W piątek (23.09) o 12.00 Inicjatywa Wolne Wadowice zorganizowała demonstracje pod hasłem "Uwalniamy Wa

W piątek (23.09) o 12.00 Inicjatywa Wolne Wadowice zorganizowała demonstracje pod hasłem "Uwalniamy Wadowice: STOP BEZPRAWIU" wymierzonej przeciwko stylowi sprawowania władzy przez burmistrz Ewę Filipiak i radnych Rady Miejskiej. Przedstawiamy Państwu materiał video z tego wydarzenia.

Jak informuję Inicjatywa Wolne Wadowice, demonstracja była następstwem nie zwołania przez przewodniczącego Rady Miasta Wadowic Zdzisława Szczura sesji, o którą wnioskowała 1/4 składu rady. Stanowiło to wg nich, rażące złamanie prawa i uniemożliwiło przedyskutowanie przez radę miasta postulatów rodziców dzieci uczęszczających do przedszkoli oraz przedsiębiorców posiadających sklepy wokół remontowanego rynku.

Materiał video:

Zobacz zdjęcia z demonstracji:

Weź udział w sondzie "Czy jesteś za Inicjatywą Wolne Wadowice?"

(MG)
(zdjęcia: Agnieszka Lewandowska, Marcin Bańdo)
(wideo: Inicjatywa Wolne Wadowice)

 

Strona Inicjatywy Wolne Wadowice: www.inicjatywawadowice.pl


NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+22 #1 majka 2011-09-25 15:10
Swietnie iż to Państwo zamieściliście ,ponieważ nikt już nie maoże powiedziec ze ktoś kogoś obrażał na marginesie bardzo dobry dowód dla sądu
Cytować
-13 #2 WYBORY 2011 2011-09-25 15:14
Nie - Kotarba! Nie - Klinowski! Tylko Andrzej LEWANDOWSKI!!!
Cytować
+18 #3 Edward Wyroba 2011-09-25 15:27
Darł swój pyszczek, wulgarnie kłamał, ale jak pani zapytała o draństwo, które magistrackie wyrządziły jej i jej firmie, to zwinął "ogonek" i poszedł na podwórko urzędu "dożynać plakat", żeby po zaniesieniu na Policję efekt był bardziej oryginalny!
Dodać trzeba, że pikieta była organizowana przeciwko bezprawiu na szczeblu lokalnej władzy, a nie przeciwko pożal się Boże kandydatowi Kotarbie (bo i co to za kandydat, bez życiorysu i programu, a tylko wyznania rzymsko-katolic kiego, czemu nijak przecież po tym materiale zaprzeczyć nie można!), który nie tylko tę pikietę w sposób zabroniony przez prawo zakłócił, ale w godzinach pracy, za podatników pieniądze robił sobie kampanię wyborczą, grożąc przy tym Wadowiczanom ściganiem i kryminałem!
Nadto bezkarnie i wulgarnie okłamuje Wadowiczan, wmawiając przynależność partyjną bezpartyjnym uczestnikom pikiety!
Mam więc prawo domniemywać, że kandydat Platformy Obywatelskiej i członek układu rzadzącego Wadowicami - Stanisaw Kotarba, ma stosowne, a jednocześnie zabronione przez prawo układy, z lokalnymi organami ścigania, którymi straszy mieszkańców!
Czy tak?

Dlatego, aby takie podejrzenia się nie rodziły, proszę o oficjalne stanowisko w tej sprawie Komendanta Powiatowego Policji oraz Prokuratora Rejonowego z Wadowic!
Edward Wyroba
Cytować
+14 #4 Brechtunio 2011-09-25 15:34
Mateusz, "śpiewamy wraz z Tobą"!
Cytować
+22 #5 dza 2011-09-25 15:43
"to ich wina, to oni głośno, to oni śpiewali, to oni krzyczeli", "bardzo nie ładnie, to co robią, bardzo nie ładnie" powiedział STOJAK NA MEGAFON ;)
Cytować
+21 #6 m. 2011-09-25 15:48
Cytuję dza:
"to ich wina, to oni głośno, to oni śpiewali, to oni krzyczeli", "bardzo nie ładnie, to co robią, bardzo nie ładnie" powiedział STOJAK NA MEGAFON ;)


Strasznie awanturujący się osobnik jak na kogoś kto mna tylko trzymać megafon i przeczytać coś z kartki przed kamerą.

Zapamiętajcie to: Piotr Hajnosz :)
Cytować
+6 #7 m. 2011-09-25 15:55
Jeszcze przy okazji:

http://demotywatory.pl/3465236/Tak-wyglada-polityka
Cytować
+5 #8 Farewell miss EWA 2011-09-25 15:57
Farewell miss Ewa cytując Wokulskeigo
Cytować
+14 #9 majka 2011-09-25 16:20
Zmieniające się położenie okularów i pot kojarzą sie z konferencją Chlebowskego kompletna bezsilność Stana
Cytować
+24 #10 Mieszkaniec Wadowic 2011-09-25 16:51
Z wypowiedzi i zachowania pana Kotarby wynika że:

1. mieszkańcy miasta Wadowice to albo "SLD" albo "Palikoty" - tak czy siak komuchy

2. legalna pikieta to plugawe niszczenie demokracji

3. "my" (urząd Wadowic może?) to mieszkańcy

4. Wadowice to inny świat niezależny od otaczającego świata ("tu są wadowickie sprawy")

5. Pan Kotarba nie lubi mieszkańców Krakowa

6. Pan Kotarba ma w nosie problemy ludzi, co widać po sposobe, w jaki potraktował problem zrozpaczonej właścicelki upadłej firmy

7. Pan Kotarba za dużo płaci operatorowi szczekaczki bo ten za dużo "szczeka"

8. Pan Kotarba ma jakby zaprogramowane zachowanie oraz sposób mówienia, zdaje się w ogóle niezuważać, lub robi to celowo, co mówią do niego inni.

9. Pan Kotarba sprawia wrażenie jakby sam przed sobą chciał ośmieszyć tłum ponad stu ludzi, co znaczą te dziwne usmieszki.

10. Pan Kotarba ni zna zasad demokracji skoro wyjasniając zachowanie pona dstu osób tłumaczy jednej starszej pani jak to nie ładnie - jej "autorytet i zdanie" ma zniechęcić pikietujących? Osmieszyć ich?

11. Pan Kotarba za mieszkańców Wadowic uważa tajemniczych ludzi kryjących się pod słowem "MY" - my czyli kto?

12. Pan Kotarba obraził mnie twierdząc, że jestem lewicowcem. NIE JESTEM I DLATEGO NIE POZWOLĘ NA TAKIE ŁAMANIE PRAWA JAKIE MA MIEJSCE W UM

Oto dwanaście powodów, dla których uważam, że Stanisław Kotarba nie powinien być posłem w naszym sejmie.
Cytować
+15 #11 mieszkaniec 2011-09-25 16:57
Ten Kotarba to żywy przykład metod z zeszłego systemu. Komuną wieje z daleka...
Cytować
+11 #12 UM vs Kotarba 2011-09-25 17:00
"To są fałszywe oskarżenia władz miasta" - czyli co, rozumiem z tego zdania, że to władze miasta go o coś oskarżają, tak?

