Już prawie 600 podpisów pod wnioskiem o zwołanie referendum udało się zebrać grupie referendalnej,
Trwa zbiórka podpisów pod wnioskiem o referendum

Już prawie 600 podpisów pod wnioskiem o zwołanie referendum udało się zebrać grupie referendalnej, która chce odwołać burmistrz Ewę Filipiak oraz radnych Rady Miejskiej w Wadowicach przed upływem obecnej kadencji.

Jak już pisaliśmy, od 17 czerwca trwa w Wadowicach zbiórka podpisów pod wnioskiem o zwołanie referendum w sprawie odwołania burmistrz Ewy Filipiak i radnych Rady Miejskiej.

Zobacz: Chcą odwołać Ewę Filipiak. Grupa referendalna już powstała

Jak dowiadujemy się, grupie referendalnej złożonej z 9 członków "Stowarzyszenia Inicjatywa Wolne Wadowice" (Zofia Siłkowska, Anna Siłkowska, Bolesław Kot, Leon Jamrożek, Tadeusz Szczepański, Krzysztof Zmysłowski, Zbigniew Jurczak, Kamil Świątek, Mateusz Klinowski) udało się zebrać prawie 600 podpisów. W niedzielę (23.06) rozłożyli na placu Jana Pawła II swój punkt, gdzie rozdawano ulotki i informowano mieszkańców o powodach organizowania referendum. Jak udało nam się zaobserwować, wywołał on sporą nerwowość u niektórych wadowickich urzędników i cieszył się on nawet sporym zainteresowaniem. Przyciągnął rówież uwagę dziennikarza TVN Tomasza Zubilewicza, który pojawił się w Wadowicach wraz ze swoją ekipą telewizyjną z okazji IX wadowickiego półfinału Festiwalu Smaku.

"Podpisy mieszkańców Gminy popierających wniosek o zwołanie referendum zbieramy do 17 sierpnia. Podpisać może się każdy, kto ma skończone 18 lat. Nazwiska popierających referendum nie będą znane burmistrz ani radnym - wgląd do nich mają wyłącznie pracownicy Komisji Wyborczej w Krakowie. Zapraszamy do poparcia inicjatywy odwołania władz miasta - najwyższy czas" - mówi nam dr Mateusz Klinowski, radny i jeden z członków grupy referendalnej, która chce odwołać burmistrz Ewę Filipiak i Radę Miejską w Wadowicach.

Jak informują organizatorzy referendum, uzasadnieniem jego organizowania są rażące nieprawidłowości w pracy organów gminy, arogancja i brak szacunku dla mieszkańców ze strony pełniących funkcje publiczne osób. Grupa referendalna zarzuca burmistrz Wadowic Ewie Filipiak również zmarnowanie szansy na rozwój miasta.

Aby wogóle doszło do zorganizowania referendum w Wadowicach, trzeba zebrać około 3200 podpisów. Czy "Inicjatywie Wolne Wadowice" uda się zebrać wymaganą ich ilość? Zobaczymy.

(MG)


NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+24 #1 Mieszkaniec 2013-06-26 17:42
Kocicho "2700" na plakacie cudne. Trzymam kciuki, aby się udało
+22 #2 Ciekawski 2013-06-26 17:48
Co to za awantura na rynku była przy miejscu zbiórki podpisów? Podobno poseł "2700", asystent "1650 zł" i to rude rozdarte coś tam się przepychali. Wie ktoś?
-18 #3 Ziomek 2013-06-26 17:53
podpisy tylko do wglądu komisji wyborczej ?? A kto w komisji jest ? Matka jednego z pracowników urzędu... chyba wiadomo którego.

Gdzie więc problem wziąć i skopiować kartki dla Kocicha ??
+19 #4 Kalwaryjskie Rymy 2013-06-26 17:54
Koci koci łapci
nie oszuka już kocicho babci
że komuna jej zagraża
że klinu Papieża obraża

trzeba wziąć się do roboty
bo zbliżają się kłopoty
na referendum oficjalnie
pójdą ludzie gremialnie

dość tego dworu rządów mają
ich klakierów też odwołają
dobra nowina Rodacy
kocicho szukać musi pracy

miejską radę naprawimy
szczura z rady przepędzimy
niech do pracy się zaciągnie
może kiedyś coś osiągnie

dyrektory basenowe
też wymieni się na nowe
żeby owy popracował
i honoru część zachował

kierowniczka PoPiSowa
co po kątach się chowa
nie będzie już wadzić
inwestycje niech prowadzi

kiedy już nie będzie kliki
wezmą się do pracy kierowniki
układ władzy zlikwidójmy
referendum się nie bójmy
+15 #5 Tereska 2013-06-26 18:19
Cytuję Ziomek:
podpisy tylko do wglądu komisji wyborczej ?? A kto w komisji jest ? Matka jednego z pracowników urzędu... chyba wiadomo którego.

Gdzie więc problem wziąć i skopiować kartki dla Kocicha ??

