Po zabójstwie prezydenta Gdańska w wielu szkołach w kraju samorządy będą organizować lekcje przeci
Nie będzie lekcji o mowie nienawiści. Burmistrz Kaliński uważa, że to" lewicowa indoktrynacja polityczna"

Po zabójstwie prezydenta Gdańska w wielu szkołach w kraju samorządy będą organizować lekcje przeciw mowie nienawiści. Takich zajęć nie będzie w gminie Wadowice: burmistrz Bartosz Kaliński uważa, ze takie rzeczy to polityczna, lewicowa indoktrynacja.

W poniedziałek 15 stycznia z Gdańska nadeszła tragiczna wiadomość. W szpitalu zmarł prezydent tego miasta Paweł Adamowicz, który dzień wcześniej podczas "światełka do nieba" kilkukrotnie został ugodzony nożem na scenie WOŚP przez 27-letniego Stefana W., który siedział już w więzieniu za napady za banki. Za zabójstwo grozi mu teraz dożywocie.

Mord zszokował Polaków niezależnie od sympatii politycznych. Coraz częściej zaczyna się po nim mówić o nienawiści, obrażaniu i złym języku w sferze publicznej, również (a raczej głównie...) w Internecie. Niektórzy uważają, że trzeba zacząć od najmłodszych, dla których, o ile im się nie wytłumaczy, że to coś złego, hejt może być czymś normalnym i nie budzącym niepokoju.

Samorządy w całej Polsce organizują w szkołach lekcje przeciw mowie nienawiści. Mają one odbyć w się w placówkach w Krakowie, Wrocławiu, Kielcach czy Gdańsku, Toruniu, Lublinie czy Białymstoku. Jak się okazuje, takich lekcji nie będzie w gminie Wadowice. Były burmistrz Wadowic a aktualnie radny Mateusz Klinowski zapytał o to w swojej interpelacji burmistrza Wadowic Bartosza Kalińskiego, który uważa, że takie zajęcia to... polityczna, lewicowa indoktrynacja.

Za mojej kadencji szkoły podstawowe w gminie Wadowice będą wolne od politycznej indoktrynacji. Co mam przez to na myśli? Nie będziemy rozdawać dzieciom w szkołach książeczek z wizerunkiem burmistrza, zarówno moim jak i jakimkolwiek z burmistrzów i polityków. Nie będziemy pozwalać organizacjom o charakterze politycznym publikacji, które można uznać za indoktrynację polityczną, tak lewicową jak to było w poprzedniej kadencji jak i prawicową. Nie będziemy tego robić. Uważam, że wychowanie polityczne dzieci, należy do wyłącznych priorytetów rodziców – mówił burmistrz Wadowic Bartosz Kaliński.

Trochę dziwią takie słowa o z ust człowieka, który w swojej ostatniej kampanii wyborczej wykorzystywał wizerunek swoich dzieci na plakatach wyborczych, zaś na organizowany przez niego, polityczny, bo z udziałem udziałem prezydenta Andrzeja Dudy, Orszak Trzech Króli, odbyło się SMS-owe pospolite ruszenie wśród nauczycieli i rodziców...

 

Nie da się ukryć, że słowa nienawiści padają z ust przedstawicieli tak prawej jak i lewej strony sceny politycznej. Warto jednak pamiętać, że burmistrz Wadowic Bartosz Kaliński reprezentuje partię Prawo i Sprawiedliwość, której prezes Jarosław Kaczyński zasłynął takimi perełkami w stosunku do swoich politycznych przeciwników jak "mordy zdradzieckie", "Kanalie" czy "gorszy sort"...



(Marcin Guzik)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

-35 #1 Rodzic 2019-01-25 11:20
Zgadzam się z postawą burmistrza. Dzieci wolne od polityki.
Cytować
+63 #2 Edmund 2019-01-25 11:26
Niech burmistrz nie używa słów, których nie rozumie xD
Cytować
+58 #3 borek 2019-01-25 11:30
Cytuję Rodzic:
Zgadzam się z postawą burmistrza. Dzieci wolne od polityki.

jasne , tylko od tej polityki pisowskiej tez, ludzie co wy macie w głowach ? jak nie naucza się od małego że nienawiść to zło , będą zdarzały się takie sytuacje jak w Gdańsku cały czas ! rozumiesz czy za daleko masz do głowy?
Cytować
-21 #4 Rodzic 2019-01-25 11:39
Cytuję borek:
Cytuję Rodzic:
Zgadzam się z postawą burmistrza. Dzieci wolne od polityki.

jasne , tylko od tej polityki pisowskiej tez, ludzie co wy macie w głowach ? jak nie naucza się od małego że nienawiść to zło , będą zdarzały się takie sytuacje jak w Gdańsku cały czas ! rozumiesz czy za daleko masz do głowy?

