- Opublikowano: 06 listopada 2023, 19:20
- Komentarze: 6
Po ponad dwóch latach od uruchomienia Biura Interwencji Mieszkańca, burmistrz Bartosz Kaliński cieszy się z zainteresowania mieszkańców tym pomysłem. Ile odnotowano interwencji?
W 2018 roku podczas kampanii wyborczej w walce o fotel burmistrza Wadowic ówczesny kandydat, jeszcze jako starosta Bartosz Kaliński organizował poranne konferencje prasowe. Podczas jednej z nich zapowiadał uruchomienie Biura Interwencji Mieszkańca (BIM). Minęło jednak prawie trzy lata żeby w końcu słowo ciałem się stało: w połowie września 2021 roku uruchomiono BIM.
Jego celem jest załatwianie „od ręki” prostych spraw bieżących zgłaszanych przez mieszkańców i dostarczenie informacji zwrotnej zgłaszającemu w interesującym go temacie w przeciągu 448 godzin (nie licząc dni wolnych od pracy.
Minęło ponad dwa lata i jak poinformował burmistrz, w ciągu tego czasu odnotowano 555 interwencji mieszkańców. Wygląda więc na to, że BIM się przyjęło i chyba przydaje się mieszkańcom.
Przypomnijmy, że kontakt z Biurem Interwencji Mieszkańca jest możliwy przez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie urzędu (TUTAJ), telefonicznie pod numerem 33 873 18 16 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Od początku listopada można też dzwonić i pisać przez aplikację Facebook, Messenger i Whastapp.
(MG)