W tym, że to przestępstwo i watpię zeby kobieta poza utratą pracy ryzykowała sprawę karną. I to dla kogo? Nie warto.
+22 #6 Zeno 2013-06-26 18:26
Cytuję Ciekawski:
Co to za awantura na rynku była przy miejscu zbiórki podpisów? Podobno poseł "2700", asystent "1650 zł" i to rude rozdarte coś tam się przepychali. Wie ktoś?

Kocicho czaił się za drzewem bo ludzie go wyśmiali jak pokazał się w okolicy stolika. Bał się dalej wystawiać na wyśmianie i jawne kpiny z niego. Ludzie i tak śmiali się z jego "ukrywania się" za drzewem. Wysłali więc urzędniczkę żeby coś z tym zrobiła bo to ona współorganizowa ła "smaki".
Kobieta straciła nerwy i zaczęła karczemną awanturę, którą uwieczniono na kamerze. Mam nadzieję, że pójdzie w internet. Generalnie pokazali swoją bezsilność i szczeniackie zachowanie. Asystent o mały włos nie zaliczył śliny na paszczę, chark od obcej nie znanej mi osoby przeszedł bokiem.
+12 #7 Rzecznik Magistratu 2013-06-26 18:28
Ziomek to defetysta.
+10 #8 Miłośnik magistratu 2013-06-26 18:44
A mnie tylko ciekawi, kto z imienia i nazwiska już się podpisał? :lol: ;-)

Zdjęcie z Tomkiem genialne, lewicę szlag trafi.
-5 #9 Kerry 2013-06-26 18:56
Nie jestem fanem Pani Filipiak,ale zamiast organizować referendum może lepiej zmobilizować się w końcu podczas wyborów?To już o ile się nie mylę piąta kadencja Pani burmistrz a żadnego zamachu stanu w naszych Wołkowicach sobie nie przypominam...
+11 #10 Relikwie i Wąsy 2013-06-26 19:00
Cytuję Kerry:
Nie jestem fanem Pani Filipiak,ale zamiast organizować referendum może lepiej zmobilizować się w końcu podczas wyborów?To już o ile się nie mylę piąta kadencja Pani burmistrz a żadnego zamachu stanu w naszych Wołkowicach sobie nie przypominam...


Właśnie temu służy referendum - mobilizowaniu się na wybory. Jeżeli nawet się nie uda, ludzie przynajmniej poczują, że w kupie siła. I w czasie wyborów rozliczą Carycę i jej zwierzyniec.
+19 #11 Żona prezesa 2013-06-26 19:11
Wcale nie zrobiłam awantury, to prowokacja lewaków żebyśmy z kocichem w spokoju nażreć się nie mogli na tej imprezie.
+2 #12 Kerry 2013-06-26 19:25
Cytuję Relikwie i Wąsy:
Cytuję Kerry:
Nie jestem fanem Pani Filipiak,ale zamiast organizować referendum może lepiej zmobilizować się w końcu podczas wyborów?To już o ile się nie mylę piąta kadencja Pani burmistrz a żadnego zamachu stanu w naszych Wołkowicach sobie nie przypominam...


Właśnie temu służy referendum - mobilizowaniu się na wybory. Jeżeli nawet się nie uda, ludzie przynajmniej poczują, że w kupie siła. I w czasie wyborów rozliczą Carycę i jej zwierzyniec.

Ciekawy sposób rozumowania...P ięć razy się Wam nie udało zmobilizować na wyborach.Typowo polskie podejście do tematu.Bez powstania się nie da...Ale życzę powodzenia.Do sześciu razy sztuka tym razem...
+1 #13 Stanisław 2013-06-26 19:36
Oto prognoza polityczna dla Wadowic jednego z działaczy regionalnych struktur PIS zachodniej Małopolski: Może do referendum nie dojdzie albo przegrają z frekwencją, ale będzie "pęknięcie" i to poważne.Być może już w trakcie kampanii referendalnej wyłoni się poważny kandydat centroprawicowy z własnym zapleczem na burmistrza. Gdyby tak się stało, to Szydłowa i jej koledzy nie mogli by tego zlekceważyć. Zdaniem mojego rozmówcy, klucz do zmiany władzy w Wadowicach zależy w znacznym stopniu nie tylko od mobilizacji wyborców, ale także od zdania centrali PIS w Warszawie. Jeżeli uda się dokończyć sprawę w Elblągu, Łodzi czy Warszawie, to na zasadzie efektu "kuli śnieżnej", w dobie społeczeństwa informatycznego , pójdą również Wadowice.
-27 #14 w Elblągu wygrało PO 2013-06-26 20:19
Ruch Palikota który wystawił komitet WOLNY ELBLĄG przerżnął z kretesem. Ludzie nie dali się nabrać na nazwę WOLNY ELBLĄG. W Wadowicach będzie podobnie Wolne Wadowice też przerżną, ale odegrają jedną ważną rolę, bo dzięki chamskim atakom zjednoczą wokół obecnej burmistrz cały obóz patriotyczny i prawicowo-katol icki.

