Starający się o reelekcję burmistrz Wadowic Mateusz Klinowski w ciągu ostatnich dni wypuścił do sie
Jak wam się podobają spoty wyborcze starającego się o reelekcję burmistrza Mateusza Klinowskiego?

Starający się o reelekcję burmistrz Wadowic Mateusz Klinowski w ciągu ostatnich dni wypuścił do sieci serię filmów wyborczych mających zachęcić do głosowania na niego w drugiej turze wyborów. Przekona nimi do siebie niezdecydowanych mieszkańców?

Ma być krótko, ciekawie a do tego przekonać do polityka. Tym charakteryzuje się dobry spot wyborczy. Jak już informowaliśmy, przed pierwszą turą wyborów z sześciu kandydatów na burmistrza Wadowic  takie filmy zaprezentowało dwóch kandydatów: Józef Brynkus (KWW Kukuz'15) oraz Bartosz Kaliński (KWW PiS).

Zobacz: Spoty wyborcze kandydatów na burmistrza Wadowic. Jak wam się podobają?

W niedzielę (4.11) druga tura wyborów. Wyborcy będą mogli głosować na obecnego burmistrza Wadowic Mateusza Klinowskiego lub na obecnego starostę i jego kontrkandydata Bartosza Kalińskiego. Starający się o reelekcję burmistrz  Klinowski, który temat nieco chyba zlekceważył przed pierwszą turą,  w ciągu ostatnich dni wypuścił do sieci serię filmów wyborczych mających zachęcić do głosowania na niego w drugiej turze wyborów.

W pierwszym z nich chwali się inwestycjami we wszystkich miejscowościach gminy Wadowice: drogami, chodnikami (również przy drogach powiatowych) modernizacją szkół w Jaroszowicach czy Kleczy a także Rokowie (budowa mostu), Wysokiej, Stanisławiu i Choczni. Wygląda to tak:

W kolejnym spocie Klinowski porusza temat komunikacji miejskiej i bezpłatnego busa. Chwali się on, że obejmuje on zasięgiem całe miasto i że to nie koniec. Sieć miejskich autobusów ma objąć zasięgiem sąsiednie gminy, m.in. Kalwarie i Andrychów i będzie ona również obejmować wadowicki szpital. Ten spot wygląda tak:

 

Kolejny film przeznaczony jest dla młodzieży. Klinowski chwali się jej m.in. remontowanym Parkiem Miejskim w Wadowicach i znajdującym się w nim torem rolkowym, skateparkiem i narzędziami do ćwiczeń, które już są gotowe. Apeluje też do młodzieży, aby wzięli udział 4 listopada w wyborach. Wygląda to tak:
 

W kolejnym spocie Klinowski chwali się wyremontowaną ulicą Fabryczną: nową kanalizacją, chodnikami, nową nawierzchnią i pierwszą w Wadowicach ścieżką rowerową:

Jest też filmik, w którym Klinowski mówi o strefie przemysłowej i nowoczesnego transportu. Jak przekonuje, w Choczni gmina wyznaczyła ponad 20 hektarów na rozwój nowoczesnych usług, produkcji oraz handlu a młodzież właśnie tam znajdzie miejsca pracy a nie będzie musiała za nimi wyjeżdżać za granicę ani do Krakowa. Jest też o projekcie kontynuacji obwodnicy miasta, pomyśle na to, jak udrożnić ruch w mieście i wspieranie transportu nowoczesnym połączeniem z Bielskiem i Krakowem:

W kolejnym materiale burmistrz mówi o tym, że nie będzie wprowadzał zakazu spalania węgla i o pomocy gminy w termomodernizacji domów.

 

Co myślicie o spotach? Czy Klinowski przekona  nimi do siebie niezdecydowanych mieszkańców? Zobaczymy już po niedzieli (4.11)...

(Marcin Guzik)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

-10 #1 Madjafakier 2018-11-02 19:53
Spot Kalińskiego atakował wzrok i uszy nawet po wejściu na w24, to już są jaja. Ale jak widzę już nie atakuje bo jak to mówi kujawianka "zaś" się coś zesrało... Trzymam kciuki, żeby wygrał lepszy...
Cytować
+52 #2 Henio 2018-11-02 19:54
Niech pochwali się tym co zablokował w Wadowicach
Cytować
+13 #3 maciek22 2018-11-02 19:55
widziałem dziisaj kowalczyka bartusia i frączka pod nowym budynkiem starostwa...
zakładali nowe kuwety i sypali do nich piasek
Cytować
-3 #4 gruber 2018-11-02 19:57
kalinski prosi podobno zeby złagodzic kampanie, a sam qrwa nie pamięta ??
kiedy ludzie od niego oczerniali klinowskiego.
kaliński zapamiętaj! nawazyles piwa to je teraz wypij
Cytować
-4 #5 56tragedia56 2018-11-02 19:59
I kaliński ma czelność atakować Klinowskiego ??????????????????????????????????????????????????????????
on jest normalny ??
kalinski jest z pisu wadowickiego. a wadowicki pis wspolpracował z norwegiem złodziejem, z jego wspolpracowniki em kowalczykiem i z frączkiem, który kierował łódzką ośmiornicą a pani filipiak kierowała nim(albo odwrotnie?) wadowice ogarnijcie się i wybierzcie klinowskiego, bo będzie taka samaa masakra jak 8 lat temu za poprzedniej burmistrz ewy filipiak właśnie
Cytować
+29 #6 Martin Pajak 2018-11-02 20:02
Panie Klinowski!
Twoje utopijne pomysły zniszczyły miasto za te 4 lata!
A co by było dalej?
Daliśmy Ci szanse ogromna, nie wykorzystałeś tego, czas na zmianę.
Zbyt ciężko cale pokolenia Wadowiczan pracowały na to, nie możemy
pozwolić na zmarnowanie ich dorobku.
Twoje rządy to stek kłamstw I obiecanek, najwyraźniej nie nadajesz się na gospodarza.
Zawiedliśmy się na Tobie.
Cytować
-16 #7 nie wybierajcie pisu 2018-11-02 20:03
Cytuję Henio:
Niech pochwali się tym co zablokował w Wadowicach


Serio? ja powiem tak - wybierzcie klinowskiego!
bo te pisowskie złodziejaszki współpracują wszyscy razem.
Co teraz kaliński opowiada coś o mcdonaldzie? wcześniej to filipiakowa z norwegiem złodziejem załatwiała mcdonalda na terenach po byłym bumarze. I chroniła dupe właściciela ogrodowej!
Cytować
+24 #8 Wadowiczanin 2018-11-02 20:03
Paskudne, okropne te spoty. A kto posprząta u nas w bloku klatkę z ulotek z tą paskudną gębą Klina. Porozrzucane hamsko pod drzwi każdemu i na szczęście nikt się po nie nie schyla. Będzie musiał chyba były burmistrz p przyjechać posprzątać.
Cytować
+59 #9 Raf1511 2018-11-02 20:05
Ciekawi mnie sprawa że od 2 dni jest problem z wejściem na w24? Czyżby ktoś się czegoś obawiał?
Cytować
+19 #10 mieszkaniec gminy 2018-11-02 20:07
Nie podobają się.Są nienaturalne i kłamliwe.
Cytować
-15 #11 xd67 2018-11-02 20:09
Cytuję wyborca:
klinu pakuj się i wypad do Słupska... tam będzie ci się podobało rucha...ie w dupsko ... będziesz w końcu spełnionym celebrytą...


