Zdjęcia z Palikotem, Grodzką, sprawa lobbingu a także "ciekawostka historyczna" o dziadku w UB: mieszk
Dziadek w UB i Palikot: to argumenty przeciwników Klinowskiego

Zdjęcia z Palikotem, Grodzką, sprawa lobbingu a także "ciekawostka historyczna" o dziadku w UB: mieszkańcy Wadowic mogą znaleźć w skrzynkach ulotkę poświęconą Mateuszowi Klinowskiemu.

W czwartek (27.11) mieszkańcy Wadowic mogli znaleźć w skrzynkach pocztowych ulotkę autorstwa Stowarzyszenia Rozwoju Gminy Wadowice im. Jana Pawła II, poświęconą osobie kandydata na fotel burmistrza w tych wyborach Mateusza Klinowskiego.

Znalazły się na niej zdjęcia Klinowskiego z Januszem Palikotem i Anną Grodzką  z komentarzem, linki do wideo "Brońmy honoru Wadowic!", słynny napis z referendum z 2013 roku "Precz z polityką lewicy i IWW" a także informacje podane ostatnio przez Gazetę Krakowską o lobbingu.

Co ciekawe sam Mateusz Klinowski odciął się już dosyć dawno od kontrowersyjnego polityka Twojego Ruchu, opisując sprawę w portalu NaTemat (zobacz: Oszukali mnie Palikot i Nowicka) a jakby tego było mało, sam Janusz Palikot na wieść o tym, że jego osobę wykorzystuje się w kampanii przeciwko Klinowskiemu, poparł jej kontrkandydata... Ewę Filipiak.

Zobacz: Szok! Janusz Palikot poparł... Ewę Filipiak!

Na ulotce nie zabrakło też "ciekawostki historycznej" gdzie "dwaj młodzi wadowiczanie, pasjonaci historii, dokonali niezwykle interesującego odkrycia".

Szperając w katalogach Instytutu Pamięci Narodowej dotyczących funkcjonariuszy aparatu bezpieczeństwa natrafili na Józefa Klinowskiego, funkcjonariusza UB, który przyjechał do Wadowic w 1951 roku. W katalogach IPN szukajcie nazwiska Klinowski Józef funkcjonariusz UB i SB. W zakładce dotyczącej informacji o funkcjonariuszu o przebiegu służy Józefa Klinowskiego dowiadujemy się że w okresie od 1.08.1951 do 15.01.1955 brał udział w walkach m.in. z Grupą Operacyjną AK "Zorza" (Armii Krajowej) pod dowództwem Jana Sałapatka ps. "Orzeł". - możemy przeczytać w ulotce.

Józef Klinowski to dziadek Mateusza Klinowskiego, czego zresztą sam wnuk nigdy nie ukrywał, podobnie jak i faktu, że jego przodek był funkcjonariuszem Służy Bezpieczeństwa.

W kampanii wyborczej powinien mierzyć się dorobek kandydatów i ich wizja rozwoju miasta. Sięganie po "dziadka z Wermachtu" świadczy o braku argumentów. Mój dziadek był więźniem kilku obozów, m.in. KL Auschwitz, i tak jak wielu młodych ludzi w tych czasach, po wyjściu z obozu podjął służbę w aparacie odbudowującego się państwa. Był porządnym człowiekiem i bardzo go ceniłem. Skoro sięgamy po tego typu argumenty, może warto zapytać panią Ewę Filipiak, co wtedy robili jej dziadkowie i jej mama? - mówi nam Mateusz Klinowski.

Czy tego typu kampania "na listy i ulotki" okaże się skuteczna? O tym dowiemy się już w niedzielę (30.11), kiedy w drugiej turze wyborów o fotel burmistrza Wadowic powalczy Ewa Filipiak i Mateusz Klinowski.

(MG)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+82 #1 Cycu 2014-11-27 18:32
Straszne to bidne...

Sama Ewa Filipiak nie potrafi nic więcej poza sianiem propagandy swoimi durnymi listami i żałosnymi filmami u Bieńska. Nawet nie ma na tyle odwagi, żeby spotkać się z kontrkandydatam i: nie spotkała się z Klinowskim, Jurczakiem ani Jończykiem a na to w Radio Kraków wysłała tego błazna dworskiego Kotarbę, który narobił nam wstydu.