Wczoraj odbyło spotkanie Papieskich Wadowic, w którym wzięło udział blisko 200 osób. Burmistrz miała owację na stojąco i mocne zapewnienia o poparciu. Na opozycji lewicowej nie pozostawiono suchej nitki. Wezwano wadowiczan do bojkotu lewego referendum i do rozliczenia inicjatorów przez których zostaną zmarnowane olbrzymie środki. Solidarność chce pikietować i protestować przeciwko lewicy spod znaku kota.
+24 #15 como 2013-06-26 20:46
Wolny Elbląg poległ bo z referendum lokalnego zrobili wybory krajowe .Naściągali liderów klakierów i poszło .A dodatkowo to w tym Elblągu są wyraziste struktury PiS ,PO , SLD czego o Wadowicach powiedzieć nie można . Tutaj listy większości komitetów od PiS po PO układa jeden człowiek . Dlatego nikt z tych ugrupowań wygrać nie może bo jaśnie wielmożny Stanley nie pozwoli. Świetna to wiadomość dla Wolnych Wadowic bo z tak pewnym siebie przeciwnikiem łatwiej jest wygrać. Proszę nie upraszczać w IWW też są ludzie o poglądach prawicowych i konserwatywnych ,Tak jak wszędzie są i katolicy . Dlatego pranie mózgów przez Kotarbę że ,,to środowiska lewicowe robią rozróbę' ma tyle wspólnego z prawdą co świadectwo pobożności Burmistrz Wadowic . :-*
-6 #16 stachu 2013-06-27 01:14
Co do referendum to ludzie zastanowcie sie szkoda papieru poczekajcie na wybory i pokarzcie kto tu mocny
+8 #17 stachu 2013-06-27 01:19
Duzo gadania i rok za rokiem leci a filipiakowa dalej na fotelu siedzi
+22 #18 Rzecznik Magistratu 2013-06-27 08:47
#14 w Elblągu wygrało PO
Gdzie to spotkanie się odbyło i dlaczego było tajne? Czy obecnej władzy tródno jest "zorganizować" tzw spotkanie, na którym będzie 200 osób swoich? czyt. pewnych.
Jestem za demokratyczną debatą. Czego obawia się władza, która takiej debaty nie chce prowadzić? Uchwały rady są dowodem zamknięcia się na debatę publiczną, na zamknięcie ludziom ust.
To co przeczytałam o rozliczeniu olbrzymich kosztów, wygląda mi na zakumoflowaną informację o szykowanej zemście na inicjatorach referendum. Czy to już szantaż? Czy ostrzeżenie? Jeżeli tak ma wyglądać ocena ustawowego demokratycznego prawa referendalnego, to niech publicznie władze Wadowic wystąpią i oświadczą, że to prawo nie należy się Mieszkańcom Wadowic do czasów zakończenia rządów przez obecną władzę.
Solidarność chce pikietować - czyli kto? Urzędniczka, szefowa "S" w urzędzie, której właśnie kupiono (180 000,00PLN), wyremontowano(b lisko 40 000,00PLN) i przydzielono mieszkanie 70mkw w centrum po 3PLN/mkw? Radna prowadząca stowarzyszenie? Prezes wodociągów miejskich? Przewodniczący "S" i Rady Szczur?Itd. więc się nie dziwię.
Będą bronić swoich przywilejów. Gdzie była "S" jak ludzie alarmowali w sprawie Maspex? Może Szczur stał w kolejce po soczki na bieg? Wadowicka "S" zdominowana jest obnecnie jak i PiS przez osoby umiejscowione w strukurach zależnych finansowo od burmistrza. Wodociągi, Komwad, Termowad itp. Sprawdźmy ilu obecnych "działaczy" "S" zasiada w różnych radach nadzorczych spółek miejskich.
Niech sobie są nie zależy mi na tym kto za ile lub za co ma takie życie jak ma, zależy mi na jawności działań, na traktowaniu ludzi z należnym im szacunkiem, na tym aby nikt nie miał prawa do nazywania siebie jedynym sprawiedliwym, a kto nie ze mną ten lewak, komuch itp. Czy to tak trudno zrozumieć, że ludzie wykszałceni mają dość bufonady ze strony tych, którzy do piastowania ważnej funkcji poza zawodówką mają przeszłość? Dzisiaj to nie wystarcza,tym bardziej, że traktowanie przez nich innych cechuje buta. Obecnej władzy trudno zrozumieć, że ludziom, którzy popierają referendum może chodzić o coś innego niż władza, a to przez patrzenie na rzeczywistość z własnej perspektywy. Myślę, że to również strach przed nieznanycm. Ci rządzący nie rozumieją wg mnie, że godność przypisana i należna jest każdemu człowiekowi.
Kim Pani jest Pani Filipiak i Pan Panie Kotarba, kto dał wam prawo do traktowania ludzi w taki sposób?
Kto dał wam prawo do takiego wywyższania się? Według mnie nie rozumiecie niczego co się dzieje, ludzie pójdą do referendum powodowani odzyskaniem godności osobistej, wyzwoleni ze zniewalającego strchu. Wypowiedź taka jak w Kleczy Dolnej to nic innego jak zamykanie ludziom ust przez straszenie "publicznym napiętnowaniem" . Rozsiewanie informacji przez plotkę, pocztą pantoflową o tym kto komuch i wróg służy równiez temu aby ludzie bali się takiego napiętnowania i idących za tym konsekwencji. Tak więc pójdę do referendum bo jest moim prawem, popieram je bo jest moim prawem i nie muszę się z tego tłumaczyć. Pójdę bo nie chcę w Radzie ludzi niemych, którzy wcześniej znają wyniki głosowania (jak przewodniczący Szczur).
Dzisiaj dla mieszkańców mniej ważne jest kto rządzi niż jak rządzi i jak ich traktuje.
Macie tak wielkie poparcie więc je potwierdźcie w referendum i namawiajcie do frekfencji.Nie starajcie się wygrać przez nieobecność. Nieobecni nie mają racji - Kongres Wiedeński IV rozbiór Polski.
Wyniki referendum przyjmę z pokorą.
-4 #19 Goliat 2013-06-27 09:19
Banda idiotów.
+4 #20 Hefajstos 2013-06-27 09:26
Cytuję Goliat:
Banda idiotów.