Jesli w Twojej szkole uczono Cie prowadzic dyskusje na takim poziomie to rzeczywiscie jakis kurs jest Ci potrzebny.Nie wiem jeszcze jaki :)
Cytować
-45 #5 desmodur one 2019-01-25 11:46
Brawo Burmistrz !
Dość polit-poprawnoś ci i nowomowy !
Szkoły niech uczą tak aby "absolwent" przynajmniej wiedział ile jest sześć razy siedem ! (Bez pomocy "ajfona" czy innego
sprzętu - ma się rozumieć).
Cytować
+74 #6 555 2019-01-25 11:54
Mówienie o nienawiści i przestrzeganie przed nią to polityka??? Skandaliczna wypowiedź Kalińskiego to typowa demagogia pisowska - zero logiki, zero myślenia, pogarda względem wyborców i przeświadczenie , że inni to imbecyle. Po tym, co się stało w Gdańsku jest to wypowiedź haniebna!
Cytować
-45 #7 Sylwester 2019-01-25 11:55
Zdrowi nauczyciele biąrąc masowo L4 by wywalczyć dla siebie parę złotych, dają bardzo dobry przykład młodzieży na czym polega zdrowe podejście do życia. Po co jeszcze dodatkowo dzieciakom prać mózgi jakąś wątpliwą ideologią?
Cytować
+57 #8 Kot Maciej 2019-01-25 12:06
Tak nalezy co dzieci i mlodzierz sa winne ze w kraju rzadza osoby ktore nie powinny zajmowac swoich stanowisk. Ten jad nienawisci idzie od PiS Po co uswiadamiac mlodziez przeciez to potencjalny wyborca. A nastepne wybory tuz tuz
Cytować
+41 #9 NormalnośĆ 2019-01-25 12:10
dlaczego nowy burmistrz nie odpowiedział słownie na drugą interpelację radnego Klinowskiego?? Interesujące!!! !!
Cytować
+15 #10 Janusz 2019-01-25 12:18
Jak tak dalej pójdzie to niedługo poskładam pudełka na rzeczy po przegranym referendum. Wstyd
Cytować
+30 #11 Teodor 2019-01-25 12:26
Faktem są banery z rodziną w kampanii wyborczej i skoro wykorzystuje ją do osiągnięcia celów politycznych świadczy tylko o tym polityku ale odpowiedzcie szczerze napytanie. Skoro wygrał PIS to wolelibyście aby Kaliński indoktrynował dzieci na pisowską modłę?
Ja tam wolę aby tego nie robił.
Cytować
+28 #12 borek 2019-01-25 12:38
Cytuję Rodzic:
Cytuję borek:
[quote name="Rodzic"]Zgadzam się z postawą burmistrza. Dzieci wolne od polityki.

jasne , tylko od tej polityki pisowskiej tez, ludzie co wy macie w głowach ? jak nie naucza się od małego że nienawiść to zło , będą zdarzały się takie sytuacje jak w Gdańsku cały czas ! rozumiesz czy za daleko masz do głowy?

Jesli w Twojej szkole uczono Cie prowadzic dyskusje na takim poziomie to rzeczywiscie jakis kurs jest Ci potrzebny.Nie wiem jeszcze jaki :)[/quote rozumiem że Twoje dzieci są super nauczone że każdy ma prawo do życia i wyborów , nie ważne czy prawak czy lewak, gej czy hetero, katolik czy innowierca itd można wymieniać . właśnie takie lekcje nauczyłyby dzieci otwartości ,że świat nie kończy się na tym co reprezentują ich rodzice, a z tym bywa różnie , rozumiesz? przekaz płynący z tego zakazu jest jasny , można kogoś zamordować , bo ma inne poglądy, bo mnie denerwuje,bo jest inny, bo jest gejem , bo jest czarny itd itd
Cytować
+40 #13 Marian 2019-01-25 12:40
Cytuję Teodor:
Faktem są banery z rodziną w kampanii wyborczej i skoro wykorzystuje ją do osiągnięcia celów politycznych świadczy tylko o tym polityku ale odpowiedzcie szczerze napytanie. Skoro wygrał PIS to wolelibyście aby Kaliński indoktrynował dzieci na pisowską modłę?
Ja tam wolę aby tego nie robił.