Mam w dupię kim był dziadek Klinowskiego i Filipiak: mnie interesuje co mają do zaoferowania. Jak na razie widzę, że Filipiak po 20 latach już niewiele. Dlatego idę z całą rodziną w niedzielę na wybory i namawiam każdego, żeby głosował na Klina.
Cytować
-15 #2 Dosyctego 2014-11-27 18:40
Porażka. Nie ma na kogo głosować. Według mnie, ani pani Filipiak, ani pan Klinowski nie nadają się na fotel burmistrza Wadowic. I z całym szacunkiem, ale obrzucanie się błotem przed ludźmi jest na poziomie szkoły podstawowej, nie wyborów. Oni mają nas reprezentować? To ja chyba zmieniam powiat...
Cytować
+78 #3 volksdojcz 2014-11-27 18:45
Chory psychicznie Śtasiek z drugim wykształconym histerykiem jak wyjebali ulotkę to można boki zrywać. Kotarba zastanów się jak puszczasz takie paszkwile bo przez to twoja królowa Ewa będzie cierpieć. Takie macie nauki papieskie zakorzenione w sercach wy buraki poniemieckie. Jeden komuch z Huty a druga po matce lepiej nie gadać. Krowy pasać a nie politykę robić. Co na to wasi proboszczowie? Niech was trafi w tych wyborach wyborcza kula w łeb. Ja z rodziną głosuję na Klinowskiego bo dość mam takiego SKURWYSYŃSTWA jak wy odpieprzacie.
Cytować
+24 #4 samoa 2014-11-27 18:46
Cytuję Cycu:
Straszne to bidne...

Sama Ewa Filipiak nie potrafi nic więcej poza sianiem propagandy swoimi durnymi listami i żałosnymi filmami u Bieńska. Nawet nie ma na tyle odwagi, żeby spotkać się z kontrkandydatami: nie spotkała się z Klinowskim, Jurczakiem ani Jończykiem a na to w Radio Kraków wysłała tego błazna dworskiego Kotarbę, który narobił nam wstydu.

Mam w dupię kim był dziadek Klinowskiego i Filipiak: mnie interesuje co mają do zaoferowania. Jak na razie widzę, że Filipiak po 20 latach już niewiele. Dlatego idę z całą rodziną w niedzielę na wybory i namawiam każdego, żeby głosował na Klina.

Cycu! Mam jeszcze głębiej kto kim był w ubiegłym wieku! Ala ma kota, Filipiak ma Kocicha, Wadowice mają Klina!
Cytować
+34 #5 QWA WQA QWA 2014-11-27 18:52
Cytuję volksdojcz:
Chory psychicznie Śtasiek z drugim wykształconym histerykiem jak wyjebali ulotkę to można boki zrywać. Kotarba zastanów się jak puszczasz takie paszkwile bo przez to twoja królowa Ewa będzie cierpieć. Takie macie nauki papieskie zakorzenione w sercach wy buraki poniemieckie. Jeden komuch z Huty a druga po matce lepiej nie gadać. Krowy pasać a nie politykę robić. Co na to wasi proboszczowie? Niech was trafi w tych wyborach wyborcza kula w łeb. Ja z rodziną głosuję na Klinowskiego bo dość mam takiego SKURWYSYŃSTWA jak wy odpieprzacie.


RACJA!!!!!!

Józef Klinowski to dziadek Mateusza Klinowskiego, czego zresztą sam wnuk nigdy nie ukrywał, podobnie jak i faktu, że jego przodek był funkcjonariusze m Służy Bezpieczeństwa.

"NO I HUJ KOMU DO TEGO I Z TEGO KIM BYŁ DZIADEK - OSZOŁOMY !!!!!!!"
Cytować
+55 #6 Kazio 2014-11-27 18:57
Te ulotki są po prostu żenujące! A Kościół nadal popiera Ewę i jej sposoby działania! Totalne dno.. a potem się dziwią, że ludzie odchodzą od Kościoła.. tragedia i tyle! Ręce opadają. Indoktrynacja Kościoła, że Filipiak jest cacy a Klinowski bee. Co to k..ma być ?!? WADOWICZANIE OBUDŹCIE SIĘ!!! NIE DAJCIE SIĘ MANIPULOWAĆ ULOTKAMI WYSYŁANYMI PRZEZ KOMITET EF, BO SĄ ŻENUJĄCE, BEZNADZIEJNE I TOTALNIE PODŁE!
Cytować
-7 #7 nie głosuję 2014-11-27 19:08
Cytuję Dosyctego:
Porażka. Nie ma na kogo głosować. Według mnie, ani pani Filipiak, ani pan Klinowski nie nadają się na fotel burmistrza Wadowic. I z całym szacunkiem, ale obrzucanie się błotem przed ludźmi jest na poziomie szkoły podstawowej, nie wyborów. Oni mają nas reprezentować? To ja chyba zmieniam powiat...


