Od kilku latach teren po byłym zakładzie Bumar niszczeje. Wyburzono tu budynki a spółka, która je na
Ile wart jest teren po byłym zakładzie Bumar?

Od kilku latach teren po byłym zakładzie Bumar niszczeje. Wyburzono tu budynki a spółka, która je nabyła ma problem z  budową zaplanowanego obiektu usługowo-handlowego: burmistrz Wadowic Mateusz Klinowski zablokował przekwalifikowanie gruntów, na co tak przychylna była poprzednia władza. Ile jest wart ten teren?

Jak się okazuje, spółka As Invest, która nabyła w 2012 roku, w drodze przetargu, teren w centrum miasta po byłym zakładzie produkcyjnym Bumar nie jest już jego właścicielem. Teren od końca 2015 roku jest w posiadaniu spółki córki - Wadowia - która powstała w wyniku wydzielenia z As Invest. Jak już informowaliśmy były udziałowiec spółki, niejaki Schie Stein Harald skazany w Norwegii za oszustwa podatkowe, przekazał swoje udziały członkom rodziny przed zakupem Bumaru, co ciekawe w Wadowii figuruje jako pierwszy w wykazie wspólników. Niektórzy podejrzewają, że przekazanie udziałów było tylko fikcją mającą zapewnić spółce transparentność i po dokonaniu wnioskowanych zmian udziały miały z powrotem wrócić do Norwega.

Zobacz: Udziałowiec spółki, która na terenach po Bumarze chciała wybudować galerię handlową, skazany

Budynki poprzemysłowe zostały w tym miejscu wyburzone, a teren  oczyszczony. Zlikwidowano również 40 letnią kotłownię węglową spalającą rocznie do 800 ton węgla. Inwestorzy zaplanowali stworzenie tutaj nowoczesnego obiektu usługowo-handlowego i ekspozycyjnego dla przedsiębiorców. Według nich powstałe centrum znacząco przyczyniłoby się do tworzenia nowych miejsc pracy (około 300) oraz rozwoju gospodarczego miasta. Zaplanowano też restaurację McDonald's, sale siłowni, fitness czy korty do gry w squash'a.

Co ciekawe, prezes spółki w kwietniu 2016 roku na łamach Gazety Krakowskiej twierdził, że "Jakieś problemy miał nasz były wspólnik, Norweg, ale to nie my" i przypominał wtedy, że z każdym dniem rosną straty jego firmy spowodowane decyzją władz miasta. O jakie straty chodzi? Spółka Wadowia przejmując teren po Bumarze, przejęła także część zobowiązań As Invest a mianowicie hipotekę umowną łączną na niebagatelną kwotę 2,5 mln złotych. Kwota, ta naprawdę robi wrażenie ponieważ mówimy o obszarze około 2830 m2, co daje około 1000 zł za m2!.

Prezes mówiąc o stratach, zwracał uwagę zapewne o warunkach na jakich została ustanowiona hipoteka, a mianowicie zabezpieczeniu przyszłych roszczeń McDonald’s Polska Sp. z o.o. polegających na zwrocie zadatku albo zapłaty podwójnego zadatku każdorazowo wraz z odsetkami ustawowymi za nieterminową spłatę. Co ciekawe, umowa notarialna została sporządzona w kancelarii notarialnej w Warszawie w lipcu 2014 roku a więc na 4 miesiące przed podjęciem uchwały o zmianie miejscowego planu przy ulicy Legionów 22 w Wadowicach.

Przypomnijmy, że ówczesna burmistrz Ewa Filipiak popierała tę inwestycję i zgodziła się na przekwalifikowanie gruntów po zakładzie na cele handlowe. Doszło do tego na ostatniej sesji jej urzędowania. Pomysł został jednak po wyborach samorządowych w 2015 roku zablokowany przez nowego burmistrza Wadowic Mateusza Klinowskiego, który wstrzymał procedury związane z przekwalifikowaniem gruntów.

Niektórych ciekawi fakt, dlaczego rada działała w takim pośpiechu i dlaczego spółka podpisała przedwstępną umowę sprzedaży oraz obciążyła się hipoteką? Bo i skąd miała pewność, że działka zmieni przeznaczenie z przemysłowego na usługowy?