Przecież indoktrynują dzieci na okrągło! A to wizytacje biskupa, a to konkursy szkolne i apele dotyczące JP2, a to rozmodleni harcerze, czy turniej piłkarski organizowany przez parafialny klub piłkarski, gdzie jak się nie pomodlisz nie zagrasz, nie mówiąc już o małopolskiej kurator oświaty z nadania PiS!
Cytować
+38 #14 dd 2019-01-25 12:41
Cytuję Rodzic:
Zgadzam się z postawą burmistrza. Dzieci wolne od polityki.

Oraz dzieci wolne od religii w szkołach
Cytować
+29 #15 Gościu 2019-01-25 12:45
Szkoła i rodzice niech uczą dzieci życia w społeczeństwie i umiejętności znoszenia trudów dnia codziennego i radzenia sobie z problemami.To będzie mniej bandytów na ulicy chociaż zawsze będzie jakiś odsetek zabójców.Za PRL-u w ZK w Wadowicach jak siedział sporadycznie jeden osadzony na rok za zabójstwo to była sensacja.A po 1989 roku roku za "głowę" rocznie siedziało kilkanaście a nieraz dwadzieścia osadzonych i nie jest to nienormalne to jest teraz norma.Wniosek nasuwa się jeden kara śmierci robiła swoje i jednak wychowanie za "komuny" w rodzinie i zasady moralne były chyba ciut 7lepsze.
Cytować
+10 #16 SZCZERY 2019-01-25 12:48
Ja tez popiera zeby dzieci nie mieszac w zagrywki polityczne,bo jeszcze gorzej bedzie gdy nabiera swiadomosci co sie dzieje i beda odgrywac miedzy soba to samo.Dawno nas nie uczyli w szkołach tego co dzis i mnie sie wydaje ze jestesmy 100% lepsi.A dzis sie huczy o wszystkim i tak guzik z tego jak bachory rozpuszczone.
Cytować
-32 #17 Jolo 2019-01-25 12:49
Niema jak organizowac lekcje o czyms Co niema nawet porzadnej definicji... "mowa nienawisci" I ze niby jakis lewacki demagog MA tego uczyc dzieci?
Kpina, absolutnie nie stoje za obecnym burmistrzem, ale tu MA 150%racji.
Cytować
-24 #18 SZCZERY 2019-01-25 12:58
BRAWO!!! a nauczyciele znowu beda miec podwyzki bo lekcja dodatkowa a z tego i tak guzik
Cytować
+34 #19 Kot Maciej 2019-01-25 13:02
Cytuję Edmund:
Niech burmistrz nie używa słów, których nie rozumie xD

On nie tylko uzywa slow ktorych nie rozumie ale nawet jak cos robi to tez tego nie rozumie
Cytować
+26 #20 chick 2019-01-25 13:03
Może by tak burmistrzu zadbać o roślinki w gabinecie? To co jest wygląda nader skromnie.
Cytować
-23 #21 desmodur one 2019-01-25 13:05
Cytuję 555:
Mówienie o nienawiści i przestrzeganie przed nią to polityka??? Skandaliczna wypowiedź Kalińskiego to typowa demagogia pisowska - zero logiki, zero myślenia, pogarda względem wyborców i przeświadczenie, że inni to imbecyle. Po tym, co się stało w Gdańsku jest to wypowiedź haniebna!

"555"
To co powyżej to "m o w a n i e n a w i ś c i " !!!
Cytować
+26 #22 Teodor 2019-01-25 13:06
PIS to kościół?
Winnych szukaj wśród nadgorliwych nauczycieli i rodziców. Wychowują swoje potomstwo jak uważają za stosowne. Z mojej rodziny nikt nigdy nie wysyła dzieci na takie spędy.
Zapytaj radnego z Tomic co takiego wspaniałego jest w Andrzeju Dudzie, że jego syn się z nim fotografował.

