Działacze Młodzieży Wszechpolskiej Wadowice zbierali na targu podpisy pod ustawą zakazującą handlu
Nie chcą handlu w niedzielę. Zbierali podpisy

Działacze Młodzieży Wszechpolskiej Wadowice zbierali na targu podpisy pod ustawą zakazującą handlu w niedzielę. To pomysł NSZZ Solidarność, która chce, aby ten dzień spędzać z rodziną.

W piątek (22.07) działacze Młodzieży Wszechpolskiej Wadowice zbierali na wadowickim targowisku zlokalizowanym na Placu Bohaterów Getta podpisy pod ustawą zakazującą handlu w niedziele na wadowickim targowisku.

Staramy się przywrócić prawdziwą wartość niedzieli, która powinna byś poświęcona rodzinie, wierze i odpoczynkowi po ciężkim tygodniu pracy. Stąd też wspieramy inicjatywę NSZZ Solidarność, która chce zakazać handlu w ten dzień. W zachodnich krajach europejskich takie prawo obowiązuje już od dawna, dlatego w tym wypadku bierzmy z nich przykład. W dzisiejszych czasach wartość duchowa niedzieli została zastąpiona gorączką niedzielnych zakupów w supermarketach, gdzie ciężko pracować musi wiele osób zamiast spędzać ten czas z rodziną. Dzisiejsza akcja pokazała, że mieszkańcy Wadowic myślą bardzo podobnie do nas i również chcą, aby ostatni dzień tygodnia był dniem wolnym od handlu — mówi nam Michał Frączek, prezes wadowickiej Młodzieży Wszechpolskiej.

Przez dwie godziny akcji udało się zebrać kilkadziesiąt podpisów. Jak mówią nam organizatorzy, ludzie składający podpisy byli bardzo pozytywnie zaskoczeni, że młodym ludziom chce się zbierać podpisy pod szczytnym projektem podczas wakacji. Młodzież będzie swoją akcję zbiórki podpisów prowadzić do końca lipca.

(AS)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

-25 #1 torr 2016-07-22 16:22
A kiedy będą zbierać podpisy za odwołaniem burmistrza???
-12 #2 dd 2016-07-22 16:42
Czy koś im zabrania nie chodzić w niedzielę do sklepu? Nie. Niech nie układaja życia innym. Biedna ograniczona młodzież
-11 #3 dd 2016-07-22 16:45
Dlaczeka tylko sklepy? Kawiarnie restauracje, bary też? Co biedna ograniczona myślowa grupa młodzieży na to ?
-9 #4 gosc 2016-07-22 17:06
Proponuje zamknac tez baseny, parki rozrywki i inne tego typu obiekty, poniewaz tam tez ludzie musza pracowac nie zwazajac na to, ze jest niedziela ... Jak wszyscy, to wszyscy.. Dlaczego tylko handlowcy ?? Inni sa gorszego sortu? Tego typu akcje nie przekonuja mnie ...
-9 #5 racjonalnie myślący 2016-07-22 17:28
A już wątpiłem, że tzw. "młodzież weszpolska" ukryła się gdzieś na czas ŚDM. Ciekawe jak godzą w tych dniach nacjonalizm z tradycją chrześcijańską, w końcu tylu kolorowych przyjeżdża? A co do wolnej niedzieli, czy znowu ktoś chce myśleć za nas? Jeśli kto chce, pracuje w niedzielę, jak i ja robię, dobrowolnie, jeśli nie, to nie? Dlaczego decydować za większość w oparciu o swój światopogląd, czyż to nie próba ograniczania wolności drugiego człowieka? Młodzi, uczcie się a nie bierzcie za politykę! Macie jeszcze za mało wiedzy i doświadczeń na takie działania!
-8 #6 bezwyznaniowy 2016-07-22 17:30
To na prawdę ograniczona intelektualnie młodzież, która dała się pokierować innym, równie ograniczonym dorosłym. Smutne to...
-15 #7 do redakcji 2016-07-22 18:25
Po co robić artykuły o oszołomach?
+25 #8 normalnie myślący 2016-07-22 18:55
Niedziela jest wolna od pracy i ludzie powinni spędzać ją z rodziną. Koniec kropka, żyjecie w Polsce i czy się wam to podoba czy nie tak jest.
-21 #9 gosc 2016-07-22 19:06
Cytuję normalnie myślący:
Niedziela jest wolna od pracy i ludzie powinni spędzać ją z rodziną. Koniec kropka, żyjecie w Polsce i czy się wam to podoba czy nie tak jest.


