To już pewne: starosta Jacek Jończyk będzie ubiegał się o fotel burmistrza Wadowic. W rozmowie z por
To już pewne: Jacek Jończyk zawalczy o fotel burmistrza Wadowic

To już pewne: starosta Jacek Jończyk będzie ubiegał się o fotel burmistrza Wadowic. W rozmowie z portalem WadowiceOnline.pl ujawnia kulisy swojej decyzji.

Informacja podana przez portal WadowiceOnline.pl o tym, że starosta wadowicki Jacek Jończyk będzie zakładał swój komitet wyborczy przed wyborami do powiatu i gminy wywołała prawdziwą burzę w komentarzach jak i "na mieście". Mimo, że nie była to oficjalna deklaracja o ubieganie się o fotel burmistrza Wadowic, nie pozostawiała prawie złudzeń, co do dalszych ruchów politycznych obecnego starosty.

Zobacz: Jacek Jończyk chce założyć komitet. Będzie startował na burmistrza?

Postanowiliśmy jednoznacznie potwierdzić kandydaturę starosty Jacka Jończyka na stanowisko burmistrza oraz zapytać o kulisy tej decyzji.

- Czy w związku z naszą rozmową po sesji absolutoryjnej i doniesieniami medialnymi może Pan już bezsprzecznie potwierdzić nam zamiar swojego kandydowania?

Po sesji absolutoryjnej, w dniu 9 czerwca, zadeklarowałem utworzenie komitetu wyborczego wyborców, sygnowanego moim nazwiskiem, do tegorocznych wyborów samorządowych. Mój komitet planuje wystawić kandydatów na radnych zarówno do gminy, jak i powiatu. Sam zamierzam ubiegać się o stanowisko burmistrza Wadowic.

- Jeśli tak, jakie są motywy, którymi się Pan kierował podejmując taką decyzję?

Jako mieszkaniec tej gminy, od lat 90-tych ubiegłego wieku obserwuję scenę polityczną Wadowic, a od prawie 8 lat pracuję w samorządzie powiatowym. Jestem pewien, że mieszkańcy Wadowic, całej gminy, oczekują zmiany. Moje przekonanie potwierdzają rozmowy i spotkania z mieszkańcami gminy i nie tylko. Uważam, że posiadam odpowiednie przygotowanie, wiedzę, doświadczenie życiowe i gotów jestem przyjąć na siebie tę odpowiedzialność. Moją wizję rozwoju gminy i zarządzania nią przedstawię w trakcie kampanii, a weryfikacji dokonają wyborcy.

- Jak ma się sprawa budowania komitetu poparcia, o którym Pan wspominał, z kim chciałby Pan współpracować? Czy widzi Pan jakąś możliwość współpracy ze Stanisławem Kotarbą?

Trzon mojej drużyny już jest. Ale aby osiągnąć cel potrzebna jest szeroka kadra i gra zespołowa. Sukces będzie możliwy pod warunkiem, że każdy zawodnik da z siebie wszystko - zaangażowanie, pomysłowość, odpowiedzialność. Liczę, że w moim komitecie pojawią się ludzie nowi, kompetentni, znający potrzeby swoich środowisk, samodzielni w poglądach i opiniach, a także otwarci na dialog. Nie wykluczam także współpracy z doświadczonymi i kompetentnymi samorządowcami. Chcę pobudzić do aktywności również tych, którzy dotychczas stali „z boku” i kontestowali otaczającą rzeczywistość. Pan Stanisław Kotarba jest rzecznikiem prasowym pani burmistrz Ewy Filipiak. Każdy nowy burmistrz będzie decydował czy chce mieć rzecznika prasowego i kto nim będzie.

- Czy będzie Pan wchodził w jakąś współpracę z Ewą Filipiak czy będzie jej konkurencją w walce o fotel burmistrza Wadowic?

Nie przewiduję współpracy z panią Ewą Filipiak, zresztą nie wiem do dzisiaj, czy pani Ewa Filipiak, po 20 latach pełnienia funkcji burmistrza Wadowic, będzie ponownie ubiegać się o to stanowisko. Jeżeli tak, to mieszkańcy gminy dokonają wyboru w listopadzie. 

- W Radzie Powiatu powstał Klub Prawa i Sprawiedliwości. Czy widzi Pan tych ludzi w swoim komitecie?

W obecnej Radzie Powiatu mam przyjemność współpracować między innymi z radnymi Klubu Prawa i Sprawiedliwości. W Zarządzie Powiatu jest dwóch członków tego klubu. Jestem otwarty na współpracę również z przedstawicielami tego ugrupowania pod warunkiem posiadania przez nich cech, o których wspomniałem wcześniej.

- Dziękujemy za rozmowę.


Wygląda więc na to, że na jesień walka o fotel burmistrza będzie się toczyć pomiędzy urzędującą na tym stanowisku od 20 lat Ewą Filipiak (jej asystent na swoim portalu jednoznacznie potwierdza udział szefowej w jesiennych wyborach), Jackiem Jończykiem oraz Mateuszem Klinowskim, który raczej w obecnym staroście ciągle widzi bardziej przeciwnika i kosmetyczną zmianę władzy, niż burmistrza i partnera do współpracy. Wspólnych działań jednak nie wyklucza.

Inicjatywa była otwarta na współpracę ze starostą, nadal tego nie wykluczamy. Nie zapominamy jednak, że 4 lata temu Jacek Jończyk wycofał się z planów kandydowania na fotel burmistrza, w zamian za co otrzymał fotel starosty. Wychwalał wtedy Ewę Filipiak, jako dobrego gospodarza. Dziś chce opuścić starostwo, gdy powiat znajduje się w trudnej sytuacji. Ucieczka na nowy stołek wygląda niepoważnie i nie gwarantuje zmian na lepsze w Wadowicach. Osobiście nie wierzę, że starosta doprowadzi do rozbicia lokalnych układów, które sam wcześniej tworzył. To będzie zmiana kosmetyczna, podczas gdy nasza gmina potrzebuje prawdziwych zmian - mówi nam radny Mateusz Klinowski.