Cytuję Marian:
Cytuję Teodor:
Faktem są banery z rodziną w kampanii wyborczej i skoro wykorzystuje ją do osiągnięcia celów politycznych świadczy tylko o tym polityku ale odpowiedzcie szczerze napytanie. Skoro wygrał PIS to wolelibyście aby Kaliński indoktrynował dzieci na pisowską modłę?
Ja tam wolę aby tego nie robił.


Przecież indoktrynują dzieci na okrągło! A to wizytacje biskupa, a to konkursy szkolne i apele dotyczące JP2, a to rozmodleni harcerze, czy turniej piłkarski organizowany przez parafialny klub piłkarski, gdzie jak się nie pomodlisz nie zagrasz, nie mówiąc już o małopolskiej kurator oświaty z nadania PiS!
Cytować
+19 #23 Marian 2019-01-25 13:06
Cytuję SZCZERY:
BRAWO!!! a nauczyciele znowu beda miec podwyzki bo lekcja dodatkowa a z tego i tak guzik


Katecheci dostają pensje i świadczenia jak zwyczajni nauczyciele a przecież z tego guzik, a nawet gorzej bo jedynie sekciarska indoktrynacja.
Cytować
-21 #24 desmodur one 2019-01-25 13:08
Cytuję Marian:
Cytuję Teodor:
Faktem są banery z rodziną w kampanii wyborczej i skoro wykorzystuje ją do osiągnięcia celów politycznych świadczy tylko o tym polityku ale odpowiedzcie szczerze napytanie. Skoro wygrał PIS to wolelibyście aby Kaliński indoktrynował dzieci na pisowską modłę?
Ja tam wolę aby tego nie robił.


Przecież indoktrynują dzieci na okrągło! A to wizytacje biskupa, a to konkursy szkolne i apele dotyczące JP2, a to rozmodleni harcerze, czy turniej piłkarski organizowany przez parafialny klub piłkarski, gdzie jak się nie pomodlisz nie zagrasz, nie mówiąc już o małopolskiej kurator oświaty z nadania PiS!


To co powyżej to właśnie " m o w a n i e n a w i ś c i " !!!
Cytować
-22 #25 Iasiek 2019-01-25 13:35
Cytuję Sylwester:
Zdrowi nauczyciele biąrąc masowo L4 by wywalczyć dla siebie parę złotych, dają bardzo dobry przykład młodzieży na czym polega zdrowe podejście do życia. Po co jeszcze dodatkowo dzieciakom prać mózgi jakąś wątpliwą ideologią?

WŁAŚNIE!
Cytować
-22 #26 Andrzej 2019-01-25 13:51
Bardzo mądra decyzja!
Cytować
+31 #27 Rejtan 2019-01-25 14:07
Może Bartusia w szkole w Radoczy, do której chodził, nie zdołali właściwie wychować i w ogóle nie wie, że zadaniem szkoły jest także wychowywać. Po drugie to nie ty i twoje pisowskie zaplecze będziecie dyktować, co na lekcjach wychowawczych jest po linii partii, a co nie. Twoja wypowiedź to chamstwo i skandal - macie Wadowiczanie, coście chcieli...
Cytować
-11 #28 SZCZERY 2019-01-25 14:28
Do Marian ale na religi ksidz czy katecheci nie ucza zabijac ten co zabija to własnie nie wierzy chyba w nic,Bo kosciół nie uczy nic złego,JAKBY NIE TE KOSCIOŁY to co by było na swiecie widac własnie teraz jaka młodzież wychowana ilu chodzi do koscioła wola na piwo cos ukrasc nazłosc komus zrobic itd,SZKODA słow na to wszystko
Cytować
-2 #29 M. M 2019-01-25 14:41
Szkoda. Kościół nie nauczył nas miłości bliźniego to może nauczą nas bolszewicy.
Cytować
+19 #30 olo 2019-01-25 14:42
PiS to DNO!!!
W każdym calu!!!
Cytować
+10 #31 żul 2019-01-25 15:02
Cytuję desmodur one:
Brawo Burmistrz !
Dość polit-poprawności i nowomowy !
Szkoły niech uczą tak aby "absolwent" przynajmniej wiedział ile jest sześć razy siedem ! (Bez pomocy "ajfona" czy innego
sprzętu - ma się rozumieć).