Ciekawe... Powiedz to tym, co musza isc do pracy i nie sa to rylko handlowcy...
-14 #10 Edo 2016-07-22 19:19
PRZECIEŻ MŁODZIEŻ NIE PRACUJE,WIĘC CZEGO CHCĄ ?
ALE,MAMO,TATO DAJ NA WYCIECZKĘ ,LUB DO KINA ?
NIE MAM CÓRCIO,SYNKU,BO W NIEDZIELĘ NIE PRACUJĘ I TERAZ NAM BRAKUJE !!!
-19 #11 dd 2016-07-22 20:02
Cytuję normalnie myślący:
Niedziela jest wolna od pracy i ludzie powinni spędzać ją z rodziną. Koniec kropka, żyjecie w Polsce i czy się wam to podoba czy nie tak jest.

Kilejny co układa życie innym. To własnie Twoja Polska. Zajmij się swoim życiem nie wciskaj swoich światopogladów innym na siłę
-20 #12 dd 2016-07-22 20:03
Cytuję bezwyznaniowy:
To na prawdę ograniczona intelektualnie młodzież, która dała się pokierować innym, równie ograniczonym dorosłym. Smutne to...

Smutne, ale czy to minie ?
+26 #13 Ja 2016-07-22 21:16
Czy wam się to podoba czy nie oni zbierają i może jeszcze będą zbierać podpisy :) wasze gadanie nic kompletnie nie zmieni. Są ludzie, którzy to popierają i są - tacy jak wy, którzy by ich w ogniu spalili za to. Nie podoba wam się ustawa ? To nie podpisywać - taka filozofia. Ci, którzy podpisali czekają na wolną niedziele, robią coś, by była ona wolna. Wy siedzicie na dupie i narzekacie, że ktoś w naszym kraju chce zmiany. Sami zorganizujcie zbiórkę podpisów o tym, by albo wgl nie było nic w niedziele, albo żeby nadal pracowno. Tylko narzekacie i nie potraficie zrobić nic :) a wasze "mądre gadanie " nie sprawi, że Młodzież ta zrezygnuje z powodu kilku kretynów, którym nie podoba się ustawa i ludzie popierający ją. :) Pozdrawiam .
-8 #14 eee 2016-07-22 21:23
Mnie interesuje raczej symbol Polski Walczącej na koszulkach . Profanacja
-27 #15 123 2016-07-22 21:25
Dziewczyno! Pobiegaj bo ci rośnie
+13 #16 Ja 2016-07-22 21:29
Cytuję eee:
Mnie interesuje raczej symbol Polski Walczącej na koszulkach . Profanacja

