"WADOWICKI SAMORZĄD ZAWSZE NIEGOSPODARNY REWITALIZACJA RYNKU BEZ DOBRA MIESZKAŃCÓW" - napis o takiej t

"WADOWICKI SAMORZĄD ZAWSZE NIEGOSPODARNY REWITALIZACJA RYNKU BEZ DOBRA MIESZKAŃCÓW" - napis o takiej treści pojawił się wczoraj (27.04)  wieczorem na balkonie jednej z kamienic przy placu Jana Pawła II. Polityka lokalna przeniosła się na fronty kamienic?

Wadowice posiadają już jeden słynny baner, ewenement na skalę światową, przy którym pielgrzymi, turyści a i niektórzy wadowiczanie robią sobie od kilku lat zdjęcia: to napis "WADOWICKI SAMORZĄD ZAWSZE WIERNY JANOWI PAWŁOWI II" na budynku magistratu. 

Wczoraj (27.04) wieczorem na balkonie jednej z kamienic na placu Jana Pawła II (vis a vis budynku magistratu) pojawił sie kolejny napis, dużo mniejszy, ale również mocno rzucający się w oczy, o treści: "WADOWICKI SAMORZĄD ZAWSZE NIEGOSPODARNY REWITALIZACJA RYNKU BEZ DOBRA MIESZKAŃCÓW".

Jak dowiadujemy się, napis wywiesiły mieszkanki kamienicy, niezadowolone z przebiegu rewitalizacji wadowickiego rynku i nierozwiązanych kłopotów z kanalizacją i ciepłą wodą w budynku.



AKTUALIZACJA (CZWARTEK, 28 KWIETNIA 2011 22:35)

Skontaktowała się z nami Pani Zofia Siłkowska, to właśnie ona wywiesiła baner z kontrowersyjnym napisem. Pozwalamy sobie umieścić jej komentarz do całej zaistniałej sytuacji:

Przeczytałam dzisiaj notatkę o moim proteście uwidocznionym na banerze, który tak bardzo bulwersuje wielu mieszkańców. Jednak nikt nie wyjasnia do końca, co spowodowało taką formę protestu. Otóż chodzi o remont drogi i chodników przy Placu Jana Pawła II. Cały ten teren znajduje się pod zarządem miasta i to właśnie władze samorządowe mają obowiązek przeprowadzić go i sprawować nadzór nad solidnym wykonaniem. Okazuje się, że cały remont przebiega po najmniejszej linii oporu. Zwracam uwagę, że takiego remontu drogi i chodników nie było od czasów przedwojennych. Owszem, kładziono kolejne warstwy nawierzchni, ale to, co znajduje się pod nawierzchnią, a więc wszelkie media, nie były poddawane tak gruntownej wymianie. Tak więc należało się spodziewać, że wszystko zostanie uporządkowane, położone i przygotowane tak, aby w razie zgłaszanych już po remoncie potrzeb nie powodowało rujnowania drogi i chodników. Tak postepuje rozsądny zarządca, ale nie u nas w mieście.

Okazuje się, że remont jest "na życzenie", bo TERMOWAD położy rury ciepłownicze tylko tam, gdzie przyłączenie budynków nastapi natychmiast, a więc mieszkańcy, którzy ewentualnie znajdą fundusze na taką inwestycje w domu poźniej, albo nie dostaną zgody na jej przeprowadzenie, albo będzie tak kosztowna, że zupełnie się nie opłaci tego wykonywać.

To jest właśnie działanie dla dobra mieszkańców według władz miejskich!!!

Nie podlączenie budynków do kanalizacji sanitarnej powoduje natomiast, że w centrum miasta w XXI wieku bedą funkcjonowały szamba!!

Najciekawsze jest to, co sie stanie w momencie ,kiedy stary kanał, do którego podlączony jest nasz budynek według planów z 1935r., zawali się całkiem i będzie podmywał drogę ściekami. O tym jakoś nikt się nie wypowiedział jak do tej pory, ani nikt nawet nie zapytał nas o te sprawę. Rozmawiałam o tym z kierownikiem Wydz. Gospodarki Komunalnej tut, Urzędu i usłyszałam takie słowa: "możecie sobie przeprowadzić rurę do Spadzistej!!!" Pan kierownik chyba całkiem zapomniał, albo nie jest świadomy, że ten teren to prywatne działki zabudowane budynkami mieszkalnymi. Każdy z właścicieli ma pełne prawo nie wyrazić zgody na taką operację na jego działce.

Teraz oczekuje, czy chociaż jedna z obietnic zawartych w piśmie skierowanym do mnie imiennie przez kierownika wydz. gospodarki komunalnej, a sprawa dotyczy obniżenia chodnika. Przez lata remonty chodnika polegały na układaniu kolejnych warstw płyt, czego efektem jest utopienie w chodniku wejścia do budynku, podciekanie wód opadowych do sieni, przez co zabytkowa brama wejściowa zgniła i trzeba było ją wymienić. Ciekawe, czy uda się chociaż te jedną sprawę wykonać tak, jak należy.

Muszę rownież wyjaśnić, że na moje pisma kierowane do urzędu miasta nikt nie raczy odpowiedzieć, to nie leży w zwyczaju tutejszych urzędnikow. Uzyskiwane ustne informacje zupełnie nie odpowiadają rzeczywistości. Jak więc można inaczej zwrócić uwagę na kompletne lekceważenie mieszkanców??? Pozostaje wyłącznie powiadomić o tym publicznie umieszczając właśnie taki baner.

Zaznaczam, że w dniu dzisiejszym w godzinach południowych rozmawiał ze mną na ten temat pan Płaszczyca z Wadowice24.pl, po czym wysmażył paszkwil, w którym nawet nie zająknął się słowem na temat naszej rozmowy, a całość ubrał wraz z panem Kotarbą w barwy rozgrywek politycznych.

Tymczasem ja nigdy do żadnej partii nie należałam i należeć nie zamierzam, nie kandydowałam do rady, ani też nie mam takich planów, a chodzi mi wyłącznie o zwrócenie uwagi na sposób traktowania mieszkańców przez urząd.

Jakoś urzędnicy zapominają, że to oni są dla mieszkańców, a nie mieszkańcy dla nich. Tylko tyle i aż tyle mam w tej sprawie do powiedzenia. Chodzi wyłącznie o uczciwość i solidność, a także dotrzymywanie zobowiązań!!!!!!

Zofia Siłkowska

(MG)





Weź udział w Sondzie "Czy podoba Ci się projekt wadowickiego rynku?"


NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+40 #1 kuontu 2011-04-28 08:37
umarłem.. ciekawe jaki znajdą powód, żeby nakazać im to zdjąć..
Cytować
+28 #2 p 2011-04-28 08:40
uuuaaaa bedzie z tego afera!!
Cytować
+34 #3 SPIDER 2011-04-28 08:41
no to Kobitki sie zbuntowały jak ciepłej wody nie miały. Jakby brakło w magistracie do strażaki by dowieżli z OSP Chocznia.

