Wadowicka firma Maspex dziś (1.09) rusza z długoterminową kampanią napojów energetycznych Tiger na l
Ruszyła kampania Tigera

Wadowicka firma Maspex dziś (1.09) rusza z długoterminową kampanią napojów energetycznych Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego: Tigera będzie pełno na ulicach, w telewizji i w Internecie.

Przez ostatnie kilka miesięcy napój energetyczny Tiger kojarzył się gównie z sądowymi przepychankami między podkrakowską firmą Foodcare (poprzednim producentem napoju) a wadowickim Maspexem, który pod koniec ubiegłego roku rozpoczął współpracę z Fundacją "Równe Szanse" Dariusza Michalczewskiego i uzyskał wyłączną licencję na używanie oznaczenia "Tiger" i wykorzystania jego wizerunku oraz pseudonimu w promocji produktów spożywczych. W maju FoodCare wycofał wszystkie stawiane zarzuty i firma z Wadowic, jako jedyna, od tego czasu może wytwarzać Tigera. Teraz szykuje potężną akcję reklamową napoju.

"Zaplanowaliśmy silne, wielokanałowe uderzenie, którego trudno będzie nie zauważyć! W sierpniu prowadziliśmy ogólnopolską kampanię outdoorową. Przyszedł czas na dalsze działania – reklamową kampanię telewizyjną i działania w Internecie" - poinformowała portal WadowiceOnline.pl rzecznik prasowy Grupy Maspex Wadowice, Dorota Liszka.

Kampania telewizyjna w największych stacjach składa się z kilku 30-sekundowych filmów, emitowanych jeden po drugim w niewielkich odstępach czasowych. Każdy ze spotów opowiada o innym bohaterze, który dzięki niezwykłej sile napojów Tiger wychodzi zwycięsko z sytuacji bez wyjścia. W spotach w mistrzowski sposób połączono świat realny z animowaną rzeczywistością gier komputerowych. Całość kampanii prowadzona znanym hasłem "Tiger. Power is back".

Zobacz jeden z kilku 30-sekundowych spotów reklamujących napój:

"Siła, energia, sukces i najwyższa jakość – są to kluczowe przekazy najnowszej kampanii telewizyjnej Tiger Energy Drink. Co więcej można powiedzieć? Chyba tylko "Power is back!"" - komentuje Dariusz "Tiger" Michalczewski.

Kampanię telewizyjną Tigera będzie można obejrzeć m.in. w następujących stacjach telewizyjnych: Polsat, TVN, TV4, TVN MIX (m.in. TVN24, TVN7, TVN Turbo, TVN Meteo), Discovery (m.in. Discovery, Animal_Planet, Discovery Science, Discovery World,) oraz w wielu stacjach niszowych.

Wraz ze startem kampanii TV startuje też strona internetowa Tiger’a (www.tigerpower.pl) a także profil marki na Facebook.

(MG)
(zdjęcie i film: materiały promocyjne Grupy Maspex Wadowice)




NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+3 #1 m. 2011-09-01 10:16
a ja i tak wolę Frugo od Foodcare :)
Cytować
+3 #2 Ania 2011-09-01 10:44
Cytuję m.:
a ja i tak wolę Frugo od Foodcare :)


Ja też :)
Wszystkie te energetyczne ustrojstwa są paskudne. Może Maspex wykupi za parę lat Frugo? ;)
Cytować
+1 #3 kuontu 2011-09-01 10:53
Cytuję Ania:


Ja też :)
Wszystkie te energetyczne ustrojstwa są paskudne. Może Maspex wykupi za parę lat Frugo? ;)

nawet mnie nie strasz.. zjebią smak tak jak TIGERa
Cytować
+2 #4 Jakub Florczyk 2011-09-01 12:05
Dobry spot :) Choć ja zostaję przy blacku i nie dam się sprzedać jak Michalczewski :D
Cytować
+5 #5 Edison 2011-09-01 12:26
A ja tam lubie Tigera, zwłaszcza zimnego z zimną wódeczką :)
Cytować
+4 #6 qfel 2011-09-01 22:31
Super, wreszcie ktoś ruszył temat gier w reklamach. Ciesze sie ze to firma z Wadowic :) Reklamy są super. Szczególnie klimat GTA jest świetnie oddany
Cytować
+1 #7 Tomy 2011-09-02 01:12
Cytuję crazy:

nawet mnie nie strasz.. zjebią smak tak jak TIGERa


Sługsy gellwe, wypad z wadowickiego portalu! spadać do swojego pana. :)
Cytować
+1 #8 melok 2011-09-02 10:11
Super reklama. Moje klimaty. Przy okazji Tigera tez pije i wszystko pasi!
Cytować
0 #9 marianio 2011-10-01 12:55
Grube miliony mają, a ludzie u nich pracują za 1000 zl miesięcznie. Polska- kraj równych i równiejszych ;)
Cytować
Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Redakcja portalu WadowiceOnline.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników. Komentarze o charakterze gróźb, personalne ataki oraz komentarze zakłócające dyskusję (trolling, spam) będą usuwane.