(AS)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+7 #1 Anka 2018-10-17 20:30
I to jest ciekawostka, dlaczego ówczesna rada miejska w takim pośpiechu pojechała z koksem przekwalifikowa nia działek...
+12 #2 YYY 2018-10-17 20:42
Ładny wał...
+21 #3 Pasikonik 2018-10-17 20:44
Nikogo już to nie obchodzi,ten zaniedbany teren wpisuje się w całą kadencję Klinowskiego
+3 #4 Lody 2018-10-17 20:48
Cytuję Pasikonik:
Nikogo już to nie obchodzi,ten zaniedbany teren wpisuje się w całą kadencję Klinowskiego

Widać jakie lody kręciło się za poprzedników
+16 #5 Porażka 2018-10-17 20:52
Cytuję Anka:
I to jest ciekawostka, dlaczego ówczesna rada miejska w takim pośpiechu pojechała z koksem przekwalifikowania działek...

Pośpiech to miał Klinowski z Barledą z przekwalifikowa niem 22 hektarów w Choczni!!
+15 #6 Pośpiech 2018-10-17 20:55
Cytuję Porażka:
Cytuję Anka:
I to jest ciekawostka, dlaczego ówczesna rada miejska w takim pośpiechu pojechała z koksem przekwalifikowania działek...

Pośpiech to miał Klinowski z Barledą z przekwalifikowaniem 22 hektarów w Choczni!!

Pośpiech jak cholera, prawie 4 lata. Poza tym kto mówi o pośpiechu? Ktoś sprzedał coś czego nie miał, o to tu chodzi.
+17 #7 Porażka 2018-10-17 20:57
Klinowski się poprostu mści, bo Nic nie ugrał na „bumarze” i jeszcze do tego wtopił 320 000 na podatkach a do tego zaliczył dzisiaj następną porażkę w sądzie.
+15 #8 Odklinować Wadowice 2018-10-17 21:01
Wyobrażacie sobie że ten teren będzie dalej straszył przez kolejne 5 lat jak ten marny filozof wygrałby wybory. Najwyższy czas otworzyć ogrodową ponownie.
-5 #9 To jest porażka 2018-10-17 21:02
Cytuję Porażka:
Klinowski się poprostu mści, bo Nic nie ugrał na „bumarze” i jeszcze do tego wtopił 320 000 na podatkach a do tego zaliczył dzisiaj następną porażkę w sądzie.

https://gazetakrakowska.pl/wadowice-rio-nie-ma-watpliwosci-urzednicy-i-byla-burmistrz-lamali-prawo/ar/7680777
+12 #10 Kali 2018-10-17 21:03
Klinu pewnie za dużo chciał od Norwega, Norweg nie dał to teraz pewnie się mści, ciekawe w imię czego chocznie przepychał Klinowski z Cholewką, a teraz Klinowski z Malikiem... sprawa śmierdzi jak ten artykulik.
+21 #11 Marek 2018-10-17 21:08
Dlaczego nie napisze pan o przegranej gminy Wadowice reprezentowanej przez Mateusza Klinowskiego przez którą zdefraudowano olbrzymią kwotę naszych, publicznych pieniędzy. Czy to jest prywatny portal Klinowskiego? Kto za to ponosi odpowiedzialnoś ć?!?
+3 #12 lkpjpoj 2018-10-17 21:09
Cytuję Kali:
Klinu pewnie za dużo chciał od Norwega, Norweg nie dał to teraz pewnie się mści, ciekawe w imię czego chocznie przepychał Klinowski z Cholewką, a teraz Klinowski z Malikiem... sprawa śmierdzi jak ten artykulik.

Norweg śmierdzi na kilometr :-x
+8 #13 Prawda 2018-10-17 21:10
Podobno Pudzian był widziany z wiertarką na Bumarze :lol:
+19 #14 Marek 2018-10-17 21:11
Cytuję Porażka:
Klinowski się poprostu mści, bo Nic nie ugrał na „bumarze” i jeszcze do tego wtopił 320 000 na podatkach a do tego zaliczył dzisiaj następną porażkę w sądzie.