Kiedykolwiek miałeś do czynienia z Mw ? Poznałeś tych ludzi ? Wiesz jaki jest cel ? To aż żałosne, że odzywają się ludzie, którzy za przeroszeniem gówno wiedzą i próbują wymyślać jakieś niestworzone bajki na temat tej organizacji. Kochani, macie ból dupy ? MW działa w Wadowicach od dawna i będzie działało mimo wielu kretynów na tym świecie. Chcecie się odzywac ? Poznajcie historie. Inaczej to nie ma kompletnie sensu :)
+17 #17 Głupota ludzi radość 2016-07-22 21:37
MW wyszło do ludzi.
MW pokazuje że ludzie chcą ale są zajęcia pisaniem hejtów na wszystko w koło, bez znaczenia o co chodzi.Tak naprawę obchodzą ich te komentarze będę robić jeszcze większe akcje że czytać jak was to denerwuje i co byście im zrobili. Popieram MW dzialajcie jak najdłużej
+13 #18 Suchy 2016-07-22 21:39
Akcja super pozdrawiam całe koło MW
+17 #19 Xxx 2016-07-22 21:42
Jak dla mnie to myślicie tylko o pieniądzach i stawiacie je wyżej niż spędzanie czasu z rodzina. No naprawdę nic tylko pogratulować.A co do dziewczyny ona może schudnąć ale Ty mózgu nadal noe będziesz miął kumplu ;)
-23 #20 dd 2016-07-22 21:45
Cytuję Ja:
Czy wam się to podoba czy nie oni zbierają i może jeszcze będą zbierać podpisy :) wasze gadanie nic kompletnie nie zmieni. Są ludzie, którzy to popierają i są - tacy jak wy, którzy by ich w ogniu spalili za to. Nie podoba wam się ustawa ? To nie podpisywać - taka filozofia. Ci, którzy podpisali czekają na wolną niedziele, robią coś, by była ona wolna. Wy siedzicie na dupie i narzekacie, że ktoś w naszym kraju chce zmiany. Sami zorganizujcie zbiórkę podpisów o tym, by albo wgl nie było nic w niedziele, albo żeby nadal pracowno. Tylko narzekacie i nie potraficie zrobić nic :) a wasze "mądre gadanie " nie sprawi, że Młodzież ta zrezygnuje z powodu kilku kretynów, którym nie podoba się ustawa i ludzie popierający ją. :) Pozdrawiam .

To nie jest zmiana tylko decydowanie za kogoś. Zamach na wolną wolę. Biskupi przyklasną. Wciskanie czyjegoś światopoglądu komuś trwa
+18 #21 Nono 2016-07-22 21:46
Macie tak dużo przeciwko działaniu MW alew twarz im tego nie powiecie jesteście tylko bandą tchórzy. :)
-11 #22 dominik 2016-07-22 21:49
My chcemy wolnej środy, oraz zakazu sprzedaży majonezu w piątki
+20 #23 Ja 2016-07-22 21:54
Cytuję dd:
Cytuję Ja:
Czy wam się to podoba czy nie oni zbierają i może jeszcze będą zbierać podpisy :) wasze gadanie nic kompletnie nie zmieni. Są ludzie, którzy to popierają i są - tacy jak wy, którzy by ich w ogniu spalili za to. Nie podoba wam się ustawa ? To nie podpisywać - taka filozofia. Ci, którzy podpisali czekają na wolną niedziele, robią coś, by była ona wolna. Wy siedzicie na dupie i narzekacie, że ktoś w naszym kraju chce zmiany. Sami zorganizujcie zbiórkę podpisów o tym, by albo wgl nie było nic w niedziele, albo żeby nadal pracowno. Tylko narzekacie i nie potraficie zrobić nic :) a wasze "mądre gadanie " nie sprawi, że Młodzież ta zrezygnuje z powodu kilku kretynów, którym nie podoba się ustawa i ludzie popierający ją. :) Pozdrawiam .

To nie jest zmiana tylko decydowanie za kogoś. Zamach na wolną wolę. Biskupi przyklasną. Wciskanie czyjegoś światopoglądu komuś trwa