Pozdrawiam
Cytować
+39 #4 likeit 2011-04-28 08:42
ciekawie, ale to w końcu polska więc zupełnie już nic mnie nie dziwi :)
Cytować
+51 #5 malkovitch 2011-04-28 08:49
Jak widać nie wszystkim podoba się remont rynku :)
Cytować
-84 #6 żalll 2011-04-28 08:49
Biedne Panie zapewne myślą, że dalej żyjemy w socjalizmie i wszystko się im należy... Najlepiej żeby zrobili im wszystko za darmo i jeszcze dopłacili...
Cytować
-94 #7 Italia 2011-04-28 09:09
Beznadziejnie głupia próba upolitycznienia i zepsucia uroczystości beatyfikacyjnyc h w rodzinnym mieście Jana Pawła II.
Zostawić jako przykład bezmyślności
Cytować
+64 #8 Gosc 2011-04-28 09:12
mozna by jeszcze w wersji zrozumialej dla swiata - po angielsku w koncu Wadowice w niedziele poleca na caly swiat
Cytować
+55 #9 kuontu 2011-04-28 09:24
@Gość masz rację.. ja nawet się dołożę do banera :)
Cytować
+61 #10 Freezyear ... 2011-04-28 09:28
Nareszcie ktoś odważył się i napisał co sądzi o naszym samorządzie i całym tym remoncie:)
Cytować
-77 #11 wicek 2011-04-28 09:29
no tak.....jak mozna byc zadowolonym - skoro sie myślało ze za darmo sie im zrobi to i tamto.....żałos ne ! Cholernie jestem nie zadowolony bo....gmina nie kupiła mi mieszkania - zaraz ide walnąć baner !
Alleluja ! głupich nie sieją !
Cytować
+66 #12 Bart 2011-04-28 09:39
Niech wszyscy widzą jak jest, gratuluję odwagi i pomysłu. A może magistrat skłoni to do myślenia!
Cytować
+64 #13 Maciek 2011-04-28 09:48
ja jestem za! to co się dzieje na rynku (starówce ;-) i uliczkach dojazdowych (patrz Spadzista) to masakra. Popieram!
Cytować
+68 #14 Stawros 2011-04-28 10:08
Napisze jeszcze raz!!!Mierni,bi erni ale zawsze wierni.(patrz UM)
Cytować
+22 #15 ada to nie wypada 2011-04-28 10:57
ale co to zmieni? urząd pewnie trochę wkurzony, ale nic z tym nie zrobi. a jeśli to powisi do 1 to pokażą to wszystkie telewizje które będą w tym dniu w wadowicach i tylko z nas się bedzie śmiało pół świata, bo media z tego zrobią sensację.
Cytować
-66 #16 żalll 2011-04-28 11:21
Panie pewnie chciały jeszcze kablówkę do darmowej cieplej wody....
Cytować
+45 #17 Bart 2011-04-28 11:31
Ufam, że Pani która zawiesiła ten transparent nie będzie chciała pokazywać tego baneru całemu światu. On ma być zauważony przez samorząd! Nie każdy posługuje się osobą Jana Pawła II dla własnych celi, jak nasz wierny magistrat.
Niech się wstydzą...
Cytować
+47 #18 Bart 2011-04-28 11:37
I dodam tylko, że jeżeli miał bym kamienicę w centrum rynku, powiesił bym drugi taki baner! Każdy ma prawo do demonstrowania własnych poglądów nawet jeżeli dla kogoś może to być nie wygodne. Jednakże nie chciał bym aby ta sytuacja zapoczątkowała jakieś walki i wzajemne obrzucanie się błotem.
Cytować
+48 #19 Krook 2011-04-28 11:54
Każdy ma prawo do demonstrowania własnej opinii, zwłaszcza na swoim terenie/nieruch omosci. W koncu władze lokalne żyją z podatków tej nieruchomości.
Cytować
+60 #20 Krook 2011-04-28 11:57
Cytuję Italia:
Beznadziejnie głupia próba upolitycznienia i zepsucia uroczystości beatyfikacyjnych w rodzinnym mieście Jana Pawła II.
Zostawić jako przykład bezmyślności

No jesne, wszystko co niewygodne to upolitycznienie . Największym upolitycznienie m to wożenie się Samorządu na plecach Ojca Świętego.
Cytować
-64 #21 Waldi 2011-04-28 12:08
No cóż drogie kobitki na starość to Pan Bóg rozum odbiera.
Cytować
+30 #22 Odważnie!!! 2011-04-28 12:11
http://wadowice24.pl/wasze-artykuly/2813
Cytować
+50 #23 tody 2011-04-28 12:16
Ale czad!! Brawo dla Pań!!!!!!!
Cytować
+67 #24 Ramona 2011-04-28 12:25
Kotarba ja Cię proszę nie wracaj z Watykanu. kup se tam chłopie dom i Rumuna za pazia i zostań.
Cytować
+34 #25 gonzo 2011-04-28 12:32
Cytuję Ramona:
Kotarba ja Cię proszę nie wracaj z Watykanu. kup se tam chłopie dom i Rumuna za pazia i zostań.


Podobno Pan Stanisław zostaje w Wadowicach gdzie będzie pełnił obowiązki wiceburmistrza na przyjazd Donalda Tuska, takie słuchy chodzą po mieście...
Cytować
+42 #26 Pewex 2011-04-28 12:49
czy reżimowy coś napisał?;)czeka m na "obiektywną" relację z tego ważnego w dziejach miasta wydarzenia.
Cytować
+42 #27 la manivelle 2011-04-28 12:51
kocham to miasto...za takie bannery ;>
Cytować
+35 #28 Freezyear ... 2011-04-28 12:59
Cytuję Pewex:
czy reżimowy coś napisał?;)czekam na "obiektywną" relację z tego ważnego w dziejach miasta wydarzenia.

Znając życie i wadowickie realia reżimowy obiektywnie przemilczy całą sytuację :)
Cytować
+38 #29 Pewex 2011-04-28 13:28
gonzo

czyżby Łukaszenko został vice? skąd takie informacje?
Cytować
+51 #30 hdakb 2011-04-28 13:46
bardzo dobrze,wreszcie ktos sie odezwal
Cytować
+51 #31 huba buba 2011-04-28 13:53
Gratulacje dla tych Pań !!!
Cytować
+54 #32 froggi 2011-04-28 14:19
Rewelacja, super pomysł i co ważne na czasie!
Cytować
+38 #33 ancymonek 2011-04-28 16:39
Cytuję Waldi:
No cóż drogie kobitki na starość to Pan Bóg rozum odbiera.



a co ma do tego Bóg !!!

