Z szeregów Prawa i Sprawiedliwości usunięto właśnie Pawła Kopra, Mariusza Witkowskiego i Józefa Br
Prawo i Sprawiedliwość usuwa członków partii

Z szeregów Prawa i Sprawiedliwości usunięto właśnie Pawła Kopra, Mariusza Witkowskiego i Józefa Brynkusa. Pierwsza dwójka to członkowie Inicjatywy Wolne Wadowice, która stoi dość mocno w opozycji z władzami wadowickimi. Wyrzuceni twierdzą, że to właśnie główny powód usunięcia ich z partii.

Prawo i Sprawiedliwość zrobiło małą czystkę w swoich szeregach. Z partii usunięto właśnie jej wadowickich członków: Pawła Kopra, Mariusza Witkowskiego i Józefa Brynkusa z Wieprza.  Mariusz Witkowski oraz Józef Brynkus nie dostali jeszcze do rąk pisma z uzasadnieniem.

"Pan Paweł Koper jest nadal aktywnym członkiem stowarzyszenia Wolne Wadowice, którego lider w swoim działaniu pozostaje w zdecydowanej sprzeczności z programem i linią polityczną Prawa i Sprawiedliwości" - czytamy w oświadczeniu, które dostał Paweł Koper.

Jak nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, przeciwko usunięciu z partii byli posłowie Krzysztof Szczerski, Marek Łatas oraz senator Andrzej Pająk.

"Inicjatorem wyrzucenia nas z partii była Beata Szydło, która nie przestrzega podstawowych praw i wolności obywatelskich m.in. prawa do zrzeszania się, zagwarantowanego każdemu obywatelowi w ustawie zasadniczej. Każda osoba ma prawo do swobodnego zrzeszania się z innym" - komentuje dla portalu WadowiceOnline.pl Mariusz Witkowski.

"Według mnie Beata Szydło, wiceprezes Prawa i Sprawiedliwości, dalsza krewna Przewodniczącego Rady Miejskiej Zdzisława Szczura, swoją decyzją o wykluczeniu nas z partii sprzyja po prostu wadowickiemu układowi PO-PiS" - komentuje dla nas Paweł Koper.

Co ciekawe Józef Brynkus nie jest członkiem Inicjatywy Wolne Wadowice. Dlaczego został wyrzucony z PiS? Jak dowiedzieliśmy się rzekomo w sposób bezpodstawny kierował oskarżenia pod adresem władz statusowych PiS i uporczywie poddawał publicznej krytyce podejmowane przez władze okręgowe decyzję.

"Nie zgadzam się ze skreśleniem z listy członków, będę się odwoływał i to jest moja pierwsza publiczna wypowiedź, w której krytykuję stanowisko władz terenowych i okręgowych PiS. Uważam, że przyczyną mojego skreślenia jest zaproponowana przeze mnie uchwała podczas zjazdu PiS okręg nr 12 w Chrzanowie, w której wskazałem, aby nie mogli kandydować do władz terenowych i okręgowych PiS ludzie, którzy szkodzą tej partii, postępują dwulicowo, pojawiają się na spotkaniach innych partii politycznych, konkurencyjnych dla PiS. Nie ukrywam, że chodziło tu o same Wadowice, gdzie rodziny, bądź układ towarzyski zasiadają albo zasiadały we władzach PiS i PO, czyniąc tym samym nieczytelną scenę polityczną" - dowiedzieliśmy się od Józefa Brynkusa.

Inicjatywa Wolne Wadowice jest stowarzyszeniem apolitycznym i zrzeszającym osoby należące do róznych pokoleń i reprezentujące różne środowiska, partie polityczne czy orientacje światopoglądowe. W jej szeregach są politycy lokalni, działacze dawnej opozycji Solidarnościowej czy społecznicy. Nie da się ukryć, że IWW jest solą w oku władz wadowickich, odkąd zorganizowała pamiętną demonstrację wymierzoną przeciwko stylowi sprawowania władzy przez burmistrz Ewę Filipiak i radnych Rady Miejskiej.

Zobacz: Demonstracja "Uwalniamy Wadowice" - materiał video

Całą wyrzucona trójka postanowiłą odwołać się do Rady Politycznej.

(MG)


NAPISZ DO NAS: kontakt@wadowiceonline.pl

Komentarze  

+46 #1 Komendant 2012-05-05 13:06
Szydłowa się kompromituje i mam nadzieję, że w wyborach do eurloparlamentu uzyska wynik podobny do Kocicha :lol:
Cytować
+45 #2 Pinokio 2012-05-05 13:16
Wadowicki PiS, to już wyłącznie pracownicy magistratu i spółek gminnych !
Do tego z tylnego fotela wszystkim steruje "bezpartyjna" Caryca.
Cytować
+24 #3 m. 2012-05-05 13:22
i dobrze, przecież pis to tonący okręt. partia, która przegrała 7 rady z rzędów wybory niejest poważną partią. nie mówię, też, że po to jacyś mistrze...
Cytować
+36 #4 - 2012-05-05 13:22
Ot, cała pisowska demokracja.
Ja się pytam, kiedy honorowe obywatelstwo dla Szydłowej?
Cytować
+23 #5 Zapor 2012-05-05 13:29
Szydłowa stworzyła nowe stowarzyszenie "Wolne Wadowice", aby usunąć z partii niewygodnych ludzi :o

Z tego co wiem, to aktywnie działa stowarzyszenie "Inicjatywa Wolne Wadowice", a to już nie to samo :lol:
Cytować
+23 #6 Jano 2012-05-05 13:29
Brynkusa to pewnie za te dwa artykuły na WadowiceOnline. pl ;)
Cytować
+44 #7 - 2012-05-05 13:39
Uwaga, wróżę za darmo:
Już niedługo kolejny artykuł: "Platforma Obywatelska usuwa członków partii". Odrozek, Janas i Ramenda zostaną wyrzuceni za zdrowy rozsądek i sprzeciw wobec bezprawnych działań kocichowej bandy.
Cytować
+27 #8 Anik 2012-05-05 13:48
Cytuję Wolny Wadowiczanin:
Uwaga, wróżę za darmo:
Już niedługo kolejny artykuł: "Platforma Obywatelska usuwa członków partii". Odrozek, Janas i Ramenda zostaną wyrzuceni za zdrowy rozsądek i sprzeciw wobec bezprawnych działań kocichowej bandy.


