Radni Rady Miejskiej w Wadowicach poparli wniosek burmistrza Klinowskiego o wycofaniu się ze zmian planu
Nie będzie galerii handlowej. Radni poparli burmistrza

Radni Rady Miejskiej w Wadowicach poparli wniosek burmistrza Klinowskiego o wycofaniu się ze zmian planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów przemysłowych po dawnym Bumarze. Nie będzie tam galerii handlowej, Kauflandu ani restauracji McDonald's.

We wtorek (24.03) na sesji Rady Miejskiej w Wadowicach radni głosowali m.in. w sprawie odstąpienia od sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszarów m.in. po dawnych zakładach "Fumis-Bumar", znajdujących się między wadowicką obwodnicą i ulicami Legionów, Fabryczną i Lwowską. To "żaba", którą obecnemu burmistrzowi Mateuszowi Klinowskiemu przygotowała do przełknięcia jeszcze za poprzedniej kadencji Rada Miejska i była już burmistrz Ewa Filipiak.

W ostatni dzień urzędowania poprzedniej Rady Miejskiej przepchano w trybie przyspieszonym zmianę planu zagospodarowania przestrzennego, strategicznego dla gminy obszaru w centrum miasta po dawnej fabryce Bumar. Przede wszystkim radni nie byli informowani, czemu ta zmiana ma służyć. Nie zapoznaliśmy się wtedy z wnioskiem inwestora, który chciał tej zmiany, ani z planami, które inwestor wobec tych terenów miał. Wielokrotnie pytałem burmistrz Ewę Filipiak, czy na tamtych obszarach ma powstać supermarket i burmistrz mówiła, że nic jej na ten temat nie wiadomo. Dzisiaj, gdy już wiem, co jej na ten temat było wiadomo w tamtym okresie, no to wiem, że dokładnie wiedziała z jakim wnioskiem inwestor się zwraca i co zamierza tam budować. Propozycją inwestora było wybudowanie galerii handlowej z supermarketem Kaufland. Co więcej, inwestor był przekonany, że zmiany w planie uzyska, gdyż prowadził już zaawansowane rozmowy z właścicielami sklepów i restauracji na terenie Wadowic. Wobec tego wyglądało na to, że jest pewien jaka zapadnie decyzja Rady Miejskiej. Natomiast radni o niczym takim nie wiedzieli - mówił na sesji burmistrz Wadowic Mateusz Klinowski.

Radni w głosowaniu niemal jednogłośnie poparli wniosek burmistrza Klinowskiego o wycofaniu się ze zmian planu zagospodarowania przestrzennego dla tych terenów.  Od głosu wstrzymali się radni Nowoczesnego Samorządu Paweł Janas oraz Robert Malik.

Przypomnijmy, że spółka AS Invest, która nabyła te tereny i wyburzyła znajdujące się tutaj budynki poprzemysłowe, planowała w tym miejscu wybudowanie obiektu usługowo-handlowego i ekspozycyjnego dla przedsiębiorców.  W planach była również restauracja McDonald's, sala siłowni, fitness czy korty do gry w squash'a. Inwestor liczył też na uregulowanie i reorganizację zdewastowanej ulicy Fabrycznej oraz utworzenie tu dużego parkingu.

 

 

Po głosowaniu, obecny na sali sesyjnej przedstawiciel inwestora nie krył swojego oburzenia i wyszedł  z niej trzaskając drzwiami. Co ciekawe, kilka minut później, radni w głosowaniu uznali skargę złożoną przez spółkę AS Invest na opieszałość burmistrza w tej sprawie... za zasadną.

Skarga As Invest nie mogła być uznana za zasadną z punktu widzenia prawa. Do tego, stała się ona bezprzedmiotowa, skoro radni odstąpili od zmiany planu zagospodarowania przestrzennego. Dlaczego więc radni zagłosowali za odrzuceniem uchwały o bezzasadności skargi? Dlaczego nie rozstrzygnęli skargi przyjmując inny projekt uchwały? Nie wiem. Cieszę się jednak , że w najważniejszej sprawie, czyli supermarketu, radni podjęli korzystną dla Wadowic decyzję - mówi nam burmistrz Wadowic Mateusz Klinowski.

W Wadowicach mamy dziewięć dużych centrów handlowych sieciówek Tesco, Lidl, Stop, Carrefour, Biedronka czy Jan. To placówki wielkopowierzchniowe, z własnym parkingiem i kilkoma kasami, ze sporą ilością towaru. Nie da się ukryć, że w dzisiejszych, szybkich czasach, to najwygodniejszy sposób robienia zakupów, ale jak zauważa spora część mieszkańców, takie duże sklepy wykańczają i tak już nie najlepiej działający wadowicki drobny handel.

Przypomnijmy, że niedawno ponad 200 osób, drobnych kupców i przedsiębiorców, podpisało się przeciwko budowie galerii handlowej na terenach po dawnych zakładach "Fumis-Bumar" złożonej na ręce burmistrza Mateusza Klinowskiego.

Zobacz: Nie chcą kolejnej galerii handlowej. Napisali apel do burmistrza

(MG)

NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+33 #1 Inka 2015-03-24 18:00
No i dobrze. Na wała nam potrzebny kolejny hipermarket.
+25 #2 onka 2015-03-24 18:05
Ale parking by sie przydal...
+3 #3 Minu 2015-03-24 18:07
Dziwna decyzja. Market , marketem, ale blokowanie galerii i MC? Czemu? Mam rozumieć , że nic w Wadowicach się nie wybuduje bo jakichś 200 osób się podpisało przeciw budowie galerii? A co z resztą ludzi? Mniej ważni? Idiotyzm.
+10 #4 Ala 2015-03-24 18:13
sala fitness, squash, siłka :( szkodaaa
0 #5 Gierek 2015-03-24 18:20
Brawo Klinowski!
+17 #6 Miłośnik magistratu 2015-03-24 18:22
W kwestii formalnej.
Żeby nie było marketów, żeby nie było niczego ;)

Oczywiście tradycyjnie filmik poglądowy:
https://www.youtube.com/watch?v=EJzuc8SsDFA&feature=youtu.be&t=1m30s
+4 #7 Krzysztof K. 2015-03-24 18:27
[quote name="Miłośnik magistratu"]W kwestii formalnej.
Żeby nie było marketów, żeby nie było niczego ;)

Tak, to wszystko dla młodzieży i dla ludzi.
+3 #8 Ken 2015-03-24 18:28
Jednym zdaniem - Właściwy człwiek na właściwym miejscu.
+15 #9 THC Invest 2015-03-24 18:34
Na miejscu inwestora zasiałbym na całym terenie trawę. Całość plonów sprzedawałbym burmistrzowi. Kupiłby wszystko.
+18 #10 tatar 2015-03-24 18:36
To co teraz tam będzie???!!!...
+7 #11 Szalom 2015-03-24 18:39
No, brawo nie będzie pracy.Praca dla młodych tjaaa... Blokowanie... jak tu bez znajomości o prac ę niełatwo. Produkcji nie ma niczego nie ma...Pozostaje emigracja.

"Musisz tyrać żeby przeżyć kilkanaście godzin dziennie. Pracodawca zmienia ludzi jak dziwka sukienkę.Nie czuj się zbyt pewnie nawet jak masz dobry dyplom. Tu gdzie osobistości mówią...dzien dobry dziwko.."
+19 #12 Leciwy 2015-03-24 18:49
W sąsiednim artykule o ślubowaniu jest aktualna lista radnych . Radzę sobie wydrukować. Za cztery lata będzie ściągawka na kogo nie głosować.
+31 #13 .... 2015-03-24 18:50
Ciekaw jestem jaki Pan Burmistrz i Rada maja pomysł na zagospodarowani e tegoż terenu przemysłowego? Może wykażą się inwencją i podziela się nią z nami...
+14 #14 pesymista 2015-03-24 18:57
Cytuję ....:
Ciekaw jestem jaki Pan Burmistrz i Rada maja pomysł na zagospodarowanie tegoż terenu przemysłowego? Może wykażą się inwencją i podziela się nią z nami...