Zapytaliśmy również Stanisława Kotarbę, rzecznika Urzędu Miejskiego o to, co burmistrz Ewa Filipiak sądzi o deklaracji starosty Jacka Jończyka. Rzecznik okazał się bardzo zajęty, jednak obiecał przedstawić swoje stanowisko w tej sprawie.

Kto zostanie burmistrzem Wadowic? Zobaczymy. Jedno jest pewne: jesień zapowiada się w naszym mieście bardzo gorąco...

 

Weź udział w sondzie "Kto zostanie burmistrzem Wadowic"

(Marcin Guzik)
(zdjęcie: Krzysztof Cabak)


NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+146 #1 Morcinniespłaszczony 2014-06-18 16:19
Proszę Państwa: 18 czerwca 2014 roku w gminie Wadowice skończył się Kotarbizm... :)
Cytować
-45 #2 Kura 2014-06-18 16:23
Zadłużył po uczy starostwo a teraz czas na gminę :cry:

Do tego zamieni Kocicha na Królika, osobiście wolałbym przy takim już wyborze czasami zabawnego rzecznika.
Cytować
+61 #3 Dziadunio Dziadunio 2014-06-18 16:23
Zaraz, zaraz - "skończył się Kotarbizm" to moje! :-) Ale niech tam - chętnie się podzielę, szczerze mówiąc to nie będę miał nic przeciwko gdyby całe miasto to powtarzało :-)
Cytować
-36 #4 Kura 2014-06-18 16:25
Cytuję Morcinniespłaszczony:
Proszę Państwa: 18 czerwca 2014 roku w gminie Wadowice skończył się Kotarbizm... :)


ale na całe szczęście jeszcze nie rozpoczęły rządy pułkownika z wiceburmistrz w osobie p. Królik
Cytować
-36 #5 UB, UBP, SB 2014-06-18 16:32
Coś dziwnego. jak to zamienia dobrowolnie fuchę za 250tysięcy rocznie na fuchę za 180 tysięcy? To jakaś kara? Może to taki gest dobroci dla Społeczeństwa od starosty?
Mam propozycję.
Niech pan Jończyk się nie poświęca.
Jego burmistrzowanie nie daje oczekiwanej zmiany.
Czas na młodych nie emerytowanych oficerów SW.
Cytować
+130 #6 kocia sraka 2014-06-18 16:34
Tak kocicho był zajęty, chyba sraniem w gacie. Jedzie po całym rynku że aż turyści się ewakuowali.
Cytować
+59 #7 taśmy prawdy 2014-06-18 16:41
Nie rozumiem tylko jednego i jest to wypowiedź Klinowskiego. Najpierw koleś leci do Jończyka i handluje stanowiskami potem się obraża i zaprzecza, potem potwierdza, teraz też temu nie zaprzecza. Ja tam jestem niezdecydowany ale skoro taki ten Jończyk straszny i kosmetyka no to niech Klinowski powie wprost dlaczego? Bo teraz to on mi wygląda na bardzo wystraszonego i czupurnego smarkacza który myślał że świat zawojuje. Myślę że ten start w wyborach większej ilości kandydatów to dobre dla miasta. Jakiś wybór musi być.
Cytować
+137 #8 zagranie perfekcyjne 2014-06-18 16:44
Nie płacz Ewka, bo tu miejsca brak.
Na twe babskie łzy.
Cytować
-59 #9 maka 2014-06-18 16:47
Jedynie połączenie sił IWW i JJ może "obalić" carycę, ponieważ wyborcy JJ i carycy to ten sam elektorat, ale to moje zdanie
Cytować
+125 #10 Agent z Huty 2014-06-18 16:48
Nasz człowiek tam sobie u was rady nie daje. Tyle lat jednak mu się udawało. No dobra, zwijamy go i kończymy tą operację ale to tak w listopadzie.
Cytować
+59 #11 kucharz 2014-06-18 16:52
Cytuję maka:
Jedynie połączenie sił IWW i JJ może "obalić" carycę, ponieważ wyborcy JJ i carycy to ten sam elektorat, ale to moje zdanie

Mogłoby tak być ale władca IWW Klinowski tak targował tak kombinował że wszyscy mają go gdzieś. Albo facet pójdzie po rozum do głowy albo zostanie z tubą na rynku po wsze czasy.
Cytować
+75 #12 Generał 2014-06-18 17:01
do kury
Nie no nie mogę czytać tych wynurzeń o pułkowniku. Nie znam tego Jończyka osobiście ale jeśli facet urodził się przed 89 a widze że się urodził no to chyba to nie jest jego wina. Jak się za tej przysłowiowej komuny wykształcił i pracował w więzieniu to chyba to też nie jego wina. I tak będzie musiał być zlustrowany więc jaki macie problem? Babrzecie się w tym komunistycznym błocie zamiast oceniać konkretną pracę. Żal mi takich co tylko upatrują agentów. To najczęściej malutcy frustraci i nieudacznicy ze środowisk Kaczyńskiego i innych oszołomów.
Cytować
-88 #13 majka 2014-06-18 17:03
@kucharz
Nie obrażajmy się może taki scenariusz jak piszę powyżej będzie możliwy, szkoda rozdrabniać głosy, może IWW się wypowie
Cytować
+74 #14 ! 2014-06-18 17:11
Cytuję majka:
@kucharz
Nie obrażajmy się może taki scenariusz jak piszę powyżej będzie możliwy, szkoda rozdrabniać głosy, może IWW się wypowie