widzę że poziom wypowiedzi, jest adekwatny do inteligencji - znaczy się pan popiera kalińskiego? :D :D :D
Cytować
-19 #12 lrzysztof czekaj 2018-11-02 20:11
Mnie pan Klinowski przekonał. nie dzisiejszymi spotami, ale tym co zrobił przez ostatnie 4 lata
Cytować
-16 #13 wilk 2018-11-02 20:18
tylko idioci i wsioki głosują na kalińskiego... niestety :(
Cytować
+32 #14 Młody 2018-11-02 20:20
Klinu nie wycieraj sobie mordy młodymi zaufaliśmy ci 4 lata temu a ty się wypiłeś na nas zresztą na wszystkich twój czas minoł pakuj sie i spadaj
Cytować
-11 #15 gonzo 2018-11-02 20:22
pan PŁASZCZYCA pisze ile KLINU wydał na pensje dla urzędników a niech napisze ile on zarabiał ile kociacho co się stało z kostką brukową z aferą ul karmelickiej z parkingiem koło karmelu itd MARCINKU jak masz honor to napisz wiem że to czytasz czekam
Cytować
+33 #16 Zibi 2018-11-02 20:25
Cytuję nie wybierajcie pisu:
Cytuję Henio:
Niech pochwali się tym co zablokował w Wadowicach


Serio? ja powiem tak - wybierzcie klinowskiego!
bo te pisowskie złodziejaszki współpracują wszyscy razem.
Co teraz kaliński opowiada coś o mcdonaldzie? wcześniej to filipiakowa z norwegiem złodziejem załatwiała mcdonalda na terenach po byłym bumarze. I chroniła dupe właściciela ogrodowej!

A banda Klinowskiego co robi? Koper,Karelus,C ałus,Gawron itp itd.
Klinowski oszukał wszystkich wyborców, teraz płacze bo wie że się koryto urwie i to nie tylko dla niego. Zniszczył Wadowice przez te cztery lata.Nie dajcie ludzie nabrać się drugi raz temu manipulantowi który jest dużym dzieckiem i przez jego dziecinne pomysły gmina traci kasę na sądy, procesy i odszkodowania.
Cytować
-15 #17 Ka d a 2018-11-02 20:28
Generalnie jestem za dobrą zmianą czyli tym wszystkim co dokonało się za czasów Klinowskiego! Głosuje na nr 2!!
Cytować
+26 #18 Zibi 2018-11-02 20:28
I jeszcze jedno. Do tych wszystkich spotów powinien zrobić podkład piosenki z repertuaru Lady Pank - Mniej niż zero ! Było by to wprost proporcjonalne do osiągnięć.
Cytować
-15 #19 Presz z oszustem 2018-11-02 20:30
Precz z oszustem i kłamcą Kalinskim! Tak bardzo wam tęskni się za Caryą, kocichem i całą beznadzieją? Mnie dajmy się. KLIN musi wygrać!
Cytować
+21 #20 wyborca 2018-11-02 20:31
Klinowski pamiętaj "karma wraca" oszukałeś wszystkich łącznie z twoimi przyjaciółmi z IWW... teraz to módl się żebyś znalazł robotę w tłoczni
Cytować
+24 #21 Robert 2018-11-02 20:36
A to NOWOCZESNE połączanie kolejowe Bielska i Krakowa to w którym miejscu?
Cytować
+21 #22 Masakra 2018-11-02 20:37
Zupełnie mnie nie przekonał... Może pisać i mówić co chce, ale ja widzę jakie są Wadowice. Jeden wielki korek. I tak będzie, dopoki za to bedzie odpowiadał człowiek, ktory nie ma prawa jazdy. Głosuje na Kilińskiego. Nie jest może idealny, ale na pewno lepszy, niż obecny włodarz.
Cytować
+23 #23 rafi 2018-11-02 20:40
Chlop mnie rozwala przegrywa w
procesach grubą kasę.Grubą kase wydaje z naszych podatków na prawnikow którzy biorą sprawy z gory przegrane.Aż kur...jeg..mać.
Dzieciaki nie mają w szkole
wyrementowanych łazienek.Rodzice
zbieraja paragony za zakup Domestosa licząc że może ta firma
sie zlituje i zrobi coś za jego
ekscelencje Klina.
Pieniadze wydane na przegrane
procesy drogi panie ekolog plus
ich wyroki.Pytam ile za to mozna
wymienić w gminie piecy?
Co z termowadem mieszkancy trują
termowad nie?
Wadowicki sport zniszczyłeś go
Jak wygladaja naklady na kluby?
I nie chodzi mi o piłkę nożną
ale o inne dyscypliny.Wspa niałe
siatkarki sukcesy a potem co wegetacja bo miasto im nie pomogło. To samo dotyczy innych sekcji.MKS Skawa jak sama nazwa wskazuje to miejski klub.Jest masa
klubow na wioskach.Ale po co przejmować się wiochą ona to ciemnogrod głosujący na kontrkandydata. Pamietaj w gminie sport uprawia się nie tylko w Karolu.Wiec na koniec panie Narcyz
Klinowski jesteś jak Pinokio co
zdanie to nos dłuższy.
Cytować
+23 #24 Piotrek 2018-11-02 20:40
Jak się w ogóle może chwalić parkiem?? Przecież to jeden wielki szwindel, gdzie wygrała firma z dwukrotnie droższą ofertą, niż być powinna! I jeszcze właścicielka wplacala kasę na jego kampanię
Cytować
+11 #25 Apel 2018-11-02 20:40
Wybieżcie Cholerę, Dżuma nas rozłoży
Cytować
+12 #26 Fan 2018-11-02 20:43
Bravo Klinu, trzymaj się, twoi przeciwnicy wylali na ciebie tyle pomyj przez te 4 lata, że do północy wytrzymasz ;-)
Cytować
+23 #27 Do widzenia 2018-11-02 20:45
Przez 4 lata skutecznie mnie przekonywał, że nie jest dobrym burmistrzem. I teraz kilkoma marnymi filmikami chce to zmienić? Niedoczekanie.
Cytować
-12 #28 street 2018-11-02 20:47
Tak czy siak Klinowski jest w stanie- i to robi- podejmować decyzje samodzielnie i za nie odpowiada (w dniu wyborów najbardziej), Kaliński musi ulegać naciskom swoich przełożonych którzy Wadowice widzieli może 3 razy w życiu.
Cytować
-5 #29 Z boku 2018-11-02 20:48
Ciekawe jakby się wam pracowało drodzy internauci, jakby wam kłody rzucano pod nogi, przez całe 4 lata. Jak na całkowity brak współpracy z wszystkimi, przypominam władzę uchwałodawczą sprawuje RADA MIASTA a burmistrz jedynie wykonuje uchwały rady, to i tak udało wiodło mu się nie najgorzej
Cytować
-6 #30 true 2018-11-02 20:49
Cytuję W24:
Co sie dzieje z wadowice24? Czyżby znowu atak ddos na ten portal? To jest rzeźnia, jakie pieniądze i jacy ludzie muszą za tym stać. Domyślam się, że stoją za tym ludzie związani z jednym z kandydatów i wiecie pewno, o którego chodzi.

dokładnie, nie od dzisiaj wiadomo że za płaszczycą stoi lokalny pis. To jest tragedia :( mam nadzieje jednak że wygra prawdziwe prawo i prawdziwa sprawiedliwość czyli Mateusz Klinowski.
Cytować
-14 #31 Obserwator 2018-11-02 20:50
Kaliński niestety nie podejmuje sam decyzji, jest sterowany przez trio ffilipiak-ffrąc zek-kkowalczyk, gdyby był "samodzielnym" politykiem być może miałby mój głos
Cytować
+10 #32 płaszczyca 2018-11-02 20:51
zostawcie w spokoju mój portal i moich przyjaciół z ośmiornicy i z as investu. A także mame kaczyńskiego zosie. Przestańcie obrażać rodzinę która mnie karmi
Cytować
-12 #33 wiadomka 2018-11-02 20:52
kaliński do kuwety!!!!
Cytować
+2 #34 W24 2018-11-02 20:53
Cytuję true:
Cytuję W24:
Co sie dzieje z wadowice24? Czyżby znowu atak ddos na ten portal? To jest rzeźnia, jakie pieniądze i jacy ludzie muszą za tym stać. Domyślam się, że stoją za tym ludzie związani z jednym z kandydatów i wiecie pewno, o którego chodzi.

dokładnie, nie od dzisiaj wiadomo że za płaszczycą stoi lokalny pis. To jest tragedia :( mam nadzieje jednak że wygra prawdziwe prawo i prawdziwa sprawiedliwość czyli Mateusz Klinowski.