Kogóż to masz na myśli, Goliacie?
+8 #21 Hefajstos 2013-06-27 09:27
Cytuję stachu:
Duzo gadania i rok za rokiem leci a filipiakowa dalej na fotelu siedzi


Przecież to tylko od nas zależy, aby wreszcie z tego fotela zeszła!
-23 #22 zuzanna o. 2013-06-27 10:09
Jak informują organizatorzy referendum, uzasadnieniem jego organizowania są rażące nieprawidłowośc i w pracy organów gminy, arogancja i brak szacunku dla mieszkańców ze strony pełniących funkcje publiczne osób.
Jakież to uzasadnienie? Czy na tyle kontroli organów państwowych chociaż jedą nieprawidłowość wykazano? Co to znaczy arogancja - to, że urzędnicy nie pozwolą z pieniedzy gminy finansować prywatnych odpływów kanalizacyjnych - to jest arogancja? To jest sumienność w wykonywaniu obowiązków przeż magistrat. Reszta to czyste slogany. Nikt mądry kto umie czytać nie nabierze sie na takie argumenty. Burmistrz zawsze ma czas dla mieszkańców, w tygodniu i wszystkie wolne dni poświęca mieszkańcom. 600 podpisów to żeście sciągli od kolesiów - to najłtwiej. Zobaczymy jak dalej wam pójdzie. Wadowiczanie omijajcie judaszów. Nigdy Wadowice i gmina nie była tak piekne jak za Filipiakowej.
+13 #23 Mateusz Klinowski 2013-06-27 10:45
@zuzanna (czyt. panna bez wąsa)

Pełne uzasadnienie organizacji referendum można znaleźć m.in. tutaj:

http://inicjatywawadowice.pl/referendum-w-wadowicach/

Widzę tam same konkrety - potwierdzone dokumentami, obiektywnymi rankingami i wyrokami sądów.

Nieprawidłowośc i jest bez liku. Przez lata będziemy jeszcze płacić rachunki za rządy Filipiak, Kotarby, Ramosów i Makuchów.

A o tyn, jak burmistrz traktuje mieszkańców to ludzie mi często opowiadają. Podam jeden przykład - Grzyb i sprawa siekiery. Wstyd!
+19 #24 bulwers 2013-06-27 10:47
Cytuję zuzanna o.:
Jak informują organizatorzy referendum, uzasadnieniem jego organizowania są rażące nieprawidłowości w pracy organów gminy, arogancja i brak szacunku dla mieszkańców ze strony pełniących funkcje publiczne osób.
Jakież to uzasadnienie? Czy na tyle kontroli organów państwowych chociaż jedą nieprawidłowość wykazano? Co to znaczy arogancja - to, że urzędnicy nie pozwolą z pieniedzy gminy finansować prywatnych odpływów kanalizacyjnych - to jest arogancja? To jest sumienność w wykonywaniu obowiązków przeż magistrat. Reszta to czyste slogany. Nikt mądry kto umie czytać nie nabierze sie na takie argumenty. Burmistrz zawsze ma czas dla mieszkańców, w tygodniu i wszystkie wolne dni poświęca mieszkańcom. 600 podpisów to żeście sciągli od kolesiów - to najłtwiej. Zobaczymy jak dalej wam pójdzie. Wadowiczanie omijajcie judaszów. Nigdy Wadowice i gmina nie była tak piekne jak za Filipiakowej.

