Po ponad dwóch latach od uruchomienia Biura Interwencji Mieszkańca, burmistrz  Bartosz Kaliński ciesz
Drukuj
Ponad dwa lata istnienia Biura Interwencji Mieszkańca. Ile razy interweniowali w tym czasie?

Po ponad dwóch latach od uruchomienia Biura Interwencji Mieszkańca, burmistrz  Bartosz Kaliński cieszy się z zainteresowania mieszkańców tym pomysłem. Ile odnotowano interwencji?

W 2018 roku podczas kampanii wyborczej w walce o fotel burmistrza Wadowic ówczesny kandydat, jeszcze jako starosta Bartosz Kaliński organizował poranne konferencje prasowe. Podczas jednej z nich zapowiadał uruchomienie Biura Interwencji Mieszkańca (BIM). Minęło jednak prawie trzy lata żeby w końcu słowo ciałem się stało: w połowie września 2021  roku  uruchomiono BIM.

Jego celem jest  załatwianie „od ręki” prostych spraw bieżących zgłaszanych przez mieszkańców i dostarczenie informacji zwrotnej zgłaszającemu w interesującym go temacie w przeciągu 448 godzin (nie licząc dni wolnych od pracy.

Minęło ponad dwa lata i jak poinformował burmistrz, w ciągu tego czasu odnotowano 555 interwencji mieszkańców. Wygląda więc na to, że BIM się przyjęło i chyba przydaje się mieszkańcom.

Przypomnijmy, że kontakt z Biurem Interwencji Mieszkańca jest możliwy przez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie urzędu (TUTAJ), telefonicznie pod numerem 33 873 18 16 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Od początku listopada można też dzwonić i pisać przez aplikację Facebook, Messenger i Whastapp.

(MG)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Ostatnie artykuły z kategorii Polityka:

Wadowice uczciły 233-lecie podpisania Konstytucji 3 Maja

Dzień flagi. Warto wiedzieć, jak się z nią obchodzić

Z okazji 20 lat Polski w Unii, na rynku wybrzmiała "Oda do radości"

Biało-czerwone święto. Co przygotowano w Andrychowie, Kalwarii i Wadowicach?

Żona posła postawiona do pionu przez wójta Spytkowic