Nie ma IWW. Tych klika osób w około Klina nie ma nic do gadania. Zresztą i tak nie wiedzieli by co powiedzieć. To taka kalka Rady Miasta. Bezradni i pozbawieni własnego osądu. Polityczne automaty pod dyktando. Klin już się skompromitował i nie jest w stanie zmienić swojej politycznej linii. Ego nie pozwala. Tylko takie naiwniaki jak pivotalna Majka łudzą się że da się uratować Klina...
Cytować
-74 #15 Ocena starosty 2014-06-18 17:14
Jeżeli chcesz wyrobić sobie opinię o rządach starosty Jończyka, zajrzyj tutaj:

http://inicjatywawadowice.pl/czy-starosta-jonczyk-dobrze-zarzadza-powiatem/

O poczynaniach wokół szpitala przeczytasz tu:

http://inicjatywawadowice.pl/category/afery-wadowic/szpital-w-wadowicach/
Cytować
+94 #16 skot 2014-06-18 17:17
Mam nadzieje że jonczyk otoczy się dobrymi ludzmi jak dzialacze ngo czy obecni radni janas czy odrozek
Cytować
+73 #17 sojusz 2014-06-18 17:18
Cytuję Ocena starosty:
Jeżeli chcesz wyrobić sobie opinię o rządach starosty Jończyka, zajrzyj tutaj:

http://inicjatywawadowice.pl/czy-starosta-jonczyk-dobrze-zarzadza-powiatem/

O poczynaniach wokół szpitala przeczytasz tu:

http://inicjatywawadowice.pl/category/afery-wadowic/szpital-w-wadowicach/


Możesz też zapytać płaskiego asystenta. IWW i ludzie układu mówią w zasadzie to samo o JJ. Strach zajrzał im w oczy.
Cytować
+105 #18 kucharz 2014-06-18 17:18
Cytuję majka:
@kucharz
Nie obrażajmy się może taki scenariusz jak piszę powyżej będzie możliwy, szkoda rozdrabniać głosy, może IWW się wypowie

A gdzie i kogo ja obraziłem? Ja mówię o faktach. Popytaj po mieście ludzi o tym co myślą o Klinowskim i to popytaj przeciwników Filipiaczki. To się zdziwisz tak że ci gały na wierzch wyjdą. Uważam że to Klinowski przez swoje wielkie ego i chęć rządzenia wszystkim i wszystkimi zaprowadził się tam gdzie teraz jest. I może kup sobie dzisiejszą Kronikę i poczytaj jak IWW głosem Siłkowskiej ogłasza że Jończyk za wcześnie ogłosił swój start. A co może miał się pytać o zdanie Siłkowskiej czy mu pozwoli? Zresztą IWW stwierdza że zastrzeżeń do Jończyka nie ma żadnych to są słowa Siłkowskiej. No to popatrz wyżej i przeczytaj Klinowskiego. I co widzisz?
Cytować
+89 #19 lewicowiec 2014-06-18 17:48
Trzymam kciuki panie Jacku
Cytować
-98 #20 majka 2014-06-18 18:06
@!
Wykrzykniku obywatelku obrotowa nie jestem bo,ani nigdzie nie startuję, ani moje marne zdanie się liczy jestem tylko wyborcą z 1 głosem.Nikogo nie ratuję tylko widzę straszną obłudę w byłych sprzymierzeńcac h, granice niesmaku zostały przekroczone.
Nie musisz cytować Belki, bo tobie do niego strasznie daleko, Himalaje
Cytować
-90 #21 kawior 2014-06-18 18:19
Po komentarzach widać na jakich sojuszników może liczyć starosta Jończyk... bluzgi, kłótnie, wymyślanie wszystkim na około, poziom zaiste wygórowany
Cytować
-78 #22 GONZO 2014-06-18 18:21
Cytuję taśmy prawdy:
Nie rozumiem tylko jednego i jest to wypowiedź Klinowskiego. Najpierw koleś leci do Jończyka i handluje stanowiskami potem się obraża i zaprzecza, potem potwierdza, teraz też temu nie zaprzecza. Ja tam jestem niezdecydowany ale skoro taki ten Jończyk straszny i kosmetyka no to niech Klinowski powie wprost dlaczego? Bo teraz to on mi wygląda na bardzo wystraszonego i czupurnego smarkacza który myślał że świat zawojuje. Myślę że ten start w wyborach większej ilości kandydatów to dobre dla miasta. Jakiś wybór musi być.


Kolego, powtarzasz oszczerstwa Dziadunia skierowane pod adresem Klinowskiego. Klinowski rozmawiał przed referendum z Jończykiem. Rozmowa dotyczyła tylko kwestii poparcia poparcia referendum przez starostę. Jonczyk obiecywał nieoficjalne poparcie ale jak zwykle jego słowa są nic nie warte.
Cytować
-87 #23 GONZO 2014-06-18 18:25
Cytuję Generał:
do kury
Nie no nie mogę czytać tych wynurzeń o pułkowniku. Nie znam tego Jończyka osobiście ale jeśli facet urodził się przed 89 a widze że się urodził no to chyba to nie jest jego wina. Jak się za tej przysłowiowej komuny wykształcił i pracował w więzieniu to chyba to też nie jego wina. I tak będzie musiał być zlustrowany więc jaki macie problem? Babrzecie się w tym komunistycznym błocie zamiast oceniać konkretną pracę. Żal mi takich co tylko upatrują agentów. To najczęściej malutcy frustraci i nieudacznicy ze środowisk Kaczyńskiego i innych oszołomów.


Konkretna praca została wykonana w wadowickim ZZOZ, który został zadłużony przez obecnego starostę na bagatela 20 mln zł.
Cytować
-73 #24 GONZO 2014-06-18 18:26
Cytuję skot:
Mam nadzieje że jonczyk otoczy się dobrymi ludzmi jak dzialacze ngo czy obecni radni janas czy odrozek


Na pewno otoczy się Królikiem. To wybór między dżumą a cholerą !
Cytować
+93 #25 tadeusz n 2014-06-18 18:34
Mowilem! Mpwile! Mowilem!. Swietna decyzja i ciesze sie, ze JJ ja podjal, a nie zgodzil sie na jakieś kupczenie ze Staszkiem. Ale i dobrze, ze sie nie zgodzil na kupczenie z Klinem.