Nikt tutaj nie decyduje za nikogo. Każdy decyduje za siebie. Nie chce pracować - podpisuje. Osoby, które podpisywały myślały o sobie, o swojej rodzinie, o kimś bliskim kto musi w ten dzień akurat pracować. Ludzie podpisują, bo nie chcą pracować i czy to jest decydowanie za kogoś ? Czy demokracja nie polega właśnie na tym, że ktoś jest za i przeciw ? Równie dobrze mogę powiedzieć , że ludzie za mnie zdecydowali wybierając prezydenta. Czy to jest sprawiedliwe ? Tak. Bo wybrała większość . A jak z tym będzie ? No to się dowiemy, ale na pewno podpisów do tej ustawy nie zbiera tylko MW . Czepiacie jest , bo to MW. No tak... zniszczyć, bo niszczy Polskę.
+26 #24 Ngjbg 2016-07-22 21:57
Macie coś przeciwko MW? Zbierzcie podpisy o zawieszeniu ich działalności, ach no tak zapomniałem,że nic nie zrobicie bo jesteście tylko leniami którzy pocą swoje palce przed komputerem
+22 #25 Ranny ptak 2016-07-22 22:03
Cytuję dominik:
My chcemy wolnej środy, oraz zakazu sprzedaży majonezu w piątki


Serio takie żałosne? Oni chcą być z rodziną a nie udawać że wszystko jest dobrze
+13 #26 eee idiotyzm 2016-07-22 23:34
Cytuję eee:
Mnie interesuje raczej symbol Polski Walczącej na koszulkach . Profanacja


ty jesteś profanacją. Idiotyzzm się szerzy
+15 #27 cham 2016-07-23 04:24
Cytuję 123:
Dziewczyno! Pobiegaj bo ci rośnie


Internetowy "anonimie" - chcesz porozmawiać w realu? Podaj jakiś kontakt do siebie.
-9 #28 aska 2016-07-23 09:10
co te gnojki moga wiedzie o zyciu.ja zapierdzielam caly tydezien od rana do nocy i jedyny dzien gdzie moge jechac i kupic cos do jedzenia czy ubrania dla dzieci to wlasnie niedziela.ODPIE R....... SIE GNOJE I NIE ROBCIE ZAMIESZANIA B0 MACIE GÓ.....DO POWIEDZENIA
+13 #29 Ktoś 2016-07-23 09:51
Cytuję aska:
co te gnojki moga wiedzie o zyciu.ja zapierdzielam caly tydezien od rana do nocy i jedyny dzien gdzie moge jechac i kupic cos do jedzenia czy ubrania dla dzieci to wlasnie niedziela.ODPIER....... SIE GNOJE I NIE ROBCIE ZAMIESZANIA B0 MACIE GÓ.....DO POWIEDZENIA

Oni starają się zapewnić lepsze życie nastepnym pokolenia, żeby chociaż oni nie wkrecili się w wir pracy i pracowali w niedziele...to właśnie oni maja teraz czas żeby pokazać to co chca, a pani ma gówno do gadania, bo jak bedzie pani już starej daty i bedzie pani chciała żeby dzieci pania odwiedziły to będzie problem bo pojechali na zakupy albo są w pracy i Noe będą mieli czasu. Inicjatywa MW jest bardzo dobra moim zdaniem, niech walczą dla siebie o godne życie.
+9 #30 komendante 2016-07-23 10:03
tak trzymac ,nie zyje sie po to ze by całe zycie zapiepszac
+14 #31 Ja 2016-07-23 10:09
Cytuję aska:
co te gnojki moga wiedzie o zyciu.ja zapierdzielam caly tydezien od rana do nocy i jedyny dzien gdzie moge jechac i kupic cos do jedzenia czy ubrania dla dzieci to wlasnie niedziela.ODPIER....... SIE GNOJE I NIE ROBCIE ZAMIESZANIA B0 MACIE GÓ.....DO POWIEDZENIA