Też mam dość Filipiak i Klinowskiego. To jakieś bagno jest, a nie polityka.
Cytować
+43 #8 street 2014-11-27 19:38
W mojej rodzinie był więzień KL Auschwitz, moja Mama straciła w KL Auschwitz większość swoich kolegów i koleżanek szkolnych z Wadowic, zwyczajnie, eksterminacja jak to wśród dobrych katolików, a że niemieckich ? Wasi Rodzice, Wasi Dziadkowie chodzili z moją Mamą do tej samej szkoły, może do tej samej klasy, spytajcie o liczebność klasy po wojnie, spytajcie !
nie wiem kim był i co robił pan Józef Klinowski , obrzydzenie mnie bierze na tak rozumiany kontakt z wyborcami pani Filipiak, to niby jak może zwyczajny obywatel odczytać pani przesłanie? ja to czytam "po trupach" , ile można mieć w sobie nienawiści?
Cytować
-5 #9 Andzia Grodzka 2014-11-27 19:39
Mateuszku ja Cie poprę, jak Janusz nie chce. Wiesz że musi teraz tłumaczyć się z marnych 2 mln. To dlatego paparł Ewę.
Cytować
-37 #10 Bibliofill 2014-11-27 19:43
Jestem w szoku nie znałem prawdziwych korzeni Klinowskiego.
Z tym lobbistą też niezłe jajco.
Cytować
+37 #11 .... 2014-11-27 19:49
Fakt, im bliżej II tury, tym gorzej. Też nie wiem na kogo mam oddać swój głos. Makulaturę do skrzynek wrzucają oboje kandydaci, z tym że od Pana Klinowskiego jest przemyślana i rzeczowa. Nie da się ukryć, że Pan Klinowski ma ciekawszą.kampa nię. Myślę, że wygra te wybory. Mam nadzieję, że jeśli wygra, to będzie miał na tyle siły i wytrwałości, by zrealizować swoje plany i cele jakie zapowiada.
Cytować
+5 #12 ja też chce 2014-11-27 19:50
kurteczka, nie mam ulotki, dajcie możliwość większego powiększenia zdjęć, żeby tekst poczytać.
Cytować
-16 #13 Andzie Grodzka 2014-11-27 19:52
Matii to Janusz i Wanda Cię oszukali, nie ja. Mnie się nie wstydź :lol:
Cytować
+41 #14 B.U.C. 2014-11-27 19:56
Uczciwie u Kocicha ?
Nigdy !
To Kociaszku napisz uczciwie, że w czasie kiedy Józef Klinowski siedział w obozie koncentracyjnym to dziadki twojej szefowej prowadziły restaurację tylko dla Niemców, a mamusia zabawiała oficerów.
Cytować
+17 #15 rowerzysta 2014-11-27 20:24
Sam twórca czarnego pijar-u pt. "Dziadek z Wermachtu" - Jacek Kurski, stwierdził "naród jest głupi i to kupi".
Cytować
+40 #16 paweł 2014-11-27 20:27
ludziska opamiętajcie sie gówno mnie obchodzi co robili dziadkowie obydwóch kandydatów na burmistrza liczy sie człowiek a Pan Klinowski to człowiek nie skorumpowany i madzre myślący niech pokaże jak bedzie rządził dajmy mu 4 lata i już!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!
Cytować
+9 #17 majka 2014-11-27 20:47