Za to w Choczni z Barledą poszło mu wyjątkowo szybko i rewelacyjnie
-8 #15 Anka 2018-10-17 21:12
Cytuję Marek:
Dlaczego nie napisze pan o przegranej gminy Wadowice reprezentowanej przez Mateusza Klinowskiego przez którą zdefraudowano olbrzymią kwotę naszych, publicznych pieniędzy. Czy to jest prywatny portal Klinowskiego? Kto za to ponosi odpowiedzialność?!?


Bo nikt nic nie przegrał? Zobacz co o tej płaskiej aferze pisze sam Klinowski:

"Gmina Wadowice, ani Burmistrz Wadowic nie byli stroną postępowania przed Wojewódzkim Sądem Administracyjny m w Krakowie, o którym mowa w artykule. Wojewódzki Sąd Administracyjny w Krakowie nie "unieważnił" jakiejkolwiek decyzji podatkowej Burmistrza Wadowic w obecnej kadencji, w szczególności Sąd nie uchylił, ani nie stwierdził nieważności decyzji Burmistrza przywołanej w przedmiotowym artykule. Dodać też należy, że w niniejszej sprawie Burmistrz w ogóle nie "naliczał" podatku od nieruchomości. W przypadku osób prawnych obowiązuje zasada samonaliczania podatku od nieruchomości, a ewentualna nadpłata może wynikać z zawyżenia podatku wykazanego przez podatnika w składanej deklaracji. Jeżeli w sprawie opisanej w artykule ktoś mógł spółce "niesłusznie naliczyć podatek", to była to sama spółka"
-10 #16 Panie Marku 2018-10-17 21:13
Cytuję Marek:
Dlaczego nie napisze pan o przegranej gminy Wadowice reprezentowanej przez Mateusza Klinowskiego przez którą zdefraudowano olbrzymią kwotę naszych, publicznych pieniędzy. Czy to jest prywatny portal Klinowskiego? Kto za to ponosi odpowiedzialność?!?

Gmina Wadowice, ani Burmistrz Wadowic nie byli stroną postępowania przed Wojewódzkim Sądem Administracyjny m w Krakowie, o którym mowa w artykule. Wojewódzki Sąd Administracyjny w Krakowie nie "unieważnił" jakiejkolwiek decyzji podatkowej Burmistrza Wadowic w obecnej kadencji, w szczególności Sąd nie uchylił, ani nie stwierdził nieważności decyzji Burmistrza przywołanej w przedmiotowym artykule. Dodać też należy, że w niniejszej sprawie Burmistrz w ogóle nie "naliczał" podatku od nieruchomości. W przypadku osób prawnych obowiązuje zasada samonaliczania podatku od nieruchomości, a ewentualna nadpłata może wynikać z zawyżenia podatku wykazanego przez podatnika w składanej deklaracji. Jeżeli w sprawie opisanej w artykule ktoś mógł spółce "niesłusznie naliczyć podatek", to była to sama spółka
+3 #17 Kler 2018-10-17 21:17
Podobno w niedzielę przyczepy z Bartoszem mają wjechać przed ołtarz :lol:
-5 #18 Obliczenie 2018-10-17 21:26
1 m2 = 1 000 zł
1 ha = 10 000 000 zł
3,4 ha = 34 000 000 zł
Ładna sumka :lol:
-5 #19 Cytować 2018-10-17 21:28
Cytuję Porażka:
Klinowski się poprostu mści, bo Nic nie ugrał na „bumarze” i jeszcze do tego wtopił 320 000 na podatkach a do tego zaliczył dzisiaj następną porażkę w sądzie.

Gmina Wadowice, ani Burmistrz Wadowic nie byli stroną postępowania przed Wojewódzkim Sądem Administracyjny m w Krakowie, o którym mowa w artykule. Wojewódzki Sąd Administracyjny w Krakowie nie "unieważnił" jakiejkolwiek decyzji podatkowej Burmistrza Wadowic w obecnej kadencji, w szczególności Sąd nie uchylił, ani nie stwierdził nieważności decyzji Burmistrza przywołanej w przedmiotowym artykule. Dodać też należy, że w niniejszej sprawie Burmistrz w ogóle nie "naliczał" podatku od nieruchomości. W przypadku osób prawnych obowiązuje zasada samonaliczania podatku od nieruchomości, a ewentualna nadpłata może wynikać z zawyżenia podatku wykazanego przez podatnika w składanej deklaracji. Jeżeli w sprawie opisanej w artykule ktoś mógł spółce "niesłusznie naliczyć podatek", to była to sama spółka
+13 #20 Arogancja 2018-10-17 21:32
Arogancja, arogancja i jeszcze raz arogancja!!!
+8 #21 Danuś 2018-10-17 21:42
A ile jest wart magistrat z Klinowskim na czele??? Oto jest pytanie!!
+13 #22 Do.omg 2018-10-17 21:43
Cytuję Cytować:
Cytuję Porażka:
Klinowski się poprostu mści, bo Nic nie ugrał na „bumarze” i jeszcze do tego wtopił 320 000 na podatkach a do tego zaliczył dzisiaj następną porażkę w sądzie.

