Artykuły
- Opublikowano: 01 września 2011, 09:45
- Komentarze: 9
Wadowicka firma Maspex dziś (1.09) rusza z długoterminową kampanią napojów energetycznych Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego: Tigera będzie pełno na ulicach, w telewizji i w Internecie.
Przez ostatnie kilka miesięcy napój energetyczny Tiger kojarzył się gównie z sądowymi przepychankami między podkrakowską firmą Foodcare (poprzednim producentem napoju) a wadowickim Maspexem, który pod koniec ubiegłego roku rozpoczął współpracę z Fundacją "Równe Szanse" Dariusza Michalczewskiego i uzyskał wyłączną licencję na używanie oznaczenia "Tiger" i wykorzystania jego wizerunku oraz pseudonimu w promocji produktów spożywczych. W maju FoodCare wycofał wszystkie stawiane zarzuty i firma z Wadowic, jako jedyna, od tego czasu może wytwarzać Tigera. Teraz szykuje potężną akcję reklamową napoju.
"Zaplanowaliśmy silne, wielokanałowe uderzenie, którego trudno będzie nie zauważyć! W sierpniu prowadziliśmy ogólnopolską kampanię outdoorową. Przyszedł czas na dalsze działania – reklamową kampanię telewizyjną i działania w Internecie" - poinformowała portal WadowiceOnline.pl rzecznik prasowy Grupy Maspex Wadowice, Dorota Liszka.
Kampania telewizyjna w największych stacjach składa się z kilku 30-sekundowych filmów, emitowanych jeden po drugim w niewielkich odstępach czasowych. Każdy ze spotów opowiada o innym bohaterze, który dzięki niezwykłej sile napojów Tiger wychodzi zwycięsko z sytuacji bez wyjścia. W spotach w mistrzowski sposób połączono świat realny z animowaną rzeczywistością gier komputerowych. Całość kampanii prowadzona znanym hasłem "Tiger. Power is back".
Zobacz jeden z kilku 30-sekundowych spotów reklamujących napój:
"Siła, energia, sukces i najwyższa jakość – są to kluczowe przekazy najnowszej kampanii telewizyjnej Tiger Energy Drink. Co więcej można powiedzieć? Chyba tylko "Power is back!"" - komentuje Dariusz "Tiger" Michalczewski.
Kampanię telewizyjną Tigera będzie można obejrzeć m.in. w następujących stacjach telewizyjnych: Polsat, TVN, TV4, TVN MIX (m.in. TVN24, TVN7, TVN Turbo, TVN Meteo), Discovery (m.in. Discovery, Animal_Planet, Discovery Science, Discovery World,) oraz w wielu stacjach niszowych.
Wraz ze startem kampanii TV startuje też strona internetowa Tiger’a (www.tigerpower.pl) a także profil marki na Facebook.
(MG)
(zdjęcie i film: materiały promocyjne Grupy Maspex Wadowice)
Komentarze
Ja też :)
Wszystkie te energetyczne ustrojstwa są paskudne. Może Maspex wykupi za parę lat Frugo? ;)
nawet mnie nie strasz.. zjebią smak tak jak TIGERa
Sługsy gellwe, wypad z wadowickiego portalu! spadać do swojego pana. :)