- Opublikowano: 20 października 2016, 15:35
- Komentarze: 4
Urząd Miejski w Wadowicach, podobno w trosce o jakość wydarzeń, jak i chęć pomocy, przygotował informator, dzięki któremu organizatorzy imprez w Wadowicach będą mieć ułatwione zadanie. Dobry pomysł?
Taka ciekawostka: Urząd Miejski w Wadowicach przygotował "ABC organizatora imprez w gminie Wadowice". Cóż to takiego?
W trosce o wysoką jakość organizowanych wydarzeń, jak również chęć pomocy przy ich realizacji przygotowaliśmy informator, dzięki któremu nasza współpraca stanie się łatwiejsza. Tobie i nam pomoże on zaplanować, przygotować, wypromować i zrealizować wydarzenie — informuje magistrat.
Wszystkie niezbędne do zorganizowania imprez formularze zostały przygotowane na stronie urzędu miejskiego pod adresem www.wadowice.pl/formularze. Jeśli coś jest niezrozumiałe, można skontaktować się z urzędnikami w Biurze Obsługi Mieszkańca na parterze urzędu.
Każde wydarzenie jest inne i rządzi się swoimi prawami. Urząd Miejski w Wadowicach przypomina jednak o kilku podstawowych zasadach takich jak zaplanowanie z dużym wyprzedzeniem terminu wydarzenia (minimum 6 tygodni przed datą), złożenie najpóźniej na 4 tygodnie przez imprezą (dotyczy to m.in. zajęcia pasa drogowego, organizacji imprezy masowej, wynajmu sprzętu, patronatu), dostarczeniu materiałów promocyjnych, czy promocji.
Dobry pomysł z takim informatorem?
(AS)
WadowiceOnline.pl
Ostatnie artykuły z kategorii Kultura:
Brzeźnica chce przejąć zabytkowy dwór wraz z parkiem
Od Bacha, przez blues po etno. Kolejny koncert w Klubie jazzowym 69
Cyrk Arena przyjedzie do Wadowic
Stand-uper Paweł Chałupka powraca z nowym programem "Widzę to inaczej"
Setki osób z całej Polski wzięło udział udział w święcie tańca w WCK