Ruda odejdź od kompa. Nie masz co robić w urzędzie? Znaleźć ci robotę?
+11 #25 Mieszkaniec gminy 2013-06-27 11:08
Urzędasom puszczają nerwy, w oczach kierowniczki Makuch widać już tylko bezradność i strach. Te ich wystąpienia są wspaniałe, ich komizm i groteska osiągają odwrotny skutek do ich zamierzeń, im więcej takich popisów tym lepiej dla sprawy, przeciw której są one wymierzone. Tym ludziom się nie tylko skończyły pomysły na zarządzanie gminą (to już dawno temu) ale także pomysły na to jak obronić przed opinią publiczną swoje marnej jakości stanowisko w tej sprawie. Tania propaganda w dzisiejszych czasach się już nie sprawdza, a ich najwyraźniej na nic innego nie stać. Chcąc nie chcąc siłą rzeczy będą musieli odejść. BRAWA dla Makuchowej i Kotarby za ukryte poparcie dla referendum.
+9 #26 jj 2013-06-27 11:24
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/krakow/bedzie-budzet-partycypacyjny-w-dzielnicy-i,1,5549765,region-wiadomosc.html

W Krakowie się da, a w Wadowicach? Oczywiście nie, bo wadowicka pseudoprawica trzyma swoje pazerne łapska na każdej złotówce. Mieszkańcy są im potrzebni wyłącznie w dniu wyborów. A potem? Morda w kubeł i całować Stasia i Ewcię po rękach!
+10 #27 como 2013-06-27 11:50
Cytuję zuzanna o.:
Jak informują organizatorzy referendum, uzasadnieniem jego organizowania są rażące nieprawidłowości w pracy organów gminy, arogancja i brak szacunku dla mieszkańców ze strony pełniących funkcje publiczne osób.
Jakież to uzasadnienie? Czy na tyle kontroli organów państwowych chociaż jedą nieprawidłowość wykazano? Co to znaczy arogancja - to, że urzędnicy nie pozwolą z pieniedzy gminy finansować prywatnych odpływów kanalizacyjnych - to jest arogancja? To jest sumienność w wykonywaniu obowiązków przeż magistrat. Reszta to czyste slogany. Nikt mądry kto umie czytać nie nabierze sie na takie argumenty. Burmistrz zawsze ma czas dla mieszkańców, w tygodniu i wszystkie wolne dni poświęca mieszkańcom. 600 podpisów to żeście sciągli od kolesiów - to najłtwiej. Zobaczymy jak dalej wam pójdzie. Wadowiczanie omijajcie judaszów. Nigdy Wadowice i gmina nie była tak piekne jak za Filipiakowej.

No oczywiście ,,zuzanno' bo ona jak prawdziwy dinozaur rządzi całą epokę całe pokolenie . No to powiedz jak możesz porównać skoro innego burmistrza po prostu nie miałaś (eś) okazji poznać. Idąc twoją retoryką powinnaś eś do tej pory prać ręcznie nad rzeką , korzystać toj toja na podwórku a o komórce i całej gamie nowości technicznych to już zapomnij . Pamiętaj że jak wybierano Filipiakową na Burmistrza w 1994 to komórę nosiło się w walizce w wielkości cegły ,bramki na mundialu w USA strzelał Bebeto i podstarzały Rivaldo , Premierem był młody Waldek Pawlak a wypłaty dostawaliśmy w tysiącach starych złotych a nie w setkach nowych . Dlatego śmiało możesz mówić że jest najlepsza bo ze zrozumiałych względów nie masz odnośnika wobec innej osoby . :lol:
+18 #28 Anna Makowiecka-Siud 2013-06-27 12:02
@zuzanna o.

To ja Ci wytłumaczę, co to jest arogancja władz. POszłam swego czasu do pani burmistrz - naszej wspaniałej... ;-) - aby jej parę pytań zadać typu: jak to może być, że w mieście, którego władze tak często się na słowa i zasady głoszone przez JP II powołują, te same władze człowieka bez pardonu niszczą i twierdzą, że wszystko jest OK. Że to dla dobra wszystkich mieszkańców itp. I pozbawiają go źródła utrzymania wiedząc doskonale, że z powodu wieku ta osoba pracy nie dostanie NIGDZIE. Ani w ojczyźnie ani tym bardziej za granicą. I wiesz, co usłyszałam? Cytuję: "Jak pani to humor poprawi, to może pani tak sobie pogadać". Zastanawiam się, czy to jest JESZCZE arogancja, czy JUŻ chamstwo... Ani jedno ani drugie nie przystoi człowiekowi z minimum kultury. A tym bardziej urzędnikowi państwowemu...
+18 #29 Ucho 2013-06-27 15:31
"600 podpisów to żeście sciągli od kolesiów - to najłtwiej. Zobaczymy jak dalej wam pójdzie. Wadowiczanie omijajcie judaszów. Nigdy Wadowice i gmina nie była tak piekne jak za Filipiakowej."
Pisze zuzanna o.
1.Ja pytam czy 200 osób do poklaskania nie jest łatwiej skrzyknąć?
2. Kiedy Wadowice były bez Filipiakowej i jaką masz możliwość porównania?
Zuzanno jak poznasz co znaczy inna władza to ci się właśnie zrobi duże O.
-2 #30 do zielińskiego 2013-06-27 16:05
słowo tródno trudno pisze się przez u otwarte.