Rada i Burmistrz nie mają na nic pomysłu tylko robią swoje rozgrywki. Pracy w mieście nie będzie. Trzeba być znajomym Klinowskiego żeby pracę dostać. To miasto to dziura po bombie. Dziurę stworzyła Filipiakowa a obecni radni i ten niedojda z doktoratem tylko ją pogłębiają.
+13 #15 Eleonora 2015-03-24 18:58
Bezczelność AS Invest przechodzi wszelkie pojęcie. Bardzo słusznie, że nie powstaną tam obiekty handlowe.
Właściciele tego terenu powinni zadbać o pozyskanie firm przemysłowych. Dobrze wiedzieli co kupują, a głupcami raczej nie są, choć tu nie mam pewności :P
Z handlowcami rozmawiać potrafili, to teraz pora na rozmowy z inną grupą przedsiębiorców . Na pewno dadzą sobie radę, bo to poważni biznesmeni, obrotni, z dużą siłą przebicia, i szkoda im będzie by ich działka leżała odłogiem. Na pewno do tego nie dopuszczą, a mnie najbardziej raduje fakt, że dzisiaj może do nich dotarło, co właściwie kupili :lol:
+8 #16 minu 2015-03-24 18:58
"Blokowanie inwestycji, bez względu na to jakich, prowadzi do stagnacji, stagnacja w konsekwencji nie prowadzi do rozwoju. A kto się ie rozwija, ten się cofie. Nie można również odmówić każdemu z nasz prawa wyboru. U mnie w mieście, w samym centrum postawili galerię handlową, kilku piętrową. Na szczęście ludzie nie postawili sobie jej na ołtarzu i potrafią docenić i pielęgnować robienie zakupów w tradycyjnych sklepikach u lokalnych handlowców. Owszem, nie wiem jak mają się obroty teraz w porównaniu do obrotów z przed otwarcia galerii, więc nie będę się tutaj wymądrzał, ale wiem co widzę. Widzę że wielu z nas woli postać w kilkuosobowej kolejce niż wchodzić do molocha, ocierać się o tabuny "zakupowiczów" i wkurzać się w kolejce do dwóch otwartych z pośród ośmiu istniejących kas. Myślę, wierzę, jestem przekonany, że urok mniejszych sklepików nie zginie. " z :http://www.dlahandlu.pl/handel-nowoczesny/burmistrz-wadowic-zablokuje-inwestycje-handlowe,39837.html

Teraz sami się zastanówcie czy byla to dobra decyzja... To miasto umiera. Wreszcie chciano coś wybudować... i co? BLOKADA. To czy można się czegoś spodziewać za 4 lata? Tu nic nie powstaje.
-9 #17 Eleonora 2015-03-24 19:01
Cytuję ....:
Ciekaw jestem jaki Pan Burmistrz i Rada maja pomysł na zagospodarowanie tegoż terenu przemysłowego? Może wykażą się inwencją i podziela się nią z nami...


A czy pan burmistrz i Rada są właścicielami tej działki?
+4 #18 Sklepikarz 2015-03-24 19:05
A ja sklep mam i nie boję się żadnej galerii. Te rzekome 200 podpisów których do tej pory nikt nie widział to ustawiona rzecz żeby dupę ratować burmistrzowi. To nie koniec tej batalii. Mam nadzieję, że Kowalczyk będzie walczył o swoje. W tej sprawie powinno być referendum a nie głosowanie grupki darmozjadów.
-5 #19 prawda 2015-03-24 19:10
Cytuję Eleonora:
Cytuję ....:
Ciekaw jestem jaki Pan Burmistrz i Rada maja pomysł na zagospodarowanie tegoż terenu przemysłowego? Może wykażą się inwencją i podziela się nią z nami...


A czy pan burmistrz i Rada są właścicielami tej działki?

Ty na pewno jesteś wyrobem klinopodobnym. Tylko idioci od klinusia mogą takie rzeczy pisać. Masz działkę to wal się to nie jest problem miasta ani władz. Tak może powiedzieć tylko fanatyk marichuany. To ja ci coś napiszę w sprawie Kopra. A czy hurtownie Kopra były własnością gminy że ten cwaniak chce teraz miliony od nas? Niech się leszcz goni.
0 #20 @pesymista 2015-03-24 19:11
Też myślę podbnie...zacof anie i zastój tego miasta jeszcze bardziej się pogłębią.
+11 #21 Nil 2015-03-24 19:12
Brawa dla Burmistrza i Radnych ! Mówimy nie dla Kauflandu i Galerii pani Frączek nad Skawą !
+1 #22 Szalom 2015-03-24 19:18
W normalnym kraju byłoby referendum.Jak kilka osób może decydować w tak ważnej kwestii? Szkoda, że u nas takich sporów nie rozwiązuje się w referendum.
+15 #23 urbanista 2015-03-24 19:20
Inwestor może teraz tu przenieść dinozaury z Inwałdu albo stworzyć gabinet figur woskowych...
-1 #24 jacekkk 2015-03-24 19:23
W Wadowicach jest około 2000 osób bezrobotnych a urząd pracy ma około 200 ofert pracy na cały powiat! W powiecie będzie bezrobotnych około 8000 osób. Nie liczę tu osoób niezarejestrown ych ale też ofert pracy poza urzędem pracy. Ale powiedzmy, że jest jescze ponad to 1000 bezrobotnych i drugie tyle ofert. To daje nam obraz katastrofalnego zastoju ekonomicznego. Jest jakiś inwetstor który chce dać pracę a kilku ludzików ma to gdzieś. Czy wy myślicie że taka galeria zabija miejsca pracy? Gdzie je zabija? W Janie czy w Stopie pracują ludzie czy roboty? Rządy oczadziałego doktora to gorsza zaraza od Filipiakowej. To jest po prostu głupota w najczystszej postaci.
-4 #25 hehehe 2015-03-24 19:26
Kto po takim wyczynie zechce tu w tym mieście zainwestować?Mc to nawet w niektórych wsiach jest, ale co to , to nie w kremowkowicach byc nie może! mam nadzieje, że inwestorzy będą omijać to miasto szerokim łukiem :D
-2 #26 DORADCA 2015-03-24 19:30
Kowalczyk popełnił jeden kardynalny błąd po zmianie władzy. Powinien pójść do Klinowskiego i powiedzieć, że chce wybudować zajebisty bar kanapkowy a Kopra długi spłaci z zysków z tego baru. Wtedy nikt by się nie opierał.
+11 #27 Kleczanin 2015-03-24 19:45
Cytuję Ala:
sala fitness, squash, siłka :( szkodaaa

To mozna zbudować gdzie indziej, niekoniecznie na terenach przemysłosłowyc h. Co ma siłownia wspólnego z przemysłem?
-6 #28 Henio 2015-03-24 19:46
W Wadowicach pozamykać wszystko zgasić światło i jechać do Lanckorony kiedyś to było miasteczko w tej chwili wiocha zabita dechami tam też nie chcieli nic budować w Wadowicach będzie to samo ja w tej chwili jeżdżę do Krakowa albo Andrychowa i tam robię zakupy w Kauflandzie lub MC Dodald
+9 #29 dsdsds 2015-03-24 20:07
Nie dziwiłbym się takiej decyzji jakby była jakaś dobra lepsza alternatywa. Ale jej "nima"
+3 #30 nowy 2015-03-24 20:10
Cytuję ....:
Ciekaw jestem jaki Pan Burmistrz i Rada maja pomysł na zagospodarowani e tegoż terenu przemysłowego? Może wykażą się inwencją i podziela się nią z nami...

Ciekawe jaki pomysł na zagospodarowani e terenu przemysłowego miał "inwestor"- chyba żadnego, więc po co go kupował?
+10 #31 @Henio 2015-03-24 20:13
Cytuję Henio:
W Wadowicach pozamykać wszystko zgasić światło i jechać do Lanckorony kiedyś to było miasteczko w tej chwili wiocha zabita dechami tam też nie chcieli nic budować w Wadowicach będzie to samo ja w tej chwili jeżdżę do Krakowa albo Andrychowa i tam robię zakupy w Kauflandzie lub MC Dodald

To biedny ty jesteś skoro szczytem marzeń i nie wiochą jest zakup w Kauflandzie i żarełko w MC D, a może do teatru do Krakowa, albo do muzeum ;-)
+9 #32 nowy 2015-03-24 20:15
Cytuję Szalom:
W normalnym kraju byłoby referendum.Jak kilka osób może decydować w tak ważnej kwestii? Szkoda, że u nas takich sporów nie rozwiązuje się w referendum.

Proszę o przykład takiego "normalnego" kraju. Zresztą w listopadzie ub. roku "kilka osób" decydowało w tej ważnej kwestii. I co- wtedy było to dobre?
0 #33 @nowy 2015-03-24 20:17
Przykład Szwajcaria :D
+15 #34 Maria1 2015-03-24 20:31
Firma Kaufland nie płaci podatków w Polsce. Jedyny podatek na jaki mogła liczyć gmina to od nieruchomości. Mali przedsiębiorcy są napędem polskiej gospodarki. Na rynku w Wadowicach są prawie same banki, sieci telefoniczne i kilka sklepów. Trzeba ocalić to co zostało. Chwała radzie miasta i burmistrzowi za to. NIE DAJMY SOBIE WMÓWIĆ ŻE SUPERMARKET TO JAKIEŚ DOBRO DLA MIESZKAŃCÓW!!! Realne, zatrudnienie dają fabryki.
+11 #35 Władek 2015-03-24 20:52
Na mieście mówią, że Cicipiak wzięła od inwestora na spławik albo dała odwłok i teraz za przeproszeniem ...j Ją strzela bo gówno z tego wyszło. A teraz do jołopów (zwolenników Kauflanda) : macie palanty 2xTesco, Lidl, Carrefour, Jan, Stop i nadal brakuje Wam miejsc na zakupy żarcia ? Nienapasione świnie z Was widzę. Tylko żreć i żreć. Pomijam już fakt "powstania" np. 200 miejsc pracy kosztem zlikwidowania 300 lub więcej. Ale czy Wy na serio nie kumacie, że aby wydawać pieniądze choćby na to żarcie to trzeba je najpierw zarobić ? Jak wszyscy będą pracować w marketach z żarciem to Waszym zdaniem Wadowice będą szczęśliwe ? Otóż apeluję do Was bando nieuków. NIE BĘDĄ !!! Nie macie pojęcia o funkcjonowaniu gospodarki więc tylko żarcie Wam w głowie. Fitness TAK, korty do gry TAK, nawet zaryzykuję, że nowe sklepy z odzieżą TAK. Ale nie kolejny barak z żarciem. Pogięło Was ? Powyżej Maria1 napisała o fabrykach - Brawo. Każda inwestycja ale nie market z żarciem.
KUMATA TAWARISZCZI ?
-6 #36 wafelek 2015-03-24 20:56
Ćpuny upalone skrętami z koperkiem próbują tu zdanie zabierać w obronie burmistrza naszego. Prawda jest taka że zablokowano dzisiaj możliwość inwestycji i powstanie nowych miejsc pracy
+7 #37 Władek 2015-03-24 21:00
Cytuję wafelek:
Ćpuny upalone skrętami z koperkiem próbują tu zdanie zabierać w obronie burmistrza naszego. Prawda jest taka że zablokowano dzisiaj możliwość inwestycji i powstanie nowych miejsc pracy