pajacu

IP prosze namierzać
Cytować
+44 #34 adenałer 2011-04-28 17:35
a rzecznik pewnie skomentuje, że to źli komuniści, czekiści i bolszewicy, a nie panie które mają dość nie uzgadnianych z mieszkańcami remontów i nierozwiązanych problemów z kanalizacją. założe się o flaszkę, że taka będzie linia obrony ;)
Cytować
+52 #35 Qba 2011-04-28 17:39
UM ma baner... ksiądz ma głośnik z którego gra melodię... teraz pora na lud... "jestem za a nawet przeciw"
Cytować
-56 #36 Hrabia 2011-04-28 18:03
no tak to typowe działanie radnego SLD pana Andrzeja P. Nie wiem czy pamiętacie ale kiedyś podczas wyborów parlamentarnych też robił pewną akcje w nocy... ale za tą odpowiedział przed sądem... Za to działanie odpowie tylko przed sądem ostatecznym (mam nadzieje)
Cytować
+57 #37 a. 2011-04-28 19:53
No i jak wykrakano, zupełnie nie wzięto pod uwagę co miały Panie z kamienicy do powiedzenia, tylko zwaliło się na komunistów i lewicowych radnych. Stanisław Kotarba jest strasznie przewidywalny :)
Cytować
+61 #38 Stasia 2011-04-28 20:29
A jakim prawem na budynku Urzędu Miejskiego wisi transparent z napisem ....samorząd zawsze wierny....Urząd powinien być apolityczny, to nie jest ich własny folwark. Natomiast Panie mają prawo wieszać transparenty i reklamy na własnej nieruchomości.
Cytować
+54 #39 czytelniczka 2011-04-28 21:10
Brawo! W koncu ktoś się odważył! Chętnie poszłabym na rynek ze swoim transparentem. "Wadowicki samorząd pełen darmozjadów z Kotarbą na czele!" który nic nie robi tylko bezczelnie się śmieje udzielając wywiadów jako "ważny" przedstawiciel UM! I to jest papieskie miasto? Jak się ma pontyfikat Ojca Świętego, jego kazania to tego co się wyrabia? Żal Pani burmistrz !!! Przebudowa rynku to pani największa porażka! Gratuluję z uśmiechem na ustach!
Cytować
-53 #40 Marian 2011-04-28 21:12
DLACZEGO NA TEJ STRONIE TZW. PLUSOWANIE LUB MINUSOWANIE KOMENTARZY JEST BLOKOWANE HMM ??? CZYŻBY PANI EWUSIA INTERWENIOWAŁA. ..
Cytować
-61 #41 marcin b 2011-04-28 21:54
cytuje >>>Beatyfikacja Jana Pawła II i centralne uroczystości w Wadowicach, które mają jednoczyć Polaków, to dla niektórych doskonały moment, by zrobić nam w mieście małe piekiełko. Prowokacyjny transparent pojawił się w rynku i szybko stał się orężem w politycznej walce.
Cytować
+60 #42 Grzegorz Łopatecki 2011-04-28 22:51
Po przeczytaniu pisma Pani Siłkowskiej sprawa się wyjaśniła. Myślę, że teraz ci, którzy obrzucali błotem właścicieli kamienicy zamilkną. Czarno na białym, dzięki portalowi WADOWICEONLINE, wiemy, jaka jest prawda.
Sądzę, że 69 nie pozostaje noc innego jak tylko przeprosić właścicieli. A rzecznik magistratu dał jasno dowód, że to tylko jemu zależy na upolitycznieniu tego faktu. Totalna, aczkolwiek całkowicie nieudolna demagogia.
Cytować
-69 #43 dość prywaty 2011-04-28 23:43
Brawa dla Urzędu że nie ugiął się szantażowi i nie finansuje z pieniędzy publicznych prywaty niektórych kamieniczników
Cytować
+42 #44 Pewex 2011-04-28 23:46
Reżimowy nie połknij popiołu z papierosa!;)
Cytować
-66 #45 dar lewicy 2011-04-29 00:00
ten baner to taki dar lewicy na beatyfikację Jana Pawła II

Wadowiczanie podziękują lewicy i siłkowskiej za ten dar
Cytować
+73 #46 Maciek M 2011-04-29 00:06
Uważam, że to co opisuje Pani Siłkowska jest prawdą. Cała ta rewitalizacja to pełna amatorka. My mieszkancy nic nie wiemy i UM w pełni nas ignoruje. Jak Pani pisze po łebkach i nikt nad tym nie panuje.
Wyobraźcie sobie że mieszkam przy ulicy Spadzistej i jak zaczął się remont i postawiono znak zakazu zatrzymywania się na "mojej" ulicy to dostałem mandat za postój mimo iż pozostawiłem samochód przy swoim domu wcześniej niż postawiono znaki zakazu zatrzymywanie. A Pan ze Straży Miejskiej wyjasnił mi że "ruch drogowy puszczono Spadzistą na 2-3 dni". No nieźle był Pan urzędnik państwowy straży miejskiej zorientowany skoro któryś już miesiąc cały ruch drogowy puszczony jest Spadzistą. Jak skończą "rewitalizować starówkę" to mam nadzieję, że zaczną rewitalizować Spadzistą bo jeszcze kilka miesięcy i wyjdą niezniszczalne kocie łby ;-) jak między czasie szambo z kamienicy Pani Siłkowskiej nie zaczną "przyprowadzać do rury ze Spadzistej" - sorry ale jak z Bareji
pozdrawiam
Cytować
+67 #47 Barbara 2011-04-29 00:22
szacun dla Pani Zofii za ujawnienie prawdy o "generalnym" remoncie rynku. Kazdy dobry gospodarz zabezpieczyłby ewentualne mozliwosci podpiec do głównych instalacji w celu dalszego rozwoju itp, no ale u nas jak zwykle, nie ma personalnej odpowiedzialnos ci za niekompetencje i bylejakosc, i co tu było brac sie za takie remonty połowiczne jak nawet na to nie ma pieniedzy, a swoja droga o wyciecie tych pieknych i zdrowych świerków to ekolodzy sie nie upominają- skandal!!!!
Cytować
-65 #48 Rufusik 2011-04-29 00:30
Jest rozwiązanie problemu tych pań z kamienicy.
Niech im rajcy lewicy i SLD sfinansuje podłącza, które i tak mają obowiązek prawny wykonać.
Ja nie życzę sobie aby gmina im to fundowała z naszych podatków.
Cytować
+56 #49 ancymonek 2011-04-29 00:42
I tak pan Płaszczyca a raczej Kotarba znowu dostali po łapkach a juz myśleli ze kolejna ciemnotę wcisną (polityka )

na szczęście tv tez juz to widziała a Ewka za nasza kasę pojechała do Watykanu i ma to w d...

na przykładzie ostatnich wydarzeń na świecie widać, ze nikt nie rządzi wiecznie !!!
Cytować
+44 #50 ancymonek 2011-04-29 00:46
no co za kiep ty chyba z wadowic nie jestes ...jako propisowiec nawet nie znasz historii kiedyś to było małe miasto i wszyscy sie znali dlatego pani Zofia niema problemu z podpisaniem sie , a ty o karolu naszym rodaku to niewiele wiesz... :lol:
Cytować
+38 #51 jola 2011-04-29 00:53
Cudne podsumowanie tego burdelu w Wadowicach:

http://www.emetro.pl/emetro/1,88815,9511307,Roboty_drogowe_witaja_pielgrzymow.html