Ten typowy dla ciebie błąd zdradził cię
-6 #31 Klineusz Mateowski 2013-06-27 17:27
(Chciał zbierać podpisy pod wnioskiem o referendum. Zdziwiony, że rada miejska nie wspomaga go finansowo. Myśli nad pożyczką od swojego [d]chł..[/d] przyjaciela z uczelni.
+3 #32 Hefajstos 2013-06-27 18:15
Cytuję Klineusz Mateowski:
(Chciał zbierać podpisy pod wnioskiem o referendum. Zdziwiony, że rada miejska nie wspomaga go finansowo. Myśli nad pożyczką od swojego [d]chł..[/d] przyjaciela z uczelni.


Nie wiem, co ma znaczyć ten tekst, ale odnoszę wrażenie, że jest po prostu głupawy i nie na miejscu.
+11 #33 taki tam 2013-06-27 19:56
puszczają nerwy urzędowym, bedzie ciepło widzę,to co widziałam na filmiku to wyraźna gupafka kocicha i makuchowej, szefowa pewnie filowała i rozliczała za efekty, kocicho nie będzie głaskane po brzusiu,uważajc ie referendalni trzymam za was kciuki ale wiem, że ciosów poniżej pasa będzie mnogo, chamstwa nie zabraknie, prowokacji, a ostatniej fazie kiedy bedzie widmo końca blisko to spodziewać się można największego badziewia, każdy wojuje w czym wychowany i czego nauczony,
+5 #34 a wy czytajcie 2013-06-27 20:25
W Kalwarii Stradomski nie dostał absolutorium. To oznacza kolejne referendum w sprawie jego odwołania. Czytajcie trochę po sąsiedzku.

http://naszakalwaria.pl/index.php/kalwaria/885-burmistrz-stradomski-bez-absolutorium-.html
+4 #35 Hefajstos 2013-06-27 20:32
Cytuję a wy czytajcie:
W Kalwarii Stradomski nie dostał absolutorium. To oznacza kolejne referendum w sprawie jego odwołania. Czytajcie trochę po sąsiedzku.

http://naszakalwaria.pl/index.php/kalwaria/885-burmistrz-stradomski-bez-absolutorium-.html



No, już widzę radnych wadowickich, mających zastrzeżenia do pracy burmistrz... :-) Skoro się boimy - to potem nie narzekajmy! (Tylko posłusznie nastawiajmy drugi policzek...)
+9 #36 jj 2013-06-27 21:04
Kocicho się chyba zesra jak będzie musiał walczyć w dwóch miejscach naraz.
Kalwaria zmądrzała - brawo! Kiedy w końcu zmądrzeją Wadowice?
-10 #37 Klineusz Mateowski 2013-06-27 21:32
Cytuję Hefajstos:

Nie wiem, co ma znaczyć ten tekst, ale odnoszę wrażenie, że jest po prostu głupawy i nie na miejscu.

Widzę, że UM nie pracuje tylko pisze komentarze :lol: :lol:
Raz sierpem raz młotem czerwoną hołotę!
+7 #38 ted 2013-06-27 22:04
Cytuję jj:
Kocicho się chyba zesra jak będzie musiał walczyć w dwóch miejscach naraz.
Kalwaria zmądrzała - brawo! Kiedy w końcu zmądrzeją Wadowice?

w Andrychowie też mu nie damy już mieszać w sprawach miasta. Żak startował z listy (Wspólnego Domu ) do Powiatu. i lepiej żeby sie od nas trzymał z daleka po prostu jest ,,zapis' na tego gościa. .
-6 #39 Klineusz Mateowski 2013-06-27 22:10
Tylko idiota
głosuje na Palikota!
+5 #40 Hefajstos 2013-06-27 22:26
Zastanawiam się, jak uświadomić "Klineusza", że referendum nie ma nic wspólnego z Palikotem... Ma ktoś jakiś pomysł?
+6 #41 jj 2013-06-27 22:29
Prymitywów należy ignorować, nie uświadamiać.
-13 #42 Klineusz Mateowski 2013-06-27 22:31
A na drzewach zamiast liści
będą wisieć komuniści.

Kowalu ognisty, to ma palikot wspólnego z referendum, że nie ma sensu zamieniać chu..wej władzy na ch...wą (tęczową) władzę, bo to tylko dodatkowe koszta. Z chęcią pójdę na referendum, jeśli do akcji wkroczy ktoś z sensownymi poglądami.
+5 #43 qwerty 2013-06-28 07:07
Cytuję Klineusz Mateowski:
A na drzewach zamiast liści
będą wisieć komuniści.