Hał hał hał hał. Nowych miejsc pracy ha ha ha ha. Kosztem starych. Idź palancie do Ogrodowej na piwo od Płaskiego.
-6 #38 Władek 2015-03-24 21:03
Cytuję minu:
"Blokowanie inwestycji, bez względu na to jakich, prowadzi do stagnacji, stagnacja w konsekwencji nie prowadzi do rozwoju. A kto się ie rozwija, ten się cofie. Nie można również odmówić każdemu z nasz prawa wyboru. U mnie w mieście, w samym centrum postawili galerię handlową, kilku piętrową. Na szczęście ludzie nie postawili sobie jej na ołtarzu i potrafią docenić i pielęgnować robienie zakupów w tradycyjnych sklepikach u lokalnych handlowców. Owszem, nie wiem jak mają się obroty teraz w porównaniu do obrotów z przed otwarcia galerii, więc nie będę się tutaj wymądrzał, ale wiem co widzę. Widzę że wielu z nas woli postać w kilkuosobowej kolejce niż wchodzić do molocha, ocierać się o tabuny "zakupowiczów" i wkurzać się w kolejce do dwóch otwartych z pośród ośmiu istniejących kas. Myślę, wierzę, jestem przekonany, że urok mniejszych sklepików nie zginie. " z :http://www.dlahandlu.pl/handel-nowoczesny/burmistrz-wadowic-zablokuje-inwestycje-handlowe,39837.html

Teraz sami się zastanówcie czy byla to dobra decyzja... To miasto umiera. Wreszcie chciano coś wybudować... i co? BLOKADA. To czy można się czegoś spodziewać za 4 lata? Tu nic nie powstaje.


"Ten się COFIE" . . . Ja pier.... Jaki nieuk !!!
+5 #39 @Władek 2015-03-24 21:09
Naucz się kultury, chłopie. Żal cie czytać. Jak masz takie pojęcie ekspercie od gospodarki to nas oświeć. Póki co na prawo i lewo rzucasz inwektywami i nic poza tym. Ogarnij się.
+17 #40 Władek 2015-03-24 21:14
Nie mam zamiaru się ogarniać. Z głupotą nie warto dyskutować. Argument na poziome "Kaufland stworzy nowe miejsca pracy" przy takiej ilości innych marketów jest nie do obrony. Po prostu. Wy się ogarnijcie. I oświecać też Was nie mam zamiaru - wszystko jest w książkach i opracowaniach. Uczyć się nie chciało ? To teraz żreć w KFC i siedzieć cicho.
+1 #41 @Władek 2015-03-24 21:21
A nie stworzł?, miała być też galeria. No, teraz z pewnością nie stworzy.W tym mieście nic nowego nie powstaje. Jest zastój. I te baje ile to osób nie straci pracy przez nowy market i galerię. Analogicznie nic nie może powstać bo ktoś straci pracę:D A to ,że ktoś nie dostanie no to co!Nie bój nic...już nie powstanie. :D
+7 #42 Władek 2015-03-24 21:24
A no nie stworzy !!! A że w tym mieście póki co nic nie powstaje to owszem prawda. Ale czy Tobie się wydaje, że każdą inwestycję można w miesiąc czy dwa zrobić ? Mogą powstać inne inwestycje. Fabryki są najlepsze bo dają właśnie miejsca. Twoim zdaniem niewielka fabryka czegokolwiek pod miastem nie byłaby lepsza ? Na prawdę nie masz gdzie kupować żarcia, że tak tego Kauflanda bronisz ?
+4 #43 Ogonek 2015-03-24 21:27
Władziu gdzieś ty był?! Tyle dni Cię nie było :)
+1 #44 Władek 2015-03-24 21:28
Czekałem aż w poważnej sprawie zaczną się kocichowe jołopy wypluwać ;-)
+7 #45 Maria1 2015-03-24 21:30
Władek uwielbiam Cię, ty to umiesz wytłumaczyć.
0 #46 @Władek 2015-03-24 21:35
Nie mówię już o markecie, a o galerii jako takiej. Czemu ludzie nie mogli zadecydować? Co do fabryk, może i lepsze. Pytanie tylko ile na przyszłe inwestycje będzie się czekać, jeśli 4 lata to, myślę, że jednak lepsza była galeria.
+4 #47 Władek 2015-03-24 21:40
No i teraz przynajmniej jakieś konkretne pytanie zadałeś. Galeria Handlowa w naszym kraju to od momentu załatwiania papierów spokojnie 4 lata. Dlaczego ? Bo sama budowa trwa krócej niż papiery. Papiery w domku jednorodzinnym z pół roku trwają. A co do galerii jako takiej nie mam ostrego sprzeciwu. Tylko powiedz sam czy uda się Twoim zdaniem wybudować galerię bez najemcy spożywczego ? Widziałeś kiedyś taką galerię ? Krótko mówiąc nie mam nic przeciwko wszystkiemu co byłoby w Kauflandzie poza spożywczakiem i chemią.
0 #48 wnikliwy 2015-03-24 21:43
jak 9 sieciówek? 2xtesco 2xbiedronka lidl stop carrefour jan = 8 więc co jest dziewiąte mrówka?
+11 #49 Nick 2015-03-24 21:46
A za co maja ludzie kupowac jak juz tyle kest hipermarketów w wadowicach - Trzeba ogłosic teraz konkurs pomiedzy marketami a aptekami bo mieszkancy sa tak bogaci ze po pracy beda szli do marketu a przy okazji na siłownie .... hahahaha..
-2 #50 Lupus 2015-03-24 22:15
"Już umiera ta kraina, tego nikt już nie powstrzyma
Już umiera ta kraina
Już umiera ta kraina, tego nikt już nie powstrzyma
Już umiera ta kraina "hehehe!
0 #51 Lupus 2015-03-24 22:20
"Odpływa już ostatni statek stąd
Nikt się potem nie zabierze, będzie lament i łamanie rąk"

"Zarosną te place i domy bardzo łatwo
Jest tak przyjęte, że ostatni gasi światło
"
+6 #52 mędrek 2015-03-24 22:34
No i wymyślili. Nie będzie niczego, tylko trawa i więcej tlenu. Skorzystamy na bank.
Bezrobotni nad Skawę, ryby łapać i oczyszczać brzegi. Zgłosić się do burmistrza po zlecenie oczyszczania miasta i okolic, a nie wzdychać do następnej galerii na styl postradziecki.
+3 #53 Lupus 2015-03-24 22:35
Co piąty młody Polak nie ma pracy
Dzisiaj, 24 marca (06:58)
Średnio co trzynasty Polak nie ma pracy. Wśród osób poniżej 25. roku życia - już prawie co piąty - donosi "Rzeczpospolita".

http://www.rmf24.pl/ekonomia/news-co-piaty-mlody-polak-nie-ma-pracy,nId,1703817

Ale w Wadowicach wszyscy mają!
+5 #54 Władek 2015-03-24 22:40
Cytuję Lupus:
Co piąty młody Polak nie ma pracy
Dzisiaj, 24 marca (06:58)
Średnio co trzynasty Polak nie ma pracy. Wśród osób poniżej 25. roku życia - już prawie co piąty - donosi "Rzeczpospolita".

http://www.rmf24.pl/ekonomia/news-co-piaty-mlody-polak-nie-ma-pracy,nId,1703817

Ale w Wadowicach wszyscy mają!


Podziękuj Cicipiakowej, Kocichowi i ich mocodawcy emigrantowi Donaldowi i całemu PO !!!
0 #55 r.a.d.a 2015-03-24 22:47
Cytuję ....:
Ciekaw jestem jaki Pan Burmistrz i Rada maja pomysł na zagospodarowanie tegoż terenu przemysłowego? Może wykażą się inwencją i podziela się nią z nami...

