- Opublikowano: 11 września 2019, 09:30
- Komentarze: 2
Po kilku tygodniach Santander Bank Polska poprawił nieco dostęp do swojego bankomatu na ulicy Rynek w Andrychowie. Wcześniej większość klientów musiała przed nim... klęczeć. Jak wam się podoba?
W lipcu tego roku informowaliśmy o dosyć kontrowersyjnym bankomacie Santander Bank Polska przy ulicy Rynek w Andrychowie. Jak raportowali mieszkańcy, większość klientów, aby z niego korzystać musiało... klęczeć. Sprawa dzięki mediom mocno się rozeszła, andrychowski pieniężny "modlitewnik" pokazywany był nawet w ogólnopolskich telewizjach.
Do sprawy odniósł się we wpisie pod artykułem na profilu Facebook portalu WadowiceOnline.pl nawet sam bank.
Szanowni Państwo, sprawdziliśmy tę sprawę i już spieszymy z wyjaśnieniami. Budynek, w którym znajduje się bankomat jest pod opieką konserwatora zabytków. Z tego powodu, aby wprowadzić jakiekolwiek zmiany i udogodnienia potrzebujemy zgody kilku instytucji, co niestety wymaga nieco czasu. Zależy nam jednak na rozwiązaniu tej sprawy, więc poprosiliśmy naszego podwykonawcę o sprawdzenie możliwości technicznych zbudowania schodów przed bankomatem. Po otrzymaniu koncepcji ustalimy, czy takie działania są możliwe i jeśli tak, postaramy się jak najszybciej wcielić nasz plan w życie, by korzystanie z bankomatu nie wymagało dodatkowych akrobacji. Pozdrawiam, Andrzej – napisał na naszym Facebooku przedstawiciel Santander Bank Polska.
Po kilku tygodniach bank rozwiązał problem, montując przed urządzeniem specjalny schodek. Jak wam się podoba takie rozwiązanie?
(Marcin Guzik)