Wy tu o dziadku i innych głupotach, a Statyw chodzi jak paw i mówi głosem swego pana teraz mamy wszystko i powiat i gminę
Cytować
-25 #18 kurka 2014-11-27 20:48
Klinu nigdy!!!!!!!!! Nie wpuszcza się lisa do kurnika, nawet jak nuczy się gdakać
Cytować
+30 #19 justyn 2014-11-27 20:51
a co mnie obchodzi co było dziesiąt lat temu liczy się tu i teraz i dziś dla Wadowic a ta ulotka obrazuje tylko i wyłącznie tego kto ją rozpowszechnia byłem w kropce na kogo głosowac ale teraz to już wiem tylko Mateusz Klinowski!
Cytować
-16 #20 ptasi móżdzek 2014-11-27 21:02
@justyn
więcej już nie pal maryhy
Cytować
+15 #21 gonzo 2014-11-27 21:11
a jak to było kiedyś z kasjerką w gminie co ją posądzano o kradzież pieniędzy a okazało się że NO PRZYPOMNIJCIE SOBIE
Cytować
+34 #22 justyn 2014-11-27 21:12
@ptasi móżdzek
mały ten twój móżdzek! więc teraz dużymi literami MATEUSZ KLINOWSKI NA CIEBIE ODAJE GŁOS JA I CAŁA MOJA RODZINA RÓWNIEŻ SIOSTRA Z MĘŻYM PRZYJEŻDZA Z ANGLI BY NA KLINOWSKIEGO ODAC GŁOS!
Cytować
-22 #23 ptasi móżdżek 2014-11-27 21:29
@justyn
no tak, w grupie łatwiej znieść porażkę :-) :-) :-) a nerwosal macie zakupiony?????? ????????? ;-) ;-) ;-)
Cytować
+9 #24 Andrzej Petek 2014-11-27 21:53
Ja również tam byłem, i co? I nic. Nie jestem członkiem RP. - Trochę więcej o nich wiem i to wszystko, co w tym złego.
Cytować
+2 #25 profugo 2014-11-27 21:55
Homo homini lost est
Cytować
+21 #26 cameron 2014-11-27 21:58
Ogłaszam połowę sukcesu, kocicho spadło na grzbiet i NIGDY już więcej kocicha!!! Nadal podtrzymuję co napisałem przed pierwszą turą - uśmiechajmy się do wizerunku jaśnie nam jeszcze niedługo panującej, a w niedzielę zgodnie zagłosujmy na Klina. Niech się jeszcze raz ucieszy moje fotograficzne serce !
Cytować
-10 #27 ptasi móżdżek 2014-11-27 22:03
@justyn
no, Justynie nie poddawaj się!!!!!!. Wiesz tak myślę, że skoro do momentu ukazania się ulotki, nie wiedziałeś na kogo głosować ;-) , po ukazaniu zmobilizowałeś całą rodzinę, łącznie z siostrą i jej mężem z Anglii, którzy przyjeżdżają oddać głos ( jaki to przekrój czasowy??? 5 godzin??) to może przekonam Cię żebyście nie głosowali ;-) ;-) ;-) . aaa, sorki :lol: pisząc "ptasi móżdżek" nie chodziło mi o mój :P pozdrawiam
Cytować
+18 #28 historyk 2014-11-27 22:27
Mam nadzieje , że żyją jeszcze świadkowie wejścia do Wadowic w 1939 roku hitlerowców i przypomną kto na rynku, obecnym Placu Jana Pawła II deptał POLSKĄ FLAGĘ.
Cytować
-10 #29 ptasi móżdżek 2014-11-27 22:29
@cameron
o to tutaj jakaś szujka jest, a wiesz że szujki nigdzie nie są mile widziane. Ja Ci podam cały sukces: wynik wyborów