Chyba nie zrozumiałeś posta. Ale to mnie akurat nie dziwi, patrząc na kogo będziesz głosować :D
Cytować
-20 #35 nr2 2018-11-02 20:53
w tym wypadku nr2 jest nr1 !!!
Klinowski musi wygrać bo inaczej wadowice czeka zagłada
Cytować
+7 #36 wojtas 2018-11-02 20:56
Zostałem zablokowany na wadowice24 :-) och niech żyje wolność słowa :-)
Cytować
+18 #37 mieszkaniec gminy 2018-11-02 21:11
Cytuję street:
Tak czy siak Klinowski jest w stanie- i to robi- podejmować decyzje samodzielnie i za nie odpowiada (w dniu wyborów najbardziej), Kaliński musi ulegać naciskom swoich przełożonych którzy Wadowice widzieli może 3 razy w życiu.

Tak zgadzam się z Tobą, Klinowski podejmuje decyzje samodzielnie nie licząc się ze zdaniem mieszkańców. Ale to chyba nie jest jego prywatny biznes. Specjalnie tego słowa użyłem, bo pamiętam jak tak właśnie wyrażał się o swojej pracy. W sumie trafnie, bo w zasadzie to przez te 4 lata dbał o swoje interesy, a nie o interesy gminy i mieszkańców.
Cytować
-17 #38 wadrulez 2018-11-02 21:20
Kaliński to Kowalczyk , Frączek , Płaszczyca, Filipiakowa i Kocicho
To Oni będą rządzić i sprzedawać miejskie działki dla siebie.
Cytować
+2 #39 niechzyjepis 2018-11-02 21:26
Ciekawe czy zaraz po wyborach Kaliński zezwoli Kowalczykowi na budowę galerii handlowej??
Ciekawe czy zaraz po wyborach Kaliński sprzeda Frączkowi działki - np.tą przy Skawie ??
Czy zrobi to bezinteresownie ??
...a Wy mieszkańcy gminy dalej będziecie ru..ani przez tych biznesmenów z wyrokami.
Cytować
+10 #40 ..... 2018-11-02 21:29
Cytuję wadrulez:
Kaliński to Kowalczyk , Frączek , Płaszczyca, Filipiakowa i Kocicho
To Oni będą rządzić i sprzedawać miejskie działki dla siebie.


Kaliński to NORMALNOŚĆ + poparcie rządu w inwestycjach.

Klinowski to ZERO poparcia ze strony rządu - jakby miał kasę to już by dawno realizował projekty w Wadowicach a nie opowiadał bajek. Wpakowane pieniądze w przegrane procesy mogła gmina inwestować w wymianę piecy !!!
Cytować
-5 #41 Anastazy 2018-11-02 21:32
Znów włączyły się 2 moźe 3 zawiedzione osoby,które są bezrobotne I próbują poniźać,wyśmiew ać. nieinteresują nas wasze osobiste urazy.Ja i moja rodzina głosować będzie na obecnego burmistrza P.dr.Klinowskie go,bo jest rodowitym WADOWICZANINEM, wykształconym,m ądrym,pracowity m
Cytować
+6 #42 niechzyjepis 2018-11-02 21:32
Cytuję .....:
Cytuję wadrulez:
Kaliński to Kowalczyk , Frączek , Płaszczyca, Filipiakowa i Kocicho
To Oni będą rządzić i sprzedawać miejskie działki dla siebie.


Kaliński to NORMALNOŚĆ + poparcie rządu w inwestycjach.

Klinowski to ZERO poparcia ze strony rządu - jakby miał kasę to już by dawno realizował projekty w Wadowicach a nie opowiadał bajek. Wpakowane pieniądze w przegrane procesy mogła gmina inwestować w wymianę piecy !!!


czyli mówisz, że jesteś jednym z nich i liczysz, że może Ci coś "kapnie"....i może dorobisz się na miejskich nieruchomościac h
Cytować
-15 #43 bogacz 2018-11-02 21:33
żryjcie dalej pierogi. ja ide jutro na kawior z przyjaciółmi, z frączusiem dżonem, z zosią, z bartusiem jeszcze kalińskim, za pół roku bartuś K. z kowalczyksem i z norwegiem. to są dobre świry, powiedzieli mi że nie musze podatków płacić tak jak oni. nie to co wy biedaki xd ja głosuje na kalińskiego ! tylko kaliński
Cytować
-5 #44 ?????? 2018-11-02 21:34
Cytuję bogacz:
żryjcie dalej pierogi. ja ide jutro na kawior z przyjaciółmi, z frączusiem dżonem, z zosią, z bartusiem jeszcze kalińskim, za pół roku bartuś K. z kowalczyksem i z norwegiem. to są dobre świry, powiedzieli mi że nie musze podatków płacić tak jak oni. nie to co wy biedaki xd ja głosuje na kalińskiego ! tylko kaliński


Ty jesteś prze agent, przestań mieszać w to łódzką ośmiornicę naszego szefa Dżona bo cie dojedziemy !!!!!!!!
Cytować
+6 #45 Juz niedługo 2018-11-02 21:36
Jeszcze tylko chwilka i żegnamy tego, przez którego Wadowice stają się dziurą.
Nie wiem, czy Kaliński będzie dobrym burmistrzem, ale gorszego od Kalinowskiego być nie może. Miał zerwać z układami, a dopiero on je ma!
Cytować
0 #46 Juz niedługo 2018-11-02 21:37
Klinowskiego miało być oczywiście. Gorszego od Klinowskiego.
Cytować
+6 #47 Aada 2018-11-02 21:42
Dopóki nie oczyścimy miasta z macek poprzedniej władzy nie ma co liczyć na poprawę. Wybieramy stary układ? Decyzja należy do was
Cytować
-7 #48 JF 2018-11-02 21:43
Jak chcecie, żeby wadowicami po czterech latach przerwy znow rzadzil jan f. to glosujcie na Kalinskiego, macie to zagwarantowane
Cytować
+10 #49 Nowy 2018-11-02 21:46
Cytuję niechzyjepis:
Ciekawe czy zaraz po wyborach Kaliński zezwoli Kowalczykowi na budowę galerii handlowej??
Ciekawe czy zaraz po wyborach Kaliński sprzeda Frączkowi działki - np.tą przy Skawie ??
Czy zrobi to bezinteresownie ??
...a Wy mieszkańcy gminy dalej będziecie ru..ani przez tych biznesmenów z wyrokami.


Chłopie przecież wyraźnie Kaliński mówił że jest przeciwko Galeriom więc nie siej nie prawdziwych informacji.
Cytować
+9 #50 Juz niedługo 2018-11-02 21:48
Cytuję Nowy:
Cytuję niechzyjepis:
Ciekawe czy zaraz po wyborach Kaliński zezwoli Kowalczykowi na budowę galerii handlowej??
Ciekawe czy zaraz po wyborach Kaliński sprzeda Frączkowi działki - np.tą przy Skawie ??
Czy zrobi to bezinteresownie ??
...a Wy mieszkańcy gminy dalej będziecie ru..ani przez tych biznesmenów z wyrokami.


Chłopie przecież wyraźnie Kaliński mówił że jest przeciwko Galeriom więc nie siej nie prawdziwych informacji.