Czasy się zmieniają. Młodzi chcą, żeby coraz to młodsze pokolenia mogły spokojnie usiąść w niedziele, a nie harować jak wół. To, że Ty harowałaś/eś nie znaczy, że inni także muszą. Właściwie to oni nie chcą i próbują cokolwiek zrobić w tej sprawie, by w przyszłości nie "zapierdzielać" i akurat nie w niedzielę kupować artykuły spożywcze. Ponadto ustawa mówi o OGRANICZENIU handlu w niedzielę. Proszę się z tym zapoznać. W dodatku powinno być tak, żebyśmy chcieli i próbowali zapewnić naszym potomkom dobrą przyszłość, a nie że JA PRACOWAŁEM W NIEDZIELE,PRACU JĘ CAŁY TYDZIEŃ I W NIEDZIELE MUSZE KUPIĆ ŻARCIE,BO CAŁA MOJA RODZINA UMRZE Z GŁODU i przyszłe pokolenia TEŻ MUSZĄ :) Każdy walczy o siebie i o swoje. No, przepraszam, oprócz Was - drodzy "hejterzy",Wy tylko narzekacie,że ktoś chce zmian, bo działacze MW, NSZZ Solidarność i osoby, które popierają to, próbują cokolwiek zrobić w tej sprawie :)
+13 #32 Olaaaa 2016-07-23 10:12
Cytuję komendante:
tak trzymac ,nie zyje sie po to ze by całe zycie zapiepszac

Zgadzam się.
+12 #33 fan wadzy 2016-07-23 11:15
Cytuję bezwyznaniowy:
To na prawdę ograniczona intelektualnie młodzież, która dała się pokierować innym, równie ograniczonym dorosłym. Smutne to...

że tobie matole chce się robić zakupy w niedzielę, to kto inny ma za...pier..dala ć?
-12 #34 Tonik 2016-07-23 11:33
Dzieciaki muszą zacząć zarabiać najlepiej we własnej firmie. Jak jeden z drugim ledwo na czynsz, pensje i podatki wyrobi to szybko zrozumieją że wycinanie 4 dni z miesiąca to samobój.
-11 #35 antifa 2016-07-23 12:08
Panowie pracodawcy warto zrobić screena tych twarzyczek, będzie jak znalazł kiedy będą szukać pracy.
+11 #36 Milenista 2016-07-23 15:59
W Niemczech ostatnio Trybunał Konstytucyjny z siedziba w Karsluhe (nie w Berlinie) orzekł, że przy zbiegu kolizji dóbr: swobody działalności gospodarczej i wykonywania prywatnej własności przedsiębiorcy oraz prawa do wypoczynku i wolności sumienia, pierwszeństwo mają te dwie ostatnio wymienione wartości, oddalając skargę przedsiębiorców na ograniczenia pracy w niedziele. W Polsce natomiast alatojlah Rzepliński i jego kompani w togach z pewnością orzekliby na korzyść przedsiębiorców . Dlatego w Niemczech i wielu innych krajach tzw. Zachodu sklepy są zazwyczaj zamykane w soboty o 23.59 i nikogo to nie martwi. U nas mamy kilkaset tysięcy sklepowych niewolników, raczej kobiet-niewolni c i jakoś to Platformę specjalnie nie martwiło. To nie jest tylko, jak niektórzy sądzą, wymysł kleru. Trzeba, jak mówił niegdyś Gorbaczow, to zmienić!
+10 #37 komendante 2016-07-23 17:21
no dalej lewackie gnojki minusujcie ,sprzedajne gnoje
-6 #38 berek 2016-07-23 19:25
Węgrzy chyba zrezygnowali z tego,bo okazało sie to strzałem w stopę.Chyba sie nie mylę?
-11 #39 dominik 2016-07-23 20:57
Cytuję Ja:
Cytuję dd:
Cytuję Ja:
Czy wam się to podoba czy nie oni zbierają i może jeszcze będą zbierać podpisy :) wasze gadanie nic kompletnie nie zmieni. Są ludzie, którzy to popierają i są - tacy jak wy, którzy by ich w ogniu spalili za to. Nie podoba wam się ustawa ? To nie podpisywać - taka filozofia. Ci, którzy podpisali czekają na wolną niedziele, robią coś, by była ona wolna. Wy siedzicie na dupie i narzekacie, że ktoś w naszym kraju chce zmiany. Sami zorganizujcie zbiórkę podpisów o tym, by albo wgl nie było nic w niedziele, albo żeby nadal pracowno. Tylko narzekacie i nie potraficie zrobić nic :) a wasze "mądre gadanie " nie sprawi, że Młodzież ta zrezygnuje z powodu kilku kretynów, którym nie podoba się ustawa i ludzie popierający ją. :) Pozdrawiam .

