Zbigniew Ł., doświadczony lekarz z Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach, który nie przyj
W wadowickim szpitalu lekarz nie przyjął pacjenta. Straci pracę?

Zbigniew Ł., doświadczony lekarz z Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach, który nie przyjął kila razy młodych rannych pacjentów, straci pracę.

Jak informuje Radio Zet, w wadowickim szpitalu doszło do bulwersujących zdarzeń. Dwa tygodnie temu, lekarz Zbigniew Ł. nie znalazł  czasy, aby zająć się chłopcem z urazem nogi, którego przywieziono na SOR w środku nocy. Jego rodzice czekali kilkadziesiąt minut, próbując skontaktować się z lekarzem.

Po kilku minutach wyskoczył ktoś z wulgaryzmami w moim kierunku, dlaczego mu przeszkadzam i dlaczego nie daję mu odpocząć - opowiada Radiu Zet ojciec chłopaka.

Jak potwierdza rzecznik małopolskiej policji Mariusz Ciarka, sytuacji przyglądało się wiele osób, kiedy jednak pacjenci zwrócili uwagę lekarzowi, ten zaczął im ubliżać. To nie pierwszy tego typu incydent: lekarz podobno wcześniej odesłał z kwitkiem rodziców z ranną dziewczyną, nawet nie badając dziecka.

Dyrektor wadowickiej lecznicy Józef Budka przyznaje dziennikarzom radia, że na jego biurko trafiło wcześniej kilka skarg na doktora Zbigniewa Ł., jednak ostatnie wydarzenia przelały czarę goryczy. Jak zapowiedział, jeszcze w tym miesiącu zamierza zwolnić go z pracy.

(AS)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+66 #1 Ania Bania 2015-10-08 10:20
W wadowickim szpitalu udają się dwie rzeczy: sekcja zwłok i wyrostek, z tym, że ta druga nie zawsze...
+38 #2 powiatanin 2015-10-08 10:42
też kilka razy z tym panem miałem styczność na SOR.
pierwsze krwawienie z nosa od kilku godzin i odpowiedź tego lekarza "idź się połóż spać do domu to samo musi ci przejść"
kolejny raz przyszedłem po kolizji samochodowej z bólem w kręgosłupie top lekarz odpowiedział do mnie przy wszystkich ludziach " wypierdzielaj stąd bo co ty myślisz, że ja nie mam co robić tylko takim gównem mama się zajmować? ja tu mam poważniejsze sprawy niż takie twoje gówno, gdzie masz lekarza rodzinnego ? Wypieprzaj z tąd i nie pokazuj mi się tu więcej" Kto to za człowiek tam pracuje? dlaczego podchodzi do ludzi z tak dużą dawką agresji ? sam słyszałem na własne uszy wiele razy jak ludziom potrafi ubliżać
+37 #3 Leszek 2015-10-08 11:30
I bardzo dobrze,wyp... Go !
+47 #4 Banialuka 2015-10-08 11:30
PO PROSTU KAWAŁ (W)..UJA !!!!
CO TAKI SADYSTA ROBI W SOR ?
"WYWALIĆ NA ZBITY PYSK" !!!!!!!!!!!!