Kowalu ognisty, to ma palikot wspólnego z referendum, że nie ma sensu zamieniać chu..wej władzy na ch...wą (tęczową) władzę, bo to tylko dodatkowe koszta. Z chęcią pójdę na referendum, jeśli do akcji wkroczy ktoś z sensownymi poglądami.

i tu jest pies (kot-cicho) pogrzebany
+16 #44 Mateusz Klinowski 2013-06-28 08:26
Cytuję Klineusz Mateowski:
A na drzewach zamiast liści
będą wisieć komuniści.

Kowalu ognisty, to ma palikot wspólnego z referendum, że nie ma sensu zamieniać chu..wej władzy na ch...wą (tęczową) władzę, bo to tylko dodatkowe koszta. Z chęcią pójdę na referendum, jeśli do akcji wkroczy ktoś z sensownymi poglądami.


Zapewniam uroczyście, że Palikot ma tyle wspólnego z referendum w Wadowicach i Inicjatywą, co Stanisław Kotarba z odwagą i uczciwością (hasło z jego plakatów).

Na marginesie, argument z Palikota to dość prymitywna próba odwrócenia uwagi od istoty naszego oporu - czas skończyć z władzą, która nas okrada. Gorzej być nie może.
-13 #45 Klineusz Mateowski 2013-06-28 09:41
Cytuję Mateusz Klinowski:
Cytuję Klineusz Mateowski:
A na drzewach zamiast liści
będą wisieć komuniści.

Kowalu ognisty, to ma palikot wspólnego z referendum, że nie ma sensu zamieniać chu..wej władzy na ch...wą (tęczową) władzę, bo to tylko dodatkowe koszta. Z chęcią pójdę na referendum, jeśli do akcji wkroczy ktoś z sensownymi poglądami.


Zapewniam uroczyście, że Palikot ma tyle wspólnego z referendum w Wadowicach i Inicjatywą, co Stanisław Kotarba z odwagą i uczciwością (hasło z jego plakatów).

Na marginesie, argument z Palikota to dość prymitywna próba odwrócenia uwagi od istoty naszego oporu - czas skończyć z władzą, która nas okrada. Gorzej być nie może.

Raz sierpem raz młotem w czerwoną hołotę.

To fakt, czas skończyć z władzą, która nas okrada. Skończyć, a nie zmienić ludzi, którzy będą to robić.
+2 #46 Hefajstos 2013-06-28 11:52
Co za męczący troll, ten Klineusz. I te prymitywne hasełka rodem z Młodzieży Wszechpolskiej. ...
-13 #47 Klineusz Mateowski 2013-06-28 14:00
Cytuję Hefajstos:
Co za męczący troll, ten Klineusz. I te prymitywne hasełka rodem z Młodzieży Wszechpolskiej....

Boli komuszku?

A na drzewach zamiast liści będą wisieć komuniści.
+7 #48 Hefajstos 2013-06-28 14:29
Cytuję Klineusz Mateowski:
Cytuję Hefajstos:
Co za męczący troll, ten Klineusz. I te prymitywne hasełka rodem z Młodzieży Wszechpolskiej....

Boli komuszku?

A na drzewach zamiast liści będą wisieć komuniści.


Najbardziej to boli ludzka głupota...:-)
-11 #49 Klineusz Mateowski 2013-06-28 15:12
Cytuję Hefajstos:
Cytuję Klineusz Mateowski:
Cytuję Hefajstos:
Co za męczący troll, ten Klineusz. I te prymitywne hasełka rodem z Młodzieży Wszechpolskiej....

Boli komuszku?

A na drzewach zamiast liści będą wisieć komuniści.


Najbardziej to boli ludzka głupota...:-)

Głupie jest np to, że doktor prawa przegrywa procesy sądowe.
+8 #50 Anna Makowiecka 2013-06-28 15:44
Cytat: "Głupie jest np to, że doktor prawa przegrywa procesy sądowe."

A tu zgadzam się z Klineuszem. Doświadczyłam tego na własnej skórze i wiem teraz, że świadczy to - i nie tylko to - o fatalnej kondycji polskiego wymiaru sprawiedliwości .
+6 #51 Gall 2013-06-30 22:09
@Klineusz Mateowski
Już ci nic nie pozostało, poza hasłami które smarowaliśmy na murach trzydzieści dwa lata temu.Ale ty nie wyrastasz.Ciągl e widzisz komunistów. Nie zdziwię się jak zaczniesz widzieć Tatarów.Zamiast pisać głupoty rozglądaj się za nowa robotą. Dwa razy widziałem jak Inicjatywa sprawnie obsługuje taczki.
-8 #52 Klineusz Mateowski 2013-06-30 22:16
Cytuję Gall:
@Klineusz Mateowski
Już ci nic nie pozostało, poza hasłami które smarowaliśmy na murach trzydzieści dwa lata temu.