Co tu wróżyć? Jak myślisz, po co zawiązał się klub PO w Radzie Miasta? Przy pierwszej nadażającej się okazji Odrozek i Janas polecą za złamanie dyscypliny klubowej. Pretekst się zawsze znajdzie.
Cytować
+30 #9 DonPedro 2012-05-05 14:03
Krzysiu S. ps. "Jaskiniowiec" jest wzorowym członiem PiS. Takich ludzi tam potrzeba ;-)
Cytować
+22 #10 Prudencja 2012-05-05 14:07
No to się pięknie przedstawia lokalna scena polityczna. Wywaleni z PISu powinni ubiegać się o miano męczenników podobnie jak kibole z Bydgoszczy. CO TO ZA PARTIA, KTÓRA WYKLUCZA UDZIAŁ W POZYTYWNYCH INICJATYWACH??? -klupnijcie się panowie w czółko- mi to wygląda na strzał w kolano!
Cytować
+26 #11 Donald 2012-05-05 14:21
Członek pisu musi być mierny, bierny ale wierny jak się okazuje ;)
Cytować
+20 #12 trochę gorszy 2012-05-05 14:40
to pokazuje gdzie sięgają ich macki i jak im bruździ IWW. Gratuluje wszystkim członkom IWW i życzę wytrwałości.
Cytować
+22 #13 Miłośnik magistratu 2012-05-05 15:05
Chłopy...
Na ch..j Wam jakieś partyje???
Olać całe to towarzystwo należy.



Pozdrawiam,
Gej, ćpun, komuch... nieponiżający mieszkańców, wierzących, w tym katolików i innych, oraz niesączący jadu. Lubiący Wadowice i wszystko, co jest z nimi związane.
Cytować
-26 #14 Aldona Eris 2012-05-05 15:20
Bardzo dobra decyzja PiS! Widać, że partie prawicowe odcinają się od działań IVooVoo.

Teraz już Radny Klinowski nie będzie mógł pisać, że jego "IVooVoo" skupia także członków PiSu.

Jasna i klarowna deklaracja PiS. Dobrze, że przynajmniej po nich można spodziewać się konkretów!
Cytować
+30 #15 Mateusz Klinowski 2012-05-05 15:58
Cytuję Paweł Koper:
Beata Szydło, wiceprezes Prawa i Sprawiedliwości, dalsza krewna Zdzisława Szczura, swoją decyzją o wykluczeniu nas z partii sprzyja po prostu wadowickiemu układowi PO-PiS"


Nie zgadzam się. Szydło nie sprzyja jakiemuś "układowi PO-PiS", tylko lokalnej sitwie, na czele z Gospodynią Ewą, której przekręty stają się w Polsce coraz głośniejsze.

O żadnym PIS czy PO w Wadowicach mowy być nie może, skoro na jego czele stoją urzędnicy miejscy, a skarbnicy pochowani są w spółkach. To zwykły skok na miasto / kasę / władzę grupy ludzi, pod płaszczykiem najpopularniejs zych partii politycznych.

Osobiście też cieszę się, że PiS wyrzuca z partii pod bałamutnymi powodami najwartościowsz ych ludzi, a do władz wprowadza "bystrzaków" w rodzaju Krzysia Salachny, o Kaczyńskim (niebawem pośle) oraz "Demokracie" Szczurze nie wspominając. Tak trzymać!

Przy okazji - nie wiem, na co czeka jeszcze redaktor tego portalu, ale ciekawe do opisania rzeczy dzieją się również w fikcyjnym wadowickim PO:

http://inicjatywawadowice.pl/?p=685

A Mariuszowi Rule, koledze z Rady, gratuluję "efektownego" wygłupu.
Cytować
+7 #16 PiotrAndr1 2012-05-05 16:05
Ale skupia członków Prawicy Rzeczpospolitej i żaden Cielebon ,Gniewko czy tez Kocicho tego nie zmieni... :lol:
Cytować
-24 #17 Aldona Eris 2012-05-05 16:19
Cytuję Mateusz Klinowski:


Osobiście też cieszę się, że PiS wyrzuca z partii pod bałamutnymi powodami najwartościowszych ludzi (...)


A któryż to "najwartościows zy"? Wg jakich standardów to oceniałeś? Jeśli ktoś jest taki "wartościowy" wg kryteriów Radnego Klinowskiego - to bardzo dobrze, że nie ma go już w PiS!!!

PiS nie walczy z Kościołem, nie promuje narkotyków ani nie zaprasza na spotkania do Wadowic p.p. Grodzkiej i Palikota - więc tych "najwartościows zych" trzymaj Pan u siebie :)
Cytować
-15 #18 Aldona Eris 2012-05-05 16:21
Cytuję PiotrAndr1:
Ale skupia członków Prawicy Rzeczpospolitej i żaden Cielebon ,Gniewko czy tez Kocicho tego nie zmieni... :lol:


Członków czy raczej członka? :lol:
Cytować
+6 #19 - 2012-05-05 16:24
współczujący weź się uspokój, na spacer wyjdź.
Cytować
+1 #20 Janusz M. 2012-05-05 16:25
Księżyc obejrzyj ;)
Cytować
-9 #21 Aldona Eris 2012-05-05 16:28
Cytuję Janusz M.:
Księżyc obejrzyj ;)


To Wy już księżyc widzicie?!

Niezły towar bierzecie! :lol: :lol: :lol:
Cytować
+11 #22 Janusz M. 2012-05-05 16:30
Pamiętaj, że o nakrotykach najwięcej mówią ci, którzy je biorą ;)
Cytować
-10 #23 Aldona Eris 2012-05-05 16:43
Cytuję Janusz M.:
Pamiętaj, że o nakrotykach najwięcej mówią ci, którzy je biorą ;)


Coś komuś sugerujesz? ;-)

narkopolityka.pl/opinie/148-klinowski-dobrzy-ludzie-biora-narkotyki.html
Cytować
+3 #24 Janusz M. 2012-05-05 16:54
że jesteś dobrym człowiekiem, który lubi sobie pogadać o tym co lubi? ;)
Cytować
+20 #25 majka 2012-05-05 16:59
Przecież to było pewne ,że ich wyrzuci ,Szydło to bliska rodzina Szczura
Cytować
-13 #26 Aldona Eris 2012-05-05 17:05
Cytuję Janusz M.:
że jesteś dobrym człowiekiem, który lubi sobie pogadać o tym co lubi? ;)

Nie mam zwyczajów się zwierzać, a już zdecydowanie nie tutaj ;)

Więc nie trafiłeś :-?
Cytować
+7 #27 Antoni 2012-05-05 18:17
Na uroczystościach raz Tusk , raz Szydło, to już obłuda.Kto jest kto ?
Cytować
-20 #28 Współczujący Współczujący 2012-05-05 18:41
Cytuję Wolny Wadowiczanin:
współczujący weź się uspokój, na spacer wyjdź.