:)
Cytować
+52 #52 buehehe 2011-04-29 09:51
jak można było przewidzieć stachu z kolegą zwalili całą winę na komunistów i cyklistów, totalnie olewając co starsza pani ma do powiedzenia. żałosn,e ile jeszcze będziemy musieli oglądać rzecznika który kłamie w żywe oczy i wietrzy wszędzie spiski? wadowiczanie obudźcie się, to nie komuna was robi w balona ale ludzie pokroju kotarby, przyrośnięci do stołków...
Cytować
+45 #53 Pawel 2011-04-29 10:22
Nie tak dawno bo ok 2 lata temu firma która wykonuje pracę związane z rynkiem hydraulika itp naprawiała ulicę Teatralną. Ponowie podczas podłączania do mojej posesji nowego przyłącza wody. Panowie fachowcy ledwo stali na nogach jak to wykonywali pasowało wziąć za fraki i po kolei wywalić. A teraz ta sama firma remontuje rynek. BRAWO!!!!
Cytować
-43 #54 dkny 2011-04-29 10:37
nigdy nikomu nie dogodzisz:( przecież od dawna wiadomo było że rynek będzie remontowany, nie stało się to w ciągu jednej nocy więc trzeba było wcześniej protestować i wywieszać transparenty,a nie dwa dni przed beatyfikacją- fakt w tych dniach więcej osób na niego zwróciło uwagę niż pewnie zwróciło by w inne dni, ale nie zmienia to faktu że nie musimy psuć tej uroczystości. Jeśli chodzi o sam remont to UM dostał dotację z UE na remont i jeśli by tej dotacji nie wykorzystał stracilibyśmy dotację na tą inwestycję i na inne a wtedy podniósł by się znów lament że UM jest niegospodarny i stracił miliony. inna sprawa że jak się już za coś brać to porządnie od podstaw, a nie byle jak!! szkoda, tylko że nie potrafimy wykorzystać maksymalnie tego czasu który nam jeszcze pozostał- pamięć o Janie Pawle II kiedyś zaginie jeśli sami o to nie zadbamy, a wieczne spory i obrzucanie się błotem nie służy nam wszystkim
Cytować
+43 #55 ancymonek 2011-04-29 11:06
Cytuję dkny:
nigdy nikomu nie dogodzisz:( przecież od dawna wiadomo było że rynek będzie remontowany, nie stało się to w ciągu jednej nocy więc trzeba było wcześniej protestować i wywieszać transparenty,a nie dwa dni przed beatyfikacją- fakt w tych dniach więcej osób na niego zwróciło uwagę niż pewnie zwróciło by w inne dni, ale nie zmienia to faktu że nie musimy psuć tej uroczystości. Jeśli chodzi o sam remont to UM dostał dotację z UE na remont i jeśli by tej dotacji nie wykorzystał stracilibyśmy dotację na tą inwestycję i na inne a wtedy podniósł by się znów lament że UM jest niegospodarny i stracił miliony. inna sprawa że jak się już za coś brać to porządnie od podstaw, a nie byle jak!! szkoda, tylko że nie potrafimy wykorzystać maksymalnie tego czasu który nam jeszcze pozostał- pamięć o Janie Pawle II kiedyś zaginie jeśli sami o to nie zadbamy, a wieczne spory i obrzucanie się błotem nie służy nam wszystkim


no prosze cie przestań człowieku nie czytałes , przeciez to nie wirtualne osoby obiecywały- odnosnie np chodników itp
po drugie zapłacisz ze swoich pieniazkow ponowne poprawki na rynku ?

nie pisz gosciu głupot dotacje z uni nie dostaje sie na miesiac przed beatyfikacja ! kostke maja ułozyc do koscioła kosztem jakosci i kosztów bo widac zdjecia sobie zrob ! i mozna sobie isc codziennie i ogladac jak jest kładziona zeby zdazyc dla takich kmiotkow co siedza w urzedzie miasta i pisza farmazony na wadowice online bo na wad24 piszecie sobie sami ...pod postacia tajemniczego kotarby ktory mysli ze ludzie w wadowicach nie maja rozumu będziecie sie musieli niezle sprężać na nastepne wybory zeby osiagnac tak dobry sukces jak ostatnio :P

a pan szczur koparkowy to oprocz łazenia za ewka to cos mowi robi ?

polecam panow z UM zeby tak jak czasy sie zmieniaja zgolili tez wąsy moze sie troche zleja z tłumem :-D bo chyba tkwia w poprzedniej dekadzie nie tylko mentalnie !!:-d
Cytować
+46 #56 atomek 2011-04-29 11:22
pisiorki nie umieją czytać ze zrozumieniem: wypowiedziała się pani która wywiesiła ten baner i opisała jakie pobudki nią kierowały, to dalej nie dociera, że to nie wina komunistów tylko nieudolności urzędu miasta. bidaki...
Cytować
-69 #57 zorro3 2011-04-29 11:26
Tą prowokacją polityczną lewica kompromituje się do końca i w przyszłych wyborach żaden radny lewicowy nie przejdzie. Ludzie im tego nigdy nie zapomną.
Jak mogli w tak ważnym czasie dla naszego miasta zrobić taki skandal ?
Żenada.
Lewica na własne życzenie strzela sobie w kolano. Co za brak wyobraźni!
Przecież Solidarność wadowicka będzie wam to wypominać do końca świata.
Cytować
+49 #58 prawnik 2011-04-29 13:32
Może po tej beatyfikacji mieszkańcy Wadowic popatrzą krytycznie na głupie rządy pani burmistrz i jej popleczników i podejma konkretne działania do zniesienia jej z tego tronu burmistrza jeszcze przed upływem kadencji. Nazbierało się już wystarczająco dużo powodów do ogłoszenia wotum nieufności i przeprowadzenie referendum.
Cytować
+38 #59 Ulka 2011-04-29 13:39
Czyj to pomysł na "kocie łby"w centrum Wadowic,nie dla osób starszych ani też
dla pań w szpilkach,bo można do domu wrócić na bosaka i ze skręconymi kostkami
Cytować
+48 #60 ancymonek 2011-04-29 13:41
Cytuję zorro3:
Tą prowokacją polityczną lewica kompromituje się do końca i w przyszłych wyborach żaden radny lewicowy nie przejdzie. Ludzie im tego nigdy nie zapomną.
Jak mogli w tak ważnym czasie dla naszego miasta zrobić taki skandal ?
Żenada.
Lewica na własne życzenie strzela sobie w kolano. Co za brak wyobraźni!
Przecież Solidarność wadowicka będzie wam to wypominać do końca świata.



rozumiem ze wedlug ciebie a piszesz pod roznymi nikami to pani zofia jest lewicowa i politycznie podchodzi do swojej kamienicy :lol: :lol:

co za brak wyobraźni!

a solidarnosc wadowicka to rozumiem szczur koparkowy :-d bo jakos ich nie pamietam z lat 80 jak do nas SB w domu było zeby jakis taki dzialacz istniał wogole chyba ze był az tak aktywny jak teraz :-D :-D