BRAK SŁÓW NA TAKIEGO BYDLAKA !!!
+43 #5 pacjent 2015-10-08 11:41
Mam parę uwag do funkcjonowania przychodni specjalistyczny ch i SOR-u:
1.Dlaczego u lekarzy rodzinnych można rejestrować się na konkretną godzinę a prawie do wszystkich specjalistów pacjenci są przyjmowani "kto pierwszy ten lepszy". Oczywiście wizyta może być trochę później ale nie kilka godzin oczekiwania.
2.Dlaczego Panie w rejestracji są tak nieuprzejme. Zapominają, że dzięki pacjentom mają prace.
3.Przyjmowanie pacjentów na SOR nie zależy od stanu pacjenta. Pacjent przywieziony przez karetkę ma zawsze pierwszeństwo. Pacjent przywieziony przez rodzinę musi czekać niezależnie od stanu zdrowia. Znam przypadki , że zbyt późne rozpoznanie choroby a szczególnie przy udarach powoduje ciężkie uszkodzenia i nieodwracalne.T o tylko w celu sprowokowania dyskusji o naszej służbie zdrowia. Budowa szpitala to tylko wstęp do dobrej opieki medycznej.Najwa żniejsza jest obsługa medyczna a z tym u nas nie jest dobrze.
+26 #6 gość 2015-10-08 11:48
Miałem swego czasu kontuzję stopy - chodziłęm z trudem, kuśtykając. W szpitalu mnie po prostu odprawiono w chamski sposób. Cóż, zarobił kto inny...
+31 #7 ZlaiWkurzona 2015-10-08 11:50
I bardzo dobrze. Miałam styczność z tym niby lekarzem. To nic ze siedziałam na sorze ze wstrzasnieniem mózgu i wszyscy mieli wszystko w czterech literach. Przecież jest Pani młoda i nic Pani nie będzie. .
+20 #8 Gość4 2015-10-08 12:07
Też miałem przypadek, tym razem z pewną Panią na sorze. Pani do mnie z pretensjami, że przyszedłem do nich, że co to ja robiłem, że wydarzył się wypadek. Zamiast mi pomóc jeszcze tylko mnie denerwowała. Jeszcze chciała, żeby pacjenta przewieziono do innego szpitala inną drogą. Lekarz główny w końcu zwrócił jej uwagę, że co ona to robi...
+18 #9 haha 2015-10-08 13:32
Zszywał mnie ten klient... podczas zszywania podchodzi do niego pielegniarka z młodym chłopakiem który skarży sie od paru dni na mocny ból z brzucha, a lekarz do niego że "jak Cię tak długo boli to do kloejki, pare godzin jeszcze poboli to nic sie nie stanie..."
+19 #10 Mariola 2015-10-08 13:34
A Jak się nazywa ten lekarz Ł.... bo ja znam kilku na Ł
+32 #11 lump 2015-10-08 14:33
bo on przyszedł do pracy wypocząć bo kto wytrzyma 30godz pracy na dobę odebrać matołowi uprawnienia lekarza a jest jeszcze paru mu podobnych oni leczą za kase ale w domu a wszyscy wiedzą i cisza bo to są święte krowy czy co
+14 #12 chory 2015-10-08 17:19
Cytuję lump:
bo on przyszedł do pracy wypocząć bo kto wytrzyma 30godz pracy na dobę odebrać matołowi uprawnienia lekarza a jest jeszcze paru mu podobnych oni leczą za kase ale w domu a wszyscy wiedzą i cisza bo to są święte krowy czy co