teraz Klin będzie plul, a Jonczyk musi go pokonać spokojem
Cytować
-93 #26 fan wadzy 2014-06-18 18:37
czy ktoś z uszczerbkiem na zdrowiu psychicznym - 10%, może być burmistrzem?
Cytować
+90 #27 jan 2014-06-18 18:57
Popieram Pana Jonczyka
Cytować
+89 #28 wiceburmistrz 2014-06-18 19:01
To teraz niech Klinowski idzie do Staszka i jemu coś zaproponuje, może to być nawet stanowisko wiceburmistrza dla siebie.
Cytować
-90 #29 fan wadzy 2014-06-18 19:04
ooo - jończykowe pajace w działaniu - w ciągu 5 minut 8 ujemnych kliknięć. Zmieniaj dalej palancie IP
Cytować
+93 #30 plusik 2014-06-18 19:06
Całe życie pajaców od Klinowskiego to minusy i plusy. To jest ich pomysł na Wadowice.
Cytować
-91 #31 Kasandra 2014-06-18 19:10
Kocicho zbierz ekipę i niezwłocznie odwołaj ze stołków Jończyka i Królikową. Im już dziękujemy !
Cytować
+103 #32 twardy hary 2014-06-18 20:07
panie jacku mysle ze pan zrobi porzadki w urzendzie miasta i pozbedzie sie tej starej watachy co zatruwa powietrze nasz powietrze
Cytować
-83 #33 Bob 2014-06-18 20:12
Cytuję twardy hary:
panie jacku mysle ze pan zrobi porzadki w urzendzie miasta i pozbedzie sie tej starej watachy co zatruwa powietrze nasz powietrze


Jeżeli pani Królikowa będzie wice, to na pewno sami się zwolnią :lol:
Porządek będzie zrobiony zapewne ale w gminnej kasie...
Cytować
-93 #34 majka 2014-06-18 20:35
Larum grają! Jończyk u wrót, a Kocicho nic, coś mi tu nie pasuje ;-)
Cytować
+95 #35 grolch 2014-06-18 20:42
Klinowski będzie oczywiscie pieprzyl swoje glupoty o kumoterstwie, bo nie ma nic do zaproponowania. Tylko niszczenie bez tworzenia.
Cytować
-95 #36 dert 2014-06-18 20:49
Jj nadaje sie na soltysa za obecnego.
Cytować
-86 #37 nie dla TW 2014-06-18 20:57
Niech ABW zostawi już siedzibę WPROST, lepiej niech zabezpieczy dokumenty w UM i Starostwie, bo tam są ciekawsze materiały :D
Cytować
-88 #38 jbrynkus 2014-06-19 06:13
Zastanawiam się jakie są motywacje Jacka Jończyka, czym sie kieował podejmując decyzję o starcie w wyborach.
No bo przecież wa Filipiak nic gorszego nie zrobiła w tej kadencji niż w poprzenich, a nawet mniej złego, bo ktoś jej patrzył na ręce (Klinowski i IWW).Czyżby więc faktycznie marne szanse na dokończenie szpitala, widmo jego prywatyzacji, fatalne drogi, złe funkcjonowanie starostwa, choćby inspektoratu budownictwa pod kierownictwem Raka (jaki to szef, że tego nie widzi i nie zważa na głosy ludzi?), wreszcie niedotrzymywani e słowa, jak w przypadku umowy o reklamę z Kopaczem (przypomnijcie sobie haniebną "referendalną" okładkę "wiadomości Powiatowych" i zobowiązanie Jończyka, że nie będzie ich finansował przez zakup reklam, a nadal tak robi) itd. były powodem jego decyzji?
Inna sprawa, że uważam i założę się o dobry obiad, że Jacek Jończyk nie wystartuje w roli kandydata na burmistrza. Z różnych względów. Brygady Kocicha nie pozwolą na to. Nie ze względu, ze się boją przeglądu papierów i kompetencji po wyborach, ale dostepu do żłoba. faktycznie jace Jończyk ma szansę pozyskać tych wyborców, których Mateusz Klinowski nigdy nie pozosyka. I to jest realne zagrożenie dla układu. Więc zostanie zaatakowany bez pardonu i sie wycofa.
Cytować
-81 #39 fan wadzy 2014-06-19 06:59
pozorant, który dla powiatu nie zrobił kompletnie nic dobrego - poza ustawieniem swojej rodziny. Administrowanie powiatem z poziomu wiedzy przedszkolaka skutkuje praktycznie zaniechaniem rozwoju innej infrastruktury niż szpital. Zresztą jak budować szpital - to już wskazał w poprzedniej kadencji Nowak, precyzyjnie wyliczając rzeczywiste koszty obiektu na które wydano pozwolenie na budowę. Jończyk "dołożył" do tego 800tys. zł za przeprojektowan ie budynku szpitala na system tradycyjny firmie projektowej, która zrobiła w bambuko Kramarczykową i Grzesiek, wykonując zlecenie niezgodnie z zaleceniami poprzedniego zarządu powiatu. Tego wydatku można by uniknąć, zmuszając biuro projektowe do poprawienia oczywistego błędu, a raczej naciągania.
Wszystkie zadania starostwa są "zwijane", wszędzie ogranicza się koszty, zaczynając i kończąc na "sprzątaczkach" , swoim menedżerom od siedmiu boleści fundując lukratywne stanowiska nie poparte wiedzą i kompetencjami namaszczeńców. Chyba, że sukcesem nazwiemy podwojenie długu szpitala za ich kadencji. Odnosząc się do jbrynkusa, z jednym tylko się nie zgodzę, resztę uznając za celną analizę - szpital dokończy (zresztą nie zostało już wiele), z tym, że stanie się to kosztem innych działań starostwa. Jednak zostanie nam pusta skorupa, z którą i zarząd i obecna dyrekcja, nie będą wiedzieli co zrobić. A Jończyk, by uniknąć przyszłych kłopotów ucieka do przodu. Co by tu panowie jeszcze spieprzyć? Zostaje miasto. Zgroza...
Cytować
-83 #40 to dobry kandydat 2014-06-19 09:07
W lizaniu d...y watykańskiemu okupantowi Polski,jest lepszy od pani Ewy.
Cytować
-75 #41 nie dla TW 2014-06-19 10:23
TUSK ZABLOKOWAŁ FACEBOOKA !
Cytować
-62 #42 TIR 2014-06-19 11:31
Jak to jest?
Jończyk popierał Efkę, nie miał oficjalnie zastrzeżeń do jej rządów przez 4 lata, a teraz uważa, że będzie lepszy, w czym?
Efka nie miała zastrzeżeń do Jończyka przez 4 lata jako starosty,a teraz przyjdzie udowodnić, że się nie nadaje na burmistrza?
Może układzik jakiś dobrze wspierających się osób?
Gubię się więc wybiorę trzecią alternatywę jak mawiał Wałęsa.
Ciekway jestem z kim będzie grał Szczur?
Efka, która go wypromowała?
Jończyk symbol klawiatury, która gnębiła skazanego Szczura?
Cytować
+75 #43 baton 2014-06-19 11:57
Co za brednie. Najpierw narzekacie, że nie ma nikogo poza Filipiak i Klinowkim, a jak się pojawił rozsądny kandydat to plujecie - bez jaj. Bądźcie poważni
Cytować
-59 #44 fan wadzy 2014-06-19 12:10
znam paru rozsądnych, ale niestety - ty i Jończyk do nich się nie zaliczacie
Cytować
-73 #45 babel 2014-06-19 12:30
Jończyk?! Aby w gminie zrobił taką maskarę jak z powiatem??? Mój Bożę, ma t... dobrze że obywatele nie są ślepi - Burmistrz to też urzędnik i liczy się doświadczenie i rezultaty, w powiecie rezultaty znam i nie zmierzam nawet poświęcać czasu na jego kiełbasę przedwyborczą. Ja i tak głosuję na obecną Panią burmistrz ! nie dajmy zniszczyć gminy!
Cytować
-60 #46 TIR 2014-06-19 12:32
Redaktorze!!!!
+ i - działają u Was jak u nijakiego Płaszczycy.
Czyżby haker Kocicho?
Cytować
+69 #47 Piotr P. 2014-06-19 12:34
Myślę że Jończyk to dobry centrowy i umiarkowany kandydat. Filipiakowa to przeżytek a Klinowski to krzykacz który mógł inaczej zagrać.
Cytować
+60 #48 sobek 2014-06-19 13:03
No no ciekawie się robi nie ma co. Wadowice tylko zyskają przez różnorodność i może do głosowania pójdzie więcej ludzi.
Cytować
+48 #49 handlarz trawą 2014-06-19 13:14
Konsument trawki tak się rozpędził że nic nie robi na swojej stronce tylko ładuje w Jończyka. Oj ludzie widzą widzą i zapamiętają palaczowi jego rozgrywki. Nikt się nie nabierze na układ wadowicki palacz-monstran cja.
Cytować
+39 #50 Ziółka i Korzonki 2014-06-19 13:19
Palacz wraca do korzeni heheh
Cytować
+34 #51 Klinokaczyński 2014-06-19 13:29
Klinowski zaczyna przypominać Kaczyńskiego. Wszędzie widzi układ ale nie umie go nazwać i pokazać. Oby tylko nie zwariował. Walka Klinowskiego ze wszystkim i wszystkimi a teraz wchodzenie w układ z Płaszczycą i Filipiakową to chyba jego koniec.
Cytować
+41 #52 NIE DLA TUSKA 2014-06-19 13:32
Cytuję Klinokaczyński:
Klinowski zaczyna przypominać Kaczyńskiego. Wszędzie widzi układ ale nie umie go nazwać i pokazać. Oby tylko nie zwariował. Walka Klinowskiego ze wszystkim i wszystkimi a teraz wchodzenie w układ z Płaszczycą i Filipiakową to chyba jego koniec.

