Jubileuszowy Reggae Most w Wadowicach wzbogaci się o dodatkowe wydarzenie: festiwal równolegle odwiedzi
Klinowski wesprze Reggae Most mobilną poradnią Monaru

Jubileuszowy Reggae Most w Wadowicach wzbogaci się o dodatkowe wydarzenie: festiwal równolegle odwiedzi mobilna poradnia Monar, a razem z nią psycholodzy – specjalistki od leczenia uzależnień i pomocy młodzieży. Na co dzień pracują one w Ambulatorium Monar w Krakowie.

Jak już pisaliśmy, w piątek (23.08) na wadowickiej "Wenecji" startuje dziesiąta, jubileuszowa edycja Reggae Mostu. W tym roku na scenie zagra dla nas Roots Rockets, Konopians, Lion Vibrations i niekwestionowana gwiazda muzyki reggae: Bakshish!

Zobacz: To będzie jubileuszowy Reggae Most

Tegoroczny festiwal wzbogaci się o dodatkowe, równoległe wydarzenie: odwiedzi go mobilna poradnia Monar, a razem z nią psycholodzy – specjalistki od leczenia uzależnień i pomocy młodzieży. Spotkanie z psychologami organizuje wadowicki radny, dr Mateusz Klinowski, który sam jest m.in. ekspertem organizacji pozarządowych zajmującym się problematyką przeciwdziałania narkomanii. Pracował też nad zmianą prawa narkotykowego w sejmie.


"Burmistrz Wadowic straszy ludzi mówiąc, że jestem zwolennikiem narkotyków, a sama od lat finansuje festiwale kultury alternatywnej, której uczestnicy od narkotyków nie stronią. Ostatnio wprost promowała marihuanę, finansując koncert Junior Stress’a. A gdzie miejsce na odpowiedzialność – edukację i profilaktykę wśród młodzieży? Chcę pokazać, że bez środków finansowych można wesprzeć Reggae Most, jednocześnie robiąc coś dobrego dla młodzieży" - mówi nam radny dr Mateusz Klinowski.

Punkt edukacyjny i poradnia działać będzie na wadowickiej "Wenecji" obok mostu drogowego na Skawie (przez niektórych na wyrost nazwanej "bulwarami") od godziny 17 do 21, równolegle do imprezy Reggae Most. Został on zgłoszony jako zgromadzenie pod hasłem "Stop narkotykom". W programie znalazły się nie tylko porady dla młodzieży, ale przede wszystkim wystąpienia gości. 

I tak, Andrzej Dołecki, lider Wolnych Konopi opowie o swoim zatrzymaniu i uwięzieniu bez żadnych dowodów w przededniu EURO 2012. Razem z Kubą Gajewskim, organizatorem Marszu Wyzwolenia Konopi w Warszawie odpowiedzą na pytanie, dlaczego walczą o wolne konopie. Gośka Pawłowska, psycholog, opowie czy narkotyki są groźne i jak sobie poradzić z problemami, które wiążą się z ich używaniem i gdzie szukać pomocy. Na koniec dr Mateusz Klinowski wytłumaczy, dlaczego zakazy bywają niebezpieczne bardziej, niż to, co za ich pomocą zakazywane i jakie prawa mają osoby zatrzymywane z narkotykami przez policję.

W czasie działania mobilnej poradni oprócz spotkań z wymienionymi gośćmi organizatorzy zapraszają wszystkich zainteresowanych do indywidualnych rozmów z psychologami (dotyczy także rodziców uczestników Reggae Most) oraz po porady prawne, których udzielał będzie Klinowski. Organizatorzy zgromadzenia rozdawać będą ulotki i broszury zawierające praktyczne informacje o zagadnieniu narkomanii, uwarunkowaniach prawnych i politycznych.

Czy spotkania z ciekawymi gośćmi oraz pomoc prawna i psychologiczna dla konsumentów marihuany stanie się stałym elementem organizowanych przez gminę Wadowice imprez gromadzących sięgającą po niedozwolone środki młodzież? Pozostaje mieć taką nadzieję. Problem narkomanii w powiecie wadowickim jest spory, o czym świadczą chociażby wiadomości na naszym portalu, często dotyczące przestępstw związanych z narkotykami.

(MG)
(zdjęcie: Mieszko Stanisławski)


NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+9 #1 Wolverine 2013-08-21 14:25
Brawo dla Pana Marcina!
+31 #2 Matka Mirka 2013-08-21 14:37
No i dobrze, skoro nieodpowiedzial ni urzędnicy w postaci Kaczyńskiego czy Salachny zapraszają artystów, którzy śpiewają i promują narkotyki to niech chociaż zadbają o to, żeby młodzież, która ich słucha miała też dostęp do pomocy fachowców, którzy ją poinformują o wszystkich zagrożeniach związanych z narkomanią.