Hahaha uwierz, że jest nas wielu i nie mam njić z Panią Draculą wspólnego, oprócz poglądów :) ale uwielbiam te Twoje gatki, jak brak argumentów, to mi pochlebia, że jak nie ma argumentów to najlepiej komuś rzucić, że jest mną, lub mi że pracuję w UM, w spółce um lub w portalu wadowice24.pl. :) dziękuję
Cytować
+15 #29 - 2012-05-05 18:56
Jest was garstka, jak mawia klasyk. A teraz poproszę o minusy z wszystkich twoich kont. :)
Cytować
-10 #30 Aldona Eris 2012-05-05 19:11
Cytuję Wolny Wadowiczanin:
Jest was garstka, jak mawia klasyk. A teraz poproszę o minusy z wszystkich twoich kont. :)


Nie liczy się ilość ale jakość :lol:
Cytować
+13 #31 - 2012-05-05 20:24
Cytuję Dracula:
Nie liczy się ilość ale jakość :lol:


Z tym jest u was jeszcze gorzej. :P
Cytować
-16 #32 Aldona Eris 2012-05-05 20:31
Cytuję Wolny Wadowiczanin:
Cytuję Dracula:
Nie liczy się ilość ale jakość :lol:


Z tym jest u was jeszcze gorzej. :P


O to się nie martw 8)
Cytować
-16 #33 Współczujący Współczujący 2012-05-05 20:46
Cytuję Wolny Wadowiczanin:
Cytuję Dracula:
Nie liczy się ilość ale jakość :lol:


Z tym jest u was jeszcze gorzej. :P

Cytuję Wolny Wadowiczanin:
Cytuję Dracula:
Nie liczy się ilość ale jakość :lol:


Z tym jest u was jeszcze gorzej. :P



A Ty jesteś Alfą i Omegą. Hihihi, spoko, widziałem reklamę książki o leczeniu kompleksów, napisane tam było że jest niezła, chętnie Ci ją sprezentuję na urodziny, tylko powiedz kiedy to, żebym nie przegapił.
Cytować
+4 #34 - 2012-05-05 20:50
Dobrze, ale pod warunkiem że przyjmiesz ode mnie książkę o rozdwojeniu jaźni. :)
Cytować
-21 #35 Współczujący Współczujący 2012-05-05 20:51
Cytuję Wolny Wadowiczanin:
Dobrze, ale pod warunkiem że przyjmiesz ode mnie książkę o rozdwojeniu jaźni. :)


Nie trzeba, dziękuję, mam bardzo dobre podstawy i psychologii i psychiatrii :)
Cytować
+10 #36 Dziadunio Dziadunio 2012-05-05 20:51
@współczujacy

"ale uwielbiam te Twoje gatki"

Pierwszy wadowicki coming out? :D
Cytować
-21 #37 Aldona Eris 2012-05-05 20:53
Panie Współczujący, obawiam się, że akurat w tym towarzystwie wszystkie lektury zastąpione zostały doktrynami i nauczaniami "ex cathedra" Wielkiego Doktora - Więc Pana prezent by się zmarnował ;-)
Cytować
-17 #38 Współczujący Współczujący 2012-05-05 20:54
Nadzieja umiera ostatnia :)
Cytować
+6 #39 - 2012-05-05 21:00
No to niestety w takim razie również muszę odmówić. A przyznam się, że liczyłem na specjalną dedykację od mojego ulubionego komentatora/ulu bionych komentatorów. :P
Cytować
-19 #40 Aldona Eris 2012-05-05 21:01
Po tym, jak Doktorowi znudzi się już to towarzystwo, będzie trzeba sprowadzić dużą liczbę jakichś psychoterapeutów...

Ale warto mieć nadzieję, że wystarczą książki :lol:
Cytować
+25 #41 Świerk 2012-05-05 21:20
no i wyszło Szydło z worka :lol: ,
a Jaskiniowiec Salachna niech wejdzie do swojej jaskini
Cytować
+7 #42 Ruch Palikota 2012-05-06 07:57
Zapraszamy w nasze szeregi!
Cytować
+25 #43 Kokosz 2012-05-06 08:05
mam nadzieję, że to jest ostatnia kadencja B.Szydło i jej koleżanki E.Filipiak.
Cytować
+23 #44 jack 2012-05-06 13:34
no to Pis w tym momencie stracił poparcie całej mojej rodziny-10 osób!
Cytować
+20 #45 Marko 2012-05-06 14:30
Cytuję Komendant:
Szydłowa się kompromituje i mam nadzieję, że w wyborach do eurloparlamentu uzyska wynik podobny do Kocicha :lol:


Zapewne IWW już zadba o odpowiednią antywyborczą kampanię Szydłowej !

Beatko zapomnij o cieplutkiej posadzie w Europarlamencie 8)
Cytować
+2 #46 Ramzes 2012-05-06 20:04
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/politolodzy-prawo-i-sprawiedliwosc-sie-zamyka-i-br,1,5122830,wiadomosc.html
Cytować
+22 #47 Kokosz 2012-05-06 21:19
słyszałem, że Szydło nie chciała przyjąć PO i została przygarnięta przez PiS i tam się zagnieździła :sad:

Prof. Staniszkis już się na niej poznała i teraz kolej aby Jarek też to zrobił i wywalił ją z partii.
Cytować
+23 #48 Walenrod 2012-05-06 22:10
Tak. Poseł Szydło to prawdziwy dramat prawicy. Sugeruje się wskazówkami lokalnych marnych działaczy PO i urzędnikami. Proszę mi wskazać chociaż jedną osobę, która jest członkiem PiS-u - a nie jest pracownikiem UM lub w jakiś sposób z tym urzędem związana. Ta decyzja szkodzi PiS-owi. Ja i moja rodzina - to co najmniej 12 osób. Chyba nie pójdę do wyborów, bo na partie lewicowe nie zagłosuję. Zachowanie Szydłowej to naprawdę prawdziwy dramat zbliżający nas do Białorusi. Jest mi po prostu wstyd.
Cytować
+11 #49 majka 2012-05-06 22:12
Nie ma sensu zajmować się PIS -em sami się wykrwawią ,jest to partia dla karierowiczów i oszołomów ,pierwsi maja inne poglądy ,ale świetnie się dostosowują np.Hoffman/taki był np.KURSKI/,a biedne oszołomy to wyznawcy Rydzyka ,oni dla swego guru zrobią wszystko np. Sobecka,Maciere wicz.PIS to partia obciachu .
Cytować
+4 #50 majka 2012-05-06 23:20
Jaki sens ma wchodzenie w dyskusję z współczującym,n iech sobie pisze,a my jedynie możemy go negowac .Ma klapki na oczach jak koń dorożkarski.
Cytować
+15 #51 Cezar 2012-05-07 09:03
Cytuję Kokosz:
słyszałem, że Szydło nie chciała przyjąć PO i została przygarnięta przez PiS i tam się zagnieździła :sad:

Prof. Staniszkis już się na niej poznała i teraz kolej aby Jarek też to zrobił i wywalił ją z partii.