W sumie widziałam dziś na na stronie inicjatywy jak burmistrz mówiła, że zła praca Rady jest dlatego zła, że zasiada w niej operator koparki, pielęgniarka i strażak. To co tu jest grane? Sami się wzajemnie oskarżają a pretensje mają do mieszkańców? Niech się tym w końcu zainteresuje telewizja ogólnopolska, to jest jakaś szopka!
Cytować
+15 #13 Oczywiście 2011-09-25 17:02
"Oczywiście są to oszczerstwa i kłamstwa" - tak, tak oczywiście :)

Może by się kandydat pofatygował i podał oprócz gołosłownych stwierdzeń jeszcze jakieś argumenty za nimi idące.
Cytować
+15 #14 m. 2011-09-25 17:12
Cytuję mieszkaniec:
Ten Kotarba to żywy przykład metod z zeszłego systemu. Komuną wieje z daleka...


On się nie nadaje ani na rzecznika ani na posła - mam nadzieję, że Wadowice wybiorą mądrze.
Cytować
+19 #15 Władza 2011-09-25 17:12
Panie Kotarba, szanowny kandydacie, który chciałbyś reprezentować nas mieszkańców w sejmie, informuję, że mieszkańcy nie muszą walczyć o władzę bo podstawą demokracji jest władza ludzi.

demos "lud", rozumiany jako ogół pełnoprawnych obywateli + krateo "rządzę") – ustrój polityczny, w którym źródło władzy stanowi wola większości obywateli (sprawują oni rządy bezpośrednio lub za pośrednictwem przedstawicieli ) Obecnie powszechną formą ustroju demokratycznego jest demokracja parlamentarna. Gwarantem istnienia demokracji parlamentarnej jest konstytucja (wyjątkiem są Izrael oraz Wielka Brytania, nieposiadające konstytucji spisanej w jednym akcie).

źródło: wikipedia

Proszę zatem nie rozpowszechniać za pośrednictwem szczekaczki bredni o tym, że mieszkańcy walczą o władzę poprzez kłamstwa i oszczerstwa, bo może się pan doczekać sytuacji, w której ci własnie mieszkańcy złożą pozwy o naruszenie ich godności osobistej. Ja jako obywatelka i uczestniczka legalnej pikiety, nie życzę sobie by jednostka w postaci pana narzucała ponad 120 osobom, swojego pojedynczego zdania. Wyskoczyło dwóch chłoptasiów przeciw tłumowi i mówią "jest was garstka"? Tożto jawna kpina. A co to za tekst "to bardzo nieładnie" - panie od szczekaczki - z dziećmi rozmawiasz?!
Cytować
+15 #16 4 osoby 2011-09-25 17:18
Wg pana Kotarby w pikiecie brały udział 4 osoby z opcji lewicowej, których do tego nie widział. Ciekawe. ;)
Cytować
+11 #17 Ty chamie skończony 2011-09-25 17:20
Panie od szczekaczki kim dla Ciebie jest osoba kulturalna?

Chyba masz inne rozumienie tego słowa niż 99,999999999999 9999999999999 % świata - widać to na twoim własnym przykładzie.
Cytować
+21 #18 Paula I. 2011-09-25 17:25
Cytuję Ty chamie skończony:
Panie od szczekaczki kim dla Ciebie jest osoba kulturalna?

Chyba masz inne rozumienie tego słowa niż 99,9999999999999999999999999 % świata - widać to na twoim własnym przykładzie.


Po takich panach to mój dziadek na konia wchodził: po jego wypowiedzi które tu usłyszałam to zwykły gówniarz, którego jedynym osiągnięciem jest trzymanie szczekaczkiza facetem który zarabia parę tysięcy miesięcznie nic nie robiąc, w godzinach swojej pracy zrywając plakaty legalnej demonstracji i w godzinach pracy robiąc sobie kampanie wyborczą.

I taki wąsiaste nic chce zostać posłem... Boże widzisz a nie grzmisz, Janie Pawle II patrzysz na to z nieba i nie grzmisz.
Cytować
+23 #19 Antoni 2011-09-25 17:47
W szpitalu też tak dobrze było i nie wolno było pani asystent patrzyć na ręce , bo okos w te pędy zasuwał do rzecznika , a ten zaraz robił zadymę i stosował metody które wreszcie wszyscy mogą naocznie zobaczyć. Najwyższy czas sprawdzić finanse magistratu żeby nie skończyło się to jak w szpitalu.Po przegranej SK przyjdzie czas na referendum , które tym razem chyba się uda , bo widać , słychać i czuć że ludzie mają już tego dość.A proboszcz też się do tego przyczynił , czego największe tercjanki nie bardzo mogą zrozumieć , wręcz nie wierzą że z powodu jakiegoś tam Klinowskiego ,nie puszczono piosenki na wierzy bazyliki.
Cytować
+29 #20 igor 2011-09-25 18:37
Kotarba + Hajnosz = NIESZCZĘŚCIA CHODZĄ PARAMI!!!
Cytować
-23 #21 obserwator 2011-09-25 19:39
Klinowski + Wyroba, to dopiero NIESZCZĘŚCIE, które też chodzi w parze.
Cytować
+24 #22 kaśka 2011-09-25 19:43
Cytuję obserwator:
Klinowski + Wyroba, to dopiero NIESZCZĘŚCIE, które też chodzi w parze.


Klinowski i Wyroba umieją się przynajmniej wysłowić oraz posługiwać słowem pisanym. Hajnosz i Kotarba tej sztuki niestety nie opanowali i nie opanują, nawet jakby sobie razem pisali teksty analiz dla telewizji Bieńka i razem trzymali megafon ;)
Cytować
+20 #23 igor 2011-09-25 19:58
Komentarz usunięty na prośbę Piotra Hajnosza.
Cytować
+21 #24 wyborca PO 2011-09-25 20:00
czy można sprawdzić czy w tym dniu rzecznik pracował czy miał urlop że taki dostępny dla ludzi hahaha
Cytować
+21 #25 kolbert 2011-09-25 20:26
A czy Pan Kotarba miał pozwolenie na manifestację, czy krzyczał bezprawnie
Cytować
+7 #26 Dziadek 2011-09-25 20:34
Komentarz usunięty na prośbę Piotra Hajnosza.
Cytować
+22 #27 Ecik 2011-09-25 20:56
Jezu,ale z Kotarby żałość bije ten facet jest rzecznikiem? Wolne żarty, on się poprawnie wysłowić nie umie....
Cytować
+17 #28 Wyborca 2011-09-25 22:05
Cytuję Ecik:
Jezu,ale z Kotarby żałość bije ten facet jest rzecznikiem? Wolne żarty, on się poprawnie wysłowić nie umie....

i dlatego mamy to co mamy. trzeba wyciągnąc na wierzch wszystkie te nieumiejętności i je pokazać a potem wyeliminować. wtedy w końcu bedzie normalnie. Koniec z filozofią tłumu i hołdowaniem głupocie.
Cytować
+18 #29 obywatel 2011-09-25 22:09
Cytuję majka:
Swietnie iż to Państwo zamieściliście ,ponieważ nikt już nie maoże powiedziec ze ktoś kogoś obrażał na marginesie bardzo dobry dowód dla sądu

Dokładnie. I do tego widać jak to zgromadzenie było zorganizowane przeciwko panu Kotarbie aby nie został posłem. Czy ktoś słyszał żeby ktoś z przemawiających wspomniał coś o Kotarbie?? Bo ja nie. Nie ładnie panie Kotarba robić sobie promocje na legalnej pikiecie i do tego "lewicy";)
Cytować
+17 #30 Bartosz 2011-09-25 22:39
Żałosne zachowanie ze strony "KORBY" !
Cytować
+25 #31 Wyborca z Choczni 2011-09-25 22:41
Pan Kotarba, podobnie jak pani Filipiak na pikiecie nie byli, na żadne pytania nie odpowiedzieli, z mieszkańcami nie rozmawiali (Kotarba wręcz odepchnał jednego pana), ale oceniać pikietę są pierwsi. Jest to przykład gruntownej analizy problemu i sprawiedliwej oceny sytuacji, pewnie jeszcze w zgodzie z nauczaniem Błogosławionego Jana Pawła II. GRATULUJĘ PAŃSTWU - parafrazując gościa z Krakowa, JESTEŚCIE WYTRAWNYMI POLITYKAMI
Cytować
+15 #32 xero 2011-09-25 22:51
Hymn EF
Napisane przez Śpiewak , 25 - 09 - 2011
Do pośpiewania na znaną melodię.