Brawa dla Klinowskiego, trochę pod publiczkę ale celnie. Dość krótkowzrocznej polityki promocyjnej w krótki spodenkach Panie radny Salachna!
+28 #3 Kazimierz Kwiecień 2013-08-21 14:43
I co teraz zrobi Albin Sierpień? Co szczęka opadała? Łatwo pluć na Klinowskiego, łatwo wyzywać od ćpunów wszystkich po kolei. Niech teraz płaski przeprosi i idzie do spowiedzi bo dawno go na parafii nie widziałem.
+14 #4 !!! 2013-08-21 14:51
BRAWO!!!
+17 #5 Hu 2013-08-21 15:03
Ciekawe co Płaszczycenko z udzielaczem komicznych wywiadów wymyślą tym razem ;)
+11 #6 cristoforo 2013-08-21 15:25
a ja poczekam na Krzysia, moze przyjdzie w przykrótkich spodenkach i przydługiej marynarce razem z organistą Filipkiem i wspólnie tam pod mostem, a nie "w realu" wykrzykniemy: nie sadzić, nie palić i nie legalizować. Chyba, że cristoforo i malczik filipek mają inne zdanie na ten temat. Bo może oni tak, jak zespół, który wczesniej zaprosili będą jarać i krzyczeć; palić, (w)sadzać i legalizować
+10 #7 Julian Czerwiec 2013-08-21 16:09
Brawo Klinowski! Konkretne i potrzebne działania.
+11 #8 alldonna 2013-08-21 16:27
To się nazywa niezamiatanie problemów pod dywan i nie jest to tanie granie.
+8 #9 jam 2013-08-21 16:54
naprawde ciekawy artykuł i ciekawa inicjatywa oby ludzie to dostrzegli bo na propagandowej w24 napewno tego nie napisza oby online wrescie było bardziej popularne bo jestescie beztronniczy i gratuluje :)
+9 #10 Edukować nie karać! 2013-08-21 17:44
Czy naprawdę trzeba było Klinowskiego i dziesięć lat czekania, żeby wpaść na pomysł, że młodzież trzeba edukować, a w kłopotach pomagać? Gdzie był Krzysztof w przydługich spodniach i Ewa Gospodyni? No tak, zapomniałam, oni proponowali to:

http://mateuszklinowski.pl/2013/07/30/burmistrz-wadowic-poparla-legalizacje-marihuany/
-5 #11 Nina 2013-08-21 17:49
Klinu ma wiedzę i doświadczenie,m oże mówić i udzielać rad wszelakich tyczących narkotyków.Choc iaż raz będzie wiarygodny.
+7 #12 piotr31 2013-08-21 18:16
Cytuję Hu:
Ciekawe co Płaszczycenko z udzielaczem komicznych wywiadów wymyślą tym razem ;)

Długo nie trzeba było czekać. Wadowice24 zawsze wierne Filipiak.
-4 #13 Zibioni 2013-08-21 18:20
Wątpię aby mógł pomóc innym skoro nie może pomóc sam sobie !!!!
+10 #14 Spłaszczony 2013-08-21 18:24
STOP Z POLITYKĄ DZIWKARSKĄ!!!
STOP ZE SPRZEDAJNYMI DZIENNIKARSKIMI DZIWKAMI!!!

www.wadowice24.eu
+10 #15 Nałogowy palacz 2013-08-21 18:42
Nałogowa płaszczka co smrodzi po całym moim osiedlu papierosami oczywiście dała głos w swoim opłaconym z naszych podatków stylu. Długo myśleli co tu napisać ale jedyne co mogli wymyslić to wielki protest WCK który niewiele zmieni. Czy ktoś ma jeszcze wątpliwości że referendum powinno odsunąć od koryta tą władzę i jej psy gończe. Co nałogowiec biedny pocznie jak mu relikwie wywalą. Chyba zmywak pozostanie.

zmywak24.pl
-3 #16 kuka 2013-08-21 18:47
A CO TO MA DO TEJ RZEKOMEJ PROFILAKTYKI??? ?? BO NIE KUMAM???? CHCECIE POKAZAĆ DZIECIAKOM JAK WYKRĘCIĆ SIĘ OD EWENTUALNEJ KARY? CHCECIE IM POKAZAĆ JAK NASZ SYSTEM NIEWOLI CZLOWIEKA????
O WIELE WIĘKSZE ZNIEWOLENIE DAJE UZALEŻNIENIE!
PANIE K G...NO pAN WIESZ I W NOGACH SPISZ! OD TYTUŁU DR WIĘKSZA WIEDZE DAJE OSOBISTE DOŚWIADCZENIE WIEM CO MÓWIĘ
PROSZE NIE GLUPTACZYC MLODZIEŻY! I tak, Andrzej Dołecki, lider Wolnych Konopi opowie o swoim zatrzymaniu i uwięzieniu bez żadnych dowodów w przededniu EURO 2012.
-5 #17 kuka 2013-08-21 19:04
Minusujcie do woli!