To nie jest zmiana tylko decydowanie za kogoś. Zamach na wolną wolę. Biskupi przyklasną. Wciskanie czyjegoś światopoglądu komuś trwa

Nikt tutaj nie decyduje za nikogo. Każdy decyduje za siebie. Nie chce pracować - podpisuje. Osoby, które podpisywały myślały o sobie, o swojej rodzinie, o kimś bliskim kto musi w ten dzień akurat pracować. Ludzie podpisują, bo nie chcą pracować i czy to jest decydowanie za kogoś ? Czy demokracja nie polega właśnie na tym, że ktoś jest za i przeciw ? Równie dobrze mogę powiedzieć , że ludzie za mnie zdecydowali wybierając prezydenta. Czy to jest sprawiedliwe ? Tak. Bo wybrała większość . A jak z tym będzie ? No to się dowiemy, ale na pewno podpisów do tej ustawy nie zbiera tylko MW . Czepiacie jest , bo to MW. No tak... zniszczyć, bo niszczy Polskę.

Jak ktoś nie chce pacowac w niedzielę to niech nie pracuje , ale zakaz otwarcie sklepu to już wciskanie komus czegoś na siłę . Kto chce to niech zamknie sklep kiedy chce inny otwarzy. To jest wolny wybór. Powinno to być w kwesti sklep pracownik. Demokracja to akurat kiepski ustrój.
-12 #40 dominik 2016-07-23 20:58
Cytuję Olaaaa:
Cytuję komendante:
tak trzymac ,nie zyje sie po to ze by całe zycie zapiepszac

Zgadzam się.

możesz całkowicie nie chodzic do pracy. Nie ma nakazu
-23 #41 dominik 2016-07-23 21:00
Cytuję Milenista:
W Niemczech ostatnio Trybunał Konstytucyjny z siedziba w Karsluhe (nie w Berlinie) orzekł, że przy zbiegu kolizji dóbr: swobody działalności gospodarczej i wykonywania prywatnej własności przedsiębiorcy oraz prawa do wypoczynku i wolności sumienia, pierwszeństwo mają te dwie ostatnio wymienione wartości, oddalając skargę przedsiębiorców na ograniczenia pracy w niedziele. W Polsce natomiast alatojlah Rzepliński i jego kompani w togach z pewnością orzekliby na korzyść przedsiębiorców. Dlatego w Niemczech i wielu innych krajach tzw. Zachodu sklepy są zazwyczaj zamykane w soboty o 23.59 i nikogo to nie martwi. U nas mamy kilkaset tysięcy sklepowych niewolników, raczej kobiet-niewolnic i jakoś to Platformę specjalnie nie martwiło. To nie jest tylko, jak niektórzy sądzą, wymysł kleru. Trzeba, jak mówił niegdyś Gorbaczow, to zmienić!

Socjalistyczne niemcy to kiepski przykład. Przykładem są gospodarki wolnorynkowe
-11 #42 dd 2016-07-23 21:03
Cytuję fan wadzy:
Cytuję bezwyznaniowy:
To na prawdę ograniczona intelektualnie młodzież, która dała się pokierować innym, równie ograniczonym dorosłym. Smutne to...

że tobie matole chce się robić zakupy w niedzielę, to kto inny ma za...pier..dalać?