Jest w tym kraju pod Krakowem wieś zabita,
Gdzie na rynku na koncertach siada świta,
Dziura w jezdni, szambo w rowie – co mi tam…,
Ja nie oddam władzy, mówię wam.
Ref:
To są Filipiakowice,
Tutaj rządzą „orły i orlice”,
To jest układ śmierdzący cały,
To jest grajdoł zapyziały.

Okolica ta już dawno zgniła,
Ta lokalna sitwa ją dobiła,
Jeśli tubą i szczekaczką być nie chcecie,
Wiejcie stąd najszybciej, jak umiecie.
Ref;
To są Filipiakowice,
Tutaj rządzą „orły i orlice”,
To jest układ śmierdzący cały,
To jest grajdoł zapyziały.

To są Filipiakowice,
Tutaj rządzą „orły i orlice”,
To jest układ śmierdzący cały,
To jest grajdoł zapyziały.
Cytować
+20 #33 Alicja B. 2011-09-25 23:04
"My kochamy Papieza Jana Pawla II" - a kto w ogole wspomnial o Papiezu choc raz podczas piatkowej demonstracji?. A czy ktos w ogole pyta o to pana Kotarbe? To ma byc rozumiem argument nokautujacy przeciwnika i zamykajacy mu usta. A ludzie to ciemna masa - narod to kupi - to chyba credo pana rzecznika.
Cytować
+11 #34 Dziadek 2011-09-25 23:06
Cytuję xero:
Hymn EF
Napisane przez Śpiewak , 25 - 09 - 2011
Do pośpiewania na znaną melodię.

Jest w tym kraju pod Krakowem wieś zabita,
Gdzie na rynku na koncertach siada świta,
Dziura w jezdni, szambo w rowie – co mi tam…,
Ja nie oddam władzy, mówię wam.
Ref:
To są Filipiakowice,
Tutaj rządzą „orły i orlice”,
To jest układ śmierdzący cały,
To jest grajdoł zapyziały.

Okolica ta już dawno zgniła,
Ta lokalna sitwa ją dobiła,
Jeśli tubą i szczekaczką być nie chcecie,
Wiejcie stąd najszybciej, jak umiecie.
Ref;
To są Filipiakowice,
Tutaj rządzą „orły i orlice”,
To jest układ śmierdzący cały,
To jest grajdoł zapyziały.

To są Filipiakowice,
Tutaj rządzą „orły i orlice”,
To jest układ śmierdzący cały,
To jest grajdoł zapyziały.


Wspaniałe! Nagrać i hymn wadowickiej władzy z rzecznikiem Kotarbą na czele, jak znalazł! Proboszcz powinien puszczać z kościelnej wieży co 15 minut!
Cytować
+22 #35 Zainteresowany 2011-09-25 23:13
Proszę udowodnić Panie Rzeczniku, że to co dr Klinowski pisze w swoim liście do mieszkańców jest kłamstwem i oszczerstwem - gołosłowie to żaden dowód, a publiczne oskarżanie kogoś o kłamstwo bez dowodów jest łamaniem prawa.

Ludzie na to nie pójdą, skończyły się czasy gdy bezkrytycznie wierzono we wszystko co ktoś twiedzi tylko ze wzgledu na zajmowane przez tę osobę stanowisko. Dziś ludzie patrza szerzej, widzą co się wokół dzieje, potrzebują jasnych dowodów. Może Pan być prezydentem, ale nie zrobi Pan nic, bo nie potrafi Pan rozmawiać z ludźmi.

Proszę udowodnić, że Klinowski kłamie, a może takie wyjaśnienie groziło by też konfrontacją z panem Edwardem, którego pan się Panie "rzeczniku" zwyczajnie boi. Boi się Pan. Powiem więcej, uważam, że ugoda z Klinowskim to był dla Pana jedyny ratunek, bo z pewnością by Pan przegrał gdyby do procesu doszło, bo Edward, którego Pan się tak bardzo boi wyciągnąłby na tę okoliczność dowody na każde twierdzenie Klinowskiego. Nie chcemy w parlamencie ludzi, którzy chcą się schować za parawnem immunitetu. STANOWCZE NIE DLA PANA KOTARBY - i powiem to jasno, nie jestem sympatykiem lewicy - jestem praktykującym katolikiem, ale za ten poziom rozmowy i dyskusji oraz nastawienie do mieszkańców jakie Pan Kotarba zaprezentował zakłócając demonstrację nie powinien moim zdaniem dostać żadnej szansy w wyborach do parlamentu.
Cytować
+13 #36 audiofil 2011-09-25 23:15
Cytuję Dziadek:
Cytuję xero:
Hymn EF
Napisane przez Śpiewak , 25 - 09 - 2011
Do pośpiewania na znaną melodię.

Jest w tym kraju pod Krakowem wieś zabita,
Gdzie na rynku na koncertach siada świta,
Dziura w jezdni, szambo w rowie – co mi tam…,
Ja nie oddam władzy, mówię wam.
Ref:
To są Filipiakowice,
Tutaj rządzą „orły i orlice”,
To jest układ śmierdzący cały,
To jest grajdoł zapyziały.

Okolica ta już dawno zgniła,
Ta lokalna sitwa ją dobiła,
Jeśli tubą i szczekaczką być nie chcecie,
Wiejcie stąd najszybciej, jak umiecie.
Ref;
To są Filipiakowice,
Tutaj rządzą „orły i orlice”,
To jest układ śmierdzący cały,
To jest grajdoł zapyziały.

To są Filipiakowice,
Tutaj rządzą „orły i orlice”,
To jest układ śmierdzący cały,
To jest grajdoł zapyziały.


Wspaniałe! Nagrać i hymn wadowickiej władzy z rzecznikiem Kotarbą na czele, jak znalazł! Proboszcz powinien puszczać z kościelnej wieży co 15 minut!


Mamy jednego zdolnego radnego, który pięknie śpiewa - brał udział w demonstracji, może się zgodzi i nagra - proszę Panie Zbigniewie :)
Cytować
-1 #37 Cukierniczka 2011-09-25 23:16
Co ma upadek firmy pani W. z 3 części filmu (8min30) z rewitalizacją miasta ? Może zapytajcie pracowników jej cukierni jak to naprawdę wyglądało a nie manipulujcie faktami!