Tylko niech mi nikt nie mówi że tytuł dr daje większą wiedzę i jest wiarygodniejszy od osobistych przeżyć!
-6 #18 kuka 2013-08-21 19:07
O! i widzę że rzesza fanów siedzi tutaj tylko po to żeby kliknąć minusik no brawo brawo! a w czy dostają zapłatę? w wyrobach zielarskich hahah miłej zabawy !
+7 #19 Miłośnik magistratu 2013-08-21 19:09
Mam w kredensie 2 kilo mąki jakby kocicho do jakiejsik prowokacyji potrzebowało. Widzicie to jak razem z kawoszem do małych worków przesypują? :D

Może kleju?
http://www.youtube.com/watch?v=GeI5ke0BENw
+9 #20 uważny 2013-08-21 19:11
@kuka

Proponuję skorzystać z darmowej pomocy psychologicznej w mobilnej poradni Monaru.
Potem proszę udać się do Ewy Filipiak i zapytać na co wydała 60 000 zł na przeciwdziałani e narkomanii ?

Klinowski jednym ruchem zrobił więcej dobrego w tej dziedzinie niż Efka w całej swej publicznej dzialalności.

Brawa dla akcji Klinowskiego.
-4 #21 kuka 2013-08-21 19:14
Obiecuję chłopcy że codziennie napisze Wam coś do zminusowania papatki :*
-2 #22 kuka 2013-08-21 19:15
Cytuję uważny:
@kuka

Proponuję skorzystać z darmowej pomocy psychologicznej w mobilnej poradni Monaru.
Potem proszę udać się do Ewy Filipiak i zapytać na co wydała 60 000 zł na przeciwdziałanie narkomanii ?

Klinowski jednym ruchem zrobił więcej dobrego w tej dziedzinie niż Efka w całej swej publicznej dzialalności.

Brawa dla akcji Klinowskiego.

Jeszcze nic nie zrobił! nie podniecaj się bo ci żyłka pęknie!
+2 #23 Dziadunio Dziadunio 2013-08-21 19:16
@Kuka

Zawsze mnie bardzo interesuje ten rodzaj argumentacji zwolenników karania konsumentów narkotyków, który pobrzmiewa i u ciebie - otóż kara, często więzienia, ma być dla nich dobra. Ba - lepsza. Niż co? Niż uzależnienie. No i tutaj mam problem natury empirycznej, dysonans poznawczy wręcz - istnieją jakieś badania mówiące o tym że więzienia chronią przed uzależnieniami?

Inny rodzaj argumentów mówi o potrzebie karania za marihuanę, żeby "chronić dzieci". Tu podobnie - mam rozumieć że gdy rodzic zorientuje się, bądź przyłapie swoje dziecko na paleniu, to powinien co? Zadenuncjować je na Policję? Do Prokuratury? Żeby je ochronić? Czy może nasze,porządne dzieci, ochroni karanie tych innych, nieporządnych? Może, może - tylko które to będą te nieporządne? Te biedniejsze? Mające przyjemność bycia potomkami gorzej ustosunkowanych rodziców? Te przyłapane?

Rozumiesz co próbuję ci powiedzieć? :-)
+2 #24 do dziadunia 2013-08-21 19:20
Nie tłumacz głupiemu, nie zrozumie nic.

Kukułeczka "kuka,
Kocicho Klina szuka,
Znalazł Klina w lesie,
Pałę już mu niesie.
+4 #25 kuka 2013-08-21 19:24
@dziadunio

Doskonale rozumie wszelkie argumenty za i przeciw legalizacji. Żadne ze stanowisk nie jest oczywiste , żadne nie jest tylko czarne lub tylko białe. Ale niech sie wypowiadają osoby, które mają doświadczenie w pracy z ludźmi uzależnionymi lub sami byli uzależnieni.
Zapytaj, któregokolwiek byłego narkomana czy chce legalizacji, każdy odpowie NIE! To jest wystarczający argument, mam doświadczenie dalece wybiegające po za wiedzę książkową i tytuły wiem co mówię, nikt nie musi się ze mną zgadzać mam to gdzieś, ale za nic nie dam sobie wmówić że legalizacja jest lekarstwem na narkomanie!
-2 #26 kuka 2013-08-21 19:25
a teraz przystępujcie do kliku z minusem
-1 #27 Radio gaga 2013-08-21 19:27
CZY DOŁECKI I KLINOWSKI DOMAGAJĄ SIĘ LEGALIZACJI NARKOTYKÓW ?
+7 #28 PlusiMinusTo jedyne. 2013-08-21 19:30
Cytuję kuka:
a teraz przystępujcie do kliku z minusem