Francja elegancja 70%
Sweterkowy słodziak 30%
Cytować
+20 #30 dert 2014-11-27 22:42
O rodzinie Filipiakowej też można napisać ale to nie rodzina startuje na burmistrza. Cóż,arogancja do końca.To nawet nie jest śmieszne......
Cytować
0 #31 dert 2014-11-27 22:45
Cytuję historyk:
Mam nadzieje , że żyją jeszcze świadkowie wejścia do Wadowic w 1939 roku hitlerowców i przypomną kto na rynku, obecnym Placu Jana Pawła II deptał POLSKĄ FLAGĘ.

Daj na luz człowieku ....
Cytować
-15 #32 jarząbek 2014-11-27 22:54
Klinowski płacze bo się ulotka pokazała??? A kto pierwszą napisał ???
Cytować
+24 #33 fan Staszka 2014-11-27 23:07
A co mnie interesuje dziadek Mateusza. Dziadków rodziców sie nie wybiera na szczescie burmistrzów tak! A jak ktos sie boi bo sam nie potrafi stawic czoła w debatach bo nie ma nic do zaoferowania mieszkancom tylko posyła nie pierwszy raz klauna to jak chce zyskac głosy? Brawo p.EF gratuluje takie podejscia do mieszkanców i takiego rzecznika!
Cytować
-12 #34 ptasi móżdżek 2014-11-27 23:09
@jarząbek
Klinowski płacze żeby oszołomstwo zmobilizować, On sobie świetnie zdaje sprawę z przebiegu kampanii, na ulotkę też był przygotowany. To niestety niezwykle inteligentny i przebiegły gość, manipulant perfekcyjny. Ciekawe czym teraz się zajmuje naukowo? Może opisze ten swój elektorat, rzucający się do gardła każdemu kto śmie powiedzieć coś na guru.
Cytować
+6 #35 jarząbek 2014-11-27 23:13
Cytuję ptasi móżdżek:
@jarząbek
Klinowski płacze żeby oszołomstwo zmobilizować, On sobie świetnie zdaje sprawę z przebiegu kampanii, na ulotkę też był przygotowany. To niestety niezwykle inteligentny i przebiegły gość, manipulant perfekcyjny. Ciekawe czym teraz się zajmuje naukowo? Może opisze ten swój elektorat, rzucający się do gardła każdemu kto śmie powiedzieć coś na guru.
Teraz mamy egocentrycznego guru i kaznodzieję w duecie-sekta gotowa,wyznawcy czekają
Cytować
+10 #36 Wadowiczanin 2014-11-27 23:17
Ludzie!!! Nie mieszajcie w obecną politykę i życie byłego ustroju.Czy możemy brać odpowiedzialnoś ć za przeszłość naszych dziadków,ojców, matki,babki.... Opamiętajmy się! Żeby naszych dzieci kiedyś ktoś nie rozliczał za to gdzie i z kim pracujemy,bo czasem życie nas do tego zmusza...Taka Polska. Wiecznie patrzymy w tył,a nigdy w przód.Ten kraj jak tak dalej pójdzie zniknie przez nas samych
Cytować
-1 #37 ptasi móżdżek 2014-11-27 23:22
@jarząbek
tak, masz racje. Wszystkie elementy sekty są gotowe. Aż strach się bać.
Cytować
+15 #38 Klinowski !!! 2014-11-27 23:41
Żenada! EF to dno Demokracji! Jest tylko JEDEN KANDYDAT MATEUSZ KLINOWSKI! Wadowice O pamiętajcie się !!!!
Cytować
+3 #39 Koniczyna8923 2014-11-27 23:59
Nie ma nikogo interesującego do głosowania. Tak czy inaczej Wadowice beda sie wyludniac... i to nie tylko Wadowice bo cała Polska. To nie jest kraj do życia.
Cytować
0 #40 ptasi móżdżek 2014-11-28 00:00
@Klinowski!!!
a co to justynie zmieniłeś nicka??? :-)
Cytować
+9 #41 zprawozmywak 2014-11-28 00:10
Co do przeszłości kandydatki:

Jak donoszą źródła - dwóch obiecujących historyków dotarło do informacji, że rodzice lub dziadkowie Ewy Filipiak byli folksdojczami!
Cytować
-2 #42 ptasi móżdżek 2014-11-28 00:17
@zprawozmywak
a to prawie jak dziadkowie z wermachtu ;-) ;-) A kto wtedy wygrał???? :lol: :lol: :lol:
Cytować
+10 #43 Klinowski !!! 2014-11-28 00:21
30 listopada 2014 ! Ostatnia szansa na zmianę na lepsze! Klinowski!!!
Cytować
+1 #44 zprawozmywak 2014-11-28 00:22
Ruskie?
Cytować
-2 #45 ptasi móżdżek 2014-11-28 00:36
@zprawozmywak
:-) :-) ruskie :lol:
Cytować
+4 #46 #42 2014-11-28 04:26
Cytuję ptasi móżdżek:
@zprawozmywak
a to prawie jak dziadkowie z wermachtu ;-) ;-) A kto wtedy wygrał???? :lol: :lol: :lol:


NO WERMACHT !!! I TAK BĘDZIE 30.11. ROKU PAŃSKIEGO 2014
z POCZĄTKIEM CISZY WYBORCZEJ NA CZEŚĆ MATEUSZA MOŻECIE ZACZĄĆ ŚPIEWAĆ STO LAT !!!!
TO NIE JEST ZABRONIONE !!! :D :D :D :lol: :lol: :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=AWu2tdo0kP8
Cytować
+3 #47 Do kocicha 2014-11-28 06:47
Kiedyś i tak przegracie.I co wtedy?
Cytować
+11 #48 kres 2014-11-28 07:21
Sięganie do dziadka Mateusza Klinowskiego, jak to czyni ferajna E. Filipiak i S. Kotarby, to obrzydliwość. Alfred Miodowicz był przewodniczącym komuszych związków zawodowych a jego syn Konstanty Miodowicz był zakonspirowanym działaczem Solidarności wysokiego szczebla. Postępując jednak zgodnie z moralnością magistrackiej propagandy należałoby zainteresować się babcią Ewy Filipiak. Czy wtedy byłoby ciekawie dla Ewy Filipiak? Kotarba i spółka! Skończcie z chamstwem!
Cytować
-2 #49 ja 2014-11-28 07:39
Cytuję kres:
Sięganie do dziadka Mateusza Klinowskiego, jak to czyni ferajna E. Filipiak i S. Kotarby, to obrzydliwość. Alfred Miodowicz był przewodniczącym komuszych związków zawodowych a jego syn Konstanty Miodowicz był zakonspirowanym działaczem Solidarności wysokiego szczebla. Postępując jednak zgodnie z moralnością magistrackiej propagandy należałoby zainteresować się babcią Ewy Filipiak. Czy wtedy byłoby ciekawie dla Ewy Filipiak? Kotarba i spółka! Skończcie z chamstwem!

Kostek Miodowicz. właśnie przez różnice w światopoglądzie , właściwie wyrzekł się ojca. Klinowski - dziadka podziwia jako wspaniałego człowieka. To chyba jest różnica
Cytować
+9 #50 katon 2014-11-28 07:53
Panie Kotarba! Pani Filipiak!
A dlaczegóż to nie biegniecie do sądu z powodu wpisów internautów nr 14 i 41 ? Przecież jest przyśpieszony tryb wyborczy w jakim sądy rozpatrują pozwy! Macie wy honor? Klinowskiemu wyciągacie dziadka a co z przodkami EF , zobrazowanymi pod wpisami 14 i 41 ?
Cytować
+2 #51 rais 2014-11-28 07:58
Odpowiedź na wpis nr 49 !
Nie konfabuluj! Konstanty Miodowicz nigdy nie potępił ojca i zawsze wyrażał się o nim z szacunkiem. Jesteś kłamcą.
Nie ubliżaj K. Miodowiczowi, że wyrzekł się ojca. A czy EF wyrzekła się babci? Nawiązuję do wpisów nr 14 i 41.
Cytować
-11 #52 Pamiętamy o AK 2014-11-28 08:09
Panowie i Panie nie zapominajcie o tysiącach polskich żołnierzy Armii Krajowej więzionych, torturowanych i mordowanych przez władze komunistyczne.

Teraz wybielanie życiorysów i bagatelizowanie historii jest nie na miejscu.
Cytować
+5 #53 ja 2014-11-28 08:38
Cytuję rais:
Odpowiedź na wpis nr 49 !
Nie konfabuluj! Konstanty Miodowicz nigdy nie potępił ojca i zawsze wyrażał się o nim z szacunkiem. Jesteś kłamcą.
Nie ubliżaj K. Miodowiczowi, że wyrzekł się ojca. A czy EF wyrzekła się babci? Nawiązuję do wpisów nr 14 i 41.

jeżeli masz rację, to przepraszam. Choć ja odnoszę inne wrażenie, a Kostka znam (znałem) od 1981r.
Cytować
-13 #54 kłamca Klinowski 2014-11-28 09:59
http://pressmix.eu/index.php/2014/11/28/zaglosuje-na-ewe-filipiak-jak-kazdy-komu-zalezy-na-rozwoju-wadowic/#more-73547

tak wygląda prawda o dziadku Klinowskiego - wybitnym wadowickim ubeku,

a tak o samym kłamczuszku-mat euszku (niestety Wyroba miał rację - Klinowski Mateusz to kłamca, kłamie do ostatniego dnia)

http://pressmix.eu/index.php/2014/11/28/mateusz-klinowski-jest-zawodowym-lobbysta-mac-potwierdza-rejestracje/

a o samym mateuszku-kłamc zuszku redaktor Skowron reklamując jako kandydata na urząd burmistrza Wadowic przypomniał w dzisiejszym Dzienniku Polskim, że sam Mateusz Klinowski deklaruje się jako zadeklarowany konsument narkotyków. Co to znaczy, że MATEUSZEK-KŁAMC ZUSZEK ĆPA, TYLKo go nikt ni e złapał, gdzie to będzie w Urzędzie miasta wadowice robił?
Cytować
+7 #55 ikra styczniowa 2014-11-28 10:06
Większa kłamczuszka Filipiakowa:

http://pressmix.eu/index.php/2014/11/27/nie-zaglosuje-na-ewe-filipiak-i-namawiam-na-to-samo-kazdego-glosuje-za-zmianami-oddam-glos-na-doktora-mateusza-klinowskiego/
Cytować
+6 #56 cisek 2014-11-28 10:10
No i o dziwo w Wadowicach , wśród propagandzistów Ewy Filipiak, pojawił się nam nowy Pawlik Morozow, ekstremalny komunista. Widać, że S. Kotarba ma się czym pochwalić. To już jest szczyt degeneracji magistrackiej ferajny. Internauta spod wpisu nr 49 uważa, ze Konstanty Miodowicz powinien wyrzec się swojego ojca Alfreda z powodu różnic w poglądach politycznych.
Cytować
+5 #57 Szymek 2014-11-28 10:12
Wpis nr 54 to Wyroba
Cytować
+13 #58 Do kocicha 2014-11-28 10:16
Ewka i kocicho zeszli do poziomu włochatej gnidy :D :D :D
Cytować
+3 #59 ja 2014-11-28 10:21
Cytuję cisek:
No i o dziwo w Wadowicach , wśród propagandzistów Ewy Filipiak, pojawił się nam nowy Pawlik Morozow, ekstremalny komunista. Widać, że S. Kotarba ma się czym pochwalić. To już jest szczyt degeneracji magistrackiej ferajny. Internauta spod wpisu nr 49 uważa, ze Konstanty Miodowicz powinien wyrzec się swojego ojca Alfreda z powodu różnic w poglądach politycznych.

już napisałem - skoro wiesz lepiej, to przepraszam. Ja jednak - pozwól, pozostanę przy swoim

btw: wcale nie uważam i wcale nie pisałem, że Miodowicz powinien wyrzec się ojca.
Cytować
+11 #60 Avro Lancaster 2014-11-28 10:27
Jak to się mówi,"jaką bronią władasz od takiej broni giniesz".To nie kampania wyborcza tylko "żygociny i wypociny",ciężk o się to czyta.Poziom poniżej krytyki.Co jest w tym stołku burmistrza takiego magicznego ,że walka idzie na" śmierć i plucie" .Opamiętajcie się,życie jest takie krótkie i może być takie piękne a przeznaczenia nikt nie odwróci i nie nam go odmieniać.
Cytować
-5 #61 Mietek 2014-11-28 10:53
Cytuję historyk:
Mam nadzieje , że żyją jeszcze świadkowie wejścia do Wadowic w 1939 roku hitlerowców i przypomną kto na rynku, obecnym Placu Jana Pawła II deptał POLSKĄ FLAGĘ.