Oraz, że 7+3 nie równa się przeciw.
Cytować
+25 #32 NormalnośĆ 2019-01-25 15:15
dzieci były wykorzystane na bannerach, a bennerów było tysiące z jawnym przekroczeniem limitów wydatków przyjętych w ustawie! Wiadomego pochodenia lexusa
Cytować
-19 #33 SZCZERY 2019-01-25 15:19
Jak sie wzorowy tatus chciał pochwalic rodzinka TO czemu nie, i co w tym jest zło?tylko radosc i zazdrosc dla oka.
Cytować
-19 #34 ćpun 2019-01-25 15:35
Ale czadowe zdjęcie przy łańcuchu. Bartek-zwycięzc a.
Cytować
-15 #35 Gość 2019-01-25 16:03
Cytuję borek:
Cytuję Rodzic:
Zgadzam się z postawą burmistrza. Dzieci wolne od polityki.

jasne , tylko od tej polityki pisowskiej tez, ludzie co wy macie w głowach ? jak nie naucza się od małego że nienawiść to zło , będą zdarzały się takie sytuacje jak w Gdańsku cały czas ! rozumiesz czy za daleko masz do głowy?


Człowieku nie znasz innego języka musi z Ciebie tyle nienawiści wypływać. To co napisałeś nie jest prawdą bo prezydent Gdańska podczas kampanii i przed rozdawał jabłka, drożdżówki itp. chodząc po całym mieście (poszukaj sobie na google) i na video i zdjęciach nigdzie ochrony nie uświadczysz...w tym okresie każdy mógł bez oporów do niech podejść:

fakt.pl/wydarzenia/polityka/zaskakujace-spotkanie-w-gdansku-pawel-adamowicz-i-kacper-plazynski-rozdawali-paczki/8pmy26s


Cytuję M. M:
Szkoda. Kościół nie nauczył nas miłości bliźniego to może nauczą nas bolszewicy.


To zacznij do niego chodzić, zacznij słuchać, zacznij czytać I WPROWADZAĆ W ŻYCIE SŁOWO to będą efekty z pustego Salomon nie naleje. Ile razy w życiu przeczytałeś całą Biblię ??? To jak masz wiedzieć ???

Zamiast pisać głupi komentarz przeczytaj jedną księgę. Bóg mówi wyraźnie SŁUCHAJ IZRAELU, będziesz miłował... - ale jak nie słuchasz to i miłowania nie ma.

Cytuję Rejtan:
Może Bartusia w szkole w Radoczy, do której chodził, nie zdołali właściwie wychować i w ogóle nie wie, że zadaniem szkoły jest także wychowywać. Po drugie to nie ty i twoje pisowskie zaplecze będziecie dyktować, co na lekcjach wychowawczych jest po linii partii, a co nie. Twoja wypowiedź to chamstwo i skandal - macie Wadowiczanie, coście chcieli...


Po co taki wpis pełen pogardy - myślisz że to uczyni z Ciebie kozaka i lepszego ojca, męża itd. ??? OGARNIJ SIĘ CZŁOWIEKU !

List do Rzymian 13 - Nowy Testament

"1 Każdy niech będzie poddany władzom, sprawującym rządy nad innymi. Nie ma bowiem władzy, która by nie pochodziła od Boga, a te, które są, zostały ustanowione przez Boga. 2 Kto więc przeciwstawia się władzy - przeciwstawia się porządkowi Bożemu. Ci zaś, którzy się przeciwstawili, ściągną na siebie wyrok potępienia. 3 Albowiem rządzący nie są postrachem dla uczynku dobrego, ale dla złego. A chcesz nie bać się władzy? Czyń dobrze, a otrzymasz od niej pochwałę. 4 Jest ona bowiem dla ciebie narzędziem Boga, [prowadzącym] ku dobremu. Jeżeli jednak czynisz źle, lękaj się, bo nie na próżno nosi miecz. Jest bowiem narzędziem Boga do wymierzenia sprawiedliwej kary2 temu, który czyni źle. 5 Należy więc jej się poddać nie tylko ze względu na karę, ale ze względu na sumienie. 6 Z tego samego też powodu płacicie podatki. Bo ci, którzy się tym zajmują, z woli Boga pełnią swój urząd. 7 Oddajcie każdemu to, mu się należy: komu podatek - podatek, komu cło - cło, komu uległość - uległość, komu cześć - cześć." - biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=282

i Bóg postawił Ci tego człowieka by pokazać Ci prawdę o samym sobie: i co widzimy że z Ciebie aż wypływa cała nienawiść, pycha, pogarda to kto ma problem ?