Przecież właśnie sianiem nieprawdziwych informacji przez całą kadencję zajmowała się ekipa Klinowskiego, więc inaczej już po prostu nie potrafią! Mnie to wcale nie dziwi..
Cytować
0 #51 Jaro 2018-11-02 21:49
jan f. & andrzej k. zacierają ręce, czy dokonczą swoje deale czy dostaną znowu po łapach :lol: :lol: :lol:
Cytować
+6 #52 Do Aada 2018-11-02 21:52
Cytuję Aada:
Dopóki nie oczyścimy miasta z macek poprzedniej władzy nie ma co liczyć na poprawę. Wybieramy stary układ? Decyzja należy do was


Niem czegoś takiego jak stary układ bo poprzednicy poszli do sejmu i nie planują wracać. Starosta jako starosta sam wszystkim zarządzał nikt mu na plecach nie siedział
Cytować
+5 #53 Mieszkaniec 2018-11-02 22:03
PARK - Fakty nie Mity:

1. Cutuję: "Największa wpłata na kampanię komitetu burmistrza to 10.000 złotych, które przekazała Maria Głuch z Myślachowic koło Trzebini." - wpiszcie w Google Klinowski Maria Głuch

2. Cutuję: "Remont i odnowa Parku Miejskiego w Wadowicach ma kosztować 9,9 mln złotych. Urząd Miasta zdecydował o wybraniu w przetargu najdroższej oferty firmy Krisbud z Trzebini." - wpiszcie w Google Krisbud z Trzebini i Krisbud Wadowice

3. Jak czytamy na stronie firmy z Trzebini:

Cutuję: "Rok 1997 – powstaje Firma Budowlana KRISBUD założona przez mgr inż. Krzysztof Głuch..."

Pytania:

A) Co łączy sponsora komitetu burmistrza Panią Marię Głuch z Panem Krzysztofem Głuch z Krisbud która wygrała przetarg na renowację parku ?

B) Dlaczego wygrała najdroższa kwota przetargu ?

C) Dlaczego kwota przetargu była o 5 mln wyższa niż wcześniejsze założenia (miało być 5 mln, a zrobiło się 10 mln) ?

Domagamy się wyjaśnień !

(wadowiceonline znowu usunęły tą informację - tak bardzo boją się niewygodnych faktów)
Cytować
+9 #54 były kolega z IWW 2018-11-02 22:03
Klinowski na tym spocie stoi pociąg za tobą ... mam nadzieję że masz bilet i zdążysz do niego wsiąść i spierd...lić na zawsze z Wadowic
Cytować
+6 #55 Alberto 2018-11-02 22:05
Cytuję Do Aada:
Cytuję Aada:
Dopóki nie oczyścimy miasta z macek poprzedniej władzy nie ma co liczyć na poprawę. Wybieramy stary układ? Decyzja należy do was


Niem czegoś takiego jak stary układ bo poprzednicy poszli do sejmu i nie planują wracać. Starosta jako starosta sam wszystkim zarządzał nikt mu na plecach nie siedział

Cicho! Nie wytrącaj tego argumentu trollom klinowskiego, bo nie będą mieli o czym pisać. Widać wiedzą, że na dokonania to ich szef słabo wypadły nawet przy Śwince piggy, więc dwoją się i troją, żeby jakkolwiek zaszkodzić Kalinskiemu. Ja w nosie mam kto będzie rządził, byleby to robił dobrze. A Klinowski wypadł w trj kwestii fatalnie, więc dam szansę nowemu burmistrzowi. Tak po prostu trzeba.
Cytować
-3 #56 Sławek 2018-11-02 22:16
Nie jestem z Wadowic, więc głosując nie będę. Nie znam kandydatów. Marynisty proszę Was o jedno Zaglosujcie za, nie przeciw. CzytamWasze posty wskazują, że podchodzicie do zagadnienia na zasadzie ten jest taki, zrobił to tamto, zagłosuję na drugiego, bo ciebie nie lubię.
Nie znam kandydatów, ale żebyście nie wygrali na złość drugiemu, jak Warszawa Trzaskowskiego na złość PiSowi.
Cytować
-11 #57 ubawiony widz 2018-11-02 22:18
Cytuję wilk:
tylko idioci i wsioki głosują na kalińskiego... niestety :(

z wioski może nie jesteś ale reszta pozostawia wiele do życzenia
Cytować
+5 #58 Poradzisz sobie? 2018-11-02 22:21
Obserwuję Wasze kampanie przedwyborcze na wszystkich lokalnych portalach, również na znienawidzonym, przez co poniektórych Facebook'u. Nie jestem wybiórczy, lubię wiedzieć dużo i wiem, że obie strony kasują nieprzychylne komentarze. Ludzie już nie są w ciemię bici, nie rozmawiasz z dziećmi w przedszkolach, którym podarowano oczyszczacz powietrza i gest wyciągniętego palca w stronę odbiorcy wydaje mi się nazbyt agresywny i nachalny, zbyt sugestywny. Nie wiem, kto Ci Mateusz doradza, ale zmień doradców być może na doradców lokalnych - bliższych lokalnej społeczności i ich potrzebom. Krakowscy doradcy / eksperci PR okazują się nazbyt agresywni jak na tutejsze realia. To tutaj nie zadziała. Jeszcze trochę pracy przed tobą. Mój głos trafia do Bartosza Kalinowskiego.
Cytować
+11 #59 ubawiony widz 2018-11-02 22:22
spoty są tak samo śmieszne jak on i jego działalność przez ostatnie 4 lat!
Cytować
-21 #60 Gryzzli 2018-11-02 22:25
Ja tam głosuję na Klinowskiego... żaden z kandydatów mi nie pasuje ale wygrana Klinowskiego gwarantuje że na konkurencyjnym portalu będę mógł przeczytać tę fantastyczne artykuły spod pióra Płaszczycy...ni e wyobrażam sobie życia bez nich....no i portal w24 wtedy upadnie no bo po co tam wchodzić jak takich perełek już nie będzie.... Klinu masz mój głos!
Cytować
+18 #61 Co mówią ludzie 2018-11-02 22:33
Ludzie jak żyje w tej gminie to nikt tak nie wkurzył ludzi jak Klinowski, nawet Staszek nie osiągnął takiego poziomu bo nie wyzywał ludzi od wioski...

Klinowski w tym mieście jest skończony.
Cytować
+21 #62 Gościu 2018-11-02 22:36
Mati, dlaczego umieściłeś swój baner wyborczy przy obwodnicy tuż przed rondem przy moście? Jadę sobie wkuriony w korku, prawie od ronda na Wojska Polskiego a na końcu widzę Ciebie.Zdaję sobie sprawę że korki w mieście to nie tylko twoja wina, ale głównie świty Filipiakowej.Ju ż w 1998 w Kronice beskidzkiej pisali o możliwości powstania BDI a nasi włodarze spali.Mogli przecież wyznaczyć w porozumieniu z GDDKiA odpowiednie miejsce dla przebiegu drogi przed projektem ostatecznym, jeszcze był czas, nie było Natury 2000, nie byliśmy jeszcze w UE, można było wiele rzeczy zrobić.A pani burmistrz obudziła się jak południe protestowało.Gd yby mnie właścicielowi działki ktoś chciał drogę wybudować przez działkę to jako gospodarz byłbym pierwszym zainteresowanym w którym miejscu ją zlokalizować.No ale cóż stało się jak się stało ale ty mogłeś to naprawiać albo przynajmniej rozmawiać z e specjalistami a nie blokować.Mateus z sorry, jest z ciebie dobry rewolucjonista ale nie gościu od kreowania rzeczywistości i rozwiązywania problemów.
Cytować
+25 #63 dert 2018-11-02 22:37
Cytuję ubawiony widz:
spoty są tak samo śmieszne jak on i jego działalność przez ostatnie 4 lat!

dokładnie
A mnire rozwale Park za tyle kasy i jego dewastacja kosztem nowych dróg spacerowych .Dziwne ktos
Cytować
+4 #64 samoa 2018-11-02 22:48
Cytuję Juz niedługo:
Jeszcze tylko chwilka i żegnamy tego, przez którego Wadowice stają się dziurą.
Nie wiem, czy Kaliński będzie dobrym burmistrzem, ale gorszego od Kalinowskiego być nie może. Miał zerwać z układami, a dopiero on je ma!

trochę Ci się jeszcze miesza święty ze starostą
Cytować
-12 #65 Głosujmy na Klina 2018-11-02 22:51
Starosta zamknął oddział zakaźny w Wadowicach. Kukizy są przeciw szczepieniom, a tu odra puka nam do drzwi.
W Warszawie 14 zachorowań.