ŚWIĘTA PRAWDA A CO LEKARZ TO INNE LEKI
+33 #13 Mariolka@ 2015-10-08 17:20
W Wadowicach nic nie zmieniło się od 1945 roku. Ja pamiętam od 1970 roku . Dalej lekarze chodza z głową w chmurach jakby byli panami życia i śmierci , albo lepszymi od innych w USA gdzie bywałam lekarz to rzemieślnik i służy pomocą innym prawidłowo odczytując i stosując przysięgę Hipokratesa. Te pseudo -lekarskie małpy należy na zbity pysk wywalić , za to ,że korzystaja ze swojej wiedzy w sposób nie godny lekarza i człowieka . Oni mysla ,że to my - pacjenci jesteśmy dla nich, zapomnieli o swoim powołaniu i słuzbie chorym. Do czego to doszło? Tu w Wadowicach pracują czeladnicy , może nawet uczniowie bo prawdziwy lekarz z powołania i fachowiec pracuje w renomowanym szpitalu lub klinice a te osiołki mysla ,że Bóg wie kim są. zanim dobiorą lek to jakieś 6 miesięcy mija bo nie potrafią rzetelnie zdiagnozować choroby. Byłam również na SOR - tragedia. Ale na drugi raz jak każą mi tak długo czekać wezmę wiadro , naleję zimnej wody i obleję dziada - lekarza , który k...a śpi za moje pieniądze. Nie pasuje wam praca - otwórzcie własne gabinety i wara od szpitali w , których leczycie znajomych na sprzęcie i lekach państwowych.
+16 #14 tvn 2015-10-08 17:27
włączcie tvn o godz 18 to zobaczycie jak leczą chory a przy nim żona kochanka obok przy drugim chorym panna młoda w welonie teściowa szkoda słów kupa wariatów co to produkują niech przyjadą na sor do WADOWIC i nakręcą jeden odcinek to będzie czysta prawda
+4 #15 wojtek 2015-10-08 17:37
Cytuję pacjent:
Mam parę uwag do funkcjonowania przychodni specjalistycznych i SOR-u:
1.Dlaczego u lekarzy rodzinnych można rejestrować się na konkretną godzinę a prawie do wszystkich specjalistów pacjenci są przyjmowani "kto pierwszy ten lepszy". Oczywiście wizyta może być trochę później ale nie kilka godzin oczekiwania.
2.Dlaczego Panie w rejestracji są tak nieuprzejme. Zapominają, że dzięki pacjentom mają prace.
3.Przyjmowanie pacjentów na SOR nie zależy od stanu pacjenta. Pacjent przywieziony przez karetkę ma zawsze pierwszeństwo. Pacjent przywieziony przez rodzinę musi czekać niezależnie od stanu zdrowia. Znam przypadki , że zbyt późne rozpoznanie choroby a szczególnie przy udarach powoduje ciężkie uszkodzenia i nieodwracalne.To tylko w celu sprowokowania dyskusji o naszej służbie zdrowia. Budowa szpitala to tylko wstęp do dobrej opieki medycznej.Najważniejsza jest obsługa medyczna a z tym u nas nie jest dobrze.

Odp na pkt 1.Dzieje się tak dlatego że w poz dostaje się albo receptę,albo skierowanie na sor,albo skierowanie do poradni spec.Wypisanie kartki zawsze zajmuje 3-5 min,czasem nawet nie zostajesz zbadany,a w przychodni na jednego chorego lekarz potrzebuje 5 min a na innego 30 min( w zależności od choroby)
Odp 2:W rejestracji chorzy naciskają na jak najszybsze terminy przyjęcia bo z poz wszystkie skierowania są "pilne" a z drugiej strony dostają opier... od lekarzy że im tak dużo rejestrują i nie zdążą przyjąć.ODP.Nie do końca masz rację choć tak jest najczęściej bo z reguły karetką przyjeżdżają cięższe przypadki ale nie jest to regułą bo sam byłem świadkiem jak lekarz kazał pacjentowi przywiezionego przez karetkę czekać na korytarzu bo miał błahy uraz chyba jak pamiętam skręcenie na meczu,a brał osoby wcześniej przybyłe z poczekalni
0 #16 wojtek 2015-10-08 17:39
Cytuję wojtek:
Cytuję pacjent:
Mam parę uwag do funkcjonowania przychodni specjalistycznych i SOR-u:
1.Dlaczego u lekarzy rodzinnych można rejestrować się na konkretną godzinę a prawie do wszystkich specjalistów pacjenci są przyjmowani "kto pierwszy ten lepszy". Oczywiście wizyta może być trochę później ale nie kilka godzin oczekiwania.
2.Dlaczego Panie w rejestracji są tak nieuprzejme. Zapominają, że dzięki pacjentom mają prace.
3.Przyjmowanie pacjentów na SOR nie zależy od stanu pacjenta. Pacjent przywieziony przez karetkę ma zawsze pierwszeństwo. Pacjent przywieziony przez rodzinę musi czekać niezależnie od stanu zdrowia. Znam przypadki , że zbyt późne rozpoznanie choroby a szczególnie przy udarach powoduje ciężkie uszkodzenia i nieodwracalne.To tylko w celu sprowokowania dyskusji o naszej służbie zdrowia. Budowa szpitala to tylko wstęp do dobrej opieki medycznej.Najważniejsza jest obsługa medyczna a z tym u nas nie jest dobrze.