Czyżby Jan Paweł II?
Cytować
+14 #62 Mariusz Woźniak 2014-11-28 10:57
Homo sovieticus to wg Księdza Tischnera postkomunistycz na forma ucieczki od wolności, od wolności świadomej i odpowiedzialnej . W wadowickim wydaniu jest to raczej homo filipiakus, kształtowany od 20 lat przez pęta rożnych uzależnień i straszenie Bogiem. A najbardziej przerażające i odrażające w tym jest to, że to kształtowanie albo raczej pranie mózgu dokonywane jest przez ludzi, którzy otrzymali władzę żerując na etosie Solidarności i religii, rozumianych przez nich niestety tylko i wyłącznie jako środki do "panowania nad duszami", a nie wartości budujące świadomość społeczną ogółu i określające moralne zasady postępowania. Bogu na chwałę traktują więc społeczność jak stado bezwolnych owiec, którym do życia wystarczy tylko powietrze, woda i pastwisko. Trzeba z tym skończyć i powiedzieć: nie daję na to mojego przyzwolenia !
Cytować
+13 #63 Niger 2014-11-28 11:50
Edwardy i Szkutniki po raz koleiny wspierają Filipiak w jej kolejnym skoku po władzę. Szok!!!! tak jak przed laty utopili Malczyka tak i teraz próbują ryć pod Klinowskim ..Nic z z tego metody z przed lat sa na poziomie Kotarby .Widać wszystkim tym panom zależy na kontynuacji układu . WSTYD !!!!!!!!! STARE pierniki .
Cytować
+13 #64 Bronek 2014-11-28 12:08
Szanowni Internauci!
Opamiętajcie się. Nie zajmujcie się okupacyjną przeszłością babci Ewy Filipiak ani dziadkiem Mateusza Klinowskiego. To podłe. Mateusz Klinowski jest wykładowcą UJ , osobą szanowaną na tej zasłużonej uczelni a jakiś idiota internauta (bo jak go inaczej określić) rozpacza, że Mateusz Klinowski w Urzędzie Miasta Wadowice będzie potworem. Urzędowi Miejskiemu w Wadowicach, z uwagi na brylowanie w nim S. Kotarby, J. Cholewki , Ewy Filipiak zbyt daleko do Wersalu.
Cytować
+7 #65 ysk 2014-11-28 12:19
A dziadek Ewusi był folksdojczem , a ojciec był bandziorem mordującym Polaków. Brzydzę sie tą krową!
Cytować
+6 #66 Do kocicha 2014-11-28 12:29
A kudłaty to wadowicka GNIDA :D
Cytować
+10 #67 Hans Kloss 2014-11-28 12:45
kudłaty!....ty Świnio!!!! :P
Cytować
+10 #68 Mietek 2014-11-28 13:09
Ale powiedzcie mi co na to księża proboszczi, bo ciekawość mnie zżera, a do kościoła nie chodzę :)
Cytować
+12 #69 gonzo 2014-11-28 14:17
księża przygotowywują się do skubania owieczek zaczną po świętach zbierać koperty
Cytować
+6 #70 Strażak Z Kleczy 2014-11-28 16:34
Cytuję ja:
Cytuję kres:
Sięganie do dziadka Mateusza Klinowskiego, jak to czyni ferajna E. Filipiak i S. Kotarby, to obrzydliwość. Alfred Miodowicz był przewodniczącym komuszych związków zawodowych a jego syn Konstanty Miodowicz był zakonspirowanym działaczem Solidarności wysokiego szczebla. Postępując jednak zgodnie z moralnością magistrackiej propagandy należałoby zainteresować się babcią Ewy Filipiak. Czy wtedy byłoby ciekawie dla Ewy Filipiak? Kotarba i spółka! Skończcie z chamstwem!

Kostek Miodowicz. właśnie przez różnice w światopoglądzie, właściwie wyrzekł się ojca. Klinowski - dziadka podziwia jako wspaniałego człowieka. To chyba jest różnica

No to chyba dobrze, że nie wypiera się własnego dziadka. Przecież to jego rodzina. Chciałbyś żeby Mateusz był jak komunista. Pawka Morozow, co zadenuncjował własnego ojca za to ,że ukradł komunistom jedzenie dla niego?? Zanim coś powiesz to pomyśl. Każdy ksiądz ci to powie, że w rodzinie powinni się wszyscy wspierać, bo rodzina jest najważniejsza. I można się z kimś nie zgadzać, ale trzeba się szanować.
Cytować
+3 #71 Strażak Z Kleczy 2014-11-28 16:36
Cytuję gonzo:
księża przygotowywują się do skubania owieczek zaczną po świętach zbierać koperty

Cytuję gonzo:
księża przygotowywują się do skubania owieczek zaczną po świętach zbierać koperty

To nie daj i nie szemraj.
Cytować
+1 #72 gonzo do strażaka 2014-11-28 17:27
i tak im nic nie dam i nie chcę też od was kalendarzy bo zaraz to przepijecie tyle w temacie
Cytować
-3 #73 ptasi móżdżek 2014-11-28 19:07
@42
STO LAT, STO LAT, STO LAT NIECH ........
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO :-) :-) :-)
A to ślub czy urodziny??????? ? :lol: :lol: ;-)
Cytować
+4 #74 hie hie 2014-11-29 10:42
DLA MNIE JEDYNA OPCJA KLINU DZIEKUJE ! :)
Cytować
+6 #75 Wiek 2014-11-29 12:18
"Granie"na niskich instynktach wyborców uważam za bardzo naganne. Celują w tym obie strony a ja mimo to wierzę w zbiorową mądrość wyborców , która potrafi oprzeć się wymysłom plakatów ulotek itp.Wiele działań popierających może przynieść odwrotny skutek - np poparcie w kościołach , plakat z zarobkami czy ostatnia ulotkach o przodkach.Chcia łbym aby burmistrzem został ten kandydat , który osiągnie zdecydowane poparcie większości przy urnie a nie w interneci ale by tak się stało musimy iść wszyscy do wyborów.
Cytować
Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Redakcja portalu WadowiceOnline.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników. Komentarze o charakterze gróźb, personalne ataki oraz komentarze zakłócające dyskusję (trolling, spam) będą usuwane.