Tu przynajmniej mogę plusować i minusować a nie tylko plusować jak u sprzedawyczka ;)
+7 #29 uważny 2013-08-21 19:33
@kuka

Więzienie też nie jest lekarstwem na narkomanię.

Ważne by rozmawiać o problemie. Nie ukrywać go. Nie udawać że nie istnieje.

To dlatego akcja Klinowskiego jest taka cenna. Trafia tam gdzie jest potrzebna i nagłaśnia problem.

Ewa zaś tworzy działania pozorne i do tego kosztowne.
-5 #30 kuka 2013-08-21 19:40
Cytuję uważny:
@kuka

Więzienie też nie jest lekarstwem na narkomanię.

Ważne by rozmawiać o problemie. Nie ukrywać go. Nie udawać że nie istnieje.

To dlatego akcja Klinowskiego jest taka cenna. Trafia tam gdzie jest potrzebna i nagłaśnia problem.

Ewa zaś tworzy działania pozorne i do tego kosztowne.

Z tego wniosek że cała młodzież która sie tam pojawi macie za bandę niedouczonych narkomanów. No nie ładnie tak obrażać potencjalnych wyborców, strzał w kolano!
+8 #31 uważny 2013-08-21 19:44
@kuka

Idź tam i sam zobacz co się dzieje na tzw " Jamajce" podczas i po koncertach.

To tuż obok Wenecji...ale to powinieneś chyba wiedzieć jako doświadczony w temacie.
+1 #32 Dziadunio Dziadunio 2013-08-21 19:47
@kuka Zupełnie nie interesuje mnie opinia uzależnionych. Dlaczego? Bo system prawny w którym się uzależnili jest restrykcyjny, karze za posiadanie i co? Przeszkodziło im to w czymś?

Nie jestem ekspertem, nie mam własnych doświadczeń z narkotykami ale mam dość zdrowego rozsądku żeby wychwytywać fałszywe nuty w argumentacji. A twoja jest ich pełna, wybacz :-)
0 #33 piotr31 2013-08-21 19:56
Przy okazji. Nie mylić legalizacji z depenalizacją?