100%-towa racja. Doktorek wyręcza Filipiaczkę we wszystkim. Wystrzela się i przerżnie wybory tak samo jak referendum.
Cytować
-39 #53 fan wadzy 2014-06-19 13:34
Cytuję Piotr P.:
Myślę że Jończyk to dobry centrowy i umiarkowany kandydat. Filipiakowa to przeżytek a Klinowski to krzykacz który mógł inaczej zagrać.

hee hee hee - dobre: klawisz zaczynający karierę w MSW w stanie wojennym, to "centrowy" i "umiarkowany" kandydat. Chyba jaja sobie robisz.
Cytować
+39 #54 IPN 2014-06-19 13:39
Cytuję fan wadzy:
Cytuję Piotr P.:
Myślę że Jończyk to dobry centrowy i umiarkowany kandydat. Filipiakowa to przeżytek a Klinowski to krzykacz który mógł inaczej zagrać.

hee hee hee - dobre: klawisz zaczynający karierę w MSW w stanie wojennym, to "centrowy" i "umiarkowany" kandydat. Chyba jaja sobie robisz.

Mateusek to też komunista albo TW? Urodził się w 1978 roku to na pewno będzie socjalistyczny karierowicz. Podstawówkę rozpoczął w latach osiemdziesiątyc h i dzięki temu później ukończył liceum i studia. Potem trafił do polityki jak sam mówi kupując miejsce za pieniądze na liście wyborczej wspólnego domu. Ma chłop ciekawą przeszłość. Gdyby urodził się ze 30 lat wcześniej pewnie Urban i Kiszczak byliby z niego dumni.
Cytować
+40 #55 myślący inaczej 2014-06-19 13:44
Myślę że Kotarba do spóły z Ewką i Klinowskim nie mają szans z Jończykiem. Jeśli będzie druga tura to idę o zakład że między Jończykiem i Ewką bo Klinowski to co pokazuje to go tylko pogrąża.
Cytować
-20 #56 dert 2014-06-19 14:16
Madry czlowiek odajac glos oczekuje od przyszlego burmistrza dbania o miasto i gmine .o mieszkancow i w koncu musi zrozumiec ze stanowisko ktore zajmie zobowiazuje do przestrzegania prawa i wywiazywania sie z obowiazkow wobec wszystkich.obec na burmistrz i staroata nie czynia tego.sa sytuacje w ktorych z obowiazku musza sie sprawa zajac i doprowadzic do konca i nastepuje problem z ich strony po co zajmowac sie jak to tylko jesynostka spoleczna ma problem.i spychologia.jak chcecie takich miec ludzi to glosujcie na nich..sprzedawc e poznaje sie nie jak nam sprzeda tylko jak nas zalatwi gdy zglosimy sie z reklamacja. :-)
Cytować
-20 #57 ku chwale układu 2014-06-19 14:31
Cytuję myślący inaczej:
Myślę że Kotarba do spóły z Ewką i Klinowskim nie mają szans z Jończykiem. Jeśli będzie druga tura to idę o zakład że między Jończykiem i Ewką bo Klinowski to co pokazuje to go tylko pogrąża.