Odp na pkt 1.Dzieje się tak dlatego że w poz dostaje się albo receptę,albo skierowanie na sor,albo skierowanie do poradni spec.Wypisanie kartki zawsze zajmuje 3-5 min,czasem nawet nie zostajesz zbadany,a w przychodni na jednego chorego lekarz potrzebuje 5 min a na innego 30 min( w zależności od choroby)
Odp 2:W rejestracji chorzy naciskają na jak najszybsze terminy przyjęcia bo z poz wszystkie skierowania są "pilne" a z drugiej strony dostają opier... od lekarzy że im tak dużo rejestrują i nie zdążą przyjąć.ODP3.Nie do końca masz rację choć tak jest najczęściej bo z reguły karetką przyjeżdżają cięższe przypadki ale nie jest to regułą bo sam byłem świadkiem jak lekarz kazał pacjentowi przywiezionego przez karetkę czekać na korytarzu bo miał błahy uraz chyba jak pamiętam skręcenie na meczu,a brał osoby wcześniej przybyłe z poczekalni
+15 #17 pacjentka 2015-10-08 19:16
powinni wszyscy lekarze być kontrolowani przez osoby ktore zatrudniaja ich ja z synem na sor Wadowicach czekalam do przyjecia 3,5 godziny o po czym zostalam przyjeta ale internista mowi ze on nie udzieli omocy gdyz pediatra musi zbadac ok rozumie ale to juz 23.30 i łaskawa pani doktur mowi ze na sor nie da rady trzeba podejsc na odzdział masakra :( tylko w telewizji tak ładnie
+21 #18 skrypta 2015-10-08 20:21
Zbigniew łobodzinski taki z kucykiem tez miałam przyjemność z nim na sor rze i do końca życia moja stopa będzie nie sprawna
+15 #19 berek 2015-10-08 22:18
Mała niescislosc ten doktor nie pracowal i nie pracuje w ZZOZ Wadowice,jest lekarzem kontraktowym świadczącym usługi dla ZZOZ Wadowice.Pracy tez nie straci ,straci jedynie możliwość dyżurowania czyli dorabiania. On sam siebie zatrudnia.Szkod a jedynie ze tak późno bo dużo złego narobił.
+9 #20 Prawo 2015-10-08 22:52
Cytuję Banialuka:
PO PROSTU KAWAŁ (W)..UJA !!!!
CO TAKI SADYSTA ROBI W SOR ?
"WYWALIĆ NA ZBITY PYSK" !!!!!!!!!!!!

BRAK SŁÓW NA TAKIEGO BYDLAKA !!!