Gmina Wadowice, ani Burmistrz Wadowic nie byli stroną postępowania przed Wojewódzkim Sądem Administracyjny m w Krakowie, o którym mowa w artykule. Wojewódzki Sąd Administracyjny w Krakowie nie "unieważnił" jakiejkolwiek decyzji podatkowej Burmistrza Wadowic w obecnej kadencji, w szczególności Sąd nie uchylił, ani nie stwierdził nieważności decyzji Burmistrza przywołanej w przedmiotowym artykule. Dodać też należy, że w niniejszej sprawie Burmistrz w ogóle nie "naliczał" podatku od nieruchomości. W przypadku osób prawnych obowiązuje zasada samonaliczania podatku od nieruchomości, a ewentualna nadpłata może wynikać z zawyżenia podatku wykazanego przez podatnika w składanej deklaracji. Jeżeli w sprawie opisanej w artykule ktoś mógł spółce "niesłusznie naliczyć podatek", to była to sama spółka

Zadam ci proste pytanie. Skoro jest tak jak.mowi klinowski to dlaczego musial zaplacic odsetki KARNE a w tytule przelewu wpisal numer sprawy sadowej: SKOpod/4140/433 /208
+14 #23 Co za gość!! 2018-10-17 21:46
Cytuję Anka:
Cytuję Marek:
Dlaczego nie napisze pan o przegranej gminy Wadowice reprezentowanej przez Mateusza Klinowskiego przez którą zdefraudowano olbrzymią kwotę naszych, publicznych pieniędzy. Czy to jest prywatny portal Klinowskiego? Kto za to ponosi odpowiedzialność?!?


Bo nikt nic nie przegrał? Zobacz co o tej płaskiej aferze pisze sam Klinowski:

"Gmina Wadowice, ani Burmistrz Wadowic nie byli stroną postępowania przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w Krakowie, o którym mowa w artykule. Wojewódzki Sąd Administracyjny w Krakowie nie "unieważnił" jakiejkolwiek decyzji podatkowej Burmistrza Wadowic w obecnej kadencji, w szczególności Sąd nie uchylił, ani nie stwierdził nieważności decyzji Burmistrza przywołanej w przedmiotowym artykule. Dodać też należy, że w niniejszej sprawie Burmistrz w ogóle nie "naliczał" podatku od nieruchomości. W przypadku osób prawnych obowiązuje zasada samonaliczania podatku od nieruchomości, a ewentualna nadpłata może wynikać z zawyżenia podatku wykazanego przez podatnika w składanej deklaracji. Jeżeli w sprawie opisanej w artykule ktoś mógł spółce "niesłusznie naliczyć podatek", to była to sama spółka"

A co mnie obchodzi, co on sobie pisze? Przecież to gość, który złapany za rękę twierdzi, że to nie jego ręka!!! Kolejny proces, kolejne pieniądze wtopił na swe mściwe rozgrywki. Czy tak to ma wyglądać? Poza tym adminie, dlaczego twierdzisz, że tereny po Bumarze niszczeją? Przecież Klinowski twierdzi, że tam jest PEŁNOPRAWNA hala, za co zresztą naliczał podatek!! Ten gość to kpina, jakich mało!
+18 #24 Pracownik 2018-10-17 21:50
Uzdrowić Wadowice można tylko poprzez liczne głosowanie 21 października 2018 roku.
-3 #25 Jola 2018-10-17 22:07
Cytuję Co za gość!!:
Cytuję Anka:
Cytuję Marek:
Dlaczego nie napisze pan o przegranej gminy Wadowice reprezentowanej przez Mateusza Klinowskiego przez którą zdefraudowano olbrzymią kwotę naszych, publicznych pieniędzy. Czy to jest prywatny portal Klinowskiego? Kto za to ponosi odpowiedzialność?!?