Podsumowując bardzo dobra decyzja burmistrza dziś nasz naród i nasza lokalna społeczność potrzebuje ludzi którzy powiedzą STOP kiedy trzeba.
Cytować
-9 #36 SZCZERY 2019-01-25 16:09
A poza tym to w szkole i tak ucza szacunku i ostrzegaja co dobre a co złe to w czym problem? chodziliscie do szkoły to wiecie ,OGARNICIE SIE A ZE POPRZEDNI BURMISTRZ MA KOLEZANKE CO NAUCZAto moze niech sam sie podszkoi. dorosłych trza szkolic zeby umieli swoje dzieci wychowywac.
Cytować
-6 #37 tarzan 2019-01-25 18:27
Przeczytac se kometarze na wad 24.pl tam sa madre komentarze nawet od redaktora
Cytować
-9 #38 Kkkkk 2019-01-25 19:03
Lekcje o mówię nienawiści czyli jak strzasac szarancze z drzewa czy o dorzynaniu watahy zapewne. Bo według lemingow to nie jest mowa nienawiści
Cytować
-8 #39 Rodzic 2019-01-25 19:21
Cytuję Sylwester:
Zdrowi nauczyciele biąrąc masowo L4 by wywalczyć dla siebie parę złotych, dają bardzo dobry przykład młodzieży na czym polega zdrowe podejście do życia. Po co jeszcze dodatkowo dzieciakom prać mózgi jakąś wątpliwą ideologią?

Kiedyś,jakieś 15 lat temu dyrektorka naszej małej szkoły na każdym zebraniu rodziców podkreślała o skrajnie niskich pensjach nauczycieli. I co najgorsze,my jako rodzice szczerze współczulismy, ja również do czasu
Pewnego dnia mój syn przyniósł jakis papierek. Pech chciał ze nosił i nadal nosi nazwisko swojej wychowawczyni i był na ten moment przekonany co do wlasnosnosci owego dokumentu. Oddał mi jako matce kartkę, na której czarno na białym wypisana była pensja nauczycielki. Jako że mieszkam na wsi byl i dodatek wiejski, mieszkaniowy (pomimo własnego domu) jakas rata pożyczki i w sumie uzbieralo się tyle, że teraz śmiało moge być przeciw jakimkolwiek podwyzkom dla nauczycieli. P.S Pozdrowienią dla p.Krysi.
Cytować
+13 #40 Bolesław Kot 2019-01-25 20:35
Powszechnie uważa się , że szkoła nie tylko kształci, ale i wychowuje. Zatem musi zaskakiwać pogląd burmistrza Kalińskiego, że jedynie rodzice powinni wychowywać dzieci i szkoła nie ma nic do tego. Jego zdaniem dyskusje prowadzone z uczniami przez szkołę na temat nienawiści to indoktrynacja lewacka. Rozumując w ten sposób należałoby zlikwidować lekcje wychowawcze w szkole a także lekcje religii. Zwłaszcza lekcje religii prowadzone w polskich szkołach to par excellence szkodliwa indoktrynacja katolicka. Uczniowie nie są informowani o tym , że oprócz chrześcijan i katolików żyje grubo ponad miliard muzułmanów, grubo ponad miliard buddystów, wielu wyznawców religii zen itp. Co gorzej na tych lekcjach nie mówi się o tym, że niestety chrześcijanie mordowali bez pardonu muzułmanów np. podczas wypraw krzyżowych, że mordowali się nawzajem podczas wojny trzydziestoletn iej, że podczas jednej z wypraw krzyżowych dokonali rabunku Konstantynopola i rzezi mieszkańców, którzy też byli też chrześcijanami, tyle że prawosławnymi. Nie chodzi w tym miejscu o oskarżanie chrześcijaństwa , ale polski uczeń jest naprawdę indoktrynowany bo np. nie zdaje sobie sprawy z tego, że muzułmanie mordując obecnie bestialsko chrześcijan często zaznaczają, że dokonują zemsty za wyprawy krzyżowe. W ich przekonaniu czeka ich za to raj. Trudno pochwalać obecne rzezie dokonywane przez muzułmanów, ale nie wolno zapominać, że przemoc prowadzi do chęci zemsty. Liderzy zarówno chrześcijan jak i muzułmanów, także innych religii bardzo często twierdzą, że ich wiara to religia miłości.
Pan Kaliński zdaje sobie sprawę z tego, że potępiając prowadzenie w szkole lekcji o nienawiści znów pozyskuje poparcie z ambon tak jak kiedyś dbał o to poparcie potępiając w czambuł ideologię gender. Taki to mąż stanu bardzo skromnego formatu.
Bolesław Kot
Cytować
+9 #41 . 2019-01-25 23:13
Jest oczywiste, że rodzice to pierwsi wychowawcy dzieci, ale do bardzo ważnych środowisk wychowawczych należy także szkoła. Napiszę więcej, w środowisku społeczności szkolnej występuje wiele sytuacji wychowawczych, które ze względów oczywistych są niedostępne nawet w najbardziej wzorowej rodzinie. I na szczęście to nie burmistrz (ktokolwiek by nim nie był) będzie decydował o treści lekcji wychowawczych.
Cytować
-10 #42 desmodur one 2019-01-26 10:30
Cytuję 555:
Mówienie o nienawiści i przestrzeganie przed nią to polityka??? Skandaliczna wypowiedź Kalińskiego to typowa demagogia pisowska - zero logiki, zero myślenia, pogarda względem wyborców i przeświadczenie, że inni to imbecyle. Po tym, co się stało w Gdańsku jest to wypowiedź haniebna!

