasta zawsze będzie źle... I że najlepiej to potrafią jedynie krytykować.
+5 #42 Warto zrobić 2016-05-02 10:00
Referendum warto zrobić, bo to zmobilizuje zwolenników Klinowskiego, którzy pójdą głosować za pozostawieniem go na stanowisku i przeciwników Klinowskiego, którzy będą chcieli jego odwołania.
Wynik pokaże ilu jeszcze ma Klinowski i ilu ma przeciwników?
Klinowski na pewno chętnie spróbuje swoich sił i będzie chciał przetrwać do końca kadencji dlatego będzie mobilizował swoich do pójścia na referendum.
Ciekawe czy więcej głosów będzie za odwołaniem go, czy za pozostawieniem?
+13 #43 Śmiech na sali 2016-05-02 10:54
Czytam te biedne wypociny na fejsie Łaskowej i żal mi jej ;)
Bluźni na każdego kto ma odmienne zdanie, a jakiegoś odzewu nie ma. Najśmieszniejsz e, że jej sięwydaje, że jest Chrystusem Wadowic i rewolucjonistką , a jest po prostu zwykłym trollem, którego jedyna umiejętność polityczna to pisanie głupkowatych komentarzy, z których czasem dla beki obaj właściciele portali dla klikalności coś dla żartów stworzą ;)

Ciekawe kiedy to do niej dotrze?
+15 #44 Bez Łaski 2016-05-02 13:06
No niestety Elżbieta Łaski vel Ola to postać tragikomiczna. Babsko, któremu się wydaje, ze zaczęła rewolucję bo trolluje bzdury w internecie, z których niestety większość mieszkanców ma bekę. Rewolucja się nawet nie zdązyła zaczać, bo nawet robić z siebie idiotkę to trzeba umieć...

Tej Pani już nikt nie traktuje poważnie, bo jakby traktował to by miała kilka spraw w sądzie. Przezabawne jest jej pisanie na Fejsie, na które pies z kulawą nogą nie reaguje lajkiem czy odpowiedzią. Ludzie tak głupków niestablinych traktują: omijająz daleka i co najwyżej wyśmiewają.

Jak może mieć powodzenie wśród ludzi referendum, skoro na jego czele stoi osoba, która swoim zachowaniem i histerycznym śmiechem sprawia wrażenie umysłowo chorej?

Pisz Łaski dalej dziesiątki komentarzy, łaź z durnymi karteczkami, roznoś paszkwile ulotkowe ale to neistety nic nie da. Moment w którym to zrozumeisz będzie bardzo bolesny dla Twojej już chyba mocno nadszarpniętej psychiki..
+17 #45 berek 2016-05-02 13:15
Nie wiem co zrobił Klinowski ze ona go tak nienawidzi.Zeby choć ciut obiektywizmu,al e nie wszystko be.Nawet grzechy i zaniedbania wieloletnie EFI sa wina Klinowskiego.Ol a nie idź ta droga!
+19 #46 TWORKI 2016-05-02 16:14
Dlaczego promujecie osobę niezrównoważoną , która jest opłacana przez inne osoby, aby robić zamieszanie. Ta baba jest tak chciwa, że palcem w koturnie nie tknie za darmo
-16 #47 niewierny 2016-05-02 21:39
Kiedyś się tym ślepym miłośnikom i klakierom ojca Mateusza oczy otworzą. Meczycie jednym głosem jak stado baranów, wychwalając go pod niebiosa. A co do zamknięcia rynku, to proponuję jeszcze ogrodzić go wysokim murem, jak Watykan, a kierowcom ruchu lokalnego zaproponować darmowy autobus z dworca.
+21 #48 zwykła taka 2016-05-02 21:46
Opozycja zawsze istnieje, ale jak opozycja ma twarz łaski to jest wariactwo, a nie opozycja, głupi sposorowany babsztyl rozdaje ulotki ze swoim zdjęciem, idiot w czynie
-16 #49 Bajnosz srajnosz 2016-05-03 13:16
tylko Elka da nam sile by usunac tego gada ktory okradl Wadowice
+1 #50 j23 2016-05-03 19:01
bo tak szczerze miną niedługo 2 lata jego urzędowania i ten gość zupełnie nic dla Wadowic nie zrobił - w tym gościu jest tylko chęć robienia wszystkiego po swojemu wbrew jakiej kolwiek logice, nieraz jego postępowanie jest skrajnie kretyńskie (malowanie, a później piaskowanie parkingu) - ale już taki ma charakter przecież on tego nie płaci z własnej kieszeni. Po prostu mały zakompleksiony, złośliwy człowiek :lol:
0 #51 Oooooo 2016-07-15 21:25
Ruda szkapa już zbzikowała doszczętnie... Ale śmianie się z chorych to trochę nie fair.

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.