Cukierniczka - zwolniona po miesiącu bez wynagrodzenia
Cytować
+18 #38 reporter 2011-09-25 23:22
Może warto by w końcu pomysleć nad organizacją jakiejś (pierwszej w historii, ale lepiej późno niż wcale) konferencji prasowej w Urzedzie Miasta. Wtedy Rzecznik miałby czas by sobie przygotować jakieś sensowne i w miarę spójne odpowiedzi na pytania a nie kompromitował się tak jak przy okazji tej demonstracji. BRAWO INICJATYWA! Nikt oprócz nas amych, każdego z osobna i wszystkich razem nie zmusi tych zamkniętych w murach magistratu "namaszczonych" urzędników do przestrzegania prawa! Ludzie bierzcie sprawy w swoje ręce! NIECH ŻYJE INICJATYWA WOLNE WADOWICE!
Cytować
+9 #39 Wolne Wadowice 2011-09-25 23:29
Cytuję Cukierniczka:
Co ma upadek firmy pani W. z 3 części filmu (8min30) z rewitalizacją miasta ? Może zapytajcie pracowników jej cukierni jak to naprawdę wyglądało a nie manipulujcie faktami!

Cukierniczka - zwolniona po miesiącu bez wynagrodzenia


Dziękuję za zwrócenie uwagi. Faktycznie nie ukrywam, że ta informacja może być błedna, gdyż nie została do końca sprawdzona, informacja ta została zamieszczona na podstawie samego nagrania, wypowiedzi pani, która zaczepiła Pana Kotarbę i samej sytuacji związanej z pikietą.

Zbadamy tę sprawę - dziękuję za sugestię. Proszę o więcej szczegółów i informacji - można je przesłać za pośrednictwem strony www.inicjatywawadowice.pl
Cytować
+18 #40 wyborca PO 2011-09-25 23:34
Cytuję reporter:
Może warto by w końcu pomysleć nad organizacją jakiejś (pierwszej w historii, ale lepiej późno niż wcale) konferencji prasowej w Urzedzie Miasta. Wtedy Rzecznik miałby czas by sobie przygotować jakieś sensowne i w miarę spójne odpowiedzi na pytania a nie kompromitował się tak jak przy okazji tej demonstracji. BRAWO INICJATYWA! Nikt oprócz nas amych, każdego z osobna i wszystkich razem nie zmusi tych zamkniętych w murach magistratu "namaszczonych" urzędników do przestrzegania prawa! Ludzie bierzcie sprawy w swoje ręce! NIECH ŻYJE INICJATYWA WOLNE WADOWICE!


wydaje mi się że to było pierwsze (histeryczne) wystąpienie rzecznika więc niech już tak zostanie hehehe
Cytować
+25 #41 Iwona S. 2011-09-25 23:35
Cytuję reporter:
Może warto by w końcu pomysleć nad organizacją jakiejś (pierwszej w historii, ale lepiej późno niż wcale) konferencji prasowej w Urzedzie Miasta. Wtedy Rzecznik miałby czas by sobie przygotować jakieś sensowne i w miarę spójne odpowiedzi na pytania a nie kompromitował się tak jak przy okazji tej demonstracji. BRAWO INICJATYWA! Nikt oprócz nas amych, każdego z osobna i wszystkich razem nie zmusi tych zamkniętych w murach magistratu "namaszczonych" urzędników do przestrzegania prawa! Ludzie bierzcie sprawy w swoje ręce! NIECH ŻYJE INICJATYWA WOLNE WADOWICE!


Jakby Kotarba miał jaja i faktycznie reprezentował coś sobą jako rzecznik, to w WCK zorganizowałby konferencję na którą dostali by zaproszenie wszyscy dziennikarze (a nie tylko Płaszczyca bo są "przyjacielami" jak ten analfabeta sam mówił na przedostatniej sesji) oraz mieszkańcy Wadowic. Odpowiedziałby na wszystkie zarzuty zarówno Klinowskiego, Wyroby, Kota poparte dowodami. Odpowiedziałby na pytania ludzi z sali - to mógłby sie nazywać rzecznikiem.

A takie wąsiaste, przygrubawe coś, z grymasem nienawiści na twarzy, próbujące wytrzeć swoją zacietrzewioną mordkę osobą Błogosławionego Jana Pawła II i wyzywające wszystkich, któzy mają trochę więcej rozumu niż on sam od komunistów to jest śmiech na sali.

Pozywanie Klinowskiego za artykuł, który ukazał się półtorej miesiąca temu i to w trybie wyborczym ukazuje doskonale, że Kotarba ma tylko parcie na władze.

I piszę to ja, nie komunista tylko któś kto dostaje białej gorączki, że takie zero bierze kilka tysięcy złotych miesięcznie za gównorobienie i to z publicznych pieniędzy więc także i moich - bo to co robi Kotarba ciężko nazwać pracą. Jeśli się myle, chce upublicznienia tego co przez te lata zrobił Kotarba jako rzecznik: dzień po dniu godzina za godziną, co i jak i co z tego mają Wadowice.

Dość utrzymywania nierobów na intratnych stanowiskach i to za publiczne pieniądze.

W dodatku takie 0 chce kandydować do sejmu, to są jaja...
Cytować
+18 #42 Stanisław Kliś 2011-09-26 04:06
Wstyd.
Jak to ten "agresywny tłum" (wypowiedź internauty) NIE PADŁ NA KOLANA przed kandydatem na pOsła i jego "osobistym trzymaczem"?
Jedyna metoda "wadzy" to użyć "spolegliwego" aparatu represji.Skąd My to znamy ?
Miłego Poranka tyż Staszek.
Cytować
+7 #43 Stanisław Kliś 2011-09-26 05:11
Witajcie.
Zapomniałem oczywiście "dawność nie radość".
Miło być:przed kandydatem na pOsła,"słońcem Wadowic".
P.S.Teroski to ino tyko ubrać się ciepło i czekać.
Miłego etc.etc.
Cytować
-15 #44 antygłupocie 2011-09-26 07:31
Żenada. Po obu stronach. Zachowanie, które przystoi może trzylatkom. A tu podobno "mężczyźni". By być mężczyzną, trzeba mieć jaja. Tak więc, by udowodnić, że macie nabiał (choć po jednej stronie, to już podważone) - wyjdźcie na rynek i się ...skopcie. Pożytek większy, a i widowisko...
Cytować
+19 #45 Strażak 2011-09-26 09:11
Ewa Filipiak podczas swojego wystąpienia w Kleczy przy okazji przekazania samochodu dla OSP powiedziała, że pikieta była apogeum czegos co się dzieje od kilku miesięcy i że Radni, którzy brali udział w pikiecie chcą zrobić przewrót w Wadowicach. Zakłóciła w ten sposób podniosły nastrój uroczystości. Moim zdaniem było to niepotrzebne, a w dodatku obnażyło metody działania magistratu wadowickiego. Moim skromnym zdaniem Ewa Filipiak chciała w tajemnicy przed swoimi opozycjonistami przedstawić Radnych wspierających Inicjatywę Wolne Wadowice w złym świetle i przy okazji uprzedzić strażaków do Radnych, którzy próbując wdrożyć demokretyczne zasady w naszej gminie, staja sie dla burmistrz niewygodni, przede wszystkim dlatego, że głośno mówią o tym, co powinno byc już dawno wiadome, a co magistrat łamiąc prawo ukrywa przed mieszkańcami.

Jak dla mnie jest to zwykła próba manipulowania ludźmi.