Chcecie takich debili? PiS ? Kukiz?

Ludzie opamiętajcie się.
Cytować
-10 #66 Głosujmy na Klina 2018-11-02 22:52
Cytuję Co mówią ludzie:
Ludzie jak żyje w tej gminie to nikt tak nie wkurzył ludzi jak Klinowski, nawet Staszek nie osiągnął takiego poziomu bo nie wyzywał ludzi od wioski...

Klinowski w tym mieście jest skończony.


A ja spotykam samych zadowolonych, widocznie Ty w lesie siedzisz;)
Cytować
-7 #67 Lekarz 2018-11-02 22:54
Przez starostę i poltykę antyzdrowotną ze szpitala zwolniło się sporo lekarzy.
Odeszli dobrzy specjaliści.
Inne szpitale przyjęły ich z radochą.
A u nas? Zakźny zamknięty.
Łatwo coś zniszczyć, ale trudniej odbudować.
Cytować
+23 #68 Dawid 2018-11-02 23:43
Cytuję Henio:
Niech pochwali się tym co zablokował w Wadowicach

Prosząc o komentarz do poniższego tekstu który znalazłem w internecie po opublikowaniu go na stronie Facebooka Burmistrza Wadowic Mateusza Klinowskiego z prośbą o komentarz usunął mnie z wszystkich moich komentarzy nawet które były przychylne jego osobie... co ma Pani do powiedzenia w tej sprawie jaką pani ma wiedzę na ten temat...? Skandal w Wodociągach!!! W 2015 roku BEZ KONKURSU, na stanowisko Prezesa WADOWICKICH WODOCIĄGÓW, zostaje powołany, Pan Alfred Karelus. Z oświadczenia majątkowego Pana Karelusa, dowiadujemy się iż , w 2015 roku, był on INWALIDĄ z przyznaną rentą inwalidzką. Ta NIEZDOLNOŚĆ ma zapewne wpływ, na NIEUDOLNE kierowanie swoją działalnością gospodarczą, z tytułu której Pan Karelus osiągnął do połowy 2015 roku, dochód w wysokości 10.018,36 zł, co daje miesięcznie 1.669,72zł ! Z takich dochodów, Pan Karelus, ma do utrzymania dom o pow. 240m2 i musi też spłacać liczne KREDYTY. Przyznajcie sami, że Pan Karelus był prawdopodobnie, w TRUDNEJ SYTUACJI ŻYCIOWEJ. Z pomocą przyszedł Burmistrz Klinowski. W SKANDALICZNYCH okolicznościach , bez KONKURSU, powłuje dnia 29.06.2015, INWALIDĘ Pana Alfreda Karelusa, na stanowisko Prezasa Wodociągów w Wadowicach. Z powodu tego AWANSU, Prezes Karelus osiąga w 6 miesięcy 2015go roku, dochód 61.752,64 zł, co daje 10.292,10 MIESIĘCZNIE. Tak więc jedną decyzją KLINOWSKIEGO, Prezes Karelus zwiększył swoje dochody o ponad 600%. Przyznacie, że imponujący SKOK. Ten skandal ma też DRUGIE DNO, a mianowicie Prezes Karelus w 2017 roku, przechodzi na emeryturę i doznaje CUDOWNEGO UZDROWIENIA, nie jest już INWALIDĄ jak w 2015 roku. Kontynuuje swoją "ciężką" pracę jako Prezes-emeryt. Pobiera więc dodatkowo emeryturę. SKANDALICZNOŚĆ tej sytuacji polega na tym, iż OGROMNĄ wagę, w obliczaniu świadczenia emerytalnego Prezesa Karelusa, mają dochody które uzyskuje jako Prezes w Wodociągach. Szanowni Wadowiczanie, za ten PRZEKRĘT i emeryturę Pana Karelusa, płacą NASZE DZIECI. P.S 1. Jedyną kompetencją na podstawie której ,Pan Karelus został powołany na stanowisko prezesa, było to iż jego syn, jest przyjacielem Burmistrza Klinowskiego. Brak konkursu podyktowany był tym, iż kandydatura KAŻDEGO z Was była by LEPSZA! 2. Pełne oświadczenia majątkowe Prezesa Karelusa, na podstawie których powstał ten tekst znajdziecie pod linkiem: https://bip.malopolska.pl/umwadowice,a,1086924,alfred-kalerus.html
Cytować
+17 #69 Niezastąpiony 2018-11-02 23:46
Cytuję Lekarz:
Przez starostę i poltykę antyzdrowotną ze szpitala zwolniło się sporo lekarzy.
Odeszli dobrzy specjaliści.
Inne szpitale przyjęły ich z radochą.
A u nas? Zakźny zamknięty.
Łatwo coś zniszczyć, ale trudniej odbudować.

Lekarze mnie nie interesują. To jest kasta, która zawsze sobie dobrze poradzi. Podobnie jak górnicy. Zastrajkują, walną focha i będzie 10 tysiaków wpływało znów na konto co miesiąc. Nie zgadzam się ! Nie za moje podatki. Szpital sobie poradzi - przyjmie zdolnych fachowców z ukrainy i zadowolonych z życia. Myslisz, że jesteś niezastąpiony? Zapraszamy do sektora prywatnego i zobaczymy czy będziesz taki cwany.
Cytować
+9 #70 Damian 2018-11-02 23:48
Cytuję Mieszkaniec:
PARK - Fakty nie Mity:

1. Cutuję: "Największa wpłata na kampanię komitetu burmistrza to 10.000 złotych, które przekazała Maria Głuch z Myślachowic koło Trzebini." - wpiszcie w Google Klinowski Maria Głuch

2. Cutuję: "Remont i odnowa Parku Miejskiego w Wadowicach ma kosztować 9,9 mln złotych. Urząd Miasta zdecydował o wybraniu w przetargu najdroższej oferty firmy Krisbud z Trzebini." - wpiszcie w Google Krisbud z Trzebini i Krisbud Wadowice

3. Jak czytamy na stronie firmy z Trzebini:

Cutuję: "Rok 1997 – powstaje Firma Budowlana KRISBUD założona przez mgr inż. Krzysztof Głuch..."

Pytania:

A) Co łączy sponsora komitetu burmistrza Panią Marię Głuch z Panem Krzysztofem Głuch z Krisbud która wygrała przetarg na renowację parku ?

B) Dlaczego wygrała najdroższa kwota przetargu ?

C) Dlaczego kwota przetargu była o 5 mln wyższa niż wcześniejsze założenia (miało być 5 mln, a zrobiło się 10 mln) ?

Domagamy się wyjaśnień !