Pozbawić praw wykonywania zawodu !!!!
+5 #21 recydywa 2015-10-08 23:30
Do pierdla go i murzyna z jego murzyńską pytą mu podesłać!
+11 #22 usmy X 2015-10-08 23:30
Jeśli Budka miał już wcześniej skargi na Łobodzińskiego na co czekał? Lekarz na dyżur idzie odpocząć, o czym wszyscy dobrze wiedzą. Jeśli to się nie skończy, nigdy opieka medyczna w Polsce nie będzie na żadnym poziomie.
Łobodziński jeszcze pamięta co to etyka lekarska? Pamięta, że składał przysięgę, kiedy wchodził do zawodu?
Sam "kwiat" polskiej medycyny pracuje w naszym ośrodku. Rzuć okiem, zagadaj, poczujesz ten "zapaszek".
+6 #23 usmy X 2015-10-08 23:32
Kasa, misiu, kasa.
Nie znam żadnego lekarza, który w pierwszej kolejności nie myśli o pieniądzach.
Polskie realia, czy polska mentalność?
+2 #24 chorowity 2015-10-08 23:38
Albo miałem szczęście albo umiałem nawiązać kontakt z tym lekarzem.
Miałem stłuczoną i jak się okazało później złamaną i pękniętą kość przedramienia.P oszedłem na SOR ( lipiec tego roku) i akurat mnie przyjął ten lekarz. Normalnie zainteresował się moim przypadkiem, kazał zrobić RTG i coś mu nie pasowało. Konsultował to przy mnie chyba z jakimś ortopedą ze szpitala.Na pewno " nie spuścił po brzytwie " mojego przypadku.
Polecił założyć gips,przepisał leki i skierował do poradni ortopedycznej.D la mnie było wszystko ok.
Nie jestem roszczeniowcem i mięczakiem więc może to inaczej odbieram.
I dla jasności.
1.Z tym lekarzem spotkałem się po raz pierwszy w życiu.
2.Przyznaję, że spotkałem kilku lekarzy, którzy dla mnie są bucami i bufonami z ego jak Himalaje.
+18 #25 BOBO 2015-10-09 09:27
SOR w Wadowicach to tragedia. Prosze mi wytłumaczyć zachowanie lekarza, pielęgniarek. mam skierowanie do szpitala z bardzo chorym człowiekiem czekamy na przyjęcie 6 godzin na wózku. Pytająć czy można położyć chorego na łóżku bo bardzo jest słaby usłyszałem odpowiedź nie. Trzeba powiedzieć krótko lepiej traktuje się zwierzęta jak ludzi./
+7 #26 Adam S. 2015-10-09 09:50
Zaorać to wszystko...
+14 #27 pacjent 2015-10-09 10:03
w marcu czekałem z córką na SOR-ze od 22-ej do 4-ej nad ranem.Między 1-ą a 2.30 lekarz poszedł spać, czemu nie zaprzeczały nawet pielęgniarki.
Dlaczego nie ma tam kontorli nocnych,przecie ż lekarz za taki dyżur kasuje podobno ponad 1000PLN !!!! więc łachy nie robi..
+3 #28 Thor111 2015-10-09 12:29
Cytuję pacjent:
w marcu czekałem z córką na SOR-ze od 22-ej do 4-ej nad ranem.Między 1-ą a 2.30 lekarz poszedł spać, czemu nie zaprzeczały nawet pielęgniarki.
Dlaczego nie ma tam kontorli nocnych,przecież lekarz za taki dyżur kasuje podobno ponad 1000PLN !!!! więc łachy nie robi..

Cytuję pacjent:
w marcu czekałem z córką na SOR-ze od 22-ej do 4-ej nad ranem.Między 1-ą a 2.30 lekarz poszedł spać, czemu nie zaprzeczały nawet pielęgniarki.
Dlaczego nie ma tam kontorli nocnych,przecież lekarz za taki dyżur kasuje podobno ponad 1000PLN !!!! więc łachy nie robi..

Problem w tym że lekarz pracuje na TRZECH PEŁNYCH etatach dotego kilka dyżurów no i prywatnie przymuje... to kiedy on ma się wyspać. Nie bądzmy egoistami :P
+5 #29 999 2015-10-09 13:31
CO ZA CIEC NIEOKRZESANY
-2 #30 berek 2015-10-09 13:43
Cytuję Thor111:
[quote name="pacjent"]
Problem w tym że lekarz pracuje na TRZECH PEŁNYCH etatach dotego kilka dyżurów no i prywatnie przymuje... to kiedy on ma się wyspać. Nie bądzmy egoistami :P

Aktualnie nie jest to możliwe,NFZ wyłapuje takie przypadki "Koincydencji"- masz stare informacje.Każd y lekarz po PESEL i numerze prawa wykonywania zawodu jest wykazywany codziennie do NFZ-gdzie i w jakich godzinach pracuje i jeśli system informatyczny wyrzuci takie cos to jest natychmiastowa kontrola i kara,teraz czeka to pielęgniarki.Ni e da się być równoczasowo w dwóch miejscach nie te czasy. A co do SOR to powtórze,gdyby na SOR trafiali tylko Ci co powinni problemów by nie było(już to nawet NIK opisał-słynne 80-85% bezzasadnych zgłoszeń),które powinny być załatwiane przez POZ,Specjalisty kę i Całodobówkę.
+4 #31 lump 2015-10-09 13:59
Cytuję pacjent:
w marcu czekałem z córką na SOR-ze od 22-ej do 4-ej nad ranem.Między 1-ą a 2.30 lekarz poszedł spać, czemu nie zaprzeczały nawet pielęgniarki.
Dlaczego nie ma tam kontorli nocnych,przecież lekarz za taki dyżur kasuje podobno ponad 1000PLN !!!! więc łachy nie robi..