Przecież nie od dziś wiadomo, że pan Przewodniczący Rady jest operatorem koparki i ta informacja nie tylko jest jawna ale powinna być opublikowana na stronie internetowej urzędu, podobnie jak informacje na temat wszystkich Radnych tam pracujących. Zobaczcie sobie ten artykuł: http://inicjatywawadowice.pl/?p=231
Cytować
-26 #46 prawdziwy Strażak 2011-09-26 09:34
Pan Kotarba niezwykle dzielny człowiek. Stawić czoła obelgom i takiej agresji, nienawiści jest czymś niesamowitym. Szczerze podziwiam.
Cytować
+20 #47 RWE 2011-09-26 11:25
dziś w wybiórczej

Neinver na swoją inwestycję wydał ponad 75 mln euro. Tadeusz Wójtowicz, wójt gminy Wielka Wieś, do której należy Modlniczka, nie kryje, że Futura Park oznacza dla gminnego budżetu nawet 800 tys. zł dodatkowych wpływów rocznie. - To inwestor zgłosił się do nas kilka lat temu w sprawie budowy centrum. Myślę, że na decyzji o założeniu u nas Futura Park przesądziło korzystne położenie u zbiegu kilku ważnych tras i bliskość lotniska. Zwykle bowiem to lokalizacja odgrywa w takich sytuacjach kluczowe znaczenie. Dopiero na drugim miejscu znajdują się takie kwestie jak np. podatki - mówi Wójtowicz. - Nie stosujemy specjalnych zachęt dla inwestorów, ale staramy się, by wszystkie nasze działki były uzbrojone. Dlatego w odległości zaledwie kilkuset metrów od Futura Park powstanie niedługo centrum logistyczne firmy Goodman o powierzchni aż 150 tys. m kw. Tamten ogromny obiekt przyniesie gminie Wielka Wieś dodatkowo nawet 2-3 mln zł rocznie.

Goodman działki w Modlniczce kupił już w 2007 roku. Za 31,5 ha zapłacił 80 mln zł, za co w Wielkiej Wsi zbudowano hale sportowe, boiska i sieć kanalizacyjną. Kiedy magazyny zostaną uruchomione, zatrudnienie ma w nich znaleźć ponad tysiąc osób.

Tutaj pytanie do Ewy Filipiak, Kotarby i radnych.
Jak wygląda współpraca z biznesem prywatnym? Nie pytam o układy z firmą Comodos.

Ile miejsc pracy dla wadowiczan przybyło dzięki waszej pomocy? Nie pytam o zatrudnianie na dodatkowym etacie męża p. Wajdzik w szkole nr 1
Cytować
+16 #48 g. 2011-09-26 11:41
W serwisie białoruś24.pl napisałem o tym że mamy poniedziałek, urząd miejski został otwarty i już posypały się komentarze przeciw Mateuszowi. Zapytałem też dlaczego tych komentarzy nie piszą na wadowiceonline. pl. I od razu odpowiedziałem: dlatego że tutaj pan Guzik zaraz by ich zdemaskował: okazałoby się że mnóstwo komentarzy pisanych jest z tego samego IP. Chwilę komentarz posiedział, no ale w końcu heros dziennikarstwa - "białoruski demokrata" się obudził i oczywiście komentarz usunął. To jest właśnie wolność słowa w wydaniu wadowickim.
Cytować
+19 #49 ŁOBI JABI 2011-09-26 11:56
A KTO TO BYŁ Z KOTARBOM CO ZA CHŁOPAK, STRASZNIE ŚMIESZNY
Cytować
+14 #50 @RWE 2011-09-26 12:17
Wadowice nie mają działek pod takie inwestycje, bo oddały w wieczyste użytkowanie wszystkie atrakcyjnie położone działki wokół Wadowic, za 25% ceny. Sprawdźcie komu i kiedy?
Cytować
+13 #51 stan 2011-09-26 12:23
Cytuję ŁOBI JABI:
A KTO TO BYŁ Z KOTARBOM CO ZA CHŁOPAK, STRASZNIE ŚMIESZNY


sąsiad Kotarby Piotr STATYW
Cytować
+16 #52 Gosp.Grunt. 2011-09-26 12:25
Wadowice nie mają takich gruntów, bo wszystkie atrakcyjnie położone działki wokół Wadowic gmina oddała w wieczyste użytkowanie, za 25% wartości. Sprawdźcie komu i kiedy!
Cytować
+17 #53 margola 2011-09-26 13:44
"Jest to rzecz niesamowita" powiedziała p. burmistrz na uroczystości przekazania straży samochodu, zręcznie wplatając w przemówienie swoją wersję wydarzeń piątkowych. Rzeczywiście "jest to rzecz niesamowita" I pytam, gdzie można nauczyć się tak doskonałej techniki manipulowania informacjami?
Cytować
+16 #54 Porwis 2011-09-26 15:20
Stachuu,chyba po raz pierwszy zaśmierdziało twoją klęską.Strach Stachowi zajrzał w oczyska...
Cytować
+6 #55 wkurzony 2011-09-26 15:29
na wadowice24.pl usuwaja moje komentarze, mam nadzieje ze tu jest inaczej

http://www.itvwadowice.pl/
posłuchajcie spotu wyborczego...
co wolno wojewodzie …
czy ta melodia nie jest znana…
jedni upolityczniają, a drudzy nie …
wniosek nasuwa się sam: MOJE MIASTO WADOWICE … są równi i równiejsi
Cytować
+17 #56 Ronek 2011-09-26 15:44
Ludzie a co Wy chcecie. Przecie Ewcia nie potrafi nawet mówić a Wy chcecie żeby rządziła miastem. Posłuchajcie sami "Szanowni Druhni, Proboszczje" - brakowało jeszcze Towarzyszje. Ale myślę, że skoro ludzie należący do stowarzyszenia Wolne Wadowice nazywani są przez władzę komuchami i lewakami to raczej do Nich bardziej pasuje określenie Towarzysze bo i w stowarzyszeniu są. Więc ja Wam "Towarzysze" chciałem serdecznie pogratulować. Jesteście powiewem świeżego powietrza w tych śmierdzących Wadowicach :) POZDRAWIAM Wolne Wadowice.
Cytować
+8 #57 Dziadek 2011-09-26 17:47
Warto było iśc pod urzad tylko dlatego, żeby się od Kotarby dowiedzieć, że kręcący się tam też kandydat na pOsła Władek Bieniek, to komuch! Tez uczestniczył w manifestacji, jak Mastek wyzwany przez Koatrbę do komuchów. I nie dziwiłbym się jakby to konkurent Bieniek pociął plakaty Kotarbie!
Fee! Bieniek , ty komuchu, jak możesz brać pieniądze z gminnego budżetu za takie wyzwiska? Fee!
Cytować
+4 #58 Wyborca z Kleczy 2011-09-26 23:05
Cytuję Ronek:
Ludzie a co Wy chcecie. Przecie Ewcia nie potrafi nawet mówić a Wy chcecie żeby rządziła miastem. Posłuchajcie sami "Szanowni Druhni, Proboszczje" - brakowało jeszcze Towarzyszje. Ale myślę, że skoro ludzie należący do stowarzyszenia Wolne Wadowice nazywani są przez władzę komuchami i lewakami to raczej do Nich bardziej pasuje określenie Towarzysze bo i w stowarzyszeniu są. Więc ja Wam "Towarzysze" chciałem serdecznie pogratulować. Jesteście powiewem świeżego powietrza w tych śmierdzących Wadowicach :) POZDRAWIAM Wolne Wadowice.