555 !
MOWA NIENAWIŚCI !
Cytować
+11 #43 żul 2019-01-26 10:38
Cytuję ćpun:
Ale czadowe zdjęcie przy łańcuchu. Bartek-zwycięzca.

Jeszcze brakuje korony, gronostaja i pawich piór, bo buta aż bije z postawy.
Cytować
+8 #44 ds 2019-01-28 14:38
Panie burmistrzu proste jak drut.Bez mowy nienawiści pewna partia nie utrzymałaby się przy korycie.
Cytować
0 #45 nowy2002 2019-02-03 21:28
Cytuję borek:
Cytuję Rodzic:
Cytuję borek:
[quote name="Rodzic"]Zgadzam się z postawą burmistrza. Dzieci wolne od polityki.

jasne , tylko od tej polityki pisowskiej tez, ludzie co wy macie w głowach ? jak nie naucza się od małego że nienawiść to zło , będą zdarzały się takie sytuacje jak w Gdańsku cały czas ! rozumiesz czy za daleko masz do głowy?

Jesli w Twojej szkole uczono Cie prowadzic dyskusje na takim poziomie to rzeczywiscie jakis kurs jest Ci potrzebny.Nie wiem jeszcze jaki :)[/quote rozumiem że Twoje dzieci są super nauczone że każdy ma prawo do życia i wyborów , nie ważne czy prawak czy lewak, gej czy hetero, katolik czy innowierca itd można wymieniać . właśnie takie lekcje nauczyłyby dzieci otwartości ,że świat nie kończy się na tym co reprezentują ich rodzice, a z tym bywa różnie , rozumiesz? przekaz płynący z tego zakazu jest jasny , można kogoś zamordować , bo ma inne poglądy, bo mnie denerwuje,bo jest inny, bo jest gejem , bo jest czarny itd itd

Szanownego dyskutanta jak widać w szkole nie nauczono czytania prostych tekstów ze zrozumieniem. Żadne indoktrynacje o złej "mowie nienawiści" ( a cóż to za zwierzę ) tego nie zastąpią
Cytować
+1 #46 hipokryzja 2019-02-08 08:55
ładna hipokryzja
O tym Panie powinni mówic w szkołach

https://wadowiceonline.pl/polityka/4766-asystent-ewy-filipiak-nie-moze-pogodzic-sie-z-porazka

CO roku powinien być apel w szkołach i w rynku
Cytować
0 #47 Proszę nie obrażać! 2019-02-08 09:45
Przychodzi baba do lekarza,
Co pani jest?
- Proszę nie obrażać!!!
Cytować
Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Redakcja portalu WadowiceOnline.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników. Komentarze o charakterze gróźb, personalne ataki oraz komentarze zakłócające dyskusję (trolling, spam) będą usuwane.