@kuka
Jesteś za karaniem konsumentów?
Odp.
Tak
Nie
Nie wiem
-2 #34 Ivan 2013-08-21 20:11
Ciekawe czy "towarzysz" Klinowski nigdy nie zapalił zioła, nie zajarał blanta, a może ma już zajętą kolejkę do tego mobilnego MONARu, święty też nie jest ;-)
+20 #35 Rzecznik Magistratu 2013-08-21 20:12
Z zaciekawieniem i zadowoleniem przeczytałem tekst na wadowiceonline, zadowolenie moje bierze się z zamiaru zorganizowania mobilnej pordani. Na całym śeiwcie pracują street terapeuci, którzy docierają do tych, którzy nie mają szansy odwiedzić poradni. Wadowice to małe miasto i wizyta w poradni uzależnień natychmiast kojarzy się ze stygmantem. Nie ma znaczenia w jakim charakterze poradnię odwiedzimy. Z doświadczenia wiem jak delikatną materią jest podjęcie pierwszych kroków leczenia uzależnienia lub współuzależnienia.
Tego typu działanie mobilna poradnia, jest nad wyraz celne i potrzebne. Nie interesują mnie inne aspekty, podteksty. Fakt jest faktem z takiej formy pomocy lub edukacji mają możliwość skorzystać ludzie, którzy długo nie przekroczą progu poradni, a wszystkie tzw szkolne programy terapeutyczne itp działają jedynie na nich zniechęcająco.
Jeżeli w takim wypadku chociaż jedna matka, żona dowie się jak właściwie postępować z uzależniomym/ną aby motywować taką osobę do leczenia, to sukces. Jeżeli choćby jedna osoba podejmie próbę leczenia, to następny sukces. Jeżeli choćby jedną osobę uchronimy od sięgnięcia po narkotyk, to kolejny trzeci sukces. Terapeuci wywodzący się ze środowiska uzależnionych często są świetnymi terapeutami bo dodatkowo w swojej pracy posiłkują się doświadczeniem własnym. Powtarzam ucieszyłem się czytając tekst. Niestety zaglądnąłem na stronę wadowice24 i co tam czytam? Zgroza. Zaprzepaszczeni e szansy na pomoc tym, których wymieniłem. Pan Płaszczyca wraz z pracodawcami prowadzą walkę z Inicjatorem tego pomysłu Klinowskim. Niech sobie łby pourywają, niech spotkają się na ubitej ziemi lub przy urnach wyborczych. Nie obchodzi mnie w tym wypadku kto ma rację. Obchodzi mnie, że na płaszczyźnie walki politycznej to na portalu pana Płaszczycy wylewa się dziecko z kąpielą. Panie Płaszczyca mam do pana pretensje o to, że w swojej walce politycznej i pana mocodawców , zamykacie szanse dla tych,których wspomniałem. Nie prowadźcie swojej walki kosztem ludzi, którzy mogą być w sytuacji wyjatkowej i potrzebują pomocy. Nie takim kosztem.
Może w tej sprawie oficjalnie zajmie stanowisko pałnomocnik Burmistrz d/s uzależnień Marek Ciepły.
Poznajmy zdanie i stanowisko fachowca jakiego zatrudnia burmistrz.
+13 #36 Rzecznik Magistratu 2013-08-21 20:25
Identyczny wpis zamieściłem na wadowice24.
Został skasowany.
Informuję pana Płaszczycę, że wyrażałem swoją dezaprobatę wyjątkowo delikatnie w tym tekście. Natomiast to co myślę o panu w związku pana działalnością wyrazić należałoby w słowach, których nie używam na codzień i nie nadają się do publikacji.
+9 #37 Zeno 2013-08-21 20:28
Rzeczniku nie krępuj się. Pieprzu to rwa.
Wiesz co to rwa?
Q to był międzynarodowy znak jakości, a że Pieprzu poza jakością, to rwa.
+12 #38 Doświadczony 2013-08-21 20:49
W latach 90 siątych odwiedzałem ZK w Wadowicach w celu wznowienia tam grup samopomocowych dla uzależnionych.
Zwolenników karania więzieniem zapewniam, że skazani dawali sobie świetnie radę z zastąpieniem środków, których używali na wolności różnego rodzaju wynalazkami dostępnymi pod celą.
Przy okazji wiele się nauczyłem, musiałem zweryfikować swoje poglądy, podejście do sprawy zamykania w więźniu uzależnionych. Wiem też, że w wielu wypadkach klawiatura handlowała z tmi, któży mieli forsę, na wiele spraw otworzyli mi oczy.
Proszę więc przy zabieraniu głosu, zajmowaniu stanowiska o ostrożność.
Przy okazji. jesteście pewni znajomości problemu?
Pytam więc czego używa młodzież bojąca się odpowiedzialnoś ci (czyt skazania) za posiadanie narkotyków?
Aviomarnu w dużych ilościach! - legalny.
Gazu do zapalniczek!- legalny.
Mogę podać więcej lecz nie chcę instruować.
Edukacja! profilaktyka! Byle mądrze!
+11 #39 ciekawski 2013-08-21 21:13
No bardzo nie podoba mi się sytuacja na portalu w24.pl gdzie moje komentarze są blokowane i nie są one publikowane (najwyraźniej moderatorzy ograniczają głos sensowny - przeciwny obecnej władzy).

Profilaktyka i pomoc chorym - słuszna.

Artykuł na w24.pl ? Farsa. Pozdrawiam.
+8 #40 Historycznie 2013-08-21 21:18
Przypominam, że początki rege most były ciężkie.
Magister może potwierdzić. Pierwsze rege odbywło się przy wsparciu i pomocy Klubu Abstynentów Victoria.
Czy komuś to przeszkadzało?
Nie, ważne, że młodzi się bawili świetnie i inicjatywa sią sprawdziła.
Rege życzę dalszego rozwoju, organizatorom spokoju, sił i wolności.
+5 #41 Płaszczarka 2013-08-21 21:23
Cytuję Ivan:
Ciekawe czy "towarzysz" Klinowski nigdy nie zapalił zioła, nie zajarał blanta, a może ma już zajętą kolejkę do tego mobilnego MONARu, święty też nie jest ;-)


Poczytaj sobie o Klinowskim w sieci, to nie będziesz głupich pytań zadawał, ani wywarzał otwartych drzwi.
-2 #42 Alarm 2013-08-21 21:56
http://www.youtube.com/watch?v=b7PmGMjSQyc
-2 #43 Adam P 2013-08-21 22:52
Ja wam powiem tak...
uważam, że sam pomysł nie jest zły - bo żeby wyeliminować narkomanię ze społeczeństwa, to trzeba takie spotkania -poradnie organizować.