żenada to jest rzeczywiscie .... :lol:
Cytować
+25 #61 Ancymon Ancymon 2011-04-29 16:31
i tyle w temacie ...
Cytować
+62 #62 zbyszek 2011-04-29 19:08
Pragnę poinformować wielbicieli magistratu oraz zjadliwych komentatorów z WC24, że pani Zofia jest córką najbliższego, szkolnego przyjaciela papieża, pana Zbigniewa Siłkowskiego. Dla pani Zofii i jej sióstr, Karol Wojtyła a później Jan Paweł II był zawsze wujkiem a rodzina szkolnego przyjaciela, była Jego najbliższą rodziną.
Jak wielka musiała być determinacja pani Zofii, że zmuszona była uciec się do takiej formy zwrócenia uwagi na: a/lekceważenie przez burmistrza potrzeb mieszkańców, b/obrażanie pamięci papieża przez samorząd.
Wadowicki samorząd zawsze niegospodarny... Słusznie, pani Zofio. Nie może być gospodarny, bo jest ubezwłasnowolni ony i trudno nazywać go samorządem. Należałoby zapytać radnych: M.Zadory, M.Ogiegły, St.Wodyńskiej, K.Lichwiarskieg o, S.Hucisko i kilku innych, czy ich służebność wobec społeczeństwa polega na służbie w magistracie?
Pozdrawiam i gratuluję odwagi, której niestety brakuje młodym obywatelom miasta. Zbyszek Jurczak.
Cytować
+45 #63 Brawo 2011-04-29 22:11
Boże...A już myślałem, że w Wadowicach nie ma normalnych ludzi. Pani Zofio. Gratuluję odwagi, prawdy, szczerości.
Cytować
-41 #64 p 2011-04-30 08:15
[quote name="dkny"]nig dy nikomu nie dogodzisz:( przecież od dawna wiadomo było że rynek będzie remontowany, nie stało się to w ciągu jednej nocy więc trzeba było wcześniej protestować i wywieszać transparenty,a nie dwa dni przed beatyfikacją- fakt w tych dniach więcej osób na niego zwróciło uwagę niż pewnie zwróciło by w inne dni, ale nie zmienia to faktu że nie musimy psuć tej uroczystości. Jeśli chodzi o sam remont to UM dostał dotację z UE na remont i jeśli by tej dotacji nie wykorzystał stracilibyśmy dotację na tą inwestycję i na inne a wtedy podniósł by się znów lament że UM jest niegospodarny i stracił miliony. inna sprawa że jak się już za coś brać to porządnie od podstaw, a nie byle jak!! szkoda, tylko że nie potrafimy wykorzystać maksymalnie tego czasu który nam jeszcze pozostał- pamięć o Janie Pawle II kiedyś zaginie jeśli sami o to nie zadbamy, a wieczne spory i obrzucanie się błotem nie służy nam wszystkim[/quote

sluszna uwaga ... no ale niestety czasem nie da sie inaczej
Cytować
+36 #65 .... 2011-04-30 09:10
P- nie masz racji. I to po dwukroć. PO pierwsze można było się starać o dotację do innych ważnych rzeczy i nie trzeba by wtedy inwestować paru milionów z rynek. Jak sam napisałeś to jest DOTACJA czyli 40% my wszyscy musimy wyłożyć. A po drugie - piszesz - jak coś robić to porzadnie. I tu włąśnie jest problem bowiem nie wszystkie budynki zostały podłączone do kanalizacji.
Jest 30 innych rzeczy które w mieście tzreba zrobic, rynek - jako nawierzchnia do tego nie należała.
Cytować
+49 #66 aqq 2011-04-30 09:15
Dzisiaj widziałem na TV Kraków wywiad z Kotarbą w kontekście beatyfikacji i Wadowic . Moim zdaniem, ten facet ośmiesza wadowiczan mówiąc(?) w ich imieniu, tragiczna składnia, jakieś nerwowe tiki, przyklejony głupawy uśmieszek, skrzeczący głos. Czy naprawdę wadowiczan musi reprezentować jakiś dziwny przybysz z Huty? Dzwonili do nas znajomi z Kalwarii pytając się , co my na to? Po prostu kompromitacja i wstyd!
Cytować
+44 #67 Pewex 2011-04-30 11:26
Stanisław Kotarba widzi wszystko dwu biegunowo, czyli my i wy, a wy to czerwona, sowiecka zaraza;) Nie wiem czy ten przypadek jest klinicznie do wyleczenia, ale jeśli tak dalej pójdzie chłop zacznie widzieć konstelacje gwiazd układające się w podejrzany sierp i młot.Wtedy nadworny gryzipiurek z pieprzykiem napisze prowokacyjny artykuł, w którym udowodni, że za wszystkim stoi trzeci księżyc Jowisza;)
Cytować
+39 #68 a w rynku ? 2011-04-30 11:32
Jak robili kilka lat temu remont ulicy Krakowskiej,to wszystkie budynki prywatne zostały podłaczone do kanalizacji miejskiej bezpłatnie!
Cytować
+29 #69 Grzegorz Łopatecki 2011-04-30 14:04
Przechodząc dziś w południu przez rynek można zauważyć brak transparentu. Można tylko domniemywać, że Panie nie chciały, aby ich "protest" był mimo wszystko łączony z beatyfikacji JP II - przyjaciela rodziny. Niestety, można się założyć, że zaraz na 69 pojawi się informacja, jak to komuszki przelękły się i zdjęły transparent. Na pewno osoby związane z magistratem będą próbowały ten fakt wykorzystać politycznie.
Cytować
+35 #70 winston 2011-04-30 14:49
Cytuję linus:
Przechodząc dziś w południu przez rynek można zauważyć brak transparentu. Można tylko domniemywać, że Panie nie chciały, aby ich "protest" był mimo wszystko łączony z beatyfikacji JP II - przyjaciela rodziny. Niestety, można się założyć, że zaraz na 69 pojawi się informacja, jak to komuszki przelękły się i zdjęły transparent. Na pewno osoby związane z magistratem będą próbowały ten fakt wykorzystać politycznie.


Panie ściągnęły baner ze względu na szacunek do Karola Wojtyły i właśnie dlatego, żeby nie wykorzystywać beatyfikacji do walki politycznej, z tego co wiem baner w poniedziałek wróci na swoje miejsce :)
Cytować
-27 #71 Bobi 2011-04-30 20:38
I po imprezie. Baner już jest out. To tyle w temacie demokracji.
Cytować
+35 #72 ukg 2011-05-01 11:23
niegospodarność urzędów to plaga narodowa, epidemia, na którą lekarstwo nie istnieje; ze swojego miasta - Duszniki Zdrój - mogę tylko pozazdrościć zaangażowania mieszkańców w sprawy miejskie - jak urzędas czuje, że mu ktoś patrzy na ręce, to zawsze to lepiej niż, jak w moim mieście, gdzie emerytom i rencistom wszystko jedno, urzędasy robią co uważają za stosowne; "młodzież" natomiast,nic nie robi w nadziei,że zrobi się samo i tylko narzeka, że nie ma po co wracać - totalny grzech zaniechania - świadomych Wadowiczan pozdrawiam
:-)
Cytować
+30 #73 Rob 2011-05-02 15:20
Cytuję Rufusik:
Jest rozwiązanie problemu tych pań z kamienicy.
Niech im rajcy lewicy i SLD sfinansuje podłącza, które i tak mają obowiązek prawny wykonać.
Ja nie życzę sobie aby gmina im to fundowała z naszych podatków.