A co takiego niby pokazuje radny M. Klinowski? Jakieś przykłady? Póki co to jedyny radny, który dba o interes mieszkańców i chce rozmontować lokalne układy.
Cytować
+19 #58 synergiczne ego 2014-06-19 15:09
Dziś Klinowski świadomie lub nie gra synergicznie z Kotarbą i Filipiak. Tropiciel układu tak się zaplątał w swoje obsesje, że niedługo sam się wytropi w układzie.
Cytować
-16 #59 nie dla TW 2014-06-19 16:55
Cytuję IPN:
Cytuję fan wadzy:
Cytuję Piotr P.:
Myślę że Jończyk to dobry centrowy i umiarkowany kandydat. Filipiakowa to przeżytek a Klinowski to krzykacz który mógł inaczej zagrać.

hee hee hee - dobre: klawisz zaczynający karierę w MSW w stanie wojennym, to "centrowy" i "umiarkowany" kandydat. Chyba jaja sobie robisz.

Mateusek to też komunista albo TW? Urodził się w 1978 roku to na pewno będzie socjalistyczny karierowicz. Podstawówkę rozpoczął w latach osiemdziesiątych i dzięki temu później ukończył liceum i studia. Potem trafił do polityki jak sam mówi kupując miejsce za pieniądze na liście wyborczej wspólnego domu. Ma chłop ciekawą przeszłość. Gdyby urodził się ze 30 lat wcześniej pewnie Urban i Kiszczak byliby z niego dumni.


Uważam,że nie masz racji, ponieważ robisz bezzasadne dywagacje na temat Mateusz. Prawda jest taka, że są dokumenty poświadczające świadomą współpracę pewnych osób z SB... Informacje są przykre ale prawdziwe :-|
Cytować
-15 #60 sg 2014-06-19 18:59
Nie wiem , czy wazne są motywacje podjęcia tej decyzji. Wazniejsze są fakty, które mówią same za siebie. Po utworzeniu Klubu PiS w Radzie Powiatu JJ nie ma szans na drugą kadencję - starosta jest wybierany przez radnych a burmistrz w bezpośrednich wyborach. To po prostu czysta kalkulacja i tyle.
Cytować
+19 #61 ćpun 2014-06-19 19:43
Doktorek nie może się pogodzić z przegraną w sondzie i zaczyna oszukiwać. Przegrywał wiele dni chociaż na fejsbuku reklamowali sondę jako zabawę. No i jego kolesie nawet głosowali na jończyka. Przerżnął i potem po mieście szły żale że po co sonda w której on przegrywa. No i teraz oszukuje. Nie dajcie się nabrać bo sonda kłamie. Jończyk w niej wygrywał z każdym i zyskiwał codziennie ale doktorek tego nie zniósł i ruszył do ataku. Wiem bo cały czas sprawdzałem wyniki. Doktorku nie martw się i nie płacz w prawdziwej sondzie już nie będzie oszukiwania. Koperek nie pomoże przy fałszowaniu wyników.
Cytować
-25 #62 RR 2014-06-20 08:49
Skoro IWW i Dziadunio szli ramię w ramię z Klinowskim, to jest rzeczą jasną, że nie przeszkadza im to, że JJ ma ciągoty mocno lewicowe.
Cytować
-18 #63 Leon lewicowiec 2014-06-20 09:25
Jończyk lewicowy?To chyba kpiny.
Cytować
-24 #64 RR 2014-06-20 09:43
Cytuję Leon lewicowiec:
Jończyk lewicowy?To chyba kpiny.

Socjal ewidentny. Jedynie światopogląd może mieć nieco prawicowy, jednak pod względem politycznym lewica.
Cytować
-24 #65 dert 2014-06-20 09:54
Cytuję dert:
Jj nadaje sie na soltysa za obecnego.