ciekawe jak by maszynista zachamował pociąg na szlaku bo musi się przespać to by było okej?
+6 #32 berek 2015-10-09 15:50
Cytuję lump:
Cytuję pacjent:
w marcu czekałem z córką na SOR-ze od 22-ej do 4-ej nad ranem.Między 1-ą a 2.30 lekarz poszedł spać, czemu nie zaprzeczały nawet pielęgniarki.
Dlaczego nie ma tam kontorli nocnych,przecież lekarz za taki dyżur kasuje podobno ponad 1000PLN !!!! więc łachy nie robi..

ciekawe jak by maszynista zachamował pociąg na szlaku bo musi się przespać to by było okej?

Maszynista może pracować określoną ilość godzin, lekarz nie ma tego ograniczenia, gdyby było to dopiero by było. Związki zawodowe chcą wprowadzenia ograniczenia ilości godzin pracy, ale wtedy dopiero by się działo...
+4 #33 qwerty 2015-10-09 16:53
Cytuję Ania Bania:
W wadowickim szpitalu udają się dwie rzeczy: sekcja zwłok i wyrostek, z tym, że ta druga nie zawsze...

ta druga może prowadzić to pierwszej, wtedy też niby sukces jakiś połowiczny
+2 #34 totolotek 2015-10-09 18:02
Cytuję berek:
Cytuję lump:
Cytuję pacjent:
w marcu czekałem z córką na SOR-ze od 22-ej do 4-ej nad ranem.Między 1-ą a 2.30 lekarz poszedł spać, czemu nie zaprzeczały nawet pielęgniarki.
Dlaczego nie ma tam kontorli nocnych,przecież lekarz za taki dyżur kasuje podobno ponad 1000PLN !!!! więc łachy nie robi..

ciekawe jak by maszynista zachamował pociąg na szlaku bo musi się przespać to by było okej?

Maszynista może pracować określoną ilość godzin, lekarz nie ma tego ograniczenia, gdyby było to dopiero by było. Związki zawodowe chcą wprowadzenia ograniczenia ilości godzin pracy, ale wtedy dopiero by się działo...

co to znaczy lekarz nie ma takiego ograniczenia ja to rozumuje że może zasnąć nad operowanym pacjentem a propo znam paru maszynistów i wiem co to za praca i tu z kolegą się nie zgadzam
-2 #35 @berek 2015-10-10 00:49
otóż to
Bezzasadne wzywanie karetki i wizyty u lekarzy, na SORZE, etc. A kto jak nie Polacy przodują w zakupach lekarstw? Ten naród jest chory :-x

Cytuję berek:
Cytuję Thor111:
[quote name="pacjent"]
Problem w tym że lekarz pracuje na TRZECH PEŁNYCH etatach dotego kilka dyżurów no i prywatnie przymuje... to kiedy on ma się wyspać. Nie bądzmy egoistami :P

Aktualnie nie jest to możliwe,NFZ wyłapuje takie przypadki "Koincydencji"-masz stare informacje.Każdy lekarz po PESEL i numerze prawa wykonywania zawodu jest wykazywany codziennie do NFZ-gdzie i w jakich godzinach pracuje i jeśli system informatyczny wyrzuci takie cos to jest natychmiastowa kontrola i kara,teraz czeka to pielęgniarki.Nie da się być równoczasowo w dwóch miejscach nie te czasy. A co do SOR to powtórze,gdyby na SOR trafiali tylko Ci co powinni problemów by nie było(już to nawet NIK opisał-słynne 80-85% bezzasadnych zgłoszeń),które powinny być załatwiane przez POZ,Specjalistykę i Całodobówkę.
+1 #36 gonzo 2015-10-10 12:25
Cytuję totolotek:
Cytuję berek:
Cytuję lump:
Cytuję pacjent:
w marcu czekałem z córką na SOR-ze od 22-ej do 4-ej nad ranem.Między 1-ą a 2.30 lekarz poszedł spać, czemu nie zaprzeczały nawet pielęgniarki.
Dlaczego nie ma tam kontorli nocnych,przecież lekarz za taki dyżur kasuje podobno ponad 1000PLN !!!! więc łachy nie robi..

ciekawe jak by maszynista zachamował pociąg na szlaku bo musi się przespać to by było okej?