Problem w tym, że na reggae most przychodzą zwykle dwa typy ludzi. Jedni chcą posłuchać muzyki, a drudzy zaimprezować. Ten pierwszy typ ludzi nie pójdzie do poradni, bo najzwyczajniej nie ma problemu z narkotykami, nawet kontaktu z nimi nie ma. Ten drugi typ ludzi też nie pójdzie do poradni. Dlaczego? Otóż dlatego, że nie pójdą sami na reggae most. A jak pójdą w grupie to nikt się nie wyłamie i nie powie "chłopaki, dziewczyny - ja mam dość narkotyków, nie chcę już nic brać". Pójdą gdzieś na drugą stronę za most i tam się impreza potoczy.

Przykro mi, że takie wydarzenie staje się przy okazji areną wydarzeń politycznych.

Czy tylko ja mam wrażenie, że jeśli nie popieram ani Urzędu Miasta ani Mateusza Klinowskiego, to nie ma dla mnie opcji politycznej w tym mieście?
-7 #44 loretta 2013-08-21 23:06
Klinowski tyle produkuje wpisów w necie, że już się czasami sam gubi w tym co pisze lub twierdzi. Chociażby wystarczy popatrzeć na cytaty w rożnych mediach dotyczące samego referendum. Co najmniej 3 razy zmieniał zdanie. Dlaczego mam jemu wierzyć? Reggae Most już 10 raz bedzie nad Skawą, Klinowski nie od dzisiaj działa dla Wolnych Konopi, powiedzcie mi wszyscy -DLACZEGO AKURAT W TYM ROKU ZAPROPONOWAŁ OBWOŹNA PORADNIE? Ano dla tych , którzy cały czas wierzą, ze to inicjatywa bardzo społecznościowa - LUDZIE OBUDŹCIE SIĘ TO WSZYSTKO POD PUBLICZKĘ. ON ZNOWU CHCE WYKORZYSTAĆ MOMENT I LUDZI DLA SWOJEJ WŁASNEJ POLITYKI WYKORZYSTUJĄC DO TEGO KOLEJNA IMPREZĘ MIASTA! No ale wątpie, że to jego zaślepionych zwolenników przekona, oni sa tak zaślepieni, że trudno juz im samodzielnie myśleć! To smutne! No to teraz możecie minusować bo tyle wam zostało
+9 #45 @loretta 2013-08-21 23:24
Gonisz po portalach jak kot z pęcherzem, Mateusz jest radnym, społecznikiem i obywatelem tego miasta, nie możesz pojąć, że ktoś może coś robic bezinteresownie , jaka tutaj polityka?
+8 #46 Zeno 2013-08-21 23:28
@loretta
A co powiesz na wadowickie władze i ich ciągłe podpieranie się i podczepianie pod JP II?
Dziwne, że wiele rzeczy powstaje (zostaje oddanych) przed wyborami, a potrzebne na codzień. Patrz obwodnica I i II, basen, Granitplaz choć może być gwoździem do trumny obliczone na wybory. Burmistrz w procesji, a przecież procesje są od setek lat.
Przez 20 lat burmistrzowania nie była na procesji na świeczniku. Takich rzeczy jest więcej. Brakuje najważniejszej rzeczy - rozmowy ze zwykłymi Mieszkańcami.Ta kobieta dopiero cynicznie postępuje i wylicza co jej się opłaca politycznie, a co nie. Dotyczy to Kocicha i Gryzonia w takiej samej mierze, starzy wyjadacze wykorzystają każdego i wszystko dla własnych celów politycznych czyli dla władzy. Byłam świadkiem jak Gryzoń ochrzaniał St. Miejską za to, że przyznali kto ich nasłał do gostka. Szczur szalał, że tak nie może być bo traci głosy wyborcze, czt mają robić co każe ale nie wolno powiedzieć na czyje polecenie. Ludzie, którzy ich dobrze poznali wolą trzymać dystans, nie ten poziom postępowania z innymi, nie te sposoby. Tchurze zasłaniający się ciałem innych, jak widać nie gardzą nawet ciałem geyowskim.
+4 #47 Mateusz Klinowski 2013-08-22 08:22
Cytuję loretta:
Klinowski tyle produkuje wpisów w necie, że już się czasami sam gubi w tym co pisze lub twierdzi. Chociażby wystarczy popatrzeć na cytaty w rożnych mediach dotyczące samego referendum. Co najmniej 3 razy zmieniał zdanie. Dlaczego mam jemu wierzyć? Reggae Most już 10 raz bedzie nad Skawą, Klinowski nie od dzisiaj działa dla Wolnych Konopi, powiedzcie mi wszyscy -DLACZEGO AKURAT W TYM ROKU ZAPROPONOWAŁ OBWOŹNA PORADNIE? Ano dla tych , którzy cały czas wierzą, ze to inicjatywa bardzo społecznościowa - LUDZIE OBUDŹCIE SIĘ TO WSZYSTKO POD PUBLICZKĘ. ON ZNOWU CHCE WYKORZYSTAĆ MOMENT I LUDZI DLA SWOJEJ WŁASNEJ POLITYKI WYKORZYSTUJĄC DO TEGO KOLEJNA IMPREZĘ MIASTA! No ale wątpie, że to jego zaślepionych zwolenników przekona, oni sa tak zaślepieni, że trudno juz im samodzielnie myśleć! To smutne! No to teraz możecie minusować bo tyle wam zostało