Na tym polega świat i gospodarka. Masz problemy z prostymi sprawami. Na tym polega gospodara. A pracownok stacji paliw zapinkala dla ciebie bo chesz peszczelnie jechać samochodem. Pomyśl że wiele ludzi idzie do pracy na zarobek nie za karę. Przepraszam przesadziłemz tym myśleniem
-10 #43 Furiat. 2016-07-23 23:42
Cytuję torr:
A kiedy będą zbierać podpisy za odwołaniem burmistrza???

Napisz do Elżbiety.
-9 #44 jasna masa 2016-07-24 11:59
Cytuję Ja:
Cytuję eee:
Mnie interesuje raczej symbol Polski Walczącej na koszulkach . Profanacja

Kiedykolwiek miałeś do czynienia z Mw ? Poznałeś tych ludzi ? Wiesz jaki jest cel ? To aż żałosne, że odzywają się ludzie, którzy za przeroszeniem gówno wiedzą i próbują wymyślać jakieś niestworzone bajki na temat tej organizacji. Kochani, macie ból dupy ? MW działa w Wadowicach od dawna i będzie działało mimo wielu kretynów na tym świecie. Chcecie się odzywac ? Poznajcie historie. Inaczej to nie ma kompletnie sensu :)

Ją wy macie historię? Jakim prawem zagarnęliście symbol walki tych, którzy nie tolerowali ksenofobii, rasizmu i wykluczenia innych ze względu na poglądy czy wiarę? Kto wam, gówniarze, na to pozwolił? Chcecie szacunku , to najpierw sami go okazujcie ! Wymyślcie sobie swój symbol a od tego won! Weszpolacy pieprzeni
-11 #45 Kazik 2016-07-24 16:19
Cytuję normalnie myślący:
Niedziela jest wolna od pracy i ludzie powinni spędzać ją z rodziną. Koniec kropka, żyjecie w Polsce i czy się wam to podoba czy nie tak jest.


Buahahah jak ja lubie takich skurw... co beda innym mowić co i jak mają robić !!
-9 #46 profanacja 2016-07-24 19:07
Jakie to brzydkie i głupie, śmieją się tłuste oszołomy z idiotycznymi fryzurami...i takie coś ma urządzać komuś życie.
PROFANACJA SYMBOLU POLSKI WALCZĄCEJ
+14 #47 dobry 2016-07-24 22:17
Ładną macię tą tolerancję a taką nienawiść siejecie tymi lewackimi bredniami... A tacy tolerancyjni.
+6 #48 koles a.s. 2016-07-25 03:38
Cytuję jasna masa:
Cytuję Ja:
Cytuję eee:
Mnie interesuje raczej symbol Polski Walczącej na koszulkach . Profanacja

Kiedykolwiek miałeś do czynienia z Mw ? Poznałeś tych ludzi ? Wiesz jaki jest cel ? To aż żałosne, że odzywają się ludzie, którzy za przeroszeniem gówno wiedzą i próbują wymyślać jakieś niestworzone bajki na temat tej organizacji. Kochani, macie ból dupy ? MW działa w Wadowicach od dawna i będzie działało mimo wielu kretynów na tym świecie. Chcecie się odzywac ? Poznajcie historie. Inaczej to nie ma kompletnie sensu :)

Ją wy macie historię? Jakim prawem zagarnęliście symbol walki tych, którzy nie tolerowali ksenofobii, rasizmu i wykluczenia innych ze względu na poglądy czy wiarę? Kto wam, gówniarze, na to pozwolił? Chcecie szacunku , to najpierw sami go okazujcie ! Wymyślcie sobie swój symbol a od tego won! Weszpolacy pieprzeni