Maszynista może pracować określoną ilość godzin, lekarz nie ma tego ograniczenia, gdyby było to dopiero by było. Związki zawodowe chcą wprowadzenia ograniczenia ilości godzin pracy, ale wtedy dopiero by się działo...

co to znaczy lekarz nie ma takiego ograniczenia ja to rozumuje że może zasnąć nad operowanym pacjentem a propo znam paru maszynistów i wiem co to za praca i tu z kolegą się nie zgadzam

jechałem raz z kolegą do i z warszawy na elektrowozie dziękuję nie dla mnie ta robota ino semafory perony przejazdy ludzie przebiegający przed pociągiem ja dziękuję za taki stres a spać się nie dało bo ino jazda
-2 #37 Teresa 2016-03-10 19:11
Teraz to my mamy tego lekarza w szpitalu w Suchej podobno macie zaufanie do tego szpitala ciągle tu chodzicie ze skierowaniem
0 #38 Jaja 2016-03-21 17:31
Łobodziński to anioł w porównaniu z taka wielka .p.dr jurys Karolina teraz urzeduje w SOR Sucha to dopiero okaz
+3 #39 Agnieszka 2016-06-10 23:19
Ten lekarz Łobodziński jest teraz w Sosnowcu. Uważajcie na niego, cham z kucykim. Jak jeszcze kiedykolwiek go zobaczę to wywale na zbity pysk.
+4 #40 JV 2016-06-11 20:50
Łobodzinski, zacznij szukać innej pracy, a najlepiej ćwicz już mięśnie zwieraczy, bo za morderstwa idzie się do więzienia. Sadysta, psychopata, nie człowiek, a już na pewno nie lekarz.
+1 #41 Pacjent 2016-11-08 13:58
Zgadzam się z jednym z przedmówców- okaz SOR w Suchej Beskidzkiej to faktycznie p. Jurys. Bardzo nieuprzejma, nierzetelna.
+2 #42 córka pacjentki 2017-01-08 18:58
Jutro idę złożyć skargę na dr KAROLONĘ JURYS. Dla mnie ta pani to zero profesjonalizmu zero dobrych chęci zero człowieczeństwa .To nie doktor a jeszcze bardziej nie człowiek.
+1 #43 marycha 2017-01-08 19:23
ja tez miałem do czynienia z chirurgiem panem G który powiedział mi przy złamanym dużym palcu u nogi że mam dne moczanową prawdopodobnie od picia dużrj ilości piwa ten sor powinni zamknąć bo ci lekarze są tam chyba za kare a nie za du pnne pieniądze jakie mają za dyżur to są rzeźniki a nie profesjonaliści no chyba z w prywatnych gabinetach to by wszystkim za kase do dupy weszli za przeproszeniem i miejsce w szpitalu wtedy da się załatwić szybciej
0 #44 ONA 2017-02-21 18:11
Cytuję córka pacjentki:
Jutro idę złożyć skargę na dr KAROLONĘ JURYS. Dla mnie ta pani to zero profesjonalizmu zero dobrych chęci zero człowieczeństwa.To nie doktor a jeszcze bardziej nie człowiek.