1. Chociażby wystarczy popatrzeć na cytaty w rożnych mediach dotyczące samego referendum. - wystarczy śledzić media, a nie asystencki szmatławiec Wadowice24, żeby mieć jasność co twierdzę. Nie jestem w stanie nic poradzić na fakt nierzetelności i kłamstw, jakich dopuszcza się sprzedajny Marcin Płaszczyca.

2. Najświeższy przykład manipulacji masz odnośnie Reggae Mostu - przyjeżdża mobilna poradnia Monar, gościem jej jest osoba, która miała poważne problemy prawne w związku z narkotykami - Andrzej Dołecki, aktywista. Tymczasem okazuje się, że wg asystenta burmistrz wszystko jest inaczej - przyjeżdża polityk Ruchu Palikota Dołecki, który pewnie będzie wprowadzał w obrót marihuanę.

Jak to możliwe, że dysponując kompletem informacji na temat wydarzenia Płaszczyca wyławia z niej właśnie to, zniekształcając jego sens? Z Dołeckiego robi polityka, a z poradni Monaru atak Wolnych Konopi. Potrafisz w swej przenikliwości odpowiedzieć na te pytania?

3. Od 2009 roku edukuję młodzież w czasie różnych festiwali, koncertów i imprez. Od tego czasu też współpracuję z Monar Kraków. Twoje pytanie dlaczego w tym roku? nie ma większego sensu. Rzecz planowałem od 2012, kiedy spostrzegłem, że w Wadowicach taka akcja jest potrzebna.

Nie rozumiem też, w jaki sposób postrzegasz to jako działanie "pod publikę"? Dla wielu osób w Wadowicach będzie to argument przeciwko mnie, zwłaszcza, że człowiek bez honoru, asystent Płaszczyca będzie dbał, aby w ten sposób to przedstawiać. Za nasze pieniądze, oczywiście.
0 #48 Adam P 2013-08-22 08:32
Ja chyba nie idę na Reggae Most w takim razie, pierdziele za dużo zamieszania w tle. Dzięki Mati.
+7 #49 Zofia tercjarka 2013-08-22 09:03
A ja jestem uzależniona od dymu z kadzidła dlatego słucham tylko muzyki OSP Chocznia!
-5 #50 Zoofija 2013-08-22 09:30
Śmieszność słów Klinowskiego jest porażająca. Skoro Dołecki jest politykiem i niedoszłym posłem Ruchu Palikota to po co ściemnia, że jest kimś innym.
Jeżeli Dołecki jest aktywistą Wolnych Konopi i walczy o legalizację marihuany, to po co ściemniać?
+6 #51 Mateusz Klinowski 2013-08-22 09:48
Cytuję Zoofija:
Śmieszność słów Klinowskiego jest porażająca. Skoro Dołecki jest politykiem i niedoszłym posłem Ruchu Palikota to po co ściemnia, że jest kimś innym.
Jeżeli Dołecki jest aktywistą Wolnych Konopi i walczy o legalizację marihuany, to po co ściemniać?


Niezrozumienie tekstu pisanego przez asystentów i rzeczników Filipiakowej jest wstrząsające.

Kto napisał, że Dołecki nie jest z Wolnych Konopi? W całej sprawie chodzi o to, że Płaszczyca z wizyty Poradni Monar robi polityczną napaść Wolnych Konopi na festiwal, co jest brednią i szkodzeniem zarówno festiwalowi jak i samej akcji edukacyjnej i profilaktycznej .

Wygląda na to, że Płaszczyca szkodzi tu bardziej niż marihuana.
+6 #52 Niedoszły 2013-08-22 09:50
Cytuję Zoofija:
Śmieszność słów Klinowskiego jest porażająca. Skoro Dołecki jest politykiem i niedoszłym posłem Ruchu Palikota to po co ściemnia, że jest kimś innym.
Jeżeli Dołecki jest aktywistą Wolnych Konopi i walczy o legalizację marihuany, to po co ściemniać?