koleś, ale ty ogarniasz że teraz sam wykluczasz? czy nie dociera to do ciebie za bardzo? patrząc na ten komentarz pewnie to drugie no cóż, elokwencja antifiarzy i pochodnych. ide po popcorn, ból to macie ładny, a oni sie z was pewnie śmieją i mają racje. sam nie powieram winnickich i innych ale no koleś, ten twój komentarz to jest po prostu miazga samego siebie. kotwica PW jet symbolem państwowym tak jak i godło czy flaga i każdy może ją nosić na koszulce jeżeli nosi ją godnie, a jak widzisz na zdjeciu zachowują się normalnie. trochę wiecej wiedzy a mniej lewackiej indoktrynacji którą dostajesz na śniadanie obiad i kolacje codziennie włączając tv i pewien niemiecko amerykański program. wyluzuj i się doucz bo zarzucasz tekstami za ktore mozesz odpowiadać kiedyś bo ludzie zaczynają doceniać ruchy młodych, w tym MW bo to jest kolego przyszłość narodu, tak młodzież... czy z lewa czy z prawa to młodzież będzie rządziła już za niedługo. także odrabiać zaległości z podstaw wiedzy i wtedy coś się odzywać, nie błaźnic. pozdrowienia. a.s.
-8 #49 dd 2016-07-25 06:55
Cytuję Ranny ptak:
Cytuję dominik:
My chcemy wolnej środy, oraz zakazu sprzedaży majonezu w piątki


Serio takie żałosne? Oni chcą być z rodziną a nie udawać że wszystko jest dobrze

Ktoś im zabrania być z rodziną. Tylko ludzie ze skrzywieniami chcą ustawiac życie innym. Żal mi takich ludzi
-8 #50 dd 2016-07-25 07:03
Pracodawcy !!! zapamiętajcie sobie te twarze. Oni jeszcze nie pracują, ale już szukają sposobów aby robić mniej i innym tą pracę utrudnić. Trzeba przypmnieć by im było to jak sami beda szukac pracy. Omijać takich roszczeniowców szerokim łukiem.
-7 #51 Kasia12 2016-07-25 10:11
A ja nie mam rodziny, nie mam z kim spędzać czasu, jedynie zakupy są małą radością mojego życia... I to chcą mi odebrać?! Jakim prawem dzieciaki mają decydować o tym, co mam robić w niedzielę?!?!?!
-6 #52 Gość 2016-07-25 10:22
Ta organizacja w swoich założeniach jest nacjonalistyczn a i ksenofobiczna - popatrzcie na jej "występy" w Białymstoku. I posługując się pustymi frazesami oraz skrótami myślowymi robi wodę z mózgu młodym ludziom. Zupełnie jak Hitlerjugend...
+2 #53 do gość 2016-07-25 20:56
Ty mówisz o ONR w Białymstoku, nie o Młodzieży Wszechpolskiej! Edukacji! czy ty wiesz co to w ogóle jest ksenofobia? co to w ogóle jest nacjonalizm? czy tylko łykasz medialne bańki mydlane o tym jak to neonazizm się odradza... nazizmu i komunizmy nie nawidzili tak samo. a kto? Endecja, z której to MW się wywodzi. Do szkoły!
-3 #54 KKK 2016-07-25 23:04
http://img.wiocha.pl/images/2/f/2fb4143a1fffa7a0ca9dcaa1eb101894.jpg
+2 #55 jasna masa 2016-07-26 12:54
plaga wszy polskich na tym portalu. W celu kamuflażu noszą symbol PW czyli Pospolite Wszy - nie mylić z Polską Walczącą. Adminie - zrób za darmo reklamę środków przeciw wszom. Ludzie, pryskajcie, sypcie, depczcie, lejcie po wszach, bo się zaczynają rozpełzać!
http://kobiety-kobietom.com/zakupy/ranking.php?pr=preparaty-na-wszy
+1 #56 NIE DLA TYCH TYPÓW 2016-07-26 16:34
Biedni zakompleksieni wesz polactwo, małe grube brzydkie to nadrabiają ruchem koło siebie, to dziewczę niech ćwiczy bo wygląda jak przedwojenna szafa trzydrzwiowa, a posługiwanie się symbolami PW przez takich ludziów wieśniaków ze zrytym manipulacją móżgiem jest skandalem. Co te osoby prezentują...ni c i jeszcze raz nic

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.