(wadowiceonline znowu usunęły tą informację - tak bardzo boją się niewygodnych faktów)

Prosząc o komentarz do poniższego tekstu który znalazłem w internecie po opublikowaniu go na stronie Facebooka Burmistrza Wadowic Mateusza Klinowskiego z prośbą o komentarz usunął mnie z wszystkich moich komentarzy nawet które były przychylne jego osobie..
Skandal w Wodociągach!!! W 2015 roku BEZ KONKURSU, na stanowisko Prezesa WADOWICKICH WODOCIĄGÓW, zostaje powołany, Pan Alfred Karelus. Z oświadczenia majątkowego Pana Karelusa, dowiadujemy się iż , w 2015 roku, był on INWALIDĄ z przyznaną rentą inwalidzką. Ta NIEZDOLNOŚĆ ma zapewne wpływ, na NIEUDOLNE kierowanie swoją działalnością gospodarczą, z tytułu której Pan Karelus osiągnął do połowy 2015 roku, dochód w wysokości 10.018,36 zł, co daje miesięcznie 1.669,72zł ! Z takich dochodów, Pan Karelus, ma do utrzymania dom o pow. 240m2 i musi też spłacać liczne KREDYTY. Przyznajcie sami, że Pan Karelus był prawdopodobnie, w TRUDNEJ SYTUACJI ŻYCIOWEJ. Z pomocą przyszedł Burmistrz Klinowski. W SKANDALICZNYCH okolicznościach , bez KONKURSU, powłuje dnia 29.06.2015, INWALIDĘ Pana Alfreda Karelusa, na stanowisko Prezasa Wodociągów w Wadowicach. Z powodu tego AWANSU, Prezes Karelus osiąga w 6 miesięcy 2015go roku, dochód 61.752,64 zł, co daje 10.292,10 MIESIĘCZNIE. Tak więc jedną decyzją KLINOWSKIEGO, Prezes Karelus zwiększył swoje dochody o ponad 600%. Przyznacie, że imponujący SKOK. Ten skandal ma też DRUGIE DNO, a mianowicie Prezes Karelus w 2017 roku, przechodzi na emeryturę i doznaje CUDOWNEGO UZDROWIENIA, nie jest już INWALIDĄ jak w 2015 roku. Kontynuuje swoją "ciężką" pracę jako Prezes-emeryt. Pobiera więc dodatkowo emeryturę. SKANDALICZNOŚĆ tej sytuacji polega na tym, iż OGROMNĄ wagę, w obliczaniu świadczenia emerytalnego Prezesa Karelusa, mają dochody które uzyskuje jako Prezes w Wodociągach. Szanowni Wadowiczanie, za ten PRZEKRĘT i emeryturę Pana Karelusa, płacą NASZE DZIECI. P.S 1. Jedyną kompetencją na podstawie której ,Pan Karelus został powołany na stanowisko prezesa, było to iż jego syn, jest przyjacielem Burmistrza Klinowskiego. Brak konkursu podyktowany był tym, iż kandydatura KAŻDEGO z Was była by LEPSZA! 2. Pełne oświadczenia majątkowe Prezesa Karelusa, na podstawie których powstał ten tekst znajdziecie pod linkiem: https://bip.malopolska.pl/umwadowice,a,1086924,alfred-kalerus.html
Cytować
-17 #71 555 2018-11-02 23:50
Takiego hejtu i nienawiści jeszcze w Wadowicach nie było. Brawo Kaliński, płaski i spółka - udało się napuścić ludzi na siebie. Wadowiczanie - macie zapowiedź tego, co będzie w gminie, jak wygra absolwent uniwersytetu w Radoczy...
Cytować
+14 #72 Jack 2018-11-02 23:51
To nie przez starostę lekarze się zwolnili tylko przez wadowicki beton lekarski który juz powinien dawno odejść i zrobic miejsce mlodym .W szpitalu potrzebne sa zmiany personalne wśród lekarzy co niektórzy spoczęli na laurach i im za dobrze .
Cytować
-16 #73 Lekarz 2018-11-03 00:09
Cytuję Jack:
To nie przez starostę lekarze się zwolnili tylko przez wadowicki beton lekarski który juz powinien dawno odejść i zrobic miejsce mlodym .W szpitalu potrzebne sa zmiany personalne wśród lekarzy co niektórzy spoczęli na laurach i im za dobrze .


Nie zgadzam się. Polityka ekstremalnej oszczędności odbija się na całym personelu.
Naprawdę jest źle. Bardzo wkurzyła mnie ta propagandowa karetka- jak plucie w twarz pracownikom.
Cytować
-10 #74 Lekarz 2018-11-03 00:10
Zakaźny został zamknięty przez starostę.
Tak jest prawda.
Cytować
+1 #75 To ciekawe 2018-11-03 08:01
Cytuję maciek22:
widziałem dziisaj kowalczyka bartusia i frączka pod nowym budynkiem starostwa...
zakładali nowe kuwety i sypali do nich piasek

To znaczy, że piszesz spoza granic naszego kraju? Tak? Bo co najmniej jedna z wymienionych przez ciebie osób nie przebywa aktualnie w Polsce!
Cytować
+18 #76 Jack 2018-11-03 08:08
Powtarzam w szpitalu jest potrzebna zmiana,nie mówię że wszyscy ale jest kilku lekarzy którzy rzutują na opinię o szpitalu,niektó rzy powinni odejść i zrobić miejsce młodym, rutyna gubi a na szkolenia nie chce się jeździć a postęp w medycynie jest bardzo duży czy to w aparaturze medycznej czy w farmakologii tyle w temacie.Pozdraw iam
Cytować
+7 #77 endriu 2018-11-03 08:53
Rzygać się chce
Cytować
+5 #78 LEKARZ 2018-11-03 12:46
Cytuję Jack:
Powtarzam w szpitalu jest potrzebna zmiana,nie mówię że wszyscy ale jest kilku lekarzy którzy rzutują na opinię o szpitalu,niektórzy powinni odejść i zrobić miejsce młodym, rutyna gubi a na szkolenia nie chce się jeździć a postęp w medycynie jest bardzo duży czy to w aparaturze medycznej czy w farmakologii tyle w temacie.Pozdrawiam


W Polsce brakuje lekarzy - szczególnie specjalistów.
A Ty chcesz zwalniać? Ci którzy odeszli to byli lekarze w najlepszym wieku - z specjalizacjami i stażem pracy na tyle długim, że jeszcze nie przed emeryturą.
Czas studiowania medycyny - 6 lat, specjalizacja - 5-6, następnie druga -to nie są osoby 20 letnie, bo tego nie da się obejść.
Kompletnie nie masz pojęcia o zarządzaniu w lecznictwie.
Powód odejścia lekarzy jest znany w szpitalu i wszystko skupia się na szefowej i starostwie.
Cytować
+4 #79 JOLANTA 2018-11-03 17:16
Jak czytam te komentarze to nie mogę uwierzyć że piszą to ludzie zdrowi i normalni.Tyle złośliwości,kła mstw, oszczerstw ,wyzwisk ludzie opamiętajcie się nie potraficie nikogo i niczego docenić szczerze współczuję obecnemu Burmistrzowi szkoda Pana zdrowia aby walczyć dalej z tym towarzystwem .Jakkolwiek będzie po wyborach wygrana czy przegrana życzę Panu dużo zdrowia ,spokoju i lepszej przyszłości która napewno stoi przed Panem.POWODZENI A
Cytować
+1 #80 Ada to nie wypada 2018-11-03 18:24
Cytuję Niezastąpiony:
Cytuję Lekarz:
Przez starostę i poltykę antyzdrowotną ze szpitala zwolniło się sporo lekarzy.
Odeszli dobrzy specjaliści.
Inne szpitale przyjęły ich z radochą.
A u nas? Zakźny zamknięty.
Łatwo coś zniszczyć, ale trudniej odbudować.

Lekarze mnie nie interesują. To jest kasta, która zawsze sobie dobrze poradzi. Podobnie jak górnicy. Zastrajkują, walną focha i będzie 10 tysiaków wpływało znów na konto co miesiąc. Nie zgadzam się ! Nie za moje podatki. Szpital sobie poradzi - przyjmie zdolnych fachowców z ukrainy i zadowolonych z życia. Myslisz, że jesteś niezastąpiony? Zapraszamy do sektora prywatnego i zobaczymy czy będziesz taki cwany.


W POLSCE NAPRAWDĘ BRAKUJE LEKARZY

BRAKUJE SPECJALISTÓW I Z PUSTEGO NIE NALEJESZ

Lekarze mają prawo do godnych warunków pracy, a o to chodziło w tych zwolnieniach.
Jesteś głupi pisząc, że lekarze Cię nie obchodzą. Lekarz lekarzowi nie jest równy. Dobry specjalista bez problemu znajdzie pracę w sektorze prywatnym. Ale w szpitalu.. może nie chcieć pracować.