Pewnie tak smarowałeś jak Szczur i Kotarba.
Nie po to walczyliśmy o wolną Polskę, żeby teraz wracać do lewicowych ideologii.
+9 #53 majka 2013-06-30 23:42
@Klineowski ...
Jest demokracja możesz sobie głosować na "kieszonkowego Napoleona" z Żoliborza, a lewica zawsze musi być dla równowagi.
-8 #54 osasiek 2013-07-02 18:33
Oszołom oszołomem oszołoma pogania i jeszcze nawet spokoju ludziom w niedzielę nie daje jak idą do kościoła.
+12 #55 złomiarz 2013-07-02 18:47
Od kiedy Płaszczyca nazywa się Wolak? Czyżby już wstydził się podpisywać własnym nazwiskiem swoje pseudo-dziennik arskie bajania? ;)
-11 #56 skarpa 2013-07-04 16:42
Nie po to walczyliśmy o wolną Polskę,
Panie Klinoski - czysta kpina, ty akurat wnuk ubeka walczyles o wolna Polske. Ubecja akurat gnebila Polakow i zwalczala demokracje i wolnosc.
+8 #57 hmm 2013-07-04 16:54
a czyją wnuczką jest ewusia?
+13 #58 idziemy personalnie? 2013-07-04 18:00
co robił tatuś Kotarby?
puszczę farbę na Kotarbę w następnej odsłonie referendalnej,
chcecie wyciągania volkslist i innych rzeczy?
prowokójcie dalej to otrzymacie odpowiedzi,
+10 #59 hmm 2013-07-04 18:12
http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/936376,wadowice-burmistrz-rozmawia-tylko-z-tymi-ktorzy-dobrze-pisza,id,t.html - arogancja wadowickiego urzędu nie zna granic. Kolejne granice chamstwa przekraczane są z dnia na dzień.

Co z tym Płaszczycą?
"Bardzo mnie to dziwi, ponieważ po informacji jaka ukazała się na portalu Pressmix i w radio Pressmix, że Wadowice organizują referendum, że mieszkańcy zbierają podpisy pod wnioskiem o referendum, pan Marcin Płaszczyca do mnie zadzwonił i powiedział, że on w żaden sposób nie jest pracownikiem Urzędu Miasta, a wręcz żądał sprostowania"
źródło: http://pressmix.eu/index.php/2013/06/30/wadowicami-rzadzi-uklad-mafijny/

A z artykułu Gazety Krakowskiej wynika coś innego. Czy Płaszczyca ma rozdwojenie jaźni? O co chodzi?
+6 #60 jj 2013-07-04 18:24
Jak będzie chciała mieć siedmiu, to będzie miała - podkreśla.

Czyli innymi słowy: jeżeli będzie chciała wyrzucać publiczne pieniądze, to będzie wyrzucać.
+5 #61 jj 2013-07-05 13:58
"Są potrzebne referenda, by nie rządziła żadna menda" z dedykacją dla wadowickich rządzących.
+3 #62 Hefajstos 2013-07-06 11:47
Cytuję skarpa:
Nie po to walczyliśmy o wolną Polskę,
Panie Klinoski - czysta kpina, ty akurat wnuk ubeka walczyles o wolna Polske. Ubecja akurat gnebila Polakow i zwalczala demokracje i wolnosc.


Słuchaj, zainteresuj sie swoim własnym dziadkiem! NIe wiem dlaczego jedno pokolenie ma odpowiadać za to, co zrobiło pokolenie ich dziadków, babć czy też innych pra! Ciekawe, co byłoby, gdyby Twój pra okazał się być np. Żydem?! Taki mały teścik na tolerancję i ksenofobię...
+3 #63 Hefajstos 2013-07-06 11:51
Cytuję jj:
Jak będzie chciała mieć siedmiu, to będzie miała - podkreśla.

Czyli innymi słowy: jeżeli będzie chciała wyrzucać publiczne pieniądze, to będzie wyrzucać.


Jedna korekta: w zdaniu powyższym brakuje słowa DALEJ...
-1 #64 UB czy SB ? 2013-07-06 12:08
Cytuję skarpa:
Nie po to walczyliśmy o wolną Polskę,
Panie Klinoski - czysta kpina, ty akurat wnuk ubeka walczyles o wolna Polske. Ubecja akurat gnebila Polakow i zwalczala demokracje i wolnosc.


ale w wywiadzie Klinowski mówił że wnuk wieloletniego funkcjonariusze m UB i SB ?

Jak to ?
+3 #65 Stanisław Kliś 2013-07-07 07:54
Witajcie.
Ale ja... znaczit wesoło.U piepsza,po wczorajszych "próbach" z głosowaniem tak/nie (bywszy setki i tysiące) obecnie nawet po zalogowaniu jest TYLKO TAK lub ZGŁOŚ NADUŻYCIE.
Zanczit niezależny inaczej ? Przeca to miało być zarezerwowane dla innej osoby.Była ponoć w przygotowaniu stosowna rezolucja RM.
Miłego Poranka tyż Staszek.

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.