Bo nikt nic nie przegrał? Zobacz co o tej płaskiej aferze pisze sam Klinowski:

"Gmina Wadowice, ani Burmistrz Wadowic nie byli stroną postępowania przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w Krakowie, o którym mowa w artykule. Wojewódzki Sąd Administracyjny w Krakowie nie "unieważnił" jakiejkolwiek decyzji podatkowej Burmistrza Wadowic w obecnej kadencji, w szczególności Sąd nie uchylił, ani nie stwierdził nieważności decyzji Burmistrza przywołanej w przedmiotowym artykule. Dodać też należy, że w niniejszej sprawie Burmistrz w ogóle nie "naliczał" podatku od nieruchomości. W przypadku osób prawnych obowiązuje zasada samonaliczania podatku od nieruchomości, a ewentualna nadpłata może wynikać z zawyżenia podatku wykazanego przez podatnika w składanej deklaracji. Jeżeli w sprawie opisanej w artykule ktoś mógł spółce "niesłusznie naliczyć podatek", to była to sama spółka"

A co mnie obchodzi, co on sobie pisze? Przecież to gość, który złapany za rękę twierdzi, że to nie jego ręka!!! Kolejny proces, kolejne pieniądze wtopił na swe mściwe rozgrywki. Czy tak to ma wyglądać? Poza tym adminie, dlaczego twierdzisz, że tereny po Bumarze niszczeją? Przecież Klinowski twierdzi, że tam jest PEŁNOPRAWNA hala, za co zresztą naliczał podatek!! Ten gość to kpina, jakich mało!

Masz rację, wierz Płaszczycy to najlepsze co może się przytrafić! Pudelek przy W24, to bardzo poważny portal informacyjny 8)
+4 #26 Co za gość!! 2018-10-17 22:47
Cytuję Jola:
Cytuję Co za gość!!:
Cytuję Anka:
Cytuję Marek:
Dlaczego nie napisze pan o przegranej gminy Wadowice reprezentowanej przez Mateusza Klinowskiego przez którą zdefraudowano olbrzymią kwotę naszych, publicznych pieniędzy. Czy to jest prywatny portal Klinowskiego? Kto za to ponosi odpowiedzialność?!?


Bo nikt nic nie przegrał? Zobacz co o tej płaskiej aferze pisze sam Klinowski:

"Gmina Wadowice, ani Burmistrz Wadowic nie byli stroną postępowania przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w Krakowie, o którym mowa w artykule. Wojewódzki Sąd Administracyjny w Krakowie nie "unieważnił" jakiejkolwiek decyzji podatkowej Burmistrza Wadowic w obecnej kadencji, w szczególności Sąd nie uchylił, ani nie stwierdził nieważności decyzji Burmistrza przywołanej w przedmiotowym artykule. Dodać też należy, że w niniejszej sprawie Burmistrz w ogóle nie "naliczał" podatku od nieruchomości. W przypadku osób prawnych obowiązuje zasada samonaliczania podatku od nieruchomości, a ewentualna nadpłata może wynikać z zawyżenia podatku wykazanego przez podatnika w składanej deklaracji. Jeżeli w sprawie opisanej w artykule ktoś mógł spółce "niesłusznie naliczyć podatek", to była to sama spółka"

A co mnie obchodzi, co on sobie pisze? Przecież to gość, który złapany za rękę twierdzi, że to nie jego ręka!!! Kolejny proces, kolejne pieniądze wtopił na swe mściwe rozgrywki. Czy tak to ma wyglądać? Poza tym adminie, dlaczego twierdzisz, że tereny po Bumarze niszczeją? Przecież Klinowski twierdzi, że tam jest PEŁNOPRAWNA hala, za co zresztą naliczał podatek!! Ten gość to kpina, jakich mało!