Zgadzam się z kolegą, ona nie ma żadnych poglądów, potrafi tylko spiskować jak Kocicho i wycinać konkurencję. W podobny sposób wyrzuciła już z 20 osób z PiS.
Cytować
-30 #52 BARDZO DOBRZE 2012-05-07 09:30
DECYZJA WŁADZ PRAWA I SPRAWIEDLIWOŚCI JEST JAK NAJBARDZIEJ SŁUSZNA

PIS NIE MOŻE TOLEROWAĆ WSPÓŁPRACY Z LEWICĄ

TERAZ WIDAĆ ŻE KLINOWSKI I TEN PORTAL ŻARLIWIE CHRONIĄ SWOICH ZAUFANYCH DZIAŁACZY, ALE TO TYLKO POTWIERDZA SŁUSZNOŚĆ DECYZJI O USUNIĘCIU ICH Z PIS

CHCIELIŚCIE DOWODU - TEN ARTYKUŁ I KOMENTARZE SĄ NAJLEPSZYM DOWODEM POTWIERDZAJĄCYM KIERUNEK POLITYCZNY WITKOWSKIEGO, KOPRA, BRYNKUSA

BRAWO PiS
Cytować
+18 #53 Wyrocznia 2012-05-07 10:12
Cytuję BARDZO DOBRZE:
DECYZJA WŁADZ PRAWA I SPRAWIEDLIWOŚCI JEST JAK NAJBARDZIEJ SŁUSZNA

PIS NIE MOŻE TOLEROWAĆ WSPÓŁPRACY Z LEWICĄ

TERAZ WIDAĆ ŻE KLINOWSKI I TEN PORTAL ŻARLIWIE CHRONIĄ SWOICH ZAUFANYCH DZIAŁACZY, ALE TO TYLKO POTWIERDZA SŁUSZNOŚĆ DECYZJI O USUNIĘCIU ICH Z PIS

CHCIELIŚCIE DOWODU - TEN ARTYKUŁ I KOMENTARZE SĄ NAJLEPSZYM DOWODEM POTWIERDZAJĄCYM KIERUNEK POLITYCZNY WITKOWSKIEGO, KOPRA, BRYNKUSA

BRAWO PiS


Wstało Kocicho :lol:
Cytować
+20 #54 - 2012-05-07 10:31
Kogo łatwiej poznać? Murzyna po kolorze skóry czy Staszka po sposobie pisania? Wg mnie to drugie.
Cytować
+22 #55 cienka 2012-05-07 10:40
Pytanie pierwsze, czy ktoś pamięta, że jeden strażnik miejski i jeden gościu od parkingów byli w Samoobronie,dla czego i PO co? Taki rozkaz. Samoobronę trzeba było mieć też POd kontrolą.
Pytanie drugie, czy ktoś wie, pamięta z jakiego ugrupowania startował mąż Beaty Szydło? Mam wrażenie, że rodzina Ramosów ze swoją przynależnością równocześnie do PO i Pis, to nie wyjątek.
Cytować
+25 #56 Cichociemny 2012-05-07 10:40
"BEATA SZYDŁO ZAWSZE WIERNA WADOWICKIEMU UKŁADOWI" - takie banery powinien pojawić się w Brzeszczach i Chrzanowie.
Cytować
+4 #57 majka 2012-05-07 10:53
do@BARDZO DOBRZE
Myślisz,że pisząc dużymi literami zakrzyczysz rzeczywistość." PIS nie może tolerować współpracy z lewicą"dziwne bo J.Kaczyński jak startował na prezydenta bardzo czule mówił o Gierku,Oleksym. Lewica to wykształceni ludzie,a PIS w Wadowicach np.Szczur co prezentuje ?
Cytować
-12 #58 Wolny WW 2012-05-07 11:08
Należało im się jak psu buda. Za dużo sobie wzięli chłopcy na głowę. Mówię o wywalonych. Nie wiem, czy już wszyscy iwwpisowcy są poza partią czy może jeszcze ktoś został do usunięcia?
Cytować
-17 #59 Mietek 2012-05-07 11:10
Cytuję BARDZO DOBRZE:
DECYZJA WŁADZ PRAWA I SPRAWIEDLIWOŚCI JEST JAK NAJBARDZIEJ SŁUSZNA

PIS NIE MOŻE TOLEROWAĆ WSPÓŁPRACY Z LEWICĄ

TERAZ WIDAĆ ŻE KLINOWSKI I TEN PORTAL ŻARLIWIE CHRONIĄ SWOICH ZAUFANYCH DZIAŁACZY, ALE TO TYLKO POTWIERDZA SŁUSZNOŚĆ DECYZJI O USUNIĘCIU ICH Z PIS

CHCIELIŚCIE DOWODU - TEN ARTYKUŁ I KOMENTARZE SĄ NAJLEPSZYM DOWODEM POTWIERDZAJĄCYM KIERUNEK POLITYCZNY WITKOWSKIEGO, KOPRA, BRYNKUSA

BRAWO PiS


Trudno o lepszą puentę. Ja bym tego kontestował.
Cytować
+25 #60 jbrynkus 2012-05-07 11:25
1, byłem jestem i będę pisowcem - skreślenie mnie z listy członków PiS - od czego się odwołuję mam nadzieję, że skutecznie, nie spowoduje zmiany moich poglądów
2. Żal mi tych, którzy doprowadzili do usnięcia mnie, panów: Kopra i Witkowskiego z PiS, ale rozumiem ich strach. Bo rozwalenie układu wadowickiego może być kamykiem, który poruszy lawinę porządkwoania funkcjonowania samorządów w powiecie wadowickim - a wtedy skończą się ciepłe posadki, kocicha i inne "współczujcych" układy i trzeba bedzie coś robić, a nie knuć jak tu zamydlić oczy ludziom
3. na prawicy są też ludzie wykształceni
4. @ bardzo dobrze - czy jak ci naprawdę na imię: Kocicho, współczujący i jaskiniowcu i jeszcze innym nicku reprezentujacym urząd miejski - ty nie masz pojęcia ani o lewicowości, ani o prawicowości. Jesteś po prostu bezwolnym narzędziem układu. chętnie na ten temat z tobą porozmawiam, choc myslę, że byłby to tylko mój monolog, bo ty nic nie kumasz. To słowo z poziomu twojej percepcji - żebyś dobrze przyjął i przyswoił to co wczesniej napisałem
Cytować
+15 #61 Zapora 2012-05-07 11:26
Cytuję cienka:
Pytanie pierwsze, czy ktoś pamięta, że jeden strażnik miejski i jeden gościu od parkingów byli w Samoobronie,dlaczego i PO co? Taki rozkaz. Samoobronę trzeba było mieć też POd kontrolą.
Pytanie drugie, czy ktoś wie, pamięta z jakiego ugrupowania startował mąż Beaty Szydło? Mam wrażenie, że rodzina Ramosów ze swoją przynależnością równocześnie do PO i Pis, to nie wyjątek.