"Druhni", "Paroboszczje" tożto Biłoruś! :D
Cytować
+10 #59 ŁOBI JABI 2011-09-27 08:35
KOTARBA I HAJNOSZ MEGA OBCIACH DLA WADOWIC LUDZIE ALE WSTYD,ŻENADA I BŁAZENADA
Cytować
-5 #60 taranara 2011-09-27 10:28
a wzielibyście się kurna wszyscy do roboty, gadacie jakbyście śliwek pojedli! co mi i innym mieszkańcom z Waszego gadania! obrażać jeden drugiego? też mi zdolności wyjątkowo przywódcze! nie na tym polega wasza praca panowie !
Cytować
+4 #61 misiaczek 2011-09-27 12:35
Cytuję Porwis:
Stachuu,chyba po raz pierwszy zaśmierdziało twoją klęską.Strach Stachowi zajrzał w oczyska...


Nie w "oczyska", tylko w "ocziska", pamiętajcie, to przecież Białoruś :)
Cytować
-1 #62 skur..syn 2011-09-27 15:54
Komentarz usunięty na prośbę Piotra Hajnosza.
Cytować
-11 #63 konkret 2011-09-27 16:04
zostawcie Dr Kotarbe w spokoju on jest już lata w urzędzie i wie co robić a taki klinowski to co sobą prezentuje nawet nie wie co jest do zrobienia w mieście tylko krzyczy i szkaluje, precz z nim.Klinowski Wadowice cie nie chcą zrozum to!!!!!!!!
Cytować
-12 #64 konkret 2011-09-27 16:21
a jurczak się dziwi że nie chcą jego plakatów w sklepach no bo jak mają chcieć kogoś kto nie ma podstawowych wartości przecież to komuch bity na 4 łapy, kapuś i konfident,więc niech się nie dziwi bo ludzie go pamiętają zza dawnych lat tak jak wyrobę i petka.
Cytować
-12 #65 konkret 2011-09-27 16:24
klinowski chce zbudować w Wadowicach bezideowe i bezreligijne miasto nie damy się mu.na zdjęciu widać osoby laickie takie jak np Piotr K. i jemu podobni ludzie opamiętajcie się bo świat calkiem schodzi na psy. nie zapominajmy o polskich korzeniach.
Cytować
+10 #66 bb 2011-09-27 18:27
Cytuję konkret:
klinowski chce zbudować w Wadowicach bezideowe i bezreligijne miasto nie damy się mu.na zdjęciu widać osoby laickie takie jak np Piotr K. i jemu podobni ludzie opamiętajcie się bo świat calkiem schodzi na psy. nie zapominajmy o polskich korzeniach.

Jak chcesz zobaczyć iście chrześcijańskie podejście do bliźniego, zgodne ósmym przykazaniem Bożym, to obejrzyj sobie przemówienie Burmistrzowej w Kleczy. To jest szefowa tego wiernego samorządu - tylko, że Ojciec Św. mówił iż przebaczył bratu, który go zranił, a ta "wierna samorządcowa" - "zapamiętajcie to nazwisko". To bardzo nieładnie obmawiać kogoś za jego plecami. I to przy poświęceniu i w obecności księży. Fe Pani Burmistrz. Wstyd i grzech.
Cytować
+6 #67 Kolega kolegi 2011-09-27 19:15
Cytuję konkret:
zostawcie Dr Kotarbe w spokoju on jest już lata w urzędzie i wie co robić a taki klinowski to co sobą prezentuje nawet nie wie co jest do zrobienia w mieście tylko krzyczy i szkaluje, precz z nim.Klinowski Wadowice cie nie chcą zrozum to!!!!!!!!


Mam prośbę, wypowiadaj się za siebie i tylko za siebie, nie masz prawa wypowiadac się za ogół.
Cytować
+9 #68 Wadowiczanka 2011-09-27 19:21
Kiedy kolejna pikieta? Chętnie przyjdę, żeby posłuchać co Inicjatywa WW ma do zaoferowania. Ludzie mówią do rzeczy, a przede wszystkim potrafią mówić poprawnie po polsku, (czego część ekipy rządzącej nie potrafi). Jak oglądałam tę relację video to można było poczuć ducha demokracji. Dało się poczuć, że człowiek coś znaczy, ze ktoś się z nim liczy, że ma na coś wpływ - i tak w teorii jest, ale władza w małych miasteczkach jeszcze nie wszędzie dojrzała do demokracji. Prawo do protestu to też prawo demokratycznego państwa. Trzymam kciuki za Inicjatywę!
Cytować
+10 #69 Uczestnik pikiety 2011-09-27 19:52
Dla mnie ten gołabek na głowie dra Klinowskiego w czasie pikiety to jasny sygnał z Nieba, że Błogosławiony Jan Paweł II ma dość nadużyć swojego imienia przez wadowicką władzę. To znak, że mimo najwiekszych przeciwności nie możemy się poddać. INICJATYWA WOLNE WADOWICE to początek NOWYCH PRAWDZIWIE ŚWIĘTYCH WADOWIC. Niech operator koparki, pielęgniarka i strażak ochotnik, o których mówiła Pani Burmistrz zajmą się tym co potafią najlepiej a nie rządzą w naszym imieniu, bo jak widać kiepsko im to wychodzi.
Cytować
+2 #70 Gitarzysta 2011-09-27 21:37
Ubaw po pachy:-) Statyw w swoistej poetyckiej konwersacji z Lady Gaga

http://www.youtube.com/watch?v=ypvdMplS0NQ
Cytować
+4 #71 Przyjaciel Mata 2011-09-27 21:59
Cytuję konkret:
klinowski chce zbudować w Wadowicach bezideowe i bezreligijne miasto nie damy się mu.na zdjęciu widać osoby laickie takie jak np Piotr K. i jemu podobni ludzie opamiętajcie się bo świat calkiem schodzi na psy. nie zapominajmy o polskich korzeniach.