Jak chorujesz to chcesz dobrego specjalisty.
Co do lekarzy z Ukrainy to wolą inne kraje. W tym roku ułatwiono im nostryfikację i nie ma chętnych.
Nie muszą zdawać egzaminu LEP na poziomie naszych, więc powodzenia. A ten egzamin na poziomie podstawowym to podtastawa...
Cytować
+2 #81 LEKARZ 2018-11-03 18:25
Cytuję Ada to nie wypada:
Cytuję Niezastąpiony:
Cytuję Lekarz:
Przez starostę i poltykę antyzdrowotną ze szpitala zwolniło się sporo lekarzy.
Odeszli dobrzy specjaliści.
Inne szpitale przyjęły ich z radochą.
A u nas? Zakźny zamknięty.
Łatwo coś zniszczyć, ale trudniej odbudować.

Lekarze mnie nie interesują. To jest kasta, która zawsze sobie dobrze poradzi. Podobnie jak górnicy. Zastrajkują, walną focha i będzie 10 tysiaków wpływało znów na konto co miesiąc. Nie zgadzam się ! Nie za moje podatki. Szpital sobie poradzi - przyjmie zdolnych fachowców z ukrainy i zadowolonych z życia. Myslisz, że jesteś niezastąpiony? Zapraszamy do sektora prywatnego i zobaczymy czy będziesz taki cwany.


W POLSCE NAPRAWDĘ BRAKUJE LEKARZY

BRAKUJE SPECJALISTÓW I Z PUSTEGO NIE NALEJESZ

Lekarze mają prawo do godnych warunków pracy, a o to chodziło w tych zwolnieniach.
Jesteś głupi pisząc, że lekarze Cię nie obchodzą. Lekarz lekarzowi nie jest równy. Dobry specjalista bez problemu znajdzie pracę w sektorze prywatnym. Ale w szpitalu.. może nie chcieć pracować.

Jak chorujesz to chcesz dobrego specjalisty.
Co do lekarzy z Ukrainy to wolą inne kraje. W tym roku ułatwiono im nostryfikację i nie ma chętnych.
Nie muszą zdawać egzaminu LEP na poziomie naszych, więc powodzenia. A ten egzamin na poziomie podstawowym to podtastawa...


Masz rację
Cytować
+2 #82 Wybierz mądrze 2018-11-03 23:06
Jak wygląda szpital pod rządami starosty Bartosza Kalińskiego?

1. Gigantyczne zadłużenie - prawie 40 milionów zł!
2. Zarobki dyrektorki - 18 tysięcy zł miesięcznie!
3. Lekarze odchodzą z pracy
4. Kolejki na SOR-ze po kilka godzin
5. Strajkują pielęgniarki i ratownicy medyczni

Czy tak ma wyglądać gmina Wadowice po 4 listopada?
Cytować
+6 #83 Jack 2018-11-03 23:31
Cytuję LEKARZ:
Cytuję Jack:
Powtarzam w szpitalu jest potrzebna zmiana,nie mówię że wszyscy ale jest kilku lekarzy którzy rzutują na opinię o szpitalu,niektórzy powinni odejść i zrobić miejsce młodym, rutyna gubi a na szkolenia nie chce się jeździć a postęp w medycynie jest bardzo duży czy to w aparaturze medycznej czy w farmakologii tyle w temacie.Pozdrawiam


W Polsce brakuje lekarzy - szczególnie specjalistów.
A Ty chcesz zwalniać? Ci którzy odeszli to byli lekarze w najlepszym wieku - z specjalizacjami i stażem pracy na tyle długim, że jeszcze nie przed emeryturą.
Czas studiowania medycyny - 6 lat, specjalizacja - 5-6, następnie druga -to nie są osoby 20 letnie, bo tego nie da się obejść.
Kompletnie nie masz pojęcia o zarządzaniu w lecznictwie.
Powód odejścia lekarzy jest znany w szpitalu i wszystko skupia się na szefowej i starostwie.

Tak samo o zarządzaniu w lecznictwie nie mam pojęcia jak Pan Panie lekarzu nie uczą tego na medycynie ale sytuacje w naszym szpitalu akurat dobrze znam a myśląc o starszych lekarzach to miałem na myśli panów po 60 tce.Szkoda że izba lekarska nie weryfikuje szkoleń obowiązkowych bo trochę by się towarzystwo osiągnęło w wykonywanym fachu.Pozdrawia m
Cytować
+10 #84 Jack 2018-11-03 23:42
Dlatego że brakuje lekarzy i nie ma kokurencji poziom niektórych jest taki jaki jest z braku laku to i kit dobry.
Cytować
+2 #85 Gościu 2018-11-04 01:13
Dlaczego jest tak źle w służbie zdrowia? Bo w ogóle reformy i prawdziwego systemu finansowania oraz ubezpieczeń zdrowotnych tak naprawdę nie ma.Każdy rząd obiecuje reformy w służbie zdrowia ale realizuje je li tylko w kontekście personelu przy okazji protestów lekarzy,pielęgn iarek i ratowników.Jesz cze żaden minister zdrowia nie zaproponował zmiany finansowania i ubezpieczeń zdrowotnych.Na przykładzie UK czy Francji to obywatel decyduje o wysokości pobieranego ubezpieczenia zdrowotnego np.w UK są to dwa funty tygodniowo jeżeli masz swoją firmę i jest to najmniejsze obowiązkowe ubezpieczenie za które masz tylko pomoc w nagłych wypadkach i żadnego leczenia,Na kontrakcie najmniejsze ubezpieczenie to 1,75% miesięcznie i to jest tylko nagłe wypadki i lekarz rodzinny, żadnego leczenia specjalistyczne go.Jeżeli jesteś przewlekle chory musisz być ubezpieczony na większej stopie procentowej.Jes t dostępny system kredytowy dla finansowania drogich operacji medycznych.Syst em ubezpieczeń jest sprawiedliwszy co nie znaczy że nie ma kolejek, są ale czasowo o wiele krótsze.U nas !iberałowie wymyślili system ubezpieczenia tzw.solidarnośc iowy tzn.ci co płacą najwięcej finansują usługi medyczne tym co płacą najmniej i celebrytom, dziennikarzom, artystom, którzy mają umowy o dzieło i płacą najniższe ubezpieczenie zdrowotne i stać ich na to żeby płacić sobie prywatne leczenie czy kliniki u najlepszych specjalistów.Ci co płacą 5 czy 7 tys. nie stać ich na dodatkowe prywatne leczenie.Żaden minister nie chce tego zreformować bo gdyby chociaż w połowie sprywatyzował służbę zdrowia to by się okazało że lekarzy i personelu jest wystarczająco dużo.Miały być składki na kasy chorych i co z tego wyszło.Teraz masz wgląd na swoją historię leczenia i usług medycznych ale nie masz wglądu co robią z twoimi składkami.A ja ci powiem idą do wspólnego wora zwanego służbą zdrowia i są marnotrawione na biurokrację i zakup aparatury na których nie wykonuje się badań bo nie ma na to pieniędzy.Jak nie zmienią sposobu finansowania i wyboru rodzaju usług medycznych przez obywateli to kolejki się nie zmniejszą a służba będzie dalej w zapaści.
Cytować
+4 #86 Jack 2018-11-04 07:53
Zgadzam się służbę zdrowia trzeba reformować, pieniądze są marnotrawione na biurokrację ,do czego to podobne żeby lekarz rodzinny wypracowywał pieniądze z NFZ dla przychodni zlecając mniej badań specjalistyczny ch im mniej tym więcej pieniędzy zostaje w przychodni .Najlepszy pacjent to taki który nie choruje za niego NFZ przychodni płaci pełną pulę ,to jest coś delikatnie mówiąc nie tak .Druga sprawa to biurokracja czasami urzędnik z NFZetu decyduje jak leczyć pytam jakim prawem a ich siedziby to budynki których by im ZUS pozazdrościł:-)
Cytować
+2 #87 gawron 2018-11-04 08:29
tak szczerze mógłby wreszcie się zabrać za sport hahaha a nie tylko o nim gadać :lol: :D
Cytować
+3 #88 PKW 2018-11-04 09:04
O północy z piątku na sobotę rozpoczęła się cisza wyborcza przed II turą wyborów samorządowych. Potrwa ona do końca głosowania w niedzielę, czyli do godz. 21. Zakaz agitacji obejmuje nie tylko 649 gmin, w których odbędzie się głosowanie, lecz cały kraj.
W tym czasie zabronione jest agitowanie na rzecz konkretnych kandydatów i list. Nie wolno wywieszać plakatów, rozdawać ulotek, organizować spotkań związanych z wyborami. Za to grozi grzywna od 50 zł do 5 tys. zł; wysokość grzywny ustalają sądy. Agitować nie wolno także w internecie.
Cytować
-1 #89 LEKARZ 2018-11-04 09:43
Cytuję Jack:
Cytuję LEKARZ:
[quote name="Jack"]Powtarzam w szpitalu jest potrzebna zmiana,nie mówię że wszyscy ale jest kilku lekarzy którzy rzutują na opinię o szpitalu,niektórzy powinni odejść i zrobić miejsce młodym, rutyna gubi a na szkolenia nie chce się jeździć a postęp w medycynie jest bardzo duży czy to w aparaturze medycznej czy w farmakologii tyle w temacie.Pozdrawiam[/quote