Rzeczywiście Edek Szydło to ciekawa postać 8) :

http://kressh.bloog.pl/id,582329,title,Zastraszanie-w-planie,index.html?ticaid=5e67b
Cytować
-5 #62 do jbrynkus 2012-05-07 12:30
Tak - powinien pan porozmawiać, ale nie z klakierami lewicy, tylko z prawdziwym prawicowcem, a takim jest pan Stanisław.
Cytować
+5 #63 - 2012-05-07 12:46
Który? Ten który kandydował do sejmu i nie zorganizował żadnego spotkania dla wyborców - właśnie żeby z nimi porozmawiać? Nie liczę "rozmowy" przed magistratem oraz "rozmów" na sali sądowej. Bo jeżeli ten, to wniosek jest jeden. W/w do sejmu się nie dostał, więc widocznie Wadowiczanie prawdziwych prawicowców nie lubią.
Cytować
+11 #64 Walenrod 2012-05-07 14:42
Widzę, że wadowicki PIS schodzi na psy. Należy jak najszybciej powiadomić prezesa o niezrozumiałej polityce jego zastępcy. Proponuję, aby na ten portal przenieśli się prawdziwi ,,prawicowcy"/ tylko nie ci z urzędu/- a wtedy będziemy wymieniać poglądy i krytykować naszych przeciwników z lewej strony - tak aby wzajemnie się nie obrażać i aby ta dyskusja służyła miastu. Na portalu ,,Białoruś24" jest to niemożliwe !
Cytować
-12 #65 wadowiczanka 2012-05-07 14:58
Każda partia ma swój statut, który należy przestrzegać a nie kręcić swoje prywatne lody. Brawo PiS tak trzymać.
Cytować
-9 #66 Wolny WW 2012-05-07 15:28
Prawicowcy na tym portalu, świetny żart! ;-) Panie Józefie, niech Pan ucieka gdzie pieprz rośnie przed takimi prawicowcami! Pierwszy "prawicowiec" trzyma mikrofon na zdjęciu a reszta stoi z tyłu, ha, ha ha.
Cytować
-15 #67 Lewica nie prawica 2012-05-07 15:39
Mikrofon trzyma Jurczak SLD-owski kandydat na burmistrz, dalej z tyłu jest Klinowski od Palikota i reszta. Gdzie tu jest prawica?

JEST TYLKO LEWICA
Cytować
+15 #68 Mateusz Klinowski 2012-05-07 16:37
Cytuję Lewica nie prawica:
Mikrofon trzyma Jurczak SLD-owski kandydat na burmistrz, dalej z tyłu jest Klinowski od Palikota i reszta. Gdzie tu jest prawica?

JEST TYLKO LEWICA


Jaki ma sens na poziomie gminy podział na prawicę i lewicę? Doprawdy tego nie wiem, a w przeciwieństwie do większości lokalnych "polityków" pracowałem w Sejmie, gdy oni tylko "odcinali" diety po radach gminnych i powiatowych.

Podziały partyjne w samorządach służą tylko jednemu - wciskaniu ciemnoty wyborcom i wyciąganiu publicznych pieniędzy przez drobnych cwaniaczków myślących, że są wielkimi politykami toczącymi wielkie ideologiczne bitwy.
Tymczasem ocierają się o śmieszność.

Dla Gospodyni Ewy i Staszka Kocicha nie ma już ratunku. Ale w ich cieniu dojrzewa kolejne pokolenie bez kręgosłupa - Satyryczny Pietrek i Jaskiniowy Krzyś, czy Handlowiec Płaszczur, które powiela te same schematy i zachłannie wyciąga ręce po publiczny szmal. I to niestety nie jest już nawet śmieszne.
Cytować
+7 #69 majka 2012-05-07 16:44
@ jbrynkus
Ale dorada nie wiem czy myślisz,że dzisiaj jest prima aprilis,Stanisł aw Kocicho vel nie gej,nie ćpun i czort wie jakie nicki miał istotnie jest wszechmocny,ale w wojenkach podjazdowych,ja k ognia boi się mądrych, młodych, wykształconych z własną pozycją i własnym zdaniem.
Cytować
+15 #70 Agnieszka Pałkowska 2012-05-07 16:48
Kocicho daj już spokój, wszyscy wiemy, że siejesz bluzgi pisząc dużymi literami i pogrubiając ;) Ciebie i tak już nikt w Wadowicach nie lubi więc odpuśc sobie, zajmij się pracą bo coś efektów nie widać a kiedyś rozliczą ;)
Cytować
+13 #71 Litwa 2012-05-07 16:52
Cytuję Lewica nie prawica:
Mikrofon trzyma Jurczak SLD-owski kandydat na burmistrz, dalej z tyłu jest Klinowski od Palikota i reszta. Gdzie tu jest prawica?

JEST TYLKO LEWICA


Klinowski o ile pamiętam to jest ze Wspólnego Domu Ewy Filipiak, więc nie kłam! Chcesz powiedzieć, że antykomuch Stanisław Kotarba wciągnął na listy niezależnego komuietu Wspólny Dom człowieka o lewicowych poglądach? ;) Jakże to?! ;)
Cytować
+23 #72 Zapora 2012-05-07 18:48
Edek Szydło startował w wyborach samorządowych z KW "Wspólnota Samorządowa Oświęcimska" która to była w koalicji z Platformą Obywatelską !