Dołecki nie jest politykiem a jeżeli twierdzisz, że jest "niedoszłym posłem", to niedoszłym posłem jest też rzecznik Bezwąs, zaś asystent Płaszczyca to przecież "niedoszły radny powiatowy PiS". Filip Kaczyński to kolejny polityk, "niedoszły poseł PiS" itd.

Teraz rozedrzyj szaty i zakrzyknij:

Dlaczego niedoszli posłowie i radni, politycy PiS, organizują imprezy promujące palenie marihuany, a jednocześnie imprezy papieskie, pokazują się na ołtarzach? Dość już "niedoszłych" i ich manipulacji, dość polityków mieszających się do kultury. Przecz!
+5 #53 Gonsior 2013-08-22 10:09
Rzygać się chce widząc walkę urzędu miasta z klinowskim.
+5 #54 jj 2013-08-22 10:27
To dla płaszczycy:

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/rzeczpospolita-latwiej-zlapac-hejtera/hmmqk
+5 #55 prawda 2013-08-22 11:02
Alkohol to nie narkotyk ?

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,14474306,Prof__Platek_o_polskiej_polityce_narkotykowej__Licza.html#BoxSlotIIMT
0 #56 wadowiczanin 2013-08-22 11:50
W pełni zgadzam się ze słowami potępienia radnego Klinowskiego. Aby jak najszybciej zakończyć tę hucpę, uważam, że obowiązkiem każdego świadomego obywatela jest pójście do urn wyborczych i zagłosowanie za odwołaniem rady miejskiej. Rady, w której nie powinno być miejsca dla Klinowskich, Odrozków, o Janasach już nie wspominając. Dobrze, że działalność rzecznika magistratu w pełni uświadomiła mi, jakimi niecnymi sztuczkami potrafi posługiwać się klika, której tylko władza w głowie, a nie dobro obywateli.
Jako, że wiem, że mój komentarz zostanie usunięty, taki sam opublikowałem na wadowice24
-1 #57 T33T 2013-08-22 12:06
@doświadczony
Bzdury piszesz gościu!
+4 #58 prawda 2013-08-22 12:24
Na walkę ze skutkami nadużywania alkoholu i tzw prewencję antyalkoholową nasza gmina wydała w zeszłym roku 1 135 592,05 zł. To gigantyczna kwota. Ktoś widział pozytywne skutki tych kosztownych działań ? Bo ja widzę alkoholików niemal na każdym roku i w wielu domach.

Dziś czytamy że w Polsce co roku alkohol uśmierca 30 000 Polaków.

Jednak to inne narkotyki nazywa się całym złem.

Co za obłuda !
-4 #59 Obłuda 2013-08-22 12:49
Cytuję Zoofija:
Śmieszność słów Klinowskiego jest porażająca.
Skoro Dołecki jest politykiem i niedoszłym posłem Ruchu Palikota to po co ściemnia, że jest kimś innym.
Jeżeli Dołecki jest aktywistą Wolnych Konopi i walczy o legalizację marihuany, to po co ściemniać?


Klinowski też musi się zastanowić czy walczy o legalizację marihuany, czy też nie? Do tej pory Klinowski twierdził, że jest za legalizacją marihuany. Więc niech bedzie konsekwentny i razem z Dołeckim walczy o wolne konopie.

W końcu niech raz będzie czytelny
-2 #60 Do Klinowskiego 2013-08-22 13:24
Panie Radny oto słowa, które powinny dac ci do myślenia w związku z Twoim "bezinteresowny m" używaniem loga Monar w związku z akcją kryptoantynarko tykową :
"Pewnie część ludzi pali od czasu do czasu marihuanę, nie uważam że zaraz wszyscy się uzależnią, ale można powiedzieć tak - im większa grupa ryzyka, tym większa grupa ryzyka będzie miała problem" - powiedziała w Gdańsku Jolanta Koczurowska, szefowa Monaru. Czy te słowa można kojarzyć z linią programową Monaru? Tak! Czy te słowa są rozbieżne z działalnością na rzecz legalizacji marihuany przez Radnego Klinowskiego? Tak! Coś tutaj z tym Monarem i Panem jest nie teges Panie Radny.
0 #61 ale brednie 2013-08-22 14:49
Ale brednie wypisujesz?
+3 #62 Wiruseq 2013-08-22 14:50
Pierwszy po pomoc powinien zglosić sie Klinowski,bo non stop pieprzy takie głupoty,jakby sam chodził cały czas naćpany

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.