Przez sześć dni kierowców czekają utrudnienia i objazdy: rozpoczął się od dawna zapowiadany remont
Tak remontują przejazd kolejowy (WIDEO, ZDJĘCIA)

Przez sześć dni kierowców czekają utrudnienia i objazdy: rozpoczął się od dawna zapowiadany remont przejazdu kolejowego na ulicy Wojska Polskiego leżącej w ciągu drogi krajowej nr 28.

W poniedziałek (27.06) rozpoczął się remont przejazdu kolejowego na ulicy Wojska Polskiego, leżącej w ciągu drogi krajowej nr 28. Prace potrwają do soboty (2.07) do północy. W związku z tym zamknięty jest ten fragment krajówki, a kierowcy kierowani na objazdy: dla pojazdów o całkowitej masie dopuszczalnej przekraczającej 10 ton przez miejscowości Andrychów, Kęty, Oświęcim i Zator zaś dla pojazdów o masie dopuszczalnej mniejszej niż 10 ton przez Tomice (ulica Łazówka). Część z kierowców korzysta także z objazdu ulicą Podstawie.

 

Niestety spora część kierowców, głównie cięższych samochodów, nie patrzy na znaki i zwłaszcza od strony Tomic robi się spore zamieszanie: trafiając na remont muszą zawracać na wąskiej drodze.

Na przejeździe wymieniona zostanie konstrukcja oraz nawierzchnia przejazdu. Zajmuje się tym firma Drog z Kasiny Wielkiej na zlecenie PKP PLK. W poniedziałek (27.06) usunięto fragment toru, wykopano sporą dziurę, usunięto stary podkład i zaczęto układać nową podsypkę. Niestety jak dowiedzieliśmy się od kierującego pracami, przejazd będzie miał nadal drewnianą a nie betonową konstrukcję: jest około 5 razy tańsza.

 

(Marcin Guzik)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

-10 #1 baca 2016-06-27 12:40
chyba chłopoki zdazo przed zimo ,no to moze chłoc do bozegonarodzeni a zdonzo hej
+7 #2 Mieszkaniec 2016-06-27 12:46
Jadą zdrowo ;)
Ale burdel był od Tomic, tirowcy nawracali, busy też, klnęli na czym świat stoi.
-6 #3 baca 2016-06-27 12:49
acha chłopoki pamietojta fajrand o 15,w sobota nie robita ,robota ni zajac ni ucieknie hej
+22 #4 Marc 2016-06-27 13:05
Większość już zapomniała, że te problemy z dojazdem od Tomic to długofalowy efekt domina złych decyzji poprzedniej ekipy samorządowej pod wodzą E.Filipiak i S.Kotarby. To oni zaniechali kontynuacji budowy obwodnicy poza torami i stacją PKP. Zrobili szybko pseudo obwodnicę z tzw. Rondem Idioty obok przejazdu(!), które skutecznie ruch ogranicza.
+17 #5 Dziwne 2016-06-27 13:18
W Suchej Beskidzkiej przejazdy kolejowe dało się zrobić nowoczesne, betonowo-gumowe . Dla nas już nie starczyło. Szkoda.
+5 #6 dawid 2016-06-27 13:35
Jak widać na zdjęciach podsypują piaskiem zamias grubym klińcem, poco robić fuszerkę którą będą poprawiać za parę miesięcy.
Nie tylko w Suchej al;e i na całym świecie nawet w Afryce przejazdy od wielu lat są wykładane betonem i gumą aby zminimalizować wstrząs podczas przejazdu pojazdami przez tory.
-2 #7 Maciej62 2016-06-27 14:02
Tak z ciekawości: czy trzeba było obcinać te szyny? Nie wystarczyło rozkręcić a potem tylko złożyć z powrotem? Tak z ciekawości.
+7 #8 gonzo 2016-06-27 14:05
Cytuję Maciej62:
Tak z ciekawości: czy trzeba było obcinać te szyny? Nie wystarczyło rozkręcić a potem tylko złożyć z powrotem? Tak z ciekawości.

to są szyny bezstykowe kolego
0 #9 Maciej62 2016-06-27 14:13
Cytuję gonzo:
Cytuję Maciej62:
Tak z ciekawości: czy trzeba było obcinać te szyny? Nie wystarczyło rozkręcić a potem tylko złożyć z powrotem? Tak z ciekawości.