Powinny powstać tam mieszkania
Obecnie cena za 2 w Wadowicach jest nie wiedzieć czemu tak wysoka jak w krakowie. A WAŻNIEJSZY OD SUPERMARKETU JEST DANIE
LUDZIOM MOŻLIWOŚCI SKORZYSTANIA Z PROgraRAMu MIESZKANIE DLA MŁODYCH ponieważ ilość inwestycji nowych w Wadowicach jest znikoma i uważam to za słuszny kierunek!!!
wiadomo rzeczą jest to ze jeżeli będzie nowe osiedle na terenach numeru i podHAlana to zdecydowanie łatwiej będzie zbudować kolejny supermarket po nieważne będzie komu to budowac będzie więcej mieszkańców To jest tak jak z NFI jeżeli byodstają czas dojazdu do Krakowa czy też Bielska by się zmniejszył do 30 min a co za tym idzie niektórzy wybrali by wadowice jako miejsce zamieszkania!!! !!!!
+8 #56 zdrowy rozsądek 2015-03-24 22:49
Czy poprzednia Rada przed podjęciem kontrowersyjnej uchwały, na dwa dni przed wyborami samorządowymi w ogóle wiedziała za czym głosuje ?
Czy Radni przed podjęciem tak ważnej dla lokalnego handlu decyzji mogli zapoznać się z analizą potencjału i zagrożeń planowanej inwestycji, która zawierałaby m.in.
1. analizę SWOT
2. obroty handlu detalicznego na 1 mieszkańca
3. indeks koncentracji handlu detalicznego
4. potencjał demograficzny planowanej lokalizacji
5. potencjał ekonomiczny planowanej lokalizacji
6. strukturę handlu detalicznego w mieście
7. wpływ inwestycji na ruch drogowy w mieście
+4 #57 Władek 2015-03-24 22:49
@ r.a.d.a
Twoja propozycja całkiem sensowna. Ale opcji na zagospodarowani e jest więcej.
+6 #58 Władek 2015-03-24 22:52
Cytuję zdrowy rozsądek:
Czy poprzednia Rada przed podjęciem kontrowersyjnej uchwały, na dwa dni przed wyborami samorządowymi w ogóle wiedziała za czym głosuje ?
Czy Radni przed podjęciem tak ważnej dla lokalnego handlu decyzji mogli zapoznać się z analizą potencjału i zagrożeń planowanej inwestycji, która zawierałaby m.in.
1. analizę SWOT
2. obroty handlu detalicznego na 1 mieszkańca
3. indeks koncentracji handlu detalicznego
4. potencjał demograficzny planowanej lokalizacji
5. potencjał ekonomiczny planowanej lokalizacji
6. strukturę handlu detalicznego w mieście
7. wpływ inwestycji na ruch drogowy w mieście


NO NARESZCIE. Nie wiem kim jesteś ale masz 100% racji. Wreszcie ktoś kto kuma o co kaman :-)
+5 #59 Alicja 2015-03-24 22:56
Cytuję zdrowy rozsądek:
Czy poprzednia Rada przed podjęciem kontrowersyjnej uchwały, na dwa dni przed wyborami samorządowymi w ogóle wiedziała za czym głosuje ?
Czy Radni przed podjęciem tak ważnej dla lokalnego handlu decyzji mogli zapoznać się z analizą potencjału i zagrożeń planowanej inwestycji, która zawierałaby m.in.
1. analizę SWOT
2. obroty handlu detalicznego na 1 mieszkańca
3. indeks koncentracji handlu detalicznego
4. potencjał demograficzny planowanej lokalizacji
5. potencjał ekonomiczny planowanej lokalizacji
6. strukturę handlu detalicznego w mieście
7. wpływ inwestycji na ruch drogowy w mieście

I o to chodzi.
+11 #60 mędrek 2015-03-24 23:03
Swoją drogą zwiększenie punktów sprzedaży alkoholu nie wpłynie na zwiększony obrót w danym regionie, tak samo jak powstanie nowego supermarketu. Czyli handel rozłoży się na jeszcze jedno miejsce. Radni na alkohol dali bana i na sklep też. Czy zrobili to świadomie? Wątpię. Na pewno nie byli zorientowali co jest ważne w przypadku podejmowania takich decyzji. zdrowy rozsądek podał spis punktów, na których taki radny powinien opierać swoje zdanie i ewentualną decyzję za czy przeciw.
Tylko dwóch radnych wstrzymało się od głosu. Dlaczego? Chyba właśnie z tego powodu.
+5 #61 dert 2015-03-24 23:25
Cytuję Władek:
Na mieście mówią, że Cicipiak wzięła od inwestora na spławik albo dała odwłok i teraz za przeproszeniem ...j Ją strzela bo gówno z tego wyszło. A teraz do jołopów (zwolenników Kauflanda) : macie palanty 2xTesco, Lidl, Carrefour, Jan, Stop i nadal brakuje Wam miejsc na zakupy żarcia ? Nienapasione świnie z Was widzę. Tylko żreć i żreć. Pomijam już fakt "powstania" np. 200 miejsc pracy kosztem zlikwidowania 300 lub więcej. Ale czy Wy na serio nie kumacie, że aby wydawać pieniądze choćby na to żarcie to trzeba je najpierw zarobić ? Jak wszyscy będą pracować w marketach z żarciem to Waszym zdaniem Wadowice będą szczęśliwe ? Otóż apeluję do Was bando nieuków. NIE BĘDĄ !!! Nie macie pojęcia o funkcjonowaniu gospodarki więc tylko żarcie Wam w głowie. Fitness TAK, korty do gry TAK, nawet zaryzykuję, że nowe sklepy z odzieżą TAK. Ale nie kolejny barak z żarciem. Pogięło Was ? Powyżej Maria1 napisała o fabrykach - Brawo. Każda inwestycja ale nie market z żarciem.
KUMATA TAWARISZCZI ?

Ciosany na jedna strone :lol:
+8 #62 jarząbek 2015-03-24 23:52
Zwolenników niezidentyfikow anej fabryki w mieście spytam - pop.....ło Was kompletnie? W centrum miasta ???
0 #63 aaa 2015-03-25 07:20
Proponuję zaorać i posiać trawę albo kilka barów z kanapkami i będzie ok. :-)
+3 #64 ja 2015-03-25 07:22
Cytuję jarząbek:
Zwolenników niezidentyfikowanej fabryki w mieście spytam - pop.....ło Was kompletnie? W centrum miasta ???

jarzombek - a co tam było do niedawna?
+8 #65 7 ZMYSŁ 2015-03-25 08:29
Cytuję tatar:
To co teraz tam będzie???!!!...

"Co pytasz niewiesz czego brakuje w Wadowicach? :D
Pawstanie najwiekszy w Małopolsce "NACHT CLUB"
Juz szukajacy pracy moga składać swoje CD, no wiek i predyspozycje beda brane pod uwage. :-)
Bedzie to instytucja gdzie możesz tam wejsć i w każdej chwili wyjść.
Dotychczas Wadowice tylko posiadaja:
Meszczyzni--żony. Wadowiczanie - Sąd ,
Przy czym jedno od drugiego niczym się nie rózni.
Żona doi męza i cieżko sie od niej uwolnić !! :-x
Sad-to tak jak zona - jak tam wejdziesz to tez trudno sie rozstac, - tez doi !!!" :-x
P.S. Inwestorzy czekaja, bedzie konkurs 01.04.2015r.
Poczekamy zobaczymy a miasto stanie na nogi !!!"
0 #66 nowy 2015-03-25 08:55
Cytuję @nowy:
Przykład Szwajcaria :D

To proszę o przykład szwajcarskiego referendum nad budową sklepu. Najlepiej nazwa miasta, rok referendum, źródło
0 #67 @nowy 2015-03-25 09:18
Chodzi o samą istotę referendum...Co to za polityka, że decydować za mieszkańców ma kilka osób dosłownie na ilu mieszkańców 20 000 tys.?
Czy może 200 podpisów... a co z resztą ludzi.
Demokracja po bandzie.
-1 #68 @Władek@ 2015-03-25 09:54
o "widzę" Władku, że wróciłeś na "barykady", nie będzie Kauflandu, uratowani anonimowi sklepikarze a Ty w swoim żywiole. Pełnia szczęścia
+7 #69 miastowy 2015-03-25 10:04
Chwała burmistrzowi i radize miejskiej za dobrą decyzję!
-7 #70 bleeeee 2015-03-25 10:11
Co za kijowa decyzja. Zero świeżości w tym mieście. A fe.
-1 #71 Sptfier 2015-03-25 10:21
To nie wiecie ,że te dwieście podpisów zainspirowały istniejące sieci supermarketów.P raktycznie to tu może zaszkodzić nowa konkurencja,a nie jak to ogłaszają specjaliści typu "obciachowy,cha mowaty " władek"- osobiście straganowcy. Rada nowa a raczej stara,strzeliła sobie gola,- chyba w portki robią ze strachu przed "kanapką",faluj ą jak chorągiewki na wietrze.To po to zburzono fabrykę,żeby zbudować nową fabrykę.To jakieś chore rozumowanie.Nap rawdę chyba sprawdzają się słowa :ten kraj to ch..d...i kamieni kupa.Nie możemy do tego dopuścić.
-11 #72 bleeeee 2015-03-25 10:31
Nie ma bata, nie ma Maka.Dalej będziecie jeść kebaby! Nawet takie Mogilany mają MAKA ale Wadowice nie mają i mieć nie będą.