A dlaczego niby mieszkańcy mają płacić za wybudowanie przyłączy do kanalizacji czy wody? Czyż przedsiębiorstw a komunalne, które później będą czerpać zyski pobierając opłaty nie powinny zainwestować? To tak jakbym chciał sprzedawać chleb na osiedlu i żądałbym od mieszkańców wpłaty pieniędzy na wybudowanie kiosku.
Postukajcie się w czoła...
Cytować
+21 #74 gienek 2011-05-02 18:51
I co wrócił baner
Cytować
+17 #75 gienek 2011-05-02 18:52
Cytuję Rob:
Cytuję Rufusik:
Jest rozwiązanie problemu tych pań z kamienicy.
Niech im rajcy lewicy i SLD sfinansuje podłącza, które i tak mają obowiązek prawny wykonać.
Ja nie życzę sobie aby gmina im to fundowała z naszych podatków.


A dlaczego niby mieszkańcy mają płacić za wybudowanie przyłączy do kanalizacji czy wody? Czyż przedsiębiorstwa komunalne, które później będą czerpać zyski pobierając opłaty nie powinny zainwestować? To tak jakbym chciał sprzedawać chleb na osiedlu i żądałbym od mieszkańców wpłaty pieniędzy na wybudowanie kiosku.
Postukajcie się w czoła...

merte
Cytować
+27 #76 hurra 2011-05-02 21:44
Cytuję gienek:
I co wrócił baner

Hurra. Bałem się, że Paniom zabraknie energii, że się zniechęcą. A jednak. To dobrze.
Cytować
+30 #77 obserwator 2011-05-02 21:54
wrócił :) własnie byłem na rynku wisi na elegancko ;)
Cytować
-39 #78 wonline 2011-05-03 11:14
ten baner obraża i szkaluje
Cytować
+37 #79 anykomuch 2011-05-03 12:35
Cytuję wonline:
ten baner obraża i szkaluje


Mnie obraża WADOWICKI SAMORZĄD ZAWSZE WIERNY JANOWI PAWŁOWI II
Cytować
-39 #80 baner 2011-05-04 14:27
No cóż, staropanieństwo daje o sobie znać. Ich ojciec, Zbyszek, w grobie się przewraca.
Cytować
+43 #81 Zosia 2011-05-05 10:32
Cytuję baner:
No cóż, staropanieństwo daje o sobie znać. Ich ojciec, Zbyszek, w grobie się przewraca.


W grobie to się przewraca Jan Paweł II patrząc na to, co się wyrabia w jego rodzinnym mieście! Wstyd!
Cytować
+20 #82 Anna 2011-06-20 08:42
Ten banner powinien tam wisieć stale!
Cytować
-25 #83 Olek 2011-06-20 09:55
Cytuję Anna:
Ten banner powinien tam wisieć stale!


Przecież wisi. Turyści śmieją się z obu: magistrackiego i Siłkowskich. Żenada...
Cytować
+28 #84 Piotr 2011-07-06 16:30
Popieram całkowicie P.Siłkowską.
Ps. Trzeba mieć wizję,wyprzedza ć o 50lat potrzeby i możliwości mieszkańców. Inaczej na okrągło będziecie kopać i Reawitalizować !!! TAK JAK WAWIE. Takiemu samorządowi -tfu !
Cytować
-34 #85 Biada wam niewierni 2011-07-13 10:29
Polecam przeczytać ten komentarz:

Bardzo cieszę się, że Pan Kotarba otworzył się na współpracę z młodymi. Już dawno powinien to zrobić.
Napisane przez Młody Demokrata , 13 - 07 - 2011
Wadowicom jest bardzo potrzebne połączenie doświadczenia samorządowego np. Pana Stanisława z energią i młodzieńczym idealizmem jaki reprezentuje Pan Piotr Hajnosz.
Dobrze by było, aby więcej młodych wadowiczan włączało się do prac samorządu. Zwłaszcza teraz kiedy obserwuje się wzmożoną aktywność środowisk antywadowickich i antykościelnych związanych z szeroko pojętą lewicą. W naszym mieście żyje wystarczająco dużo młodych, inteligentnych i uczciwych ludzi, którzy mogą wesprzeć naszą Panią Burmistrz w pracy dla dobra mieszkańców.
Bo to nie prawdą, że młodzież tylko pije, ćpa, kradnie, niszczy i walczy z Kościołem.
Prawda jest taka, że mamy wspaniałą młodzież, a tylko jej lewacki margines, najbardziej awanturniczy i agresywny psuje dobrą opinię o młodych ludziach.
Dlatego bardzo cieszę się że ludzie kochający Wadowice nawiązują współpracę i mam nadzieję, że nasze władze gminne zaproszą takich młodych ludzi jak Pan Piotr Hajnosz do współrządzenia i pracy dla naszej wspólnoty samorządowej.
Uważam też, że oprócz istniejących relacji internetowych i telewizyjnych gmina powinna wydawać gazetę, w której zamiast propagandy lewackiej i promowania ateistów, będą ukazywać się cenne informacje z życia naszej gminy i pracy uczciwych i prawych radnych.
Mamy już dosyć lewackiego bełkotu i zakłamania. Ich skandaliczne zachowanie oraz liczne prowokacje znudziły się wadowiczanom.
Należy stworzyć armię młodych wadowiczan, którzy przejmą kiedyś pałeczkę walki o dobre imię Wadowic i Jana Pawła II.
Pan Stanisław Kotarba, który od wielu lat dzielnie walczy ze złem powinien bardziej stawiać na młodzież.


Szczerze mówiąc to zgadza się tu z Młodym Demokratą i twierdzę, że taka współpraca przyniesie mieszkańcom korzyść, a dla wszelkiego lewactwa będzie gwoździem do trumny komunizmu.
Cytować
+18 #86 Ania 2011-07-16 16:32
Tekst powyzej - ale kabaret... Jest sie z czego posmiac.
Cytować
-16 #87 Wazelina 2011-07-16 23:59
Cytuję Biada wam niewierni:
Polecam przeczytać ten komentarz:

Bardzo cieszę się, że Pan Kotarba otworzył się na współpracę z młodymi. Już dawno powinien to zrobić.
Napisane przez Młody Demokrata , 13 - 07 - 2011
Wadowicom jest bardzo potrzebne połączenie doświadczenia samorządowego np. Pana Stanisława z energią i młodzieńczym idealizmem jaki reprezentuje Pan Piotr Hajnosz.
Dobrze by było, aby więcej młodych wadowiczan włączało się do prac samorządu. Zwłaszcza teraz kiedy obserwuje się wzmożoną aktywność środowisk antywadowickich i antykościelnych związanych z szeroko pojętą lewicą. W naszym mieście żyje wystarczająco dużo młodych, inteligentnych i uczciwych ludzi, którzy mogą wesprzeć naszą Panią Burmistrz w pracy dla dobra mieszkańców.
Bo to nie prawdą, że młodzież tylko pije, ćpa, kradnie, niszczy i walczy z Kościołem.
Prawda jest taka, że mamy wspaniałą młodzież, a tylko jej lewacki margines, najbardziej awanturniczy i agresywny psuje dobrą opinię o młodych ludziach.
Dlatego bardzo cieszę się że ludzie kochający Wadowice nawiązują współpracę i mam nadzieję, że nasze władze gminne zaproszą takich młodych ludzi jak Pan Piotr Hajnosz do współrządzenia i pracy dla naszej wspólnoty samorządowej.
Uważam też, że oprócz istniejących relacji internetowych i telewizyjnych gmina powinna wydawać gazetę, w której zamiast propagandy lewackiej i promowania ateistów, będą ukazywać się cenne informacje z życia naszej gminy i pracy uczciwych i prawych radnych.
Mamy już dosyć lewackiego bełkotu i zakłamania. Ich skandaliczne zachowanie oraz liczne prowokacje znudziły się wadowiczanom.
Należy stworzyć armię młodych wadowiczan, którzy przejmą kiedyś pałeczkę walki o dobre imię Wadowic i Jana Pawła II.
Pan Stanisław Kotarba, który od wielu lat dzielnie walczy ze złem powinien bardziej stawiać na młodzież.


Szczerze mówiąc to zgadza się tu z Młodym Demokratą i twierdzę, że taka współpraca przyniesie mieszkańcom korzyść, a dla wszelkiego lewactwa będzie gwoździem do trumny komunizmu.

Cytuję Biada wam niewierni:
Polecam przeczytać ten komentarz:

Bardzo cieszę się, że Pan Kotarba otworzył się na współpracę z młodymi. Już dawno powinien to zrobić.
Napisane przez Młody Demokrata , 13 - 07 - 2011
Wadowicom jest bardzo potrzebne połączenie doświadczenia samorządowego np. Pana Stanisława z energią i młodzieńczym idealizmem jaki reprezentuje Pan Piotr Hajnosz.
Dobrze by było, aby więcej młodych wadowiczan włączało się do prac samorządu. Zwłaszcza teraz kiedy obserwuje się wzmożoną aktywność środowisk antywadowickich i antykościelnych związanych z szeroko pojętą lewicą. W naszym mieście żyje wystarczająco dużo młodych, inteligentnych i uczciwych ludzi, którzy mogą wesprzeć naszą Panią Burmistrz w pracy dla dobra mieszkańców.
Bo to nie prawdą, że młodzież tylko pije, ćpa, kradnie, niszczy i walczy z Kościołem.
Prawda jest taka, że mamy wspaniałą młodzież, a tylko jej lewacki margines, najbardziej awanturniczy i agresywny psuje dobrą opinię o młodych ludziach.
Dlatego bardzo cieszę się że ludzie kochający Wadowice nawiązują współpracę i mam nadzieję, że nasze władze gminne zaproszą takich młodych ludzi jak Pan Piotr Hajnosz do współrządzenia i pracy dla naszej wspólnoty samorządowej.
Uważam też, że oprócz istniejących relacji internetowych i telewizyjnych gmina powinna wydawać gazetę, w której zamiast propagandy lewackiej i promowania ateistów, będą ukazywać się cenne informacje z życia naszej gminy i pracy uczciwych i prawych radnych.
Mamy już dosyć lewackiego bełkotu i zakłamania. Ich skandaliczne zachowanie oraz liczne prowokacje znudziły się wadowiczanom.
Należy stworzyć armię młodych wadowiczan, którzy przejmą kiedyś pałeczkę walki o dobre imię Wadowic i Jana Pawła II.
Pan Stanisław Kotarba, który od wielu lat dzielnie walczy ze złem powinien bardziej stawiać na młodzież.


Szczerze mówiąc to zgadza się tu z Młodym Demokratą i twierdzę, że taka współpraca przyniesie mieszkańcom korzyść, a dla wszelkiego lewactwa będzie gwoździem do trumny komunizmu.

:lol:
Cytować
-18 #88 Ania 2011-07-17 18:05
A czy nie mozna usunac tego, co powyzej? Zupelnie, jakbym czytala wadowice24, fuj.. Zrobcie cos.
Cytować
+20 #89 Freezyear ... 2011-07-17 18:33
Cytuję Ania:
A czy nie mozna usunac tego, co powyzej? Zupelnie, jakbym czytala wadowice24, fuj.. Zrobcie cos.

Właśnie dlatego nikt tego nie usuwa że to nie wadowice69:) Płaszczyca puszcza komentarze obraźliwe za to bez skrupułów wycina komentarze niepoprawne politycznie w jego i Kotarby mniemaniu czyli takie które nie popierają obecnej władzy. Tutaj można sobie pisać do woli, oczywiście w granicach zdrowego rozsądku i beż obrażania kogokolwiek. Wiec niech sobie ultraprawicowi podobno katoliccy nawiedzeńcy piszą, równowaga w przyrodzie musi być:)
Cytować
+36 #90 phajnos firma 2011-07-17 20:20
FIRMA "PHAJNOS" POLECA SWE USŁUGI (czyli: "pchanie nosa" w kartkę bossa):

1) wystąpienia przed kamerą NA KAŻDY TEMAT (przerobiony zgodnie z aktualną linią polityczną)
2) nielimitowany czas antenowy (pomiędzy transmisjami mszy świętych)
3) "nowoczesna" KAMERA przenośna (w promocji niewolnik-operator)
4) "wąsaty" STOJAK (marki Boss) do trzymania kartki papieru ze spisanymi wcześniej "spontanicznymi wypowiedziami"
5) występy estradowe w znoszonych garniturach z ciucholandu i butach na obcasach
6) zdezaktualizowa ny SŁOWNIK ORTOGRAFICZNY (z trochę "wypatrzonymi" stronami). :D

WAZELINIARSTWO DAJEMY W GRATISIE! :))
Cytować
+18 #91 Lucyna S. 2011-07-23 08:55
phajnos - szkola w Kleczy - nauczyciele i dyrekcja - mialaby zlecenie: trzeba przerobic czarne na biale.... :cry:
Cytować
+16 #92 Hefajstos 2011-08-03 10:12
O gospodarności pani burmistrz miłościwie nam panującej można poczytać tutaj:
http://www.gazetakrakowska.pl/fakty24/433309,jak-urzedniczka-zamieszkala-w-willi-w-kleczy-dolnej,id,t.html
Cytować
+22 #93 sic! 2011-08-06 11:57
Nic się nie da zrobić w Wadowicach dopóty, dopóki będzie działała wadowicka ośmiornica. Patrz powiązania na linii prawnicy, urzędnicy, radni, sołtysi i miejscowy biznes! A to wszystko pod baldachimem miejscowego kleru.
Cytować
+30 #94 Robert Rajmund 2011-08-06 14:48
Przeczytałem wczoraj w Gazecie Krakowskiej wypowiedź Krzysztofa Salachny. Wstyd mi, że tacy ludzie nas reprezentują. Jako praktykującego katolika jeszcze bardziej zabolało mnie, że radny w walce politycznej ubliżając innemu radnemu posługuje się wiarą i postacią Jana Pawła II. Nie stać pana na polemikę panie Salachna? To lepiej niech pan milczy! Mam nadzieję, że za oszczerstwa i oskarżenia, które pojawiły się w tekście Klinowski zrobi Salachnie sprawę w sądzie. Wtedy też okaże się, czy aby na pewno Salachna tekst napisał czy tylko się pod nim podpisał zamiast Kotarby.
Cytować
+17 #95 Prywata? 2011-08-06 18:39
Cytuję Hefajstos:
O gospodarności pani burmistrz miłościwie nam panującej można poczytać tutaj:
http://www.gazetakrakowska.pl/fakty24/433309,jak-urzedniczka-zamieszkala-w-willi-w-kleczy-dolnej,id,t.html