1. Uczą na medycynie zarządzania służbą zdrowia i podczas specjalizacji także, poza tym wielu robi studia podyplomowe w tym zakresie.
2. Za samą specjalizację jest 200 pkt jednorazowo - stawka w jednym rozliczeniu. A lekarze robią sporo szkoleń, izby to zbierają.
3. To Ty nie masz pojęcia o zawodzie lekarza.
4. W szpitalu w Wadowicach jest źle

W Polsce brakuje lekarzy - szczególnie specjalistów.
A Ty chcesz zwalniać? Ci którzy odeszli to byli lekarze w najlepszym wieku - z specjalizacjami i stażem pracy na tyle długim, że jeszcze nie przed emeryturą.
Czas studiowania medycyny - 6 lat, specjalizacja - 5-6, następnie druga -to nie są osoby 20 letnie, bo tego nie da się obejść.
Kompletnie nie masz pojęcia o zarządzaniu w lecznictwie.
Powód odejścia lekarzy jest znany w szpitalu i wszystko skupia się na szefowej i starostwie.

Tak samo o zarządzaniu w lecznictwie nie mam pojęcia jak Pan Panie lekarzu nie uczą tego na medycynie ale sytuacje w naszym szpitalu akurat dobrze znam a myśląc o starszych lekarzach to miałem na myśli panów po 60 tce.Szkoda że izba lekarska nie weryfikuje szkoleń obowiązkowych bo trochę by się towarzystwo osiągnęło w wykonywanym fachu.Pozdrawiam
Cytować
-1 #90 LEKARZ 2018-11-04 09:44
Do Jack:

1. Uczą na medycynie zarządzania służbą zdrowia i podczas specjalizacji także, poza tym wielu robi studia podyplomowe w tym zakresie.
2. Za samą specjalizację jest 200 pkt jednorazowo - stawka w jednym rozliczeniu. A lekarze robią sporo szkoleń, izby to zbierają.
3. To Ty nie masz pojęcia o zawodzie lekarza.
4. W szpitalu w Wadowicach jest źle
Cytować
+1 #91 Adwokat 2018-11-04 13:32
Cytuję LEKARZ:
Do Jack:

1. Uczą na medycynie zarządzania służbą zdrowia i podczas specjalizacji także, poza tym wielu robi studia podyplomowe w tym zakresie.
2. Za samą specjalizację jest 200 pkt jednorazowo - stawka w jednym rozliczeniu. A lekarze robią sporo szkoleń, izby to zbierają.
3. To Ty nie masz pojęcia o zawodzie lekarza.
4. W szpitalu w Wadowicach jest źle

Po cholerę się uczyłeś na lekarza trzeba było się uczyć na adwokata Pozdrawiam.
Cytować
-1 #92 Jack 2018-11-04 13:45
Odpowiedź na 1 pkt.Podczas specjalizacji robią papierową robotę za ordynatora który często pisze jednym palcem na klawiaturze.
Odpowiedź na 2 pkt.Zgadza się izby zbierają tylko nie weryfikują i tu jest problem.
Odpowiedź na 3 pkt.Tu się grubo mylisz.
Odpowiedź na 4pkt.Zgadzam się z Panem.Pozdrawia m serdecznie.
Cytować
0 #93 Jan123 2018-11-04 14:39
Nie podobają!
Cytować
-1 #94 LEKARZ 2018-11-04 18:09
Cytuję Jack:
Odpowiedź na 1 pkt.Podczas specjalizacji robią papierową robotę za ordynatora który często pisze jednym palcem na klawiaturze.
Odpowiedź na 2 pkt.Zgadza się izby zbierają tylko nie weryfikują i tu jest problem.
Odpowiedź na 3 pkt.Tu się grubo mylisz.
Odpowiedź na 4pkt.Zgadzam się z Panem.Pozdrawiam serdecznie.

1-to zależy gdzie jest specjalizacja - ja wędrując po całym kraju za ciekawymi miejscami stażowymi mam odmienne wrażenie
2-jak jest problem w sądzie lekarskim to mocno weryfkują
3-być może
4-tu się zgadzamy, a jednak źle
Cytować
-1 #95 LEKARZ 2018-11-04 18:14
Cytuję Adwokat:
Cytuję LEKARZ:
Do Jack:

1. Uczą na medycynie zarządzania służbą zdrowia i podczas specjalizacji także, poza tym wielu robi studia podyplomowe w tym zakresie.
2. Za samą specjalizację jest 200 pkt jednorazowo - stawka w jednym rozliczeniu. A lekarze robią sporo szkoleń, izby to zbierają.
3. To Ty nie masz pojęcia o zawodzie lekarza.
4. W szpitalu w Wadowicach jest źle

Po cholerę się uczyłeś na lekarza trzeba było się uczyć na adwokata Pozdrawiam.

Nie żałuję wyboru zawodu. Nie wiem o co Ci chodzi - o studia podyplomowe w zakresie prawa i zarządzania - ktoś je wymyślił dla lekarzy, ale jak Ci żal to prawo medyczne jest także dostępne dla Ciebie - wybierz tylko uczelnię. Nie wybrałbym prawa, ponieważ ten zawód wydaje mi się nudny. Piszemy tu o sposobie zarządzania szpitalem i brakiem personelu medycznego na różnych szczeblach.
Adwokatów w Wadowicach jest chyba sporo... a specjalistów lekarzy z dobrym wykształceniem mało.
Cytować
+1 #96 Cris 2018-11-04 19:53
Na co Burmistrzowi gwoździe w uszach???
Cytować
+2 #97 Adwokat 2018-11-04 20:10
Cytuję Lekarz:
Przez starostę i poltykę antyzdrowotną ze szpitala zwolniło się sporo lekarzy.
Odeszli dobrzy specjaliści.
Inne szpitale przyjęły ich z radochą.
A u nas? Zakźny zamknięty.
Łatwo coś zniszczyć, ale trudniej odbudować.

Natychmiast wymienić dyrektora szpitala panią dyrektor jaki dyrektor taki szpital brak personelu bałagan brak poszanowania lekarzy .
Cytować
Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Redakcja portalu WadowiceOnline.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników. Komentarze o charakterze gróźb, personalne ataki oraz komentarze zakłócające dyskusję (trolling, spam) będą usuwane.