I zero nowości w ciuchach galerii nie będzie! Co jak co, ale w większości sklepach w Wadowicach ciuchy są takie same tylko może ceny inne.

Do Krakowa i BB trzeba jeździć.
-11 #73 Ola M 2015-03-25 10:57
A tak się cieszyłam na Maka. Uwielbiam shaki i lody stamtąd. Nie jesteśmy przecież taką dziurą żeby nie nie mieć i KFC i Maka. Nie lubię burmistrza i radnych bo nam wszystko blokują.
-2 #74 bleeeee 2015-03-25 11:06
No przynajmniej zatrudnieni mieliby umowę o pracę. Bo w Wadowicach rzadko taką umowę uświadczysz najczęściej jest po prostu wyzysk, ale ludzie biorą co jest bo nie ma nic innego i koło się zamyka. Nie masz ciotek i pociotek w urzędach czy gdzie indziej nie licz na dobrą pracę.
+4 #75 Lidka 2015-03-25 11:28
Cytuję r.a.d.a:
Cytuję ....:
Ciekaw jestem jaki Pan Burmistrz i Rada maja pomysł na zagospodarowanie tegoż terenu przemysłowego? Może wykażą się inwencją i podziela się nią z nami...

Powinny powstać tam mieszkania
Obecnie cena za 2 w Wadowicach jest nie wiedzieć czemu tak wysoka jak w krakowie. A WAŻNIEJSZY OD SUPERMARKETU JEST DANIE
LUDZIOM MOŻLIWOŚCI SKORZYSTANIA Z PROgraRAMu MIESZKANIE DLA MŁODYCH ponieważ ilość inwestycji nowych w Wadowicach jest znikoma i uważam to za słuszny kierunek!!!
wiadomo rzeczą jest to ze jeżeli będzie nowe osiedle na terenach numeru i podHAlana to zdecydowanie łatwiej będzie zbudować kolejny supermarket po nieważne będzie komu to budowac będzie więcej mieszkańców To jest tak jak z NFI jeżeli byodstają czas dojazdu do Krakowa czy też Bielska by się zmniejszył do 30 min a co za tym idzie niektórzy wybrali by wadowice jako miejsce zamieszkania!!!!!!!

Napisz proszę jeszcze raz o co Ci chodzi ale tak, żeby wszyscy zrozumieli, po polsku.
+2 #76 @Lidka 2015-03-25 11:49
Ja Ci wyjaśnię co chciała r.a.d.a :-)
Otóż chce, aby właściciel terenu po Bumarze, wyłożył kolejne swoje pieniądze i wybudował tam blok mieszkalny, a następnie sprzedawał mieszkania po niskich cenach :lol: :lol: , a jak będą nowe mieszkania to pojawią się nowi mieszkańcy, dla których już będzie można wybudować supermarket :lol: :lol: .
Ciekawe skąd jest r.a.d.a????
0 #77 miastowy 2015-03-25 14:53
Chwała burmistrzowi i radize miejskiej za dobrą decyzję!!
-1 #78 Mouse 2015-03-25 14:57
Uuuuu...co za kompromitująca miasto decyzja.Niepowa żne pierwsze mu pozwolili, teraz sie wycofali, jaja jakieś czy co. Strach tu coś budować.
-1 #79 @bleeeee 2015-03-25 15:19
Cytuję bleeeee:
Nie ma bata, nie ma Maka.Dalej będziecie jeść kebaby! Nawet takie Mogilany mają MAKA ale Wadowice nie mają i mieć nie będą.

I zero nowości w ciuchach galerii nie będzie! Co jak co, ale w większości sklepach w Wadowicach ciuchy są takie same tylko może ceny inne.

Do Krakowa i BB trzeba jeździć.


Klepiesz buty cały tydzień, a potem zgrywasz modnisia...po co ci galeria ty na Paryż po zakupy ruszaj ;-)
+4 #80 Władek 2015-03-25 15:24
Cytuję Sptfier:
To nie wiecie ,że te dwieście podpisów zainspirowały istniejące sieci supermarketów.Praktycznie to tu może zaszkodzić nowa konkurencja,a nie jak to ogłaszają specjaliści typu "obciachowy,chamowaty " władek"- osobiście straganowcy. Rada nowa a raczej stara,strzeliła sobie gola,- chyba w portki robią ze strachu przed "kanapką",falują jak chorągiewki na wietrze.To po to zburzono fabrykę,żeby zbudować nową fabrykę.To jakieś chore rozumowanie.Naprawdę chyba sprawdzają się słowa :ten kraj to ch..d...i kamieni kupa.Nie możemy do tego dopuścić.


"Nie możemy do tego dopuścić". Ha ha ha ha. Ty jedyne co możesz zrobić to iść do łazienki, zdjąć spodnie, postawić kloca i poczuć ulgę. Tylko tyle i aż tyle. Albo iść do Kocicha i nażreć się Whiskas zamiast w KFC żarcia. Burmistrz rządzi koniec kropka. I jeszcze niejedno Was zaskoczy kocichowcy. Dopiero rozgrzewka :D
-5 #81 dobrze się stało 2015-03-25 15:52
Powinny tam powstać mieszkania na sprzedaż bądź pod wynajem
+4 #82 Pysio 2015-03-25 15:55
Czy ktoś wreszcie obudzi radnych z zimowego snu?
0 #83 @Władek 2015-03-25 16:31
Dla ciebie każdy mający inne zdanie niż ty jest od Kocicha? Powalająca logika :D Coś za dużo masz w głowie Kocicha. To jakiś obłęd.
+10 #84 JJ 2015-03-25 17:01
Sprawa może teraz być rozwojowa, bo jeżeli ktoś coś przytulił, to co teraz ? :oops:
0 #85 Barook 2015-03-25 17:29
Słyszałem, że inwestor trzasnął drzwiami i pojechał budować galerię na lazurowym wybrzeżu... :lol: :D :lol:
0 #86 swój 2015-03-25 17:38
Cytuję Barook:
Słyszałem, że inwestor trzasnął drzwiami i pojechał budować galerię na lazurowym wybrzeżu... :lol: :D :lol:


Chyba z piasku :-)
+8 #87 @Zmysł 2015-03-25 18:09
Cytuję 7 ZMYSŁ:
Cytuję tatar:
To co teraz tam będzie???!!!...

"Co pytasz niewiesz czego brakuje w Wadowicach? :D
Pawstanie najwiekszy w Małopolsce "NACHT CLUB"
Juz szukajacy pracy moga składać swoje CD, no wiek i predyspozycje beda brane pod uwage. :-)
Bedzie to instytucja gdzie możesz tam wejsć i w każdej chwili wyjść.
Dotychczas Wadowice tylko posiadaja:
Meszczyzni--żony. Wadowiczanie - Sąd ,
Przy czym jedno od drugiego niczym się nie rózni.
Żona doi męza i cieżko sie od niej uwolnić !! :-x
Sad-to tak jak zona - jak tam wejdziesz to tez trudno sie rozstac, - tez doi !!!" :-x
P.S. Inwestorzy czekaja, bedzie konkurs 01.04.2015r.
Poczekamy zobaczymy a miasto stanie na nogi !!!"

A Ewa będzie w tym klubie tańczyła na rurze :D
+2 #88 bezprzebaczenia 2015-03-25 20:37
Czy ktoś normalny, kto ma jakiekolwiek pojęcie o zdrowym odżywianiu korzysta z Mc Donald & KFC.???
Póki co w Wadowicach ludzie jeszcze normalnie wyglądają...
Może lepiej aby tak zostało????
Amatorzy psiego żarcia zawsze mogą przecież wyskoczyć do KrK lub BB.
+1 #89 dert 2015-03-25 21:47
Cytuję bezprzebaczenia:
Czy ktoś normalny, kto ma jakiekolwiek pojęcie o zdrowym odżywianiu korzysta z Mc Donald & KFC.???
Póki co w Wadowicach ludzie jeszcze normalnie wyglądają...
Może lepiej aby tak zostało????
Amatorzy psiego żarcia zawsze mogą przecież wyskoczyć do KrK lub BB.

Moze i wygladają ale dlaczego dostosowują sie do klina ? przecież on jest dla nas !Jest wolny rynek to dlaczego dyskryminacje stosuje ? Nas nie obchodzi jego widzimisie ,a może kazdy bedzie musiał rower mieć ? i bez warunkowo koperek do ziemniaków ?
Dlaczego mieszkancy maja zaplacic za przegraną sprawe ? Moze chcemy galeri i musimy pokazać że to dla wadowic korzystne. Ja osobiscie jestem za budową .
-4 #90 dominik 2015-03-25 21:56
Cytuję Eleonora:
Cytuję ....:
Ciekaw jestem jaki Pan Burmistrz i Rada maja pomysł na zagospodarowanie tegoż terenu przemysłowego? Może wykażą się inwencją i podziela się nią z nami...