Masz rację, wierz Płaszczycy to najlepsze co może się przytrafić! Pudelek przy W24, to bardzo poważny portal informacyjny 8)

Wyłącz internet, włącz myślenie. Typowe dla lemingów - jeśli tylko ktoś jest przeciwko temu nieudacznikowi klinowskiemu, to na pewno od płaskiego. Jak to jest mieć aż takie klapki na oczach?
+14 #27 CO MÓWIĄ FAKTY 2018-10-17 22:50
Klinowski tak walczy o sprawiedliwość:

1. "Największa wpłata na kampanię komitetu burmistrza to 10.000 złotych, które przekazała Maria Głuch z Myślachowic koło Trzebini." - wpiszcie w Google Klinowski Maria Głuch

2. "Remont i odnowa Parku Miejskiego w Wadowicach ma kosztować 9,9 mln złotych. Urząd Miasta zdecydował o wybraniu w przetargu najdroższej oferty firmy Krisbud z Trzebini." - wpiszcie w Google Krisbud z Trzebini i Krisbud Wadowice

3. Jak czytamy na stronie firmy z Trzebini:

"Rok 1997 – powstaje Firma Budowlana KRISBUD założona przez mgr inż. Krzysztof Głuch..."


Jako mieszkańcy domagamy wyjaśnień ! - bo to te same nazwiska i teren, a kwota przetargu NAJWYŻSZA (prawie 10 mln zł, a początkowo była mowa o 5 mln - skąd nagle cena wyższa o prawie 5 mln zł !!!)

Ludzie kopiujcie gdzie się da ten wpis bo Wadowice Online usuwają te informacje cały czas !!!

Kampanię Klinowskiego finansuje najwyższą kwotą Maria Głuch, a potem przetarg wygrywa firma pana Krzysztofa Głuch + kwota przetargu najwyższa ze wszystkich i koszty renowacji parku wyższe o 5 mln zł - CZY WY TO WIDZICIE (sami możecie sprawdzić w Google wszystkie podane fakty w 10 sekund)
+16 #28 berek 2018-10-17 22:53
Fakt jest faktem ze teren straszy a mógłby być dobrze zagospodarowany .Przekrety były dwa jeden ze zmiana przeznaczenia gruntu przez poprzednia RM a drugi z jego zablokowaniem przez obecna,zwłaszcz a ze wśród ofiarodawców na fundusz wyborczy był właściciel Jana.Inna sprawa ze bawi mnie eksponowanie ile Klinowski zaoszczędził ,raczej należałoby pokazać ile nie zrobił a co obiecywał.I jeszcze płaski pisze o przegranym procesie wy milczycie jak zaklęci.Nieladn ie i nieobiektywnie
+7 #29 Mieszkańcy 2018-10-17 22:54
Cytuję Porażka:
Cytuję Anka:
I to jest ciekawostka, dlaczego ówczesna rada miejska w takim pośpiechu pojechała z koksem przekwalifikowania działek...

Pośpiech to miał Klinowski z Barledą z przekwalifikowaniem 22 hektarów w Choczni!!