Sorry tyle minusow to Jj nawet na soltysa sie niey nadaje. :-)
Cytować
+34 #66 A to ci! 2014-06-20 10:10
Dalej nie widzę wypowiedzi Kotarby. Czyżby się trzeci dzień zastanawiał co powiedzięć? To ma być rzecznik Urzędu Miejskiego i burmistrz Ewy Filipiak?! To jest proszę Pańśtwa jakaś popierdółka nie rzecznik... Za co ten facet bierze pieniądze i czym jest tak od trzech dni zajęcty?!
Cytować
-15 #67 Spitfire 2014-06-20 11:14
Ludzie,czym się tak ekscytujecie,pr zecież to dopiero przedbiegi i zakamuflowany sondaż.Rozgrywk a dopiero przed nami.Na pewno przybędzie kandydatów do obsmarowywania i" rozmydlenia" ostatecznej "walki o tron".Decydując y będzie ostatni tydzień przed głosowaniem.Zap ewne przybędzie kandydatów,głos zących chęć ratowania miasta przed wyimaginowaną katastrofą.Wygr a osoba sprawdzona i kompetentna.Prz ecież do głosowania pójdą ludzie myślący.Wielki wpływ na wynik ostateczny będzie też niewątpliwie miała sytuacja polityczna w kraju .Myślę jednak,że to uwarunkowanie będzie wzięte pod uwagę i niewygodne chwilowo "osoby"usuną się na z góry upatrzone pozycje.
Cytować
-8 #68 gosc 2014-06-20 11:18
Ten kandydat to ściema!!!!!!
Wierzycie , że będąc w "wspólnym domu" /czyj ten wspólny dom/ teraz podejmuje akcje sam bez kocura i E.F. Chyba ktoś założył Wam klapki na oczy.
To akcja , która ma wytracić możliwość znalezienia poważnego kandydata na burmistrza , za chwilę będzie już za późno.
Stary układ trzyma się mocno i myśli do przodu. Co oni by robili gdyby wybrana została inna władza? To są dziesiątki osób zainteresowane swoimi przyklejonymi do d.... stołkami. Zrobią wszystko by układ się utrzymał. W IPN jakiś "wadowicki pseudohistoryk" grzebie w papierach. Z czyjego polecenia? Może wiecie?
Cytować
+15 #69 Tomuś 2014-06-20 11:40
Klinu na prawdę idź już i nie wypisuj tych swoich wyuczonych głupot o kawiorze bo to nudne jak flaki z olejem sióstr. Zajmij się lepiej odnalezioną teczką swojego kolegi, swoim kupowaniem miejsc na listach wyborczych i stanowiskiem wiceburmistrza. Razem z Filipiakową wylądujecie na śmietniku historii to po co się unosisz?
Cytować
-16 #70 gosc 2014-06-20 12:18
Możecie minusowac ile chcecie , to tylko potwierdza moje spostrzeżenia!! !!!!!!!!!!!
Cytować
+14 #71 baran 2014-06-20 12:24
Moje spostrzeżenia są takie że czytelnicy się wreszcie połapali co to jest Klinowski i Ewa i teraz już nie dadzą się nabrać na działania IWW i urzędu. Widać jak na dłoni panikę kocicha i strach klakierów Klinowskiego których jest może z 5 osób.
Cytować
-8 #72 Historia 2014-06-20 16:35
Kiedy Klinowski walczył z tym układem w mieście? Chyba tylko wtedy jak za wszelką cenę kupował sobie u Kotarby miejsce na liście wyborczej? A potem co? Popyskował dla pozorowania oporu na sesji, żeby zrobić dobre wrażenie, jedną pikietę od oka zorganizował i pomimo buńczucznych zapowiedzi nic ponadto no i wyciągał Filipiakowej starocie, które były już od wielu lat w obiegu publicznym.
Kiedy tę improwizację zaczynał miał poparcie wszystkich środowisk od SLD i Palikotów począwszy na prawicowych środowiskach nie związanych z Filipiakową skończywszy. Ale zabrakło tematów na improwizację, a szkodzić Filipiakowej nie przystało, więc przestał zjawiać się na sesjach pod pozorem niedogodności terminów, jednocześnie w tym samym czasie produkując się na różnych manifestacjach i spotkaniach. Tak wystawił swoich wyborców i ewentualnych sojuszników do wiatru licząc, że wspieranie się cudzymi osiągnięciami pomoże mu tak samo jak wspieranie się Filipiakowej Papieżem. Ale się przeliczył. Odwrócili się od radnego Klinowskiego wszyscy, bo uważając się za wyrocznię jednocześnie wszystkich obrażał. Nawet kolegów z Rady Miejskiej wystawił na proces sądowy z Filipiakową sam wycofując się rakiem z aktu oskarżenia, chociaż był głównym bohaterem wypowiedzi Filipiakowej w Kleczy. Czemu odpuścił? Bo musiałby atakować szefową a to nigdy nie było w zamyśle radnego Klinowskiego. I co najgorsze to chyba to, że nawet IWW wystawił na pośmiewisko chociaż była to Inicjatywa naprawdę z przyszłością zniszczoną jednak całkowicie przez Klinowskiego. Temu ten ponad rok od kiedy we własnym mniemaniu radny Klinowski jest już burmistrzem Wadowic całkowicie tego burmistrzowania w wykonaniu Klinowskiego wystarczy.
Cytować
+3 #73 czterdziesty czwarty 2014-06-20 18:30
Klinu, IWW zwariowało. Jamrożek ma własne zdanie, Siłkowska nie ma nic przeciwko Jończykowi a reszta siedzi cicho. Co się dzieje? Wsparcia ateiście Klinowskiemu udziela pisiorski fanatyk Brynkus i "naukowiec" Cielebon. Marzenie o korycie miesza w głowach. Boże chroń Wadowice !
Cytować
+7 #74 @Historia 2014-06-20 18:38
Tyle zdań, a wszystkie fałszywe, jak taki obeznany jesteś to napisz dlaczego nikt z urzędu nie robi rabanu. Nie macie wstydu nawet przez wzgląd na te starsze Panie i Pana Kota z IWW nie powinniście tak kłamać.
Cytować
+13 #75 MonikaZ WADOWIC 2014-06-20 18:50
DLACZEGO PIS NIGDY NIE POPRZE EWY FILIPIAK?
BO PARTIA JAROSŁAWA KACZYŃSKIEGO SKOMPROMITOWAŁA BY SIĘ SAMA RĘKAMI PREZES BEATY SZYDŁO I KRZYSZTOFA SZCZERSKIEGO.
CYT. Z NAJNOWSZEGO PROGRAMU PIS NA 2014 R. ZDROWIE PRACA RODZINA: (...) Dążąc do poprawy jakości demokracji lokalnej, spełnimy coraz powszechniejszy postulat ustawowego ograniczenia w czasie – do dwóch kadencji – nieprzerwanego pełnienia tej samej funkcji przez wójtów, burmistrzów i prezydentów miast; po przerwie trwającej co najmniej jedną kadencję zainteresowana osoba będzie mogła kandydować na to samo stanowisko ponownie. Rozwiązanie to
będzie reakcją na powstawanie w wielu miastach i gminach wiejskich spetryfikowanyc h układów władzy, sprzyjających różnym nieprawidłowośc iom. Zakres kompetencji organów wykonawczych

ZDROWIE, PRACA, RODZINA
54
samorządu na poziomie gminy jest przy tym ogromny, a niesymetrycznie słaba jest pozycja organów uchwałodawczych i kontrolnych, nikłe jest znaczenie mechanizmów demokracji bezpośredniej (referenda lokalne), brakuje też rzeczywistej kontroli ze strony opinii publicznej, ponieważ dość powszechne jest uzależnienie lokalnych mediów od miejscowej władzy." (...)
Cytować
-3 #76 Zaprzecz faktami 2014-06-20 19:13
Cytuję @Historia:
Tyle zdań, a wszystkie fałszywe, jak taki obeznany jesteś to napisz dlaczego nikt z urzędu nie robi rabanu. Nie macie wstydu nawet przez wzgląd na te starsze Panie i Pana Kota z IWW nie powinniście tak kłamać.