A czy pan burmistrz i Rada są właścicielami tej działki?


To Polaka oraz unia europejska, Czyli związek socjalistycznyc h republik unijnych. W socjalizmie nie ma poszanowania własności prywatnej. W socjalizmie nie możne właściciel decydować o swoim mieniu
+6 #91 dert 2015-03-25 22:00
Walczył ze smieciami a tu pełno smieci koszy sladowa ilość ale rozbudowie stanowcze nie :lol: Spacerowa darmowy parking ,straz miejska nie reaguje bo nie chce zadzierac z mieszkancami poniewaz mogą złozyc skarge i w koncu ten nikomu niepotrzebny związek wzajemnej adoracji zostanie rozwiązany.
siedzibe facebok załozyć w Wadowicach :lol: :lol: :lol:
Wiekszość ludzi to kupcy i oni napedzają ale kto to rozmumie ?
+6 #92 dert 2015-03-25 22:02
Oj sorry rozumie to Władek :lol: :lol: :lol: siejąc koperek .........
0 #93 Władek 2015-03-25 22:07
Cytuję dert:
Oj sorry rozumie to Władek :lol: :lol: :lol: siejąc koperek .........


Pisz sobie. Póki co w Wado jest wszystko tak jak chcę. Ty możesz jedynie sobie popisać.
+8 #94 @dert 2015-03-25 22:12
Władek nie sieje koperku, On sije zamęt. To pewnie skutki innej zieleniny :lol: :lol:
+3 #95 dert@Wladek 2015-03-25 22:14
i widzisz da sie kulturke zaprezentować..
+1 #96 Władek 2015-03-25 22:19
Zaczepiasz mnie. Oczekujesz jakiejś konkretnej reakcji ?
-1 #97 Alicja 2015-03-25 22:23
Wladek, jeden z nich Ciebie faworyzuje w swoich komentarzach. Drugi z braku pomyslow mu wtoruje - pewnie im w dwojke razniej.
+2 #98 @Władek@ 2015-03-25 22:25
Ludzie chcą Cię ukulturalnić Władku ;-)
bo Ty fajny chłop jesteś :-)
0 #99 Władek 2015-03-25 22:26
Pewnie tak Ala.
+4 #100 Władek 2015-03-25 22:28
Mój "brak kultury" wynika z jedynego możliwie słusznego języka jaki trafia do bezmózgich nieuków, którzy plują tylko by pluć nie znając się na niczym a strasznie komentując wszystkie polityczne, gospodarcze i społeczne decyzje samorządowe.
+4 #101 dert@Wladek 2015-03-25 22:36
Wymień 10 decyzji samorządowych ?
-4 #102 Alicja 2015-03-25 22:41
Cytuję dert@Wladek:
Wymień 10 decyzji samorządowych ?

A to co, teleturniej? A co mozna wygrac? A moze egzamin, bo ty tak chcesz?
+10 #103 @Władek@ 2015-03-25 22:41
no, możesz próbować bronić się takimi argumentami,ale widzisz jak ktoś jest bezmózg i na dodatek jeszcze... o zgrozo nieuk :lol: :lol: to na całokształcie i różnorodności Twojej kultury się pozna :-) Prożne Twoje wysiłki :-)
+3 #104 Władek 2015-03-25 22:44
Wystarczy mi argument, że np. Kaufland dałby nowe miejsca pracy. No dałby ze 100 nowych i zabrał z 200 starych. Ale Wy mędrcy tak kochacie Kaufland, że nic do Was nie trafia - NIC ! ! ! To po co z Wami gadać, derty i inne ? Lepiej Was zbluzgać i mieć z Was bekę bo i tak póki co jest po mojemu w gminie he he 8)
+1 #105 dert@Wladek 2015-03-25 22:47
Zapamientaj dert nie derty :lol:
Z pustego salomon .....
+1 #106 Władek 2015-03-25 22:50
derty liczba mnoga od dert. Oj widać Twóją głupotę non stop, co wpis to gorszy. Jak nie braki w ortografii to totalny brak wiedzy zasadniczo na każdy temat. No cóż. Za to aktywny bardzo. Korki sobie weź jakieś albo receptę in blanco na wykup mózgu załatw. I dopiero później do mnie pisz DERCIE.
+7 #107 dert@Wladek 2015-03-25 22:52
pamietaj jak sadzisz drzewka to zielonym do góry
-6 #108 Alicja 2015-03-25 22:58
Cytuję dert@Wladek:
Zapamientaj dert nie derty :lol:
Z pustego salomon .....

Wytumacze Ci: "derty" w liczbie mnogiej, bo nie chodzi konkretnie o jednego "derta", ale o osoby o podobnym zdaniu, o podobnych opiniach, stad uzycie tego nicku w liczbie mnogiej.

Nie chce, ale musze Ci wytknac blad: powinno byc "zapamiętaj" a nie "zapamientaj".
0 #109 dert@Alicja 2015-03-25 23:06
detal mało istotny :lol: adekwatny do Wladka :lol:
+4 #110 @dert 2015-03-25 23:08
pilnuj się bo wyjdziesz na bezmózga i na dotatek jeszcze nieuka :lol: :lol: aaa i pisz precyzyjniej, bo już dwóch musi Ci tłumaczyć :lol: :lol: :lol:
+5 #111 Władek 2015-03-25 23:11
Faktycznie "zapamientaj" napisał.
Ale głąb ! I Ty rzezimieszku śmiesz do mnie podskakiwać ? Do przedszkola z powrotem a nie polemikę mi tu uprawiać. Pa Pa idź spać. Od tej pory nie reaguję w ogóle na Twoje zaczepki boś po prostu nie godzien. No ale czego można się spodziewać po kimś kto najwyraźniej uwielbiał czasy Cicipiakowej i Jej sierściucha skoro teraz nic mu się nie podoba. Owszem ja kulturalny nie jestem ale przynajmniej bluzgam z sensem i co najważniejsze bezbłędnie.
+5 #112 dert 2015-03-25 23:12
:lol: :lol:
+12 #113 @Władek@ 2015-03-25 23:17
a swoją drogą Władku to trochę nie w porządku, że używasz inwektyw którymi mnie obdarzyłeś, w stosunku do kogoś innego. PROTESTUJE,!!!! ! TO JEST ZDRADA!!!! :lol: :lol:
+4 #114 Władek 2015-03-25 23:19
Cytuję @Władek@:
a swoją drogą Władku to trochę nie w porządku, że używasz inwektyw którymi mnie obdarzyłeś, w stosunku do kogoś innego. PROTESTUJE,!!!!! TO JEST ZDRADA!!!! :lol: :lol:


Przepraszam Kochany Mój Ty Niemerytoryczny Misiu Pysiu. Poprawię się ;-)
p.s. Nie składaj pozwu o rozwód :lol:
+4 #115 dert 2015-03-25 23:20
Kto ku korzyściom czynem każdym zmierza :lol: ten niezadowolenie wielu wzbudzić musi :lol: :lol: :lol:
+7 #116 @Wladek@@ 2015-03-25 23:21
Milej zabawy.
+2 #117 Władek 2015-03-25 23:22
Cytuję dert:
Kto ku korzyściom czynem każdym zmierza :lol: ten niezadowolenie wielu wzbudzić musi :lol: :lol: :lol:


Poeta bez znajomości ortografii - ewenement na skalę świata.
+1 #118 dert@Wladka 2015-03-25 23:24
Jak zrozumiesz :lol: to jesteś debeściak :D
+1 #119 Władek 2015-03-25 23:27
Pfff Konfucjuszem strzeli skopiowanym z Wikipedii i myśli, że nadrobi braki w ortografii. Dzieciaku powiedziałem. Idź spać . . .
+8 #120 @Władek@ 2015-03-25 23:29
Cytuję Władek:
Cytuję @Władek@:
a swoją drogą Władku to trochę nie w porządku, że używasz inwektyw którymi mnie obdarzyłeś, w stosunku do kogoś innego. PROTESTUJE,!!!!! TO JEST ZDRADA!!!! :lol: :lol:


Przepraszam Kochany Mój Ty Niemerytoryczny Misiu Pysiu. Poprawię się ;-)
p.s. Nie składaj pozwu o rozwód :lol:


Spokojnie Tobie Władku zrobie tylko awanturę, ale jak dorwę derta to mu wszystkie kudły powyrywam :lol: :lol:
+1 #121 dert@Wladek 2015-03-25 23:30
Boys will be boys :lol: Misery loves company :lol:
-1 #122 dert@Wladek 2015-03-25 23:31
Prevention is better than cure :lol: :lol: :lol:
-1 #123 dert@Wladek 2015-03-25 23:34
Jack of all trades, master of none :lol:
+3 #124 dert 2015-03-25 23:35
miłej nocy :P
+2 #125 Władek 2015-03-25 23:37
I D I O T A
+6 #126 @Władek@ 2015-03-25 23:48
chodźmy spać Władku, trzeba nabrać sił bo jutro też się możemy przecież poprzezywać ;-)
dobrej nocki
+5 #127 @@dert@Wladek@@ 2015-03-25 23:55
Bawcie sie dobrze. Chlopcy trollowcy.
+3 #128 stoperan 2015-03-26 02:36
Ale was wieczorem pos..ło.
Brzydko się bawicie, oj brzydko, wyzywanki, dogadywanki, licytowanki, dobrze że tym razem obyło się bez złorzeczenia. Chyba włamię się na teren Bumaru i sprawdzę czy nie zostały tam jakieś ukryte skarby. Czy ci ze spółdzielni ocipieli, skoro chcą tam budować jakieś bloki? Kto zechce tam zamieszkać. Najbrzydszy kawałek Wadowic to po prostu jest te Bardimeksy sreksy... Wszystko tak wali stęchlizną, że strach tamtędy jeździć, a co dopiero chodzić.
Ale monopolowy jest, tylko mają słaby wybór fajek.