Teraz już wiadomo kto był wzorcem dla m.in. dla rodziny Ramos ;-)

Pani Ramos - członek PiS
Pan Ramos - członek PO
Dzieci - ? (może Ruch Palikota)
Cytować
+12 #73 j23 2012-05-07 19:04
Fajne komentarze - prawica - lewica - PiS - PO. Ale gdzie tak jest? W Wadowicach raczej nie tu są tylko stołki i od wyborów do wyborów walka. Z komentarzy wynika że całą sprawą jest zainteresowana mała grupka społeczeństwa i raczej ta od lat ścierająca się przy każdej okazji.Na scenę tej zabawy dostało się przypadkiem kilku młodych odważnych ludzi - nie uzależnionych od żadnych układów mających ja... i stali się solą w oku układy który musi za wszelką cenę pozbyć się niewygodnych obserwatorów. Jedno co moim zdaniem jest zrobione dobrze to to że nie stają w pojedynkę do walki ze złem lecz łączą się w jedność która zamienia się w społeczną siłę.Dwa lata zleci a wtedy już kontrkandydaci nie wycofają się przed wyborami i okaże się co mieszkańcy wybiorą - strach, pomówienia, sądy, obłudę itd.Czy coś nowego co może zmienić panującą sytuację.PiS walczy o władzę z PO a w powiecie i Wadowicach koalicje że aż hej.Kto był i miał do czynienia z tymi ludźmi to wie co przedstawiają i na co ich stać. Pozdrawiam.
Cytować
+14 #74 franzkafka 2012-05-07 19:49
@do Litwa
z Kocicha, vel husajn, vel .... taki antykomuch jak z koziej dupy trąbka. jak sądzisz łatwo było być cinkciarzem w komunie bez wsparcia SB
- i teraz beatka szydełko się skicha - jak jej przeczytają te newsy. Chyba, że jej edek już przestał straszyć i biegać po ludziach?
Radzę wejść na portal chrzanowski i poczytać trochę o jego wygłupach, to będzie mozna zrozumieć - choć Szydło widać nie zrozumiała - za co Brynkusa skreślono z PiS. Za uchwałę o zablokowaniu kandydowania do władz PiS osób, które popierały inne partie (przede wszystkim PO) w wyborach samorządowych a głownie Kocicha i jego układ
Cytować
+21 #75 majka 2012-05-07 20:13
Klany rodzinne w polityce powinny by zabronione przez ustawę sejmową,
Cytować
+16 #76 Lolka 2012-05-07 20:14
Moim zdaniem Beata Szydło wraz z resztą towarzystwa dokonała rażącego naruszenia art. 12 i 58 Konstytucji RP, co wy na to ?
Cytować
+14 #77 Lolka 2012-05-07 20:38
Cytuję majka:
Klany rodzinne w polityce powinny by zabronione przez ustawę sejmową,


Osoby mające jakiekolwiek zasady moralne tak nie postępują. Ludzie bez tych zasad dopuszczają się "prostytucji" politycznej i traktują swoich wyborców jak stado baranów.
Cytować
+12 #78 gburmistrz 2012-05-08 01:58
Zauważyliście, że po zadaniu współczującemu pieprzowi konkretnych pytań coś nam chłopina zamilkła? chyba Kocicho pisze na nie odpowiedzi, bo przecież płaszcząca się sierota nie może być samodzielnie myślącą istotą. hihihi;)
Cytować
+10 #79 gburmistrz 2012-05-08 02:02
Ludzie w magistracie ćwierkają, że Kocicho już się z PISem dogadał i przeskoczy niebawem. Bo on przecież taki wierzący, praktykujący od zawsze maryjny. Tylko ta gruzińska uroda mówi sama za siebie.
Cytować
+27 #80 PISek 2012-05-08 08:52
Cytuję wadowiczanka:
Każda partia ma swój statut, który należy przestrzegać a nie kręcić swoje prywatne lody. Brawo PiS tak trzymać.

O tak ma!
A co POwiesz na to,że członek zarządu POwiatu, radny PiS na zebraniu Pis mówi " dajcie spokój ze statutem ważniejsze sązamiary". Toż to słowa Bartosza K. przy wtórze Bożeny F. też z PiS.
Na tym zebraniu w obecności posłów i senatora Zdzisław Szczur - pan Szczur, wstał i powiedział "Zawieszam swoje członkostwo w PiS" - wyszedł. Nagle pojawia się jakby nigdy nic - przemyślał i wie, że zostałby z łapką w nocniczku.
Lepiej więc rżnąć blonki.
Panu przewodniczącem u Szczur to się bardziej opłaca więc słowa publicznie wypowiedziane nie mają znaczenia.
Cytować
+18 #81 Cichociemny 2012-05-09 07:33
Brawo dla Gazety Krakowskiej:

http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/570433,wielka-czystka-w-chrzanowskim-pis-powodem-po,id,t.html
Cytować
+17 #82 Android 2012-05-09 09:12
Wyszedł mutant SZCZURZESZYDŁO który chce zawładnąć Wadowicami :cry:
Cytować
+19 #83 Obywatel z oddali 2012-05-09 19:31
Kazek Z. Nazwał ich bandą
Niemożliwe!
Przecie to Piłsudczyk i zaufany
Kurde co sie dzieje
Jak tak można że tak powiem
Cytować
+20 #84 Kazek Z. 2012-05-10 09:11
Prawdą jest, że w akcie protestu zrezygnowałem z członkostwa w PiS Wadowice.
Powodem podjęcia takiego kroku jest niedotrzymanie słowa danego przez Panią V-ice prezes Beatę Szydło, że zmieni się w wadowickim komitecie tę złą atmosferę i praktyki.
Cyt.” wiem, że w Wadowicach jest bagno, to trzeba zmienić”.
Do naprawy sytuacji miało się przyczynić powołanie Zarządu Komisarycznego – o czymś to świadczy. Decyzję o powołaniu Zarządu Komisarycznego zerwała osobiście Pani Beata Szydło.
Nie zmienia się nic. Na listach członków PiS Wadowice istnieją „martwe dusze” o czym przekonałem się zbierając podpisy poparcia do Zarządu Okręgu.
Ostatnie wybory do Zarządu Okręgu obnażyły i inne rzeczy, które nie mieszczą się w zestawie moich wartości i nie są w zgodzie z moimi zasadami.
Te sprawy należą do spraw wewnętrznych PiS.
Przeczytałem dokument – decyzję dot. wykreślenia z listy członków PiS jednego z kolegów i uważam tę decyzję,a raczej jej uzasadnienie za kuriozum i ewidentne naruszenie Statutu PiS.
Jako delegat na Zjazdy PiS, wieloletni członek tej partii wielokrotnie informowałem wewnętrznymi pismami Posłów i Senatora o sprawach, które leżą mi na sercu, a szkodzą Partii.
Na jednym z ostatnich posiedzeń Zarządu Okręgu m.inn. swoimi decyzjami, w tym o kolegach i ich skreśleniu z listy PiS Pani Besta Szydło przypieczętował a moją decyzję.
Decyzję Pani Poseł odczytałem jako utrzymanie stanu obecnego w Wadowicach.
Dopóki nie będę zmuszony, nie podejmę dalej tematu dotyczącego PiS uważając to za sprawy wewnętrzne partii. Dzisiaj wypowiadam się ze względu na różne reakcje znajomych i kolegów, często wprowadzonych w błąd.
Oświadczam, że słowa zawarte w artykule G.K. o”jednej bandzie z urzędu” nie są moimi słowami.
Pozostaję w przekonaniu, że możliwe jest budowanie rozsądnej prawicy na scenie politycznej Polski i taka prawica jest potrzebna.
Przeszkodą są zachowania niektórych osób, zakłamane, podjęte w celu własnych korzyści politycznych, ambicjonalnych i niestety finansowych.
To tych osób powinno się wystrzegać i wyzbyć PiS.
Niektórym wstąpienie do partii zajęło blisko 4 lata mimo, że radnymi byli z listy PiS.
Wstąpili w szeregi PiS tuż przed upływem kadencji, moim zdaniem tylko dlatego, że zagrożone było ich startowanie z listy PiS, a na innych listach nie było już pierwszego gwarantowanego miejsca dla nich.
Cytować
+22 #85 Prudencja 2012-05-10 11:55
@KazekZ.
W żargonie młodych powiem tylko jedno słowo! Szacun!
A osobiście nabieram nadzieji, że jednak istnieją politycy , którzy potrafią uderzyć się w piersi zamiast nakręcać się nienawiścią jak Kotarba.Dziękuj ę Panu w imieniu swoim i moich znajomych, którym sytuacja polityczna i gospodarcza naszej małej ojczyzny nie jest obojętna . Pana tekst tylko potwierdził słuszność kierunków działania IWW opluwanej przez Miasto w osobach Pani Filipiak i Kocicha. Dla tych , którzy mieli jakieś wątpliwości co do celów działań Klinowskiego i reszty lokalnych patriotów- Pana oświadczenie ma kolosalne znaczenie.
Cytować
+8 #86 obywatel 2012-05-10 14:16
Cytuję Kazek Z.:
Prawdą jest, że w akcie protestu zrezygnowałem z członkostwa w PiS Wadowice.
Powodem podjęcia takiego kroku jest niedotrzymanie słowa danego przez Panią V-ice prezes Beatę Szydło, że zmieni się w wadowickim komitecie tę złą atmosferę i praktyki.
Cyt.” wiem, że w Wadowicach jest bagno, to trzeba zmienić”.
Do naprawy sytuacji miało się przyczynić powołanie Zarządu Komisarycznego – o czymś to świadczy. Decyzję o powołaniu Zarządu Komisarycznego zerwała osobiście Pani Beata Szydło.
Nie zmienia się nic. Na listach członków PiS Wadowice istnieją „martwe dusze” o czym przekonałem się zbierając podpisy poparcia do Zarządu Okręgu.
Ostatnie wybory do Zarządu Okręgu obnażyły i inne rzeczy, które nie mieszczą się w zestawie moich wartości i nie są w zgodzie z moimi zasadami.
Te sprawy należą do spraw wewnętrznych PiS.
Przeczytałem dokument – decyzję dot. wykreślenia z listy członków PiS jednego z kolegów i uważam tę decyzję,a raczej jej uzasadnienie za kuriozum i ewidentne naruszenie Statutu PiS.
Jako delegat na Zjazdy PiS, wieloletni członek tej partii wielokrotnie informowałem wewnętrznymi pismami Posłów i Senatora o sprawach, które leżą mi na sercu, a szkodzą Partii.
Na jednym z ostatnich posiedzeń Zarządu Okręgu m.inn. swoimi decyzjami, w tym o kolegach i ich skreśleniu z listy PiS Pani Besta Szydło przypieczętowała moją decyzję.
Decyzję Pani Poseł odczytałem jako utrzymanie stanu obecnego w Wadowicach.
Dopóki nie będę zmuszony, nie podejmę dalej tematu dotyczącego PiS uważając to za sprawy wewnętrzne partii. Dzisiaj wypowiadam się ze względu na różne reakcje znajomych i kolegów, często wprowadzonych w błąd.
Oświadczam, że słowa zawarte w artykule G.K. o”jednej bandzie z urzędu” nie są moimi słowami.
Pozostaję w przekonaniu, że możliwe jest budowanie rozsądnej prawicy na scenie politycznej Polski i taka prawica jest potrzebna.
Przeszkodą są zachowania niektórych osób, zakłamane, podjęte w celu własnych korzyści politycznych, ambicjonalnych i niestety finansowych.
To tych osób powinno się wystrzegać i wyzbyć PiS.
Niektórym wstąpienie do partii zajęło blisko 4 lata mimo, że radnymi byli z listy PiS.
Wstąpili w szeregi PiS tuż przed upływem kadencji, moim zdaniem tylko dlatego, że zagrożone było ich startowanie z listy PiS, a na innych listach nie było już pierwszego gwarantowanego miejsca dla nich.

PO PROSTU SZACUNEK PANU SIĘ NALEŻY ,,,,NIC DODAĆ NIC UJĄĆ.....BRAWO
Cytować
+17 #87 Stanisław Kliś 2012-05-10 14:35
Witajcie.
Jednak są jeszcze w Wadowicach Ludzie.
Szacunek dla Cię p.Kazek.
Miłego Dnia tyż Staszek.
Cytować
-7 #88 MC 2012-05-10 14:50
Czyli IWW skupia zarówno ludzi PiS jak i PO. Jednym słowem żadnej idei tylko skok na kasę i stołki, że tak zacytuję klasyka:"nie sprzyja jakiemuś układowi PO-PiS", tylko lokalnej sitwie" i "O żadnym PIS czy PO w Wadowicach mowy być nie może,(...) To zwykły skok na miasto / kasę / władzę grupy ludzi".
Zastanawiające jest ta retoryka Klinowskiego, który swoi wrogom zarzuca głównie to co sam robi. To trochę jak ten portal i cenzurowanie, który jest niby tylko na białorusi a z autopsji to na białorusi puszczaja m iwszystko a tu 1/10. Ot punkt widzenia:}
Cytować
+6 #89 Prudencja 2012-05-10 15:27
Cytuję MC:
Czyli IWW skupia zarówno ludzi PiS jak i PO. Jednym słowem żadnej idei tylko skok na kasę i stołki, że tak zacytuję klasyka:"nie sprzyja jakiemuś układowi PO-PiS", tylko lokalnej sitwie" i "O żadnym PIS czy PO w Wadowicach mowy być nie może,(...) To zwykły skok na miasto / kasę / władzę grupy ludzi".
Zastanawiające jest ta retoryka Klinowskiego, który swoi wrogom zarzuca głównie to co sam robi. To trochę jak ten portal i cenzurowanie, który jest niby tylko na białorusi a z autopsji to na białorusi puszczaja m iwszystko a tu 1/10. Ot punkt widzenia:}