Nie tylko tam jest problem

Kampanię Klinowskiego finansuje najwyższą kwotą Maria Głuch, a potem przetarg wygrywa firma pana Krzysztofa Głuch + kwota przetargu najwyższa ze wszystkich i koszty renowacji parku wyższe o 5 mln zł - CZY WY TO WIDZICIE (sami możecie sprawdzić w Google wszystkie podane fakty w 10 sekund: wpiszcie w Google Klinowski Maria Głuch oraz Krisbud z Trzebini)
+11 #30 Maciej Kot 2018-10-17 22:57
To Bardzo proste Filipiakowa chciala zniszczyc kolebke swojej dzialalnosci.Cz y nie jako aktywistka Solidarnosciowa wyszla z Tego zakladu ? O ile dobrze pamietam obiekt ten byly do kupienia za 4 mil. Teren byl na Wieczysta dzierzawe.Ile to jest teraz warte to zalezy czy Wlasciciel bedzie chcial sprzedac? i ile ewentualny nabywca bedzie chcial zaplacic
+13 #31 Maciej Kot 2018-10-17 23:19
Mieszkancy Choczni mozecie spac spokojnie Na terenach w Choczni tak powstana sklepy wielkopowierzch niowe jak powstala galeria na terenach BUMARU. Ale kazdy Despota musi miec konia ktory go wysadzi z siodla Filipiakowa wysadzil BUMAR Klinowskiego wysadzi Chocznia.
+2 #32 Och Ela 2018-10-17 23:32
Dobrze że Łaska popiera klina naszego, dajmy plebanowi na mszę za ich wspólny sukces i ich wspólne obcowanie na ruinach bumarowskich.
-1 #33 Od klinować Wadowice 2018-10-17 23:39
Jak niewiele czasu trzeba było żeby poznać się na prawdziwych intencjach Klinowskiego który „święty” nie jest. Do czego jego konflikty prowadzą? Nikt za chwilę nie zainwestuje ani złotówki w tym grajdole! Politycy opamiętajcie się bo wybory tuż tuż..
+7 #34 Odklinujmy Wado 2018-10-18 07:14
21 pazdziernika wyrzucamy klina. A ten portal ostatnio coraz czesciej zaczyna byc reklama dla obecnego klina.. jak juz ktos wyzej wspomnial o stracie pieniedzy przez klina nikt nie napisal tutaj
+5 #35 fan wadzy 2018-10-18 08:16
"Ile wart jest teren po byłym zakładzie Bumar?" - a co was to obchodzi? Teren prywatny, sprawa prywatna. A że bajzel na tym terenie - to podziękujcie Klinowskiemu. Miał 4 lata i nic nie zrobił... (a, przepraszam - za naszą kasę wyremontował prywatna ulicę Fabryczną, zamiast zmusić do tego właściciela)
-6 #36 Kot Maciej 2018-10-18 09:24
Cytuję Od klinować Wadowice:
Jak niewiele czasu trzeba było żeby poznać się na prawdziwych intencjach Klinowskiego który „święty” nie jest. Do czego jego konflikty prowadzą? Nikt za chwilę nie zainwestuje ani złotówki w tym grajdole! Politycy opamiętajcie się bo wybory tuż tuż..
Nikt nie zaiwestuje w Wadowicach ani zlotowki. Bo inwestycja w dom Waryjatow nie przynosi zadnych korzysci To nie Politycy powinni sie opanietac A Wyborcy ktorzy za 3 dni moga pozbyc sie tych dwuch Klaunow oddajac glos na Leona badz Ade
-1 #37 Kot Maciej 2018-10-18 09:28
Cytuję Pracownik:
Uzdrowić Wadowice można tylko poprzez liczne głosowanie 21 października 2018 roku.

No i oczywiscie na Zdrowych kandydatow nie zapomnij o najwarzniejszym
-5 #38 jacek 2018-10-18 09:44
jakby ludzie głosowali rozsądnie i logicznie, to wybraliby Brynkusa. Ma najbardziej konkretny program i skierowany do całej gminy. Nie dzieli gminy na wadowiczan i wsie. Przeczytajcie. Niestety w tych wyborach będzie walka plemienna, antypisiorów z antyklinowcami
+1 #39 Łoł 2018-10-18 18:46
Cytuję To jest porażka:
Cytuję Porażka:
Klinowski się poprostu mści, bo Nic nie ugrał na „bumarze” i jeszcze do tego wtopił 320 000 na podatkach a do tego zaliczył dzisiaj następną porażkę w sądzie.

https://gazetakrakowska.pl/wadowice-rio-nie-ma-watpliwosci-urzednicy-i-byla-burmistrz-lamali-prawo/ar/7680777

Mamy rok 2018 a ty faszerujesz nas materiałem z 2015 roku. Śmierdzący kotlet nigdy nie wychodzi na zdrowie i tobie tez bokiem wyjdzie. Napisz może o ścieżkach rowerowych, które podobno z taką determinacją i energią Klinowski budował az cztery lata :lol: :D :lol:
+1 #40 Sama Prawda 2018-10-19 12:31
Schie Stein Harald ma dokładnie takie problemy podatkowe jak Ronaldo czy Messi- czyli mówimy o interpretacji podatkowej. Człowiek ten płacił podatki, tyle że nie w Norwegii która go teraz ściga. Co do tego jakim jest człowiekiem Stein Schie, to najlepiej wypowiedzieć mógłby się, Pan Dobrowolski, który co ciekawe startuje w wyborach z list Klinowskiego. Wchodząc do polityki ludzie stają się po prostu niefajni, tak Dawid po prostu nie fajnie że nie potrafisz bronić Steina który traktował Cie zawsze jak dziecko.

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.