Nie dziwię się, że pierdzieliliści e same bzdury, skoro nic się ciekawego dzisiaj nie wydarzyło. Może jutro zdarzy się jakiś pożar kościoła albo piekarni w centrum i wtedy będzie akcja. Turyści i miejscowi będą mieć radochę. Trzeba o tym pomyśleć, bo strażacy są świeżo po rozgrzewce 8)

Łabędy nie dają mi spokoju. Na pewno się tam włamię i przy okazji opracuję plan dla radnych wiejskich coby wiedzieli jak przekonać inwestora o braku zieleni w Wadowicach. Koniecznie trzeba tam posadzić dąb, ale to później, po wszystkim.
Chyba pójdę w końcu spać. Dobranoc :zzz
+3 #129 stoperan 2015-03-26 02:40
Miało być: przekonać inwestora o niedostatku zieleni, coby zazielenił z lekka ten kawałek, a nie tylko zastosował kostki, betony i asfalty. Z tymi supermarketami tak zawsze bywa, że zieleni nam ubywa :cry:
+2 #130 ja 2015-03-26 06:51
Cytuję stoperan:
Miało być: przekonać inwestora o niedostatku zieleni, coby zazielenił z lekka ten kawałek, a nie tylko zastosował kostki, betony i asfalty. Z tymi supermarketami tak zawsze bywa, że zieleni nam ubywa :cry:

tylko kanapki ze szczypiorkiem i koperkiem mogą nas uratować...
+4 #131 znajomy 2015-03-26 08:38
Cytuję Władek:
Faktycznie "zapamientaj" napisał.
Ale głąb ! I Ty rzezimieszku śmiesz do mnie podskakiwać ? Do przedszkola z powrotem a nie polemikę mi tu uprawiać. Pa Pa idź spać. Od tej pory nie reaguję w ogóle na Twoje zaczepki boś po prostu nie godzien. No ale czego można się spodziewać po kimś kto najwyraźniej uwielbiał czasy Cicipiakowej i Jej sierściucha skoro teraz nic mu się nie podoba. Owszem ja kulturalny nie jestem ale przynajmniej bluzgam z sensem i co najważniejsze bezbłędnie.


Bezbłędnie byłoby, gdybyś stosował zasady interpunkcji...
Przecinek dla Ciebie nie istnieje i przez to jeszcze ciężej czyta się Twoje przemyślenia.

P.S. Kto Ci wbił do głowy mantrę, że 100 miejsc pracy w nowej galerii spowoduje utratę roboty przez 200 ludzi?
Ilu znasz bezrobotnych w związku z otwarciem galerii "JAN"? Popatrz lepiej, ilu ludzi znalazło tam pracę.
0 #132 @znajomy 2015-03-26 09:59
A kto Ci wbil do glowy, ze Wadowice potrzebuja kolejnego supermarketu? Czy gminy startuja w rankingu na ilosc centrow handlowych, aquaparkow i parkow rozrywki?
+1 #133 znajomy 2015-03-26 10:29
Cytuję @znajomy:
A kto Ci wbil do glowy, ze Wadowice potrzebuja kolejnego supermarketu? Czy gminy startuja w rankingu na ilosc centrow handlowych, aquaparkow i parkow rozrywki?


Mnie nic takiego nikt do głowy nie wbijał ;-)
To, czy powstanie nowy supermarket, czy też galeria, jest dla mnie całkowicie obojętne - nie ma to żadnego znaczenia dla Wadowic (tak negatywnego, jak i pozytywnego).
Właściciel działki też pewnie to przeżyje, a na terenach byłego Fumisu niedługo będą rosły chaszcze.
Chyba, że nowa władza wraz ze swoimi współwyznawcami , nakaże inwestorowi wybudowanie fabryki lub wspaniałych mieszkań, które potem powinien rozdać najuboższym...
Wiem, wiem - tęsknota za czasami słusznie minionymi jeszcze niektórym w sercach gra, ale to już nigdy nie wróci.
+5 #134 @znajomy 2015-03-26 11:01
Jasne, burzmy fabryki, budujmy supermarkety, bo tak najlatwiej "inwestowac" to sa znamiona tych czasow.
+1 #135 Władek 2015-03-26 11:18
Cytuję znajomy:
Cytuję @znajomy:
A kto Ci wbil do glowy, ze Wadowice potrzebuja kolejnego supermarketu? Czy gminy startuja w rankingu na ilosc centrow handlowych, aquaparkow i parkow rozrywki?


Mnie nic takiego nikt do głowy nie wbijał ;-)
To, czy powstanie nowy supermarket, czy też galeria, jest dla mnie całkowicie obojętne - nie ma to żadnego znaczenia dla Wadowic (tak negatywnego, jak i pozytywnego).
Właściciel działki też pewnie to przeżyje, a na terenach byłego Fumisu niedługo będą rosły chaszcze.
Chyba, że nowa władza wraz ze swoimi współwyznawcami, nakaże inwestorowi wybudowanie fabryki lub wspaniałych mieszkań, które potem powinien rozdać najuboższym...
Wiem, wiem - tęsknota za czasami słusznie minionymi jeszcze niektórym w sercach gra, ale to już nigdy nie wróci.


No właśnie gra ale Tobie pajacu. Twoim zdaniem władza ma coś tam zrobić bo chaszcze będą rosły. No to będą i kij Ci do tego. Lepsze chaszcze niż n-ty supermarket z żarciem. Za chwilę Wadowice będą jednym wielkim marketem. Nie będzie tu już nic poza sklepami z żarciem. A miejsca pracy tak przez Was wspominane będą się jedynie przelewać z jednego marketu do drugiego bo przesyt marketów jest taki, że następny się otworzy a inny w końcu zamknie. Może od razu sobie pier...nijmy 10 dodatkowych marketów. A co się będziemy ograniczać ? Dert, Znajomy. Co jest ? 20 nowych marketów i zero bezrobocia. Po czym każdy patrzy do portfela i wie, że jedyne co może kupić za to co zarobił to tylko żarcie. Może w ogóle gotówkę w Wadowicach zlikwidujmy bo skoro będą tylko markety z żarciem to pracownicy powinni się wymieniać barterem. Żarcie za żarcie. I wszyscy szczęśliwi. Wadowice ŻARCIEM stojące. Miasto Żarcia. Światowa Stolica Żarcia. Ty debilu żałosny. Skumaj to wreszcie albo wyp.... sobie do tego Kauflanda do Andrychowa, zachaczając jednocześnie o oddział na Dąbrowskiego !!!
-1 #136 @Władek 2015-03-26 11:30
Boze... umiesz choć napisać jeden sensowny argument bez obrażania drugiego człowieka... chyba nie, stosujesz tylko ad personam. Ty masz jakiś obłęd na temat tych marketów, których się tak boisz. Mowa była o jednym skąd ty bierzesz 10? Twoje wypociny nie mają nic wpsólnego z dyskusją :sigh: prezentujesz gorszy poziom niż komentarze na onecie...to o czymś świadczy. Dziw , że admin to toleruje...pisz ąc , że ubliżenia będą usuwane.
+1 #137 Władek 2015-03-26 11:46
:lol:
-3 #138 @@Wladek 2015-03-26 12:13
Cytuję @Władek:
Boze... umiesz choć napisać jeden sensowny argument bez obrażania drugiego człowieka... chyba nie, stosujesz tylko ad personam. Ty masz jakiś obłęd na temat tych marketów, których się tak boisz. Mowa była o jednym skąd ty bierzesz 10? Twoje wypociny nie mają nic wpsólnego z dyskusją :sigh: prezentujesz gorszy poziom niż komentarze na onecie...to o czymś świadczy. Dziw , że admin to toleruje...pisząc , że ubliżenia będą usuwane.