To już jakieś pomówienie. Może używasz obraźliwych słów lub wulgaryzmów . Mnie nigdy tu komentarza nie zablokowano . Natomiast na W24 moje IP było zablokowane na kilka miesięcy. Co do skoku na kasę to może polecę Ci lekturę jednego z artykułow poniżej w dziale polityka. Pisz to o czym wiesz inaczej stajesz się niewiarygodny.
Cytować
+21 #90 Zeno 2012-05-10 16:25
Cyt z kressh.bloog.pl /.../-"Oświadcz am dobrowolnie, iż w dniu 27.07.2004 r. zgłosił się do mnie osobiście pan Edward Szydło, mąż pani Burmistrz Gminy Brzeszcze, oferując mi, że jeżeli zgłoszę donos do Nadzoru Budowlanego w Oświęcimiu na pana Adama Grzywę, aby go skontrolować, czy ma zezwolenie na wybudowany budynek mieszkalny, iż jest on przeszkodą w uchwaleniu planu zagospodarowani a Gminy Brzeszcze, oferując mi wysoką cenę za pole, przez które ma przebiegać droga S-1. Oświadczam, iż wycofuję donos, gdyż uważam, że zostałem wmanipulowany, nie przewidując skutków prawnych, których bardzo żałuję".
To jakieś rodzinne sposoby działania?
Pani Beata może się wypowie?
A może tu też jak w Wadowicach u Ramosów, żona w PiS, mąż w PO i nikt z nich nie wie do jakiej partii należy współmałżonek?
Cytować
-18 #91 Kaz człowiek zasad 2012-05-10 16:26
Ale śmieszny zwrot: "rzeczy, które nie mieszczą się w zestawie moich wartości i nie są w zgodzie z moimi zasadami". Jakież to zasady i wartości bo nie możemy się jakoś doszukać? Po prostu powalajace, jak całe jego życie. Jedyna zasada i imperatyw to własny wyjątkowy tupet. Nie rozwijam, bo to dość obrzydliwe. Kuba Wojewódzki w lokalnym wydaniu.
Cytować
+15 #92 McArtur 2012-05-10 18:39
Okazuje się, że Zarząd Okręgu Nr 12 w Chrzanowie nie zna przepisów Statutu, co świadczy o tym, że zasiadają tam ludzie delikatnie mówiąc niekompetentni !

Zarząd Okręgowy w Chrzanowie podjął uchwały o wykluczeniu trzech członków, nie mając do tego kompetencji ! Zgodnie ze Statutem partii Zarząd Okręgu jest tylko organem wykonawczym. Nie ma kompetencji do wykluczania członków z partii. Kompetencje do podjęcia uchwały w przedmiocie usunięcia członków z partii posiada Komitet Polityczny, po przeprowadzeniu postępowania dyscyplinarnego.

W związku z powyższym podjęte uchwały są z mocy prawa nieważne, ponieważ podjął je organ nie mających takich kompetencji !

Szydło, Polak i reszta ferajny powinna zapoznać się za Statutem partii, zanim zacznie kogokolwiek wyrzucać z partii.


Panowie jesteście nadal członkami PiS, i możecie również podjąć w swoim gronie uchwały o wykreśleniu z partii Szydło, Polaka, Salachny. Wasze uchwały będą miały identyczny skutek jak Zarządu Okręgu :lol:
Cytować
+14 #93 lipek 2012-05-15 18:21
Szanowni Państwo.
Przypominam,że partie polityczne w Polsce finansowane są z pieniędzy naszych - podatników.Oczy wiście mowa o tych, które opisujecie i nad którymi toczy się dyskusja - spór. Z tego powodu nie może być w tych partiach wolnej amerykanki, działalność partii określona jest statutami, które podlegają ocenie sądu. Nie jest więc tak jak w stowarzyszeniu zwykłym, nie biorących dotacji ani żadnych publicznych pieniędzy. Osobiście wściekam się jak za moje Wasze pieniądze szarogęsi się np. pani Szydło i traktuje partię jak własny folwark. Powoli, jest statut, który jeżeli został naruszony, to zajmie się tym sąd powszechny. Nikt nie może stać ponad prawem, a zwłaszcza te osoby, które nic nie wytwarzają, są na naszym utrzymaniu zwłaszcza w sposób podwójny, pensja posła i dotacja na partię.
Reasumując, proszę osoby, które piszą tutaj, że pani Szydło może robić jak jej się podoba, niech wezmą na wstrzymanie, spokojnie niech się zastanowią, a potem zajmą stanowisko.
Może poprostu Pańtwo zapomnieliście, że to wszystko za nasze pieniądze, i że mamy prawo czegoś wymagać.
Inaczej działacze partyjni traktowaliby społeczeństwo gdyby nie mieli pewnych subwencji z naszych pieniędzy, a musieliby je pozyskiwać.
Cytować
+12 #94 Vipas Vipas 2012-05-15 20:22
Czy to prawda że pani Szydło ma dostać honorowe obywatelstwo miasta Wadowic?.
Cytować
+12 #95 Miłośnik magistratu 2012-05-15 23:16
Cytuję VIPas:
Czy to prawda że pani Szydło ma dostać honorowe obywatelstwo miasta Wadowic?.

Szydło to jeszcze pikuś, ale pomyśl jak posłowi będą pomnik obok papieża stawiać. A jaki cud ogłoszą jak mu woda też wytryśnie.


Cytuję lipek:
Inaczej działacze partyjni traktowaliby społeczeństwo gdyby nie mieli pewnych subwencji z naszych pieniędzy, a musieliby je pozyskiwać.

I to jest właśnie piękno demokracji, pod pozorem wolności mamy przymus dawania kasy idiotom.



Pozdrawiam,
Gej, ćpun, komuch... nieponiżający mieszkańców, wierzących, w tym katolików i innych, oraz niesączący jadu. Lubiący Wadowice i wszystko, co jest z nimi związane.
Cytować
Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Redakcja portalu WadowiceOnline.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników. Komentarze o charakterze gróźb, personalne ataki oraz komentarze zakłócające dyskusję (trolling, spam) będą usuwane.