Jak ja nienawidzę oklepanych ogólników. Znasz Mateusza osobiście? Rozmaiwałeś/aś z nim kiedyś? Nie ma co, "porządne" konkrety tu wygłaszasz.
Cytować
-1 #72 g. 2011-09-27 23:55
Andrzej Petek do boju, do boju, do boju!
Cytować
-10 #73 konkret 2011-09-28 07:47
TY "KOLEGO KOLEGI" NIE MÓWIĘ ZA SIEBIE TYLKO ZA 88% MIESZKAŃCÓW TEJ MIEJSCOWOŚCI,LU DZIE POKROJU KLINOWSKIEGO PSEUDO REWOLUCJONIŚCI ZABARWIENI BARWAMI KOMUNIZMU CHCĄ DOSTAĆ SIĘ DO KORYTA PO TRUPACH, NIE PATRZĄC NA HISTORIĘ TEGO MIASTA, NAJLEPIEJ ZAPOMNIEĆ O BOGU,KOŚCIELE I PAPIEŻU, WIEM ŻE TEGO BYŚCIE CHCIELI,SAMORZĄ D WADOWICKI TEŻ DAJE W D.PĘ I DOBRZE O TYM WIEM, DRAŻNICIE MNIE DLATEGO ŻE PRÓBUJECIE CAŁKOWICIE WYJAŁOWIĆ WARTOŚCI NA KTÓRYCH POLSKA BYŁA BUDOWANA TAK WIELE LAT, ZAPAMIĘTAJ PAŃSTWO ŚWIECKIE ODRZUCAJĄCE BOGA I PATRZĄCE PRZEZ PRYZMAT DÓBR MATERIALNYCH PO CZASIE STANIE SIĘ PUSTE I PRYMITYWNE, CZŁOWIEK OGRANICZY SIĘ TYLKO DO UCIECH CIELESNYCH, NASTĄPI UWSTECZNIANIE
Cytować
+3 #74 wyrocznia 2011-09-28 08:15
sprawa do przemyślenia nie ma się co przypalać, bo pamiętajcie to jest sąd a nie sprawiedliwość.
Cytować
+5 #75 ŁOBI JABI 2011-09-28 09:39
I NIE POMYŚL TEN TEGO KOLEGO ŻE MÓWIĘ TAK PRZEZ GRZECZNOŚĆ ALE DZIĘKUJE CI ZA TWOJĄ W MOIM ŻYCIU OBECNOŚĆ,powied ział Kotarba do Hajnosza
Cytować
+9 #76 Kolega Kolegi 2011-09-28 10:07
Cytuję konkret:
TY "KOLEGO KOLEGI" NIE MÓWIĘ ZA SIEBIE TYLKO ZA 88% MIESZKAŃCÓW TEJ MIEJSCOWOŚCI,LUDZIE POKROJU KLINOWSKIEGO PSEUDO REWOLUCJONIŚCI ZABARWIENI BARWAMI KOMUNIZMU CHCĄ DOSTAĆ SIĘ DO KORYTA PO TRUPACH, NIE PATRZĄC NA HISTORIĘ TEGO MIASTA, NAJLEPIEJ ZAPOMNIEĆ O BOGU,KOŚCIELE I PAPIEŻU, WIEM ŻE TEGO BYŚCIE CHCIELI,SAMORZĄD WADOWICKI TEŻ DAJE W D.PĘ I DOBRZE O TYM WIEM, DRAŻNICIE MNIE DLATEGO ŻE PRÓBUJECIE CAŁKOWICIE WYJAŁOWIĆ WARTOŚCI NA KTÓRYCH POLSKA BYŁA BUDOWANA TAK WIELE LAT, ZAPAMIĘTAJ PAŃSTWO ŚWIECKIE ODRZUCAJĄCE BOGA I PATRZĄCE PRZEZ PRYZMAT DÓBR MATERIALNYCH PO CZASIE STANIE SIĘ PUSTE I PRYMITYWNE, CZŁOWIEK OGRANICZY SIĘ TYLKO DO UCIECH CIELESNYCH, NASTĄPI UWSTECZNIANIE


Mówisz za 88% mieszkańców, więc pytam jakim prawem?! Z tego co widzę to nawet nie potrafisz zrozumieć co napisałem. Poza tym zobacz sobie na wyniki sondy dotyczacej poparcia dla inicjatywy, coś ci się chyba statystyki poprzewracały. Poza tym wypraszam sobie takie zarzuty pod moim i inicjatywy, której jestem członkiem, adresem. Widziałeś pikietę? Słyszałeś co było mówione? Przez kogo? Czy nawóływanie do poszanowania zdania każdego człowieka uważasz za wyjaławianie polskich wartości? Jeśli polskie wartości mają polegać na oszukiwaniu, zastraszaniu, poniżaniu i cenzurowaniu, to ja takiej polski nie chcę, bo wynika z tego, że nic oprócz samej otoczki nie zmieniło się w naszym kraju od lat 80-tych ubiegłego wieku. Wystapienia burmistrz i pana Kotarby w związku z legalną pikietą sa najlepszym dowodem na to, że mówię prawdę.
Cytować
-5 #77 ped erasta 2011-09-28 10:10
a ja na to kładę lachę i idę spać chociaż jest tak wczesna pora , coś mnie głowa boli i nie mam o tym komu powiedzieć więc proszę wysłuchajcie mnie, ała jak boli
Cytować
-7 #78 konkret 2011-09-28 10:20
Słyszałeś co było mówione? Przez kogo? Czy nawóływanie do poszanowania zdania każdego człowieka uważasz za wyjaławianie polskich wartości? Jeśli polskie wartości mają polegać na oszukiwaniu, zastraszaniu, poniżaniu i cenzurowaniu, to ja takiej polski nie chcę, bo wynika z tego, że nic oprócz samej otoczki nie zmieniło się w naszym kraju od lat 80-tych ubiegłego wieku. Wystapienia burmistrz i pana Kotarby w związku z legalną pikietą sa najlepszym dowodem na to, że mówię prawdę.
hehe i po co tyle nerwów jak ja i tak mam to gdzieś a piszę tak żebyście się podniecali tak naprawde mam w d.pie to kto bedzie rządził tym miastem wali mnie to bo tu nie mieszkam, smieszny jesteś :*
Cytować
+11 #79 Zastraszona 2011-09-28 10:27
Pewnie mnie zaraz zjedziecie ale napiszę to aby potwierdzić, że ludzie się boją. Ja właśnie się boję i dlatego nie wzięłam udziału w proteście, który popieram. Boję się bo mam małe dzieci na utrzymaniu. Wiem, że moja postawa nie jest słuszna ale sami wiecie, że ja nie jestem jedyna. Następnym razem może się odważę. Cieszy mnie jednak, że znalazły się osoby, które nie są tak bojaźliwe jak ja. Sami przyznacie, że moje obawy nie są bezpodstawne bo jak na załączonym materiale było słychać oni znają nas wszystkich.
Cytować
-5 #80 konkret 2011-09-28 10:33
hehe i po co tyle nerwów jak ja i tak mam to gdzieś a piszę tak żebyście się podniecali tak naprawde mam w d.pie to kto bedzie rządził tym miastem wali mnie to bo tu nie mieszkam, smieszny jesteś :*
Cytować
+11 #81 Marek Drożdż 2011-09-28 10:59
Wzywam do publicznej debaty kandydata do sejmu pana Stanisława Kotarbę.
Ja swój program wyborczy przedstawiłem, o pańskim nie wiemy nic. Daję panu szansę do zapoznania mieszkańców powiatu z tym, co chciałby pan zrobić w sejmie. Może pan również zdać relację ze swojej pracy jako radny powiatowy.
Mam nadzieję, że okaże się pan uczciwy i odważny i do takiej debaty przystąpi!!!