Prawda w oczy kole. Poslugujesz sie nickiem zaadresowanym wylacznie do jednej osoby - Twoje prawo - ale widac kogo sobie upatrzyles, obrales za partnera w dyskusji. Troche to dziwne ... to o czyms swiadczy

Wezwanie do zachowania kultury wypowiedzi nie obroni Twoich, sorry, zlotych mysli.
-10 #139 Maja Majka 2015-03-26 13:15
@Władek
Wmawiasz nam wszystkim jaki ty to nieomylny i inteligentny, a cóż prezentujesz? prezentujesz normalne chamstwo, a patrząc na częstotliwość wpisów można odnieść wrażenie, że cierpisz na ADHD ;-)
-2 #140 Alicja 2015-03-26 13:24
@majka
Mow majko za siebie.
Nie popieram,ani nie pochwalam bluzgow, z drugiej strony Wladek to jedna nielicznych osob, ktora mowi, ze "jaki jest kon, kazdy widzi" i ma cos sensownego do powiedzenia. Glupota serwowana elegancko jest latwiejsza, jak widac do przyjecia.
-1 #141 znajomy 2015-03-26 13:25
Cytuję Władek:
Cytuję znajomy:
Cytuję @znajomy:
A kto Ci wbil do glowy, ze Wadowice potrzebuja kolejnego supermarketu? Czy gminy startuja w rankingu na ilosc centrow handlowych, aquaparkow i parkow rozrywki?


Mnie nic takiego nikt do głowy nie wbijał ;-)
To, czy powstanie nowy supermarket, czy też galeria, jest dla mnie całkowicie obojętne - nie ma to żadnego znaczenia dla Wadowic (tak negatywnego, jak i pozytywnego).
Właściciel działki też pewnie to przeżyje, a na terenach byłego Fumisu niedługo będą rosły chaszcze.
Chyba, że nowa władza wraz ze swoimi współwyznawcami, nakaże inwestorowi wybudowanie fabryki lub wspaniałych mieszkań, które potem powinien rozdać najuboższym...
Wiem, wiem - tęsknota za czasami słusznie minionymi jeszcze niektórym w sercach gra, ale to już nigdy nie wróci.


No właśnie gra ale Tobie pajacu. Twoim zdaniem władza ma coś tam zrobić bo chaszcze będą rosły. No to będą i kij Ci do tego. Lepsze chaszcze niż n-ty supermarket z żarciem. Za chwilę Wadowice będą jednym wielkim marketem. Nie będzie tu już nic poza sklepami z żarciem. A miejsca pracy tak przez Was wspominane będą się jedynie przelewać z jednego marketu do drugiego bo przesyt marketów jest taki, że następny się otworzy a inny w końcu zamknie. Może od razu sobie pier...nijmy 10 dodatkowych marketów. A co się będziemy ograniczać ? Dert, Znajomy. Co jest ? 20 nowych marketów i zero bezrobocia. Po czym każdy patrzy do portfela i wie, że jedyne co może kupić za to co zarobił to tylko żarcie. Może w ogóle gotówkę w Wadowicach zlikwidujmy bo skoro będą tylko markety z żarciem to pracownicy powinni się wymieniać barterem. Żarcie za żarcie. I wszyscy szczęśliwi. Wadowice ŻARCIEM stojące. Miasto Żarcia. Światowa Stolica Żarcia. Ty debilu żałosny. Skumaj to wreszcie albo wyp.... sobie do tego Kauflanda do Andrychowa, zachaczając jednocześnie o oddział na Dąbrowskiego !!!


Widzę, że znowu zapomniano Ci dać środki uspokajające na Twoim ulubionym andrychowskim oddziale przy ul. Dąbrowskiego :-x
Zdrowy człowiek nie mógłby opublikować takiego steku wyzwisk, w dodatku kompletnie błędnie analizując mój wpis.
Napisałem, że budowa galerii na terenie Fumisu jest mi całkowicie obojętna, a Ty wysnuwasz chore wnioski, że zależy mi na budowie kolejnych dziesięciu, a nawet dwudziestu marketów.

Władzy też nic nie kazałem robić, to Ty i Twoi współwyznawcy bez przerwy gardłujecie o potrzebie budowy zakładów produkcyjnych (to oczywiście słuszna koncepcja) - tylko jak chcecie tego dokonać, zmuszając właścicieli działek do stawiania fabryk?
Szczytem ekonomicznego geniuszu są też pojawiające się tutaj pomysły, aby wybudować "na Fumisie" mieszkania (i dodatkowo sprzedawać je tanio) :D
Mieszkania - te dopiero przyczynią się do likwidacji bezrobocia w Wadowicach :lol: :lol: :lol:

P.S. Władek, po następnym obchodzie lekarskim możesz naskrobać jakieś wyzwiska (ale wymyśl coś nowego).
No i interpunkcja w dalszym ciągu tragiczna :sad:
-4 #142 Maja Majka 2015-03-26 13:29
Cytuję Alicja:
@majka
Mow majko za siebie.
Nie popieram,ani nie pochwalam bluzgow, z drugiej strony Wladek to jedna nielicznych osob, ktora mowi, ze "jaki jest kon, kazdy widzi" i ma cos sensownego do powiedzenia. Glupota serwowana elegancko jest latwiejsza, jak widac do przyjecia.

Chamstwo nigdy nie jest do przyjęcia, a Władek to taki "tyran" internetowy ;-) Ocenę konia zostawmy na zakończenie gonitwy ;-)
-2 #143 Alicja 2015-03-26 13:45
@majka
maju, skoro jednych traktujesz jak "tyranow internetowych", dlaczego nie odniesiesz sie do wczorajszej zabawy panow @dert@Wladek i nie wiem co jeszcze?
+3 #144 Władek 2015-03-26 13:52
Alicja szkoda Twojego czasu i zdrowia. Ja już nie panuję nad tym bo pewnie pseudonimem @Władek posługuje się kilka osób. Nie mają własnego nicku tylko @Władek. A potem @@Władek, @@@@@Władek@@@@ etc. A wnikając w sens ich argumentacji to mają Oni takie samo podejście do spraw miasta co Caryca i Jej wstrętny, tłusty, zapchlony zwierz. Więc albo to sługusy ex władzy, albo tępe barany, które tej władzy ufały. Nie ma innej opcji. NIE MA !!!
-5 #145 @Alicja 2015-03-26 13:54
Cytuję Alicja:
@majka
maju, skoro jednych traktujesz jak "tyranow internetowych", dlaczego nie odniesiesz sie do wczorajszej zabawy panow @dert@Wladek i nie wiem co jeszcze?

Do czego jest się odnosić? takie "zabawy" powinni sobie urządzać na priv
majka
-2 #146 Maja Majka 2015-03-26 14:07
Cytuję Władek:
Alicja szkoda Twojego czasu i zdrowia. Ja już nie panuję nad tym bo pewnie pseudonimem @Władek posługuje się kilka osób. Nie mają własnego nicku tylko @Władek. A potem @@Władek, @@@@@Władek@@@@ etc. A wnikając w sens ich argumentacji to mają Oni takie samo podejście do spraw miasta co Caryca i Jej wstrętny, tłusty, zapchlony zwierz. Więc albo to sługusy ex władzy, albo tępe barany, które tej władzy ufały. Nie ma innej opcji. NIE MA !!!

Władek
Ja np. odniosłam się do wpisów Władek, a najprostsza sprawa zaloguj się i nikt nic nie napisze pod twoim nickiem :-)
-2 #147 DOBRA DECYZCJA 2015-03-26 14:31
brawo klinowski ! brawo rada miesjka!! miasto zostało uratowane od zagłady
+2 #148 @Majka 2015-03-26 14:48
Cytuję @Alicja:
Cytuję Alicja:
@majka
maju, skoro jednych traktujesz jak "tyranow internetowych", dlaczego nie odniesiesz sie do wczorajszej zabawy panow @dert@Wladek i nie wiem co jeszcze?

Do czego jest się odnosić? takie "zabawy" powinni sobie urządzać na priv
majka


Dziekuja majko, ze podpisalas sie, wiem tym samym kto do mnie pisze. Rozumiem, ze nastepnym razem trollowcy zostana solidarnie przywolani do porzadku.
-3 #149 dobra decyzja 2015-03-27 18:15
dobra decyzja burmistrza i rady
+2 #150 dobrze się stało 2015-03-31 09:54
Rozmawiałem z kilkodziesięcio na osobami i 90% z nich jest przeciwko galerii i kauflandowi. A mcdonalda tez ludzie juz przejrzeli na oczy że to jest śmieciowe jedzenie pidawane z odpadków. Także niech ludzie ludzion nie wciskają ciemnoty że galeria przychyliłaby nam chleba to tak nie jest. Brawo za dobrą decyzję. Galerię proszę sobie wybudować na fiordach w Norwegii tam jest dużo wolnego miejsca. Nas proszę nie uszczęśliwiać!
0 #151 Ataman 2015-04-04 11:58
Wybudujmy tam (meczet)i połowa będzie zdziwiona a druga ,dowie się od tej pierwszej.

Nie masz uprawnień do komentowania tego artykułu.