Dobre. Z tego wynika, że nie tylko pani burmistrz jest "gospodarna"; pani Joanna jest równie zaradna...A co na to ci wszyscy, którzy czekają w kolejce na mieszkanie?
Cytować
+14 #96 Hefajstos 2011-08-06 19:44
Cóż, ci pozostali czekający muszą obejść się ze smakiem... I zapamiętać tę nauczkę aż do wyborów...
Cytować
+16 #97 remik 2011-08-07 19:51
niektorym sie wydaje, ze sa przyrosnieci do stolka...
Cytować
+15 #98 Alf 2011-08-07 21:51
Banda...
Cytować
+19 #99 Zenek 2011-08-08 08:14
Wadowice to chore miasto, a największa patologia jest w urzędzie miejskim
Cytować
+12 #100 Kowal 2011-08-08 08:27
- Te rzeczy, które dzieją się w Wałbrzychu, to patologie polskiego życia publicznego, które występują w wielu miejscach - mówił w TOK FM przewodniczący PJN Paweł Kowal. Dodał: - Nieustannie podróżuję po kraju i wiem, że byłoby mi trudno wskazać gminę lub powiat, gdzie można dostać pracę, jeżeli nie ma się odpowiedniej legitymacji partyjnej.

To słowa posła Kowala. Ciekawe czy jego kolega Płaszczyca opowiedział mu jak jest w jego ukochanych Wadowicach?
Cytować
-12 #101 Ted 2011-08-08 10:15
Cytuję Freezyear:
Cytuję Ania:
A czy nie mozna usunac tego, co powyzej? Zupelnie, jakbym czytala wadowice24, fuj.. Zrobcie cos.

Właśnie dlatego nikt tego nie usuwa że to nie wadowice69:) Płaszczyca puszcza komentarze obraźliwe za to bez skrupułów wycina komentarze niepoprawne politycznie w jego i Kotarby mniemaniu czyli takie które nie popierają obecnej władzy. Tutaj można sobie pisać do woli, oczywiście w granicach zdrowego rozsądku i beż obrażania kogokolwiek. Wiec niech sobie ultraprawicowi podobno katoliccy nawiedzeńcy piszą, równowaga w przyrodzie musi być:)

. Tutaj można sobie pisać zdrowego rozsądku i beż obrażania kogokolwiek. Lepiej byś mnie nie rozśmieszał
tutaj mogą pisać tylko współpracownicy komentarze nikt inny nie napisze bo po co ma pisać jak pan moderator w osobie Mateusz K tego nie puszcza
Cytować
+23 #102 Zbyszek 2011-08-09 07:35
[quote name="Robert Rajmund"]Przecz ytałem wczoraj w Gazecie Krakowskiej wypowiedź Krzysztofa Salachny. Wstyd mi, że tacy ludzie nas reprezentują. Jako praktykującego katolika jeszcze bardziej zabolało mnie, że radny w walce politycznej ubliżając innemu radnemu posługuje się wiarą i postacią Jana Pawła II. Nie stać pana na polemikę panie Salachna? To lepiej niech pan milczy! Poczytałem fragment z tygodnika małopolski(?) z artykułem młodzianka o urodzie seminaryjnej, który w iście ewangelicznym duchu pastwi się nad radnym Mateuszem Klinowskim przypisując mu sympatię do SLD czyli lewicy. Dostało się przy okazji Januszowi Palikotowi i profesor Joannie Senyszyn. Autor, Krzysztof Salachna radny miejski Wadowic ( skąd się takie w mieście wzięło?), autorytarnie opiniuje i osądza. Wmawia mi, że staję na głowie byle tylko zdyskredytować wysiłki samorządu, który taką imponującą inwestycję w rynku realizuje. Przypomina mi tym pisaniem wystąpienia młodych ZMS-owców czy katonarodowych oberstumbahnfuh rerów, mało gramotnych ale gotowych do bezpardonowej walki w imieniu czegokolwiek lub kogokolwiek, od ambony do trybuny. Pretekstem do personalnego ataku młodego bojowca jest kompleksowa rewitalizacja rynku, oparta jak wiadomo o twardy beton i kamienie. Może to dobrze, że z takim samozaparciem broni tego placu defilad. Na gładkiej powierzchni łatwiej zauważyć efekty zaparcia i najlepiej je omijać panie Mateuszu.Po co się brudzić? Wszak różne zachowania motywowane podświadomością przewidywał stary Freud.zbijur.
Cytować
+27 #103 Zbyszek 2011-08-09 08:16
Jeszcze parę zdań.Sporadyczn ie zaglądam na strony portalu i jestem pełen podziwu dla pana Mateusza za od[censored]ść i cierpliwość wobec niektórych komentarzy. Prostactwo i umysłowa mizeria coraz częściej tu zaglądają, co dowodzi, że rezydenci samorządowego koryta zaczynają panikować. Szkoda, że Wadowice24 tracą swoich najlepszych komentatorów. Może to - nie daj Boże! - wpłynąć na poziom odbiorców tego największego portalu.
Cytować
+2 #104 coraz głosniej! 2011-09-03 08:37
Hydra odżywa i coraz bardziej podnosi swoj łeb.Nie damy się.Jeszcze raz Hydra zostanie pozbawiona łba.- na zawsze.
Cytować
-17 #105 hans 2011-09-15 13:38
One to zdejmą jak komuchy wygrają wybory... to pewne...
Cytować
+7 #106 Nickita 2012-05-17 14:53
Mija rok ... a baner wisi !!! I co się zmieniło w Wadowicach!? Wybrukowany rynek odstrasza mieszkańców i przyjezdnych połacią rozgrzaną niemiłosiernie w słoneczne dni,w czasie przeróżnych obchodów burmistrz kośla sobie szłapy na wydumanej kostce brukowej(która się nie trzyma kupy z podłożem),w wąskim przejeżdzie przez rynek śmieciarka nie minie się z innym samochodem (nie daj Bóg z karetka , czy strażą pożarną!!!)bo postawiono słupki milowe głupoty projektanta ...itp !!!Patrzę na to z daleka , ale z narastającą grozą, bo żle się dzieje w Wadowicach ! No i czuje , że baner nie kłamie ! To widac, słychac i czuć(szczególni e przed deszczem)szambe m !!!
Cytować
Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Redakcja portalu WadowiceOnline.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników. Komentarze o charakterze gróźb, personalne ataki oraz komentarze zakłócające dyskusję (trolling, spam) będą usuwane.