Formuła debaty - otwarta, może się odbyć w Wadowicach czy Andrychowie. Może któryś powiatowy portal zorganizowałby taką debatę?
Napisałem wcześniej podobną propozycję na portalu Wadowice24, jednakże nie została dopuszczona do publicznej wiadomości przez tamtejszego admina.
Czekam na propozycję!!!!
Marek Drożdż - jedyny kandydat z powiatu wadowickiego do Senatu RP
Cytować
0 #82 łobi jabi 2011-09-28 11:00
Komentarz usunięty na prośbę Piotra Hajnosza.
Cytować
+13 #83 Zofia Siłkowska 2011-09-28 11:05
@Zastraszona
Nie, wcale nie mam zamiaru "zjechać" ani Ciebie, ani nikogo, kto, tak jak Ty odczuwa lęk. Tylko proszę Cię, zrozum, że właśnie w takiej sytuacji usiłują nas ustawić rządzący miastem, bo tak im najłatwiej manipulować opinią mieszkańców i robić, co im się podoba. Tymczasem, żebyś nie musiała bać się we własnym mieście , że władza się będzie mścić za Twoje , wyrażone publicznie zdanie, konieczne jest, abyśmy wszyscy pokazali takiej władzy, że my sobie tego nie życzymy i wypraszamy sobie takie metody postępowania! To jest nasze niezbywalne prawo i nie możemy ustępować takiej władzy, my mieszkańcy jesteśmy tu władzą, bo to nasze miejsce na ziemi i władze mają nas mieszkańców szanować!!! Skoro zostali wybrani , żeby w naszym imieniu rządzić, to muszą słuchać, co do nich mówimy o naszych potrzebach i wywiązywać się z zadań, jakie na nich nakładamy. Mamy też prawo i obowiązek kontrolować władze naszego miasta i nic nas nie powinno od tego odstręczać!!! Jeśli z takiej postawy zrezygnujemy, to wszyscy będziemy się bali!!!
Cytować
+13 #84 Zastraszona 2011-09-28 11:26
@Zofia Siłkowska
Ma pani 100% racji i ja to wszystko wiem. Sama swojej postawy również nie pochwalam. To mnie nie powinno tłumaczyć i tak jak pisałam może następnym razem znajdę w sobie na tyle odwagi cywilnej i zawalczę o własne prawa. Pozdrawiam i mimo wszystko jestem z wami.
Cytować
-2 #85 ŁOBI JABI 2011-09-28 12:02
Komentarz usunięty na prośbę Piotra Hajnosza.
Cytować
+5 #86 ŁOBI JABI 2011-09-28 12:03
POLECAM OGLĄDAĆ 3 FILMIK OD 3.30 MINUTY HEHE
Cytować
+6 #87 ŁOBI JABI 2011-09-28 12:04
I 3.55 MIN HEHE
Cytować
-9 #88 DJ KUŚKA 2011-09-28 12:47
TY jjj ale w tobie jadu wstydziłbyś się ja też nie lubie kotarby i klimowskiego też nie lubie chociaż obu ich znam ale zadnego z nich nie opisuje w ten sposób to ty jesteś jak ta menda na jajach społeczeństwa wadowic
Cytować
-11 #89 KUROJEB 2011-09-28 13:05
POZABIJAJCIE SIĘ I PODZIELCIE MIENSEM BO MIENSO TO LUDZIE KTURZY JE TWOŻOM JESTESCIE IDIOCI BO POPIERACIE TEGO KLINOSKIEGO PRZECIERZ ON NIC SOBOM NIE REPREZENTUJE I WOGOLE
Cytować
-9 #90 WALIKONIK 2011-09-28 13:13
MAM WRAŻENIE ŻE WPISUJĄ SIĘ TU CIĄGLE TE SAME OSOBY TYLKO POD INNYMI NICKAMI DLACZEGO TAK JEST? PS POZDROWIENIA DLA PANA WYROBY,PETKA I JURCZAKA:*
Cytować
+7 #91 Jakub Jerzy Jaglarz 2011-09-28 21:24
Stasiu, przestań kryć się pod różnymi nickami, bo i tak cię każdy pozna. Moje dane przynajmniej są ogólnodostępne w moim profilu, a Twoje?
Cytować
+14 #92 Mieszkanka Kleczy 2011-09-30 17:19
Cytuję Zofia Siłkowska:
@Zastraszona
Nie, wcale nie mam zamiaru "zjechać" ani Ciebie, ani nikogo, kto, tak jak Ty odczuwa lęk. Tylko proszę Cię, zrozum, że właśnie w takiej sytuacji usiłują nas ustawić rządzący miastem, bo tak im najłatwiej manipulować opinią mieszkańców i robić, co im się podoba.
Tymczasem, żebyś nie musiała bać się we własnym mieście , że władza się będzie mścić za Twoje , wyrażone publicznie zdanie, konieczne jest, abyśmy wszyscy pokazali takiej władzy, że my sobie tego nie życzymy i wypraszamy sobie takie metody postępowania! To jest nasze niezbywalne prawo i nie możemy ustępować takiej władzy, my mieszkańcy jesteśmy tu władzą, bo to nasze miejsce na ziemi i władze mają nas mieszkańców szanować!!! Skoro zostali wybrani , żeby w naszym imieniu rządzić, to muszą słuchać, co do nich mówimy o naszych potrzebach i wywiązywać się z zadań, jakie na nich nakładamy. Mamy też prawo i obowiązek kontrolować władze naszego miasta i nic nas nie powinno od tego odstręczać!!! Jeśli z takiej postawy zrezygnujemy, to wszyscy będziemy się bali!!!

Cała prawda i tylko prawda. Pozdrawiam Inicjatywę Wolne Wadowice i oczekuję na zamieszczenie na Waszej stronie internetowej numeru rachunku, na który będzie można wpłacać środki pieniężne dla poszkodowanych przez samorząd wadowicki. Nie ma takiej ceny, której nie warto by było zapłacić za odkrycie prawdziwego oblicza wadowickiej władzy.
Cytować
+11 #93 Ime 2011-10-01 17:54
Jest nas coraz więcej. Trzymajmy się razem. Panie Mateuszu, wytrwałości. Jesteśmy z Panem. Cieszymy się, że Pan jest.
Cytować
+10 #94 Prawica 2011-10-02 18:13
"Wolne Wadowice"
Wadowiczanie- burmistz miasta Wadowic kazala nam zapamietac nazwiska cyt: ("Klinowski-rad zila bym to nazwisko zapamietac, i Pani Janina Kaminska – to jest trojka wespol z Edwardem Wyroba" ) czyli wskazala nam przyszlego:- Burmistrza, Wiceburmistrza , Rzecznika prasowego urzedu, ktory i tak jest juz od 20 lat Rzecznikiem prasowym dla spoleczenstwa,b ez ktorego nie wiedzielibysmy co sie dzieje – "Nad Skawa"- a nie "echo Wadowic"???, Ktore ukazuje sie tylko w trakcie wyborow, czyli po polsku – ktos robi a ktos inny bierze kase!!!!
Cytować
+6 #95 Prawica 2011-10-03 02:54
ŁOBI JABI 2011-09-28 09:39
I NIE POMYŚL TEN TEGO KOLEGO ŻE MÓWIĘ TAK PRZEZ GRZECZNOŚĆ ALE DZIĘKUJE CI ZA TWOJĄ W MOIM ŻYCIU OBECNOŚĆ,powied ział Kotarba do Hajnosza


Brawo!!!A my na druga pikiete mamy juz dla nich przygotowane taczki (tj taki wozek z jednym kolem co dawniej sekretarzy sie wywozilo z urzedu)
Cytować
+7 #96 Prawica 2011-10-03 07:56
ŁOBI JABI 2011-09-28 09:39
I NIE POMYŚL TEN TEGO KOLEGO ŻE MÓWIĘ TAK PRZEZ GRZECZNOŚĆ ALE DZIĘKUJE CI ZA TWOJĄ W MOIM ŻYCIU OBECNOŚĆ,powied ział Kotarba do Hajnosza

Brawo!!! A my na druga pikiete mamy przygotowane taczki (to jest taki wozek o jadnym kolku na ktorym dawniej wyworzono sekretarzy z urzedu!!)
Cytować
+2 #97 Kal Kal 2012-10-07 10:34
A kto usłyszał komentarz: "Wypierdo&%S ich wszystkich stąd trzeba" w 5:54 części drugiej filmiku? :)))))))))))))
Cytować
Dodaj komentarz

Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Redakcja portalu WadowiceOnline.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników. Komentarze o charakterze gróźb, personalne ataki oraz komentarze zakłócające dyskusję (trolling, spam) będą usuwane.