Miałam wczoraj do czynienia z Panią Jurys.Teraz urzeduje na Sor w W-cach .Potraktowała mnie strasznie .Tragedia!
0 #45 Nikodem 2017-05-10 18:24
Pan doktor Zbigniew Ł. aktualnie pracuje w Izbie Przyjęć szpitala w Proszowicach. W kontakcie z pacjentami: arogancki, opryskliwy, krytykujący działania lecznicze kolegów lekarzy. Karty informacyjnej z porady nie wydaje, dopiero po stanowczej interwencji. Ta informacja jako dopełnienie innych ocen o jego fachowości.
0 #46 dr t.jurs 2017-10-04 21:54
Oj! Kłamcy, oszczercy i... chyba po trosze niepełnosprawni umysłowo! Podsumuję to tak: Życie jest zbyt krótkie, by martwić się tym, co inni o tobie myślą i mówią. Po prostu baw się dobrze, rób to, co kochasz i daj im kolejny temat do rozmów. :-)
Trzymaj się Stary!
+1 #47 SOR Olkusz Pacjent 2018-04-01 11:06
Witam, Pan chirurg Z. Łobodziński obecnie jest na kontrakcie w Nowym Szpitalu w Olkuszu. Trafił w odpowiednie miejsce :lol: Uważajcie na niego, piszcie skargi, żeby tacy specjaliści jak P. Łobodziński nie pracowali w takich miejscach publicznych jakim jest szpital z takim szacunkiem dla pacjentów. Najlepiej żeby sobie działał prywatnie w zacisznym gabinecie lekarskim, i ciekawe, ilu by miał pacjentów :-) Zwolnić..... Zwolnić... Odebrać możliwość wykonywania zawodu... I ukarać żeby dostał czkawki.
0 #48 Gośka 2021-05-23 02:56
Właśnie ten pseudo lekarz odbył wizytę u mojej mamy. Teraz pracuje w stacji ratownictwa w Błoniu, woj.mazowieckie . podał leki i czekają aż zejdzie kroplówka spał. Po wizycie zostawił wszystkie odpady medyczne, łącznie ze swoimi zużytym rękawiczkami w domu u mamy na stole.
0 #49 Zuzanna 2022-02-13 14:11
Teraz pracuje w SOR w Brzezinach. dziwię się że taki szpital cieszący się dobrą opinią szczególnie w leczeniu chorób jelit, ortopedii , położnictwa zatrudnia takiego "człowieka". Nie oceniam jego wiedzy lekarskiej ale on nie powinien mieć w ogóle kontaktu z ludźmi. Nie życzę nikomu kontaktu z tym niby lekarzem. Powinno się pozbawić go zawodu lekarza.
0 #50 Asia 2022-02-18 14:39
Cytuję Zuzanna:
Teraz pracuje w SOR w Brzezinach. dziwię się że taki szpital cieszący się dobrą opiCytuję Zuzanna:
Teraz.. pracuje w SOR w Brzezinach. dziwię się że taki szpital cieszący się dobrą opinią szczególnie w leczeniu chorób jelit, ortopedii , położnictwa zatrudnia takiego "człowieka". Nie oceniam jego wiedzy lekarskiej ale on nie powinien mieć w ogóle kontaktu z ludźmi. Nie życzę nikomu kontaktu z tym niby lekarzem. Powinno się pozbawić go zawodu lekarza.

nią szczególnie w leczeniu chorób jelit, ortopedii , położnictwa zatrudnia takiego "człowieka". Nie oceniam jego wiedzy lekarskiej ale on nie powinien mieć w ogóle kontaktu z ludźmi. Nie życzę nikomu kontaktu z tym niby lekarzem. Powinno się pozbawić go zawodu lekarza.
.. ..Własnie dziś odmówił zbadania mojego meża na sorze i nawet nie chcial sie przedstawić -silne bóle w okolicy podbrzusza.Zawi ózl syn do Lodzi meża gdzie szybko został zbadany ,porobione usg tomograf ,ciśnienie 200/130.!!! Powiedzial ten lekarz na sorze ze skoro pobolewa od 4 dni to mógl isc do lekarza,nie pomogło tlumaczenie ze dopiero dzis rano obudził sie z silnym bólem brzucha i nie mógł oddychać(tak kłuło męza) i ze przewrócił sie 5 dni wcześniej.Zdoby lam nazwisko lekarza u dyrekcji szpitala i bedziemy pisać gdzie sie da.Zobaczymy co powiedza w Łodzi bo maz jest caly czas diagnozowany.Ja jestem w szoku!!!!!To jest lekarz???Brzezi ny (sor)to nie sprawdzacie kogo zatrudniacie???

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.