Co fałszywego napisała "historia"? Możesz zaprzeczyć ale faktami a nie konfabulowaniem i braniem na litość. Do tego bardzo nieudolnie. Bo chyba przez wzgląd i z szacunku do pań Siłkowskich i do pana Kota "historia" pokazała też jak właśnie pan Klinowski zniweczył cel, działania i dobrą opinię IWW.
Cytować
+7 #77 jbrynkus 2014-06-20 19:42
@czterdziesty czwarty
- nie jestem żadnym pisorskim fanatykiem, a w sprawie Jacka Jończyka dokonałem tylko rzetelnej analizy jego działalności. Mam swoje "koryto" do żadnego innego się nie pcham. Różnica między nami jest taka, że ja nie wstydzę się swojego nazwiska a ty tak, bo wymyślasz sobie jakieś nicki. Po prostu jesteś tchórzem
Cytować
+18 #78 @jbrynkus 2014-06-20 19:50
Zna pan z historii jak to jest gdy milkną dwory odzywają się czworaki, to ta nowa jakość ;-)
Cytować
0 #79 casa finita 2014-06-20 20:18
A gdzież to ukrywa się zrozpaczona Majka ? @@@
Cytować
+11 #80 majka 2014-06-20 20:38
@casa finita

Nie mam powodu do ukrywania, nie podobają mi się ludzie, którzy z dnia na dzień przeskakują do innych diametralnie różnych organizacji, to byłoby jeszcze do przyjęcia, ale odsądzanie od czci i wiary byłych sojuszników już nie. Wyborcy was ocenią włącznie z "bezinteresowno ścią", nie tylko mnie nie podoba się takie postępowanie. Ja problemu nie mam bo znam wszystkie osoby tylko z sieci.Cóż zrobić jakie miasto taka kultura polityczna, a ilu Rejtanów się objawiło.

Na marginesie to naucz się pisać jak tak chcesz po łacinie to pisz poprawnie, wiem że kasa ci w głowie, ale sprawa skończona to po łacinie CAUSA FINITA, A NIE CASA
Cytować
-1 #81 Dom skończony 2014-06-20 21:21
Szybko się odnalazła. Brawo ;DDD
Cytować
+6 #82 Brian 2014-06-20 21:24
A Cholewki ktoś się pytał o zdanie, zwłaszcza JJ :lol:
Cytować
+11 #83 Saper 2014-06-20 23:37
ALE JAJA FAKTYCZNIE PIS NIE POPRZE FILIPIAKOWEJ !!! no chyba że złamią własny program i się ośmieszą.
Ten program PiS na 2014 rok to chyba Szydłowa pisała ze Szczerskim myśląc właśnie o Wadowicach!
Ciekawe czy wystawią jakiegoś kolejnego kandydata, czy poprą np. Jończyka.
Cytować
+6 #84 sg 2014-06-22 14:12
MYŚLĘ, że nie doceniacie Kocicha. JJ dał Mu dużo czasu na działanie i na pewno tego czasu nie zmarnuje. Dużo "tajemnic" ujrzy swiatło dzienne
Cytować
-2 #85 fan wadzy 2014-06-23 07:22
a "fany" jończykowe już nie minusują? Jak widać zapału wystarcza tylko na tyle, by się załapać. Potem to już idzie. Kasa.
Cytować
-1 #86 Mieszkaniec Gminy 2014-06-26 11:52
puchacz idź się lecz człowieku, tylko na nogi... resztę powiedzenia mam nadzieję znasz.
Cytować
+1 #87 Mieszkaniec Gminy 2014-06-26 11:58
Jończyk boi się Kotarby i celowo odgrywa swoją rolę kandydata na burmistrza, albo nie wie że bać się powinien i robi to autentycznie. Tak czy siak ja go nie wybiorę bo to żadna zmiana.
Cytować
+3 #88 kwartet 2014-06-26 18:10
Już jest czterech kandydatów na burmistrza bo doszedł Zbyszek Jurczak z ramienia SLD tak ogłosił Kudłoc
Cytować
+8 #89 Pitron 2014-07-02 07:18
Kandydatów co nie miara: Jończyk, Jurczak, Filipiak, Klinowski, Skrzypczyk, Kaczyński :lol: będzie się działo i fajnie
Cytować
+4 #90 Pajac 2014-07-04 11:53
Skoro tylu kandydatów to może i ja wystartuję :D
Cytować
+1 #91 stasek z huty 2014-07-04 14:11
@ fan władzy albo nowok dyzma!
Nowok, nie kombinuj boś dość już nakombinował. Chyba cię pogieło nieuku. Miałeś chamie złoty róg to trzeba było go pilnować a nie kopać i knuć pod szefostwem tak w jednej jak i w drugiej twojej niechlubnej kadencji! Gdybyś spadł z poziomu swojego ego na poziom swojego IQ to byś dyzmo nie przeżył! Żeby tak siebie chwalić w dodatku niezasłużenie to przecież paranoja. Nowok, ją trzeba leczyć! W Andrychowie możesz też, masz blizko.
Cytować
+3 #92 IRON 2014-07-05 20:06
Cytuję Pitron:
Kandydatów co nie miara: Jończyk, Jurczak, Filipiak, Klinowski, Skrzypczyk, Kaczyński :lol: będzie się działo i fajnie

Cytuję Pitron:
Kandydatów co nie miara: Jończyk, Jurczak, Filipiak, Klinowski, Skrzypczyk, Kaczyński :lol: będzie się działo i fajnie

Możejużnajwyższ y czas aby przedstawili nam katalogwyborczy ch obiecanek
Cytować
Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Redakcja portalu WadowiceOnline.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników. Komentarze o charakterze gróźb, personalne ataki oraz komentarze zakłócające dyskusję (trolling, spam) będą usuwane.