to są szyny bezstykowe kolego

Na trzecim zdjęciu wyraźnie widać łączenie śrubowe szyn, moim zdaniem. Przeszedłbym się z przyjemnością, ale mam troszkę daleko na Wojska Polskiego :-)
0 #10 Michal_KWA 2016-06-27 15:26
Cytuję gonzo:
Cytuję Maciej62:
Tak z ciekawości: czy trzeba było obcinać te szyny? Nie wystarczyło rozkręcić a potem tylko złożyć z powrotem? Tak z ciekawości.

to są szyny bezstykowe kolego

Cytuję gonzo:
Cytuję Maciej62:
Tak z ciekawości: czy trzeba było obcinać te szyny? Nie wystarczyło rozkręcić a potem tylko złożyć z powrotem? Tak z ciekawości.

to są szyny bezstykowe kolego


Szyny bezstykowe są położone na linii kolejowej w stronę Kalwarii Zebrz. A na bielsko są normalne.
-1 #11 Lords of the Bus 2016-06-27 15:54
Sprawdzili sprawność piły chłopaki. Później nawierca i będzie git a i tak odpowiedni podkład muszą dać. a kierowcy, to znaki czytać a nie na pałę.
+3 #12 wesoły komendant 2016-06-27 16:32
Pół roku, czy rok i będzie to samo co na przejeździe w Choczni na DK52 ?
+5 #13 Mariolka@ 2016-06-27 17:50
Oznakowanie słabe , brak pomostów dla pieszych na remontowanym przejezdzie. Jak za czasów PRL-u. Czy nikt w tym kraju nie potrafi się wziąć solidnie do roboty , oznakować je jak należy oraz umieścić światła pulsujące o robotach? Wiadomo nie od dziś ,że kierowcy jeżdżą na pamięć i gadanie ,że jakiś znak tam był to durnota. zapytajcie jak nie wiecie tych ,którzy byli za granicą jak wszystko jest przygotowane zanim remont się zacznie. Wstyd.
+5 #14 CargoHS 2016-06-27 18:19
Cytuję dawid:
Jak widać na zdjęciach podsypują piaskiem zamias grubym klińcem, poco robić fuszerkę którą będą poprawiać za parę miesięcy.


nie żebym się wtrącał ale jak myślisz co by się stało z tą geowłókniną gdyby bezpośrednio na nią dali gruby kamień i zaczęli wibrować ? a druga sprawa jeśli mieli by to zasypać tylko kamieniem to raczej nie trwałoby to aż tydzień...więce j wiary na pewno zrobią tak jak w książce pisali :D
-1 #15 Pawulon 2016-06-27 19:10
Firma nie nazywa sie "Drog" tylko Drąg
+8 #16 kika 2016-06-27 22:02
inzynierow szukaja do budowy autosrad a tu jak czytam komentarze sami fachowcy od drog i kolejnictwa normalnie marnojecie swoj talent w ministerstwie infrastruktury potrzebuja takich fachowcow
+9 #17 xxx 2016-06-27 22:08
Cytuję Mieszkaniec:
Jadą zdrowo ;)
Ale burdel był od Tomic, tirowcy nawracali, busy też, klnęli na czym świat stoi.

Jak sa slepi nie patrza na znaki to niech nawracaja
+2 #18 ikcimot 2016-06-28 07:30
gotowe elementy betobowo-stalow e przejazdu kolejowego leżą od dawna 500 metrów dalej na bocznicy od strony podstawia. Sami zobaczcie.
pierwsze tory od podstawia na samym końcu.
-4 #19 Lord of the Bus 2016-06-28 12:16
Cytuję ikcimot:
gotowe elementy betobowo-stalowe przejazdu kolejowego leżą od dawna 500 metrów dalej na bocznicy od strony podstawia. Sami zobaczcie.
pierwsze tory od podstawia na samym końcu.

Ja to dzisiaj sprawdzę!
+1 #20 reks 2016-07-01 22:11
Ciekawe o czym bedziecie pisac jak skoncza remont pewnie o remoncie 28 w strone suchej bo nie bawem ma sie zaczac znowu znawcy prawa budowlanego inzynierowie pseudo ale jak sie konczy jaki kolwiek remont nie ma zadnej pochwaly tylko krytyka a to a tamto

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.